Příspěvky nebo odpovědi uživatele Václav









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Václav. Výpis příspěvků 201 až 220 (2637)


spíše nečíst (1) 15.10.17 10:00  Václav  (188402)

Jste investiční veb tak proč ovlivňujete názory a zkreslujete informace

Sami jste napsali jak to bylo doopravdy zde: www.kurzy.cz/zpravy/434698-greenpeace-stat-ziska-k ...

Proto nelze těmto vysvětlujícím článkům a snahám ministerstva věřit. Jednání ministerstva průmyslu považuji za protistátní a zločinné uskupení lidí, kteří nehájí zájmy všech slušných lidí v této zemi.

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.10.17 14:51  Václav  (188402)

Tak to je vrchol arogance!

Tak nejprve se schválí zákonem, že se nebudou poplatky pět let zvyšovat a pak si hezky ty polatky několikanásobně sníží. A teď se tady chvástá jak chce to nejlepší pro náš stát. Sobotko, tak za tohle tě snad už po volbách zavřou. Je to výsměch všem lidem co tu platí daně.

Zde je to dobře popsané:www.kurzy.cz/zpravy/434698-greenpeace-stat-ziska-k ...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.10.17 12:21  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187112)

Letos jasná volba

Nechápu to náhlé nadšení všech Piráty. Když byli z mého pohledu skutečně alternativní po obsahové stránce, nikdo je nevolil a každému byli pro smích. Teď, když obsahový radikalismus (z mého pohledu správný) vyměnili za vyprázdněnost a přetavili ve formální radikalismus (odvolatelnost, vázaný mandát, populistická útočná kampaň), který je mi krajně nesympatický, všichni si je náhle zamilovali. Přitom to jsou stále jedni a titíž lidé. Potvrzuje se opět jedno jediné: lidé chtějí změnu (formální tyátr), ovšem pouze se skrytým ujištěním, že se právě vůbec nic nezmění;-) Tento pocit jim v minulých volbách poskytlo ANO, v těchto Piráti.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 26.09.17 23:54  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187261)

3.pilíř

To je pravda. A právě proto je nezbytné průběžný systém reformovat, aby vyplácené důchody mnohem více reflektovaly, kolik kdo do systému vložil. Jinak to nikdy nebude fungovat a systém bude vždy v chronickém deficitu (protože hlavně ti více vydělávající budou vždy hledat cestu, jak se mu vyhnout).

Ale jak čtu o pár článků výše, politici chtějí místo skutečných problémů "řešit" cenu másla:-/

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.09.17 11:40  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (188524)

3.pilíř

je závislý na státu (státních příspěvcích) a demografickém vývoji stejně jako státní systém důchodového pojištění. Je to stále totéž průběžné financování závislé na tom, kolik peněz do systému přitéká a kolik z něj odtéká. V podstatě tedy jen systém dubluje a představuje zbytečné náklady navíc. Mnohem lepší, než přispívat soukromým penzijním fondům, by bylo, kdyby stát reformoval sám systém důchodového pojištění, odstranil stimuly a nespravedlnosti, které řadu lidí vedou lidi k tomu, aby se mu vyhýbali. To samozřejmě nevyřeší nepříznivou demografii (tu nevyřeší žádný penzijní systém), ale aspoň se tím odstraní nespravedlnosti a celý systém se stane účinnější a méně nákladný.  

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 20.09.17 00:09  Václav  (188402)

Pan Urbánek to myslí vážně chce nakoupit když je to nejdražší a uvažuje tak stejně jako ti piráti z ČNB

Ti   nejprve roky podporují    zahraniční vlastníky firem aby  na vyspělých trzích lépe konkurovali  a více vydělávali (tímto mimochodem  zlenivěly i české firmy a ztrácí konkurenceschopnost). Všichni jsme platili díky vysokému kurzu více za dovolené a dovezené   věci. Nyní se jím zdá, že potřebují více odvádět banky na dividendách   a tak se operacemi ČNB zdraží lidem úvěry. Údajně se jim během intervencí přehřály hypotéky a mělo by to negativní vliv na splácení. Během udržování kurzu koruny vytiskli obrovské množství korun a za jejich tisk zaplatili velké peníze, které jsou ztrátou banky. Natištěné papírky vyměnily za jiné papírky s pochybnou hodnotou. Další ztráta vzniká výběrem spekulativního kapitálu a jeho vrácení z české do jiných měn. Přesto ČNB zbudou cca 2 bilionky na účtě a obrovská ztráta.  Zisk by byl příjmem státního rozpočtu, nyní budou ztrátu roky odmazávat. Nejlepší by bylo se zbavit toho trojského koně a všechny včetně pana guvernéra, který prodal podle zpráv ty tuna zlata k bohatým sousedům     za poloviční cenu, zavřít a konečně udělat něco pro lidi To lze provést jen pokud lidé vyjdou do ulic a změní zákony. Ještě maličkost - léta tu určití podnikatele směňují cizí měny za poloviční kurz a kazí tak jméno nás všech. Banky rovněž za směnu účtují velké poplatky a jsou zdrojem jejich štědrých dividend. ČNB na to čumí a nedělá nic. Jediná cesta je jít k volbám a ty d....ty nevolit. Zvolit  si poslance a vládu, která propojí tyto dva rozpočty a zaplatí tím dluh státu. Zaplatí ho vlastně občané, které ČNB okradla během intervencí. Byla by to vlastně taková vynucená sbírka od občanů. Zbude  cca 50 miliard  z neplacených úroků a může být okamžitě vyrovnaný rozpočet. Přijal bych euro, nevstupoval do eurozóny a to obrovské množství papírků uschoval na horší časy do prázdných sejfů ČNB. Bohužel realita bude jiná. Po volbách se spojí stávající strany, které v parlamentu tvrdnou desítky let a budou pokračovat v devastaci  státu. Bohužel si naši lidé sami sebe neváží a nepamatují si na co léta nadávali. Jistě se také najdou desítky ekonomů, kteří mě pomluví a uvedou tisíce důvodů proč to nejde.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 14.09.17 15:01  Václav  vklesazavinacseznam.cz  (188309)

autor nerozumí věci ke které píše komentář

Kapacita baterií byla odemčena z důvodu možného delšího dojezdu, proto aby auta mohla opustit  záplavová území. Jinak  samozřejmě plné vybití zkracuje životnost baterií a dálkové nastavení bylo jen dočasné.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 13.09.17 12:06  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (188207)

Dokud

se bude hodnota bitcoinu vyjadřovat v dolarech a ne hodnota dolaru v bitcoinech, bude to čistě spekulativní investice, která může mít "hodnotu" 100 i 100 tisíc USD, čistě proto, že ve skutečnosti žádno, nebo téměř žádnou, hodnotu nemá.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 07.09.17 16:48  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (188207)

OSVČ

OSVČ obecně pracují tolik, kolik potřebují nebo chtějí. Těch se samozřejmě nějaká pracovní doba netýká. Věřím, že jsou tací, kteří dělají pár hodin nikoli denně, ale měsíčně;-), a pak zase jiní, kteří pracují od nevidím do nevidím a stejně se sotva uživí. 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 07.09.17 14:33  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (188207)

Blbost

Máte pravdu v tom, že autor nesprávně dedukuje příčinnou souvislost mezi produktivitou a mzdami. To, že tyto veličiny korelují (vyvíjejí podobně) je pak způsobeno tím, že hodinová produktivita je vlastně cena utržená za výrobky vyprodukované za hodinu práce a její růst je tedy v podstatě růstem inflace, od které se zase zpětně vyvíjí růst mezd. Takže ta souvislost je velmi velmi zprostředkovaná a jiná, než autor naznačuje.

Co se týká utopičnosti zkracování pracovní doby z hlediska dělníků, tam nesouhlasím. Jednak by se mzdy nesnížily proporcionálně a druhak by to nebylo tak, že by někdo někomu nakázal, že nesmí pracovat více. Ideální by bylo, pokud by zákon snížil normu na řekněme 32 až 34 hodin týdně, s tím ovšem, že by ke snížení mohlo dojít jen na základě dohody zaměstnavatele a zaměstnance. Nenastávalo by tedy automaticky ze zákona - zaměstnavatel i zaměstnanec by s ním i s jeho podmínkami museli souhlasit. Lidé by tedy nadále mohli pracovat déle (např. 40 hodin), ale už by to nebyla norma. Opravdu to není nic nerealistického a záleží jen na způsobu implementace, který zajistí, že zkrácení pracovní doby bude každého volba, nikoli nutnost.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 07.09.17 10:26  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (188207)

Příležitosti

...ještě bych doplnil, že to nemusí být jen byznys, ale prakticky jakákoli komunitní aktivita, které dnes dost skomírají.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 07.09.17 09:39  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (188207)

Proto je to politikum

abychom se dozvěděli, zda to podporu má nebo nemá, musí to nějaká ze stran zahrnout do volebního programu. Pokud myšlenka získá podporu více než 50%, norma pracovní doby se zkrátí a pracovat déle bude sice možné, ale nebude to již normou.

Autor se fatálně mýlí, když se domnívá, že skutečnost, že ke zkrácení pracovní doby nedošlo samo od sebe znamená, že o něj není zájem. Problém je v tom, že zaměstnancům nikdo tuto volbu nepředložil a že normativní charakter 40i hodinnové pracovní doby stanovené zákonem vede k tomu, že se autorovi a koneckonců i samotným pracujícím jeví, že všem, nebo téměř všem, vlastně vyhovuje. Průzkumy o tom ale nesvědčí: už v roce 2000 se 30% lidí vyslovilo, že by upřednostnilo kratší pracovní dobu. Tito lidé by se nejspíš byli ochotní vzdát i nějaké části mzdy, a s nástupem generace Y pravděpodobně tento podíl dále poroste. O tom, že v Česku existuje neuspokojená poptávka po kratší pracovní době svědčí, že vzdor těmto průzkumům máme stále jen 7% částečných úvazků, ne proto, že by o ně lidé nestáli, nýbrž proto, že je firmy nenabízejí.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 28.08.17 19:29  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187261)

Otázkou je

zda se tak děje díky vyšším ziskům, nebo spíš díky nižšímu počtu akcií (zpětný odkup). Sázel bych spíše na to druhé.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 28.08.17 19:21  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187261)

Není to vůbec

tak špatný nápad, jak by se na první pohled mohlo zdát. Jen by ho bylo nutné dotáhnout do konce. Státovky by měly být emitovány státní (centrální bankou) a úložky v nich by nebyly úročeny (případně by byly úročeny o inflaci). Na druhou stranu by vklady byly zaručené do 100% výše. Půjčky by byly též bezúročné, nebo s minimálním úrokem. Další položkou pasiv státní banky by kromě úložek obyvatel ve státovkách, byly daňové příjmy (na straně aktiv pak půjčky na veřejné investice a rozpčtové výdaje)

K čemu by to bylo dobré? Byla by to nepřímá kontrola dnes nijak nekontrolovatelných centrálních bank, jejichž politika bezuzdného tištění peněz vede k nestabilitě a nafukování různých bublin. Centrální banky jsou dnes zcela ve vleku hráčů na finančních trzích a jejich snahy po snadném a rychlém zbohatnutí. Důsledkem je trvalá monetární expanze, která nesmyslně sráží úroky k nule a vede k hromadění hotovosti v bankách. Pokud by komerční bankovnictví mělo konkurenci v podobě státní banky, nic takového by se nestalo: lidé by začali poptávat státovky, kurz komerční měny by klesl a její objem by musel být regulován. V časech ekonomické krize by se lidé stáhli do státovek, takže stát by měl více peněz na veřejné projekty, v čase konjunktury umožnující vyšší sazby v komerčních bankách, by lidé ukládali své peníze tam.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.08.17 19:00  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187261)

...

*** spam
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.08.17 16:07  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187112)

Není spíše mimo BlackRock a Vanguard?

Inflace samozřejmě existuje, ale projevuje se pouze na třech trzích - akciovém, dluhopisovém a trhu nemovitostí. Do nich utíká nadbytečná likvidita z kvantitativního uvolňování. Inflaci na trhu spotřebního zboží a služeb ovlivňují jiné faktory - na měnové politice centrálních bank do velké míry nezávislé - jako rostoucí konkurence a vysoká míra uspokojení potřeb.

To všechno je natolik očividné, že se mi nechce věřit, že ani po 5 letech marného vyvolávání deště (inflace), nikdo nepřijde s tím, co se nabízí: že totiž uvolněná měnová politika nemá na inflaci žádný, nebo téměř žádný efekt. Volat po jejím pokračujícím uvolňování znamená chtít prohlubovat nerovnováhu (a zdánlivě špatný "odhad" trhů) právě na třech výše uvedených trzích. Nízké úrokové sazby u dluhopisů nejsou žádnou předpovědí budoucí inflace, nýbrž pouhým důsledkem snahy inflaci nekonvenčními nástroji vyvolat. Jsou tak samy přímo projevem inflace (inflace na dluhopisových trzích).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.08.17 16:23  Václav  (187261)

názor

Ano, víceméně tomu tak je. Avšak na rozdíl od průmyslové revoluce mzdy na Západě jsou již vysoké nějakou dobu a na rozvoji technologií to není příliš znát. Nemůžeme zkrátka čekat, že převratné inovace budou přicházet stále v takovém tempu jako v posledních cca 2 stoletích.

Špatné je, že tomu nedokážeme přizpůsobit naši poptávku po růstu bohatství a HDP, která akceleruje současně s tím, jak technologický pokrok zpomaluje. Výsledný nesoulad pak negativně ovlivňuje a silně destabilizuje ekonomický vývoj.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.08.17 17:24  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187112)

Zdá se mi zvláštní

že si nikdo nepoloží otázku, jak mohou banky mnoho let za sebou realizovat zisky v řádech miliard EUR. To by v konkurenčním prostředí nemělo být v žádném případě možné. Ergo, jediné vysvětlení je, že se v konkurenčním prostředí nepohybují a nikoho to nezajímá. Přitom výrobní podniky za kartelové dohody pranýřovány nesrovnatelně více...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 31.07.17 11:50  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187112)

Ono to není

tak, že malý růst je důsledkem zadlužování, nýbrž že zadlužování je výsledkem nízkého růstu. A proč autor viní jen státy? Proč neviní centrální banky, které jsou hlavními původci zadlužování? Dokonce v poslední době slýcháme z jejich strany názor, že státy jsou málo(!) utrácivé, a tím kazí jejich snahu (vyjádřenou tištěním obrovského množství nekrytých peněz).

AAni závěr autora není přesvědčivý: právě proto, že zlato už není ekvivalentem peněz, nemá velký smysl ho kupovat - v tomto systému je i zlato pouhým spekulativním aktivem jako kterékoli jiné.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 25.07.17 12:24  Václav  vaclavsubrtzavinacseznam.cz  (187112)

Autor

trochu opomíjí, nebo nechce vidět, fakt, že jsme "na vrcholu" cyklu a současně na vrcholu bezprecedentně expanzivních politik centrálních bank. Není to náhodou tak, že onen cyklus je výsledkem jejich politiky, než jejich politika výsledkem nějakého nezávislého cyklu? Celá konjunktura je uměle vytvořená, respektive jde o snahu potlačit chronickou krizi, v podstatě krizi z nadvýroby, a uchovat aspoň na pár let iluzi, že to celé dává nějaký smysl...

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:27 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  680.00  +0.44% 
 ČEZ  874.00  -0.68% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 129.00  +2.26% 
 GEN DIGITAL  573.00  +0.53% 
 GEVORKYAN  256.00  -0.78% 
 KOFOLA CS  304.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  783.00  +0.06% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  0.00% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 400.00  +0.79% 
 PHOTON ENERGY  43.20  +0.47% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.00  -0.39% 
 PRIMOCO UAV SE  930.00  -0.53% 
 VIG  769.00  +1.59% 
Komodity online
 Ropa 86.76 USD 01.07   
 Zlato 2332.13 USD 01.07   
 Stříbro 29.43 USD 01.07   
 Káva 224.90 USD 01.07   
 Cukr 20.19 USD 01.07   
 Bavlna 73.15 USD 01.07   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.