Příspěvky nebo odpovědi uživatele Honza K.









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Honza K.. Výpis příspěvků 201 až 250 (263)


Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 08.08.02 12:50  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

Když mám názor, tak ho napíši.

No, ono někdy i názor většiny je pitomina :-) Zajíčku, klidně piště dál, alespoň je tu více živo. Přeci nečteme příspěvky proto, abychom jim věřili, ale abychom si na jejich základě doplňovali a dotvářeli svůj úhel pohledu na dění. Jestli tam ale někdo hodí 5000 ks na základě toho, že někdo napíše "nakupujte", tak je idiot. Howgh.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 08.08.02 11:29  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

Jen tak dál,

hezky pomaloučku nahoru jako nabíjení samopalu před palbou :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 07.08.02 19:16  Honza K.  kurandazavinacquick.cz  (17725)

Honzovi K.


Kozino, mám stejný názor. Jde jen o to, nakolik co bude povinné a jaké záruky dá stát pokud budeme muset do fondů cpát peníze povinně a do čeho budou moct fondy investovat. Mám dojem, že vůbec celý tenhle propojený systém důchodci versus jejich životní úroveň začne nabývat stále více na významu. Západní svět stárne příliš rychle na stávající zkostnatělé důchodové systémy, které mohly fungovat tak před 10-20 lety. Problém je v tom, že večer funguje elektřina a tak lidi místo plození dětí čučí do bedny.
Dám jen pár čísel z ČR jako příklad toho, jak velký problém nás čeká (prognózy dělali na Katedře demografie PřFUK, které vycházejí lépe než ČSÚ):

podíl 0-14letých na celkové populaci:
1990 - 21.7%, 2000 - 16.9%, 2010 - 14.9%, 2020 - 14.6%
podíl 15-60letých na celkové populaci:
1990 - 57.9%, 2000 - 61.7%, 2010 - 58.7%, 2020 - 55.3%
podíl 60+letých na celkové populaci:
1990 - 20.4%, 2000 - 21.4%, 2010 - 26.4%, 2020 - 30.1%

Sleduješ? Nárůst počtu důchodců za 20 let o třetinu na úkor hlavně dětí!!! Klesá počet narozených, kteří začnou ovlivňovat tato čísla cca za 30+ let (narozených v roce 1990 je o čtvrtinu více než bude v roce 2020).
Západnímu světu nezbyde nic jiného než posilovat vliv migrace, která může alespoň částěčně zlepšit celkovou bilanci. Což bude mít zase negativní vliv na sociální smír (viz Turci v Německu apod.). Co se všechno může stát si domysli sám.

Každé řešení, které bude přijato stejně způsobí to, že náklady na staré budou růst rychleji než produktivita a HDP. Při stávajícím systému budeme všichni platit stále více na soc. pojištění a k tomu ještě skrytě mnohem víc v podobě státního dluhu. Problém je v tom, že systém nejde změnit ze dne na den, protože by na to doplatili současní důchodci, kteří si ušetřit ani vložit do fondů nemohli.

No ale na závěr něco pozitivního - kolaps penzijních systémů se už předpovídá hodně dlouho a zatím k němu nedošlo :-))))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.08.02 19:51  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

Všechno +, čas na prognózu

Já bych tak pesimistický ohledně fondů nebyl, i když souhlasím s tezemi o vybírání. Nevím, jaké procento lidí má na západě penzijní připojištění, ale myslím, že jeho obliba do budoucna spíše poroste a tudíž bude odliv možná i více než kompenzován růstem poprávky po připojištění. Proč bude takový zájem? Podívejte se na demografický vývoj v západní evropě a několik let i u nás (o to horší). Bude dost silně přibývat důchodců a klasický systém důchodového zabezpečení tak, jak je nastaven např. u nás, je dlouhodobě neudržitelný, to ví i Špidla. Takže bude ubývat investic do různých spořících produktů a bude přibývat investic do penzijního připojištění. No ale odborník nejsem, takže bych se pod to nepodepsal.

Co se týče HDP vs. přesun prům. výroby, v tom bych problém neviděl, přesouvá se přeci hlavně manuální práce, to co má malou přidanou hodnotu, know-how, patenty apod. zůstávají přeci na západě.  A to stačí. V USA se vymyslí, v Číně se vyrobí a prodá se po celém světě. Hlavní část zisku jde zpět do USA (nebo do daňových rájů :-)))....

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.08.02 16:27  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

Jak obchodujete - tech.dotaz

Žádná data z SCP přeci nepůjdou a RMS se může kdykoliv pojistit tím, že nechá zákazníkovi odsouhlasit, že za zneužití dat v portfoliu RMS neručí. Fungovat to může tak, že výsledek obchodu, který přeci můžeš vidět v RMS Internet se akorát zkopíruje do tvého portfolia a je to zcela nezávisle na SCP. Od skutečného stavu na SCP se to lišit nebude, protože výsledek obchodu RMS zná a strhává si z něj procenta. Prostě udělají přesně to, co je na Aliawebu akorát výsledný tři čísla hoděj někam do svý databáze, schválně si zkus vytvořit nějaké imaginární portfolio, jde jen o to, aby v RMS hnuli zadkem a něco pro své zákazníky udělali.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.08.02 15:55  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

Jak obchodujete - tech.dotaz

Pijacku, souhlas s tím zadkem, nesouhlas s obsluhou účtů. Nikdo přeci nechce po RMS, aby mi spravovala účet v SCP, jako uživatel bych ale uvítal, kdybych měl přehled o typu a počtu akcií, kdy jsem je nakoupil, za jakou cenu apod. v nějaké přehledné formě a přímo v SW RMS Internet, RMS Výsledky jsou dost nepřehledné a člověk se pomalu bojí kliknout, aby mu tam nenaběhly nějaké nesmysly. Prostě si představuji něco ve stylu Portfolia tady na Aliawebu, akorát že bych tam ty obchody nemusel cpát ručně, ale dělalo by se to automaticky. To se dá naprogramovat i bez toho, abych musel studovat obchodní zákoník.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.08.02 15:08  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

Jak obchodujete - tech.dotaz

No to ale jistě nebrání tomu, aby maníci v RMS naprogramovali seznam a množství vlastněných cenných papírů nezávisle na SCP. Při instalaci by se program akorát zeptal, jestli už něco vlastním nebo začínám od nuly a pak by jen monitoroval uskutečněné obchody.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.08.02 14:40  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

Jak obchodujete - tech.dotaz

Fuj to je hrubka, poslal jsem to a ani jsem si to po sobě nepřečetl. Od teď už VIDÍM, že si to budu muset kontrolovat. Omlouvám se a prosím, nešanujte mě.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.08.02 14:39  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

Jak obchodujete - tech.dotaz

Chyba opravdu nenastane, do aukce jde těch 100 ks a podle nastavení, zda jen vcelku nebo i po částech se pak případně realizují obchody. S přepážkou jsem si taky užil dost a proto jsem využil už dávno příležitosti obchodovat přes SW. Je to z bláta do louže, ale aspon u SW nemusím nikam chodit. A mé stěžování na výši poplatků spolu s neprofesionálním přístupem a spolu s archaickým SW jak vydím ničemu nepomohlo. Co teda zbývá? Vydělat na RMS na bazuku a jít to tam kosit. Nebo si najmout nějakého hackera a schodit jim celou síť tak na měsíc, čímž zkrachují. Jiné řešení nevidím.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.08.02 14:27  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

Jak obchodujete - tech.dotaz

Jo, tak to je, ale to je výtka, která by měla směřovat na RM Systém. Já už jim tam párkrát volal kvůli špatné aktualizaci certifikátu a měl jsem pocit, že si tam sedí partička techniků, kteří si hrají piškvorky a používají programovací jazyk Karel (jestli si na něj jěště vzpomínáte - dokud ne zeď, krok vpřed :-)))).
Osobně si pamatuju, co mám za akcie a když chci prodat (většinou vše), tak si do kolonky počet kusů napíšu číslo na 100% vyšší, než určitě vlastním a ono to projde v pořádku.
Mám takový dojem, že RMS je klasický socialistický podnik, kde je zákazník obtížný hmyz, který ale nicméně jakž takž funguje.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.08.02 14:06  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

Jak obchodujete - tech.dotaz

Blbě, resp. v aplikaci RMS internet nijak :-(  Nejlepší řešení je vytvořit si portfolio na Aliawebu a tam všechny obchody zaznamenávat :-)))) Anebo využívat uživatelsky dokonalý prográmek RM-S Výsledky (při jeho otevření se vždy spolehlivě nas...). Teď jsem ale koukal na FIO a jeho demo E-brokera a řekl bych, že by taky potřebovali nějakého pořádného grafika, je to příšerné (tímto nabízím své služby, stačí poslat email a navrhnu nové grafické řešení).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.08.02 13:53  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

Jak obchodujete - tech.dotaz

Aha, no ta archaičnost stále řekl bych zůstala, ale nevadí mi to, protože těch pár kliknutí na podání pokynu nebo shlédnutí historie mi stačí. Proxy už jsou vyřešené a stav účtu se zobrazuje neustále v pravém dolním rohu aplikace. Samozřejmě se musí každý půlrok platit 300,- Kč za certifikát, což je další věc, která mě štve, 6 za rok za pár bajtů je vydřidušství, mělo by to být levnější už kvůli elektronickému podpisu - až to bude mít milión lidí, tak ICA bude v neuvěřitelným a nemorálním balíku.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.08.02 13:30  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

Jak obchodujete - tech.dotaz

Hm, mě zase připadá, že až na výši poplatků, objemy obchodů a nutnosti chodit kvůli výsledkům na RM-S, je RM-S docela dobrý. Vypořádání on-line, peníze jsou na Jumbo účtu druhý den po složení. Používám SW pro i-zákazníky, je to sice po uživatelské stránce archaické a nekomfortní, ale funguje to :-))

Co vás tam zklamalo?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.08.02 13:26  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

A je tu dobrá zpráva

No že by si kotér nějak výrazně nahrabal, to nevím, když se podívám na objemy v RMS, tak mě to připadá dost směšné :-) Je fakt, že se občas vyskytne obchod nad 1000 ks, ale to je výjimka a 1000 ks není nic světoborného.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.08.02 13:08  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

A je tu dobrá zpráva

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.08.02 13:04  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

Tak jsme se pod 90 podívali

Takže nakonec každý čekal, že to půjde pod 90, trochu nám asi pomohl včerejší sentiment v USA, ale sami vidíte, že jsme se tam moc dlouho neohřáli. Teď už je jen otázka času, kdy se podíváme nad 100. Bude to ale dost silná hranice odporu, podobně jako bude nadále silná hranice 90 Kč. Takže se v tomto pásmu budeme pohybovat tak dlouho, dokud nepřijde první pozitivní zpráva, ať už to bude nálada na světových trzích nebo domácí zprávy. Čezový fanatik jistě v klidu leží na pláži a ví svoje. Já musím bohužel pracovat, ale pracuje se mi líp než když ČEZ kolísal mezi 80-85 a nikdo nevěděl, co bude.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 05.08.02 16:20  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (17386)

Pujdeme pod 90 Kc....

A jaký je důvod k poklesu? Jenom ten, že jste nakoupili za 85 a čekáte, že to na 85 zase zpátky půjde. Možná i půjde, pokud všichni prodáte. A důvod k růstu? Např. cílové ceny 136, 150 a já nevím ještě jaké různých společností, fundamentální hodnoty společnosti ukazující na faktické podhodnocení akcie (která akcie ale není podhodnocena, že?) a dobrý výhled hosp. výsledků do budoucna. A také to, že hodně z vás nakoupilo za 93 :-))) To, jaká bude cena akcie je podle mne odvislá od toho, zda budou více obchodovat krátkodobí nebo dlouhodobí investoři.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 05.08.02 13:27  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (17386)

Pod 90 nepůjdeme

Nevím, nevím, ale připadá mi to jako třas před prudším posílením. Všichni žijí obavami, jestli už to půjde nahoru nebo jestli bude pokračovat to, co je doposud. Takže to je tak, že na 90 začnou všichni opatrně nakupovat, na 95 zase opatrně prodávat a pořád dokola, dokud se neobjeví nějaká pozitivní zpráva. Ještě že mám nakoupeno na delší dobu. Samozřejmě, ... se to může vždycky, může být i těch 66,60, ale tendence jsou jiné...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 30.07.02 23:11  Honza K.  kurandazavinacquick.cz  (14485)

Chlapi, co mi to děláte?!

Ze svého laického pohledu mám pocit, že ČEZu je amerika celkem fuk, nechci vám dělat vrásky na čele, ale mám takový dojem, že kurz JE stále ještě dost dole....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 30.07.02 21:15  Honza K.  kurandazavinacquick.cz  (22923)

Že prý rostou houby, tak se jdu podívat do lesa.

Tutovko, to že rostou houby je tutovka, v neděli jsem byl na houbách, no a když se tak mluví o Hrubém (správce Štiřínského zámku), tak jsem byl tam a musím potvrdit, že smaženice byla výborná.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 30.07.02 16:06  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (11525)

Samé jistoty a sociální výhody

aneb zítra se asi podíváme na 96Kc. Je někdo proti? :-))))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 30.07.02 15:06  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (11525)

Jinak se všimněte, že na RMS

No bodejť, když je o korunu levnější :-)) Když chce tak mermomocí nakoupit, může si dát dneska poloviční večeři a trochu přihodit.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 30.07.02 14:34  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (11525)

akcionář 156

To se mi líbí, že když jdou akcie nahoru, tak se najednou vyrojí nové cílové ceny, když jdou dolů, tak je ticho :-))))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 29.07.02 12:52  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

Správně Pijacku

Chvilku sis dal pohov a už budeme na 90. Kdybys třeba ještě něco pozitivního utrousil, tak půjdeme ještě výš !!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 29.07.02 12:32  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

Aneb zpravy na nic

Tyhle zprávy jsou fakt skvělý, napadá mě přísloví o nošení dříví do lesa. Ať žijou komentáře KB !
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 29.07.02 12:29  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

Diskuse nějak mrzne

Pijacku, to nemůžeš takhle kazit náladu, když se snažím o optimismus. Víš jak jsem rád, že tu není Pesimista a teď ty tohle.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 29.07.02 12:13  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

Diskuse nějak mrzne

Jinak řečeno chystáte se na spanilou jízdu :-))) Já už mám v tichosti nakoupíno, takže lidé, čekají nás jenom samá pozitiva a sociální jistoty !!!!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 29.07.02 12:05  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

Diskuse nějak mrzne

zato objemy obchodů jsou celkem slušné. Jste všichni na chalupách?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 25.07.02 11:07  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (17386)

Nakupovat?

Díky Realisto, to bylo téměř vyčerpávající. V těch úvahách mi trochu chybí vliv zahraničního kapitálu, dost se mluví o tom, že východoevropské trhy se mohou stát favority např. pro zahraniční fondy apod. Pak by teze o překoupenosti nemusely platit. Nebo myslíte, že mají ti zahraniční investoři už nakoupeno?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 24.07.02 15:11  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

Telecí se nebude prodávat

Myslel jsem to tak, že by se mohlo privatizovat co nejdříve, např, právě za rok a ne až za dva nebo dokonce až v příští vládě...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 24.07.02 15:01  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

Telecí se nebude prodávat

Není to náhodou dobrá zpráva pro ČEZ? Vláda pokud vím spoléhala na brzké příjmy z privatizace Telecomu a když nebudou, bude muset hledat příjmy jinde. Tudíž by se mohla snažit v případě ČEZ tlačit na pilu...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 24.07.02 14:42  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

ČEZ má velikou šanci na růstt !!!

Fakt skvělá zpráva, asi už přemýšlíte, že si hodíte provaz nebo rád čtete pozitivní zprávy plné naděje :-) Samozřejmě má ČEZ velkou šanci růst, to víme všichni, přesto je jaksi realita jiná a nadále zřejmě ještě nějakou dobu bude. A když to tak dobře víte, tak nakupujte jako ďas.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 23.07.02 11:29  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

Nevite kdo tam hodil

ten cross 234 000 kusů za 87 Kč v 10:43:36 ve SPADu?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 23.07.02 11:20  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

CEZ uvazuje o vydani dalsi emise akcii

Jenom další bububu, hodí se to do krámu, co když někdo zpanikaří, to je přeci to, co MM chtějí. Jak už kdysi dlouho přede mnou řekl Zajíček, nejhorší je když kurz stojí a stojí...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.07.02 15:42  Honza K.  kvapausazavinacpost.cz  (14328)

Ja nechapu!

Ja nechapu jak takovy nuly jako Honza K. mohou najit odvahu hodnotit nejuspesnejsiho politika polistopadoveho obdobi. Navic souhlasim s jeho hodnocenim, protoze se Spidlou nas ceka jedine Argentinsky model !!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.07.02 02:05  Honza K.  kurandazavinacquick.cz  (14544)

Nechápu

proč se Klausovy názory ještě objevují v médiích. Je to nemocný člověk a jediné řešení je ho izolovat a nedávat mu šanci promluvit do mikrofonu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 20.07.02 02:01  Honza K.  kurandazavinacquick.cz  (14544)

sneku, sneku

Taky jsem četl nějaké analýzy, jaký dopad mají různé konflikty či teroristické útoky na trhy. A vždycky z toho vyšlo, že po počátečním propadu se trhy zotavily a dostaly se dokonce nad "předkonfliktní" úroveň. A útok na Irák podle mne nebude znamenat nějaké dlouhodobější změny trendu, asi přijde lokální propad nebo spíš volatilita (to je hezké české slovo) a pak už to zase bude sledovat předchozí trendy.
Větší vliv mají ranní opice market-makerů a zatemnělé hlavy, než světové konflikty.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 17.07.02 19:05  Honza K.  kurandazavinacquick.cz  (20549)

Akciovy vyhled 17.7

Publikovany FIO dnes v 9:15 tady na serveru akcie.cz. To jim docela vyslo, ze?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.07.02 14:39  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

To fakt nema cenu komentovat

Docela mně vytočilo, když po volbách Klaus v televizi na dotaz moderátora, zda si nemyslí, že příčinou neúspěchu ODS je právě fakt, že ODS vystupuje jako strana jednoho muže, odpověděl, že ho tyto názory už opravdu uráží a že je to lež, kterou vymýšlejí novináři. To je typický případ paranoi a egoismu. Stačí se podívat na letáky "zastavte socialisty, národ volí Klause". Nechal bych mu je všechny sežrat, Klaus je normální lhář a člověk, který nemá v politice co dělat, protože se s ním nedá ani diskutovat. Tečka.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 15.07.02 14:13  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

Zajímavé !

Ale to ještě neznamená, že tohle minimum musí nutně zůstat navždy historickým minimem. Pokud nezůstane, jdu shánět peníze, prodám auto, nové ponožky a slipy a jdu nakupovat CEZ.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 15.07.02 14:10  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

souhlas s cezovym fanatikem,ale

My vás všichni samozřejmě litujeme, to abyste si skoro hodil mašli. Ale souhlasím, Špidla není pidla, možná má trochu idealistické populační a demografické názory, ale rozhodně není idiot, který neví co dělá. A zcela určitě vím, že nemá narozdíl od předchozích v privatizaci osobní zájmy a bude hrát tak, aby získal co nejvíce pro stát. Tak trochu právě proto, že je idealista :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 13.06.02 15:00  Honza K.  kurandazavinacquick.cz  (11578)

zahraničí

Navyšujte, navyšujte, na pozdim prodáte a pak hurá do ERICY (doufám, že půjde na 1 USD).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 30.05.02 22:41  Honza K.  kurandazavinacquick.cz  (16816)

a co poplatky?to:R

No já nevím, ale podle mne je situace následující:
Pokud prodáte po 6 měsících od nákupu, tak si s daněmi hlavu lámat nemusíte. Pokud prodáte dříve, tak si sečtete a odečtete ziskové a ztrátové prodeje + odečtete poplatky a pokud je výsledná suma plusová, tak se to uvede do danoveho priznani do kolonky prijmy z kapitaloveho majetku. Ztrata nikoho nezajima, na to tam neni kolonka. Resil jsem to prave v minulem danovem priznani a pekne mne nasralo, ze ani na uradech mi nebyli schopni k tomu rict nic. Mel jsem peknou ztratu, kterou jsem si navic nemohl dat do vydaju. Takze pokud muzete, radeji cekejte tech 6 mesicu, ja si na to ted davam pozor a seru na vyzirku jmenem stat. Nechapu proc si ho musim platit.
 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 07.05.02 12:02  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (11525)

Obchodovani na zahr. trzich

Prosim o radu: jak je to s danenim vynosu z prodeje akcii v USA (pokud bych nakoupil akcie, za jak dlouho je muzu prodat, aniz bych musel odvest dan)? Je lepsi obchodovat pres nektereho ceskeho obchodnika nebo pouzit Internet a napr. Datek apod.? Dekuji za odpoved.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 04.05.02 21:11  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (10510)

Hmmm, najednou už nikdo nemluví o manipulátorovi

Souhlasím, Kuřidýme, zmínění pánové, nenechte se znechutit balastem. Nechápu proč někdo kritizuje druhé, kteří se snaží a umí přemýšlet. Ale je fakt, že znám osobně pár lidí, kteří jsou na světě jen proto, aby škodili druhým. Střílet je nemůžeme, takže prostě musí vymřít. Doufám, že se toho dožiju :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.04.02 14:29  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (11525)

To: realista Realistovi naposled

Musím se přiznat, že jsem více otrávený z těchto odpovědí než příspěvků pana Realisty. Z nich si alespoň uvědomím některé věci, na které jsem nemyslel, a můžu nad nimi přemýšlet, ovšem reakce tohoto typu jsou mic úplně na ho... Akorát mi stěžují orientaci v příspěvcích.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.02.02 16:24  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (17386)

KB NEPRODAVAT POD 1800 Kč

Nevidím důvod, proč by oznámení HV mělo přinést pokles. Trh s tím přeci počítá, muselo by se objevit něco neočekávaného.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.02 12:37  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

Na 1150,- kupuji zpět

Jedna věc jsou poplatky RMS a druhá jsou daně, pokud prodáte dříve než za 6 měsíců. Kdysi jsem to tu počítal, a pokud se dobře pamatuji, tak když nakoupím za 100.000 a prodám za 110.000 do 6 měsíců. tak jsem vydělal čistého asi 5.000 čili 5%
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.01.02 16:25  Honza K.  (19406)

Na 1150,- kupuji zpět

Reálné je jen to, co je teď, "reálné" v budoucnosti může být 700,- i 2000,-. Co z toho je pravděpodobnější, však ví jenom velcí a ti vám to neřeknou. Vy můžete jen spekulovat.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.01.02 16:41  Honza K.  kurzavinacnatur.cuni.cz  (14097)

KB opět míří severním směrem

Bude hrát velkou roli celková nálada na světových trzích, pak je otázka, co s kurzy udělají volby, ale celkově byl byl ještě o něco optimističtější, krátkodobě souhlasím, dlouhodobě (cca 6 měsíců) bych si tipnul razantní vzestup až na 1400-1600,-. Není to podložené ničím, jen intuicí, co může udělat s cenou psychika, čehož jsem byl už několikrát svědkem. A u akcií jde vždy jen o spekulace a nálady, fundamentální data hrají podřadnou roli.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  665.00  +0.76% 
 ČEZ  951.50  +1.22% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 039.00  -4.55% 
 GEN DIGITAL  556.00  0.00% 
 GEVORKYAN  258.00  +0.78% 
 KOFOLA CS  291.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  763.00  -0.39% 
 MONETA MONEY BANK  98.00  +0.10% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 140.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.95  +1.74% 
 PILULKA LÉKÁRNY  119.00  -3.25% 
 PRIMOCO UAV SE  920.00  -3.66% 
 VIG  709.00  -1.53% 
Komodity online
 Ropa 82.61 USD 14.06   
 Zlato 2331.34 USD 14.06   
 Stříbro 29.54 USD 14.06   
 Káva 226.13 USD 14.06   
 Cukr 19.39 USD 14.06   
 Bavlna 71.67 USD 14.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.