Příspěvky nebo odpovědi uživatele T.H.









Příspěvky nebo odpovědi uživatele T.H.. Výpis příspěvků 201 až 250 (948)


přečíst (2) 08.07.08 12:02  T.H.  (122360)

Poptávám byt?

na volném trhu bez insider infa a nestandardních postupů by dopadl neslavně a tragicky jako v premiérské židli.....je to nýmand.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 08.07.08 11:51  T.H.  (122360)

Poptávám byt?

si zapomněl na z.k.urvenýho Grosse a jeho velmi chytrou ženu.....:-))
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 08.07.08 11:48  T.H.  (122360)

Otázka

Moc komplikované..... po sondáži trhu a dotazech u větších investorů vědí, že do 280Kč vykoupí minimum, nikoliv cílových 10%.........musíš si uvědomit, že ne každý něco prodává, protože vidí aktuální kurz nebo čáry na grafu.... jenom ocenění podílu v ČRaf při zájmu z Východu hovoří za sebe.......

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (4) 08.07.08 11:13  T.H.  (122360)

Otázka

zní, za kolik jsou Poláci ochotní nakupovat, tak aby vykoupili podíl, který si představují....Do roka UNI buď koupí podíl Shellu v Čraf nebo UNI zahájí zpětný odkup do nějakých 300-320Kč......a to při současném nejistém výhledu jinde není vůbec špatný krátkodobý výhled a potenciální výnos.....

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 08.07.08 10:31  T.H.  (122360)

Hoši

jasně, a vždycky trefíš absolutní bod obratu......z pohledu toho, že budu jednou Erste prodávat za cca 2000Kč/ks, je pro mne osobně rozdíl v nákupce +-50kč celkem zanedbatelný detail......  
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 08.07.08 09:48  T.H.  (122360)

Hoši

a víš že bych si vážně skoro přál, aby všem strachy praskly nervy a zažili bychom menší "krach"?.........pak bych totiž za nízkou částku koupil kvanta a tuny papírů a na roky bych to uložil a nechal pořádně zhodnotit až se opět dostaví optimismus a kupci ve velké eufórii, že to roste, protože všichni nakupují............Burza je nesmrtelná a cykly se na ní opakují.....
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 08.07.08 09:39  T.H.  (122360)

Hoši

každý dělejte jak myslíte, klidně nyní shortujte, dávejte prachy na termíňák, stůjte stranou trhu atd, já prostě za současné výprodejové nízké ceny postupně akumuluju a hodlám držet minimálně 3 roka a déle..... 
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 08.07.08 09:34  T.H.  (122360)

heheje

Ještě mi řekni, že víš, kde přesně budou trhy koncem roku a zasměju se........ ještě tak možná to woodoo z netopýřích kostiček.....:-))......Hele, když se mi při propadech zdají ceny a poměr "vnitřní hodnota firmy"/kurz atraktivní, tak holt nakupuju co nejvíc to jde a je mi celkem jedno co si myslí ostatní, mě zajímá pouze a jen moje šrajtofle a budoucí zisky.....

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 08.07.08 09:21  T.H.  (122360)

heheje

Nevěřím v nějaký daší větší dlouhodobý propad  trhů vzhledem k současným ocenění firem........do konce roku určitě zažijeme menší rally a korekci up......... 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 08.07.08 09:15  T.H.  (122360)

heheje

jj, souhlas,  keš připravit k nákupům a akumulaci za super ceny.......chamtivost se nevyplácí ani směrem dolů, tj. ti co chtějí nakoupit téměř zadarmo se nedočkají...:-)
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (6) 03.07.08 15:22  T.H.  (125020)

Bouře ve sklenici vody

Naopak, ideální doba postupně akumulovat...nízké kurzy + všichni se bojí "nejistoty" a "černé budoucnosti" a proto bezhlavě prodávají.... naopak prodávat budu, až to bude nezdravě nahoře a většina bude s "jistotou" nakupovat, aby chamtivě vydělala ještě o trochu více, když to do té doby furt rostlo......za 4-5let si povíme. Burze zdar!
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 03.07.08 14:54  T.H.  (125020)

Bouře ve sklenici vody

Úrokové sazby jsou z historického pohledu velice nízko, stejně tak ceny akcií.....takových "krizí" už tu bylo a ještě bude.....vyspělé a moderní tržní ekonomiky si s tím ve finále poradí včetně drahé ropy.....Prostor k energetickým úsporám se limitně blíží někonečnu a navíc situace s ropou odstartuje novou vlnu vývoje a inovací, což je jedině dobře a přinese to spoustu nových příležitostí.....Každopádně Erste long!
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (4) 01.07.08 19:20  T.H.  (122360)

Začátek akvizice?

18:04Erste Bank kupuje 10% podíl v ruské regionální bance Center-Invest, která má hodnotu akviv 1,1 mld. EUR (Bloomberg)
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 01.07.08 18:39  T.H.  (122360)

Otázka

Sade, honíš si triko na špatném místě, protože s první polovinou tvého příspěvku souhlasím, najdi mi zde konkrétně, že jsem na Erste nad 1100Kč něco psal a vykřikoval...jednoduše nenajdeš :-))....prvně jsem tu zpozorněl a nakoupil Erste pár kaček nad 1000Kč, pak největší část pod 900Kč a aktuálně za poslední ceny v rozmezí 910-975 + mám hotovost, která čeká na případný další propad a skvělé nákupky. Zhoupnutí dolů jenom uvítám, protože Erste chci mít za tyhle ceny pořádný balík, který uložím a během pár let znásobím.......a stejně je to v první řadě o fundamentu a poměru "hodnota"/cena.......sentiment a kurz sám o sobě je nic neříkající a nic nezaručující.....
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 01.07.08 16:38  T.H.  (122360)

Otázka

Proč do Erste? Protože je to největší retailová banka ve střední a východné Evropě.....1. na velkém trhu a výborně řízená firma........
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 01.07.08 16:10  T.H.  (122360)

Otázka

Klídku, já to řeknu otevřeně, Ty seš takovej "malej divnej okopávač kotníků"......
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 01.07.08 16:05  T.H.  (122360)

Otázka

Když všichni prodají akcie a "zachrání" peníze, kam je půjdou uložit?  Nebo když vyskočí inflace a zvednou se úrokové sazby na "atraktivní" úroveň ke spoření, kam je běžní lidé asi uloží? No samozřejmě do nejbližší banky a nejlépe pak do Erste! Si uvědomte, že banky existují pomalu od počátku lidstva, "ropa-neropa, krize-nekrize, já zůstanu na burze!" :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 01.07.08 15:57  T.H.  (122360)

Erste bude vítězem krize

Jasně, konec světa, apokalypsa všude a všeho, Amerika, Evropa, Asie, Austrálie Afrika i Antarktida! On-line už brzo na Vašich monitorech z burzy :-))....hele, to spíš věřím tomu, že do zeměkoule narazí velký meteorit......
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 01.07.08 15:45  T.H.  (122360)

Erste bude vítězem krize

Není vůbec důležité co je dnes nebo zítra, důležité je, co bude za min. 3-4 roky.....
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 01.07.08 15:33  T.H.  (122360)

vše prodat zachránit peníze..tak zní věta dne

Za současné situace a při současných cenách je to největší nesmyl, který můžeš někomu poradit. To však platí pouze pro toho, kdo je připravený na "rozmary" burzy a dlouhodobé investování. Ostřílený investor moc dobře ví, že vysokový výnost není vůbec zadarmo. Mimojiné to chce pevné nervy, odvahu a velkou trpělivost, která se pak ve finále bohatě vyplácí......
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (7) 01.07.08 15:23  T.H.  (122360)

Letní pohoda....

Právě jsem se vrátil z dobrého oběda, venku je pěkný letní den, a co nevidím: zdejší  hejno škodolibých "supů" a "hyen" slaví  pád o -3,6%, se vážně bavím :-))

 

1) Nemám potřebu někomu něco virtuálně dokazovat, ale protože se tu někteří "otírají", tak pro pořádek:  na Erste mám nyní váženou průměrnou nákupku nějakých cca 945Kč a jsem nachystaný ve slevách dále s chutí akumulovat. Kecy bych ještě pochopil, kdybych tu o Erste básnil a nakupoval vysoko nad 1000Kč. Akcie Erste hodlám držet několik let a prodat až nad 2000Kč/ks, do té doby se budu klidně a spokojeně bavit a pobírat ročně dividendy. Klidně můžete do té doby burzu zavřít.

 

2)) Nikdo se tu nezaklíná W. Buffetem, pouze ho uvádím jako dobrý vzor a výbornou inspiraci k zamyšlení nad celkovým přístupem k investování. Kdyby se Cezwoman místo brakové literatury a novodobého šarlatánství v podobě nesmyslů jako je "daytrading" a "technické obchodování" zajímala o prokazatelně úspěšné a seriozní dlouhodobé investování, tak by například věděla, že W.B. zásadně nešortuje, nejede na dluh a naopak s chutí od šorťáků nakupuje vybrané silně podhodnocené firmy.  W.B také. běžně na burze kupuje menší portfoliové podíly ve vybraných velkých firmách, kde následně nechá schopný a dobrý management v který má důvěru,  dělat jejich práci. Možná by i věděla, že zde byl nějaký úspěšný investor a profesor Benjamin Graham, z jehož učení a zkušeností později vyšlo mnoho úspěšných investorů /W.B. u něj studoval i pracoval/, kteří dlouhodobě dosahovali a dosahují nadprůměrných výnosů a porážejí výkonnost trhu. W.B. je z nich asi nejznámější, ale jejich ve skutečnosti celá řada. Všechny pak spojuje dost podobný přístup a filozofie investování, tj. kupovat konkrétní vysokou hodnotu“ za zlomek v momentech, kdy trhy z různých důvodů iracionálně přestřelují, čehož jsme dnes názorně svědky. Globální panika nyní eskaluje, v daném rizikovém" finančním sektoru jsou všechny firmy nyní házeny do jednoho pytle, přitom některé z nich jsou budoucí poklad“. A já pevně věřím a sázím své investované peníze na to, že to bude zrovna Erste! Čas nám spravedlivě ukáže, kdo měl nakonec pravdu.    

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 01.07.08 11:28  T.H.  (122360)

Situace

pipi, 80Eur letos je velký nesmysl..........v roce 2009 je predikce zisku Erste cca 5,44euro/akcie, přičemž dlouhodobé P/E retailových bank v Evropě je kolem 11, Erste roste, takže řekněmě konzervativně zde cca 12-13. 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (6) 01.07.08 11:15  T.H.  (122360)

Situace

se má zřejmě tak, že v současnou chvíli většina prodávajících prodává se ztrátou nebo otevírá vysoce rizikové shorty, na kterých při současných cenových úrovních moc nevydělají nebo prodělají.......dále Erste jako poměrně likvidní titul klasické veřejně obchodovatelné společnosti s rozptýleným vlastnictvím a bez majoritního vlastníka je převážně v držení větších fondů, investičních bank a retailu......hádám, že na těchto velkých likvidních titulech se pak aplikuje nová davová móda jako je "daytrading", "technické obchodování" na základě "věštění z minulých grafů", rizikové "pozdní shortování" na základě víry v "nějaký trend" atd. To vše dohromady vytváří absurdní situaci a tržní anomálii, kdy konkrétní zdravá a rostoucí banka klesá mnohdy více, než jiné skutečně rizikové nebo ztrátové firmy. A přesně na takovýchto disproporcích mezi skutečnou hodnotou firmy a tržním kurzem spolehlivě bohatnou trpěliví a vůči přestřeleným náladám trhu odolní lidé jako je W. Buffet.  
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 01.07.08 10:55  T.H.  (122360)

Nákup

Klídku, moc tu nevzdychej, protože kdo se směje naposled, ten se směje nejlépe. :-))....Erste budu držet min. 4-5let a z pohledu budoucí ceny nad 2000Kč je mi celkem šumafuk, jestli jsem část pozice koupil o 20Kč více nebe méně.......a že snad dokážu odhadnout, kde a kdy přesně se to otočí, to si vážně nenamlouvám.....
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 01.07.08 09:38  T.H.  (122360)

Nákup

Když s těma letníma slevama nedáte pokoj, tak jsem opět neodolal a něco přikoupil.....Erste zdar!

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (4) 29.06.08 20:24  T.H.  (122360)

to nepotěší longaře erste za 600?Koba 2400?DJIA 7000?

Klídku, uklidni se a přestaň tu spamovat, navíc zcela zbytečně. Erste je totiž skvělá firma a výborná investice.........
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 29.06.08 19:34  T.H.  (122360)

to nepotěší longaře erste za 600?Koba 2400?DJIA 7000?

no, pokud jsou podobně uvažující investoři na trhu ve větším množství, tak se to jistě stát teoreticky může, ale v tom případě nad tím rozdílem mezi cenou a vnitřní hodnotou jenom zajásám a narvu do Erste všechno co budu mít v danou chvíli k dispozici,  už teď v ní mám na svoje poměry pěkný balík. Kde jinde najdeš velkou zdravou rostoucí banku, 1. na velkém a perspektivním trhu, tak aby stála 5-7x roční zisk plus menší dividendu??? Jak říkám, Erste je aktuálně moje největší a nejperspektivnější sázka na budoucnost za 3-5let.  Ani ropa na tom mnoho nezmění, dobré a výnosné banky byly, jsou a budou! 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 29.06.08 16:44  T.H.  (122360)

podle The Austin Chonicle (a Buffet začal kupovat železnice)

Jenom pro zajímavost, na podzim se chystá velké IPO Deutsche Bahn.....osobně již chystám hotovost....v tomhle století zažijeme comeback a renesanci železnice a hromadné dopravy obecně.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 28.06.08 19:15  T.H.  (122360)

pokud mi ještě před měsícem

Podle Klídka bude Erste v roce 2009 za 22,85??? :-))))......Pro srovnání v roce 2009 má Erste vlastní konzervativní predikci zisku na úrovni 5-5,44euro/akcie.......

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 28.06.08 19:09  T.H.  (122360)

to nepotěší longaře erste za 600?Koba 2400?DJIA 7000?

Muhehee, prej 28euro, opravdu odvážná predikce: -).  No, mně zase vyšlo, že v tom případě by bylo P/E 6,5 u zdravé retailové banky, která roste a nějaký rok ještě poroste. Ať si to každý přebere sám, já každopádně případné propady uvítám dalšími nákupy Erste do portfolia. Současná situace je velká příležitost, ale pouze pro odvážné a připravené, kteří se nebojí při větších propadech nakupovat......

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 28.06.08 00:30  T.H.  (122360)

ftip století ! :-)

Obecně a v dlouhém období jsou kvalitní nemovitosti jistě pojistkou proti inflaci, ale v krátkém období je to spíše otázka fází cyklu..........ceny nemovistostí rostou především ve fázi celkového boomu ekonomiky a za situace relativně nízkých úrokových sazeb. V průběhu expanze se na konci ekonomika dostane až na/nad hranici svého potenciálu, nezaměstanost poklesne na minimum, celkově dochází k vyvrcholení poptávky "po všem" . V této euforické fázi dochází k vzedmutí cenové hladiny včetně cen nemovitostí, což následně může přerůst v inflační očekávání, proti kterému dříve nebo později musí zasáhnout centrální banka a začne výrazně zvedat úrokové sazby. Tím se sníži jak dostupnost hypoték, tak celková poptávku v ekonomice, která následně logicky zpomalí, stagnuje nebo se v horším případě dostane až do recese. Postupně dochází i k nárustu nezaměstnanosti a to vede k dalšímu propadu. V této sestupné fázi ekonomického cyklu, která nás jistě čeká, však ceny nemovitostí výrazně neporostou.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 27.06.08 16:04  T.H.  (122360)

uni

Já mluvím hlavně o srovnání firem, typu: obor podnikání, tržní postavení, konkurenční výhoda, velikost firmy, tržní hodnota firmy, likvidita atd........Jak říkám, na AAA hodně štěstí, budete ho tam potřebovat.  
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (5) 27.06.08 15:48  T.H.  (122360)

uni

srovnání investičních příběhů a firem UNI a AAA je jeden velký nesmysl........

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 27.06.08 14:59  T.H.  (122360)

Určité riziko Orca

Je velkou otázkou, zda v případě krize na českém realitním trhu to bude v danou chvíli prodejné, za jak dlouho a reálně za kolik. Jinak já netvrdím, že se to skutečně stane, ale vidím tu určité reálné riziko, že se  to stát může.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 27.06.08 14:55  T.H.  (122360)

Určité riziko Orca

ok, a víme přesné detaily smluv, délku úvěrů atd. atd.? I tak to nic to nemění na tom, že při zvýšení úrokových sazeb se silně zaúvěrovaným firmám bude špatně dýchat. Já říkám, že na Orcu se bude lámat chleba v horiziontu 1-2let......záleží na tom, zda se podaří zkrotit inflaci nebo se roztočí inflační očekávání.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (2) 27.06.08 14:46  T.H.  (122360)

Určité riziko Orca

a developerů je to, že při nepříznivé souhře okolností může dojít k naplnění černého  scénáře: výrazné zvýšení úrokových sazeb v rámci boje ECB a ČNB proti silně rozjeté inflaci, což následně vyvolá recesi  a silné ochladnutí poptávky. Někdy během tohoto období dostanou banky strach a jakmile první omezí a zastaví úvěrovou linku firmě, tak to bude zřejmě řetězová reakce. Na neschopnost splácet dluh v nepříznivých dobách už padly ve světě i u nás větší a známější společnosti než je Orco. NAV a aktiva realitních společností mohou být papírově vyšší než je výše dluhu, ale v případě bankrotu budou na prvním místě věřitelé, tedy úvěrující banky a držitelé dluhopisů. Co případně zbude na akcionáře je velká otázka.     
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (7) 27.06.08 09:36  T.H.  (122360)

Čas nakupovat

je ve chvíli, kdy všichni ostatní prodávají..........hlásím další nakoupené kousky Erste do portfolia....Burze zdar! 
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (2) 26.06.08 16:11  T.H.  (122360)

Nákup

No, možná trochu brzo, ale ve finále vždycky dobře :-), a vo tom to na burze je.......
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 26.06.08 14:38  T.H.  (122360)

Nákup

hlásím posílení pozice v Erste, mám investiční horizont 3-4roky. Erste zdar!
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 26.06.08 12:13  T.H.  (122360)

Přiměřená dividenda je nejlepší řešení

Tak něco o tom vím. Dovolím si tvrdit, že jsem jeden ze spoluautorů počáteční  myšlenky SMA a například jsem i osobně podal trestní oznámení na Šímu za skandální návrh odhadu pro oficiální odkup ve výši 103Kč za situace, kdy PKN do svého účetnictví zaneslo UNI za 209Kč! Je potřeba věci oddělovat, jsem pevně přesvědčený, že věc kvůli které bylo samotné SMA založeno, tj. veřejně působit, vyjádřit společný postup a důrazně hájit zájem a majetek menších akcionářů UNI za situace, kdy se zjevně chystal klasický český scénář, bylo něco, s čím aktéři velké hry o UNI vůbec nepočítali a narušilo jim to zamýšlené plány. V momentě, kdy se v médiích  veřejně propírala špinavá privatizace UNI, již nebylo jednoduché a možné  tiše a bez rizika okrást poměrně velkou organizovanou skupinu menších akcionářů, kteří dokázali vyjádřit svůj hlas na veřejnosti a v médiích. A PKN jako firma s rozhodovací pravomocí státu asi příliš nestála o velkou publicitu, že okradla velké množství investorů v ČR. Být to místo PKN nějaká čistě soukromá "dravá" společnost, asi to dopadlo taky jinak, proto to nechci zveličovat, ale ani zlehčovat! Osobně věřím tomu, že jsme jistým dílem přispěli k tomu, že UNI nakonec navzdory  scénáři zůstal ve SPADu a dnes dokonce vyplácí dividendu.........Druhá věc však je, co se týče tehdejšího  "řízeného" (?) marginového šílenství a následného brutálního propadu, podílu a role AFT v celé věci, zda byla dohoda a společný postup MM během událostí(?),  role opičáka Boba :-) atd. atd.  o tom bych si jednou rád přečetl knihu, jak to vlastně celé ve skutečnosti bylo, moc by mě to samotného zajímalo.......

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (8) 26.06.08 10:07  T.H.  (122360)

Přiměřená dividenda je nejlepší řešení

Bylo na čase, pro peníze neměli smysluplné uplatnění a už to měli udělat dříve. Bez užitku to tam zadržovali a hrnuli před sebou, protože se podle mě nemohli stále rozhodnout, zda minoritu UNI nějak obrat nebo ne....Tímto děkuji polské vládě a částečně i novému vedení PKN za to, že šlo po privatizaci svojí cestou bez Babiše. Unipetrol měl být asi největší český tunel za bílého dne se vším všudy, tj. stažením z burzy za zmanipulovaný posudek, vytěsnění minoritních akcionářů a následná realizace ukradených miliard pro zdejší mafii včetně politiků. Jsem velice rád, že jsme kdysi založili SMA UNI, které těsně po privatizaci pomohlo tomu, že jsme se dnes dočkali toho, co je ve světě běžné a standardní, tj. že veřejně obchodovatelná společnost standardně vyplácí zisky a kapitál, pro který nemá smysluplné uplatnění, zpět svým vlastníkům a akcionářům.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (8)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 23.06.08 18:16  T.H.  (122360)

s.r.óčka téměř dokončena = zisky možno přesunout za jediný den

Směrem z Prahy na Brno celkem ano, na druhé straně před Prahou je soustavně prázdná a mrtvá.....pumpy na Jižní spojce taky celkem slabý. přitom Aral tam míval narváno, u Avanti taky stavělo více motoristů než u Benziny.........Jinak v pátek jsem byl ve Vídni, u nás je nyní dražší nafta než v Rakousku, tak snad se jako akcionář UNI zahojím......

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (5) 23.06.08 17:22  T.H.  (122360)

Ziegler si zashortoval

A jak víš, že byla předtím silně zisková? A když případně byla zisková, proč ji potom tedy prodal na burze?...Vážně mě fascinuje, jak si tu děláte iluze o nějaké expanzi do Ruska, když doma AAA zrovna moc nevydělávají, v Polsku dopadli jak sedláci u Chlumce a v Rusku nevládne zrovna otevřené a transparentní prostředí.....na bazary AAA tam určitě čekají s otevřenou náručí, hlavně tamní podnikaví soudruzi, co tam s ojetinama podnikají již nyní.....
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 23.06.08 17:14  T.H.  (122360)

tohel je tady fakt k smíchu...

Tak nikdo ani netvrdí, že nemovitosti budou opět za pakatel jako během 90.let.......ale na druhou stranu se stačí podívat na ceny nemovitostí do Německa nebo Rakouska a je jasné, že v některých případech jsou u nás již nadhodnocené a dříve či později dojde k poklesu ceny v rozmezí 10-30%.........nemusí to být nutně propad ceny absolutní, ale relativní, prostě to bude 2-5let stagnovat nebo ročně klesat o pár procent........
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 13.06.08 12:46  T.H.  (122360)

Vážení pozůstalí

Srovnávat AAA a UNI je trochu mimo........sorry, ale AAA nikdy nebude dostatečně velký likvidní titul a klasická "bluechip"...........čímž neříkám, že na akciích Áček nepůjde vydělat, ale je to spíše pro ryzí spekulanty s vírou, že to jednoho dne předají stádu hejlů v eufórii optimismu............"value" investoři a fondy do AAA nikdy nepůjdou.....Osobně jsem přesvědčený, že největší hodnota je v současnosti stále v UNI a v Erste....

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (5) 12.06.08 19:52  T.H.  (122360)

Vážení pozůstalí

Ano, ještě je dobré říct a dodat, že v USA by za některé konkrétní věci především ze strany MM šlo pár lidí "natvrdo" do chládku....

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 12.06.08 11:31  T.H.  (124358)

Akcie UNI už je dražší než akcie PKN

ok, ale ve srovnání různých emisí nic neříkající............

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (4) 12.06.08 11:15  T.H.  (124358)

Akcie UNI už je dražší než akcie PKN

Už jdi s tím přiblblým a nesmyslným nominálním srovnáním do ha..jz...lu... 
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 11.06.08 07:40  T.H.  (122360)

bude divi máme se na co těšit UP

Dobrá zpráva po ránu, já to všem strašákům z "půjčkou" pro PKN říkal........UNI zdar!
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 06.06.08 17:11  T.H.  (122360)

Spíš to může přimět PKN vyplatit dividendu v UNI

WARSAW (Thomson Financial) - Poland's largest oil refiner PKN Orlen will have to borrow to pay out a 1.62 zlotys per share dividend on 2007 profit, forced through at Friday's shareholder meeting against management recommendations, senior managers said.The dividend adds up to 692.9 million zlotys or 25 percent of last year's bottom line.'There is no risk to our liquidity. We have almost 3 billion zlotys in unused credit lines,' Chief Financial Officer Waldemar Maj told reporters after the meeting.'The need to pay out the dividend will raise our debt ratio, but the risk of a rating downgrade is very small, although it has risen.'The Polish state treasury, PKN's largest shareholder, voted through the motion to pay a quarter of PKN's 2.76 billion net profit. Management had proposed paying no dividend at all.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.