Příspěvky nebo odpovědi uživatele sw









Příspěvky nebo odpovědi uživatele sw. Výpis příspěvků 201 až 250 (484)


Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (5) 11.10.11 09:41  sw  (149209)

Cena za dostavbu JETE? Vystoupení z EU!

Výborně, a přidat se k Putinovu euroasijskému impériu. To už jste všichni úplně zblbli!


Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 05.09.11 11:16  sw  (148643)

Poprvé bez nároku na dividendu

A taky by museli mít přes 90%!


Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.12.08 10:21  sw  (122765)

dnes ti kašpaři z FEDu vystřelí další náboj :-)))

Já bych to neviděl na straně US tak diletantsky. Jaká-koli volalita stahuje z trhu peníze jedním směrem. Na jedné straně je hrozba ztráty prosperity občanů a na druhé hrozba přerozdělení světového kapitálu. Co si asi tak vyberou?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.12.08 10:12  sw  (122765)

Dobre rano přeji...

Vzhledem k tomu, že US +4 a ostatní trhy nic, bych soudil, že jde o nákupy záchrany US federální vlády nebo peněz k tomu určených.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 24.11.08 14:33  sw  (122765)

Růst až do nebe ???

Hm, asi ano. Ještě nás z USA čekají špatný tržby před vánocema, a až se to trochu vrátí, tak v únoru špatný firemní výsledky za čtvrtý kvartál.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 21.11.08 22:01  sw  (77008)

Se.re Vás taky finanční guru Roubini

Jo, státní intervence zafungovala. Kolik pak jim asi zbylo na další záchrany?
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 25.10.08 12:47  sw  (122765)

Vlastník ČSOB požádal belgickou vládu o 3 5 miliardy eur

Otázka (ne)podpopory je legitimní. Musíme vědět, jestli chceme mít bianco zajištěné vklady penězi z daní občanů a tím třeba snížené platy v rozpočtovém sektoru, neopravené silnice atd. nebo naopak. Jistě si umíte představit, co pro vedení velkých společností může znamenat vědomí, že nemohou zkrachovat! Pane sad*e, za politická řešení se v kulturním světě nestřílí a doufám, že to tak i zůstane. (Jinak na vztek jsou určitě nějaký ty prášky.) Přeji dobrý spekul.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 10.10.08 23:16  sw  (77008)

Berlusconi

No, on sám sebe posléze zdementoval. Ale taková kravina je signifikantní k neschopnosti reprezentace EU o tom reálně uvažovat.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 10.10.08 23:15  sw  (77008)

Berlusconi

No, on sám sebe posléze zdementoval. Ale taková kravina signifikantní k neschopnosti reprezentace EU o tom reálně uvažovat.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 10.10.08 23:08  sw  (77008)

Silvio Berlusconi

Slivka Berlusconi je asi úplnej magor. Začínám věřit tomu Topolánkovi, že politici EU nejsou schopný uvažovat o krizi reálně.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 25.08.08 15:34  sw  (122765)

dotaz na rufuse :-)))

Jo, jo.. atypická. To proto, že ji nezpůsobil výrobní a spotřební sektor, ale finančníci a to jen v uričitém segmentu. Také si myslím, že trh není u dna, ale na nějaké drama to nevypadá. Kdyby byly USA dominantní ekonomikou, tak by to jistě dramatické bylo, ale ostatní ekonomiky světa nejsou bezvýznamné a ty docela dobře šlapou a díky globálnímu propojení se ani USA nikam nezřítí. Pokud se výrobě a službám nezkomplikuje přístup k penězům, tak bych na nějakou velkou krizi už nevsázel. A podle mého názoru by se přístup k úvěrům zkomplikovat neměl, protože z výroby a služeb se žádné rizikové úvěry negenerují, tedy není proč nepůjčovat. To, co bankám zničilo likviditu, jsou chytrákama vypákované deriváty derivátů. Kdyby těch nebylo, tak by možná žádná krize pro pár nesplacených hypoték nevznikla - ale když každý dolar potenciálního zisku z hypoték má na sobě napákovaných 5 v úvěrech, tak se to sype jak domino. Jako velkou komplikaci však vidím problém drahých surovin (nenasytitelné ekonomiky Indie a Číny). To by mohlo skutečně globální ekonomiku přibrzdit. To je skutečný problém a ne "paka" z amerických bank. Dobrý spekul.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 11.07.08 22:14  sw  (77008)

tady je jediná rada pro všechny :-)))

Erste je v koších s jejich akciemi, ty koše mají fondy a ty fondy zase mají míry rizika a ta rizika, když jsou překračována, tak to musí ty fondy řešit. A tím se máme na co těšit i tady. Tečka.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 11.07.08 22:11  sw  (77008)

Long bonds

A kdyby se složily, to by jako neohrozilo "kreditní důstojnost? Ta už snad ohrožena je, ne. Mohou jim dát jen dohled a půjčky. Jen aby se, pro páma krále, nesložily. Takový socialismus po americku. Z toho vyplývá, že nevědí jaký je to průšvih a ani ho neočekávali, protože by jim už dávno pomohli a ne až tehdy, když to akcionáři pošlou ke dnu. Takže "Buď připraven! a přeji dobý spekul.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 11.07.08 21:45  sw  (77008)

mno takovou porci komedie jsem nezažil :-)))

Buď připraven!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 11.07.08 21:30  sw  (77008)

mno takovou porci komedie jsem nezažil :-)))

Hlavně se z toho nezblázněte. Kdy jindy chcete vyspekulovat, než když se něco děje?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 11.07.08 21:09  sw  (77008)

FRE

No, pánové, za 5 hodin na FRE zhodnocení 100 %! To jich dnes pár vyhrálo v loterii. Když si přidáme nějakou tu malou páku, tak je to intraday snů.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 06.06.08 13:48  sw  (122765)

Co by se jako mělo řešit?

Raifka též, kurz momentálně kopíruje např. EURONEXT 100 nebo DAX i když ne přesně. Nejspíše je vyprodávný nějaký koš finačních institucí. Erste má smůlu, že je v těch koších zastoupená. Realitní tituly, které dosud rostly a klesaly s bankami +1 %. Ale asi nejen banky, protože to trhlo skoro všemi indexy (kromě GBX, jehož volalita je mi nepochopitelná).U němců:COMMERZBANK -2,52 %DT.BANK -1,21 %U katalánců:Bancos -1,09 %
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
přečíst (8) 20.05.08 15:21  sw  (122765)

český trh nemovitostí je fundamentálně zdravý

Poklesy ECM a ORCO narozdíl od ESRTE jsou sice percentálně srovnatelné, ale nastaly z jiných důvodů. U prvních se investoři těchto akcií báli (viz Váš komentář), ale akcií ERSTE se nikdo nebál. Ty padaly, protože je Erste při posledním veleúpisu nacpala téměř všechny bankám a ty je pak vypustily, když zachraňovaly likviditu. Jinak souhlas - místní i EU stavební sektor dlouhodobě stabilní. Ceny čekám možná ne tak vysoko a s ještě jednou korekcí tohoto druhu, protože to, co nazýváte kostlivci jsou deriváty a v nich zabalená rizika, které odepsáním desítek miliard v jakékoli měně ještě úplně nezmizely ze světa. Můžeme jen doufat, že tyto triky nejsou zaklety i v jiných derivátech jako jsou různé sektorové koše - to by byl asi větší malér. Přeji dobrý spekul.
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 14.05.08 16:55  sw  (77008)

.......

Jestli něco poškozuje trh, tak jsou to fígle se zabalováním rizik do derivátů. Takže nevyrazí ty, kteří to vymysleli, ale dělníky s poukazem na jejich nekvalifikovanost. Výborně, hypotéční bankéři, výborně!
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
určitě přečíst (12) 14.05.08 10:08  sw  (122765)

Ach jo...

...co to sem zase přístálo - ten Tibor?
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (12)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (6) 22.04.08 11:34  sw  (122765)

Tak to vazne nechapu

Protože "ty banky" se zbavily evropských a asijských akcií. Možná už US akcie neměly, kvůli signálům recese, které mohly mít již před půldruhým rokem. To už tu bylo x-krát omleto, že cena se tvoří více atributy a jeden z nich je chování vlastníků ... další fundament a také třeba pocity. Občas jeden ten atribut převáží. No, a to se stalo.Erste doplatila na to, že úpis akcií zmizel z větší části v bankách. Tehdy nebylo jasné, jak je možné, že se vypustilo do oběhu takové množství akcií a s cenou to vpodstatě nehnulo. A vida, jak se nám schované akcie objevily - jak plonková desítka.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 15.04.08 06:58  sw  (122765)

MS Office 2007

Ne úplně dobrý počítač PC v kombinaci s Windows.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 14.04.08 16:16  sw  (122765)

MS Office 2007

OpenOffice i na generátorech náhodných chyb.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:


přečíst (3) 27.03.08 14:04  sw  (122159)

RM system kotace

prodej v kokosu, kup v remosce
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 25.03.08 16:24  sw  (122159)

banky mají ještě skvělou budoucnost

Jo, Mauxi, dobrý, ale ten anglosaský syntax narvanej do češtiny, to je hrozný. Nebyl by na skladě lepší překlad, který by třeba začínal "Jestliže" a končil "tak"?
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 19.03.08 10:47  sw  (122159)

je na pytel

Není školníkem, spíš je tady za to zaplacenej.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.05.06 13:10  sw  (95006)

tak uni vydělal akorát na pokutu a je na nule

Pepek Vyskoč - to je trefné.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.05.06 12:35  sw  (95006)

Partajní pneumatické kladivo

To nejde ukázat, když kouká kamarádům-zaměstnancům na přepážce přes rameno do monitoru. To by bylo zneužití informací v obchodním styku.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.05.06 16:25  sw  (77008)

konsolidované výkazy

Má. Jestli on není třeba třikrát. Jeden neumí psát interpunkce, druhému se zasekávají prsty v klávesnici a třetí někde potratil emoce.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.05.06 12:59  sw  (95006)

UniSituace

Ano, TurboPříměrem PikroPrd. I ten je ale třeba pro důvěru v titul ve SPADu, který již dlouho není prorůstový. Jen jsem chtěl poznamenat, že průměrné výsledky na růst asi stačit nebudou.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.05.06 11:11  sw  (95006)

UniSituace

Tržby jsou důležité, ale zisk důležitější. Jesli má PKN v úmyslu zvýšit ziskovost UNI na 40 Kč na akcii do dvou tří let, pak by mělo každé čtvrtletí přidat ke 22 Kč alespoň 1,5 Kč. Minulý Q. to tak nebylo a pokud by se to mělo opakovat, tak se "neochota uvěřit" ještě zvýší. Nepřeji si to, nicméně výkonnost se zvýšit musí, jinak je 300 chiméra.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.04.06 12:57  sw  (95006)

kdy už

To je ovšem až II. Q, tedy  polovina srpna.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.04.06 12:28  sw  (95006)

kdy už

Snad nejen nyní - již tři měsíce. Vše závisí na výsledcích za 1. Q. Jestli nebudou alespoň 2 Kč nad minulým Q., tak možná ještě déle.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.04.06 00:04  sw  (77008)

Co to má být za zprávu?

To je marný boj. Tento "Klídek" - duch tisíce nicků - dnes napsal skoro 60 příspěvků. To by zadarmo nikdo nedělal.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.04.06 23:52  sw  (77008)

Co to má být za zprávu?

To nemá smysl s ním řešit. On to takhle dělá na všech titulech. Na UNI se zase pokoušel přehodit refinérské a petrochemické marže.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.04.06 12:50  sw  (95006)

Zítra výsledky.

28. 4. kons i nekons. výsledky za rok 2005 a 15. 5. za I. Q.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.04.06 11:21  sw  (95006)

a co se týká HV

1300 je asi hodně, pokud by mělo dojít ke kompletnímu prodeji. Otázka je, za jaký průměr je mají nakoupeno. Vzhledem, k tomu, že od začátku roku se několikrát změnil jejich procentní podíl, tak alespoň část (ne-li polovinu) za půměr od začátku roku. Myslím, že nebudou chtít realizovat ztrátu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.04.06 00:43  sw  (77008)

Unipetrol jede

Čím to smaže? Prodejem vlastních lotů. A to jako proč? Aby si je zase nakoupili "za levno" a za dalších deset vteřin byl kurz zpět? Nebo budou přemlouvat svoje zákazníky, aby prodávali? Co by jim za měsíc říkali? Co to tu pořád blábolíte, že cenu někdo někam dostane. Dobře odhadli nestabilitu SPADu, což při těch denních obratech nebylo až tak nemožné. Samozřejmě, že může kurz v úterý spadnout, ale proto, že chybí kupující - a ne že někdo něco někam... Malá likvidita je nepříjemná v tom, že nakupovat nemusí nikdy nikdo, ale prodat občas někdo (pod tlakem jiných skutečností) musí. Je pro mě nepochopitelné, že mezi (snad) racionálně uvažujícími lidmi se najde nemalá skupina, která se mezi sebou ujišťuje, že Ti Oni to všechno řídí a My, Veleznalí, to o Nich dobře víme. Proč tedy nejdete plakat na přepážku do Patrie. Mohl byste jim tam říkat: "Jakto, že jste si dovolili dát takové propastné dno. To My tady jsme tím pobobouřeni! Okamžitě začtěte říkat něco jiného."
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.04.06 12:16  sw  (95006)

nakupujte

Proběhla novelizace obch. zák. a proto byly vypracovány změny stanov. Co od toho více očekávat, než že schválí změny stanov? 21. 4. konsolidované výsledky za 2005 a 12. 5. za čtvrtletí - do té doby nic, nuda, čekání (pokud se SPAD nezblázní nebo neoznámí co se Spolanou a Kaučukem).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.04.06 09:45  sw  (95006)

Cílovka a doporučení

Proč nenakupujete?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.04.06 15:15  sw  (95006)

VĚŘÍM PATRIJI

Telecom si to přivodil sám, protože posunul dividendu o půl roku. Proč by toho někdo nevyužil?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.04.06 15:03  sw  (95006)

Parta už to tlačí

Ta korekce je způsobená přesunem (nebo alespoň uvolněním peněz) do dluhopisů v USA v pátek - nebo možná jen panikou z toho, že by mohly jít peníze do dluhopisů. Německo to strhlo také, Fio ještě přililo olej do ohně, že to tak zdůraznili a Patria si přidala svoje "info", protože kdy jindy. Patria není tak silná, aby to zvládla sama nějakým pochybným doporučením.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.04.06 14:21  sw  (95006)

Dividendy

Není na programu VH.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.04.06 21:41  sw  (77008)

akce

DOOM3 se zbláznil. Za chvíli tu bude celý UNIweb i s obrázky.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.04.06 21:39  sw  (77008)

pro sw ...MVH

Jestli jsem nepřehlédl nic zásadního, tak jsou to většinou drobné změny v řízení, pak vyjímají nějaké kompetence z Valné hromady a dávají je představenstvu. MVH tedy přinese schválení změn stanov a jak tu někdo vtipně poznamenal - ještě ty sušenky. Toť vše. Může se čekat zlepšení řízení. Minoriti budou mít jistě zastoupení, ale nemyslím si, že by jejich možné požadavky představenstvo akceptovalo. Minorita v dozorční radě se povede jen tehdy, pokud bude menšinový akcionář řekněme "z branže" a smluvně svázán s Unipetrolem. (Já bych si to tedy netroufl, posadit si do účtárny kohokoli, kdo mi půjčil na provoz.)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.04.06 20:49  sw  (77008)

TA pro UNI je dobrý

Spolana je zatopená (bude zatopovaná jistě i v budoucnu) a uvidí se vyčíslení škod na výpadku výroby - to se jistě při prodeji bude hodnotit, i když ekologické problémy mohou mít v budoucnu řádové větší ztráty. Možná se k tomu vyjádří v tisku a nebude se muset čekat na čtvrtletí. Pořád mi není jasné, jak se bude firma ze západu tvářit na ekologické zabezpečení provozu Spolany. Venku jsou takovéto provozy v betonových vanách a ve Spolaně nejen že nic, ale pořád povodně a nepřátelské obyvatelstvo + Zelení v parlamentu. Kaučuk může být prima překvapení a může kurzem trhnout bez ohledu na indikace TA - to je jasné. (K DOOM3 jsem měl proslov, protože vykřikl a nic nedoložil - duch z tisíce nicků)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.04.06 17:11  sw  (95006)

TA pro UNI je dobrý

Nic ve zlém, dobrý spekul. SW
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.04.06 16:58  sw  (95006)

TA pro UNI je dobrý

Při MACD 0, RSI 50, Percept 0,5 je možný jakýkoli vývoj, ale nejspíš žádný. (Nemyslíte-li 4 Kč up a zas down.) Jen by mě zajímalo, kde jsou ti, kteří tu na podzim rozhořčeně psali, jak je akcie nestabilní, moc volalitní, a že už i někteří MM jsou naštvaní, ...a margin ...a už jim ukážem. Teď mají akcii, tak jak ji chtěli - bez marginu a fondů - táhne se SPADem jak nemocnej pes. Kde jsou? Proč nepějí vítězné ódy? Zpět k TA. TA nemá smysl, pokud nejsou alespoň tři indikace ve shodě (já je tam nevidím) a k tomu musí být i ve shodě s očekáváním - a to je složité vysledovat. Zužující se Bollinger Bands nám vypovídá jen to, že je trh navážkách a nikoli, že by měl kurz stoupat. UNI zatím předvedl tři výstupy, ale žádný sestup, proto nevíme, jestli to není indikace před sestupem. U jiných titulů je to trochu jinak, každý titul má tyto křivky jinak charakteristické. Stačí horší výsledky... Podle mého názoru se do výsledků nic nestane a to je ještě měsíc. Pokud budou výsledky, jak se očekává i u jiných zpracovatelů ropy rekordní, pak je možné nad 300. Jestli budou okolo 22 Kč tak nevím, načem by se měl nákup stavět. Tahounem je PKN zamýšlená ziskovost do dvou-tří let přes 40 Kč na akcii. To už by se mělo pomalu připravovat, jinak bude takový záměr nedůvěryhodný.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.04.06 16:11  sw  (95006)

TA pro UNI je dobrý

V jakém smyslu? Že se tu budete ještě tři neděle nudit, než se UNI vrátí pod 300?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 11:05 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  675.00  -0.15% 
 ČEZ  883.00  -4.70% 
 ERSTE  1 100.00  +0.78% 
 GEN(NORTON)  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  255.01  +0.40% 
 KB  769.00  -0.26% 
 KOFOLA  304.00  0.00% 
 MONETA  99.80  -0.20% 
 PHOTON  43.30  -1.48% 
 PILULKA  126.76  +1.41% 
 PM  15 340.00  0.00% 
 PRIMOCO   900.00  -1.10% 
 VIG  735.00  +0.55% 
Komodity online
 Ropa 84.90 USD 10:44   
 Zlato 2305.90 USD 10:44   
 Stříbro 28.78 USD 10:44   
 Káva 225.39 USD 10:44   
 Cukr 19.72 USD 10:44   
 Bavlna 75.14 USD 10:44   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.