Příspěvky nebo odpovědi uživatele lomikar+









Příspěvky nebo odpovědi uživatele lomikar+. Výpis příspěvků 201 až 250 (280)


Téma: Akcie ČEZ
přečíst (10) 28.02.08 09:48  lomikar+  (114980)

čemu nerozumím

Pavle, neblbni už, je to úplně to samé a je to velmi přiléhavé srovnání. V podstatě jde o to, že si stávající akcionáři buybackem vlastně kupují pro sebe svou vlastní firmu a zvyšují tak tím nejen svůj stávající podíl, ale zejména podíl na budoucích ziscích. Ty pořád motáš dohromady nominální, účetní a tržní cenu, to fakt nelze srovnávat, to je nesmysl. Abys to pochopil definitivně a dokonale, dávám jasný příklad. Pokud budeš 50 % spolumajitelem firmy, která bude tvořit nějaký zisk a Tvůj partner ve firmě řekne, že už má nahrabáno dost a odjíždí do teplých krajin a bude tak slušný, že Ti nabídne odprodej svého podílu, jaké počty zvolíš, když např. v případě s.r.o. s původním vkladem 100.000,- každého z podílníků, je zde najednou podnik se ziskem řádově vyšším. Myslíš, že se spokojí s |Tebou nabízeným vyrovnáním ve výši v čase úročených 100.000,- To Tě asi ani ve snu nenapadne!!!! 

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (11) 28.02.08 09:48  lomikar+  (114980)

čemu nerozumím

Pavle, neblbni už, je to úplně to samé a je to velmi přiléhavé srovnání. V podstatě jde o to, že si stávající akcionáři buybackem vlastně kupují pro sebe svou vlastní firmu a zvyšují tak tím nejen svůj stávající podíl, ale zejména podíl na budoucích ziscích. Ty pořád motáš dohromady nominální, účetní a tržní cenu, to fakt nelze srovnávat, to je nesmysl. Abys to pochopil definitivně a dokonale, dávám jasný příklad. Pokud budeš 50 % spolumajitelem firmy, která bude tvořit nějaký zisk a Tvůj partner ve firmě řekne, že už má nahrabáno dost a odjíždí do teplých krajin a bude tak slušný, že Ti nabídne odprodej svého podílu, jaké počty zvolíš, když např. v případě s.r.o. s původním vkladem 100.000,- každého z podílníků, je zde najednou podnik se ziskem řádově vyšším. Myslíš, že se spokojí s |Tebou nabízeným vyrovnáním ve výši v čase úročených 100.000,- To Tě asi ani ve snu nenapadne!!!! 

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (14) 28.02.08 09:36  lomikar+  (114980)

čemu nerozumím

Přestaň už konečně blouznit, nominální hodnota akcie je dosud pouhých Kč 100,- a vše ostatní je nesmysl. To o čem Ty zřejmě hovoříš může možná být jakýsi údaj o účetní hodnotě majetku, ale to také nemá v současném pojetí fundamentální analýzy výrazný vliv na cenu akcie, tak možná při odprodeji, nebo likvidaci firmy nebo její části. Co je podstatné, to jsou pozitivní finanční toky diskontované pro srozumitelnost k datu ocenění. Hodnota podniku nestojí a nepadá jen na faktu, kolik má nemovitostí a schopných pracovníků, ale zejména na tom, jaký jsou tyto a další faktory schopny vygenerovat pozitivní tok finančních prostředků v budoucnu, to je to oč tu běží.

Jestli pořád trváš na svém pojetí tržního ocenění, tak mi prosím řekni a já rád odkoupím Tvé akci za Tebou vykalkulovanou férovou cenu Kč 600,- Už chápeš nesmyslnost svých dedukcí?

Dosavadní doporučení: přečíst (14)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (9) 27.02.08 22:07  lomikar+  (114980)

Vysvětlení: aneb znovu a znovu teoreticky o buy backu

Poměrně bolestivá a nečekaná zkušenost, tak tohle je fakt zoufalost, nic víc se k tomu asi  nedá napsat.

Pro ty, kteří tomu moc nerozumí a také pro ty, kteří to předstírají, že tomu rozumí, ale také tomu nerozumí, nezbývá než doporučit následující. Znovu si zopakovat základní kurzy Finanční analýzy, jak např. funguje finanční páka, daňové štíty a vztah cizích zdrojů k pasivům, příp. aktivům firmy. Po této zkušenbosti ale předpokádám, že to asi nikoho nebude zajímat, škoda.

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (11) 19.02.08 16:27  lomikar+  (114980)

zajímavý titul

To jsem rád, že jsem Tě alespoň pobavil, ale zdá se, že já o koze a Ty o voze.

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (15) 19.02.08 13:51  lomikar+  (114980)

zajímavý titul

Je zajímavé, že jako vzdělaná osoba s akademickým titulem sázíš výhradně na nýmandy, ale každému dle jeho nátury. Možná jsi také v chodu času nepostřehla, že na VŠE neexistují kurzy ve stylu Ludvíka Turka o tom, jak rychle zbohatnout. Ani mnou avizovaný titul nic takového neslibuje, jenom vkusnou formou informuje o možnostech, formách a činnosti kapitálových trhů a instrumentů na nich používaných, to je vše. Je to čtivé jak pro nýmandy, tak pro zájemce vzdělané.

Jinak znovu upozorňuji na skutečnost, že pan Turek nevydělává na kapitálových trzích prakticky nic a také tam ani nezbohatl, jeho rozhodující příjmy pocházejí z edukační, vydavatelské a obchodní činnosti. Tvá poznámka tedy zřejmě mířila k tomu, že se chceš podobnému způsobu vydělávání peněz asi věnovat, pak je vše jasné. Kdy můžeme očekávat prvotinu?

Dosavadní doporučení: přečíst (15)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (13) 19.02.08 12:31  lomikar+  (114980)

zajímavý titul

Pokud je mi známo, tak bohatá ve smyslu majetkovém není, potom ale doporučuji tituly z produkce pana Ludvíka Turka (Czechwealth), které po prostudování vedou k rychlému zbohatnutí. Pan Turek je určitě movitější než paní Veselá, bohužel to bohatství zcela určitě nepochází z obchodování na kapitálových trzích, ale z prodeje knížek o tom, jak na tomto trhu zbohatnout. Jediné co mi z toho vychází je, že nejlepší cestou ke zbohatnutí je radit ostatním jak zbohatnout. Výukou na VŠE a psaním knížek, které popisují funkci trhů a jednotlivé instrumenty se určitě nezbohatne, tudy skutečně cesta nevede.

Dosavadní doporučení: přečíst (13)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (10) 19.02.08 11:32  lomikar+  (114980)

zajímavý titul

Občas se zde objeví dotazy na literaturu související s investicemi atd. Dovoluji si upozornit nejen začátečníky na titul "Investovaní na kapitálových trzích" od Ing.Jitky Veselé Ph.D. Pokud mohu soudit, jde zatím o nejucelenější publikaci, která dosud k tomuto tématu v ČR vyšla. Asi nejlépe vystihuje klady knížky recenzent prof. P.Musílek : "Z celé publikace je patrné, že se autorka výborně pohybovala v trojúhelníku odbornosti, praktičnosti a srozumitelnosti." Pro zájemce uvádím, že knížku vydalo nakladatelství ASPI a lze ji pořídit pod 700,- Kč. Vřele doporučuji do výbavy investora (i potenciálního).

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (11) 13.02.08 11:52  lomikar+  (114980)

prodej 7% akcií čez ze strany státu to Lomikar

Asi už budu jenom k posměchu, ale zatím jsem nezměnil postoj a domnívám se, že razantnější pokles akciových trhů je teprve před námi a my se nacházíme v dlouhodobějším down trendu.

Konkrétně ČEZu se dlouhodobě nemůže dotknout skoro nic a já bych si raději počkal na lepší, tedy znatelně nižší nákupky.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (10) 13.02.08 11:14  lomikar+  (114980)

prodej 7% akcií čez ze strany státu

S omluvou pesimistům je to vtipné, netřeba se omlouvat, na ČEZu snad nikdo nemohl prodělat:-) Vládou schválený odprodej mohl být také jenom jakousi kotvou k záměru provést zpětný odkup. Tím mám na mysli docela slušnou taktiku pro ovlivnění ceny odkupu, jinak si myslím, že stát peníze z prodeje akcií až tak nepotřebuje, vše si vynahradí na divi. Úvaha o dalším odkupu je zřejmě na pořadu dne.

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (6) 11.02.08 16:59  lomikar+  (114980)

hrozí další odkop?

Nemyslím, že by stát něco zaspával, jsem přesvědčen, že jde a nadále půjde o skvěle MF koordinovanou záležitost.Konečně, jde přece o přesýpaní z jedné kapsy do druhé, to by jen trouba nechal náhodě.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (20) 11.02.08 14:20  lomikar+  (114980)

hrozí další odkop?

Začíná to na mne působit asi tak, ža na blížící se valnici bude odmáván další odkup. Nasvědčuje tomu několi faktorů. Jednak dosud ne zcela uspokojivá dluhová situace firmy a proti tomu jdoucí nárůst ziskovosti, pozastavení odprodeje již schváleného státního podílu a šachy s množstvím odkupu s cílovým datem někde v období konání valnice. Co tomu říkáte? Nemohlo by to tak být?

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (20)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (10) 07.02.08 14:11  lomikar+  (114980)

zvýšení sazeb v ČR

Doporučuji porovnat rozdíl ve vývoji platební (zejména  obchodní) bilance a s tím velmi úzce navazujícím měnovým kurzem, dále se zamyslet nad tempy růstu HDP a s tím spojenou mírou inflace, v neposlední řadě promítnout do úvah faktor tzv. inflačního očekávání.

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (10) 31.01.08 17:25  lomikar+  (114980)

Manipulace na akcii ČEZ dosahují vrcholu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nazdar, .mamlasi, je zde jeden podstatný rozdíl, totiž okolnost, že jestli nějaká akcie jde nahoru nebo dolu, není výslednicí nesmiřitelného postoje. Já jsem vždy tvrdil, že ČEZ je vynikající titul a v tom se můj pohled nezměnil ani o centimetr.Můj názor se opíral nejen o prostředky FA ale byl i součtem signálů ze stavu ekonomiky na globální úrovni. Proto jsem mohl směle tvrdit, že prodávat ČEZ pod 1.000 by byla hloupost. Nyní jsou ve hře nejen aspekty FA ale zároveň dopady hosp. recese v USA a jestli si trochu zalistuješ v historii, tak zjistíš, kdo zde na diskuzním fóru na tuto hrozbu  upozorňoval. Já tedy neměním své názory v závislosti na náladě většinového postoje, ale dlouho před ním a doufám, že se mi to povede i nadále.

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (14) 31.01.08 17:14  lomikar+  (114980)

Pokud chceš slyšet jméno subjektu tak to neuslyšíš rada je jednoduchá

Nazdar, Honzo K., konečně umírněný pohled na svět akcií, zejména jsem nikde nenašel v Tvém výčtu brečení za někoho třetího, který za tím vším stojí, který manipuluje vždy opačným směrem k vlastní pozici atd. atd. a to mne zvláště potěšilo, to se dnes moc nenosí, hledat chybu nejprve u sebe.  Hlavně podporuji bod č.6, ten se mi osvědčuje ze všeho nejvíce a přidal bych ještě bod č.7 o zrcadle ve kterém je třeba hledat viníka všech neúspěchů právě jako strůjce všech radostných událostí a to nejenom na akciovém trhu, který, jak se někdy zdá, je pro některé spoluobčany úplně vším.

Měj se pěkně

Dosavadní doporučení: přečíst (14)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (13) 31.01.08 14:15  lomikar+  (114980)

Pokud chceš slyšet jméno subjektu tak to neuslyšíš rada je jednoduchá

A co je špinavého na jednom z nejvyspělejších trhů světa, kterými bezpochyby obchody s akciemi jsou? Snad jen umaštěnost některých rádoby znalců. Speciálně Tobě doporučuji si přečíst nějakou úplně základní literaturu o akciích a tak podobně.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (13)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (14) 31.01.08 14:10  lomikar+  (114980)

VHODNĚ VYSYPANÝCH 100 MIL. SRAZILO AKCII O 35 KČ

A dalších vysypaných X milionů zase pomůže kurzu, to asi nebude ono, zkus nějakou jinou pohádku, začínám mít nejasný pocit, že si pleteš místo a čas, zkrátka že jsi poněkud mimo.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (14)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (16) 31.01.08 13:58  lomikar+  (114980)

Manipulace na akcii ČEZ dosahují vrcholu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je docela úsměvné sledovat Tvé duševní pochody. Když jde akcie vzhůru, je vše OK a případné upozornění na vysoce pravděpodobnou alternativu tohoto stavu odbýváš poukazem na "ustrašené trapáky" no a v okamžiku poklesu poukazuješ na "manipulace". Prosím Tě, mohl bys stručně objasnit, jak taková manipulace na ČEZu dle Tvého názoru asi probíhá? Už jsem Tě k tomu vyzýval a je škoda, že se nechceš s ostatními podělit o své postoje, zda-li vůbec nějaké existují a nejedná se jen o výkřiky do tmy.

Dosavadní doporučení: přečíst (16)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (9) 31.01.08 13:43  lomikar+  (114980)

propaganda

Vše co píšeš je jasné, čtivé a snadno pochopitelné, ale nejde mi dost dobře do hlavy Tvá sveřepost v otázce podcenění až nápadně "homogenního" prostředí EU tvořeného převažujícími energetickými společnostmi a konsorciem zainteresovaných politiků. K podobnému a až dojemně sjednocujícímu postupu vybraných energ. firem ruku v ruce s politiky na celém spektru dochází nejen v ČR ale evidentně i na EU bázi. To vede k jedinému, tj. k cenovému diktátu firem. Je naprosto jasné, že parametry zadané do kalkulačky zvané FA  nemohou nyní vypadnout jinak, než jak dopadají, tedy myslím potíž (v tuto chvíli silně podporující držbu akcií energ.molochů) v delším pohledu. Skutečnost, že poptávka po elektřině bude ve středním období vyšší než nabídka je ze všech Tebou popisovaných důvodů jasné, otázkou zůstává politické řešení tohoto stavu.

Taky je docela pragmaticky možné, že "fundamentální narkóza" ve spojitosti s "růžovými okuláry možností EU" budou zažívat okamžiky štěstí po nekonečně dlouhou dobu, pak jsem ovšem vedle.

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (7) 31.01.08 11:20  lomikar+  (114980)

propaganda

To je vše pravda, stín pochybností zde však zůstává. Není současná a především očekávaná situace na trhu s energiemi tak trochu uměle živena právě "melody boys" stávajících energetických firem? Odpověď zní ano a jde o přirozený jev. Zdá se, že své polínko do ohníčku přikládají i normotvůrci z orgánů EU. Otázkou je, zda jim vede ruku opravdový zájem o blaho občanů nebo energetická lobby. Zatím bych to viděl tak 50:50.

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (9) 31.01.08 11:09  lomikar+  (114980)

Amerika přešlapuje

Ano, dosud je to přesně tak, jak jsi to popsal. Jenom bych upřesnil, že připravená cash tak úplně ladem neleží, ale to s tím nemá nic společného, na akciovém trhu nyní nejsem, trochu si užívám na měnách a je to docela zajímavá zkušenost..

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (14) 31.01.08 09:07  lomikar+  (114980)

Amerika přešlapuje

Hospodářský růst v USA se zřetelně zastavuje a to je v tuto chvíli zásadní informace. Bez ohledu na varianty dalšího vývoje jde o zprávu pro kapitálové trhy nepříjemnou. Pozoruhodné svým načasováním a neobvyklé svou razancí, zásahy FEDu a vlády USA dosvědčují, že nejde o chvilkový rozmar ale o snahu zastavit, případně zpomalit pád ekonomiky do propasti, tedy v současném pojetí do recese. Jak hodnotit tuto významnou kreativitu G.W.B. a B.B.? Jde jenom o vztyčený prst nebo je to výpověď o marném boji s trhem? Opatření mohou vzbuzovat zdání, že to odpovědní činitelé mají docela dobře pod kontrolou (což je hlavním smyslem zásahů, nehledě na blížící se volby), ale pravdě blíže zřejmě bude snaha o uklidnění davů a podpora důvěry v poněkud ochrnuté finanční trhy.

Co to znamená pro ČR? Silně otevřená ekonomika našeho typu nejen profituje ze své otevřenosti, ale zároveň bude nucena inkasovat a následně vstřebávat údery světového finančního chvění. A konečně, jak toto celé představení dopadne na ČEZ?  Jak píší někteří odborníci, stačí se mrknout do správných grafů a ještě sledovat chování hlavních hráčů (nepíše se bohužel kterých). To opravdu neumím, blíže je mi názor, že fundament ČEZu nyní nehraje hlavní roli, jak včera napsal "duhovejfanatik" a to je v současnosti jasná zpráva. Přes nadále se zlepšující parametry a rychle se učící management si ještě chvilku počkáme, než se fundamentální hodnoty promítnou do ceny akcie. Já osobně nadále očekávám další propad akcií v ČR.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (14)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (9) 28.01.08 15:40  lomikar+  (114980)

hola hej :-)

Jak vždy, za jedna.

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (9) 23.01.08 17:42  lomikar+  (114980)

tak trochu malá oslava

Mezi námi dvěma bude zřejmě ten rozdíl, že já jsem chudý pošuk a mešuge a Ty jsi zřejmě bohatý intelektuál a znalec trhů. Nebo se mi možná i něco popletlo? Až nebudeš mít někdy co dělat, vlítni do historie na svůj nick a pokud to ve zdraví přežiješ, tak asi budeš opravdu dítě štěstěny :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (8) 23.01.08 16:12  lomikar+  (114980)

tak trochu malá oslava

Zůstaň v klidu, víš jak to dlouho trvá, než člověk dá drobáky na jednu hromadu? Ze slamníku, pod kobercem, za obrazama, to chce čas a klid, neboj, já počkám až dáš signál k nákupu :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (12) 23.01.08 16:02  lomikar+  (114980)

tak trochu malá oslava

Vážení kolegové, dovolte mi ohlásit, že dnes (cena akcií ČEZu je je má prodejní) si dám moc dobrou večeři a nějakou sklenku k tomu. Důvod je prostý, právě dnes jsem se dostal do pásma, kdy polehounku začínám skládat na hromádky všechny drobné co jich mám, vymetám kouty a všechny účty a pomalu se připravuji na velkou slavnost, totiž na obřad investování do akcií na SPADu a zcela jistě i do ČEZu. Přeji všem investorům více takových hezkých chvilek i když se domnívám, že si na podobnou příležitost si delší dobu počkáme.

Všem pevné nervy a trpělivost

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (11) 22.01.08 09:58  lomikar+  (114980)

Vypadá to reálně pod 1000 hladinu

Vážený pane kolego, neodpustím si Vám vrátit nevyžádanou půjčku. Nepřipadáte si "trapně ustrašenej" s tím voláním po poklesu pod 1.000,- ?

Hodně štěstí

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (9) 21.01.08 11:20  lomikar+  (114980)

to Lomikar

Nemovitosti vůbec nedělám, jednak se mi nelíbí příšerná závislost na NAV a s tím se dá moc čarovat a také mi připadne nemovitostní trh dost přefouknutý, asi dobrá parketka pro krátkodobé kaskadéry. Erste se mi na těchto cenách začíná líbit, právě jako O2 pod 500,- ale i zde jsem dost opatrný vzhledem k tomu co jsem již napsal, myslím, že bude ještě lepší příležitost. Ale dlouhodobě (roky) určitě ano.

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (12) 21.01.08 08:26  lomikar+  (114980)

to Lomikar

Ano, je to v podstatě tak, jak píšeš. 20-30% korekce, které se z času na čas objevují mne opravdu nechávají klidným, protože jsem jednak dlouhodobým investorem a také proto, že korekce tohoto druhu prostě k akciovému trhu neodmyslitelně patří. Vyprodal jsem se zcela v cenách pod 1.100 a nelituji toho a pokud se podívám na průběh PX za poslední měsíce, není co řešit. Domnívám se, že jsem velmi správně odhadl blížící se krizi finančních trhů, ale co jsem neodhadl zcela přesně, je načasování dopadu této krize v případě ČEZu. Tam se dle mého názoru projevil naplno záměr vlády vylepšit rozpočet velmi jednoduchým, i když poněkud "šibalským" způsobem. Stačí se podívat na rozdíl mezi buybackem ČEZu a prodej státního podílu a rázem je vše jasné. Odkup táhne cenu nahoru a stát se na této vlnce veze. Asi i to se dalo předpokládat, pro mé úvahy to však nebylo rozhodující. Vzhledem k mému investičnímu záměru mne určitě může mrzet, že jsem neprodal za 1.400, ale na druhou stranu dosavadní jistota vysokého výdělku mne nenutí pohybovat se na hraně a jistým zadostiučiněním mi je, že jsem také například odolal pokušení prodávat třeba na 200, 300 atd.............

To byla minulost, jak to vidím dnes? V globálním pohledu očekávám nadále prohlubování krize. Současný stav považuji teprve za  začátek potíží, kterým bude v následujících měsících čelit kapitálový trh. Začínající recese v USA + načasovaná a čím dál více slyšitelně tikající imploze fin.trhu v Číně a přilehlém okolí se nemohou neprojevit. Důsledkem nemůže být nic jiného než útěk z akcií spojený se silnou volatilitou a dlouhodobějším downtrendem.V ČR očekávám další silný pokles v návaznosti na popsanou globální situaci. Jsme velmi otevřená ekonomika a následky krize se nás citelně dotknou.

Jak to bude s akciemi ČEZu? Zde bych odkázal na komentáře "duhovéhofanatika", jinak stručně řečeno, ČEZ považuji za velmi kvalitní papír s vysokým růstovým potenciálem, který ještě neřekl své poslední slovo a tím mám na mysli i kontext Evropy. Fundament ČEZu, velmi kvalitní management a silné růstové i akviziční příležitosti jsou nad slunce jasné. Cena ČEZu se může v průběhu několika několika málo let dle mého odhadu i zdvojnásobit. Já osobně budu usilovat o zhodnocení trojnásobné, což bude mít přímou souvislost s výhodným nákupem pod Kč 1000. Čím níže, tím lépe, to je moje současná strategie.

Měj se dobře a mnoho štěstí.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (14) 16.01.08 16:01  lomikar+  (114980)

hej hola

Že Tě zajímají intelektuálně slabí prosťáčci je z Tvého projevu zřejmé a vůbec mne tím nepřekvapuješ a můžeš zůstat úplně v klidu, vždycky si dokážu poradit sám a nejinak tomu bude i budoucnu.

Tobě přeji kvalitní ústav, mám ale trochu obavy, protože dlouhodobá léčba v ústavu dnes stojí 60,- Kč denně a to si myslím, že je pro majitele několika tankerů,  nepřekonatelná hranice. Nezbývá tedy nic jiného než ambulantní léčba, ale to bratru činí Kč 30,- za vyšetření, v Tvém případě počítám tak 3x denně, to snad bude lepší ten ústav. Tam potkáš lidi podobného uvažování, např. hodně miliardářů, určitě nějaký ten politik a vyhrazené místo u televize tam mají majitelé několika tankerů na chcíplým ježkovi.

Někdy si po sobě přečti, co jsi napsal. Vypadá to, že asi budeš velký vlastenec, když tak komolíš češtinu, taky jde možná o básnickou licenci, básníci jsou vůbec oblíbení hosté v ústavech. Taky mi teď došlo, že obdivuješ komunizmus, to asi budeš i pěknej dobrák od kosti, co to s ostatními myslí moc dobře. Trochu je mi z toho nevolno.

Dosavadní doporučení: přečíst (14)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (9) 16.01.08 14:44  lomikar+  (114980)

a teď chvilku zase vážně

V ČEZu čekám na 1000,- Kč a pak začnu přemýšlet co dál, ostatně, to už tady říkám ke všeobecnému veselí asi půl roku. Zdá se, že úsměvy pomalu tak trošku tuhnou. Zřejmě budu dokupovat pomalu a s citem dle situace.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (15) 16.01.08 14:39  lomikar+  (114980)

hej hola

Co jsem od Tebe fakt nečekal je okolnost, že jsi umístil tečku za pořadovou číslovku, to mne dojalo natolik, že Ti odpovím. Ve Tvých zdánlivě fantasmagorických vývodech nalézám vždy nějaké rozumné jádro, ale vždycky jsem to považoval za pokus někoho dohnat k reakci a také za jistou formu úlevy pro Tvé jakési vnitřní nutkání.

O Číně letos ještě hodně uslyšíme a nebude to jenom pro úžasné výsledky atletů na LOH. Nezapomeň, že Čína je ekonomikou na pochodu a jako taková se nemůže donekonečna jednostranně chránit před obchodní výměnou. Jediná cesta pro další rozvoj je uspořádání vzájemně výhodných ochodních svazků a to zejména s USA a čím dříve, tím lépe. Není náhodou, že USA stojí před branami Asie a nenápadně žadoní o své dolárky. Kde se tam jenom asi vzaly? Nijak jinak, než z totálního přebytku obchodní výměny. Pro stále ještě uzavřenou ek. to je pouze zdánlivá a dočasná výhoda, která splaskne jako prokopnutá mičuda v okamžiku úplného otevření se obchodní výměně. Tedy stručně řečeno, bublina v Číně jasně rupne i kdyby tam byl růst jakýkoliv, je to jen otázka času. Z amíků se opravdu nemusíme po..., jak hezky popisuješ fekální činnost, ale lepší by bylo se od nich mnohé učit.

Dosavadní doporučení: přečíst (15)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (11) 16.01.08 13:35  lomikar+  (114980)

na pochodu

Nazdar, osazenstvo, nepřipadne vám, že O2 pod 500,- začíná být docela zajímavé?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (21) 16.01.08 13:25  lomikar+  (114980)

trochu z jiného soudku

DOTAZ:
Dobrý den, loni jsem provedl upgrade PŘÍTELKYNĚ 1.0 na verzi MANŽELKA
1.0 a nový program nečekaně spustil proces DĚTI, s mimořádně velkou
spotřebou paměti a systémových zdrojů. V manuálu není tato funkce
zmiňována. Mimo to Manželka 1.0 také zasahuje do ostatních programů
a natahuje se už při bootování systému. Ostatní programy, jako
například Hospoda 1.8, Fotbal 1.3 a Pivo 2.5 od té doby přestaly
fungovat, při jejich spuštění se systém zhroutí. Zdá se, že Manželku
1.0 nemohu odstranit ze systému, jelikož nemá funkci remove.Uvažoval
jsem o návratu k Přítelkyni 1.0, ale restart skončil neúspěšně a
systém byl zablokován. Můžete mi někdo poradit?

ODPOVĚĎ:
Vážený uživateli, toto je velmi častý problém. Mnoho lidí přechází z
Přítelkyně 1.0 na Manželku 1.0, domnívajíc se, že je to jen neškodný
upgrade. Ale Manželka 1.0 je operační systém navržený tak, aby sám
spouštěl ostatní aplikace. Nepouštějte se do instalace! Dodatečné
odstranění Manželky 1.0 vede k vážnému poškození systémových zdrojů.
Někteří se pokoušeli instalovat Přítelkyni 2.0, resp. Manželku 2.0,
ale narazili na více problémů, než v původním systému. Jiní zkoušeli
spouštět Přítelkyni 2.0 paralelně na pozadí. Bohužel, Manželka 1.0
detekuje přítomnost Přítelkyně 2.0, což zapříčiňuje konflikty s
následným kolapsem systému. Jediná možnost, jak se vyhnout problémům,
je vůbec neinstalovat software Manželka, ale používat jen verze
Přítelkyně. Verze Přítelkyně 1.0, 2.0, 3.0 atd. jsou navzájem
kompatibilní, dokonce se mohou provozovat paralelně. Ve Vašem případě
je již pozdě, můžete jen varovat své známé. Jestliže jste tedy již
nepromyšleně provedl upgrade na Manželka jakékoli verze, důsledky
částečně zmírníte utilitou Kutil 2.1. Softwarová záplata Podpantofel
není doporučena, přináší riziko Spyware Milenec. Stejný problém může
někdy ale přinést i instalace Kutila. Ještě varujeme: dejte si velký
pozor na nedokumentovanou parazitní instalaci virového programu
Tchýně 1.0 !!

Dosavadní doporučení: přečíst (21)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (12) 16.01.08 13:18  lomikar+  (114980)

Sedím si na cashi a je mi dobre (a ještě dlouho sedět budu)

Ano, to bylo na Tebe, netušil jsem, že jsi tak aktivní na všech frontách, klobouk dolů. Připadlo mi, že když někdy člověk je opravdu zaujat nějakou hrou (např. obchodováním s akciemi) nezbývá mu někdy čas na ostatní hezké věci.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (12)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (11) 16.01.08 13:14  lomikar+  (114980)

a teď chvilku zase vážně

Já jsem skočil do keše už před létem a tak se docela usmívám a vyčkávám........

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (13) 16.01.08 12:48  lomikar+  (114980)

Sedím si na cashi a je mi dobre (a ještě dlouho sedět budu)

Ahoj, M., přeji vše nejlepší do dalšího roku. Pro hráče to asi nebude až tak úspěšný rok, možná je čas na úspěch v lásce, co myslíš

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (13)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (8) 16.01.08 12:45  lomikar+  (114980)

Hlásím nákup!

To je taky řešení
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (13) 16.01.08 12:41  lomikar+  (114980)

a teď chvilku zase vážně

Taky srdečně zdravím pod Špilas. Opravdu není co dodávat, ale teď mne přeci jen něco napadlo, možná je čas na investici někam do pohřebnictví a souvisejících provozů, květiny, tmavé obleky, příp. výroba zařízení pro společnost "Přátel žehu".

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (13)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (7) 16.01.08 12:37  lomikar+  (114980)

Hlásím nákup!

Vždyť Ti říkám, nemusíš si dělat starosti, Tebe se to nikdy týkat nebude:-)))))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (12) 16.01.08 12:29  lomikar+  (114980)

a teď chvilku zase vážně

https://www.kurzy.cz/zpravy/142319-cina-zvysuje-pozadavky-na-povinne-rezervy-tamnich-bank/

Kdo se jen trochu zajímá o finance, měl by dle mého názoru po přečtení této zprávy zatraceně zbystřit. Limit na povinné rezervy byl za poslední rok zvýšen již jedenáctkrát. Co to znamená? Centrální banka vidí v bilancích komerčních bank velmi nebezpečné trendy a proto se snaží dostat z trhu co nejvíce prostředků. Bublina  je tady a nemůže to skončit jinak než dalším megavýplachem. Teď jde jenom o to, jestli to bude před, v průběhu nebo až po skončení LOH. No, ve spojitosti s recesí v USA to nemůže minout prakticky nikoho.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (12)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (9) 16.01.08 12:19  lomikar+  (114980)

Hlásím nákup!

Zdá se, že opravdu nevíš o čem je řeč, přečti si raději ceník a podmínky, za kterých se poplatky účtují a hned pochopíš. Ty ceny se počítají ze jmenovitých hodnot a proto se tak šklebím. A ty řeči o plným vlaku jsou v tomto kontextu kouzelně přitroublé. Máš asi na mysli vláček pro děti do 5 let a až s ním pojedeš v koupelně přes řeku Amazonku tak si nezapomeň vyhrnout kalhoty a zapnout kšandu a hlavně nezapomeň před vjezdem do kuchyně nahlas zahoukat aby maminka nepřipálila krupicovku pro malého Žvanila:-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (10) 16.01.08 12:08  lomikar+  (114980)

Dnes JP Morgan a zítra Merrill Lynch máme se na co těšit!

Nazdar, ČEZFILLE, jak se daří? Ještě si vzpomeneš, co jsi říkal před několika týdny v reakci na mé "trapné strašení", jak jsi to trefně nazval?

Nepřipadáš si poslední dobou taky tak trochu "trapně ustrašený"?

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (8) 16.01.08 11:15  lomikar+  (114980)

Hlásím nákup!

Nazdar, Žvanile, to jsi mne dojal, že neznáš limity pro poplatky ve SCP,  ale vzhledem k Tvým siláckým kecům jsem to tušil. Ale neboj, Tebe se poplatky v SCP nebudou týkat nikdy, nedělej si starosti. Pro ostatní zde: http://www.scp.cz/

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (8) 16.01.08 10:36  lomikar+  (114980)

Dnešek bude asi jeden z nejčernějších dnů burzy ??!!

OK, držím Ti palce.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (7) 16.01.08 09:15  lomikar+  (114980)

Dnešek bude asi jeden z nejčernějších dnů burzy ??!!

Taky jsem tam psal o určité schopnosti vstřebávat potřebné informace, která přímo souvisí s IQ a zdá se, že jsou lidé, které k přemýšlení nedostaneš a nedostaneš, prostě to tak je.

Rady, co koupit za měsíc nebo nejlépe hned zítra, nechám raději lidem "žvanivého" typu. Tak si to užij.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (9) 16.01.08 08:12  lomikar+  (114980)

Dnešek bude asi jeden z nejčernějších dnů burzy ??!!

Ahoj, Honzo K.,

vzhledem k tomu, že jsme tady kdysi vedli slušnou debatu o způsobech, jakými se lze pohybovat na akciovém trhu, dovolím si ještě jeden velmi krátký příspěvek inspirovaný Tvými katastrofickými vizemi.

Připadne mi, že právě dnes se strašit, už je docela pozdě. Bohužel, nezkušení hráči (ať už nemající čas a případně chuť se něco dozvědět o akciích nebo z důvodu nízkého IQ) se domnívají, že dokáží určit v krátkém období směr, kterými se ta která akcie, případně celý trh vydá a tímto způsobem si přivydělat. O nesmyslnosti tohoto jednání se už mnozí přesvědčili a na ostatní to teprve čeká. Trochu mi podobné jednání připomíná stav mysli odsouzeného, který si sám kope hrobeček a šťastně se přitom culí, jak na ostatní vyzrál.

Toto davové a svým způsobem i iracionální jednání je však velmi prospěšné pro opravdové investory, kteří dobře dokáží rozpoznat v delším časovém horizontu kde pšenka pokvete a kde naopak. Proto, a to je poslední věta, jedno malé doporučení, totiž nesnažit se hledět nazpět ale právě naopak, hodně daleko dopředu, to je cesta. 

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (10) 11.01.08 09:15  lomikar+  (114980)

ty tam nahoře

1

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (17) 11.01.08 09:11  lomikar+  (114980)

plané naděje

Jednou větou a bez dalšího komentáře. Včerejší prohlášení Bernankeho o snižování úrokových sazeb nemohlo být z podstaty jiné a také kdo by chtěl v nastupující recesi sazby zdvihat, to dá rozum. Reakce finančních trhů zdánlivě naznačuje uklidnění a přináší stabilizační prvky. 

"Na hřbitově je také zdánlivý klid, bakterie, červíci a další organizmy však nezadržitelně pracují a pokračují v rozkladném procesu, to jen správce občas vypustí do vzduchu trochu ozónku před blížícím se procesím s dalším funusem."

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (17)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (13) 10.01.08 15:24  lomikar+  (114980)

jsme teprve na začátku

Zdar, nečíhám, ale spíš odpočívám a trpělivě vyčkávám a myslím, že ještě delší dobu budu v poloze ležmo.
Dosavadní doporučení: přečíst (13)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.