Příspěvky nebo odpovědi uživatele Bývalý hejl









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Bývalý hejl. Výpis příspěvků 201 až 250 (407)


přečíst (0) 26.01.11 10:45  Bývalý hejl  (141377)

Nový cíl pro VOW = jedeme nahoru!

Myslím že alfou a omegou VOWek je právě to volné množství. Pokud je nyní oficiálně na úrovni 9,86% z celku, je tady pořád k dispozici "ohromný" rozhodovací potenciál pro kupujícího jež o to bude mít zájem, nebo pro posílení již stávajícího podílu. Při skupování tak cena může dosáhnout atraktivnější úrovně než VOW3. Pokud tato hladina klesne na úroveň řekněme 2% (to odhaduju) může se ta akcie stát nezajimavou a jak říkáš "zavře se voda". To byl důvod mého předešlého dotazu. Exsistuje nějaká povinná oznamovací úroveň při skoupení volných akcií u VW?

Dotaz pro marji: Jak vidíž kurz dolaru (výhled)? Začínám prodávat (potřebuju hotovost na jiné aktivity) včera jsem prodal GE na 20,21 a chci směnit dolar.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.01.11 11:05  Bývalý hejl  (141377)

VOWky nad VOW3!!!

Ano, přesně tohle jsem tady taky kdysi zmiňoval (i když laickými slovy- obchodování mně neživí, takže neznám tu správnou terminologii), myslím tu obchodní část.

 Jak znám Alastora z předchozích textů, nemyslím že to pojímá až tak hanlivě. Takže to od něj beru. Koneckoncu je to vlastně pravda.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.01.11 10:56  Bývalý hejl  (141377)

VOWky nad VOW3!!!

O hodnotě hlasovacích práv jako přidané hodnotě není třeba polemizovat (viz. předešlé komentáře v průběhu roku). To nač jsem reagoval je cesta zbližování, a v tomto případě to nemusí být tak jednoznačné. Může to znamenat že akcie sice porostou, ale né tolik kolik by mohly v případě rozdílného kurzu VOW a VOW3. Pokud si někdo dá tu práci ( a o tvé iniciativě Alastore nepochybuji :), dalo by se zjistit kdy akcie VW (myslím obě) rostly nejvíce. Možná už mně paměť klame, ale nárůsty za poslední rok byly spojeny se zvětšujícím se rozdílem mezi VOW a  cenou VOW3, takže zájem o VOW3 táhl i zájem o VOW, čímž mohl znepříjemnit nákupy manipulátorovi větší cenou. Opačný případ logicky nahrává snadnějšímu srážení ceny VOWek a držení ceny dole k nákupům. Pokud to je tak jak si myslíš, tedy že někdo vysává VOW z trhu.

 Mimochodem, nevím ( samotného by mně zajímalo) zda musí nakupující kmenových akcií oznámit skoupení volně prodejných resp. volných akcií z trhu a jaká je případně oznamovací hranice (1% ?). Tohle by odpovědělo na tvuj odhad 5%.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.01.11 09:55  Bývalý hejl  (141377)

VOWky nad VOW3!!!

Je to dobrá zpráva nebo ne.? Zatím nevím k čemu se přiklonit. Takový pokles na VOW3 může taky znamenat odliv "malých" investorů a to není dobře ani pro VOW. Pozitivní by bylo srovnávání kurzů přes růst tzn. že VOW by rostly rychleji než VOW3, tohle je ale přes pokles, tak nevím.

Jinak jsem velmi potěšen GE. Po 3Q byli zatracováni, a hle v pátek + 7,11%. Výsledky byly super.

Doufám že si VW vezme příklad.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (2) 18.01.11 10:36  Bývalý hejl  (141377)

Trocha matematiky neuškodí

Dalo to práci si s tím takhle vyhrát (už jen proto dávám určitě přečíst) . Musím uznat že tím tvůj argumet o manipulaci nabývají na relevantnosti. Je logické že nakoupit větší objem akcií vyžaduje čas takže i data vydání 2009 nejsou zavádějící. Je možná i cílem VW tímto způsobem vytlačit drobasy z VOWek. Ať si hrajou s VOW 3.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.01.11 12:35  Bývalý hejl  (141377)

klidek je 13

Vše co říkám, je stále tzv. z mého pohledu.

EURO mi vůči Kč lehce připomíná pevnou vazbu mezi Dolarem a Juanem. Tahle vazba je dána logickými důvody težce exportní ekonomiky ČR do EU. Je logické že pokud pojede D pojede také ČR a naopak pokud nepojede ... ( pokud se nezmění procento vývozního poměru ČR). Malá odchylka vždycky bude, to je jasné, ale jinak je vazba pevná. Takže chápu.

Dolar vidím trochu jinak.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.01.11 12:01  Bývalý hejl  (141377)

Otázka

Ještě jsem se díval na oficiální zprávu Volkswagenu za období January - September 2010  a tam to v závěru potvrzují. Bohužel nemají (možná jsem si nevšiml) uveden termín výsledků za 4Q. Vypadá to že to zveřejní současně. Možná.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.01.11 11:36  Bývalý hejl  (141377)

Otázka

Už to tu psal Alastor a myslím že to tak bude tj. Mar 10, 2011

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.01.11 11:25  Bývalý hejl  (141377)

klidek je 13

Mimochodem, tím že jedu v 1/2 ročních cyklech, už nehodlám nic nakupovat. Při výhodných cenách budu jen prodávat.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.01.11 11:22  Bývalý hejl  (141377)

klidek je 13

Nemyslel jsem spekulovat na pokles VOW, ale na možnost obecného poklesu vlivem nejednoznačných či né příliž pozitivních výsledků. Souhlasím s tím co jsi dnes psal VW nerosteme, protože neroste DAX a to je přesně to o čem mluvím. Pokud převáží kadné výsledky nad těmi horšími tak pojedem a VW pojede o to více. Při poklesu budou klesat všichni včetně VW, jen né tolik jako ostatní.

S tím srovnáváním nebo dokonce sjednocením kurzů VOW a VOW3 já osobně nepočítám. Je velkou nevýhodou že se VOW neobchodují všude a že jich je početně více. Rozhodovací pravomoc je sice +, ale vjetšině malých je k ničemu, preferují výši dividendy, i když je jen nepatrně vyšší. Limit rozdílu odhaduju max na 5%.

Z US akcií držím jen GE a Intel (cca od Řijna). Máš pravdu dolar je hrozba, ale pokud se nevyřeší dluhové problémy v eurozóně, jsem klidný. Chtěl bych prodat někdy v květnu a dolar směnit na Kč někdy v srpnu. Tam vidím, že v plné "kráse" propukne panika na EURU vlivem již zmíněného. Do konce června nechci mít jedinou akcii a to ani VOW. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 13.01.11 10:39  Bývalý hejl  (141377)

klidek je 13

Přidávám se. Klidek. Dneska už začínají být struny (výsledkovek) napnutější čím dál víc. Přibývá reportujících firem a to je důvod. Pro spoustu krádkodobých spekulantů je bezpečnější před výsledky prodat (řek bych že proto se na burzách trochu červenáme), a pak, pokud bude vše OK naskočit co nejrychleji. Snaha bude rychleji než jiní. To může cenu vyhnat na krátkou dobu na nová maxima. Stále však mluvím pokud bude mít ta konkrétní firma výsledky OK. VWčka by měly mít nádherné výsledky, ale musíe ještě počkat. Tak "vyděrat pianěri".

Dneska Intel, doufám že mně potěší, pár kousků mám. Trochu to kosí ta koruna.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (3) 10.01.11 11:15  Bývalý hejl  (141377)

Poradte

Nepanikař kvůli jednomu dni, ale je fakt že za 305 bych nekoupil (mám za 217). Otázkou zůstává na jaký časový horizont jsi nakupoval?

Za sebe myslím že se dočkáš do 1/2 roku, ale nějak nevěřím že to půjde přes 340.

Ostatní viz. PELÉ.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 10.01.11 11:02  Bývalý hejl  (141377)

Lednový efekt

se zatím nedostavil, pokud neberu v úvahu 3.1. 2011. Tento nárůst už je ale dneškem smazán a vyčkáváme. Trochu jsem to očekával (vždyť víte).

První pozitivní zpráva, která může růst nastartovat přichází dnes resp. zítra. Výsledky americké Alcoy by měly výrazně překonat odhady, takže by se to mohlo otočit. Těžba hliníku může potvrdit nastartování průmyslu.

U VWček jsem do výsledku ve velkém klidu a optimismu.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.01.11 10:29  Bývalý hejl  (141377)

Dobrá zpráva pro VW

Zdravím Vás v novém roce. Hodně zdaru a pozitivní nálady přeji všem. Pavle díky za přání k vánocům (už jsem nestačil reagovat dříve), doufám že sis je také užil. Alastor přinesl pozitivní info, díky. Mohl jsi to ale pozdržet do 1.1.2011, protože "jak na nový rok, tak po celý rok". Alespoň u nás se to tak říká :))

P.S: Mezi svátky jsem dokoupil. Jsem plný VW-VOW a cukroví. :)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.12.10 17:02  Bývalý hejl  (141377)

Co to je?

Co to vidíme? Minule jsem psal o mírém růstu do konce roku. Jak se zdá vše tomu nasvedčuje (PX 0,15%, DJ 0,5% ).

V konečném výsledku je ale vývoj do konce roku nepodstatný. To co by se mohlo v novém roce nazvat jako lednový efekt by měl kořeny pouze v tom, že do konce roku půjdem dolů.

Cesta dolů by ale mohla být pouze tzv. uzavírání ročních pozic (hlavně u fondů kvůli výsledkům). Výprodej akcií s tím že v lednu budou nabrány zpět. Pokud propad nebude, pak neočekávám ani lednový efekt. Vše tomu zatím nasvědčuje. Ale to už se opakuju.

Takže na VOWu neprobíhá nic jiného než výber zisků, s tím že budou na 100% dobrány zpět. Pokud ještě klesneme určitě doberu do FULL. A pak snad do Q4 BULL.

Pěkný konec týdne všem :)

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (3) 16.12.10 08:22  Bývalý hejl  (141377)

začíná mi to připomínat socík

Nejsi ty náhodou novinář. Když říkáš A sluší se říct taky B, což není v novinách zvykem.

Všem kteří nebyli považováni za kolaboranty a byl jim znárodněn majetek, příslušelo finanční odškodnění. To se mělo vyplácet postupně ze zisků těchto podniků. Z logických důvodů nebylo jednorázové okamžité vyplacení možné. Z odškodnění byli taté vzloučeni ti jejichž podniky byly před válkou zaduženy. Nástupem komunistů v 48, logicky padly i dohody o platbách.

Mimochodem, "předlohou" benešových dekretů byl tzv. košický vládní program, který byl v bodech znárodnění dílem hlavně Gottvaldovy moskevské kliky.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (2) 15.12.10 15:14  Bývalý hejl  (141377)

začíná mi to připomínat socík

Šlechtou ? - Pravda zapoměl jsem že šlechtu v ČR zrušil ještě tatíček Masaryk.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (3) 15.12.10 15:06  Bývalý hejl  (141377)

začíná mi to připomínat socík

Pokud je mi známo pak Benešovy dekrety zabavovaly majetek osobám jež se podílely ( kolaborovaly) s nacisty. Z valné většiny podniky vlastnící " německou šlechtou" . Česká o majetek nepřišla ( Schvanzenberg). Ty se divíš že proti nim po válce nikdo neprotestoval? Já ne. 85% je hrubě mimo realitu.

O správnosti posouzení kolaborace (kdo byl kolaborant) je ale s takovým odstupem času těžko soudit. Je nutné to řešit v aktuálním časovém období ( tj. rok 1945-1948), kdy končily nacistické procesy (Norimberk). Pokud budu brát v uvahu majetek predválečné židovské menšiny tak chápu že vlivem holocaustu (šoy) mohl být znárodněm i tento nemalý majetek. To připouštím.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (7) 15.12.10 14:42  Bývalý hejl  (141377)

začíná mi to připomínat socík

Nechápu co to vykládáš?? 1, Pokud si dobře vybavím historii, tak ČSR byla spíše méně než více zničenou zemí jak lidsky tak majetkově v porovnání s okolními státy (poděkuj komunistům že jsme nepřijali Marschallův plán). 2, Komunisti znárodnili všechny podniky ve státě, které byly před válkou na světových vrcholech technologicky i správou. Důkazem budiž Hitlerův enormní zájem o česko a české podniky alias. továrnu Říše.( Škoda Plzeň, Baťuv Zlín, Vítkovice atd. kdy si myslíš že to vzniklo?) 3, Respektuji budování komunistů v 50-60letech, ale to jen díky již zmíněným průmyslovým základům a prvorepublikově vybudované pracovní morálce a poválečné euforii ( o pracovní morálce a rozkrádání 80let netřeba mluvit). 4, Proč si myslíš že se ty podniky prodávaly? Protože koruna holt byla jinde než marka či dolar a to nemluvím o technologické vyspělosti. Naše výrobky holt nebyly konkurence schopné mimo RVHP ( až na několik vyjímek). Podívej se na Rusko v 90letech. Nebyt ropy a plynu tak tam mají bídu dodnes.5, Infrastruktura - koukni kolik bylo postaveno dálnic do roku 89. V jakém stavu byly vlakové nádraží a kolik bylo mezinárodních letišť.

Tím vším ale nepopírám pochybné privatizace a likvidaci zemědělství (evropskými dotacemi do Francie a spol). Bylo by jich ale třeba, kdyby před tím nebylo znárodňování resp. komunisti?? Na to si odpověz sám.

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.12.10 10:24  Bývalý hejl  (141377)

Nakupovat nebo prodávat? Obecně

Nechystám se ani jedno, pokud nebude nejaký výrazný výkmit (kačky na nákup jsou ještě připraveny). V tuhle chvíli budu ale vyčkávat do Ledna, pak se uvidí. Objemy začínají klesat a kurzy nevypovídají nic. US jde nahoru, což mně těší na GE mám slušných 11% (půlku díky kurzu akcie, půlku díky dolaru). Intel jsem si zase zpátky dokoupil se ziskem (0,3USD na akcii). Evropa to do vánoc už doklepe asi na +- stávajících pozicích.

V RM taky pohoda VW už jsem dokoupil na 80% pozic. Na KB, NWR a Erstyně i přes tyhle mírné výkyvy 12% ziskovost. Vypadá to na pěkné a klidné svátky.

Na lednový efekt bych Alastore nespoléhal. Myslím že se bude čekat až na výsledky za 4Q resp. rok 2010. Přečti si, co psali analytici v srpnu o září. Očekával se tradiční výrazný pokles a opak byl pravdou. Nikde není psáno že leden bude taky podle předpovědí. Trochu to připomíná šmečko na lidi, jak by řekl Franz "lov hejlů" . Vlivem poklesové vize se v závěru srpna výrazně prodávalo (jestli si dobře vybavím, byli jsme na nejnižších hodnotách za 2hého půl roku 2010) a kdo v tu dobu nakoupil vydělal. Teď může být lidem podsouvána opačná strategie. Nakupujte, v lednu bude dráž. Přijít pak může opak, proto se taky už do konce roku nechystám nakupovat. Jestli si můžu tipnout tak do 1-2 týdne v lednu mírně porostem (budou se určitě objevovat zprávy o rostoucích maloobchodních tržbách vlivem vánoc), pak výprodeje 3-1 týden leden- únor a s prvními výsledky za rok 2010 zase nahoru odhaduju tak do dubna, května než příjdou první negativní infa o hospodaření států v euro zóně a jejich schodcích. Pak ?? Doufám že už budu mít vše prodáno a budu sedět na hotovosti (jak jsem psal minule).

Co vy na to?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 09.12.10 11:48  Bývalý hejl  (141377)

Pro ty kdo čtou mé bláboly

Rano bylo rušno nebyl čas, byly náznaky na VOW3 :).Nechci vypadat jako ten generál po bitvě, ale pokud mně čtete tak víte o mých tvrzeních od Pa resp. Po. Chápu že negativa se špatně čtou ale i tak jsem čekal Vaši reakci :(. Na druhou stranu přiznávam že ten pokles jsem spíš očekával navázaný na celkový pokles burz (i přesto že jsem tušil obecné překoupení v auto průmyslu). A to je zřejmě jedna z možností dnešního propadu. Řekl bych jedna z lepších možností, ta druhá lepší je to co psal Alastor, to jest šorty. Ta horší kterou tak trochu tvrdím stále (v meziřeči) jsou výprodeje velkých, připravujících se na pokles. I dnešní zprávy tomu trochu nasvedčují (Asi je to od každého trochu - uvidíme). No doufám že se pletu, protože jsem dneska nakupoval, i když na full stavu nejsem. Nechávám si rezervičku. Stejně plánuju na konci června celkový výběr a prodej všech akcií. Obchoduju v 1/2 ročních cyklech tak to tak nějak vyjde.

Co dnes US? Doufám v pokles. Včera jsem prodával Intel (21,85) tak snad levněji dokoupím. Dřív nebo později do rozhodného dne.

bla bla bla Konec . Pěkný den všem. :)

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.12.10 11:33  Bývalý hejl  (141377)

Díky Bohu za lidský optimismus

který ale v tomto případě nechápu. Negativnách zpráv přibývá a investoři jako-by to nevidí. Jestli v 3tí největší ekonomice poklesne objednávka strojů, tak to něco znamená (viz. článek - tam je řečeno téměř vše). Pokud mám vnímat oživení ekonomiky jako oživení poptávky tak nemůže (logicky) klesat objednávka strojů. Ne, prostě i při dnešním poklesu nemá smysl nakupovat. Musí to jít dřív nebo později níže. Pokud se přidá o víkendu zvýšení úrokových sazeb v Číně tak to už bude bít do očí. Nebo se pletu?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.12.10 09:42  Bývalý hejl  (141377)

D - dluhopisy

Zvýšení výnosu D dluhopisů může napomoci k odklonu zájmu o akcie. Zdůrazňuji  -může napomoci. 0,03 zatím není mnoho. Je to ale signál k zvýšenému zájmu o ně.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (4) 08.12.10 08:05  Bývalý hejl  (141377)

no bavím se náramně :-)

Pravda nejsou, ale i z tvého vyplývá o obrovských výstavbách na Čeladné a o novém osazenstvu (tuhle pseudo smetánku nemusím) ani nemuvě. To mně děsí a odrazuje . Mám chalupu na Krásné ( od tebe přes dva kopce (Smrk a Lysou- no spíš asi Kobylanku) severovýchodně) a jsem tomu rád. CHKO nedovolí novou výstavbu a hory zůstávají horami. Mimochodem nejsem tam přistěhovalec. Obrazně se dá říct že jsem se tam narodil a okolní lesy znám docela dobře. Proto mně  "nová" Čeladná fakt neláká.  Mám raději okolí Starých Hamer. Je jen škoda že je dnes velká část zatopená Šancemi.

Omlouvám se ostatním za tuhle zeměpisnou vsuvku.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 07.12.10 17:39  Bývalý hejl  (144715)

no bavím se náramně :-)

Mimochodem, zítra jedu na Ostravici a doufám že ta dnešní obleva stála zato. Nechápu jak jsi mohl včra nebo dneska jezdit na běžkách.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 07.12.10 17:25  Bývalý hejl  (144715)

no bavím se náramně :-)

Zdravím na Čeladnou. Že by FARSKÉ LUKY či jak se ten satelit hyzdící Beskydy jmenuje (bez urážky tvé osoby). Tam tyhle sousedy skutečně můžeš mít, to beru.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.12.10 10:32  Bývalý hejl  (141377)

Dolar roste - oprava

Vidím že mám taky zafixováno 1850. Samozřejmě to mělo být 2850 a 2800. To je tak když to člověk sleduje po desítkách resp. stovkách pak tisíce utečou.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.12.10 14:55  Bývalý hejl  (141377)

Dolar roste

to není dobré znamení pro akcie. Zítra odjeduju směr jih. Možná i u VOWu půjdem na těch 1850. I když teď se VW obecně drží líp než ostatní na DAXu or XETŘE. Čekal jsem že se ta nezaměstnanost v US se projeví už v Pa ( proto odhad do červena), vypadá to ale, že to přišlo až teď. Koncem týdne můžem být i pod 1800.?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 06.12.10 10:25  Bývalý hejl  (141377)

Hejlové vstávat!

Za 1840 koupím taky. Jedná se o tu 1 a 2 na začátku. :)) - 2840 je jistě to co jsi myslel.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.12.10 08:50  Bývalý hejl  (141377)

Manipulace

Nejprve se omlouvám, ale většinou už jsem v odpoledních hodinách mimo dosah rychlého internetu, takže se ani nepokouším o reakce (viz. Pátek). Na druhou stranu když máte dole inverzi, tak se opaluju na zápraží na horském slunci s kafíčkem nebo svařáčkem v ruce.. A ten vzdoušek - no Beskydy.

K té manipulaci. Myslím že záměrem manipulace na VOWu není vyloženě nákup (skupování) akcií, ale snaha o spekulativní zisk. Je výhodné mít VOW pod VOW3 a udržovat nás hejly v tézi o podhodnocení ( jistě správné) podbízející chuť nakupovat když to někdo potřebuje,  a na druhou stranu využívat jekési mlhy, která je vlastně dána tím že analytici VOW nehodnotí, takže méně zkušeným chybí "berlička" udávající nějakou "reálnou" hodnotu ( o takové to reálnosti se dá také jistě s úspěchem pochybovat). Takže ani uměle vytvožený propad není nic podivného, naopak je snažší vytvořit prodejní paniku. Nakonec pak stačí čas od času takhle zvlnit VOW a pozbírat zisky, bez zájmu o trvalejší držení či hromadění podílu. Takže o manipulaci také nepochybuji, jen si myslím že je trochu jiná než asi myslíš ty Alastore.

Koukni na Patek aj. ,tam místy VOW3 rostl, VOW se ve stejný okamžik propadal.

Jó, ještě k tomu dluhu ČR. To byl jen příklad.  V tomto případě pravda asi né příliš vhodně zvolený. Chtěl jsem tím spíše jen připomenout že zadlužování běží pořád. Na omluvu ČR je třeba říct že rozdíl mezi deficitem za rok 2011 a tou půjčkou se jak správně říkáš použije na starší dluhopisy. Dokonce se dá říct že díky zvýšenému ratingu ČR, bude jistě výhodnější i úroková sazba, takže se dá říct že na tom "vyděláme". To ale neplatí pro celou evropu, spíše naopak.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 03.12.10 15:32  Bývalý hejl  (141377)

Závěr - ještě že je pátek

Dneska budem v D na VOWu končit v červeném. Příští týden dude myslím hodně zajmavý. Pěkný W.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.12.10 12:11  Bývalý hejl  (141377)

Schodky

První věta se týká rozpočtů za rok 2010.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 03.12.10 12:09  Bývalý hejl  (141377)

Schodky

Jsem zvědav, co se bude dít až budou po novém roce ( leden - únor) zveřejněny reálné schodky rozpočtů PIGS + Maďarska ( vliv na Erste). Je téměř jisté že nebudou dodrženy (pokud se neudělá nějaký účetní trik, jako třeba prodej státního majetku (Polsko) nebo znárodnění důchodů (Maďarsko) ) čísla která se tyto státy zavázaly plnit a na základě kterých dostávají půjčky.

Firemní příklad ČSA. Letos v zisku (jinak brutální ztráta), jsem zvědav co budou prodávat příští rok.

Státní příklad není taky daleko. ČR si chce půjčit 200mld. přestože už od voleb tvrdí že bude schodky snižovat. Tohle číslo převyšuje dokonce letošní velmi kritizovaný schodek. Co dodat.

Proto nespěchám s nákupem. 

Je to snad jinak než to vidím já?

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 03.12.10 11:47  Bývalý hejl  (141377)

už jen 35

Záleží jak se na to díváš. V procentuálním vyjádření je to cca 30% nahoru. To je stále velmi nepravděpodobné. Musela by přijít výrazně pozitivní zpráva ( např. výhled dividendy s výrazným růstem oproti loňskému roku) a zároveň s pozitivní obecná ekonomická makra pro příští rok, aby to takhle vyletělo.

Zatím nevěřím a stále spekuluju na výraznější obecnou korekci burz. Jinak řečeno zatím sedím na penězích. A čekám chrrrr, chrrrr. :))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.12.10 13:55  Bývalý hejl  (141377)

150 ?

:))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 02.12.10 11:50  Bývalý hejl  (141377)

Home credit v Číně

Záleží kde daní :)). Tohle vyjednat taky považuju za frajeřinu. Ono už u rusáků ukázal co s Home creditem umí. Škoda že nejsou k mání akcie PPF veřejnosti.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.12.10 11:21  Bývalý hejl  (141377)

Home credit v Číně

Tady fakt musím žasnout. Jak to sakra ten Kellner dělá.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 02.12.10 09:56  Bývalý hejl  (141377)

Hejlové nechrápejte! Vlak vám ujíždí! :-)

Dnes je pozdě, to máš pravdu. Zítra by mohl být výběr zisků, pokud to nákupčím nepokazí ECB.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.12.10 15:54  Bývalý hejl  (141377)

sníh

Nápodobě v Beskydech. Jak to tak vypadá zítra nedojedu do práce.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 01.12.10 15:52  Bývalý hejl  (141377)

Jak málo stačí k růstu

Jasně tohle beru, ale tady se hlavne vezem na jakési celkové pozitivní vlně.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.12.10 14:56  Bývalý hejl  (141377)

Jak málo stačí k růstu

Pokud se doře dívám tak kromě spíše neutrálních (než výrazně pozitivních) makro dat z US a "jákéhosi" vyjádření šéfa ECB Tricheta za včerejška, nevidím nic pro tak výrazný růst. Jestli tohle není pastička na mně a mé jmenovce tak nevím. :))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 30.11.10 14:38  Bývalý hejl  (141377)

Doporučuji všem hejlům

Jsem taky hejl, ale hrdý na to nejsem. Za důležité považuju si to ale přiznat. Dělat ze sebe odborníka, když na to nemám vzdělání (ekonomické) ani praxi je buť v lepším případě k smíchu, v horším tragedie např. finanční. Už Werich říkal " Ten dělá to a ten zas tohle". Není ostuda se poučit. Není možné zvládat vše, zvlášť pokud nás živí něco jiného než ekonomika. Takže také děkuji za rady Vás zkušenějších.

Děkuji za možnost také prezenovat své názory ( vždy se snažím upozornit že spíš bláboly neodborníka) ve fóru a vzdělat se tak i formou reakcí na ně ať už jsou jakékoli. I Franzovy - pokud neuráží.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 30.11.10 14:25  Bývalý hejl  (141377)

Doporučuji všem hejlům

Díky Alastore, až bude slet vyřídím to. :))

Ještě bych tam přidal ten odstavec o kapitálu. Můj pohled na věc: pschychologicky je zakořeněna v každém z nás určitá chamtivost a s tím spojena vize rychlého bezpracného zbohatnutí ( nejen burza, ale i kasína atd.). Pak se není možné divit že podkapitalizovaní investoři se slabou vůlí jsou podvědomě tlačeni do velkého ryzika a neubrání se tomu. Panika pak samozřejmě roste s poklesem jejich aktiv.

Dokonale tady funguje Darvinova teorie, přenesená na trh. Silnější resp. ten s lepšími vlastnostmi a zkušeností přežije.

Druhá strana mince pak ale také může znít, že se lépe vyrovnám s vlastní chybou (ztrátou peněz), než když za mně prodělá nejaký pseudo zkušený fond (kterému je to navíc úplně fuk)  resp. mám svůj osud ve svých rukách. Což je můj případ (důvod) vstupu do tohoto tmavého světa obchodu, i když jsem dle jeho teorie také pod kapitálem. Naštěstí se černím ( né červenám), a tak se snažím udržet krok.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 30.11.10 13:55  Bývalý hejl  (141377)

Doporučuji všem hejlům

Ano, ANo, ANO. Je to tak důvody k nákupům či prodejům máme každý své. Konec, konců i díky tomu obchodování již od doby kamenné funguje.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 30.11.10 09:59  Bývalý hejl  (141377)

prognostici od VW kde ste ?

Ještě jedna věc. Dnes už nejde o to jestli se zadlužovat nebo ne. Dnes jde o to jak se vyhnout dluhové spirále resp. státnímu bankrotu, která už nemá jeden závit, ale několik a to velmi prudkých. Tím vyhnutím nebo omezením myslím brutální reformy s obrovským vlivem na HDP. A tak stále dokola a to je ona spirála. :((

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 30.11.10 09:50  Bývalý hejl  (141377)

prognostici od VW kde ste ?

Opravuji větu.: Jak by se to projevilo v dotacích se netřaba bavit (není to odsouhlašeno). Zvlášť pokud by se přidali další.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 30.11.10 09:42  Bývalý hejl  (141377)

prognostici od VW kde ste ?

"Obávám" se že tohle není jen obyčejná korekce (viz. mé předešlé "bláboly"). Co se týče EURo/DOLARového kurzu, jsem spokojen. Momentálně mi chrání investici do GE kde jsem hodnotou - 5,5%, ale díky kurzu celkově  +1,5 %. U Intelu posiluje zisk. Dolar jsem kupoval i pod 18.

S tou nulovou nezaměstnaností to beru jako řečnický obrat, né jako realitu.:) . Nemyslím že bude Německo s Francii dlouhodobě bavit sanovat evropu. Británie už brojí ( není v Euro zońě) proti platbám do spoklečné EU kasy na podporu méně rozvinutých ekonomik ( jako je např. ČR). Bude si chtít platit své dluhy. Jak se to projeví v dotacích se netřeba bavit. O vlivu dotací na HDP taky ne.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie FORTUNA
přečíst (0) 24.11.10 14:52  Bývalý hejl  (141377)

Fortuna

Souhlasím. Už jsem si myslel že na Expektu proběhla nejaká vlna amoku a v jakési pochybné euforii nakoupili při úpisu Fortunu. :))

Mimochodem dík za info. Netušil jsem že majoritu expektu koupil betclic. Uvidíme co to přinese za změny.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie FORTUNA
přečíst (0) 24.11.10 13:35  Bývalý hejl  (141377)

Fortuna

Můžeš prosím upřesnit vztah Expekt. com a  Fortuny? Případně zdroj tohoto infa? Jestli jsem tě pochopil Expekt koupil balík akcií F za 120M. Při úpise, nebo za kolik?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 24.11.10 13:24  Bývalý hejl  (141377)

24.11.

Skutečně platí otřepané - " kde je psáno že to musí dál růst, i když to do teď rostlo". Mnohdy je přání otcem myšlenky, což platí převážně o malých investorech. Jak se obecně říká - hejlech, které ti velcí s informacemi škubou. I když i já jsem jedním z nich (těch malých), snažím se tomu vyvarovat a pokud možno používat selský rozum, né emoce.

Je mi celkem jedno co kupuju resp. prodávám, vše je otázka ceny, času a infa.

Alespoň se o to snažím :)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.