Příspěvky nebo odpovědi uživatele 999









Příspěvky nebo odpovědi uživatele 999. Výpis příspěvků 201 až 250 (538)


Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 15.07.05 09:38  999  (91284)

prostor pro ČEZ

Ironie je zcela na místě, máš pravdu, nátura zastánce trhu hovoří zcela jasně, integrace v distribuci vytváří nepříznivou situaci pro případnou konkurenci na trhu, ale duše akcionáře je proti, má to logiku i když zvrácenou, ale všeho do času. Asi je nenormální, abych jako spotřebitel jásal nad vyššími cenami doma v zásuvce a zároveň se radoval s rostoucí hodnoty ČEZu. Ale jak jsem už napsal, všeho do času.

ČEZu zdar, Loímikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (4) 14.07.05 14:01  999  (91284)

prostor pro ČEZ

Já se Bulharům ani nedivím, že chtějí tímto aktem zachovat naději na konkurenční prostředí v této oblasti. Pokud by šanci ČEZ mohl využít, jen dobře. Je vidět, že Vobořil je člověk na svém místě a s prachama to umí, moc dobrá zpráva.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 13.07.05 23:48  999  (91284)

Dnešní várka vyvlastňovacích hromádek

Bradko, kecy jso vítané, znárodňování už každý zná. :-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.07.05 12:44  999  (91284)

Škoda že tady je tolik nesvéprávných lidí...

Tak jsem si zalistoval nazpět, abych si oživil paměť, doporučuji Ti udělat to samé.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 13.07.05 12:10  999  (91284)

Škoda že tady je tolik nesvéprávných lidí...

Je jasný, že za svá rozhodnutí každý ručí jenom sobě a nemá cenu vymlouvat se na druhé, ale jestli jsem dobře pochopil závěr Tvého příspěvku, tak je úplně přirozené, že když se někdo pasuje do role znalce a snaží se podávat informace o titulu (dle mého názoru značně nevyvážené ve prospěch pozitivních) tak klidně může říkat co chce ? Pak buď není odborník, když vyzývá k nákupu v krajně nevýhodné situaci vykoupeného trhu za účelem vyšponování ceny, nebo šlo o záměr s jasným cílem. Je mi líto, nechtěl jsem o tom už znovu mluvit, ale říkalo se tomu hochštaplerství, mluvit o něčem čemu nerozumím, nebo záměrně vyvolávat očekávání s předem připraveným plánem opačného znaménka. To vyzývání kolem 200 kupujte, je to levné, bylo buď diletantství, nebo.záměr, obojí však jenom hloupost, jak se ukázalo.

UNI zdar, Lomikar

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.07.05 11:35  999  (91284)

Přimlouvám se za příměří.

To má hlavu a patu, souhlas.

Míru zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.07.05 11:33  999  (91284)

172

Víš Bobe, už i Václav vyzval ke klidu zbraní, tak proč neustále obhajuješ neobhajitelné, to prostě nebylo košér kolem 200 volat kupujte, ne všichni začali nakupovat za ceny pod 100, je škoda, že nemáš sílu tohle přiznat. Pravdou ale je, že ne každý musel na Tvé rady dát, to je taky fakt.

Petrolejkám zdar, Lomikar -))) .

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 13.07.05 11:24  999  (91284)

CET je CEZ.

Je to tak, byl jsem trochu zjihlej a poněkud na šrot, omlouvám se za překlepy.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.07.05 11:19  999  (91284)

172

Máš na mysli tu přiblblou opici co volala při 200 kupujte na úvěr ? Nebo to byla nějaká jiná ? Potom by ale Tvé jednoduché počty trochu nevycházely a bylo by radno počkat na kótu 400. Proč ne? Na burze se nemá spěchat.

UNI zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 13.07.05 11:10  999  (91284)

Vyznání s trochou sentimentu ...

Nazdar sentimentální vyznavači. Přeju Ti všechno nej a přijmi gratulaci k Tvému rozhodnutí proměnit virtuální love na opravdové prachy, to chce taky sílu. Já osobně čekám na 999 a myslím, že se dočkám.

Tak ještě jednou, hezky si to užij.

Rozumu a Petrovi zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 13.07.05 11:05  999  (91284)

Gratulace

Hej sousedi, přijměte gratulaci k překonání 150 hranice.

UNI a ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (5) 12.07.05 21:55  999  (91284)

Rozjímání v poločase pouze pro zasvěcené.

Vážení přátelé, dlouhio se mi nestalo, abych se tak opil. Důvod je jednoduchý, deflorace ČEZ na 500,- Kč. Pro mnohé je to jenom zastávka, ale jsou zde mnozí, kteří tu káru táhnou hodně dlouho. Je čas na malé zamyšlení. Že ČEZ je superstar už dnes nepochybuje snad vůbec nikdo a jsou zde i tací, kteří toto tušiliá již v okamžikcích někde pod 100. Těm všem dnes gratuluji za jejich vizi a smekám před nimi v hlubokém předklonu. Velmi dobře vzpomínám na nicky Pijack (a mnoho jiných nicků), čezovejfanatik (později duhobvejfanatik), japonec zelenka, Kozina (později Duch mrtvého Koziny), cezwomen, zajíček,xenon, kjůvúnii,dr,karel, které jsem vždy pozorně četl a mnoho dalších, které rpo silno opilost nejsem schopen pojmenovat. Zhodnoptil jsem své prostředky za necelé tři roky pouze a výhradně na tomto tutulu o 500% a řeknu Vám všem hned proč. Že pivovary a dlabanec jsou profláknutý jsem věd+ěl hned, pak jsem se chvilku točil na bankách a brzo jsem pochopil, že tudy cesta nevede a proto jsem se zaměřil naq ČEZ. V okamžiku, kdy se začalůo diskutovat o disttribučkách jsem pochopil, že tudy vede cesta vpřed. Taky že vedla a bude vést. Pravidelně reinvestuji dividendy a hlavně držím long. Možná se to někomu zdá málo, ale občas to byl síla vůle a víra v ČEZ, to není právě málo.

Vážení přátelé a kolegové na ČEZu, dovolím si jednu malou vizi, kupuijte ˇ%CEZ, držte ČET a neprodávejte ho pod 1000,- Kč. A nebude to trvat moc dlouho.

Všem zasvěceným ČEZákům zdar, přeje Lomikar a to i Tobě Kozino, mám Tě rád padouchu, alespoň máš názor :-)))

A teď honem enter, abych se nerozplakal, to je ale den

 

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 12.07.05 21:28  999  (91284)

BBC a Urban

Nebuď labuť, já mám svýho tátu rád i když tady už není a byl kdysi bolševikem, to jsi nemohl vyčíst z mého příspěvku, že mluvím o mrtvých zle, jsi debil a debilem zůstaneš.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 12.07.05 21:22  999  (91284)

2 Lomikar - Venkov

Mono, právě jsem se vrátil ožralý po 5 letech z hospody, slavím defloraci ČEZu na 500 a Tobě speciálně dám radu, nenech si nic nakecat, do doby , než bude ČEZ za 1.000,-

To Ti radí Lomikar, ČEZu zdar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (4) 12.07.05 16:54  999  (91284)

Kratší noha v petroleji

Možná to bylo tím, že měli jako jedni z mála, ne-li jediní pokud si dobře vzpomínám, zavedenou licenci na měnové obchody a lukrativní klientelu. V dobách socáče to byla povinnost pro svobodného umělce mít účet u ŽB, proto ten náskok před ostatními těsně po revoluci, to nebylo tím, že tam byli schopní manažeři, ale nezbytnou nutností vytvořit podmínky pro zahraniční obchod a sledování účtů tzv. svobodných povolání. Tak takhle to nějak bylo, vzpomínáš ? Ten dům byl plný soudruhů a estébáků od sklepa až na půdu, tam směli pracovat jenom zatraceně prověření soudruzi a soudružky. A lodivodovi to došlo velmi dobře, protože v bankovním sektoru dělal dlouhou dobu a přesně věděl, o čem je řeč, narozdíl od Tebe. A s těmi poplatky to nebude taky tak horké, jak říkáš, hlavním příjmem všech bank na světě je úroková marže, to je jen místní specialita, nad kterou zahraniční majitelé v úžasu nechápavě krouti hlavou, že poplatky jsou hlavním zdrojem přímjů. Nikde ve vyspělém světě by to nikoho ani ve snu nenapadlo, takhle kostit zákazníka, ale opravdu není čemu se divit, bezva privatizace bank, zejména IPB s neomezenou garancí státu, hlupák by to nevyužil. Banky jsou už dávno splacené a pokud se o tuto problematiku trochu zajímáš, mrkni se do bilance bank, kde mají zejména alokována svá aktiva a mnohé Ti dojde ihned. Tomu se říká bankovní komunizmus, protože socializmus je jen slabý odvar pro to, co se v bankách dnes děje. Tady není třeba děkovat Klausovi, ale nějakému panu Tošovskému, bývalému guvernérovi ČNB

Měj se bezva :-))) 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 12.07.05 16:32  999  (91284)

BBC a Urban

Měj trochu soudnosti, jaký feudalizmus ? Já se nepovažuji za asociálního pravičáka a lekavej snad taky nejsem, občas mám ale potřebu myslet hlavou. Prosím, řekni mi konečně, kde jsem vzal ze státního několik milionů a odkud víš, že s opravdu potřebnými nemám soucit ? Co zase fabuluješ ? To jsi měl na mysli byt, který jsem koupil mámě na dožití a o kterém jsme se tady kdysi dohadovali ? Já myslel, že jsi to už pochopil, tak jestli to Ti pořád vrtá hlavou, tak fakt nezávidím.

Slav s námi, ČEZ = 500 :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 12.07.05 16:22  999  (91284)

BBC a Urban

Kozino, já bydlím v pronajatém bytě za tržní nájemné, proč to do mne pořád valíš ? Nikde jsem neslyšel, že by soukromým majitelům stát dával prachy na zateplení, to jsi možná četl v nějaké archivní zprávy, jak to s oblibou děláš, ale tentokrát možná před rokem 1989 :-))) Jestli stát "regeneruje sídliště" tak regeneruje asi nějaké svoje sídliště, sám vidíš, jaká to je hloupost, nebylo by raději lepší to rychle střelit pod cenou, ať se stará majitel? Pokud je mi známo, MHD v Praze dotuje magistrát Prahy a ne státní rozpočet. Táta už mi sice umřel, ale máš pravdu, bolševik to kdysi byl, měl jsem s tím potíž. Tvoje uvažování mi ho silně připomíná, výstřel a pak humbuk, hlavně mít pravdu za každou cenu a nepřiznat omyl. Na druhou stranu to byl poctivec, tak mám na něj dobrou vzpomínku. Společenské organizace jsem nepěstovat, tak jsemn Tě tam ani nemohl nikdy potkat :-)))

Měj se povstalče :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 12.07.05 16:09  999  (91284)

Pro toho kdo chce slyšet a trochu přemýšlet ne pro Kozinu.

Já myslel, že Ti trochu soudnosti zůstalo a z kontextu jsi mohl snadno pochopit, že první tvrzení bylo myšleno obecně  a teprve druhým jsem to konkretizoval, ale Ty to dobře víš a jenom tak laškuješ. Taky máš radost z ČEZ = 500, to je přece dobrá zpráva i pro SD, nemyslíš ?

S tou polívkou to mělo švih, beru :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 12.07.05 16:04  999  (91284)

BBC a Urban

Asi Tě zklamu, 90% přepravních potřeb po Praze si obstarávám pomocí své tělesné schránky, snažím se chodit zásadně po svých. Jednak je to zdraví prospěšné a ještě ušetřím. Tam, kam jezdím na víkendy, jezděj do krámu pro housky i na 200 metrů autem a není to otázka dotací, ale způsobu života. Kanalizace a voda je v Praze bez dotací, neboj, hejskové z města nežijí na úkor vesnických dříčů, a když jsme u toho, já si platím i popelnici ve vesnici kam jezdím, taky něco platíš na odpadky, když jedeš do Prahy za holkama nebo nakupovat ?

Užívej si trochu radosti z ČEZ = 500 a už se trochu usměj na svět :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 12.07.05 15:53  999  (91284)

Pro toho kdo chce slyšet a trochu přemýšlet ne pro Kozinu.

Kozino, nezlob se, ale jsi opravdu pako :-)))(teď to fakt myslím v  dobrém). Jaký kecy zase. Já psal něco o formulářích na daně z dividend ? Ani slovíčko jsem nenapsal, prosím, alespoň čti, než začneš zase nadávat. To je pak diskuze na nic, když máš rudo před očima.Proč bych musel zvyšovat poplatek za zápis do katastru ? Proč to meleš ? Jakou to má souvislost ? Podání na katastr stojí dneska 500,- Kč, já myslím, že katastr vydělává víc než stojí jeho provoz.Podívej se na počet podání a bude Ti to jasný. Ale vyplňoval jsi už formuláře u notáře na dědictví a dary a nechal jsi dělat znalecké posudky a s příbuzenstvem řešil podobné blbosti ? Já ano a vím o čem mluvím, když budeš mít potřebu, rád Ti poradím. A dotace a pravicová politika ? Proč se tak zoufale snažíš vidět vše rudě, přečti si to pořádně a porovnej si to ze současným stavem a potom mluv konkrétně.

Čekal jsem, že budeš mezi prvními gratulanty na ČEZ  = 500 a Ty takhle :-)))

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 12.07.05 15:38  999  (91284)

ČEZ deflorován kdo byl první ???

Ano je to přesně tak, jak říkáš, odpočítávání do 1.000,- Kč/akcii.Právě teď je to za 491,-.ČEZu 491 zdar, Lomikar :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 12.07.05 15:05  999  (91284)

BBC a Urban

A jde to slušně, dal jsem Ti hlas!!! Jenom se prosím zamysli nad faktem, že se vyprazdňují vesnice a ne velkoměsta, tedy jde to proti Tvé logice, lidi se totiž chtějí tlačit v MHD a prožívat davové orgasmy v tlačenicích na všechno možné i nemožné, předběhl jsi poněkud dobu, chtělo by to napravit lidem hlavu. Tedy na závěr, městská doprava je právě navzdory Tvým dohadům důsledkem faktu, že se lidé nechtějí rozptylovat vůkol.

Měj se povstalče :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 12.07.05 14:51  999  (91284)

Vyhráli ste !!!

Jenom nechápu, proč chceš pořád umanutě prohrávat ?

Petrolejce zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 12.07.05 14:50  999  (91284)

Pro toho kdo chce slyšet a trochu přemýšlet ne pro Kozinu.

Díky, to bude asi tou 500 :-))) Zamotala se mi hlava :-)))

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.07.05 14:45  999  (91284)

hoš hoši

Díky za reakci TurboNeko, není to vztekem, ale zaskočil mi knedlík :-))) Doufám, že taky slavíš 500 na ČEZu.Petrolejkám zdar, Lomikar :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 12.07.05 14:37  999  (91284)

ČEZ deflorován kdo byl první ???

Odpusťte mi prosím tuto drobnou vulgaritu, ale srdce mi dojetím jihne, hlas se pohnutím láme, ale jsme teprve v půli cesty a tak si přiťukneme na další tůru.

***500***500***500***500***500***500***500***500***A od teď začnu stříhat metr jak na vojně, dneska to je za* 500*

Všem vytrvalcům na ČEZu zdar, přeje Lomikar :-)))))))))))))))))))))))))

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 12.07.05 14:26  999  (91284)

Pro toho kdo chce slyšet a trochu přemýšlet ne pro Kozinu.

Ano, to je pravda, DPH tady taky nebylo vždycky, ale s tím už asi nikdo nehne, kdyby alespoň s tím ostatním šlo pohnout, byl by to velký pokrok.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.07.05 14:15  999  (91284)

hoš hoši

Myslím, že jsi to trefil úplně přesně, jsem všechno dohromady, zabedněnec i samotný bezpáteřní zloděj, fašista a trockista a jsem proti všem, zkrátka všechno co chceš, jenom několik dobrých vlastností ještě nemám, nechodím žebrat na sociálku, nečtu Blesk a Právo a taky  si pořád na něco nestěžuju, ale co já to snad s Tvoji pomocí brzy dohoním.

UNI zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (5) 12.07.05 14:04  999  (91284)

Pro toho kdo chce slyšet a trochu přemýšlet ne pro Kozinu.

Citace z rozhovoru http://www.virtually.cz/?art=9411 s M. Topolánkem na www.virtually.cz

* Bude-li ekonomika hlavním tématem voleb, co nabídnete?
Už od roku 1997 máme pořád stejný koncept, pouze zpřesňujeme dopady. Osm let trpělivě vysvětlujeme rovnou daň a nyní jsme schopni prokázat, že bude výhodná pro všechny příjmové skupiny. Čili platí jedna sazba DPH 15 procent a patnáctiprocentní daň z příjmu fyzických osob i podniků. Zrušíme daň z dividend, daň dědickou, daň darovací a daň z převodu nemovitostí. Místo odpočtů na hypotéky nebo penzijní spoření zavedeme přímou státní subvenci. Pro malé firmy a živnostníky zrušíme odpisy.

Každý, kdo s těmito daněmi měl něco do činění, tak dobře ví, že hromady nesmyslných formulářů a zástupy úředníků na zdanění již jednou zdaněného příjmu, jsou úplná hloupost. Ke všemu je prokázáno, že náklady na výběr daně darovací, dědické a z převodu nemovitostí převyšují sumu na daních vybranou. A daň z dividend není nic jiného než loupež za bílého dne.Zrušení odpisů pro malé živnostníky je tolik potřebná "živá voda" pro podnikání.

I když vím, že ODS není ideální, vyrábí občas zmetky a je v ní i mnoho kariéristů, pro tyto a jiné podobné rozumné nápady ji volit budu !!! Není čas na hrdinství, socánek by toto nikdy neudělal a nejít k volbám, to je jiná káva, nechci aby bolševik v parlamentu měl byť i jen jediný atom z mé lenosti a uraženosti nejít k volbám.

Všem zdar, přeje Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 12.07.05 13:19  999  (91284)

BBC a Urban

Promiň, ale nějak mi nedochází souvislost. To jako jestli by Tebou uvedené instituce nemohly být privátní ? Jestli to myslíš takhle, tak já bych hlasoval hned pro, stát je neefektivní po mnoha stránkách, ve světě tento trend už začal. A proč hned leasing, nechtěl jsi aby to vyznělo pejorativně, že ne? Vždyť zájemců o provozování podobných zařízení by se našlo jistě dost, snad po volbách to už půjde i bez úvěrů a bez nejvyššího zloděje jménem stát..

Deeatizaci všech a všeho zdar, to si myslí Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 12.07.05 13:10  999  (91284)

BBC a Urban

Copak nevíš, že soudruh na tribuně potřebuje aplaus a to nejlépe ve stoje a do rytmu? Musíš se přece ozvat pro další pokračování, ale asi máš pravdu, ten nepřestane, má to v genech a vystačí si :-)))

ČEZu zdar, Lomikar :-))) 

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 12.07.05 12:55  999  (91284)

BBC a Urban

Poslouchej, soudruhu, zkus nečíst ráno ma lačno pofidérní tisk a možná Ti bude lépe pochopit souvislosti. Jediní, od koho slyším vzlyky na podražení MHD v Praze, jsou zřejmě Blesk, Právo a soudruh Kozina Kozinovič Rozumbrada. Vždyť je to nesmysl co říkáš, navíc mám pocit, že si nevidíš do úst, když mluvíš opět o něčem, co neznáš, navíc nejsi ani z Prahy, tak co Tě pálí? Možná to, že až Tě vezmou do ZOO, tak budeš platit dvacku za lupen, to Tě asi žere, ale nemusíš se obávat, skupina to má levnější a ZTP úplně zdarma, nechápu tedy proč pořád bojuješ za chudáky z Prahy co platí vyšší a zdaleka ne tržní jízdné, že by komplex vesnice versus Praha ? Radost z toho, že na nás došlo ? A mimochodem, stát MHD v Praze nedotuje. Nevyčerpatelné téma "privatizace domů" opět na scéně. Uvědom si, že právě to byl hlavní smysl privatizace bytového fondu, aby se obec, ne stát, přestala starat o byty a přestala do nich cpát prachy, které jsou jinde potřeba. Zkus to konečně pochopit a uleví se Ti.

Fuj, je to teda šichta, dělat osvětu soudruhům :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 12.07.05 12:34  999  (91284)

hoš hoši

Nazdar řediteli zeměkoule, všechno víš, všechno znáš, od všeho máš klíče. Tak si tedy dovolím spolu s Tebou dovodit Tvé myšlenkové pochody. Pokud ODS není ani pravá a ani středová, pak musí být levá, ale to jistě uznáš je hloupost. Že je většina politických stran klientelisticko - populistická, to bylo, je a bude, pokud nepřijde Všeználek Kozina a nezaloží tu pravou, opravdovou a čistou stranu, kterou však nebude nikdo volit a jak předpokládám nebude ani zaregistrována, protože nesežene dostatek členů na zakládající rande. Dále, počet akcionářů v ČR roste sice pomalu, ale jistě, stačí se podívat do statistik a není co řešit, ne každý má odvahu jít přímo na Burzu, nebo do RMS a proto jsou zde fondy všeho druhu a díky za ně, neboť i ony pomáhají k větší likviditě na trhu. Problematika bytů zde byla již tolikrát probrána, že jenom telegraficky sděluji následující fakta. Ne všichni, kdo kupovali byty v privatizaci měli holé řitě a ne všichni této možnosti využili, což je možná pro soudruha Kozinu Kozinoviče Rozumbradu překvápko, zvláště když se jednalo o takové štěstí a životní terno. Jenom dodávám, že byty jsou obsazené a dost často zanedbané, souhlasím však, že cena nebyla tržní, ale na druhou stranu to vnímám jako velké plus, které pomůže rozhýbat trh s byty. Kdyby seděl na magistrátu socánek, rozdával by věčně regulované nájemné do konce všech věků, a to všem bez rozdílu. Na ostatní drby typu jedna paní povídala nehodlám reagovat, je evidentní, že skutečný duch Choda je klinicky mrtvý a neschopný jakékoliv srozumitelné interpretace programu politické strany, jejíž teze si ani pořádně nepřečetl. Spíš to vypadá hltání novin typu Blesk a Právo a aplaudování kravinám buldozera Paroubka a jeho soudruhů. Začínám se bavit při pomyšlení, co se bude dít v hlavě zmateného jurodivého soudruha KKR po volbách, to bude show.

Hlavně se nezadus vztekem, soudruhu :-)))

To ti přeje Lomikar :-)))))))

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (7) 12.07.05 10:31  999  (91284)

BBC a Urban

Rozhovor s M.Urbanem svědčí o jediném, a to, že prodej SD do rukou ČEZu je prakticky před podpisem. Socánkové hrábnou do pokladny ČEZu za účelem okamžitého uspokojení svých potřeb a my, dlouhodobí investoři, budeme rádi za bezbolestné sepnutí náhrdelníku z drahokamů. Výrobně - obchodní struktura ČEZu  tak bude dokonale završena a snad už nikdo nepochybuje, že pokračující akviziční expanze spojené s trvalým  růstem kurzu jsou opět v dohledu. Kdy toto skončí ? Jedna z možných variant by se mohla odehrát v období kolem vstupu ČR do Eura při ceně přes 1.000,- Kč za akcii. Jak to vidíte ?  

http://www.bbc.co.uk/czech/interview/story/2005/07/050711_urban.shtml

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.07.05 18:28  999  (91284)

145

Jsi mimo, ostatně jako vždy, když chceš vylévat svoji zapšklost. Používáš osvědčené bolševické metody nastolení vlastních výplodů jako faktů a jejich následné "rozpracování" do spolknutelné podoby. Nic z toho, co jsi zde vyzvracel, nemá reálný základ. U které správy STB jsi byl evidován ? Nebo příslušník LM ?  
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 11.07.05 16:03  999  (91284)

Lidé jsou nepoučitelní.

Nemohu souhlasit, opak je pravdou a historie tomu svědčí, dokonce i Vaše příspěvky změnily poněkud své vyznění. Posedlost manipulátory a tajemnými hybateli v pozadí dějů kolem UNI  však zůstala a spolu s ní i nedostatek sebeúcty způsobený totálním respektem ke všemu, co si neumíte, nebo nechcete vysvětlit.A k tomu tanečníkovi na hromadách mrtvol pasuje jiná přezdívka, občas se tu zjeví pod nickem Bob, nebo xenon. A jestli se někdo separoval, tak to bylo výhradně SMA, možná by slušelo přirovnání, že ovečky v ohrádce se dobře střihají. Hledání vnějšího nepřítele a role ukřivděného je typickým znakem.......však Vy víte koho.

UNI zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 11.07.05 15:45  999  (91284)

145

Žalobníček žaluje, pod nosem si maluje, žalobníčku nežaluj, pod nosem si nemaluj. Vracíme se dětských let ? Když něco uděláme špatně, tak hledáme chybu především u druhých a nejlépe je začít s práskáním (žalobami). Kde je investiční mág Bob, promiňte, chtěl jsem říci navrhovatel.Pozůstalým na UNI zdar, Lomikar :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 11.07.05 13:37  999  (91284)

tůů Lomikar

Právě jsem dorazil a omlouvám se, že jsem ihned nereagoval na Tvůj mail, závada se konala u správce serveru, tedy alespoň takto díky za radu, byla užitečná a zase jsem tak vydělal, když jsem zůstal v longu. Já jsem zkrátka pechfógl na krátkodobé spekulace, ale o to větší mám radost, že se vezu na  ČEZím snu všech investorů. Už se asi přivýdělkama nebudu zabývat, většinou jsou to jen nervy a nula od nuly pojde. Ještě jednou díky, o trendu není pochyb.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (6) 08.07.05 16:48  999  (91284)

Poradím zadarmo

Mám obavu, že jsi chtěl autora rady zdarma trochu zesměšnit, jestli tomu tak je, tak jsem rád za dalšího sponzora. Jinak mezi námi děvčaty, právě ty nejlepší rady jsou zadarmo a právě jsi jednu velmi kvalitní dostal, slušelo se poděkovat, pan Pijack dobře ví co říká. Mám taky jednu zajímavou zkušenost, okřídlené přísloví o tom, že za všechno se musí platit a zadarmo raději nic nebrat, používají zejména ti, co mají hodně hluboko do kapsy a léčí si tak různé poruchy osobnosti.ČEZu zdar, Lomikar :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (8) 07.07.05 15:27  999  (91284)

Klobouk dolů všechna čest

Stačí se podívat na objemy a není co řešit, takový podřep se jen tak nevidí, to je síla ve zdvihu, co dodat, začíná to na ČEZu být fádní, vzbudit až na 666,- ke gratulaci Pijackovi.ČEZu zdar, Lomikar :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 07.07.05 10:41  999  (91284)

Software

Já jsem ještě nepoznal osobně člověka, který vydělal na základě ukazatelů a s pomocí TA, ale už jsem poznal několik lidí, kteří vydělali hodně peněz a stačil jim k tomu zdravý úsudek a odvaha. Jestli někdo zná odborníka přes TA, tak ať sem hodí nějaké info, můžeme to následně porovnat. Bylo by to přínosné pro všechny.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 07.07.05 10:28  999  (91284)

Kdybych nebyl spekulant

Nesmíš to brát až tak vážně, ten song skutečně není pro Tebe, ale snaží se oslovit právě tolik potřebné skupiny akcionářů, které stojí fronty na každou slevu v supermarketu a v trafice mají denně připraven duševní kompletek, Právo a Blesk. Já to vidím jako dobré povzbuzení a pro příliv peněz do akcií ČEZu nezbytné zlo, právě jako všemi proklínaný motivační program. Obojí přinese své ovoce a jak vidno v případě motivačního programu, již se větve pod tíhou plodů doslova ohýbají, tak proč být nespokojen ohledně pár dobře investovaných drobných ? Vím, vypadá to na těžký pragmatizmus, ale je to prostě tak, když chci zase něco na duši, mohu jít do kostela, nebo do knihovny, pro tělo je dobrý občas si zasportovat, holt v soutěži o peníze se na burze zkrátka nehodí moralizovat, jeden nabízí a druhej kupuje, volba obou je svobodná, bez příkras a zbytečných řečí, záleží jen na Tvé INTUICI A ODHADU BUDOUCÍ SITUACE. Ne všichni k této činnosti mají vlohy a hlavně odvahu, proto jsem rád, že v době, kdy penzijní fondy při inflaci 2,8 % v roce 2004, připisovaly, přátelé považte, zisk cca 3,5%, investor na kapitálovém trhu vydělal desítky %.  Každý trouba pochopí, že čístý profit 0,7% není v současné době profit, ale vlastně ztráta. Bohužel ne všichni troubové se chovají logicky, možná i proto vyděláváme.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 01.07.05 12:39  999  (91284)

Vyvlastnění se nám pěkně rozbíhají

Firemní kultura při vyvlastnění minority držící cca 2 % na ZK mne neudivuje, otázkou je stanovení ceny. Nezbývá než doufat, že do schválení novely se budou chovat majoritní vlastníci slušně, uvidíme. 
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 01.07.05 12:33  999  (91284)

2% při pátku

Maruš, vykašli se na všechny analýzy, to máš jako bonus před dovolenkou a až se budeš cachtat, tak se raději nedívej na internet. Marušce hezkou dovolenou přeje Lomikar :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 30.06.05 18:50  999  (91284)

DPH

Pokud si připustíš, že stát je alespoň nezbytné nutné zlo a nějaké peníze na provoz potřebuje, pak musíš připustit, že musí mít i nějaké zdroje.  Kdyby stát opustil přímé daně, které jsou šíleně organizačně a tím pádem i finančně náročné, tak by se mohl soustředit na daně nepřímé, což je zejména DPH a spotřební daně (alkohol,cigarety a benzín). Bohužel nežijeme v Kuvajtu a tak se nějaké peníze dát dohromady musí. A příklad, který jsi dal, je popis trestného činu a ten lze spáchat na jakékoliv dani. Právě zjednodušení by prospělo a zprůhlednilo celý systém.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 30.06.05 18:42  999  (91284)

Hezký názor na Patrii k placení televizních poplatků

Ano, i toho se v Paroubkistánu můžeš dočkat, proč ne, dobrý nápad, ale moc ho neroztrubuj, nebo se ho nějaký zoufalec chytne.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 30.06.05 18:40  999  (91284)

ČSSD s lidem proti ČEZu

Napiš si přímo CW, třeba Ti ji pošle :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 30.06.05 15:43  999  (91284)

dotaz

Penízky se nikam neztratí a jsou k mání na přepážce kterékoliv pobočky spořky, to jde, ne? Máš na to 5 let, stihneš to ?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 30.06.05 15:40  999  (91284)

ČSSD s lidem proti ČEZu

Maruško, rozum do hrsti, bez nepřímých daní to prostě nejde, jde o daň v podstatě spravedlivou, protože ji platí spotřebitel v ceně výrobků. Otázkou je, a to jsi zřejmě měla na mysli, výše této daně, ale zrušit DPH je prostě nesmysl. Kde je lepší možnost omezit aparát a snížit náklady jsou daně přímé, ať už z příjmů nebo z kapitálu, to je jiné kafe.

Měj se krásko :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 30.06.05 13:10  999  (91284)

přijaté dividendy v roce 2005 6 70 Kč na akcii čez

Bať, bať, moudrá slova, jen si opomenul nás, akcionáře, ale těm se taky bude líbit pozitivní info a uzavření vertikální struktury ČEZu, bať, bať, to posune kurz zase o něco výše, zkrátka, spokojenost kam se podíváš.

Krásné časy zde na ČEZu, zdraví Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:03 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  677.00  +0.15% 
 ČEZ  880.00  -5.02% 
 ERSTE  1 098.00  +0.60% 
 GEN(NORTON)  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  255.01  +0.40% 
 KB  772.00  +0.13% 
 KOFOLA  304.00  0.00% 
 MONETA  99.70  -0.30% 
 PHOTON  43.30  -1.48% 
 PILULKA  125.00  0.00% 
 PM  15 300.00  -0.26% 
 PRIMOCO   915.00  +0.55% 
 VIG  736.00  +0.68% 
Komodity online
 Ropa 85.10 USD 15:46   
 Zlato 2321.00 USD 15:46   
 Stříbro 29.04 USD 15:46   
 Káva 226.74 USD 15:46   
 Cukr 20.01 USD 15:46   
 Bavlna 74.66 USD 15:46   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.