Příspěvky nebo odpovědi uživatele Petr Hanisch
Daň s koho čeho?
Kdo tenhle web proboha naprogramoval?!?!
Re: jSTE FŠICHNI VYDĚRAČI
Toto téma asi bylo pro něj příliš ožehavé, než aby přiznal barvu.
už neví kde by ještě mohl zaclánět
Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka
dobrej napad :-))
Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka
presne tak, me to taky nevadi, aspon v prubehu onech prestavek mohu doplnit tekutiny, pripadne je zase odevzdat:-), vidite a dnes to nikomu nevadi, bereme to dokonce z te lepsi stranky a vyuzivame ji k praktickym vecem..
no ja doufam, ze uz se to co nejdrive rozebehne, jsou sice taci kteri to stale blokuji, ale snad uz ten nejvetsi blok byl odstranen.. snad se toho dozijeme
no ja je kupuju obcas, protoze je potreba sledovat vyvoj inzerce v konkurencnich medii, a rekn vam ze je to bes. jenze ono nemusime chodit ani tak daleko, staci si koupit Reflex, oblibeny casopis, ktery si ziskava na stale vetsi popularite. Vsimli si toho i klienti a zacali nakupovat i tenhel casopis a diky tomu je dnes Reflex plny reklam. Neni to tak davno co jeden z prednich novinaru p. Cermak vystupoval proti reklame na internetu, psal clanky na interentu, odsuzoval, brojil a pomahal nicit internetovou reklamu (nabizel ruzne filtry, tak jako nekteri z prispevovatelu zde). Dnes pise pro casopis, ktery je take velmi zahlcen reklamou. Uprostred clanku, reklama na cigarety a clanek pokracuej az na dalsi strance... atd
Reklama nas proste dostihne vsude a pokud ma neco fungovat, tak je zapotrebi penez, kde nejsou penize, tak to nefunguje a kazdy ziskava penize jak muze, media ziskavaji penize z reklamy a i my jsme medium, diky tomu ziskavame prostredky k rozvoji z prodeje naseho reklamniho prostoru...
Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka
no mate pravdu je to zase neco rozbalovaciho co asi nesklidi u nekterych prilis mnoho obdivu, ale snad se to da prezit, je to omezeno na klienta, takze uzivatel by to mel videt max. jednou denne, coz se snad da prezit :-)
vsimnete si, jinych medii, rekalma se stale vyviji a pronika do jinych poloh, pred deseti lety zacala vkladat TV NOva reklamu do poradu, filmu najdrive jsme jim to vscihni zazlivali a dnes je to samozrejmost a vetsina z nas to bere jako naprosto normalni vec... prichodem digitalni televize bude reklama v tv jeste agresivnejsi. klienti chteji samozrejme sve zbozi, sluzby prodat a proto heldaji co nejzajimavejsi a nejefektivnejsi zpusoby propagace, interent je hodne tvarny proto se zde objevuji tolik kreativnich formatu, nektere otravne vice nektere mene..
dale pak, v novinach casto ani nepoznate ze ctete ne clanek, ale PR, cili placeny clanek jednoho klienta, vubec nemusi byt objektivni.
reklamy je obecne vsude moc, vemte napr. casopisy pro zeny, to je casto jen reklama, smysluplnych clanku je opravdu poskrovnu..
a zpatky k nasemu internetu, jakmile se najde format, ktery je efketivni, zacne se ho hojne vyuzivat, avsak prave tim vznikne po case jeho opotrebovani a ucinnost klesa, proto se hleda dal,, najde se novy format atd..je preci fajn, kdyz se to neustale vyviji a hleda se optimalni reseni. takze az nastane ten pripad, ze agresivni reklama bude neucinna, bude se hledat novy zpusob .. mozna jeste agresivnejsi :-)) ale to myslim ve smyslu, ze reklama bude tezko odlisitelna od obsahu
Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka
Mate pravdu v tom, ze to je pomerne atypicka reklama, atypicky priklad, ale je to forma, ktera oslovila klienta a zrejme i uzivatele, priloha ma slusnou navstevnost a lide maji moznost se prokliknout na stranku operatora, kde se dovedi vice,, je to velmi dobra reklama, ktera nikoho neobtezuje, ktera vsak take plni svuj ucel.
internet je interkativni medium, a proto mame moznost nabidnout siroky rozsah ruznych reklamnich formatu, od statickych az po dynamicke formaty, reklamu muzeme v prubehu kampani menit atd. ma radu vyhod, ktere jina media neumoznuji a toho samozrejme jsou si vedomi i nasi klienti, kteri tyto vyhody vyzaduji. Protoze ucinnost klasickych formatu (napr. full banneru) klesa, hledaji nove formaty a hlavne ucinnejsi..Pripravujeme jeden zajimavy format, ktery bude asi agresivnejsi, a jiz slysim negativni ohlasy nasich ctenaru, ale je to jen na tyden a pro ctenare to bude limitovano max. poctem shlednuti na den..holt aby reklama je potreba vymyslet porad nove a nove formaty. kdyz to prezenu, tak kdyby byla ucinnost klasickych full banneru vysoka, nebylo by zapoterbi vymyslet agreivnejsi formaty, ktera samozrejme mohou cloveka po nekoliknasobnem shlednuti otravit, coz je pochopitelne.
Radi slysime od vas uzivatelu, co se vam libi, co se vam nelibi, je poteba znat nazory tech, kteri nad strankami sedi denne. Je potreba nalezt rovnovazny vztah, kdy budou klietni, uzivatele a samozrejem take provozovatel stranek spokojeni.
pokud te reklamy nekdy bude hodne, coz se asi obcas stane i v budoucnu, tak budte k nam trochu shovivavi, delame to proto, abychom vam mohli prinest nove sluzby.
Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka
Ona se za dobu funkcnosti teto sluzby vytvorila zde jakasi komunita investoru, komentatoru, ale i rejpalu apod. kazdy ma moznost sdelit svuj nazor na nejaky clanek, komentovat stav trhu atd. a protoze nektere prispevky jsou natolik konfrontacni, ze se spusti lavina dalsich prispevku, kterym vevodi jiz zminovani a samozrejme mraky dalsich. jsme radi, ze tato sluzba funguje a ze prinasi vam uzivatelum uzitek.Reklama, kterou vy tezko muzete odfiltrovat je napriklad zalozka Kominukace v hlavicce, je to komernci reklama jednoho z operatoru. Pr clanky ve Zpravodaji jsou take komernic reklamou, kterou jen tezko odfiltrujete a pracuje se na dalsich podobnych reklamnich formatech, ktere nepujdou tak lehce vyselektovat.
Samozrejme nechceme vas uzivatele zahltit, proto pravidelne dochazi k ruznym uprava technickeho ale i obchodniho razu. Server AliaWeb finance patri mezi stredne velke servery a svou tematikou je pro klienty velmi zajimavy, proto se prodeji reklamy dari a my jsme za to radi. Reklama, ktera na nasem serveru je cilena prave na ty uzivatele, ktere ma oslovit. Rozhodne tu nikdy nebude reklama masovejsicho charakteru, napr. na zenske hygienicke potreby nebo treba detske jogurty, osvezovace vzduchu atd.
Verte, ze ackoli se nekterym zda reklama na internetu otravna, tak oslovi velkou cast presne zacilenych uzivatelu, diky tomu je klient spokojen a uzivatel koneckoncu taky. Nicmene souhlasim s vami ze vseho moc skodi a ze vseho s mirou (nebo s Mirou ? :-))
Take vime, ze zlepsovat muzeme porad a ze se vzdy najde neco co bychom mohli udelat lepeji, o to se snazime a (zase to trochu souvisi s tou reklamou), je potreba mit dostatek prostredku k tomu, aby se na zlepseni mohlo pracovat... je to proste zacarovany kruh
Rozhodne nespime na vavrinech, necitime se k tomu opravneni, prace je jeste hodne a tak diky za vase palce:-)
Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka
No nastesti ji nefiltruji vsichni, protoze jinak by ta reklama nebyla tak uspesna, a navic je reklama na ktere vam ani filtry nepomohou...(nastesti) :-))
pro nas je to moznost a nastroj jak rozvijet tyto stranky, tak aby ctenari byli jeste spokojenejsi. kdyby reklama nebyla, tezko byste mohli sledovat tyto (ale nejen tyto) stranky.
Názory a diskuze
Burza Prime 16:28 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT CZ GROUP SE | 665.00 | +0.76% |
ČEZ | 951.50 | +1.22% |
ERSTE GROUP BANK A | 1 039.00 | -4.55% |
GEN DIGITAL | 556.00 | 0.00% |
GEVORKYAN | 258.00 | +0.78% |
KOFOLA CS | 291.00 | 0.00% |
KOMERČNÍ BANKA | 763.00 | -0.39% |
MONETA MONEY BANK | 98.00 | +0.10% |
PHILIP MORRIS ČR A | 15 140.00 | +0.13% |
PHOTON ENERGY | 43.95 | +1.74% |
PILULKA LÉKÁRNY | 119.00 | -3.25% |
PRIMOCO UAV SE | 920.00 | -3.66% |
VIG | 709.00 | -1.53% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 14.06.2024 | |
USD americký dolar | 23.154 |
AUD australský dolar | 15.314 |
GBP britská libra | 29.386 |
BGN bulharský lev | 12.649 |
EUR euro | 24.740 |
HUF maďarský forint | 6.216 |
NOK norská koruna | 2.169 |
PLN polský zlotý | 5.654 |
CHF švýcarský frank | 25.959 |
TRY turecká lira | 70.931 |
Komodity online | ||
Ropa | 82.61 USD | 14.06 |
Zlato | 2331.34 USD | 14.06 |
Stříbro | 29.54 USD | 14.06 |
Káva | 226.13 USD | 14.06 |
Cukr | 19.39 USD | 14.06 |
Bavlna | 71.67 USD | 14.06 |