Příspěvky nebo odpovědi uživatele Petr Hanisch









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Petr Hanisch. Výpis příspěvků 21 až 30 (120)


přečíst (0) 25.03.04 17:08  Petr Hanisch Jméno 'Petr Hanisch' používá stále stejný uživatel  (23346)

Daň s koho čeho?

ja vim, druhy:-)stydim
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.03.04 14:39  Petr Hanisch Jméno 'Petr Hanisch' používá stále stejný uživatel  (32940)

Kdo tenhle web proboha naprogramoval?!?!

Dvakrát hlasovat opravdu nelze, pravděpodobně jste se strefil s dalším respondetem do stejného času a proto přibyly dva hlasy najednou. Zkuste hlasovat ještě jednou a zjistíte, že to opravdu není možné. Tedy pokud si nemažete cookies.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Re: jSTE FŠICHNI VYDĚRAČI

Tato diskuse je svobodná, každý si může říkat co chce, ale musí postupovat v rámci nějakých pravidel. Jedno z těch pravidel rozumné diskuse je, nezneužívat jméno někoho jiného. Když už má "pseudo - falešný Tomáš Prouza" nějaký názor, tak ho klidně řekne, ale ať se zachová jako chlap a neschovává se za cizí a jemu zřejmě dobře známé jméno.
Toto téma asi bylo pro něj příliš ožehavé, než aby přiznal barvu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.03.04 12:55  Petr Hanisch Jméno 'Petr Hanisch' používá stále stejný uživatel  (21062)

už neví kde by ještě mohl zaclánět

Nevím, kde se v tomhle člověku bere tolik drzosti, že má tu odvahu ještě kandidovat do Evropského parlamentu. Člověk, který dluží všude kam se podívá, je vyšetřován policií pro daňové úniky a podvody, má tu drzost kandidovat jako zástupce ČR. Neuvěřitelný kde se bere tolik sebevědomí, drzosti a sprostoty v jednom jediném člověku...ach jo.. v Reflexu by ho ocenili v anketě Never more
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.03.04 18:58  Petr Hanisch Jméno 'Petr Hanisch' používá stále stejný uživatel  (32940)

Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka

dobrej napad :-))

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.03.04 18:57  Petr Hanisch Jméno 'Petr Hanisch' používá stále stejný uživatel  (32940)

Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka

presne tak, me to taky nevadi, aspon v prubehu onech prestavek mohu doplnit tekutiny, pripadne je zase odevzdat:-), vidite a dnes to nikomu nevadi, bereme to dokonce z te lepsi stranky a vyuzivame ji k praktickym vecem..

no ja doufam, ze uz se to co nejdrive rozebehne, jsou sice taci kteri to stale blokuji, ale snad uz ten nejvetsi blok byl odstranen.. snad se toho dozijeme

no ja je kupuju obcas, protoze je potreba sledovat vyvoj inzerce v konkurencnich medii, a rekn vam ze je to bes. jenze ono nemusime chodit ani tak daleko, staci si koupit Reflex, oblibeny casopis, ktery si ziskava na stale vetsi popularite. Vsimli si toho i klienti a zacali nakupovat i tenhel casopis a diky tomu je dnes Reflex plny reklam. Neni to tak davno co jeden z prednich novinaru p. Cermak vystupoval proti reklame na internetu, psal clanky na interentu, odsuzoval, brojil a pomahal nicit internetovou reklamu (nabizel ruzne filtry, tak jako nekteri z prispevovatelu zde). Dnes pise pro casopis, ktery je take velmi zahlcen reklamou. Uprostred clanku, reklama na cigarety a clanek pokracuej az na dalsi strance... atd
Reklama nas proste dostihne vsude a pokud ma neco fungovat, tak je zapotrebi penez, kde nejsou penize, tak to nefunguje a kazdy ziskava penize jak muze, media ziskavaji penize z reklamy a i my jsme medium, diky tomu ziskavame prostredky k rozvoji z prodeje naseho reklamniho prostoru...

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.03.04 15:29  Petr Hanisch Jméno 'Petr Hanisch' používá stále stejný uživatel  (32940)

Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka

no mate pravdu je to zase neco rozbalovaciho co asi nesklidi u nekterych prilis mnoho obdivu, ale snad se to da prezit, je to omezeno na klienta, takze uzivatel by to mel videt max. jednou denne, coz se snad da prezit :-)

vsimnete si, jinych medii, rekalma se stale vyviji a pronika do jinych poloh, pred deseti lety zacala vkladat TV NOva reklamu do poradu, filmu najdrive jsme jim to vscihni zazlivali a dnes je to samozrejmost a vetsina z nas to bere jako naprosto normalni vec... prichodem digitalni televize bude reklama v tv jeste agresivnejsi. klienti chteji samozrejme sve zbozi, sluzby prodat a proto heldaji co nejzajimavejsi a nejefektivnejsi zpusoby propagace, interent je hodne tvarny proto se zde objevuji tolik kreativnich formatu, nektere otravne vice nektere mene..

dale pak, v novinach casto ani nepoznate ze ctete ne clanek, ale PR, cili placeny clanek jednoho klienta, vubec nemusi byt objektivni.

reklamy je obecne vsude moc, vemte napr. casopisy pro zeny, to je casto jen reklama, smysluplnych clanku je opravdu poskrovnu..

a zpatky k nasemu internetu, jakmile se najde format, ktery je efketivni, zacne se ho hojne vyuzivat, avsak prave tim vznikne po case jeho opotrebovani a ucinnost klesa, proto se hleda dal,, najde se novy format atd..je preci fajn, kdyz se to neustale vyviji a hleda se optimalni reseni. takze az nastane ten pripad, ze agresivni reklama bude neucinna, bude se hledat novy zpusob .. mozna jeste agresivnejsi :-)) ale to myslim ve smyslu, ze reklama bude tezko odlisitelna od obsahu

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 17.03.04 14:12  Petr Hanisch Jméno 'Petr Hanisch' používá stále stejný uživatel  (24300)

Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka

Mate pravdu v tom, ze to je pomerne atypicka reklama, atypicky priklad, ale je to forma, ktera oslovila klienta a zrejme i uzivatele, priloha ma slusnou navstevnost a lide maji moznost se prokliknout na stranku operatora, kde se dovedi vice,, je to velmi dobra reklama, ktera nikoho neobtezuje, ktera vsak take plni svuj ucel.
internet je interkativni medium, a proto mame moznost nabidnout siroky rozsah ruznych reklamnich formatu, od statickych az po dynamicke formaty, reklamu muzeme v prubehu kampani menit atd. ma radu vyhod, ktere jina media neumoznuji a toho samozrejme jsou si vedomi i nasi klienti, kteri tyto vyhody vyzaduji. Protoze ucinnost klasickych formatu (napr. full banneru) klesa, hledaji nove formaty a hlavne ucinnejsi..Pripravujeme jeden zajimavy format, ktery bude asi agresivnejsi, a jiz slysim negativni ohlasy nasich ctenaru, ale je to jen na tyden a pro ctenare to bude limitovano max. poctem shlednuti na den..holt aby reklama je potreba vymyslet porad nove a nove formaty. kdyz to prezenu, tak kdyby byla ucinnost klasickych full banneru vysoka, nebylo by zapoterbi vymyslet agreivnejsi formaty, ktera samozrejme mohou cloveka po nekoliknasobnem shlednuti otravit, coz je pochopitelne.

Radi slysime od vas uzivatelu, co se vam libi, co se vam nelibi, je poteba znat nazory tech, kteri nad strankami sedi denne. Je potreba nalezt rovnovazny vztah, kdy budou klietni, uzivatele a samozrejem take provozovatel stranek spokojeni.
pokud te reklamy nekdy bude hodne, coz se asi obcas stane i v budoucnu, tak budte k nam trochu shovivavi, delame to proto, abychom vam mohli prinest nove sluzby.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.03.04 11:44  Petr Hanisch Jméno 'Petr Hanisch' používá stále stejný uživatel  (24300)

Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka

Ona se za dobu funkcnosti teto sluzby vytvorila zde jakasi komunita investoru, komentatoru, ale i rejpalu apod. kazdy ma moznost sdelit svuj nazor na nejaky clanek, komentovat stav trhu atd. a protoze nektere prispevky jsou natolik konfrontacni, ze se spusti lavina dalsich prispevku, kterym vevodi jiz zminovani a samozrejme mraky dalsich. jsme radi, ze tato sluzba funguje a ze prinasi vam uzivatelum uzitek.Reklama, kterou vy tezko muzete odfiltrovat je napriklad zalozka Kominukace v hlavicce, je to komernci reklama jednoho z operatoru. Pr clanky ve Zpravodaji jsou take komernic reklamou, kterou jen tezko odfiltrujete a pracuje se na dalsich podobnych reklamnich formatech, ktere nepujdou tak lehce vyselektovat.
Samozrejme nechceme vas uzivatele zahltit, proto pravidelne dochazi k ruznym uprava technickeho ale i obchodniho razu. Server AliaWeb finance patri mezi stredne velke servery a svou tematikou je pro klienty velmi zajimavy, proto se prodeji reklamy dari a my jsme za to radi. Reklama, ktera na nasem serveru je cilena prave na ty uzivatele, ktere ma oslovit. Rozhodne tu nikdy nebude reklama masovejsicho charakteru, napr. na zenske hygienicke potreby nebo treba detske jogurty, osvezovace vzduchu atd.
Verte, ze ackoli se nekterym zda reklama na internetu otravna, tak oslovi velkou cast presne zacilenych uzivatelu, diky tomu je klient spokojen a uzivatel koneckoncu taky. Nicmene souhlasim s vami ze vseho moc skodi a ze vseho s mirou (nebo s Mirou ? :-))
Take vime, ze zlepsovat muzeme porad a ze se vzdy najde neco co bychom mohli udelat lepeji, o to se snazime a  (zase to trochu souvisi s tou reklamou), je potreba mit dostatek prostredku k tomu, aby se na zlepseni mohlo pracovat... je to proste zacarovany kruh

Rozhodne nespime na vavrinech, necitime se k tomu opravneni, prace je jeste hodne a tak diky za vase palce:-)

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 16.03.04 16:46  Petr Hanisch Jméno 'Petr Hanisch' používá stále stejný uživatel  (20676)

Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka

No nastesti ji nefiltruji vsichni, protoze jinak by ta reklama nebyla tak uspesna, a navic je reklama na ktere vam ani filtry nepomohou...(nastesti) :-))

pro nas je to moznost a nastroj jak rozvijet tyto stranky, tak aby ctenari byli jeste spokojenejsi. kdyby reklama nebyla, tezko byste mohli sledovat tyto (ale nejen tyto) stranky.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  665.00  +0.76% 
 ČEZ  951.50  +1.22% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 039.00  -4.55% 
 GEN DIGITAL  556.00  0.00% 
 GEVORKYAN  258.00  +0.78% 
 KOFOLA CS  291.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  763.00  -0.39% 
 MONETA MONEY BANK  98.00  +0.10% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 140.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.95  +1.74% 
 PILULKA LÉKÁRNY  119.00  -3.25% 
 PRIMOCO UAV SE  920.00  -3.66% 
 VIG  709.00  -1.53% 
Komodity online
 Ropa 82.61 USD 14.06   
 Zlato 2331.34 USD 14.06   
 Stříbro 29.54 USD 14.06   
 Káva 226.13 USD 14.06   
 Cukr 19.39 USD 14.06   
 Bavlna 71.67 USD 14.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.