Proč se přestaly dělat digitály, to taky nechápu. Moje předchozí 1,4-ka byla v digitálu a já s tím byl naprosto spokojený. Čísla (nebo zelená pole) byla skvěle vysvícená, ve slunečním světle přešlo zobrazování jakoby do negativu, takže bylo opět vše čitelné a hlavně - okamžitě po mrknutí na palubovku jsem viděl, že jedu např. 102 km/hod. a to viděla i moje 7O-letá matka, když sedla za volant. Jediné, k čemu bych měl výhradu, je to, že údajně po dosažení údaje na tachometru 199999 km se kilometry načítají opět od nuly, ale to nemám ověřené - někdo tady o tom psal. Teď mám 1,9 TD analog a je to o něčem jiném - než pochopím, jak rychle jedu, tak ujedu 2O m bez dívání na cestu (zkuste se rychle orientovat, když je tam moře čísel - až do 24O a stejně to nejede víc než 165), tzn. bezpečnost provozu je horší a co je hlavní - na malé budíky vpravo (teplota vody v motoru, tlak oleje, turbo) ve tmě při umělém osvětlení palubky je hrozně špatně vidět. Hodiny, které jsou úplně vpravo, při noční jízdě nepřečtu. Co je na tom nejzajímavější - já tam prostě nemám místo na žárovku hladového oka nafty. Měl jsem palubku venku, protože jsem to chtěl spravit a ono to tam vůbec není. Z pohledu od řidiče je u ukazatele stavu paliva sice kulatý otvor, kterým má hladové oko svítit, ale z durhé strany není nic, jen plošný spoj, žárovka ne. A to nemluvím o tom, že u digitálu se dalo podle potřeby přidávat na intenzitě osvětlení. Nechápu, proč většina nás, přispivatelů do tohoto fóra, upřednostňuje analog. Kdyby to šlo, tak to předělám na DGT. Přeji Vám, Tipaři, hezký víkend. Jarda.