Příspěvky nebo odpovědi uživatele HF









Příspěvky nebo odpovědi uživatele HF. Výpis příspěvků 21 až 40 (116)


Téma: Akcie TATRA
přečíst (0) 03.03.15 13:41  HF  (140512)

Zajímavá zpráva

A nebylo to s Tatrou podobné?

euro.e15.cz/archiv/odebrani-vylitovy-proverky-souv ...

(viz v článku zmínku o společnosti Excalibur a její podezřele levné nákupy)

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (4) 19.02.15 16:12  HF  (140512)

Indie

Dnes na Patrii (15:47)Tatra podepsala memorandum o dodávkách do Indie. (ČTK)
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (0) 17.02.15 11:09  HF  (140512)

Válčí se a my bohatneme (také zmínka o Tatře)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (3) 12.02.15 08:38  HF  (140512)

Dopis odeslán

Včera později odpoledne jsem odeslal doporučený dopis panu Seidlovi s uvedením svých kontaktních údajů (včetně e-mailové adresy a telefonu) ve znění, které jsem zde zveřejnil. Podací lístek mám uschovaný. Pokud by si někdo přál, abych odeslání dopisu doložil, mohu mu poslat sken podacího lístku mailem. Teď asi můžeme jen čekat. Pokud budu mít od pana Seidla nějakou informaci a souhlas s uveřejněním na tomto diskusním fóru, tak to neprodleně učiním. Pokud zhruba do měsíce nanastane ze strany osloveného nějaká reakce, tak zde rovněž podám informaci o této skutečnosti.

Nicméně bych považoval za užitečné, jestli skutečně někdo využívá datovou schránku, aby zkusil poslat ještě jeden trochu modifikovaný dopis panu Seidlovi do datové schránky.   

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (1) 11.02.15 11:41  HF  (140512)

kontakt na p. Seidla

Mimochodem, napadlo mě, že nejlepší způsob doručení by asi byl do datové schránky pana Seidla (je vysoce pravděpodobné, že ji má zřízenou). Já bohužel datovou schránku nemám a nevyužívám informační systém datových schránek. Kdyby někdo, kdo čte tuto diskusi, datovou schránku měl a převzal připravený koncept dopisu k odeslání, bylo by to vyřešené. Je někdo takový?

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (0) 11.02.15 11:22  HF  (140512)

kontakt na p. Seidla

Zjistil jsem u sebe s pobavením jeden nedostatek ve znalostech. Už řadu let komunikuji pouze elektronicky. Dopis panu Seidlovi hodlám poslat v papírové podobě na adresu doporučenou Kebabem dle výpisu z Obchodního rejstříku. Ale teď nevím, jestli obyčejně nebo doporučeně. Doporučený dopis se chodí vyzvednout na poštu. Myslíte, že si miliardář půjde pro můj/náš dopis na poštu? Má nějaký sekretariát s plnou mocí pro vyzvednutí korespondence? Nemám psaní poslat raději obyčeně? Díky za radu (zatím spíš preferuji doporučenou listovní zásilku).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (2) 10.02.15 16:10  HF  (140512)

koncept - kontaktování p. Seidla

OK. Díky za povzbuzení. Každopádně jsem rozhodnutý dopis panu Seidlovi poslat. Pak, dostanu-li odpověď s jeho souhlasem ke zveřejnění, dám vědět, co jsem zjistil.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (1) 10.02.15 15:14  HF  (140512)

koncept - kontaktování p. Seidla

Raději to nebudu odkládat. Koncept jsem narychlo zformuloval takhle (dole v uvozovkách). Jak jej upravíme? Dejte mi vědět. Děkuji.

„Vážený pane,

dovolil jsem si zaslat Vám tento dopis jednak jako minoritní akcionář Tatry a. s. , jednak píšu z podnětu vzešlého z internetové diskuse drobných akcionářů (a sympatizantů) k akcii na www.kurzy.cz/akcie-cr/nazory/A-V-T-92-O-1-TP-A/. Z diskuse vyplývá, že máme výhrady k jednání majoritních akcionářů podniku Tatra a. s. při hájení našich zájmů, k postupu exekuce výrobní továrny Tatry a zejména k ocenění společnosti v průběhu tohoto procesu. Ukazuje se například, že do této ceny se nepromítlo několik obchodních případů, které novému vlastníkovi přinesly profit a měly být podle všeho s ohledem na stadium rozjednání zakázek připsány na stranu aktiv předešlých majitelů (prodej vozidel do Saúdské Arábie, cena licence na výrobu vozidel v Číně, cena značky Tatra, možná i pokročilá fáze veřejné zakázky na dodávku vozidel kanadské armádě - informace byly čerpány z médií). Cena byť i jen části těchto zakázek výrazně převyšuje dlužnou částku, pro kterou byla Tatra a. s. vystavena exekuci továrny. Nemůžeme samozřejmě a priori vyloučit (ale ani potvrdit), že předchozí vedení a nově etablovaní majitelé jednali ve shodě na úkor drobných akcionářů.

Je známo, že jste se jako jeden z výrazných menšinových akcionářů pokusil popisovaný negativní vývoj zvrátit. Oceňujeme to a děkujeme. Jako menšinoví akcionáři bohužel cítíme, že jsme se včas neaktivizovali a nehájili své majetkové podíly před znehodnocením. Jsme přesvědčeni, že celý proces exekuce tak měl proběhnout, aby nedošlo z naší strany k nějaké koordinované obraně. V situaci, kdy se nedalo organizačně zvládnout operativní svolání valné hromady z iniciativy drobných akcionářů, nepřekvapuje, že měla celá exekuce relativně hladký průběh s minimálním kapitálovým vstupem nových majitelů, resp. přechodného majitele, neboť následně došlo k majetkovému převodu na nynější vlastníky. Ukazuje se, že i nyní případná koordinace dalších kroků, je-li jaká právní možnost, není pro drobné akcionáře snadná. Vzhledem k Vašemu výraznému akciovému podílu oproti našim podstatně menším účastím jsme se proto odhodlali požádat Vás o konzultaci v otázce dalšího případného postupu nebo o vyslovení verdiktu k současné situaci minoritních akcionářů Tatry a. s. vycházejícího z Vašich dosavadních zkušeností, které jste udělal během prohlášení insolvence a exekuce Tatry.

Děkuji Vám za odpověď i za další drobné akcionáře a zároveň prosím o souhlas s postoupením Vašeho případného vyjádření také účastníkům shora uvedené internetové diskuse.

S přáním všeho dobrého

 

 

Moje kontaktní údaje:“

 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (0) 10.02.15 13:36  HF  (140512)

kontakt na p. Seidla

Dobrá poznámka, díky. Bylo by fajn, kdyby se Kebab zapojil. Ale pokusím se něco napsat dle jeho doporučení. Bude to ale čirá amatérština, jen se nechci vyhnout Kebabovu popíchnutí. Podle toho, jak koncept stihnu, tak jej tady zveřejním k připomínkám. Nebudu se zlobit, když mě někdo s dopisem předejde. Po připomínkách bych dopis odeslal a uvidíme, jaký bude výsledek. Zatím se mějme hezky. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (2) 10.02.15 09:56  HF  (140512)

A opět ticho

Ano, souhlasím s Tebou. Bylo by fajn, kdyby někdo, kdo má kontakt alespoň na p. Seidla, se jej pokusil oslovit a zeptal se jej na jeho mínění o dalším případném postupu. K databázi akcionářů Tatry a. s. se asi nelze dostat. Postup, který navrhuješ, je v tuto chvíli ale asi jediný možný.  

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (0) 10.02.15 08:54  HF  (140512)

A opět ticho

Vypadá to, že diskuse ustala a z nějaké aktivity nic nebude. Vím, není to jednoduché.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (0) 05.02.15 14:58  HF  (140512)

princip

OK, ať tedy někdo, kdo má jeho kontaktní údaje, zjistí názor pana Seidla na případný postup nebo zda již něco v kauze Tatra a. s. podniká. Kdosi se tu již v minulosti zmiňoval, že pan Seidl údajně na VH plánoval podání žaloby na vedení Tatry a. s. Třeba se skutečně něco děje a nevíme o tom. Z mého pohledu by to byla sympatická aktivita. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (1) 05.02.15 13:04  HF  (140512)

saidl

Kontaktování pana Seidla by bylo užitečné. Obávám se ale, že Kebab sice sděluje drsné skutečnosti, ale dávám mu postupně za pravdu - je prakticky nemožné dostat se k relevantním dokladům, které by exaktně dokládaly celou kauzu Tatry a. s. a které by byly použitelné v soudním řízení. Výsledek případných soudních řízení považuji za více než nejistý a náklady s tím spojené za značné. Dát dohromady minoritní akcionáře bude složité a vybrat od nich peníze na soudní řízení ještě mnohem složitější. Pan Seidl je ovšem jiná váhová kategorie, než ostatní minoritní akcionáři. Takže má-li kdo možnost spojit se s ním, nechť to udělá a zjistí co a jak. Díky předem.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (0) 04.02.15 14:35  HF  (140512)

Tatra ožívá. Loni prodala 850 aut a po letech ztrát je opět v zisku

Takových je nás víc, každý nemůže být právník. První problém skutečně spočívá v tom, jak se jako drobasové dát dohromady. S tím se při exekuci počítalo, že domluva větší skupiny minoritářů nebude snadná a určitě byl záměr ji eliminovat.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (0) 04.02.15 11:52  HF  (140512)

Tatra ožívá. Loni prodala 850 aut a po letech ztrát je opět v zisku

Jak už jsem napsal, nejsem právník. Podle mě by stálo za pokus právní cestou prokázat, že byli drobní akcionáři celým procesem exekuce poškozeni, protože se např. do odhadnuté vstupní ceny před dražbou fabriky nepromítla známá fakta, tj. cena licence chystané k prodeji do Číny, prodej aut Saudům, rozjetá zakázka v Kanadě nebo např. cena značky Tatra. Ukvaltovanou a manipulantskou exekuci chápu jako podraz na drobasech. Nepočítám, že by se fabrika vrátila zpět Tatře a. s., ale nějaká kompenzace jejím drobasům by měla být. Třeba např. i nějakou formou minoritního podílu, který by v rámci vyrovnání s drobasy pustili současní vlastníci. Je to samozřejmě jen momentální spekulace, kterou reaguji na Tvůj příspěvek, Kebabe. Nedělám si nárok na kvalifikované (právní) posouzení. Když vidím tu pasivitu na straně minoritních akcionářů Tatry a. s., tak ztrácím naději na jakoukoliv reakci z jejich strany. Není to případ, kdy by mohl uspět jeden drobas, tak jak se o to statečně pokoušel mucha. Mělo by se postupovat společně a koordinovaně. Jenomže jak to organizačně připravit? Adresář drobasů drží asi dosud Adams a spol.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (0) 03.02.15 15:52  HF  (140512)

Tatra ožívá. Loni prodala 850 aut a po letech ztrát je opět v zisku

Netušiš, jak to bylo s další plánovanou VH? Mám zato, že se snad plánovala ještě jedna VH. VH by určitě poskytla platformu pro společný postup drobasů. Právě proto se ale možná neuskutečnila.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (1) 03.02.15 13:37  HF  (140512)

Tatra ožívá. Loni prodala 850 aut a po letech ztrát je opět v zisku

Pořád je mi divné, že to nikoho nepálí. Proč? Když procházím diskusi z poslední doby, tak vidím jen několik diskutujících (Tebe, Kebaba, achjo a sebe).  

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (0) 02.02.15 16:19  HF  (140512)

právník a proč jsem uvedl příklad bývalé IPB

Prostě pletichy. Myslím, že na takové praktiky náš právní řád pamatuje a umožňuje se jim bránit. Nebudu už nic dalšího dodávat, to podstatné jsi popsal.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (2) 02.02.15 13:12  HF  (140512)

právník a proč jsem uvedl příklad bývalé IPB

Nevím, jestli by ta protižaloba na drobase byla v zájmu protistrany. Asi by se špatně dokazovalo, že se licence Číňanům, prodej aut do SA nebo rozjetá zakázka na vojenská auta do Kanady promítla do těch zhruba 176 mil., na které byla Tatra oceněna v průběhu exekuce.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (0) 02.02.15 09:36  HF  (140512)

nepřátelská převzetí a smutný starší příklad bývalé IPB

Ano, drobasové se dopustili chyb, o kterých píšeš. Také je mi divné, že exekuce proběhla celkem v tichosti. Neregistroval jsem nějaké protesty nebo soudní napadení celého procesu, byť bylo zřejmé, že se jedná o účelově manipulované jednání (myslím, že nemá smysl se vracet a znovu popisovat průběh exekuce). To se s tím drobný akcionáři tak automaticky smířili? Možná je to skutečně tím, že si řada lidí myslí, jak píšeš, že jsou stále akcionáři fabriky. Na druhou stranu se mi nechce jen tak hodit flintu do žita. Nenašlo by se přece jen pár tvrdohlavých, kteří by si najali nějakého solidního právníka s odvoláním na nově zjištěné skutečnosti, o kterých psal níže mucha a já?  

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 09:58 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  676.00  0.00% 
 ČEZ  883.50  -4.64% 
 ERSTE  1 098.50  +0.64% 
 GEN(NORTON)  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  254.01  +0.00% 
 KB  772.50  +0.19% 
 KOFOLA  304.00  0.00% 
 MONETA  100.00  0.00% 
 PHOTON  43.95  0.00% 
 PILULKA  126.76  +1.41% 
 PM  15 360.00  +0.13% 
 PRIMOCO   907.54  -0.27% 
 VIG  735.00  +0.55% 
Komodity online
 Ropa 84.48 USD 09:42   
 Zlato 2301.05 USD 09:42   
 Stříbro 28.75 USD 09:42   
 Káva 224.25 USD 09:42   
 Cukr 19.57 USD 09:42   
 Bavlna 74.83 USD 09:42   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.