Díky za super příspěvky. Zaškrtávám 4x PROTI a jdu na poštu pro nové ověření.
Příspěvky nebo odpovědi uživatele Maki
Tak přátelé...
Tak přátelé...
Můžu se prosím zeptat proč 1 a 2 Proti ? Já dala PRo, no, ještě jsem to neposlala, díky za odpověď
Diví výplata
Souhlas, také to mám ráda. Otipnou mne na menší spotřebitelský úvěr (bez šance na schválení), pokaždé je překvapím.
Dobrá myšlenka - Je čas hlasovat proti!
Jakého zmocněnce? máš akcie, hlasujes za sebe, v ramci podilu. Já to pošlu, i když to bude k ničemu. At se PPF klidne udavi, nejsem věřící, ale na těch božích mlynech něco bude.
Dobrá myšlenka - Je čas hlasovat proti!
Hlasování je velmi jednoduché, stačí si na následujícím odkazu stáhnout hlasovací lístek, podpis ověřit na poště a zaslat na níže uvedenou adresu.
https://investors.moneta.cz/valna-hromada
MONETA Money Bank, a.s.
Valná hromada
Vyskočilova 1442/1b
140 28 Praha 4 - Michle
Česká republika
Korespondenční hlasovací lístky, prosíme, doručte na uvedenou adresu MONETY Money Bank, .a.s. ve lhůtě mezi 24. 5. 2021, 9:00, a 22. 6. 2021, 9:00.
Prosíme, mějte na paměti, že pouze hlasy
• těch, kteří byli akcionáři k rozhodnému dni 15. 6. 2021, a
• doručené v uvedené časové lhůtě mohou být akceptovány.
Budu posílat po 15.6. - jak zde někdo radil - pokud tedy nezapomenu
Je čas hlasovat proti!
Moc děkuji za radu, zaškrtávám a běžím na poštu :)
Je čas hlasovat proti!
V hlasovacím lístku jsou čtyři body - u všech zatrhnou Proti? Nebo 1 a 2 Pro? Děkuji, nevím si rady
hypotéky
Jo jo je to fakt. Teď jsem taky četla článek o hypotékách https://www.financni-navigator.cz/hypoteky-2019/. Zase podle mě reagují na to, že se blíží krize.
matrace
Ahoj,
my vybírali nedávno a zjistili jsme, že v internetové nabídce nejsme schopni se kloudně zorientovat, protože toho je tak strašně moc! A to si myslím, že nejsme extrémně hloupí... :-) Nakonec jsme zašli u nás v Hradci Králové do www.centrum-matraci.cz/, kde nám ochotně poradili, vysvětlili co co znamená v té matracové hatmatilce a co bylo úplně nejlepší, na těch matrací je možné si tam poležet! To vyzkoušení prostě stojí za to! Nakonec jsme si vzali každej jinou.:D Ale maximální spokojenost na obou stranách. Akorát ještě přemýšlíme nad lepšíma roštama, protože to je základ toho, jak ta matrace pak funguje... no teď jsem prostě chytrá.:-D
Kto vlastni patenty suportne kontrakty .....
Debata sa toci iba o exekucii fabriky, kto ale vlastni patenty, suportne kontrakty, .....
Mozno sa mylim ale podla mna je toto najdolezitejsie. A mozno dalsie "malickosti".
Bol som v podobnej situacii na inej vyznamnej komunistickej a.s., v ktorom figuroval financny zralok. A ak si myslite ze mali dotiahnute a vymyslene vsetko do najmensieho detailu tak sa STRASNE, ale ozaj STRASNE mylite.
Neverim ze exekuciu Tatry pripravovali vacsi geniovia. Moze sa vynorit nespocet veci ktore sa nedomysleli. Preto je mozno cena akcie taka aka je (nezodpovedajuca matematickym vypoctom) a jedinym clankom v novinach sa moze zmenit o obrovske percenta (hore aj dole).
Nikoho nezaujima predaj 788 tatier v INDII?
Nikde som nezaregistroval ziadnu zmienku o predaji 788 Tatier Inickej armade. Preco?
788 TATRA za 6.32 mld Rupee = 2.6 mld CZK
Co znamena ze to dodava BEML? Je to dodavka rozlozenych sad z CZ do Indie kde to budu kompletovat?
http://frontierindia.net/indian-army-orders-788-tatra-vehilces-from-beml-worth-rs-632-crores
MVH
Prevod u FIO
Převod
Dik Maki
Stále věřím v budoucnost Tatry.
Vloni nárůst prodejů na trhu Ruska a Indie
Nárůst prodeje v oblasti nákladních vozidel i náhradních dílů se zákonitě odrazil i v dosažených tržbách automobilky. V roce 2007 naše společnost utržila za prodej zboží a vlastních výrobků i služeb celkem 5 938 milionů korun, když v roce 2006 to bylo 4 465 milionů korun, což představuje 33procentní nárůst. Uvedené částky se vztahují pouze k tržbám za prodej TATRA, a. s. a nezahrnují tržby dceřiných společností Taforge, Tafonco a Tawesco.
V roce 2008 opět předpokládáme zvýšení obratu z prodeje našich nákladních automobilů, přičemž mezi hlavní teritoria řadíme Rusko, Indii, Českou republiku, kde budou nemalý podíl tvořit dodávky středních nákladních vozidel pro Armádu ČR, a Evropu. Předpokládáme také vstup na trh USA, pro který jsme vyvinuli speciální hasičská vozidla. Soustředíme se také na rozvoj trhů v jihovýchodní Asii a Africe, z marketingových segmentů to bude oblast vojenských vozidel, těžební a ropný průmysl.
Vloni nárůst prodejů na trhu Ruska a Indie
Nárůst prodeje v oblasti nákladních vozidel i náhradních dílů se zákonitě odrazil i v dosažených tržbách automobilky. V roce 2007 naše společnost utržila za prodej zboží a vlastních výrobků i služeb celkem 5 938 milionů korun, když v roce 2006 to bylo 4 465 milionů korun, což představuje 33procentní nárůst. Uvedené částky se vztahují pouze k tržbám za prodej TATRA, a. s. a nezahrnují tržby dceřiných společností Taforge, Tafonco a Tawesco.
V roce 2008 opět předpokládáme zvýšení obratu z prodeje našich nákladních automobilů, přičemž mezi hlavní teritoria řadíme Rusko, Indii, Českou republiku, kde budou nemalý podíl tvořit dodávky středních nákladních vozidel pro Armádu ČR, a Evropu. Předpokládáme také vstup na trh USA, pro který jsme vyvinuli speciální hasičská vozidla. Soustředíme se také na rozvoj trhů v jihovýchodní Asii a Africe, z marketingových segmentů to bude oblast vojenských vozidel, těžební a ropný průmysl.
čtěte v MFdnes
Tatra chce získat nové trhy
Podle generálního ředitele Ronalda Adamse vede cesta k úspěchu přes specializaci na různé regiony
Kopřivnice - Ještě před pár lety by na budoucnost kopřivnické Tatryvsázel jen málokdo. Automobilka ale krizová léta pravděpodobněpřekonala a pomalu se začíná vracet na světové trhy nejen v civilním,ale i v armádním sektoru.
Po úspěšném zvládnutí armádních zkoušek nového středního nákladního automobilu pro českou armádu se Tatramůže prosadit i v prostředí jedné z nejnáročnějších armád světa,zkouškami pro americkou námořní pěchotu nyní prochází bojový vůzzaložený na tatrováckém podvozku Wildcat. Současný rozmach automobilkyz pozice generálního ředitele kontroluje jeden ze spolumajitelů podnikuRonald Adams.
* Jste ve funkci rok a půl, jakých změn v podniku si nejvíce ceníte?
Nejdůležitější je, že se nám podařilo zaměstnance přesvědčit, že je Tatra perspektivním zaměstnavatelem a získat je na svou stranu. Zaměstnanci nás podporují a to je největší jmění každé společnosti.
Adams: Problémy s Pragou byly politicky ovlivněné
* Kolem Tatry byl v poslední době rozruch hlavně kvůli armádní zakázcena dodávku nových středních nákladních automobilů. Problémy byly hlavněs váhou vozidel. V čem ty problémy spočívaly?
Šlo vlastně onedorozumění. Podepsali jsme smlouvu, ve které byly jisté specifikace amy jsme při nich vycházeli z norem ISO, Evropské unie i z českýchnorem. Ale zástupci armády si výraz pohotovostní hmotnost vykládalijinak než my. A tak jsme museli vozy upravovat, protože zákazník mávždy pravdu. Je to ale pro nás poučení, příště budeme důsledněji trvatna přesné specifikaci požadavků zákazníka, abychom podobným problémůmpředešli a nepřidělávali si zbytečné problémy.
* Problémy byly ale také s převodovkami a nápravami, které měla dodávat společnost Praga.
Problém se společností Praga byl částečně zpolitizován. Něco podobnéhojsme zažili také při zakázce pro izraelskou armádu, ale tady to bylopoliticky mnohem špinavější. Angažovali se v tom bývalí politici, kteřív Tatře nikdy nebyli, ale věděli vše nejlépe. Nebylo to ale stranickyrozdělené na koalici a opozici, ti politici vystupovali podle svýchzájmů napříč politickým spektrem. Kvůli problémům při armádníchzkouškách jsou dodávky nových automobilů ve skluzu. Zvládnete dodatauta v termínu, nebo se dodávky celé posunou? V průběhu čtyř až šestitýdnů bychom měli harmonogram dodávek srovnat. Příčiny skluzu jsou alena obou stranách, protáhly se testy, vojáci ale měli požadavky naněkteré změny, takže se auto za pochodu upravovalo. Navíc má armádadenní limit, kolik vozů může maximálně převzít. My sice máme vyrobenovíc automobilů, ale s předávkou musíme čekat.
* Ozvali se vám v souvislosti s ukončením zkoušek zájemci ze zahraničních armád, že by chtěli nové vozy koupit?
Vím o dvou případech, kdy se představitelé zahraničních armád o naševozy vážně zajímali, chtějí je i civilní firmy, ale zatím jsme s nikýmzávazně nejednali.
* V jakém stavu jsou námluvy Tatry samerickou námořní pěchotou, kde jste v minulých měsících absolvovalizkoušky s vozem Wildcat?
Zatím tam jen testujeme, zástupciarmády Spojených států nás vyzvali, abychom se těch zkoušek zúčastnili.Tatry si všímají už tak čtyři až pět let a velký vliv na tom mělanapříklad i naše zakázka pro izraelskou armádu. Americká armádapotřebuje odolná vozidla s vysokou nosností a průchodností terénem. Avšechny tyto požadavky naše automobily splňují.
* Jak tedy vidíte šance na získání této prestižní armádní zakázky?
Zkoušky probíhaly v těžkém terénu s plným zatížením a velitel, který mátyto zkoušky na starosti byl nadšen. Kromě nás tam byli i našikonkurenti, naší velkou výhodou ale je, že díky unikátnímu podvozku Tatramůžeme nabídnout podstatně vyšší nosnost i lepší pancéřování, nežkonkurence. Nechtěl bych se mýlit, ale byl bych překvapený, kdyby tonevyšlo.
Prodej má zvýšit specializace na regiony
* Jakou vidíte budoucnost automobilky v civilním sektoru?
Chceme jít cestou specializace na jednotlivé regiony, připravovatnabídky na míru. Poslali jsme například naše vývojové pracovníky doAustrálie, kde si prohlédli jak prostředí dolů, tak ropná pole.Přestože jde o jeden kontinent, jsou tato prostředí naprosto odlišná anaše vozy pro ně nejsou optimálně řešené. To chceme změnit apřipravovat našim zákazníkům nabídky na míru.
* Tatra spoustu trhů ztratila, asi bude těžké se na ně vrátit.
Nikdy není lehké získat nového zákazníka. V dobách plánovanéhohospodářství jsme vyráběli 15 tisíc aut ročně, ale po roce 1989 se trhyrozpadly amy ...
DIVI 50
Tak už mám divi v kapse
Názory a diskuze
Burza Prime 09:08 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT(CZG) | 676.00 | 0.00% |
ČEZ | 883.00 | -4.70% |
ERSTE | 1 093.50 | +0.18% |
GEN(NORTON) | 567.51 | +0.44% |
GEVORKYAN | 254.01 | +0.00% |
KB | 772.00 | +0.13% |
KOFOLA | 304.00 | 0.00% |
MONETA | 100.40 | +0.40% |
PHOTON | 43.95 | 0.00% |
PILULKA | 126.76 | +1.41% |
PM | 15 420.00 | +0.52% |
PRIMOCO | 907.54 | -0.27% |
VIG | 721.00 | -1.37% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 26.06.2024 | |
USD americký dolar | 23.296
![]() |
AUD australský dolar | 15.508
![]() |
GBP britská libra | 29.481
![]() |
BGN bulharský lev | 12.728
![]() |
EUR euro | 24.895
![]() |
HUF maďarský forint | 6.275
![]() |
NOK norská koruna | 2.185
![]() |
PLN polský zlotý | 5.778
![]() |
CHF švýcarský frank | 25.985
![]() |
TRY turecká lira | 70.748
![]() |
Komodity online | ||
Ropa | 84.40 USD | 08:44
|
Zlato | 2300.71 USD | 08:44
|
Stříbro | 28.74 USD | 08:44
|
Káva | 224.25 USD | 26.06
|
Cukr | 19.54 USD | 26.06
|
Bavlna | 74.73 USD | 08:44
|