Příspěvky nebo odpovědi uživatele mára.
Výpis
příspěvků
221
až
230
(343)
(
0)
26.04.04 11:28
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
37649)
Pro Maru
V týdnu sem vždycky v Brně, takže o víkendu!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
21.04.04 15:39
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
60654)
Kdo máte Tipo 1,4 s karburátorem?
To jsem zkoušel myslím jen jednou a bylo to o něco lepší, ale stejně žádný zázrak...Jak to myslíš s tím vysokým tlakem v sacím potrubí? já vždycky myslel že je to tím že se odtamtud odpaří benzín nebo tak nějak. Jakou máš spotřebu?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
20.04.04 10:35
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
37649)
Doplněk oleje
Jak se to menovalo, příp. kolik to stojí a můžu to použít do motoru kterej jezdil na minerál když tam chci nalejt polosynt., jaká je doporučená? abych to nezadřel apod.?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Nestartuje mi Tipo 1,6 r.v92
já mám 1,4 jestli je to stejné a jestli se nemýlým, tak ten elektroventil je na levé straně karbece ůplně nahoře. Já sem ho měl ucpanej kouskem papírku z poškozenýho benz. filtru a taky to nedrželo volnoběh. vyšroubuj ho a prohlídni ty otvory jestli tam nic neni-na ucpání stačí malinkej kousek. nebo pak by to mohlo bejt špatným kontaktem v přívodu el., nebo i v celém řídícím obvodu (ten sem měl pokaženej taky-necuká Ti to při zrychlování?). To odstraníš tak, že ten drátek co vede k tomu ventilu připojíš přímo na kladný pól indukční cívky nebo někam kam se dostává napětí po zapnutí zapalování. Startuješ s plynem a nebrzdíš motorem? A jeký typ karburátoru máš? já tam mám Weber 32/34 TLDE 4 myslím... Koukni na to a pak napiš a pak podrobněji poradím.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
19.04.04 19:42
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
42791)
Pro Maru
736413981 teď sem v Brně přijedu až v pátek tak kdyžtak pak zavolej. Kde bydlíš? zatim čau
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
19.04.04 13:48
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
37649)
Doplněk oleje
Vlastní zkušenosti nemám ale známej si koupil do Š 120 nějakej Lubrifilm, protože mu v něm něco klepalo asi pístní čep. Po použití se ale klepání skoro zvětšilo a spotřeba asi taky stále stejná. A taky se tady mislím už jednou probíralo, že to prý zanáší výfuk a kdo ví, co by na to řekl katakyzátor+lambda atd... Závěr: já bych tam nic takovýho nelil-člověk nikdy neví co to přesně udělá...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
2)
19.04.04 13:38
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
37649)
Fiat tipo 1,6 karburátor
Já mám sice 1,4 (karburátor Weber 32/34 TLDE), ale myslím, že s tím sytičem to bude podobné, takže: u mého auta má sytič celkem 4 stupně: První: páčka zcela zatlačená=sytič vypnut. Druhý: páčka mírně povytažená-sytič neobohacuje směs, ale pouze přidá plyn na volnoběh. Třetí: páčka povytažena více=směs se obohacuje (horní klapka na karburátoru se přivře). Čtvrtý: páčka zcela vytažená pro start v mrazech=směs je zcela obohacená(horní klapka v karburátoru na začátku ůplně uzavřená, pootevře se po nastartování o několik mm.) Podle příručky se má používat takto: Při teplotách nad 15 st. vytáhnout na 2. stupeň, nad 0 st. na 3. stupeň a 4. stupeň používat jen při větších mrazech. Mě se ale osvědčilo ze začátku sytič vytáhnout na 4. stupeň vždycky (jelikož to jinak hůř startuje) a pak ho postupně stahuju podle toho jak to jede. Jinak spotřeba se pohybuje mezi 5,5-8 litry podle stylu jízdy.(ale mám najeto kolem 300 tisíc). Kdybyste ještě něco potřeboval tak sem napište, mám s karburátorem celkem dost zkušeností.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
(
0)
19.04.04 13:01
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
37649)
fiat - kram nebo klenot?
Ty kontakty je nejlepší očistit i ty co vypadaj dobře a prostříknout Kontoxem-(to je takovej sprej jestli to neznáš.) Nevím to na 100pro, ale podle mě vedeni k palivoměru nemá nic společnýho s řj., takže zkus zkontrolovat ty kontakty u přístrojovky jestli jsou všechny konektory dobře zacvaknutý a taky zkus projít ty dráty až dozadu k nádrži jestli tam nejsou ještě nějaký konektory co by mohly zlobit... taky zkus jestli k palivoměru jde napájecí napětí-jestli máš analog. desku, změř napětí na těch 3 šroubcích za palivoměrem a pak napiš cos naměřil. Myslím že to bude nejspíš v tom. máš knížku Jak na to?(v ní jsou na konci schémata) a až sem budeš zase psát tak už prosím nepiš pod tenhle titulek ale třeba pod "palivoměr"-bude to přehlednější..
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
19.04.04 11:33
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
37649)
Pro Maru
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
fiat - kram nebo klenot?
Jo u lepších výbav to je zábava-ale vem si že to děláš v podstatě jenom jednou...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení: