Příspěvky nebo odpovědi uživatele Rupx
Debt Jobs or Housing: What’s Keeping Millennials at Home?
Debt Jobs or Housing: What’s Keeping Millennials at Home?
Debt Jobs or Housing: What’s Keeping Millennials at Home?
parental coresidence. This evidence suggests that recent dynamics in unemployment and house prices may have increased parental coresidence, although a decomposition shows that studentdebt could play an even larger role in keeping young people at home, possibly explaining asmuch as 50% of the increase since 2003.However, youth location data suffer from the problem of the missing counterfactual. Welack data on the neighborhood a coresident youth would choose should she decide to move out,as well as on the neighborhood of an independent youth’s parents. The difference in theeconomic characteristics of parents’ and children’s neighborhoods may itself generate many ofthe relationships observed in stock estimates of the determinants of coresidence rates by region.Thus estimates from transition models describing the decision of an independent young person tomove home, and a dependent young person to move out, may be more revealing.The effects of local economic conditions are substantial but complex. Local economicgrowth, for example, has countervailing effects on the overall rate of youth coresidence with parents. A one percentage point increase in the state youth unemployment rate is estimated todecrease the probability of a coresiding young person’s moving away from parents between ages23 and 25 by 0.2 percentage points. This estimate is both sizable and highly significant. Labormarket opportunities evidently enable youth independence. Increasing house prices, however, donot. A one standard deviation increase in the growth in zip-code-level house prices observedover two years in the sample is estimated to increase the probability that an independent youngresident of the zip code moves home to parents by 0.37 percentage points. Hence the inflation inlocal prices associated with local economic growth, on the other hand, drives young peoplehome.Further, estimates from the transition models provide additional, and more credible,evidence of a substantial and significant negative effect of the ongoing escalation of student debton the independence of youth. The model of the probability that a 23 year old livingindependently will move home during the following two years predicts that a $10,000 increase instate-cohort student debt per graduate leads to a 0.81 percentage point increase in the rate ofmoving home to parents. Even more strikingly, the model of the transition out of parents’ homesfor dependent 23 year olds predicts that a $10,000 increase in state-cohort student debt reliancedecreases the two year move-out rate by 2.63 percentage points. The estimates rely on state-cohort debt aggregates for student debt variation; these are free of potentially confounding
Debt Jobs or Housing: What’s Keeping Millennials at Home?
Debt Jobs or Housing: What’s Keeping Millennials at Home?
Debt Jobs or Housing: What’s Keeping Millennials at Home?
2015 Economic Outlook a jejich důsledky pro měnovou politiku
,
2015 Economic Outlook a jejich důsledky pro měnovou politiku
...
2015 Economic Outlook a jejich důsledky pro měnovou politiku
..
2015 Economic Outlook a jejich důsledky pro měnovou politiku
.
2015 Economic Outlook a jejich důsledky pro měnovou politiku
V mé poznámky dnes jsem za předpokladu, moje současné úvahy o růstu v USA a výhled inflace, a důsledky pro měnovou politiku. Abych to shrnul, ekonomický výhled USA vypadá jasnější, růst by mohly být o něco vyšší než trend v posledních pěti letech. Rizika pro růst jeví celkově vyrovnaná, bez neobvykle vysoké riziko, že růst bude buď mnohem silnější, nebo slabší než moje prognóza. Na inflaci, jsem i nadále věří, navzdory nedávnému změkčování, bude, že inflace začne pohybovat směrem k našemu 2 procenta objektivní příštího roku. Tento krok bude pravděpodobně nestane hned, ale s ohledem na nedávné oslabení cen energií, a skutečnost, že vývoj dovozních cen neenergetických pravděpodobně změkčit trochu přes nejbližší době také.
Pokud jde o měnovou politiku, jsem přesvědčen, že očekávání trhu, jak je zachytil v průzkumech v posledním New York Fedu primárních dealerů a účastníků trhu jsou přiměřené s očekávaným uskutečnit někdy kolem poloviny příštího roku startu. Ale život je nejistý a můj soud vhodného načasování se může změnit v závislosti na příchozích dat a dalších faktorů, které změnily ekonomický výhled. Když jsme se začali zpřísnit měnovou politiku, bude tempo utahování závisí nejen na výhledu, ale také na tom, jak podmínky na finančních trzích reagují, jak začneme odstranit ubytování měnové politiky. Finanční podmínky na trhu jsou důležitým transmisní mechanismus měnové politiky. To je důvod, proč jsem neupřednostňují bez rozdílu dodržování jednoduchých pravidel politiky, jimiž se podmínek na finančním trhu.
Doufám, že FOMC může začít s cílem zvýšit jeho federálních fondů cílové sazby v příštím roce. To by znamenalo, že ekonomika bylo dosaženo dostatečného pokroku směrem k cílům FOMC a že čas, konečně přišel začít odvíjet současnou vysokou míru ubytování měnové politiky.
Děkuji vám za pozornost. Byl bych rád, aby se na pár otázek.
1 Viz, například, poslední Blue Chip shoda průzkum (svazek 39, č. 11 10. listopadu 2014).Střední reálný HDP počasí pro 2015 (čtvrté čtvrtletí více než ve čtvrtém čtvrtletí) je 2,9 procenta.
2 Aktuální světová spotřeba ropy je 92 milionů barelů za den (International Energy Agency, Report října Oil Market).
3 Průzkumy See Primary Dealer a pilotní průzkum účastníků trhu.
4 Viz politiky normalizace Zásady a plány.
5 Viz provádění měnové politiky: Pravidla, učení a řízení rizik.
2015 Economic Outlook a jejich důsledky pro měnovou politiku
The third implication that stems from the fact that financial market conditions matter in the conduct of monetary policy pertains to the so-called “Fed put” with respect to equity prices. The notion here is that because the Federal Reserve cares about unanticipated and undesired changes in financial market conditions, the Fed will respond to weakness in equity prices by easing monetary policy—essentially providing a put to equity investors. The expectation of such a put is dangerous because if investors believe it exists they will view the equity market as less risky. This will cause investors to push equity market values higher, increasing the likelihood of an equity market bubble and, when such a bubble bursts, the potential for a sharp shock that could threaten financial stability and the economy.
Let me be clear, there is no Fed equity market put. To put it another way, we do not care about the level of equity prices, or bond yields or credit spreads per se. Instead, we focus on how financial market conditions influence the transmission of monetary policy to the real economy. At times, a large decline in equity prices will not be problematic for achieving our goals. For example, economic conditions may warrant a tightening of financial market conditions. If this happens mainly via the channel of equity price weakness—that is not a problem, as it does not conflict with our objectives. In contrast, when we want financial market conditions to be extremely accommodative—as has been the case in recent years when we have been far away from our employment and inflation objectives—then we will take into consideration a broad set of developments with respect to interest rates, the stock market and other measures of financial conditions in choosing the appropriate stance for monetary policy.
Because financial market conditions affect economic activity only slowly over time, this suggests that we should look through short-term volatility and movements in financial markets. We should not respond until we become convinced that the movements will likely, without action on our part, prove sufficiently persistent to conflict with achievement of our objectives. Often, financial markets can be quite volatile and move a lot without disturbing underlying economic performance.
Finally, let me turn to the issue of “how much,” in other words, what federal funds rate target over the long term is consistent with our employment and inflation objectives. This issue is more difficult to judge for a number of reasons. First, it depends on how financial conditions evolve in response to our monetary policy adjustments. Second, it depends on other factors, such as potential real GDP growth, which in turn, depends on the growth of the labor force and productivity growth trends. My current thinking, in this regard, is that the equilibrium federal funds rate consistent with 2 percent inflation will be somewhat lower in the future than in the past. In part, this reflects the likelihood that potential real GDP growth will likely be somewhat lower going forward due to slower growth in the labor force. But my confidence in this conclusion may change on the basis of incoming empirical evidence. In fact, I suspect my views will evolve as I see how the economy responds over time to higher interest rates and tighter financial market conditions.
2015 Economic Outlook a jejich důsledky pro měnovou politiku
Za prvé, když dojde k lift-off, tempo měnové politiky normalizace bude záviset, částečně na tom, jak podmínek na finančních trzích reagují na první a následná stahovacími tahů. V případě, že reakce je poměrně velké, že odpovědi podmínek na finančních trzích během takzvané "kužel hněvu", v průběhu jara a léta roku 2013, pak by to pravděpodobně vyzve pomalejší a opatrnější přístup. Naopak, v případě, že reakce byly relativně malé, nebo dokonce v nesprávném směru, s tržními podmínkami finančními Zmírnění promyslet odpovědi dlouhodobých výnosů dluhopisů a akciového trhu, jak program nákupu aktiv byl postupně vyřazeny v uplynulém meziročně pak by to znamenalo více agresivní přístup.Klíčovým bodem je toto: Budeme usilovat o měnovou politiku, která nejlépe generuje soubor podmínek na trhu finančních nejvíce v souladu s dosažením dvou cílů FOMC mandátu. To závisí jednak na tom, jak podmínky na finančních trzích reagují na akce politiky Fedu, a na tom, jak reálná ekonomika reaguje na změny finanční situace.
Druhým významným důsledkem je být opatrný o přílišné spoléhání na jednoduchých pravidel měnové politiky, jako je Taylorova pravidla, které neobsahují opatření podmínek na finančních trzích v jejich formulaci. Jak jste si možná vzpomínáte, v Taylorova pravidla nominální sazba federálních fondů závisí na rovnováze nebo neutrální reálné úrokové míry-o kterém se předpokládá, že je v čase konstantní-odchylky úrovně ekonomické aktivity z odhadů, které by bylo v souladu s dlouhodobými -run cenová stabilita a odchylka inflace od cíle centrální banky.
Jak jsem již poznamenal jinde, formulace Taylor pravidlo má řadu vlastností, které je užitečné, vstup do politického procesu stanovování dělají. Za prvé, je to výslovně zaměřuje na-parametrů cíl dlouhodobého inflačního dvě a na úrovni potenciálního produktu v souladu s tímto cílem-které jsou mapovány přímo do dvou cílů Federálního rezervního mandátu. Za druhé, standardní Taylor Pravidla jsou self-vyrovnávacím. Reagují na ekonomické otřesy a chyb v prognózách způsobem, který tlačí ekonomiku zpět k cíli centrální banky. Účastníci trhu zahrnující informace o pravidlech ve svých cenových rozhodnutí, kterým se pomáhá udržet inflační očekávání dobře ukotvena. Za třetí, akademický výzkum ukazuje, že pravidla Taylor typu obvykle provést velmi dobře v celé řadě ekonomických modelů. To je důležité, protože chceme, aby vodítka na politiky, které jsou robustní; že je, vodítka, které nejsou příliš citlivé na modelových předpokladech specifické o tom, jak ekonomika funguje, nebo jak se domácnosti a podniky měnit jejich očekávání a chování v reakci na změny v měnové policy.5
Navzdory těmto atraktivních funkcí, já nevěřím, že jednoduchá pravidla politiky může mít místo in-hloubkové analýzy ekonomických a finančních podmínek na trhu. Zatímco jednoduchá pravidla politiky poskytují užitečné měřítka politici, jejich velmi ctnost, je jejich jednoduchost, je také významný nedostatek. Pravidla politika nemůže zachytit všechny informace, které jsou důležité pro politiky. Jedná se zejména o pravidla nezachycují skutečnost, že vazba mezi sazbou federálních fondů a podmínek na finančních trzích může být velmi volná. To je kritický nedostatek, protože to uvolnění ovlivňuje stabilitu vztahu mezi měnovou politikou a ekonomickými výsledky. V případě, že vztah mezi měnovou politikou, finanční podmínky a reálnou ekonomiku byly stabilní v čase, pak se po poměrně jednoduché a neměnné pravidlo politika by pravděpodobně vytvářet přijatelné výsledky. Pokud však přenos měnové politiky do reálné ekonomiky, je variabilní a nejistý, protože se domnívám, že je, pak přístup, který to bere výslovně v úvahu bude účinnější.
2015 Economic Outlook a jejich důsledky pro měnovou politiku
Nicméně, jak je velmi jasné, zejména v posledních letech, toto spojení není stabilní. Tak, jak moc člověk tlačí na krátkodobé páka úroková sazba závisí částečně na tom, jak podmínek na finančních trzích reagují na tyto úpravy. Představte si, že řízení auta, kdy spojení mezi pedálem plynu a otáček motoru bylo proměnlivé a nejisté. Řidič bude mít neustále sledovat a nastavit tlak na pedál plynu, aby bylo dosaženo požadované rychlosti. Stejně tak budeme muset sledovat a upravovat krátkodobé úrokové sazby na dosažení tržní podmínky jsou v souladu s finančním dosažení našich cílů na trhu práce a inflace. Všechno ostatní stejné, menší citlivost znamená větší úpravy úrokových a naopak.
Rychle, dovolte mi uvést dva příklady, které ilustrují, jak variabilní tato vazba může být. Za prvé, v období 2004-07, FOMC zpřísnila měnovou politiku téměř neustále, zvyšovat sazbu federálních fondů z 1 procenta na 5,25 procenta v 17 krocích. Nicméně, během tohoto období, 10leté Treasury Note výnosy nevstal moc, kreditní spready obvykle zúžil a US equity indexy cen pohyboval vyšší. Kromě toho, dostupnost hypotečních úvěrů zmírnil, spíše než utaženy. Výsledkem je, že podmínky na finančních trzích ani utáhnout.
Výsledkem je, že finanční podmínky zůstaly zcela volně, a to navzdory velkému nárůstu sazby federálních fondů. S odstupem času se zdá, že buď měnová politika by měla být zpřísněna více agresivně nebo makroobezřetnostní opatření měla být provedena s cílem zpřísnit úvěrové podmínky v přehřáté oblasti bydlení.
Za druhé, v době finanční krize, a to zejména v průběhu podzimu roku 2008, podmínky na finančních trzích zpřísnily dramaticky, i když FOMC se snížením své federálních fondů cílové sazby na nulu. Měnové akomodace ukázalo jako nedostatečné pro vytvoření uvolnění podmínek na finančních trzích, a ekonomika upadla do hluboké recese.
V průběhu doby, podmínek na finančních trzích se staly mnohem důležitější faktor při hodnocení příslušné nastavení měnové politiky a úroveň krátkodobých úrokových sazeb. To odráží několik faktorů. Za prvé, v posledních několika desetiletích, protože kapitálové trhy v USA vzrostl ve velikosti a rozsahu, finanční systém USA se stala mnohem méně bank-centric. To uvolnil vazbu mezi sazbu z federálních fondů a podmínek na finančních trzích. Za druhé, americká ekonomika a finanční trhy se staly celosvětově více propojené. To znamená, že vliv měnové politiky v USA stala se více rozptýlené, a podmínek na finančních trzích přišli stále více záviset nejen na vývoji v USA, ale i na vývoji jinde. Jako příklad, nízká úroveň amerických 10letých státních výnosy pravděpodobně je způsobeno částečně k tomu, že dlouhodobé úrokové sazby v Evropě a Japonsku jsou mnohem nižší.
Takže, pokud vliv změn krátkodobých sazeb na podmínek na finančních trzích se stal méně předvídatelné a další proměnné v čase, jaké důsledky to má pro nás měnová politika? Z mého pohledu, existují tři hlavní důsledky, které si zaslouží pozornost.
2015 Economic Outlook a jejich důsledky pro měnovou politiku
Takže, když přijde vhodný čas, jak je proces měnové politiky normalizace může rozvinout? V tomto ohledu, revidovaná principy politiku normalizace a plánuje, že FOMC uvolněné po zářijovém zasedání FOMC jsou informative.4 Zejména Výbor začne normalizovat měnovou politiku tak, že nejprve zvýšení jeho cílové pásmo pro federální sazby fondů a krátkodobé úrokové sazby bude hlavním nástrojem pro utahování měnové politiky. Po lift-off vypadá udržitelná a míra federálních fondů je mírně nad nulu dolní mez, bude Výbor přestane investovat tyto prostředky generované zráním státních dluhopisů a předplacené agenturní MBS cenných papírů.Výbor předpokládá, že bilance bude postupně normalizuje pasivně, protože tyto aktiva utéct, ne aktivně prostřednictvím prodeje aktiv.
Efektivní sazba federálních fondů se tlačil do vyšší cílového rozmezí zvýšením úrokové sazby zaplacené z přebytečných rezerv (IOER).Přes noc reverzní repo odprodeji (ON běžná) zařízení bude hrát vedlejší roli, v tom smyslu, že bude použit "pouze v rozsahu nezbytném" na pomoc podlahu pod federální sazby fondů, a bude vyřazen, pokud ji již není potřeba.
S ohledem na "jak rychle", bude proces normalizace postupovat, to záleží na dvou faktorech-jak se ekonomika vyvíjí, a jak se podmínek na finančních trzích reagují na pohyby ve federálních fondů cíle kurzu. Finanční podmínky na trhu patří především, ale nejsou nutně omezeny na úroveň krátkodobých a dlouhodobých úrokových sazeb, kreditních spreadů a dostupnosti, cen akcií a devizového hodnoty dolaru. Když FOMC upravuje svůj krátkodobý cíl sazba federálních fondů, nemá to žádný přímý vliv na ekonomiku, protože jen málo ekonomická aktivita je spojena s sazbu z federálních fondů. Místo toho, měnová politika ovlivňuje ekonomiku jako současná změna krátkodobých úrokových sazeb a očekávání o budoucím změnám měnové politiky ovlivňovat podmínky na finančním trhu šířeji.
Vývoj podmínek na finančních trzích jsou tedy důležitým prvkem v transmisního mechanismu měnové politiky do ekonomiky. Změny podmínek na finančních trzích ovlivňují hospodářský růst prostřednictvím několika kanálů. Například, silnější akciový trh zvyšuje bohatství domácností a snižuje požadovaný osobní úspory výdajů rychlosti zvedání spotřebitelů.Silnější akciový trh také snižuje náklady kapitálu pro podnikání, které mohou pomoci podpořit větší investiční výdaje. Nižší dlouhodobé úrokové sazby stlačit náklady na financování podniků, což také podporuje investiční výdaje. Ve stejné době, nižší úrokové sazby hypoték podpořit poptávku bydlení a snížit úrokové výdaje domácnosti.Slabší dolar podporuje růst stanoví, že dovozy dražší a zvýšením konkurenceschopnosti vývozu.Kombinovaný efekt je zvýšení čistého vývozu.
V případě, že vazba od sazbu federálních fondů k podmínkám na finančních trzích se v průběhu času stabilní, nebylo by potřeba zaměřit se na podmínek na finančních trzích. Ve světě, v němž vazba byla pevná a neměnná, úpravy krátkodobé úrokové sazby a komunikace o budoucí politiky bude mít předvídatelný a spolehlivý dopad na podmínky na finančních trzích. Centrální bankéři, pak by mohl udržet svou pozornost úzce na jejich základních úrokových sazeb.
2015 Economic Outlook a jejich důsledky pro měnovou politiku
Pokud jde o otázku, kdy začít, to je ještě předčasné začít zvyšovat úrokové sazby, to znamená, že na "zvednout" od nulové dolní mez. Vzhledem k tomu, FOMC dospěl ve svém posledním prohlášení: "Výbor předpokládá, na základě jeho aktuální posouzení, že to pravděpodobně bude vhodné zachovat od 0 do 1/4 procenta cílové pásmo pro sazbu z federálních fondů po delší dobu po skončení svého programu nákupu aktiv v tomto měsíci. "
Ale tato věta by neměla být chápána jako závazek železo-oděné neovlivněné hospodářského a finančního vývoje. V prohlášení dále říká: "Nicméně, pokud příchozí informace naznačují, urychlit pokrok směrem k cílům v oblasti zaměstnanosti a inflace výboru, než Výbor nyní očekává, pak se zvětší v cílovém rozmezí pro federální sazby fondů pravděpodobně dojde dříve, než v současné době se předpokládalo. Naopak, pokud ukáže, že pokrok pomalejší, než se očekávalo, a pak se zvyšuje v cílovém rozmezí, může dojít k později, než v současné době se předpokládalo. "Jinými slovy, budou opatření měnové politiky FOMC a načasování startu závisí na tom, jak ekonomický výhled se vyvíjí, zejména s ohledem na trh práce a inflace.
Při zvažování vhodného načasování startu, existují tři důležité důvody, být trpělivý. Za prvé, výbor je stále pod hranicí obou svých cílů v oblasti zaměstnanosti a inflace. Nezaměstnanost je příliš vysoká a inflace je příliš nízká. Tak, měnová politika musí být velmi akomodační s cílem uzavřít tyto nedostatky ve vztahu k cílům Výboru. Za druhé, když úrokové sazby jsou v nulové dolní mez, rizika utahování trochu příliš brzy je pravděpodobné, že bude podstatně větší než rizika utahování trochu pozdě.Předčasné utažení může vést k finančním podmínkám, které jsou příliš omezující, což vede k oslabení hospodářství a naopak, přerušeného startu. To by bylo problematické v tom, že by to poškodilo důvěryhodnost Fedu a co je důležitější, by bylo obtížné napravit.Zkušenost USA během Velké hospodářské krize a japonský zážitek v posledních dvou desetiletích ukazují na rizika, kterým je zvýšení úrokových sazeb příliš brzy, zvláště je-li inflace běží pod cílem centrální banky. A konečně, s ohledem na stále vysokou míru dlouhodobé nezaměstnanosti a výhled pro inflaci, tam by mohl být významný přínos k umožnění ekonomika běžet "poněkud horko" na chvíli, aby si ty, které jsou nezaměstnaní dlouhodobě pracovat znovu. Věřím, že to lze provést bez ohrožení našeho cíle cenové stability. V případě, že dlouhodobě nezaměstnaní nejsou zaměstnanci poměrně brzy, jejich pracovní schopnosti erodovat dál, snížení jejich dlouhodobé vyhlídky na zaměstnání, a proto výrobní kapacitu americké ekonomiky. To by bylo velmi nešťastné výsledek pro ně, jejich rodiny a země.
Tržní očekávání, že LIFT-off dojde zhruba v polovině 2015 se jeví jako přiměřené ke mně. I to se může změnit v závislosti na tom, jak se ekonomika vyvíjí, mé názory na "kdy" se znatelně liší od posledního primárního dealera a koupit straně průzkumy prováděné v New Yorku Fedu před října FOMC meeting.3
Doufám, že ekonomický výhled se vyvíjí tak, že bude vhodné začít zvyšovat úrokové sazby někdy v příštím roce. Zatímco zvyšování úrokových sazeb je často vylíčen jako těžký úkol centrálních bankéřů, ve skutečnosti, vzhledem k události od počátku finanční krize, bylo by vývoj bude opravdu nadšený. Když FOMC začne zvyšovat svůj cíl sazba federálních fondů, by to znamenat, že americká ekonomika se konečně dostává zdravější, a že Výbor se domnívá, že je na udržitelné cestě k dosažení jeho dvojí mandát cíle maximální zaměstnanost a cenovou stabilitu. To by bylo velmi dobrá zpráva, i kdyby to bylo způsobit bouli nebo dva na finančních trzích.
2015 Economic Outlook a jejich důsledky pro měnovou politiku
Za druhé, protože prodeje motorových vozidel se nyní blíží na úroveň před recesí, budoucí růst impuls z tohoto cyklické odvětví se bude pravděpodobně také bude omezen do budoucna. Za třetí, růst ve zbytku světa, se mírně zpomalil a dolar ocenil poněkud. Tím se omezí růst vývozu z USA, a naznačuje, že odvětví obchodu je nepravděpodobné, že by poskytnout velkou podporu k růstu v příštím roce nebo dvou.
Inflace: Nižší teď, ale pravděpodobně unášena Postupně vyšší Příští rok
Dovolte mi, abych se nyní diskutovat o inflační výhled. Inflace je v provozu pouze cíle Fedu o 2 procenta ročním tempem o osobní spotřebu (PCE) výdajů deflátoru. Například v posledních dvanácti měsících celkový PCE deflátor se zvýšil o 1,4 procenta, a PCE deflátor jádro, což vylučuje potravin a energií, se zvýšil o 1,6 procenta. V poslední době, celkový index byl stržen ostře nižších cen ropy a benzínu. Také očekávám, že jádro ceny zboží se bude konat až o něco přes nejbližší období od nedávné posilování amerického dolaru. Nicméně očekávám, že inflace se začne pohybovat zpět k našemu 2 procenta cíle v roce 2015. Vzhledem k tomu, ekonomika expanduje a trh práce nadále utáhnout, zdroj slack by měla klesat, a to by mělo postupně vyvíjet určitý tlak na růst cen. Také, i přes určité jemnosti v tržních opatření vyrovnání inflace, inflační očekávání stále vypadat dobře ukotvena a to by mělo také fungovat vytáhnout inflace postupně vyšší.
Implikace pro měnovou politiku
Takže, co to hodnocení výhledu růstu a inflace znamenat pro měnovou politiku? Vzhledem k tomu, září 2012 oznámení ministerstva financí a agentura cenné papíry kryté hypotékou programu nákupu aktiv, došlo k podstatnému zlepšení výhledu na trhu práce. Uznávajíce jeho úspěch při plnění stanovených cílů FOMC je, FOMC rozhodl ukončit program nákupu aktiv na konci října.
Teď, když jsme skončili náš program nákupu aktiv, pozornost se obrátila s procesem normalizace měnové politiky. K dispozici jsou čtyři důležité otázky týkající se tohoto procesu: Kdy začít? Jak začít? Jak rychle jít? A, jak daleko jít? Dovolte mi, abych v úvahu každou otázku v pořadí.
2015 Economic Outlook a jejich důsledky pro měnovou politiku
Je zřejmé, že v případě, že cena ropy klesá byli jak prohloubit a přetrvávají, což by mělo negativní dopad na investice ropy a zemního plynu v USA přinejmenším, protože peněžní toky padat, budou někteří výrobci snížit zpět na své vrtné činnosti, spíše než zapojte schodek s vnějším financováním.
Nicméně, existuje několik důvodů, proč jsem si nemyslím, že toto riziko je třeba přeceňovat, zvláště pokud ceny ropy stabilizovat kolem současné úrovně. Za prvé, i po velkých zisků v posledních letech, ropy a zemního plynu investice zůstává malá část HDP. Za druhé, domácí investice zemní plyn by měl být relativně nedotčený, protože US ceny zemního plynu jsou citlivé vůči globálním vývojem cen energií. To odráží vysoké náklady spojené s vývozem zemního plynu, a skutečnost, že většina naší produkce ropy se používá pro dopravní účely. To znamená, že schopnost nahradit nižší náklady na zemní plyn pro olej jsou omezené. Za třetí, těžebními náklady značně liší napříč různými hlavních ropných polí. Není jediný rozhodující cena, která bude omezovat výrobu nebo investice. Za čtvrté, pokud jde o oleje získaný posranej, zvýšení produktivity snížily náklady na vrtání a zvýšil produkci ropy, takže zvratu náklady za barel klesají. A konečně, pokud investice ropa bylo změkčit, by to vedlo k nižším nákladům na hranici rentability, jako zdrojů v současné době nedostatek-například, voda, svářečky, bydlení a dopravy, se staly dostupnější a levnější.
Samozřejmě, stejně jako u jiných prognózou, tam je nějaký smysluplný šance, že růst bude dopadat být buď slabší nebo silnější, než se očekávalo. Domnívám se však, že rizika kolem této prognózy jsou poměrně dobře vyvážené. Doznívající protivětru, že jsem se zmínil dříve, jsou hlavním důvodem pro vidět riziky, neboť omezený. Naproti tomu pokračující geopolitická rizika stále vysoká.
Ve stejné době, několik faktorů, naznačují, že růst je nepravděpodobné, že se ukáže, že je v podstatě silnější než konsenzuální předpovědí. Za prvé, vzhůru z bydlení ve vztahu k prognóze je pravděpodobně omezen. I když byl impozantní oživení začíná bytových domech v posledních několika letech, začíná single-rodinné bydlení rostou jen pomalu, a je nepravděpodobné, že vyšplhat mnohem rychleji v průběhu příštího roku či dvou.Poptávka po nových domovů stále brání přísných úvěrových podmínek pro kupců domů a bytů. Hypoteční věřitelé nadále velmi riskovat na novou půjčku, a hypoteční dostupnost k těm s nižšími kreditní skóre je stále výrazně omezeny. Já nepředpokládám, že se tato situace změní v podstatných rysech v dohledné době.
2015 Economic Outlook a jejich důsledky pro měnovou politiku
Nyní, že tyto protivětru ustupovali, Záchranné podmínky na finančních trzích pobídl, zčásti velmi uvolnění měnové politiky by mělo více podpořit ekonomickou aktivitu. Zejména ve srovnání s historickým vývojem, čistý poměr aktuální domácností stojí-to-income je vysoká vzhledem k osobnímu míry úspor. To naznačuje určitý prostor pro pokles úspor domácností sazby. Pokud k tomu mělo dojít, růst spotřeby bude převyšovat růst příjmů. Stejně tak, podmínek na finančních trzích přispívají k trvalé zisky v podnikatelském fixních investic. Ceny akcií jsou vysoké, výpůjční náklady jsou nízké, peněžní toky jsou silné a firemní rozvahy jsou zdravé.
Další pozitivní vývoj jak v USA a globální ekonomiky je prudký pokles cen energií. Pojďme začít s USA perspektivou. Přes impozantní nedávné zisky se zemním plynem a při těžbě ropy, USA stále je čistým dovozcem energie. Výsledkem je, že klesající ceny energií jsou přínosem pro naši ekonomiku. V ekonoma jazyce, klesající ceny energií jsou pozitivní "podmínky obchodu" šok pro USA v nejbližší době, bude to vést k výraznému zvýšení růstu reálných příjmů pro domácnosti a měla by být silný podnět ke zvýšení spotřebitelských výdajů. Vzhledem k tomu, výdaje na energii představují větší podíl výdajů domácností s nižšími příjmy, klesající ceny energií neúměrně zvyšovat jejich skutečné příjmy. Také proto, že tyto domácnosti jsou likvidita omezeny, s rozpočtem, který se často vážou výplaty k výplatě, mají větší tendenci utrácet žádné další reálné příjmy. Výsledkem je, že hodně z zvýšení reálných příjmů domácností z klesajících cen energií může být vynaložena, neuloží.
Obecněji, pokles cen energií bude také podporovat ke globálnímu výhledu růstu dalšími dvěma způsoby. Za prvé tím, že stahujeme inflace v mnoha zemích to bude stimulem pro další expanzivní měnové politiky. Již vidíme tuto odpověď v Evropě a Japonsku. Za druhé, pokles cen energií, je také pravděpodobné, že zmírnit globální fiskální politiky. Za nejbližší době, za vlády vyvážejícími ropu, padající příjmy nebudou plně kompenzovány sníženými výdaji. To způsobí, že velkých vývozců ropy běžet buď v malých rozpočtových přebytků nebo větší rozpočtové schodky. V souhrnu, houpačka od producentů ropy na spotřebitele, je poměrně velká. Například, 20 dolarů za barel pokles celosvětových výsledků cenami ropy v přenosu z příjmů 670 miliard dolarů ročně od výrobců consumers.2 To zmírní celkový efekt, protože neobsahuje žádnou dominový snížení další ceny energie, jako je Pokud jde o zemní plyn, který, mimo USA, často jsou spojeny s cenami ropy.
2015 Economic Outlook a jejich důsledky pro měnovou politiku
2015 Economic Outlook a jejich důsledky pro měnovou politiku
01.12.2014
William C. Dudley, prezident a generální ředitel
Poznámky na Bernarda M. Baruch College, New York City
Je mi potěšením, že mohu dnes promluvit zde. V mých poznámkách, budu soustředit na 2015 ekonomického výhledu a důsledky pro měnovou politiku. Obecně platí, že budu malovat poměrně pozitivní obraz ekonomiku, která je pravděpodobné, že k dalšímu pokroku směrem k (FOMC) cílů Federal Market výboru Otevřené maximální udržitelné zaměstnanosti v kontextu cenové stability. Ve skutečnosti, když je moje vlastní prognóza je realizována, očekával bych, aby ve prospěch zvýšení federálního cílového fondy míry FOMC se někdy v roce 2015. To by byl vítaný vývoj, protože to by znamenalo, že ekonomika se uzdravil natolik, aby vyžadují poněkud méně uvolnění měnové politikou. Jako vždy, co musím říct, dnes vyjadřuje své vlastní názory, a ne nutně ti FOMC nebo Federálního rezervního systému.
Růst Outlook se zlepšuje
Od oficiálního konci Velké recese před více než pět let, americká ekonomika rostla v zklamáním 2,3 procenta na roční sazby. Několikrát za toto období, zdálo se, že růst byl vypukne na druhou stranu, ale pokaždé, když takové naděje jsou zklamaní. Jsme opět na podobné křižovatce. Během posledních několika čtvrtletích, tempo hospodářského růstu se zvedl a široká shoda je, že americká ekonomika poroste o 1-3 02. procenta ročního tempa v příštím year.1
Budou tyto prognózy opět ukáže být příliš optimistický? S výhradou několik námitek, které jsem diskutovat později, můj názor je, že pravděpodobnost dalšího zklamání zmenšila.Konsensuální prognóza se jeví jako rozumné očekávání, zčásti proto, že několik "protivětru" zádržných hospodářské aktivity v USA v posledních letech ustoupila. Za prvé, sektor bydlení je v současné době mnohem lepší rovnováhu.Převis bydlení spojené s bydlením boom byl do značné míry absorbuje, a oživení cen bytů a domů výrazně zmenšil podíl dlužníků, které jsou pod vodou na jejich hypotéky to je, ty domácnosti, které mají nesplacené hypoteční úvěry vyšší, než je hodnota jejich domovy. Také opatření úzkosti, jako jsou hypoteční delikty a domovy vstupujících do procesu uzavření trhu klesly.
Za druhé, spotřebitelé jsou v lepší finanční kondici. Domácnosti jsou účetní menší dluh, s celkovými závazky domácností zhruba 500000000000dolar pod jejich cyklického vrcholu v roce 2008. Kromě toho, nižší úrokové sazby mají usnadněný významné hypotéky refinancování dluhu, která snížila služby zátěže zadlužování domácností. V závislosti na konkrétní opatření použité zadlužení domácností služba zatěžuje v poměru k příjmu klesla zpět na úroveň, naposledy viděn v roce 1980 a 1990. Kromě toho, čisté jmění domácností prudce zpět, posílen zejména vyšší ocenění finančních aktiv, ale také určitému oživení cen domů.
Za třetí, fiskální zdrženlivost, která brzdí růst v posledních letech skončila s deficitu federálního rozpočtu nyní na úrovni, která odpovídá stabilní pomalu klesající federální poměru dluhu k HDP. V souhrnu, státní a místní vlády i ukončili snížení výdajů. Jedním z důležitých důkaz v tomto ohledu je skutečnost, že státní správa a samospráva zaměstnanost se nyní rostou mezi 5000 a 10.000 měsíčně, po zpravidla smluvní během 2009-2012 období.
Názory a diskuze
Burza Prime 16:27 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT CZ GROUP SE | 680.00 | +0.44% |
ČEZ | 874.00 | -0.68% |
ERSTE GROUP BANK A | 1 129.00 | +2.26% |
GEN DIGITAL | 573.00 | +0.53% |
GEVORKYAN | 256.00 | -0.78% |
KOFOLA CS | 304.00 | 0.00% |
KOMERČNÍ BANKA | 783.00 | +0.06% |
MONETA MONEY BANK | 102.20 | 0.00% |
PHILIP MORRIS ČR A | 15 400.00 | +0.79% |
PHOTON ENERGY | 43.20 | +0.47% |
PILULKA LÉKÁRNY | 128.00 | -0.39% |
PRIMOCO UAV SE | 930.00 | -0.53% |
VIG | 769.00 | +1.59% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 01.07.2024 | |
USD americký dolar | 23.315
![]() |
AUD australský dolar | 15.549
![]() |
GBP britská libra | 29.541
![]() |
BGN bulharský lev | 12.808
![]() |
EUR euro | 25.050
![]() |
HUF maďarský forint | 6.352
![]() |
NOK norská koruna | 2.192
![]() |
PLN polský zlotý | 5.824
![]() |
CHF švýcarský frank | 25.860
![]() |
TRY turecká lira | 71.351
![]() |
Komodity online | ||
Ropa | 86.76 USD | 01.07
|
Zlato | 2332.13 USD | 01.07
|
Stříbro | 29.43 USD | 01.07
|
Káva | 224.90 USD | 01.07
|
Cukr | 20.19 USD | 01.07
|
Bavlna | 73.15 USD | 01.07
|