Příspěvky nebo odpovědi uživatele lomikar+









Příspěvky nebo odpovědi uživatele lomikar+. Výpis příspěvků 251 až 280 (280)


Téma: Akcie ČEZ
přečíst (15) 10.01.08 15:20  lomikar+  (114980)

jsme teprve na začátku

Nechci v žádném případě přisypávat sůl do ran statečných, avšak krvácejících obránců ČEZu, ale pokud mohu nyní přidat názor do diskuze, jsme teprve na začátku megavýplachu, který svým rozsahem zatím neměl v ČR předchůdce. To je vše.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (15)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (12) 07.01.08 12:25  lomikar+  (114980)

já rozumím vašim pochybnostem ale

Je to tak, není to problém Romana a docela mne potěšil jeho záměr věnovat 100 mil. na podporu soukromého školství. Hromada chytráků dnes ví, že to byl předem připravený "tunel", jenom jaksi opomíjejí dodat, proč se na tom "tunelu" taky nepřiživili ? Možná morální zábrany.

Jinak jsem přesvědčen, že to je správná cesta, totiž motivovat management zásadně v návaznosti na zvyšování hodnoty podniku, možná bych ale trochu modifikoval podmínky čerpání opcí s následným prodejem akcií tak, aby existovala povinnost firmy odkoupit zpět akcie z opčního programu od managementu např. za průměrnou 1-2 roční cenu. To proto, aby se výrazněji omezila možnost managementu manipulovat cenou, např. zkreslováním HV atd. Asi to navrhnu na VH, možná se to uchytí.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (8) 06.01.08 18:46  lomikar+  (114980)

Energetika EU dle RWE

Pochopil jsi to naprosto správně, ale rád bych znal i Tvůj pohled na okolnosti, které jsem nastínil, zejména zaklínanou hranici 6O EUR/MWh pro nastartování investičních programů.  Tobě taky přeji příznivou hvězdu a šťastnou ruku na ENTERu.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (8) 04.01.08 18:39  lomikar+  (114980)

Energetika EU dle RWE

Ano, veškeré citované informace mají reálný základ, tak to prostě je a jiné, než naznačené východisko neexistuje.

Ovšem s čím nesouhlasím, je Tvůj názor, který nevidí jinou reakci na stav energetiky v EU jinak, než ve zdražení cen elektřiny a tím implicitně ve stoupající ceně energetických společností. Vycházím z toho, co jsem zde již několikrát zmínil. Jednak jde o přicházející hospodářskou recesi a za druhé jde o okolnost, že fundamentální ocenění energetických společností není úplně férové. Nezaujatý pozorovatel si jistě mohl všimnout, že velmi často jednoduchá komparace energetických firem nemůže v pokřiveném tržním prostoru energetiky v EU vydávat přesvědčivé signály. Skladba výsledné ceny silové energie, která je brána především v potaz u veškerých oceňovacích modelů se může ukázat jako úplně nesmyslná. Co tím míním? Dovoluji si tvrdit, že výsledná cena silové elektřiny na EEX není jen prostou výslednicí  poptávky a nabídky na málo saturovaném trhu, ale jde zde zejména o spekulativní otázku umělého nastavení ceny ve prospěch výrobců a dodavatelů, jak také jinak. Uvidíme, jaké překvapení nám v budoucnosti přinese zjištění, že nejen zaklínaná hranice k prosté reprodukci (hahaha) 60 EUR/MWh je cena zajímavá pro investice do výstavby energetických zdrojů, ale možná budeme zaskočení faktem, že se může jednat i o hodnoty o desítky procent nižší. Odliv prostředků z akciových trhů pak zřejmě dokoná dílo zkázy.

Pro mne to znamená jediná, čekat, až panika dostoupí vrcholu a pak v klidu nakoupit solidní, téměř milovaný a pespektivní, avšak v současnosti dle mého názoru poněkud předražený titul jménem ČEZ.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

P.S. Rád uvítám slušnou výměnu názorů za kterou předem děkuji

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (11) 21.12.07 19:09  lomikar+  (114980)

není moc o čem přemýšlet ...

Rozežranost energetických firem je obecně známá, proto bych tak nelpěl na přesné definici ekonomické výhodnosti pro výstavbu zdrojů. Tebou vyjmenované vstupní ceny, nejsou cenami plně tržními z prostého důvodu, plnohodnotný trh s elektřinou je teprve kdesi před námi a proto ani ceny vstupů neodrážejí a ani nemohou odrážet plnokrevné tržní podmínky. Když si poručíš kafe u McDonalda za 35,- Kč taky asi nevěříš, že jsou na hranici výrobních nákladů a tzv. zisku, cenu zkrátka tvoří McChicken a jiná podobná havěťza rohem, prostě trh. ČEZ bohužel za rohem žádného reálného konkurenta nemá a proto se nechme nadále unášet na myšlenkové vlně nedostupnosti výstavby nových zdrojů z důvodů ekonomického bláznovství, jak jsi to trefně nazval. O nutnosti výrobního mixu není řeči, to je zjevná nezbytnost, navíc paroplynový cyklus přes veškeré vstupní náklady má jednu neocenitelnou vlastnost, tj. že náběh a příp. odstavení se počítá v řádech minut, no když to opravdu hodně přeženu, není to vlastně nic jiného než plynový hořák pod kotlem, proto ten zájem.

Děkuji Ti, že jsi odhalil myšlenkovou chybičku v mém příspěvku, já bych spíše považoval za zásadní chybu, že v energetiku v Evropě ovládá několil velkých společností, jejichž ředitelé se rádi nechávají vídat při všech možných příležitostech tu s ministry, tu s předsedy vlád apod. Asi vědí proč. Se mnou Mirek ani Jirka na pivo nepůjdou, abych si jim postěžoval na cenu energií, to raději v lóži ND příp. Sazka Arény budou vážně s kapitány energetiky přemýšlet, jak jinak zdanit své poddané a naplnit tak státní kasu s následným rozdáváním lízátek myšlenkově neobdařeným spoluobčanům. Ano, tam jede trh na plné pecky, v kuloárech a v lóžích, bohužel jenom proto, aby se omezil trh tam, kde by měl doopravdy fungovat.

Mimochodem, určitě jsi zaznamenal aktivity pana Tykače, to je najednou humbuku, že se někdo snaží dostat do enrgetiky přes palivo. Nemám nejmenší obavy, že je Tykač zmáčkne, až z nich (pardon, z akcionářů) bude krev kapat. A je to asi dobře.

Promiň, trochu jsem se rozjel, to hlavní co jsem chtěl říci je, že Tebou uváděným vstupním cenám a cenám silové energie, které podmiňují výstavbu nových zdrojů budu věřit teprve tehdy, až budou výslednicí dobře šlapajícího trhu. Teď si mohu myslet, že jsou uměle kašírované rozhodujícími energetickými společnostmi a celým navazjícím průmyslem.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (14) 21.12.07 18:04  lomikar+  (114980)

není moc o čem přemýšlet ...

Ano, ten důvod dnešního propadu je zřetelný v souvislosti s vypořádáním v roce 2007. Včerejší tiskovka byla malilinko lakovačka na růžovo avšak v rámci vší slušnosti a korektnosti, nikdo se moc nemůže pohoršovat. Trochu závažnější bude pro titul vývoj cen energií, vypadá to, že nejen záměry, ale i tlaky na dodavatele energetických zdrojů prudce nabírají na síle, což znamená jediné, cena silové elektřiny zve do oboru další zájemce a nutí stávající ke zvýšené bdělosti a horečné investiční činnosti. Jedním slovem, reálný trh začíná pomalu prosakovat i do energetiky. Co to může znamenat pro cenu elektřiny? V podstatě jediné = snížení ceny = pokles atraktivity titulu. To vše se ale neodehraje v rámci měsíců, ale zřejmě několika let. Podstatně horší se mi zdá makroekonomické klima, najmě očekávaný pokles HDP, přitvrdnutí Kč taky není tím nejkrásnějším dárkem pod stromeček, atd..........

Tedy ještě jednou, dnešní pokles nebyl způsoben okamžitou změnou pohledu na fundament ČEZu, ale na druhou stranu, optimalizujte na konci roku tak, že vyhodíte zlatá vejce oknem (upřímně řečeno, já osobně bych se spíš zbavil nějakého šuntu, vy ne?), alternativou může být, že by ta vejce z ČEZu nebyla tak zlatá.......?!

Domnívám se, že pod kotlem ČEZu je již delší dobu poněkud přetopeno.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (14)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (7) 19.12.07 13:25  lomikar+  (116689)

Laškují MM: nikdo neobchoduje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tak pozdě?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (10) 19.12.07 13:24  lomikar+  (116689)

Crossy a povinnost je až dojemné sledovat jak snadno se regulujena BCPP

Nazdar Čezfille, Tvé pronikavé vhledy do zákulisí chodu Burzy mne nenechávají klidným, právě naopak. Mohl bys prosím nějak detailněji popsat mechanizmus manipulace s cenou akcie? Docela by mne to zajímalo už jenom z toho důvodu, že jsem si až dosud myslel, že to jde velmi ztuha. Jistě se nedá vyloučit nějaká úvaha o občasném zásahu s úmyslem někam dostat cenu, ale že to jde takhle snadno den za dnem při poměrně slušné informační otevřenosti emitentů, no nevím, nezdá se mi to.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

P.S. Nejde náhodou o pomalu nastupující mědvědí trh na PX a v blízkém i dalekém okolí ?

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (14) 22.11.07 19:00  lomikar+  (116689)

To: Lomikar and DF

Tebou uváděný interval by mohl odpovídat standardnímu ocenění. Předpokládám, že ochlazení akciových trhů bude dlouhodobějšího charkateru, recese americké ekonomiky v tom evidentně sehraje klíčovou roli, je to prostě dáno vyspělostí a silou této rozhodující ekonomické velmoci. Čína taky není úplně v pohodě, tam bych si tipnul, že panáček s napínačkem na bublinu je už na cestě. Pokles HDP, růst úrokové sazby a inflace také nevěstí nic dobrého. Proto nepředpokládám, že sebelepší fundament ČEZu je schopen odolat takové přesile.

Zkrátka a jasně, letošní a příští rok nevidím pro akcie moc dobře.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (14)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (9) 22.11.07 14:01  lomikar+  (116689)

to lomikar: nejlepší obrana je ČEZ

A znovu opakuji, žádný spor o fundament zde není a já jsem byl, jak jsi možná zaznamenal, jeden z mála těch, kteří s ČEZem v ptf vydrželi nepřetržitě povícero let, tudíž bys mohl dovodit, že naše zájmy a pohledy na krátkodobé strategie, bádání v grafech a rozlévání kávových sedlin jsou prakticky totožné. Cena 1000 Kč, kterou jsem uvedl je orientační a vyjadřuje moji (možná nikdy nenaplněnou) touhu o nákupech za tuto cenu, což by mohlo být na základě současných ukazatelů podcenění akcie trhem o cca 20-40% proti hodnotě, kterou dnes vidím jako fundamentální.

Měj se a taky díky za kus rozumů.

ČEZu zdar, Lomiukar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (8) 22.11.07 12:37  lomikar+  (116689)

to lomikar: nejlepší obrana je ČEZ

Myslím, že zbytečně hledáš problém/spor tam, kde není. Ty píšeš názory na fundament a já s Tebou v podstatě bez výhrad souhlasím. Okolnost, že se fundament v ceně akcie prosadí je jasná, jiná otázka je, kdy a jak se prosadí? A o tom já mluvím. Všichni, kdo zde zažili nepřetržitý a famózní růst ČEZu si zřejmě odvykli tuto otázku pokládat a vypadá to, že i Ty jsi podlehl, v dobrém slova smyslu, této fundamentální narkóze, když si nedokážeš připustit, že  nejen krátkodobě, což neustále opakuješ jako argument o skvělé budoucnosti ČEZu, ale s velkou pravděpodobností i dlouhodobě se fundament nemusí prosadit. Pro někoho je maximální investiční horizont v řádu měsíců, pro jiného to mohou být i roky, případně desetiletí. O tom je řeč a proto nezbývá než souhlasit s Tvým skvělým a úderným úvodem do debaty, že někdo rád kozy a jiný zase vozy. Konečně taky, o čem jiném se chlapi většinou baví?

Měj se a už se netruď, čas to rozhodne za nás.

ČEZu zdar, Lomikar:-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (9) 22.11.07 08:53  lomikar+  (116689)

nejlepší obrana je ČEZ

Asi Ti připadne, že na Lomikara málo prudím, ale ano, jsem to já a jsem rád, že Tě ještě občas potkám na těchto stránkách. Tvé názory jsou cenné. Myslel jsem, jestli už se nejmenuješ Turková a nežiješ v USA? Znáš to, poturčenec horší Turka. No tak vidíš, že jsem to já:-)

Zdravím Tě

Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (11) 21.11.07 23:24  lomikar+  (116689)

nejlepší obrana je ČEZ

Chachachachacha, tam přece patří všechny děti štěstěny a oběti vlastních schopností.

Čágo a držím Ti palce

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (10) 21.11.07 23:21  lomikar+  (116689)

nejlepší obrana je ČEZ

Ahoj, M., souhlas, až na to, co může znamenat zajímavá hodnota z hlediska FA v blbém sentimentu, tady je každá rada drahá, vše opradu bude záležet na hloubce a délce blbého sentimentu.

Měj se

P.

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (11) 21.11.07 23:11  lomikar+  (116689)

nejlepší obrana je ČEZ

Nazdar, pardále, moc se mi líbí Tvůj závěr : "....a pořád bude platit, že fundament není důležitý, páč fundament investorů bude pořád důvodnější, jako ta košile a ne kabát."

V tichém pohnutí smekám, je tam obsaženo dle mého názoru úplně vše o investování a touto větou by měla začínat každá příručka pro investory, analytiky a vůbec veškerou verbež kolem akcií. Mám  pocit, že to mnohým ne úplně dochází.

Měj se bezva

Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (10) 21.11.07 23:02  lomikar+  (116689)

nejlepší obrana je ČEZ

Drama se nekoná, jde jenom o jinou investiční strategii a přibližně od jara očekávám zásadní přesun prostředků z akciových trhů do jiných, bezpečnějších zákoutí finančního světa. To povede jednoznačně k poklesu indexů bez ohledu na teritorium, odvětví a mimo jiné i bez ohledu na vynikající fundamentální základnu ČEZu. Tedy žádné drama neočekávám, jenom po dlouhém globálním vzestupu sázím na delší globální pokles, jehož prvních příznaků, jak se domnívám, jsme právě svědky.

Jinak s Tebou ve všem souhlasím, nedostatek zdrojů, nedostatek času na výstavbu atd. to vše hraje enegetickým firmám ideálně do karet u ČEZu to pak platí dvojnásob.

No a když můj odhad bude mylný, život zdaleka neskončí, naopak po pěti letech jsem realizací začal novou životní kapitolu a na ČEZ budu vždycky s láskou vzpomínat. A jestli se mé předpoklady ukáží jako oprávněné, taky mi to vadit nebude a ČEZ bude určitě vhodným investičním cílem, ale někde pod 1.000 Kč za akcii.

Měj se pěkně

Lomikar:-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (11) 21.11.07 22:43  lomikar+  (116689)

Lomikarea lomikare skoro je tvoje brečení na pokles ČEZu směšné.

Tvým jazykem řečeno, bulím tady občas již od jara a možná je ještě poměrně brzy hodnotit, kdo nakonec zapláče. Měj tedy prosím se mnou ještě chvilku strpení, skoro 5 let jsem tady tendoval pro vzestup, tak pár měsíců není přece žádná míra.

Díky za pochopení

P.S. A mimochodem, já nebrečím na pokles ČEZu, ale pro očekávaný útěk investorů z akciových trhů.

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (10) 21.11.07 19:09  lomikar+  (116689)

nejlepší obrana je ČEZ

O tom, že ČEZ je papír té nejlepší kvality a má skvěle našlápnuto, není pochyb a předpoklad, že Evropa si utáhne opasky a začne vypínat žárovky,  klimatizace a nabíječky všeho možného, je utopií. Právě tak je evidentní, že plánovači v EU poněkud zaspali a částečně se nechali unášet populistickými kecy se zeleným nádechem. Nedostatek elektřiny je za dveřmi a to žádné větrníky  ani pálení bambusu nespasí. V dlouhodobé projekci není co řešit.

Otázka pro příznivce tohoto papíru stojí dnes jinak. Ne proč, ale kdy?  Jak se zachová ČEZ po ukončení odkupu.  Lze předpokládat převis nabídky nad poptávkou? Tipnul bych si, že ano. O fundamentu není řeč, ale jak se zachovat při "megavýplachu", který nemusí trvat ani dny, týdny a měsíce, ale např. rok nebo i více a nemusí se jednat o standardní výklesy 10 - 20 max. 30%, co když nastane megakorekce 40-50%?

ČEZu zdar, Lomikar:-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (8) 16.11.07 11:29  lomikar+  (114980)

dividenda 50 Kč/akcii ??? to Lomikar

Ano, myslím si to stále a věřím, že tato situace (ČEZ pod 1000) nastane. Neodvážím se však tipovat, kdy tomu tak bude. S ohledem na fundament ČEZu půjde určitě o využití paniky, která už klepe na dveře. Těm, kdo věří v jasnou hvězdu ČEZu a jsou v něm na superlong asi z hlediska fundamentu nic nehrozí, půjde jen o trpělivost a pevné nervy.

Konkrétní stav čísel na ČEZu hovoří jasnou řečí, ano, ČEZ je fakt zánovní mašina s pořádně plnou nádrží a velmi dobrým mašinfírou.

ČEZu zdar, Lomikar:-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (9) 16.11.07 11:20  lomikar+  (114980)

mě to 60 Kč nevychází !

Mám ten samý pocit, soudruzi totiž zjistili, že je nyní modním trendem kasírovat své voliče jiným, než daňovým způsobem a následně si výdobytky přerozdělit. Podnikatelskou logiku v tom nehledám, Mirkové řeknou, že chtějí tolik a tolik a Martin to dodá. Není náhodou, že Roman to dostal na dalších pár let.

Jestli to je tak jak říkáš(a všechno tomu nasvědčuje), pak je to Kalouskův majstrštych, klobouk dolů.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (8) 16.11.07 10:13  lomikar+  (114980)

dividenda 50 Kč/akcii ???

http://www.impuls.cz/ivan-fuksa-v-impulsech-vaclava-moravce/article.html?id=217972

Dost možná i za intervalem tohoto rozpětí.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (12) 28.10.07 19:13  lomikar+  (116689)

klub 2000 se nám dlouho neozval

Já se tady opravdu už moc nevyskytuji, trochu si užívám plodů trpělivosti a dobrého odhadu. Závratné výšky, ve kterých se pohybuje nejen ČEZ, ale i Evropa a vůbec celý svět podle mého názoru nasvědčují jedinému vyústění, totiž již mnohokrát zmiňovanému megaprůšvihu. ČEZ je určitě specifikum a v této chvíli bych nevsadil vůbec na nic. Cenová konvergence v oblasti cen silové elektřiny v kontextu Evropy je prakticky vyčerpána, synergické efekty z restrukturalizace firmy docházejí naplnění, zbývá hezký, ale ne nekonečný příběh o nedostatkovém zboží jménem elektická energie, určitě zajímavé jsou další akviziční příležitosti a růstové možnosti firmy v teritoriu nových členů EU tažené jejich HDP, taky současný buy back je zajímavý. Velké pozitivum vidím v managementu firmy, zejména p. Roman je dle mého názoru extratřída, velmi dobře dokáže komunikovat s celým politickým spektrem a to je pro další rozvoj firmy klíčová věc.

Tak jsem se trochu rozkecal a je čas říct něco konkrétního v řeči čísel. Domnívám se,  že současná hodnota je poněkud nad rámec fundamentu firmy, ale v dlouhodobém investičním záměru asi ani to nebude zásadní problém. Vůbec bych se nedivil, kdyby ČEZ zamířil ještě o dost výše i v řádu stovek nad současnou hodnotu, ale taky mne určitě nepřekvapí, když bude ČEZ k mání hluboko pod 1000. Kdy se tak stane však nemám zdání, možná do měsíce nebo do roka? Do té doby budu jen přihlížet a vybízet k velké obezřetnosti. Současný vývoj na akciových trzích mít jinou koncovku, než zásadní propad, ani mít nemůže.

ČEZu zdar, Lomikar:-))) 

Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (11) 27.10.07 19:28  lomikar+  (116689)

klub 2000 se nám dlouho neozval

Ano

ČEZu zdar, Lomikar:-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (11) 14.10.07 20:38  lomikar+  (116689)

Lomikare! a

Jedna věc je rostoucí zisk založený na rostoucí produkci, jiná věc je generování zisků založené na extrarozdílné paritě. Z obojího mohou plynout hezké zisky, ale propojení finančních trhů podobné excesy většinou v dlouhodobémn pohledu trestá. Takové situace samozřejmě historie zná, např. vývozy z kolonií, apod. mohou být srovnatelnou obdobou. Teorie tzv. měkkých přistání, kterými se ohání soudobá makroekonomie jsou údajně založené na tzv. sofistikovaných přístupech. A kdy nebyly?  K tomu nemám co dodat, zkrátka budoucnost ukáže. Já na měkká regulovaná přistání nevěřím, přistání budou přesně tak tvrdá nebo měkká, jak si budou přát megaspekulanti na finančních trzích. 

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (24) 13.10.07 20:22  lomikar+  (116689)

Lomikare!

Nejsem právě příznivcem technické analýzy a sázím zejména na fundament. Odhad, že dojde k poklesu ziskovosti je jasný právě tak, jako fakt, že po noci přichází den, otázká není co, ale kdy? Domnívám se, že se právě nacházíme na začátku stagnace světové ekonomiky.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (24)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (13) 12.10.07 21:25  lomikar+  (116689)

Lomikare!

Občas se sem podívám, ale jak jsem na jaře řekl, tak jsem opravdu udělal, tj. veškeré akcie firmy ČEZ jsem prodal někde pod 1.100,- Kč/ks. Zároveň jsem odhadoval ČEZ na závěr 07 ve výši 1.200,- a hlavním důvodem, proč jsem se vyprodal, byla obava z megaprůšvihu. Za vším, co jsem na jaře tvrdil, stojím i nadále. Kdo mne zná, ví, že nejsem surfař a současná cena mi připadá poněkud nadsazená. Že dojde k významné technické, korekci musí být každému jasné, šachy s výkupem a státním prodejem jsou v plném proudu. Globální megakorekce je, dle mého názoru, teprve před námi. Zítra, za měsíc, nebo možná za rok ? Mrkněte prosím na vývoj za posledních několik let a možná budete souhlasit, že megasešup je za dveřmi. Vše mi naznačuje, že začíná období, které k investicím do akcií, obecně řečeno, bude poněkud nevstřícné. 

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (13)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (23) 09.08.07 01:39  lomikar+  (114980)

Opravdu je vše růžové tak jak se tváří ???

Zdravím starousedlíky zdejšího chatu. Pro uklidnění na začátek sděluji, že jsem již několi týdnů 100% v cashi a jako dodatek sděluji, že věřím skoro na 92% všemu, co zde sděluje přispěvatel pod nickem  "duhovejfanatik" a téměř na 90% všemu, co zde píše přispěvatel po nickem "Pijack".

1. Věřím ve fundament ČEZu (Duháč) a nemám obavy v dlouhodobém pohledu.

2. Věřím na psychologii davu (Pijack) a sdílím jeho náhled na věc v krátkodobé projekci.

Z toho a všeho dalšího ostatního pro mne zcela jednoznačně plyne následující strategie, totiž čekat na pořádný výplach a v okamžiku obecného zoufalství začít nakupovat s dlouhodobým výhledem. Pro mne osobně to znamená čekat na ceny ČEZu někde pod 1.000 Kč.

ČEZU zdar, Lomikar

Dosavadní doporučení: přečíst (23)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (9) 26.07.07 03:29  lomikar+  (114514)

naprostý nesmysl

Máš pravdu duháči, není co řešit, ostatně jako vždy.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TEROSIL
spíše nečíst (6) 04.06.04 13:56  lomikar+  (54979)

To nám ta cena společnosti nějak klesá...

A kolik je ta cena?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 02.03.04 13:08  lomikar+  (93439)

Všechno je vpořádku, přátelé...

 kozino, kozino..... odkop nebude :-((   Už je to odkopnuto z RMS a že nevíš proč....
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.