Příspěvky nebo odpovědi uživatele Bývalý hejl









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Bývalý hejl. Výpis příspěvků 251 až 300 (407)


přečíst (2) 24.11.10 13:08  Bývalý hejl  (141377)

24.11.

Souhlasím. Cenu VOW či VOW3 může nyní srazit pouze obecná nálada (viz. včara a dnes). Negativní info přímo u VW zatím nehrozí.

Změna směru nálady (k negaci) se dá také vyčíst z rostoucího dolaru.

Ne, zatím nakoupím. Faktem možná je, že taky můžu prohloupit. 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 24.11.10 12:28  Bývalý hejl  (141377)

24.11.

Dneska jsou (byly) VWečka za lákavou cenu. Myslím že ale půjdem níž. Čekám, i když cukání mám.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 24.11.10 12:21  Bývalý hejl  (141377)

24.11.

Není náhodou dnešní dopoledne jen korekcí trvalejšího poklesu? Uvidíme, nebo snad už někdo ví jaké budou odpolední makra z US (13:00)? Tohle je zatím jen plácání klackem o vodu. Odpoledne moudřejší rána. : D.

Neměcká podnikatelská důvěra zatím nic neřeší, podud proti tomu postavím pokles prum. objednávek v eurozoně. Portugalsko budiž dlaším faktorem poklesu o kterém netřeba mluvit. Jak jsem včera psal royhodne dnešní US.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.11.10 14:28  Bývalý hejl  (141377)

47 týden

Dnes máme úterý. Zmiňoval jsem minulý týden, že podle mně začal pokles burz 15.11. Jestli to bude trvalejšího rázu se myslím ukáže právě v tomto týdnu. Pokud se pokles urdží, sentiment tím velmi zesílí, a je velmi pravděpodobné že se to "přelije" až do dalšího roku - tedy 2011 (semozřejmě né celého).  

A jestli považuju tento týden za rozhodující pro zbytek roku, tak zítřek bude rozhodující pro tento týden. Berme v potaz že ve čtvrtek je v US Den Díkuvzdání, na který můžou navazovat páteční volna.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 19.11.10 14:07  Bývalý hejl  (141377)

Sumář 2 zpráv

Jo, je to o zkušenostech a nervech, je to tak.  Držím svou strategii. Prodat na podzim jsem chtěl, to víš. "Jen" jsem špatně načasoval. Předpokládané průběhy mi zatím vycházejí. O korekci VW a automobilek nepochybuji. Zrátu nevidím v tom že jsem prodal, ale kdy. Vstoupím taky určitě zpátky.

GM se pravda hrabe z problémů, ale vývoj hlavně v el. mobilech by neměl být velký problém. Mají na co z historie navazovat. Trh je tam ohromný. Pokud chce být VW jedničkou musí tam být.

Burzy už od pondělka nastoupily trvalejší poklesový trend s občasnými výchylkami nahoru. Automobilkám se to nevyhne.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.11.10 13:44  Bývalý hejl  (141377)

Sumář 2 zpráv

Včera něco proběhlo na Z1. Předpokládám že neprodají (FIAT) majoritu ve Ferari ale podíl. Není to potvrzeno, jedná se o úvahy. Jak říkám, je otázka jak moc je tlačí finanční bota.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 19.11.10 13:09  Bývalý hejl  (141377)

Sumář 2 zpráv

Jak už to bývá zvykem 1 dobrá druhá špatná.

1, fiat uvažuje o prodeji části podílu ve Ferari. VW má velký zájem. Uvidíme, protože pokud fiat netlačí finanční bota (a jak víme tlačí), pak je to z jejich strany úplná blbost. Ferari je ziskové a o prestiži ani nemluvím.

2, GM úspěšným prodejem dalších akcií chce podpořit svou činnost hlavně v elektromobilech. Mohlo by to ohrozit zvyšující se prodeje VW v US, zvlášť pokud jde o budoucnost. Nebude problém hrát v US na notu držte naše akcie, kupujte naše auta.

Vypadá to že krom kvartálních výsledku nemá co růst VW negativně ovlivnit. Hlad je k mé škodě velký. Muže se ale stát totéž co dnes NWR. Výhled je podlě mně příliš optimistický, realita může být jiná. Vtip je v tom že pokud by přišel propad teď mužeme se vrátit k 90E. Za 4 měsíce muže být cena VW skutečně 120-150E a to se pak pod 100E těžko podíváme, i když by byly výsledky lehce negativní.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 15.11.10 16:09  Bývalý hejl  (141377)

Gratulace

..... ale co bude dál?    Jak lvové bijem o mříže,  jak lvové v kleci  jatí, my bychom vzhůru k nebesům atd.... Krásná otázka Pavle. To neber jako urážku, naopak. Hned to ve mně vyvolalo tuhle klasiku (Marečku, podejte mi pero) a mám lepší náladu. Dík. :))

V těch 150 do vánoc nevěřím. Jsme blízko u cílovek analytiků. Hodně malých investorů se jimi řídí. Přestanou nakupovat. 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 15.11.10 15:58  Bývalý hejl  (141377)

Gratulace

I to je možné. Vždyť to byl taky jeden z důvodů mého jarního vstupu do VW - odložené nákupy. 

Ten říjen mně fakt hodně překvapil. Hodně to táhla Čína a US. Evropa zatím stále propad.

 Myslím že výhodou VW ( a to už píšu jako nemajtel akcií) je, že Čína lehce preferuje evropské zboží (pro svůj nákup) než americké. Prostě Němci mají pro Číňany punc kvality a luxusu v autech. Stejně jako Francie a Itálie v hadrech. Čína momentálně frčí na luxusních značkách, trochu to připomíná "divoký východ" (Rusko) před 10 lety. Důvodem je že číňani se hodně kastujou do ruzných sociálních tříd. Vychází to z jejich několika set-leté tradice. Prostě stále platí "šaty - auto dělájí člověka". Je to jeden z důvodu čínského "hladu" po autech. Nikdo nechce být za "socku".

Jen s tím koncem krize furt nevím- nevím?!

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 15.11.10 14:51  Bývalý hejl  (141377)

Gratulace

Tak Vám "držitelům" gratuluju. Dneska to ten Man se Scaniou pěkně UP-ujou na VW. Přiznám se, že ztrácím naději na solidní dokup do vánoc. Bude potřeba počkat do výsledků za 4Q roku 2010 resp. Leden - Únor.  Tam by mohly být trochu negativní infa.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (2) 12.11.10 10:43  Bývalý hejl  (141377)

Směr Jih

Ano, ano stále se chystám VW nakoupit. Jestli to bude předvánoční nákup, nebo jarní ještě uvidím podle vývoje. Zatím totiž nemám stanovenu pro mně výhodnou nákupní cenu. Určitě to ale není nad 2300Kč. Odhadnout míru propadu ( nebo korekce - jak kdo chce) je v tuto chvíli strašně těžké. Jistota je, že taková korekce bude, možná že i pondělkem začala.

Odhad: psal jsem že bude záležet na makro náladách, né tak až na výsledcích jednotlivých firem. Proto si myslím že cena může být v minímálním maximu 85E a maximální pozici klidně 150E. V dubnu.

Pokud bude vládnout sentiment déle než 2 měsíce je návrat k 85E reálný. V opačném případě se nebojím ani 150E. Proto také čekám jak se bude situace vyvíjet. Nebráním se nákupům za 2000 ani za 2290. Prostě podle situace.

Jedno je jisté, přibývá firem z né příliš přesvědčivými výsledky, což bude nahrávat sentimentu. Za povšimnutí také stojí že větší část ziskových položek firem je stále tažena úsporami a né obratem. Loni se to ještě dalo považovat za +, letos už to není tak jisté. Další bod pro sentiment. Atd.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 12.11.10 09:01  Bývalý hejl  (141377)

Směr Jih

Vypadá to že burzy mají vykročeno k trvalejší cestě na jih.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.11.10 14:55  Bývalý hejl  (141377)

VW2

Teď jsem to odklik a vidím tu raklamu KB. To podvědomí je fakt svi.a :)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.11.10 14:53  Bývalý hejl  (141377)

VW2

Ciao Alastore, s tím oslovením si nedělej hlavu :)) líbí se mi ta lehká ironická kombinace Bývalý Hejl. Ale jinak je to pravda. Předpokládám že nikdo z nás tady, není vysloveně u "kormidla kapitalismu" :)). Takže se určitě za Hejla neurazím, a jinak díky za poklonu.

Souhlasím s tebou. Zmínil bych ještě vracející se bumerang evropských dluhů. Otázkou taky zůstává jestli tohle (myslím růst dolaru v paradoxní kombinaci s QE2) není pro světovou ekonomiku lepší cesta, než jeho pokles. Zastávám názor že v tuhle chvíli je.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 09.11.10 08:43  Bývalý hejl  (141377)

VW2

Pavle můj názor na Fortunu asi znáš, psal jsem to tady v době jejich vstupu. Dnes bych jen dodal že cena je ještě stále vysoko. Pokud se koukneš tak vlastně během nekolika dnů je na ceně Fortuny ztraceno cca. 80 % divi. Atraktivní cenu vidím na úrovni 90Kč. Záležet bude ještě na dvou věcech 1, zda se skutečně schválí včera zveřejněná možnost zdanění zahraničních internetových sázkových kanc. a jejich reakce  2, jak bude vypadat loterijní produkt kvůli kterému údajně vstupovali na burzu. Zatím se o něm jen mluví ve velmi obecných rovinách, nic konkrétního.

Podle druhého bodu a ceny se rozhodnu jestli vstoupím. Až zveřejní bod 1 bude už pozdě k nákupu. Myslím že to tak ale dopadne. Peníze pro stát tam jsou velké a parlament v době úspor neodolá. V novém loterijním zákoně ale čekám úpravy např. nutnost mít tzv. kamenné pobočky na území ČR. Není reálné aby všechny sázkové kanceláře měly takové množství kamenných poboček jak je v ČR zvykem. Už tak jsou všude.

U VW -  stále čekám obecný propad prodejů automobilů. Někde jsem "zaslech" že nedávno skončilo něco jako  šrotovné v Číně? Máte snad bližší info? V maximu to může být tak 105E. Pro jaro čekám pokles, s vyjímkou období před rozhodným dnem.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (5) 05.11.10 15:39  Bývalý hejl  (141377)

FED

Dokážu celkem pochopit FED resp. Bernankeho že začal tisknout dolary. S Čínou prostě nic jiného nehne a bohužel to odnesou všichni včetně evropy a ČR. Čína juan neposílí tak nezbylo FEDu nic jiného. Bylo potřeba ukázat že pokud takhle bude Čína postupovat, bude jí narůstat množství "zeleného sběrového papíru". Co pak??

Vyhledem k tomu co se v ekonomickém světě momentálně odehrává, začínám být skeptický. Evropu ničí přílišná sociální politika, ameriku neutuchající spotřeba a import a čínu přílišná totalitní politika brzdící rozvoj běžného obyvatelstva.

V 90 letech vybruslil svět z krize pouze díky rozvoji informační techniky a pádu RVHP. To podpořilo vývoz zboží ze západu na východ a opačným směrem putovala levná energie (ať už pracovní nebo skutečná - ropa) viz. konec ropné krize.

Jinak ať už si to připustíme nebo ne, ekonomiku táhne demografie, válka nebo technologie. Podotýkám ve "vyspělém" světě. Nic z toho momentálně neprobíhá v dostatečném měřítku.

Obávám se že spějeme k nové krizi daleko větších rozměrů. Samozřejmě né hned odhaduju do 3-5 let. Pokud nebudou dohodnuta a dodržovaná jasná  (světově nikoli lokální -např. jen evropská)  ekonomická pravila bude krize neodvratná. Bude nutný velký RESTART.

 Omlouvám se za pesimistický pátek. Pěkný weekend všem.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.11.10 11:00  Bývalý hejl  (141377)

Cílovky VOW3 rostou

Myslím že mu křivdíš. Vzhledem k situaci to vypadá tak že vlak ujel pouze těm kteří drží hotovost nebo nakoupili Čez. Vše ostatní utěšeně roste.

Prodal jsem VW (až na posledních pár %) a výhodně nakoupil KB, ERSTE, INTEL,GE a TO2. S vyjímkou GE vše také krásně roste, stejně jako Franzuv PM. Prostě se daří "všem" tak proč si nadávat. No prostě se uvidí.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.11.10 11:53  Bývalý hejl  (141377)

Dobrá správa od konkurence

Už jsem to tady zmiňoval (26.10.), trh se pomalu ale jistě sytí. Je jasné že auto si zatím všichni číňané nemůžou a nebudou moci dovolit.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.11.10 14:36  Bývalý hejl  (141377)

Volkswagen s vyšším cílem

Pravdou je že analytiky je třeba brát s velkou rezervou. Nedávno jsem se dobře bavil u Z1 kde jistý analytik hodnotil Fortunu. Ačkoli v tuto chvíli taky považuju Fortunu za drahou ( stejně jako on), spíš jsem se udivoval nad jeho neznalosti specifik tohoto průmyslu (jak může "za peníze" analyzovat něco co nezná). Jako příklad uvádím jak obšírně mluvil o velkém konkurentovi  (pro něj asi neznámém) na net sázkách BWINu. Neznat jednoho z hlavních konkurentů - no fuj ostuda. Považovat za + kamenné pobočky --- nechápu. Za rok či dva to bude nákladová přítěž (podívejte kolik jich je). Mladší generace se přemístí na net a té starší stačí 1/3 poboček. To nemluvím o největším mínusu manipulačním poplatku, který se u zahraniční konkurence neplatí, a podle mně odvál spoustu klientů k BWINu, EXPEKTu apodobným. Čísla a statistiky prostě neřeknou všechno a nejsou všechno.

Nedělám si iluze že se stejně hodnotí i ostatní firmy.

Zpátky k VW - Zatím bych tebou uvedené analyzy nehodnotil. Pro posouzení je třeba objektivně říct že budou relevantní až za rok resp. 6.7.2011-27.10.2011. A třeba s těmi 62 E zastávají stejný názor jako Franz. A třeba jim to vyjde :)

V tuto chvíli  bude o vývoji rozhodovat makroekomomika. Firemní výsledky jsou podle mně až druhé v řadě. To je myslím rozdíl proti předkrizovému období.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.11.10 12:17  Bývalý hejl  (141377)

Volkswagen s vyšším cílem

Cílovka je obvykle roční výhled!! Podívejte kde jsme byli na jaře. To může projít ještě výrazným překmitem, a v pohodě to stihnem.

Goldmani ?? Ty ani nepovažuju za banku (lumpi jsou to). Jistě znáte i jejich ostatní velmi optimistické cílovky. Čez a VW není vyjímka. Ani bych se nedivil kdyby to stejně jako u Čezu za měsíc čí dva poslali k jihu.

Názorovje převážně souzním se Saxo Bankou.  

No jo, holt když stáhnou VOW z DAXu, tak nejsou ani analýzy. My drobasové na VOW jsme malí páni.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.11.10 12:04  Bývalý hejl  (141377)

dnes

Byl jsem na objedě taky čočky.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 01.11.10 12:03  Bývalý hejl  (141377)

dnes

Já to mám i v nicku že jsem hejl. A co? :)) Bývalý jsem jen proto že už se tady jeden s tímto nickem vyskytoval, tak přiška drobná úprava. Máš pravdu. Rozhodující je barva  (černá nebo červená).

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 01.11.10 10:58  Bývalý hejl  (141377)

dnes

Až na tu poslední větu naprosto souhlasím. I když myslím že divi bude spíše 2,3-2,5E, ale né víc. Investice do nových továren holt něco sežerou. Cena akcií bude pro další období hodně záležet na načasování infa o divi a výsledků 4Q 2010-1Q 2011. V pátek jsem psal že se budeme těď delší dobu motat kolem 94E.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.10.10 14:20  Bývalý hejl  (141377)

drobná korekce

Varianta + : Pouze páteční výběr zisků

Varianta - : Konec euforie, jsme na  vrcholu, 94 E +- dlouhodoba stbilizační cena

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.10.10 12:28  Bývalý hejl  (141377)

Volkswagen reportuje

Tak to už dává smysl. No jo holt redaktoři ti se maj.

Dík za upřesnění. Dneska pobíhám ( jak naschvál) a nestíhám všechno do důsledku sledovat.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 27.10.10 12:12  Bývalý hejl  (141377)

Volkswagen reportuje

Tak to jsem z toho jelen. V Pátek tady psali zprávu od mediafaxu (22.10.2010 - 16:30) že tržby jsou o 20% vyšší a mají hodnotu 92,5mld. A provozní zisk měl být 4,8mld. Prý dle agentury AFP.

Tak už nevím. Pavle - máš to oficiální report?? Jestli jo, a je to pravda, pak je to spíš sklamání oproti optimistickým reportům za posledních 5 dnů.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.10.10 07:46  Bývalý hejl  (141377)

Prodávat?

Musím trochu obhájit Franze. I já jsem tady mluvil o prodejích, které jsem i uskutečnil (nevím jak Franz). Pravda ale je Pavle, že je to o čem mluvíš tedy strategii (makupuju a prodávám v 1/2 ročních cyklech). Ta moje je  také nakupovat a prodávat za cenu která mi vyhovuje (cena/výkon). Nekdy se to podaří někdy ne - myslím chytit stropy a podlahy, ale rozhodující je +ový výsledek. Mně stejně jako tobě nebo Alastorovi (aspoň myslím z předchozích textů) se podařilo nakoupit i pod 1700, tak proč neprodat.

Přesto Vám přeju ať to roste ( ještě mi taky neco málo zbylo), ale druhým dechem musím dodat že to nyní vídím stejně jako Franz. Krize ještě neskončila, a to že to vyhlásí nějaká banka  nebo politik ještě není argument.

Včera další "mikro" report ohledně Arceloru Mittal- Výsledky výborné, výhled mizerný, proto nakonec akcie dolů. Arcelor připustil sníženou poptávku po oceli pro další období. Ocel táhne stavebnictví ( o tom netřeba mluvit jak to vypadá) a automobilový průmysl. Předpokládá se také zdražení vstupů. Komodity drahnou a to nemluvím o již zveřejněných problémech se vzácnými kovy v D.

Jinak výborný odhad Alastore - viz. včera tvoje reakce. Pokud jsi to skutečně otočil tak gratuluju i k tomu vývoji. Máš pravdu Xetra je na tohle výhodnější. Přesto zatím neplánuju vstup. Kombinace RMka a US trhů mi stačí.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.10.10 13:28  Bývalý hejl  (141377)

no nic začnem prodávat

To máš jistě pravdu. Z mé strany to není obava. Jsme pouze na úrovni která mi vyhovuje pro prodej s vizí korekce a zpětného nákupu.

Včera jsem zaznamenal určitou řekněme "nepatrnou" informaci o propadu prodeje Toyoty. V zásadě by to nebylo nic zajímavého, kdyby Toyota nebyla 1čka ve výrobě a zároveň kdyby ostatní automobilky napříč trhem nerostly. Z toho mi plyne že růst prodejů u VW nepramení z jejich "dokonalosti", ale z obecné poptávky po autech všech značek ( viz. rekordní výsledky Fordu, Peugeotu, Volva apod.). Na druhou stranu Toyota zároveň ukazuje že trh není nanasytný a že se jasně blížíme stavu polesů prodejů, čož jasně řeklo i samotné VW pro 4Q. Je tu možnost argumentace o poruchách u T, ale nutno říct že poruchy nebyly jen u ní.

Takže i kdybych něco málo ztratil předčasným prodejem, jsem spokojený s výnosem který mám.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.10.10 13:03  Bývalý hejl  (141377)

no nic začnem prodávat

Mimochodem koukněte na ty objemy v RM Pa, Po a dnes.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.10.10 13:01  Bývalý hejl  (141377)

no nic začnem prodávat

Já už dneska něco prodal s průměrem 2160 a jsem spokojený. Zítra asi zbytek. Vypadá to že se i v D blížíme vrcholu. Preferenčky už stagnují. Odhaduju že zítra ještě neco nahoru půjdem, ale výsledky se už v podstatě projevily během Pa-Ut. Tak uvidíme.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.10.10 14:50  Bývalý hejl  (141377)

Pozdě

To jsem nemyslel zlomyslně. Taky nejsem na 100% stavu. KB roste, GE dneska poroste. I to mi stačí. Je třeba se těšit i z mála. Život není jen o penězích. Pokud je výtěžnost větší než inflace resp. než max. úrok na spoř. účtu jsem spokojený.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.10.10 12:04  Bývalý hejl  (141377)

Pozdě

Ja,ja, :))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.10.10 09:37  Bývalý hejl  (141377)

100

Jo,jo krásně se na to dívá. Jen to RMko. Crrrrrrr!!!! Budíček!!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.10.10 15:11  Bývalý hejl  (141377)

26.10. či 28.10.

Tak kdy prodávat? 26.10. či 28.10. nemůžu se rozhodnout. Vypadá to že optimismus narůstá to by spíše ukazovalo na 26.10. . Na druhou stranu realita 3Qček zatím velmi překvapuje čož by zase nahrávalo na 28.10. ..... uvidíme v Po. Příjemný weekend všem. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.10.10 11:04  Bývalý hejl  (141377)

Tak nic..II

Vše je otázkou časového horizontu. Netvrdím že to v konečném důsledku nebude mít význam, protože k znehodnocování eura jistě dojde a máš pravdu dochází. Vidím to ale tak že US má v tomto určité "výhody" resp. "předstih". Pokud bych tedy uvažoval že momentálně nakoupím a řekněme za 9 měsícu budu chtít prodávat, pak se mi to zdá nevýhodné. Spíše uvažuju že plánovaný nákup z prosince přesunu na období po výsledcích 1Q/2011 možná až 2Q/2011. VW není vysloveně dividendový titul (procentuálně je dividenda malá), takže dlouhodobé držení (bez určitých řekněme spoekulativních nákupů a prodejů) není výhodné. Přesto si stále myslím že potenciál je velký.

Problém nevidím v inflaci ale ve vzájemném poměru eura, dolaru a juanu. Pokud bude Čína svou ekonomiku chladit vše ještě výrazneji vystoupí.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.10.10 09:02  Bývalý hejl  (141377)

Tak nic..II

Alastore odkud máš to info o rostoucích prodejích v evropě? Když sleduju infa z evropy tak jsem zaregistroval spíše trvající propady.

V souvislosti s tím bych doporučoval taky sledovat Euro/Dolarový kurz. Pokud budou prodeje v evropě špatné pak, pak to nevidím na příští rok se ziskem dobře. Proto se na to ptám považuju to za důležité.

V souvislosti s měnovou politikou US je velká pravděpodobnost dalšího poklesu dolaru, a pokud bude platit pevná vazba mezi dolarem a juanem, pak musí logicky poklesnou zisky z tohoto životně důležitého trhu i v případě možných rostoucích prodejů. Opakuju pokud bude pevně svázán dolar s juanem. Deutsche bank vidí poměr dokonce až 1,45. Připomínám že na jaře (kdy byly výsledky VW nejlepší) byl kurz 1,35-1,2.

Co vy na to?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.10.10 12:48  Bývalý hejl  (141377)

VW neroste a neporoste

U Ameriky to platí pořád, ale nebral bych to vyloženě negativně. Korekce jsou prostě běžnou součástí a příležitostí k dobrému nákupu.

Včera jsem si dokoupil při otevření Intel za 18,97. Blíží se rozhodný den. Pro poslední 1/4 letí divi a vypadá to že už pod 19 nepůjdem. Je docela možné že v US budou divi navyšována. Příští rok už daníme US divi více ( viz. microsoft apod.).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.10.10 11:09  Bývalý hejl  (141377)

VW neroste a neporoste

Ještě čekám (s nákupem), do prosince daleko. Přesto, dá se čekat že se zase brzo podíváme k 82 E. Výsledky za 3Q se blíží a reporty jsou dobré. Potom uvidíme jaká bude obecná nálada na trzích (ne jen u VW). Já myslím že prodejní. Ukázkou budíž včerejšek. Jak málo stačí. Čína zahlásí nový úrok a frčíme. A pak ...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.10.10 11:16  Bývalý hejl  (141377)

3Q

Velké THX. Ten link od googlu vlastně používám pro US akcie. Jak říkám pro třísky nevidím strom - nenapadlo mě tam zadat VOW. Nic to nemění na tom, že tvůj sumář linků a uvedení datumu je užitečný jistě i pro ostatní. Ještě jednou THX (mám rád heslo - musíme si pomáhat).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.10.10 08:25  Bývalý hejl  (141377)

3Q

Přiznávám že na to nemám ani čas. Dnes sleduju výsledky resp. rojení kolem GE.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.10.10 08:23  Bývalý hejl  (141377)

3Q

Alastore, bohužel jsem nikde nenašel :( jako obvykle pro třísky nevidím strom :) kdy VW zveřejní výsledky za 3Q. Pokud víš "nahoď ". Dík.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.10.10 15:46  Bývalý hejl  (141377)

Tak kolik dnes?

No jo XETRA! Gratuluju, výborný tah. Někdo ti zjevně nepřeje :)))

Pavle, Můj odhad vypadá slibně :))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.10.10 15:37  Bývalý hejl  (141377)

Drahota II

Jak říkáš realita je relativní, ale dodal bych : v určitém čase a místě. :). Ale naspátek. S tou amerikou jsem to fakt trošku přehnal. Vadí mi tam dnes zveřejněný schodek víc než ta nezaměstnanost resp. tahle kombinace. Semozřejmě hypotéky už jsou jen výsledkem oné nezaměstnanosti.. S tou deflací a inflací naprostý souhlas. Problém vidím v tebou zmíněné spotřebě. Nemá ji kdo táhnout. Až se to trochu rozjede prosím,ale teď? Všichni chtějí evidentně vyvážet (a to včetně Číny), kde je spotřeba? Boj o vývoz je vlastně bojem o měnu. Chybí mi vize toho startovacího impulzu! Zatím. Nevidím nic co by to mohlo změnit a vemu-li v potaz blížící se konec roku, to jest uzávírání pozic eventuálně zisků (neb tím se budou chtít fondy pochlubit), pak nás čeká logický pokles na "reálné" hodnoty.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.10.10 14:53  Bývalý hejl  (141377)

Drahota II

I když to tak dneska nevypadá, pořád si myslím že jsme cca10% nad realitou ( a to všude ne jen v RM). Uvidíme jestli to dnešní makra z US trochu přiblíží. Jak vidno na Intelu, "něco se chystá" a nebude to pěkná podívaná. Pořád se mi líbí (jako by - já to tak vnímám) nenápadná pozice dolaru. Japonci a spol. délají maximum aby šli dolů a nic , US pohoda. O US nemám obavu už jen pro jejich zásoby zlata v bankách (kdo si to najde pochopí). Buť je silný dolar nebo zlato co víc si přát. Mimochodem Japonci už na to začínají doplácet. A stále opakuju, pochybuju že evropa poroste bez US. Sama na to nemá (viz. dnešní Řecko a to ještě není konec turistické sezóny).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.10.10 09:27  Bývalý hejl  (141377)

Tak kolik dnes?

81,9-82,4  :)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 13.10.10 11:34  Bývalý hejl  (141377)

cena na remosce

Nehanil bych nás hejly :) Každý ať vydělává či prodělává na čem umí. Když někomu vyhovuje CETV, Erste, NWR nemusí frčet ve VW. V RM není moc z čeho vybírat.

Všechno je to o ceně a riziku. Jinak souhlasím s jedinou výhradou. Pokud jsem přesvědčený že to ještě může jít dolů, pak nevím proč nakupovat nyní. Když to nevyjde věšet se nebudu prodám co mám.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 13.10.10 09:56  Bývalý hejl  (141377)

Tipy

To je právě ono (psal jsem to včera) Čez je nečitelný. Je tam spousta vnějších vstupů, které můžou vést k rostoucímu ale i klesajícímu směru. Nevěřím že solár jakkoli pomůže ziskům čezu (už k vůli chystaným opatřením). + vidím spíš v prodeji plynu (zatím sice malém) čezem.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 13.10.10 08:40  Bývalý hejl  (141377)

Tipy

Čau Pavle, doufám že tě moje včerejší tipy potěšily. Já bych do toho ... A123 roste a roste. Tenhle vlak už mi fakt ujel :(. Aspoň že potěšil Intel, i když jen o 2 centy ale raději + než - . Tak to vypadá že výsledky budou asi podporovat růst. Uvidíme jak dlouho to vydrží. Tak všem pevné nervy a zdravý úsudek (bude to potřeba).

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 12.10.10 18:00  Bývalý hejl  (143942)

Drahota

Nic zajimavého, nejsem profik abych něco "vymýšlel". Jedu pořád podle svých úvah, tak jak je tady plácám (co píšu to dělám). Stejně jako ty Erste a General Electric. Jak jsem psal o dolarech tak nechci aby ležely ladem :) V obou případech ale akumuluju. Věřím ža to ještě klesne, Erste nad 715 neberu, GE nad 16,8. Bohužel i na DJ a Nasdaqu je draho, naštěstí to koruna trochu vyvažuje. Obecně chystám kačky na prosinec.

Lituju jediného - neodhadnul jsem dobře pozici A123 (AONE) (něco pro fandy elektromobilů) na Nasdaqu. Podle mně akcie budoucnosti. Tohle bych nakoupil s vizí na cca. 3-5 let. Cena 8,0 se mi zdála ještě moc (chtěl jsem pod 7,5) a asi jsem prováhal. No ještě uvidíme :).

Do Čezu nejdu. Né že by to byla špatná akcie (taky jsem ji měl) i cena je jakš-takž, ale nelíbí se mi že je v tom spousta politiky a tím nejistoty. Vlivem soláru taky čekám pokles spotřeby el. en. a co je možná nejhorší je že vedení jakoby neví co by. Jde do tendu, pak zas vystoupí a jde jinam a zase né??? Nevím. A když nevím, nekoupím! Musím ale uznat že na tuším 780 jsem měl cukatůru :))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 12.10.10 14:22  Bývalý hejl  (141377)

Drahota

Stále si nemůžu pomoct ale v tuto chvíli nevidím nic co by se dalo koupit. Akcie jsou podle mně drahé.

VWčka stále drží cenu která není vhodná ani pro nákup natož pro prodej a i když jsem ještě nedoplnil chybějící, zatím nelituju. Za prodané VW jsem jak se zdá dobře nakupil jinde.  

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.