Příspěvky nebo odpovědi uživatele 999









Příspěvky nebo odpovědi uživatele 999. Výpis příspěvků 251 až 300 (538)


Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (4) 29.06.05 11:15  999  (91284)

TA -Jsme na vrcholu.

Díky, to je relevantní info, uvidíme, jak to dopadne.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 29.06.05 09:52  999  (91284)

TA -Jsme na vrcholu.

Příteli, mohl bys prosím naznačit, co znamená "opravdový pokles kurzu", jde o pokles o 1, 2, 5, 20 nebo o kolik cca %, stačí jen hrubá míra, díky za odpověď.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 28.06.05 17:49  999  (91284)

Odkupní cena?

Nechci být protivný, ale informujte se prosím, co znamená slovo goodwill, v uvedených souvislostech je také možno použít např. slovo WC, nebo bidet a vyjde to nastejno.

UNI zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 28.06.05 17:46  999  (91284)

2 Kozina

Ano, ČEZ je hýčkán, dobře vymyslel motivační a další programy pro nenažrané zaměstnance státu, to je vše, co je na tom divného? A mimochodem, FNM zatím drží 2/3 zákl.kapitálu, tak ať se starají, je to zatím také jejich podnik. Já s tím problém nemám, je to otevřená hra a publiku je dovoleno pískat, přijít může každý, lupen k mání dnes za  471,-, brzo to bude asi poněkud dražší způsob povyražení.ů

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (4) 24.06.05 14:53  999  (91284)

CME

Rozdíl mezi digi a současností je tak podstatný, že vůbec nepochybuji o tom, že místní socky to budou mít doma dřív než místní kapitalisti, na to bych docela vsadil. A sundej si brýle, Klaus s tím nemá mnoho společného. A mimochodem, než sledovat veřejnoprávního Klepetka s Drtinovou a Honzou Krausem v zádech, to snad raději vůbec nic, díky.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 24.06.05 14:06  999  (91284)

CME

Monopol Novy při teresterickém digi vysílání, to je vtip? Naopak, začíná se vytvářet prostor pro konkurenci neomezenou počtem přenosových kmitočtů a pásem. V digitálním režimu asi současný způsob uvažování bude poněkud zastaralý a nepoužitelný.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 24.06.05 13:36  999  (91284)

kvuli

.....sežehlý vlas a zemdlená paže, proč.....? pro koho..........?? Marušce pro radost.......
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (5) 24.06.05 13:30  999  (91284)

TA

Teda Pijacku, teď si mě dostal do kolen, mám v břiše křeče, to jsem už dlouho nedlabal.......dva kelímky....víkend jak z praku, z toho přežiju do pondělí. :-¨))))))))

Mokrej Lomikar :-))))))))))))))))))))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (5) 24.06.05 13:27  999  (91284)

kvuli

................však neplaš se, údům zemdleným posilu dám, účty zaplatím, hleď již v prachu cesty Tvůj přelud se blíží, nese zprávu o času jenž zprvu jen nekonečným se může zdát, vidíš.........?......věříš........?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 24.06.05 13:23  999  (91284)

jsemosvezena

........stát se kapkou rosy, jitřní pozdrav květům mým a sluncem sežehnut, stát se součástí Tebe, nebem nekonečným..........

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 24.06.05 11:52  999  (91284)

trochu

Jako rozený pozitivista budu tedy předpokládat, že dokud to nebude vyvráceno, nejde o nepravdu, hurrráááá,  puzzle se začíná skládat, tak důvěrně české a přitom sršící nadějí.  Asi začnu komponovat sonet pro Marušku :-))) Úžasné, pokles na SPADU a duše jásá :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 24.06.05 11:39  999  (91284)

trochu

Maruško, je to pravda, nebo jde zase o žertík Pijáčka?

Maruškám zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 24.06.05 11:27  999  (91284)

zitra

Říkal jsi Maruš, to je přímo kurzotvorná informace, jenom teď nevím, jestli up nebo down. Nekecáš, opravdu jde o Mařenku? :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (2) 24.06.05 10:57  999  (91284)

zitra

Poslyš, CW, začínáš jít dost do hloubky, máš mé sympatie.Utility a elektroenergetika zejména jsou na řadě. Zdá se, že rádoby "zelené" agresivní přístupy k jaderné energetice začínají odplouvat kamsi do propadliště dějin a to tak, že celosvětově. Holt, kolo dějin nezastavíš. A spojitost mezi ČEZ a KB je asi ta samá jako v sámošce při rozhodování co koupit dřív, rohlík nebo koblihu?  Hladovýmu je to jedno a fajnšmekr sáhne po koblize,v té je občas marmeláda i když není na první pohled vidět, mňam.

ČEZu zdar, Lomikar:-)))

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.06.05 10:44  999  (91284)

Pokus o shrnutí VH

Mrknul jsem na své příspěvky a kupodivu vůbec se nečervenám, naopak jsem docela "pyšný", že se mnou avizované scénaře, bohužel pro minoritní akcionáře UNI, naplňují. Privatizační křeče UNI, zbytečně pozitivní manuipulace ze strany Boba a jeho party, uzavřenost SMA UNI atd. Vše dosud trvá a zdárně pracuje ke svému hořkému konci.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 24.06.05 09:51  999  (91284)

Pokus o shrnutí VH

Mamlasi, neslyšíš a nevidíš, právě jako zmíněná zhrzená milenka, oči slzama zakalené, v srdci stále plane cit a v hlavě naděje, ale v ruce za zády připravený nůž. Tak si to užij a snad jen pro budoucí poučení doporučuji, abys své příspěvky a reakce uložil do PC a časem (až Ti dojde, že na UNI je vymalováno) si je v klidu přečetl. Měj se pěkně, Lomikar :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 24.06.05 08:38  999  (91284)

Pokus o shrnutí VH

Ahoj mamlasi, chtěl bych Tě upozornit na Tvou zřejmou neobjektivitu. Již v úvodní větě shrnutí předpokládáš, že si vykoleduješ posměšky, ale jenom od nenormálních lidí. Tím vlastně říkáš, že kdo nesdílí Tvůj pohled na dění kolem UNI a SMA UNI, nemůže být normální. To je podle mne charakteristické pro současné vzedmutí vášní kolem UNI a svědčí o tom i Tvůj pohled a vnímání průběhu VH. Detailním popisováním kdo s kým a proti komu a proč právě tak a ne jinak, svědčí o úplném pohlcení problematikou UNI a o ztrátě schopnosti vnímat realitu. Schází Ti a nejen Tobě, odstup od dění na UNI, odstup tolik potřebný pro správné zhodnocení situace a možností, jak z této situace vyjít se štítem. Snad nejvíc mi tato situace připomíná mnohokrát umělecky i životem ztvárněný stav duše zhrzené milenky, který často i v životě končí skokem pod vlak. Až tato game skončí a budou se počítat padlí a ranění, věř, že nula od nuly pojde a zbyde jenom pachuť. Nejde o nic menšího, než si přiznat, že UNI je ztracená varta a chápu, že nejhorší ze všeho je umět přiznat tuto skutečnost sám sobě. A to si myslím, že je jedna z důležitých vlastností dobrého investora, potažmo spekulanta.Přeju Ti, abys k tomuto názoru na věc došel co nejrychleji a ušetřil nejen další případné ztráty, nebo i zanedbatelný zisk, ale abys ušetřil nervy a energii pro smysluplnější činnosti.Mamlasovi zdar, Lomikar :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 22.06.05 10:46  999  (91284)

qwertz

Jde o běžnou činnost "znalců" kapitálových trhů, kdy i ten poslední odborník konečně dojde k názoru, že po strmém nárůstu musí dojít k jakési korekci - odpočinku - vychladnutí hlav. Bylo, je a bude. Trend je ovšem jasný, tedy mnoho práce lze ušetřit a rozumný peníz na tomto titulu vydělat pokud člověk nedělá vůbec nic a zůstává neochvějně naložen v titulu nadále.

Jen mi začíná vrtat hlavou, zda nedělám něco špatně, když nevyužívám znalostí TA, které by mi mohly dopomoci k vyšším ziskům. Asi to žádná složitost není, mrknu na graf, vidím, že to půjde dolů => prodám. Nadále sleduji graf, přicházejí signály o růstu => nakupuji a těším se ze zisků. A tak pořád dokola. Jak prosté.

Není zde přítomen některý ze znalců TA, který by mohl avizovat budoucí pohyby kurzu a podělil se s námi o své zkušenosti. Já této metodě pořád nemohu přijít na kloub a tak možná poněkud zjednodušeně a ukvapeně zastávám odtažité stanovisko. Najde se někdo ??

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 20.06.05 23:41  999  (91284)

MP3

Je vidět,že to máš pěkně srovnané, není kam spěchat. Globalizovaný index zhodnocení za posledních 50 let je cca 11% na akciových titulech a jak jsem dnes viděl někde na webu , průměr akciových  fondů v ČR má výnos cca 15% p.a. a když si vzpomenu na cenu ČEZu k 31.12.04 cca 340 Kč a ještě mrknu na diskontní sazbu ČNB O,75% p.a., tak nevím o čem je na ČEZu řeč - o ničem. Kdyby takhle zůstal do konce roku (a že nezůstane) je zaděláno na hodně let dopředu, kdo to nevidí, tomu není pomoci..

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 20.06.05 17:55  999  (91284)

MP3

Pan 999 neprodal a ještě hodně dlouho neprodá, ptáte se proč ? Docela se mu líbilo, když 1% byla 1 Kč, teď to bude už 5 Kč a tu radost, až  1% bude 10 Kč si prostě nemůže nechat ujít. Vy byste to udělali ?

Není co dodávat, prostě jenom ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 20.06.05 17:52  999  (91284)

MP3

Zuzko,Ty víš  ze všech nejlépe, že teď pouštět může jenom bloud, jsme rádi, že chceš naši vybranou společnost zdobit i nadále.

Jménem klubu 999 volám : "Zuzce zdar", Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.06.05 15:31  999  (91284)

to BOB

To bylo pěkný, máš můj hlas, opravdu.

Chodům zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 17.06.05 13:37  999  (91284)

Ocenění UNI dle SMA je nevěrohodné !!!

Je mi docela líto, že jsem v časovém presu, tak jenom telegraficky:

1, Spočítejte poměr pozitivních a negativníchn info od Boba a xenona a sečtěte je pak dohromady, myslím, že bezkonkurenčně to bude hodně vpředu, žádný z jeho hlášených zlomových bodů zatím nevyšel, ať už se jednalo o katapultaci ceny po schválení, po zaplacení,po ukončené privatizaci, po posudku apod., dnes se naopak stává čím dál častěji skloňovaným slovem soud a soudní řízení, atd........ 

2, ano, Bob hovořil o dobré investici pod 100, ale neříkáte už, že to samé vykřikoval nad 200,

3,  až bude cena na  UNI 400, budu jeden z prvních gratulantů, věřte mi alespoň toto,

4, díky za přání, Vám to samé :-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 17.06.05 12:46  999  (91284)

Ocenění UNI dle SMA je nevěrohodné !!!

Za odborníka na všechno se nepovažuji, poslanec nejsem, všemu taky nerozumím a ve straně jsem zatím žádné nebyl, všechno špatně .mamlasi, úplně mimo.

Nabídl bych možná jedno daleko jednodušší vysvětlení toho, co zřejmě nedokážete vstřebat. Nemám rád duševní  masáže a výplachy prováděné lidmi jenom za účelem ohlupování druhých a s tím souvisí poněkud náročnější záležitost a to je používání vlastního lebečního obsahu.

Díky za inspiraci, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 17.06.05 12:14  999  (91284)

Dóóóbrééé rááánóóó :-))))

Tu soutěž jsem dělal já, neboj, hned po valnici to sem šoupnu.

Na ČEZu se tipuje dobře, člověk si musí ale dobře držet rádiovku :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 17.06.05 11:49  999  (91284)

Poradite?

Díky, vytryskla mi slza, pěst se dojetím sevřela a jaksi nedopatřením jsem Ti dal svůj hlas, prosím, už to nedělej, jsem citlivá duše. Ale vážně, přímá akce, vlastní peníze, rozum v hrsti a citlivé smysly jsou to nejlepší, souhlasím a lezu Ti také do zadnice, jak jsem se již dočetl, ale navzdory všemu a všem, dělám to s potěšením.

Do zadnice umí vlézt každý, otázka je ve výběru té správné a to už každý neumí a proto řiťolezcům na ČEZu zdar, jste tady správně, to Vám vzkazuje Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (5) 17.06.05 10:52  999  (91284)

kvalifikované MPO

Sdílím Tvé obavy z rychlého růstu, korekce určitě budou následovat, je ale otázkou, jestli se nebude jednat o korekci k 550. Skoro to svádí k tomu, hledat eiskýbl na oslavy 500, ale jeden opravdu neví, tady je možné úplně všechno, zvláště po serii poziinfo, které, jak se zdá, nemají konce.

ČEZ je lahůdka pro labužníky, vychutnávejme všemi smysly, ale nechme si rezervu, to lepší teprve máme před sebou, kuchaři se činí a pod dveřmi je mezera, zavřete oči, cítíte ? Hostina pomalu začíná.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.06.05 10:13  999  (91284)

to Lomikar

Všechno je možné, nic se nedá vyloučit, ale já bych to spíš viděl na delší běh.

Víře zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.06.05 10:09  999  (91284)

to Lomikar

Řeším o víkendech ten samý problém, kéž by takhle rychle rostly kurzy :-)))

Růstovým možnostem a dobře nabroušeným kosám zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.06.05 10:06  999  (91284)

to Lomikar

Pak Ti gratuluji a obdivuji Tě, vážně.

Buldozerům zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.06.05 10:03  999  (91284)

to Lomikar

Ano, mé úvahy jsou stejnosměrné, alespoň mne nemusíš podezírat z konjunkturalismu a davového chování. Asi mám pro takový postup své důvody, které jsem zde mnohokrát prezentoval. Rád bych, abys rozlišoval dvě roviny mého přístupu a nepovažoval každé právě se nenosící vyhlášení za útok na UNI a SMA. Zde je podstata mých pohledů na dění na UNI :

1, UNI je skvěle prosperující firma, SMA je výborný nástroj na hájení zájmů minority,

2, UNI v privatizaci je "spící drak" a proto i lahůdka pro opravdové světáky a znalce kapit.. trhů (ne pro po uši zadlužené) a SMA dle mého názoru dělá vše pro vlastní neúspěch.

To je v kostce vše, měj se pěkně :-))) 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.06.05 09:54  999  (91284)

to Lomikar

Trochu bych poopravil, proti UNI nic nemám, proti SMA UNI už vůbec ne, naopak, UNI je ze spekulativního hlediska určitě zajímavý titul a SMA považuji za velmi vhodný a účinný nástroj k naplnění cílů minoritnícgh akcionářů. Co nemám rád je to, když někdo účelově masíruje, třídí informace a neuvědomuje si, že tyto nesmyslné  aktivity uškodí nejen SMA a jeho členům, ale v konečném dopadu i jemu samotnému. To platí dle mého názoru i v případě o kterém je řeč, tedy o posudku .

O ziskových a růstových možnostech firmy UNI snad nikdo nepochybuje, tady není spor, je však otázkou, jak to všechno dopadne. Dobře víš, že dlouhodoběb zastávám názor, že UNI je zatraceně splašená kobylka a proto je předurčena pro silné spekulanty. Myslím, že se opravdu brzy rozhodne a nemalou úlohu v tom budou hrát i splátky úvěrů některých rozmlsaných masérů, uvidíme.

Spícím drakům zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.06.05 09:41  999  (91284)

to Lomikar

Pro podobné úvahy si vždycky čas udělám, zejména proto, že je na rozdíl od Tebe nepovažuji za plané tlachání.

Měj se :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.06.05 08:54  999  (91284)

to Lomikar

Ano, zatím jsem velmi úspěšný investor :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.06.05 08:51  999  (91284)

Ocenění UNI dle SMA je nevěrohodné !!!

Je vidět, že soap opera pokračuje, teď zbývá jediné, vrabčí hnízdo na hlavě, kšandu napříč, boty bez tkaniček se žralokem a hurá na ně. A mezi námi děvčaty, o jakých nákupech ve velkém je řeč ? To má být žert ? Stačí se podívat na skutečné kurzotvorné obchody, porovnat je s historickými daty a není co řešit. O žádné velké nákupy nejde, to je zkrátka lež jako věž!!!

UNI zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (4) 17.06.05 08:35  999  (91284)

Ocenění UNI dle SMA je nevěrohodné !!!

Volnost ve zpracování posudku nedává jasnou odpověď na Vámi rudě položenou otázku. Vstupní data jsou jedna věc, postup při jejich zpracování je druhá věc.Jinak řečeno, co hodnotitel, to jiný výsledek. Skutečnou cenu budete zanedlouho znát a třeba bude ještě vyšší než posudkem uváděných 211,- . Já jsem se snažil poukázat na diletantský přístup SMA při výběru partnera, který se zpracoval dokument zásadního významu pro SMA. Jde o zbytečné oslabení vyjednávací pozice, možná jste si dosud neuvědomil, že nyní již nejde o rádoby chytré řeči na chatu, ale o tvrdé obchodní jednání s velmi silným a zkušeným partnerem.Nic více, nic méně. Pokud to nechcete nebo neumíte pochopit, tak  s tím se nedá nic dělat.

UNI zdar, Lomikar :-)))

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 16.06.05 20:31  999  (91284)

Ocenění UNI dle SMA je nevěrohodné !!!

Čísla jsou v pořádku pro toho, kdo je sestavuje a kdo jim chce věřit, ale bohužel, v případě firmy, kterou si SMA UNI objednalo, jde o základní nedostatky, které úplně podlamují věrohodnost autora a tím i posudku samého. Poskytovatel služeb na finančním trhu, který si troufá na ocenění podniku typu UNIPETROL by asi měl být poněkud čitelnější a nechovat se jako trhovec se zbožím, kterého už druhý den nenajdete a o to si domnívám, že  jde, o důvěryhodnost.

ČEZu zdar,. Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 16.06.05 16:16  999  (91284)

Ocenění UNI dle SMA je nevěrohodné !!!

Je s podivem, že SMA UNI spolupracuje a opírá se o výstupy tzv. nezávislé společností  ResPerita CONSULTING která :

1,  Pracuje s pojmem "VLASTNÍ JMĚNÍ" a skloňuje ho ve všech pádech, přitom si zřejmě tato "renomovaná účetní firma" a ani zadavatelé  nevšimli, že tento pojem již nějakou dobu neexistuje. Lze se dohadovat, že se jedná o "VLASTNÍ KAPITÁL".

2.  Webové stránky této podivuhodné společnosti jsou ve výstavbě : www.resperita.cz

Myslím, že takový kanón na PKN moc nezabere.

UNI zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 15.06.05 15:14  999  (91284)

Jak se přepracovat - výstraha !!!

To je komické, právě před chvílí jsem pochleboval štětináčovi na UNI ohledně vyváženosti informací a bác, podle jedněch novin se Bartošová upracovala, podle jiných se upila, případně umilovala ke zhroucení. Vidíš, jak se dá s informací šachovat, naštěstí v případě Bartošky půjde o bohulibý počin, když zmizí ze scény, na UNI to bude asi poněkud krušnější.

Informací pár, nemusí být vždycky dar, tak soudí Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 15.06.05 15:09  999  (91284)

Jak se přepracovat - výstraha !!!

Jen abys sehnal spoj, to může být velmi rychle, nechceš raději exotiku odložit?

Ex(r)otice zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 15.06.05 15:03  999  (91284)

Doporučení na hladině 140 Kč - nákup to Štětináč

Souhlasím všema deseti, kvalitní informace jsou nejen  tzv. pozitivní, ale i ty ostatní až po tzv. negativní. Kvalita výběru informací a jejich vzájemná vyváženost jsou jako siamská dvojčata, podceňování informační strategie se může šeredně nevyplatit a historie tyto případy dokáže pojmenovat v množství nezměrném. Jednostranná záplava tendenčně laděných zpráv je na tomto titulu naprosto zřejmá a ve svém důsledku asi smete i své hlasatele a s nimi i nějaký počet nevinných obětí, ale to se už tak někdy při záplavách stává, bohužel.

Povodňovým nádržím a poldrům zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 15.06.05 14:51  999  (91284)

Prosím zúčastněte se valné hromady Uni.

Vážený pane Václave,
již dlouho jsem na těchto stránkách nečetl tak stručný a plně výstižný text popisující naprosto bez servítků dění kolem UNI. Ano,máte pravdu, politici a většinoví akcionáři si s lidmi dělají často co chtějí. Je poučné slyšet tato slova od jednoho ze zakládajících a s ním až bytostně spjatých členů SMA UNI. Ty věty nešly lépe napsat a poskládat proto, že jsou psány životem.

Všechna čest a sláva pro Václava, bez kterého se žádný národ ani sdružení v ČR neobejde.

Václavům všech kategorií zdar, Lomikar :-)))     
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 15.06.05 14:33  999  (91284)

Jak se přepracovat - výstraha !!!

Prosím místní spekulanty, aby se vyvarovali nadměrné zátěže a neskončili jako níže uvedená hvězda, nechtěl bych takto dopadnout. 

 http://revue.idnes.cz/lidicky.asp?r=lidicky&c=A050615_092739_lidicky_jup

Rozumné práci zdar, přepracování je zmar, to Vám přeje Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 15.06.05 11:33  999  (91284)

kurs

Houfy se šikují, teď bych nevylučoval ani snahy o prolomení dosavadního rekordu a úporný pochod na kótu 470.

999 :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 15.06.05 11:28  999  (91284)

Informace z JE Temelín 15. 6. 2005

Jseš si tím jistá ?

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 15.06.05 11:18  999  (91284)

Informace z JE Temelín 15. 6. 2005

Já jsem teda padavka, u mě to je tak 95:5, není to tím, že ženy jsou prokazatelně odolnější vůči stresům apod. ?

999 :-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 15.06.05 11:03  999  (91284)

Proč jsem nyní v Unipetrolu a ne v ČEZu to 999

Každý máme své způsoby jak hodnotit příležitost k zisku, přiznávám, že jsem poněkud konzervativnější nátura a UNI mi nahání trochu strach.

Přeju Ti, abys hodně vydělal.

ČEZu a UNI zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.06.05 10:53  999  (91284)

Proč jsem nyní v Unipetrolu a ne v ČEZu

Obdivuji Tvoji vytrvalost a zarputilost, ale srovnávat dividendový model na UNI a ČEZ mi nepřipadá právě akurátní. Jednak si myslím, že i když ropa a elektřina mohou svádět k různým teoriím o jakési podobnostii, jde o dvě zcela odlišné záležitosti, jak teritoriálně tak způsobem provozu o rizikových faktorech nemluvě. Výše tržní kapitalizace vypovídá také o něčem, myslím, že tady platí Tebou často používaný výrok o hruškách a jablkách. Co je však nejpodstatnější rozdíl ? Zatímco ČEZ privatizuje, UNI byl zprivatizován.

V úctě.

ČEZu a UNI zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (2) 15.06.05 10:39  999  (91284)

Proč jsem nyní v Unipetrolu a ne v ČEZu

Původně jsem chtěl bodík po bodíku polemizovat a vyvracet Tvé argumenty, ale kritickým okem zarputilého ČEZáka vidím, že okolnosti, které vyhodnocuješ jako spíše negativní ( např.výše dividend)  jsou již dnes skutečností, byť skromnou, ale u UNI hodnotíš tento parametr velmi silně pozitivně, i když ještě nenastal a třeba vůbec nenastane. Také zmíněná privatizace, Tebou hodnocena velmi silně kladně (u ČEZ dosud neproběhla a cena akcie roste) zároveň však spekuluješ na příznivé  dopady (které dosud nenastaly a dle mého názoru nenastanou) privatizace pro minoritního akcionáře u UNI (ve skutečnosti cena akcie klesá).

Domnívám se, že skutečnost bude velmi odlišná od Tvých předpokladů, zejména a právě z důvodu privatizace UNI. Obecné pravidlo, že privatizace jakékoliv společnosti přináší vyšší profit nezpochybňuji, jkladu si však otázku, kam tento profit poplyne. Jsem toho názoru, že PKN neprivatizoval UNI proto, aby se s někým bratrsky dělil, uvidíme, jde jen o názor.

UNI i ČEZu zdar, Lomikarb -)))

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 15.06.05 10:11  999  (91284)

Pozvánka do blázince aneb co všechno se může stát !!!

Naprosto s Tebou souhlasím a věřím Ti každé písmenko, které jsi napsala, jsem přesvědčen, že mluvíš přímo z vlastní zkušenosti. Myslím, že se vůbec nevylučujeme v pohledu na smysl investování, ale  v  technice, kterým tento smysl naplňujeme. Ty preferuješ každodenní obchodování se zajištěným rizikem, já se považuji za superlongaře. Možná by stálo za to porovnat vynaložený čas a získaný profit, abychom našli společnou bázi. Myslíš, že bys mohla kvantifikovat v % zhodnocení Tebou vložených prostředků např. za 4 roky ? Já se pohybuji cca okolo 500% po odečtení všech nezbytných výdajů a časově mi to zabere cca 10 hodin týdně. Jak jsi na tom Ty ? Jestli lépe, začnu chodit k Turkovi taky, vážně.

CW a ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:00 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  677.00  +0.15% 
 ČEZ  881.00  -4.91% 
 ERSTE  1 098.00  +0.60% 
 GEN(NORTON)  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  255.01  +0.40% 
 KB  772.00  +0.13% 
 KOFOLA  304.00  0.00% 
 MONETA  100.00  0.00% 
 PHOTON  43.30  -1.48% 
 PILULKA  125.00  0.00% 
 PM  15 300.00  -0.26% 
 PRIMOCO   915.00  +0.55% 
 VIG  736.00  +0.68% 
Komodity online
 Ropa 85.08 USD 15:38   
 Zlato 2322.64 USD 15:38   
 Stříbro 29.07 USD 15:38   
 Káva 226.67 USD 15:38   
 Cukr 20.05 USD 15:38   
 Bavlna 74.77 USD 15:38   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.