Příspěvky nebo odpovědi uživatele realista









Příspěvky nebo odpovědi uživatele realista. Výpis příspěvků 281 až 300 (670)


Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.05.02 21:24  realista  realistazavinacemail.cz  (18397)

To: Pijack

Mýtus to rozhodně není, když pominu motivy toho kdo prodává, prostě na trhu je přítomen, ale to Vy vidět nemůžete, když nemáte přístup do SPADu:-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.05.02 21:18  realista  realistazavinacemail.cz  (18397)

To: ctenar

Poptávka je zcela normální jako u ostatních titulů. I když je kurs pod tlakem nabídky, v minulých příspěvcích jsem vyjadřoval přesvědčení, že je jen otázkou času a privatizačního vývoje, kdy i 100 milionů kusů může být trhem vykoupeno  a manipulace se v podstatě stane nemožnou. Je pouze zapotřebí, aby trhem prošlo 8-10 miliard korun...není to málo, ale když se podíváte na KB, je to zcela reálné. V současné době na poptávkové straně stojí dva investoři - jeden věří, že trh je manipulován a uměle udržován na nízké ceně, a tudíž nakupuje (podobně jako já) proto, že 1.není možné určit, kdy důvody pro manipulaci pominou, kurs vystřelí podobně jako dnes prudce vzhůru a na nákup bude pozdě 2. cena je uměle držena na tak nízké úrovni, že prostor pro pokles je mimořádně omezený (je mnoho takových emisí, kde riskujete propad max. 10% a současně máte naději na potenciální zisk za jistých okolností i ve výši 100%?). Druhý investor v manipulaci nevěří, a nakupuje prostě z důvodů za 2.
 
V podstatě je možné říct, že se nakupuje právě proto, že je cena držena příliš nízko na to, aby se našlo dostatek investorů ochotných na této ceně prodávat a tlačit kurs pod 80 Kč, vyjma manipulátora, který ovšem pod touto hranicí prodávat ochoten není. Jde taky o to, že způsob obchodování v posledních týdnech a měsících přinesl velmi mnoho indicií, že zatímco poptávku zajišťuje široké spektrum objednávek, nabídka pochází z podstatné části z jednoho zdroje...Pokud by tento "zdroj" akcií na trhu přítomen nebyl, jako se to stalo dnes, deficit nabídky samozřejmě posune kurs vzhůru. Toto přitom není pouze můj postřeh, konstatování, že obchodování na ČEZu bylo ovlivněno přítomností velké prodejní objednávky, se stalo koloritem reportů většiny makléřských společností...Označení "manipulace" přitom používám proto, že "manipulátor" se nechová tržně a nesnaží se dosáhnout při svých prodejích co nejvyššího zisku, ale je veden zcela jinými důvody. Poslední dny jsem psal, že může prodávat výše a to se dnes zcela potvrdilo. Jeho zájem jej ovšem vedl k tomu, že dnes ani při vyšších cenách neprodával, protože na základě vývoje v posledních dvou dnech by narůstající poptávku krátkodobě zcela jasně stejně nezvládl. Jsem dokonce přesvědčen, že hlouběji pod 85 už cenu do rozhodnutí vlády o výměně distribuček za ČEPS nedostane. A to je současně to, čeho se bojím nejvíc, abych se přiznal, a proč to tady stále rozebírám. Zaráží mne totiž zarputilost s jakou manipulátor prováděl své prodeje v posledních dvou dnech, kdy bylo jasné, že po oznámení tak dobrých hospodářských výsledků naroste poptávka velmi podstatným způsobem - přesto prodával dál...To ve mě vzbuzuje jistou pochybnost, zda jeho chování není podpořeno znalostí faktu, kterému momentálně trh nepřikládá důležitost - např. to, že není vůbec jisté, že vláda skutečně plánovanou výměnu ČEPS za distribučky do voleb odsouhlasí!!! Kdyby se to nestalo, růst k 90 by krátkodobě skutečně nebyl opodstatněný...Jistá nelogičnost v chování manipulátora v posledních dvou dnech by to naznačovat mohla...(tímto bych skončil, ale pokusím se předejít jistým reakcím předčasnou odpovědí na ně: nespekuluji tady bezdůvodně, pro mne to smysl má, protože na základě konfrontace zdejších názorů na toto téma a vývoje na trhu přisuzuji určitým variantám určitou pravděpodobnost a na základě toho upravuji počet akcií ČEZu, které držím...takže díky za každou reakci:-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 02.05.02 15:32  realista  realistazavinacemail.cz  (18397)

To: ctenar

Těžko na Vaši otázku odpovědět, pokud Vy osobně nevidíte, že až do dneška (uvídíme co dál) to byla především síla nabídky, která tlumila růst. Doslova křišťálově jasně to vyplývá z vývoje kursu po uveřejnění výsledků - Vy myslíte, že v den, ve kterém byly překvapivě dobré výsledky oznámeny, investoři vyčkávali a teprve dnes se rozhodli nakupovat? Mám Vám vysvětlovat jak poznat, že cena na trhu je omezována velkou nabídkou? Kdyby jste se podíval např.na intraday graf z 29.4., uviděl byste ranní vzestup na 82 okamžitě po otevření, následovaný rychlým prodejem do 81,50 a pak již jen vodorovnou poptávkovou čáru na úrovni 81,50, do které v průběhu celého dne někdo vyprodával, takže zájem nakupujících byl, ale proč kupovat z nabídky, když nabídka jde ráda za Vámi...Nakupující přitom ze své poptávkové úrovně neuhýbali, tak jak by se stalo, kdyby zájem nakupovat nebyl... To je pouze jeden příklad. Včerejšek byl opakováním - nákupy do téměř 83 a pak po celý den prodeje za 82, kde byla poptávka stále...To podle Vás neměli investoři chuť nakupovat? Dnes evidentně na trhu tato nabídka ve míře minulých týdnů není, a během jednoho dne jsme dosáhli posílení o totéž co za poslední dva týdny...Stále si myslíte, že zájem nakupovat není? Právě ve svém příspěvku, který zmiňujete, jsem uvedl doslova: "většina trhu považuje tento titul za podhodnocený, ale vzhledem k prozatímní síle nabídky, je každý opatrný a vyčkává. V okamžiku, kdy se z trhu tato nabídka ztratí, zábrany investorů velmi rychle padnou a vzestup může být stejně rychlý jako v případě Komerční banky, kterou si za 1000 taky už nikdo nekoupí... " Nabídkou byla myšlena nabídka "manipulátora". Pokud si přečtete reporty makléřských společností jen dva dny zpět, najdete formulace typu "u ČEZu byla dnes na trhu silná prodejní objednávka" (Patria, Fio, Cyrrus...) naprostá většina totiž o této objednávce ví, proto se o ní mluví všude v jednotném čísle, dokonce v reportu společnosti Fio můžete narazit na "zahraniční" objednávku v uvozovkách, neboť ani zde evidentně nevěří, že pokyny k prodejům přichází reálně ze zahraničí...Abych tedy odpověděl na Vaši otázku: kupují všichni, ale fakt, že na této úrovni je nabídka nepochopitelně a prozatím nepřekonatelně vysoká, je jediným faktorem, který investory dosud nutil k opatrnosti, nic jiného...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.05.02 10:20  realista  realistazavinacemail.cz  (18397)

Spiklenci, bubáci, ukřivdění a akcie ČEZu..

dík Matematikovi a čezovýmufanatikovi za podporu, způsob jakým se prodeje balíku dosud uskutečňovaly, není obvyklý, a jako faktor ovlivňující kurs nebylo myslím od věci jej rozebrat...
 
Jinak jakoby nikdo z těch co dnes přispívali, nečetl můj příspěvek To: Albert z 1.5.2002 23:30:54, kde jsem docela jasně řekl, proč jsem vážil tolik slov o manipulaci - hlavně, že zaslali ten svůj se stejnými argumenty, na které jsem už odpovídal Albertovi...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.05.02 09:59  realista  realistazavinacemail.cz  (18397)

Spiklenci, bubáci, ukřivdění a akcie ČEZu..

Máte pravdu, také jsem si toho už před nějakou dobou všimnul:-))) V tomto případě mi to ovšem stálo za to...pokud mé příspěvky štvaly moc, tak se omlouvám:-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.05.02 09:57  realista  realistazavinacemail.cz  (18397)

Musím se smát všem, kteří hledají nějakou senzaci

...má odpověď Albertovi patří i Vám...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 01.05.02 23:30  realista  realistazavinacemail.cz  (18397)

To: Albert

Váš dojem je naprosto mimo. Konkrétně já mám ČEZ nakoupen, ale pouze třetinu toho, co jsem do něj ochoten vložit, až se situace vyjasní. Takže při poklesu rozhodně mnoho neprodělám (troufám si říct, že dlouhodobě už vůbec ne), a když mi to uteče, taky docílím jistého zisku...Můj postoj není otázkou nervozity, ale snahy maximálně si ujasnit situaci, protože jestli je na trhu přítomen někdo, kdo chce kurs udržet na této úrovni (čemuž na 90% věřím), v okamžiku, kdy pominou důvody proč tak činí, kurs může z této cenové hladiny velmi rychle utéct nahoru. Nepřipravení (možná právě Vy), budou chvíli překvapeni (v domění, že jde pouze o dočasné posílení), což lehce může skončit tak, že než se rozhodnou vůbec nakoupit, kurs bude ještě výše...Kurs této akcie se může držet na 80 ještě měsíce, ale je třeba vnímat signály z trhu pokud možno každý den ještě pozorněji než u jiných titulů, protože většina trhu považuje tento titul za podhodnocený, ale vzhledem k prozatímní síle nabídky (kterou těžko můžete i Vy popřít) je každý opatrný a vyčkává. V okamžiku, kdy se z trhu tato nabídka ztratí, zábrany investorů velmi rychle padnou a vzestup může být stejně rychlý jako v případě Komerční banky, kterou si za 1000 taky už nikdo nekoupí...
 
Navíc Vaše argumenty opět míjejí cíl. Prosím čtěte pozorněji. Tady nikdo nemluví o tom, že by konkrétně Woodi měli zájem stlačit kurs nebo spekulovat s klientskou objednávkou. Tady se již delší dobu mluví o tom, že někdo (vzhledem k síle nabídky s největší pravděpodobností schovaný za ČSOB) se snaží zadáváním prodejních příkazů přes různé makléřské společnosti držet kurs na nízké hladině. Pokud Vy tuto nabídku neregistrujete, a reakce kursu ČEZu na přicházející zprávy se Vám zdají adekvátní, je to samozřejmě Vaše věc. Já se ovšem snažím zamýšlet nad důvody, které mohou vést majitele tohoto velkého balíku k prodejům za dnešní ceny. Protože za současné situace je bez debaty, že stejné množství by pohodlně prodal i o korunu dvě výše...Byl bych tedy rád, kdybyste místo Vašich dedukcí ("crossy určitě cenu a názor investorů neovlivní", "Kdyby tady ukázali celý množství najednou, tak se možná všichni pose..." - což tady každý poučenější diskutér dávno ví), raději napsal nějaký kloudný důvod, proč by někdo měl dnes vyprodávat za tyto ceny tak velký balík akcií...
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 01.05.02 22:58  realista  realistazavinacemail.cz  (18397)

To: Bobb

Souhlasím, motivaci prodávajícího, který se snaží držet kurs dole kvůli nižší odkupní ceně pro případné budoucí stažení akcií z trhu, myslím můžeme vyloučit. Zkuste si přečíst argumentaci právě na toto téma z minulého týdne.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 30.04.02 23:33  realista  realistazavinacemail.cz  (18397)

To: Bobb

Děkuji za příspěvky Bobba. Není nad to, když někdo dokáže k problému přistoupit racionálně...ještě tak kdyby byl někdo, kdo mi racionálně vysvětlí tu nepochopitelnou nabídku na trhu...vypadá to, že se budeme muset ozbrojit trpělivostí, v tomto případě asi kdo si počká, ten se dočká:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 30.04.02 16:09  realista  realistazavinacemail.cz  (18397)

To: Xsara

Ale jistě, obchodník nemá žádnou jinou možnost než prodávat. Já jen konstatuji, že již delší dobu v řádu měsíců je na trhu nabídka, která neodpovídá tomu, lépe řečeno se tím neřídí, jaké přicházejí informace. Podívejte se jen na poslední vývoj: kdyby u Telekomu nebo KB bylo plánováno zvýšení jejich fundametnální hodnoty o 10-20% z aktuálního kursu na akcii, dosáhly by navíc daleko lepších hospodářských výsledků, přišla informace, že restrukturalizace (u ČEZu spuštění turbíny) probíhá podle plánu, reagovali by kursy těchto titulů na všechny tyto informace posílením o ubohých 5% (když počítám posílení ze 78, kdy přišla první informace, na 82)??? Ano, připouštím, že to co píšu, mohou být kecy, ale Vám opravdu připadá, že kurs ČEZu reaguje na přicházející zprávy adekvátně, tedy přirozeně? Je opravdu možné, že někdo prostě jen prodává balík akcií. Vpravdě obrovský, ale budiž. Aby ale prodával za tyto kursy, musí buď vědět víc, než ostatní, což je každopádně divné, nebo má důvod nesouvisející s tím, za kolik prodává...Prostě nepředpokládám, že by majitel takového balíku prodával prostě jen tak, nebo že by potřeboval peníze...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 30.04.02 15:19  realista  realistazavinacemail.cz  (18397)

To: Xsara

Problém je, že tady nejde o 2 mil. kusů, tady někdo prodává neustále a jakékoliv množství kusů při ceně nad 81.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 30.04.02 14:52  realista  realistazavinacemail.cz  (18397)

To: amater

Když jsem viděl poprvé na začátku prosince minulého roku spekulace o "manipulátorovi" na trhu, také jsem se smál a považoval jsem za daleko pravděpodobnější, že prostě někdo vyprodává, ža cena na trhu vlastně víceméně odpovídá skutečnosti apod. Od té doby se ovšem stalo několik událostí. Reakce trhu na ně mě dostatečně přesvědčily o tom, že výsledný kurs není vytvářen pouhým střetem nabídky a poptávky, ale že na straně nabídky stojí někdo, komu nezáleží na tom, jak vysoko prodá, ale na něčem zcela jiném...Myslíte si, že někdo opravdu chce na těchto cenách rozpouštět balík (o což se snaží více než půl roku), když se během dalšího půl roku rozjede privatizace? Řekněte mi o jakémkoliv důvodu, který by Vás přinutil, abyste tyto akcie dnes nebo v horizontu půl roku prodával...A je velmi zvláštní, že třeba dnešní vzestup je doprovázen tolika crossovými obchody zrovna ve společnosti, která stále stojí na nabídce...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 30.04.02 14:14  realista  realistazavinacemail.cz  (18397)

To: Xsara

Pokud máte svůj podnět v elektronické podobě, bylo by možné jej zaslat na mou adresu? Rád bych se připojil, a myslím, že by nebylo od věci, aby to udělalo co nejvíce investorů. Podle mého poslední týden jednoznačně prokázal, že manipulátor by mohl beze vší pochybnosti dosahovat při svých prodejích vyšších cen, což znamená, že jeho motivací není dosažení zisku. Co více by KCP chtěla?
 
Děkuji za Váš případný mail.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.04.02 09:44  realista  (15419)

Dnes bude sešup

A to důkladný.Vymeťte telekom dokud můžete.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.04.02 01:19  realista  realistazavinacemail.cz  (18397)

To: Málomluvný a sandokan

Vidím, že p.sandokan moji argumentaci přesně pochopil: p.Málomluvný se doporučuje zachytit výsledků 1.května - ta čísla by však musela být učiněný zázrak, aby významněji než nevýznamně posunula kurs vpřed. Jak shodně se mnou p.sandokan poznamenává, dobrý vývoj hospodaření je již v kursu velmi pravděpodobně započten. Pokud tedy banka vyhlásí i dobré výsledky, kurs prostě nestoupne a majitelům akcií se nabídne otázka nač ještě čekat...což může být lehce spouštěcí mechanismus zatím asi nevýrazného poklesu. On totiž stále působí na investory jako magické zaklínadlo fakt, že ČS asi půjde z trhu - což je mimochodem jediná příčina dnešního růstu... Ale pozor na to, investovat do některého titulu jen proto, že je to banka, která zůstane na trhu jedinou, a proto, že dosud rostla, to jsou důvody stojící na vodě...Dnes nejmenovaný makléř projevil názor, že z jeho pohledu je z dlouhodobého hlediska lepší koupit akcie KB než investovat do Unipetrolu. V podstatě s ním souhlasím až na jedno: podle mne je daleko pravděpodobnější, že krátkodobě vykáže KB proti Unipetrolu podstatně menší kursový zisk, ne-li ztrátu. Nevzpomínám si, že by se mi kdy výrazněji vyplatilo kupovat s odůvodněním, že investuji na delší dobu - než přišla ona očekávaná "dlouhá" doba, vždy jsem se mezitím dočkal poklesu kursu, a to většinou i velmi výrazného. Protože, jak jsem zde už uvedl, za zástěrku dlouhodobých nákupů si investoři rádi skrývají fakt, že z krátkodobého pohledu v podstatě není šance na žádný výraznější růst...Stejně tak makléřské společnosti NIKDY nesníží ani po velmi výrazném nárustu své hodnocení z kupovat na prodat, přestože je to evidentně jediné řešení!!! Vždy následuje akumulovat nebo dlouhodobý nákup, protože kdyby byli radikálnější, 1. by to zbytečně zvýšilo volatilitu emise, což by nesvědčilo za 2., že makléřské společnosti se musí stále snažit získávat další a další klienty, kterým samozřejmě musí cosi doporučit (a aby to současně moc "nelítalo"...)(konkrétně v současné situaci to může být kromě ČEZu pouze KB, protože ostatní emise jsou pro konzervativnější investory příliš profláknuté...) Ona se KB asi ještě nějakou dobu udrží, ale obával bych se toho, že její další vývoj se může velmi blížit poslednímu vývoji na amerických trzích, kde investoři jsou nuceni přijmout jako fakt, že i přes stále trvající dobré vyhlídky na hospodářské oživení zvedli kursy příliš rychle, a momentálně, než nastane další zlepšení, jejich akcie není ochoten nikdy koupit výše, takže vývoj dostal postupně klesající charakter, který se lehce může přehoupnout i do dalšího, poněkud nesmyslného, krátkodobého výprodeje...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.04.02 12:27  realista  realistazavinacemail.cz  (18397)

To: jiri

Pane jiri, bylo by možné s Vámi pohovořit po mailu?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 26.04.02 09:49  realista  realistazavinacemail.cz  (18397)

Restrukturalizace ČEZ (viz. HN)

Dobrý, už to mám na ihned
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 26.04.02 09:45  realista  realistazavinacemail.cz  (18397)

Restrukturalizace ČEZ (viz. HN)

Napište prosím víc, na základě čeho se tak stane? Rozhodla o tom vláda? Nebo je to něčí vyjádření? Spekulace? Dík, nemůžu si teď letět pro noviny...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.04.02 09:40  realista  (20628)

Souhlas s panem opatrným

Unipetrol byl taky 120 pak před privatizací 58 a dnes ?.Jen blázen dá za akcii více než bude cena za prodej státního podílu.Raději telecom prodat než dopadnout jak výše uvedený případ.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.04.02 00:30  realista  realistazavinacemail.cz  (18397)

Přes 3000 to asi nepujde

Také jsem byl docela příjemně překvapen, že se zde diskutovalo se zájmem o věc, přestože to možná budu já, komu dá budoucnost na frak. Myslím ale, že takovéto polemiky nám spíše pomohou ve zvážení co nejvíce faktorů, které mohou ovlivnit příští vývoj. Bohužel pro mne tato akcie asi na dlouhou dobu ztratila přitažlivost, přesně pro to, co píšete: kdybyste tyto akcie měl, vylezl byste z nich...asi jen proto, že by se Vám zdálo 50-60%-ní zhodnocení dostatečné...a taky možná proto, že další růst mohou způsobit opravdu jen ti investoři, kteří, jak jste trefně poznamenal, "teprve zaznamenali růst a teprve nastoupí" - jenže se mi zdá, že to je taky jediná jejich motivace - nastoupit do rozjetého vlaku bez ohledu na to kam se řítí, protože "extra" výsledky jsou zatím pouze na papíře managementu, a jaksi mimoděk se předpokládá, že KB bude kráčet v restrukturalizaci stejně úspěšně jako Spořitelna...Bohužel, tohle není má parketa...až se objeví reálná fakta, od nichž bude možno alespoň v náznaku odvodit na kolik byl dosavadní růst opodstatněný, budu uvažovat o nákupu či prodeji. Do té doby se mi zdá investice do akcií KB pouze jako spoléhání se na to, že tento vlak setrvačností popojede ještě o něco dál...osobně se budu ale raději držet přístupu Warena Buffeta, který se po celou dobu trvání boomu investování do technologických titulů v letech 1998-2000 držel svých investic do akcií "staré" ekonomiky se slovy: "stačí, že občas prodělám na investicích do společností, kterým rozumím". A více než rok odolával dotěrným dotazům na nízkou výkonnost jeho fondů v porovnání s jinými. Dnes je na tom samozřejmě lépe než tyto fondy, neboť naprostá většina z nich to, co lehce nabyla, také lehce ztratila...Tato taktika se mi již dvakrát vyplatila, odpustím si i teď honbu za zisky, jejichž dosažení si bohužel nedovedu vysvětlit...samozřejmě tato strategie bude vyhovovat asi málokomu, neboť je hodně nesnadné se dívat jak moc se dalo vydělat kdyby...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:27 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  680.00  +0.44% 
 ČEZ  874.00  -0.68% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 129.00  +2.26% 
 GEN DIGITAL  573.00  +0.53% 
 GEVORKYAN  256.00  -0.78% 
 KOFOLA CS  304.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  783.00  +0.06% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  0.00% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 400.00  +0.79% 
 PHOTON ENERGY  43.20  +0.47% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.00  -0.39% 
 PRIMOCO UAV SE  930.00  -0.53% 
 VIG  769.00  +1.59% 
Komodity online
 Ropa 86.76 USD 01.07   
 Zlato 2332.13 USD 01.07   
 Stříbro 29.43 USD 01.07   
 Káva 224.90 USD 01.07   
 Cukr 20.19 USD 01.07   
 Bavlna 73.15 USD 01.07   

?
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.