Příspěvky nebo odpovědi uživatele Dio









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Dio. Výpis příspěvků 301 až 350 (7249)


přečíst (17) 01.10.12 14:21  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

něco málo o Velké ekonomice Malého státu-- rufus má pravdu

No vy teda děláte jeden objev za druhym...

Nenápadná falsifikace dějin moderními prostředky... :) :)

 

Dějiny vždycky psali vítězové.

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (17)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 28.09.12 12:59  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (153113)

není to trochu moc

"poetiky" na finanční zpravodajství?

 

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (12) 27.09.12 22:15  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (153113)

metařlogika

ten "PS styl" je fakt děsnej oslí můstek :)

k věci: to nebyl "hlas lidu"... to byl hlas, který byl lidu podsunut... je tak těžké to nahlédnout?

Takovíto lidé "o nás" opravdu rozhodovat nebudou... na jedno se dá totiž spolehnout... ti, kdož si nechají podsouvat, si "vždy nechají podsunout"... rozhodnou jiní... tito (masa) budou pouze jejich nástrojem.

"Some of them want to use You, some [Dio: most] of them want to be used by You."

k implicitnímu "usvědčení": rozhodně si na elitu nehraju... jsem kdo jsem; jsem co jsem... nelíbí se mi ani elita ani falešná pokora... jsem jaký jsem a právě jen takového se dávám světu.

P.S.: to teda dopadneš špatně :) a jediný, co Tě v šortu může zachránit je ta válka s Íránem... šort je nesmysl... na trh teče chlast proudem v historii dosud nevídaným... jsi blázen :)

/je Ti jasný, jak moc jsem se musel potlačit, abych použil strukturu "P.S."?/

:)

Láska Zvítězí, ba co víc - už dávno zvítězila, ba co víc - vždycky vítězila, zvítězila a vítězit bude... Jsem absolutně neomezený v přesném nahlédnutí své omezenosti raději než být (žít, myslet a věřit) v domnělé neomezenosti svého omezeného náhledu na svět.

Mít všeobecnou pravdu o všem je tak snadné... jaký přesvědčivější důkaz o hlouposti může být?

Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:

přečíst (9) 27.09.12 18:14  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

metařlogika

flashback :)

Třetí silou je pýcha...

 

J

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (11) 27.09.12 17:57  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

metařlogika

Svět byl vždy stejně šílený :)

K prvnímu odstavci - (nikoli korekce, ale náznak alternativy) - nesdílím představu "progresivního vývoje kulturní a ekonomické úrvoně lidstva v čase"... z mého pohledu (sáhnu k hinduistům) bylo, je a bude kolo života poháněno třemi nízkými (defaultními) lidskými vlastnostmi - sobectví, závist, ... (třetí teď nevim... UTFG)... život a vývoj sdílí podobu s tvarem naší galaxie - je spirálovitý (mrkni na fenomén zlatého řezu)

Prostřední odstavec - ty věříš... proto jsi to právě Ty a ti, kteří tomuto s Tebou věří, kdož tento stav umožňujete... zkus se nad tím zamyslet takto... poněvadž: 1) v té argumentaci se kategoricky mýlíš a 2) niterně jí věříš

Poslední odstavec: Machiavelli... Machiavelliho filosofie je jedním z momentů, které fixují a brzdí vývoj lidstva... věci se definičně nemohou změnit, pokud nejsou nazírány... Machiavelliho teze sice jsou odargumentovatelné a také odargumentované byly... přesto však - stále žijí mezi námi a vládnou světu...

Podobnou blokační tezí lidské filosofie je i teze "demokracie je nejlepší možný systém lidské organizace"... lež jako věž... či "rodina je základ státu"... lež jako věž, boť rodina je základem patologie nic jiného...

...

LZ

 

 

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:

přečíst (12) 27.09.12 17:42  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

metařlogika

hm hm...

(1) toto je důkazem leda tak ničeho

(2) takto přemýšlí masa... pokud ale na jedné straně mluvíš o "ovcích", tak na druhé straně - kdo jiný je ovce a tvoří stádo, nežli právě masa..???

(3) ten příspěvek nestojí za to... v minimální variaci ho uslyšíš od každého druhého štamgasta

(4) Hlas lidu - hlas boží...? proti gustu žádný dišputát, ale dodám, že teorii o inteligenci davu ani zbla nevěřím a jsem schopen ji přesvědčivě odrovnat argumentací... prostě bl..bost... nadto - pokud už chceš pracovat s teorií inteligence davu, měl bys asi používat satistiku a ne demonstrativní výběr.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (12) 27.09.12 17:35  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

metařlogika

Jste snad jednovaječný dvojčata, že odpovídáš za uživatele rufus?

Násilí je běžným projevem života... odporné je pouze neopodstatněné či chceš-li nespravedlivé násilí... jisté ale je, že paušalizace "mlácení je odporné" je přitažlivá, protože každej, kdo není schopen vzít v úvahu víc jak jednu myšlenku, Ti za to zatleská rodidly.

Je asi zbytečné stále vařit totéž smetí... (a) "systém je na pokraji kolpasu"; jsme si již odkomunikovali a nemám co dodat - je to prostě jen vaše "přání, které poté plodí všechny myšlenky" (b) nejsem sto posoudit komplexní příčiny "situace ve Španělsku"...

Válku nechám stranou... moc bych mělnil témata.

Vidíš, Ty jsi si jist, že ovce nejsi... zajímavé... totiž všechny ovce si jsou jisti, že jimi nejsou... Jinak mé narážky na ovce pramení ve skutečnosti, že si je tu tak často berete do úst (odpusť mi prosím "zeskupiňování"... pochopil jsem to ale jako Tvé přání)

LZ

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (12)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (15) 27.09.12 13:51  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

metařlogika

nechodíte spolu do hospody?

www.novinky.cz/zahranicni/amerika/279875-kapitalis ...

---

Není nic odporného na tom, když český policista mlátí českého výtržníka; status "demonstrant" nikoho nevyvazuje z trestně-právní odpovědnosti.

Každý normální člověk "musí přece poznat" do očí bijící populismus (to je taková ta věc, kterou se ovcím vymejvaj mozky... taková ta věc, kterou používáš ve svém příspěvku).

Jinak platí, že by bylo skvělé, kdyby naráz vymřeli všichni ti, kteří chtějí "stvořit systém pro lidi"... svět by byl krásnější místo pro život... systémy organizace mohou vznikat odspoda (spontánně); není třeba zakomplexovaných spasitelů...

LZ 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (15)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (10) 26.09.12 09:50  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

když všichni vědí...

"a sakra" chce se říct... vědí to i oni

zpravy.kurzy.cz/337617-plosser-fed-pohrbil-rustove ...

:)

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (10)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (13) 25.09.12 12:50  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

O něčem o hodně vážnějším

člověče vážně se beroucí... pokud to není tajemstvím a čistě pro mou orientaci - kolik je ti let?

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (13)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (16) 25.09.12 12:49  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

když všichni vědí...

.... že QE je špatně... že to špatně dopadne... že se to za chvíli vyčerpá...

Dá se čekat, že podcení long pozice a přecení cash pozice a short pozice...

Přecenění short pozice povede k short squeeze(ům) a tedy růstu cen.

Přecenění cash pozic povede roztřesené ruce k sledování postupného pomalého růstu (ze short squeeze(u)) a následnému překotnému nákupu pozic na vrcholu trhu...

Takže... já bych se zisků nebál :)

LZ

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (16)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 25.09.12 12:34  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

2012

Kde jste všichni probůh pochytili to používání post scripta v příspěvcích...? vypadá to hrozně.

Z mého zcela identicky (s vaším) triviálního a hloupého pohledu, je kombinace Kryl a Nohavica přípustná, protože oba dva jsou cca stejný ideologický ludry.

A k Nečasovu Tibetismu bych přidal ještě oblíbený český Krylismus.

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (12) 24.09.12 17:56  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

Odlišnosti trhu při kontinuální podpoře

Ano, není to slovíčkaření.

k poslednímu odstavci: no dispute; add-on: každý má svojí pravdu, což ale neznamená její udržitelnost (v takové formě v jaké ji má konzistentní) při debatě... tam platí, že se někdo mýlí víc a někdo míň... současně: stejně jako niterné obsahy sebe sama není záhodno odhalovat veřejně, není záhodno ani odhalovat tento svůj "systém obchodování".

Teď odshora:

"Minulost má tendenci se opakovat"... dovol mi z téhož soudku (puašalizace), ale z druhé strany: "Do stejné řeky nikdy nevstoupíš".

Ano - aproximace budoucnosti na základě poznání minulosti je principielně možná. Stejně tak je ale principielně jasné, že tento způsob vykazuje mnoho nedokonalostí.

"Možnost omylu je díky kontinualitě... vyloučena"... není! Naopak "čím přesnější aproximace z minulosti, tím méně spíše trefí budoucnost". Lidská společnost se prostě nevyvíjí kontinuálně a nepodléhá "nevyhnutelným přírodním zákonům"...

Všeobecně je známo, že metoda aproximace budoucích dějů na základě historického poznání selhává právě ve zlomových momentech změny principů organizace lidské společnosti... je to klasická výtka matematizující ekonomii; ekonometrii (včetně TA); je to též Talebova výtka v jeho Černé labuti.

Z hlediska metodologie přístupu existuje alternativa ve funkčním pojetí... tj. hledání principů a vedení samostatných úvah na jejich základě... je to jednodušší a (při zvládnutí metody) přesnější.  

Konkrétně: Mě zas tolik věci nepobaví.. to kvůli tomu stoickému axiomu... ona ta pobavenost nad těmito věcmi současně vytváří blok přijímání informací.

Jinak ještě jednou: "každý má svojí pravdu"... ale o tu nám tady nejde... tu by si každý z nás měl ideálně nechat pro sebe... snadno se tak člověk vyhne sporu hodnot a zůstane mu jen diskuse faktů.  

Na což navážu: chceš-li diskutovat, chceš sdílet... nenuť lidi, aby (pro možnost s Tebou diskutovat), museli přijmout Tvé paradigma.... to jsou ty odkazy na techniku... minimální cestou je obracet se k paradigmatu sdílenému (tzn. věci obecně v daném segmentu přijímané)...

Nekonfrontuju "osobnosti"... konfrontuju "obsahy"...

 

LZ

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (12)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (12) 23.09.12 21:46  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (153113)

... jak se pozná ovce

Z čeho soudíš, že jsem histerický?

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (12)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (11) 23.09.12 20:09  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (153113)

... jak se pozná ovce

Z čeho soudíš, že jsem histerický?

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:

přečíst (14) 23.09.12 13:07  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (153113)

... jak se pozná ovce

řekněm ovce, to je ještě takové méně urážlivé...

takže: "Analytickému podkladu vůbec nerozumím, ale v syntetickém závěru souhlasím; následuji epxerty"

Sheep theory 

Dosavadní doporučení: přečíst (14)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (12) 23.09.12 13:02  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (153113)

... démonizace úroku

Zato ty vůbec role nechápeš synku.

tvé prokletí směrem k rupovi jen odhaluje tvůj skutečný stav v bytí, křečku v manéži.

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (12)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (11) 23.09.12 12:53  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (153113)

short - nedovedou vysvetlit pokles spotreby domacnosti

good point

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (16) 23.09.12 12:50  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (153113)

alternativa anebo antikvariátový odpad

a co na to Izák...?

"He was an anarchist....Government taking influence from his economic policy has nothing to do in determining whether he is anarchist or not...Nor does his economics call for govrnments to handle monetary policy. He called for communities to do such thing....  Secondly, you probably will not find a lot of critiques directly on Gesell but you can find critiques on what he wanted to achieve through his econ policy. He advocated full employment, low interest rates, he feared excessive saving ( hoarding money), etc. These conclusions are very common among modern economic policy.

My Blog: www.anarchico.net/

Production is 'anarchistic' - Ludwig von Mises "

---

rufusi, nejsem si jist, jestli ti to google translator dobře přeloží.... kdyžtak se doptej, ať to zase z toho translatoru nepochopíš blbě... ušetřím písmenka.

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (16)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (15) 23.09.12 12:45  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (153113)

alternativa anebo antikvariátový odpad

Silvio Gessel je antikvariátový odpad.

Rozhodně není nikde "zakázán".

Naopak - je to mainstream jako prase (stejně jako Keyness a Fisher).

Jak správně poukazuje Rup... dá se nevyvratilně, poukázáním na zastávané principy, dokázat, že Gessel by aktuální politiku FEDu (kvantitativní uvolňování) akceptoval a propagoval.

Jasné?

 

 

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (15)
Vaše doporučení:

přečíst (12) 23.09.12 12:39  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (153113)

Odlišnosti trhu při kontinuální podpoře

Otázka: co to je ta "klaiská technika"? To by mě fakt zajímalo.

Otázka: co to je "chování trhů z hlediska technické analýzy"? Jde o rpůběh křivek, či co?

Náznak: neobchoduj minulost; pátráš zbytečně.

Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (11) 23.09.12 12:36  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (153113)

... Silvio Gesell - úplně jako BB

bacha na to... dost to o Tobě vypovídá a neříká to nic lichotivého.

LZ

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (11) 23.09.12 12:34  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (153113)

... Silvio Gesell - úplně jako BB

nech mě hádat... vygoogleno... internetový akademiku..

Fajn, tys nepřečetl ani jednu z těch knih; ale "nenápadně" si honíš triko..

Když už si chceš hrát se slovy ze slovníku cizích slov, tak je aspoň korektně skládej... ortodoxní neoliberální způsob... alespoň formu mít správně. Co se obsahu týče - nic takového jako ortodoxní neoliberální způsob uvažování neexistuje jinde než ve tvé maloměšťácké hlavě.

Svůj antisemitismus sem vůbec nepleť.

Je sice chvályhodné, že se přes svá zejvná osobnostní pokřívení toužíš integrovat, ale integrace vyžaduje adaptabilní schopnosti... prostě budeš muset ještě fest máknout.

Opět znovu ten ubohý trik náznakem "tak co říkáš SPX...?" Synku - jednou bych chtěl slyšet, co tomu SPX říkáš ty...

--

Dost pochybuju o tom, že máš alespoň střední školu...

 

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (10) 20.09.12 20:48  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (153113)

synku

bylo

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (10)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (11) 20.09.12 18:29  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

Kolaps ?

Z žádných čísel neteoretizuju... vedu funkční (principielní) úvahy... naopak brojím proti "pricipielně negramotnému teoretizování na základě vytržených a špatně namíchaných historických (což znamená samozřejmě i poslední 3 roky... prostě minulost) čísel".

Tvé (po prvním) následující čtyři odstavce nejsou ničím jiným než právě tím teoretizování z pár historicky vytržených čísel.

Hotový názor je Ti pak otcem úvahy, což je jednoduše obráceně.

LZ

 

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (11) 20.09.12 17:00  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

synku

"Jo, skrze metalogiku ohnes proste vsechno..."

Jsi toho krásným úkazem... naštěstí ale logika každé ohnutí zlomí ;)

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (12) 20.09.12 16:46  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

synku

chm, povyšuješ se, nebo spíš shazuješ jiné, leda ty... já jsem odpověděl fér..

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (12)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (16) 20.09.12 14:40  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

synku

No, tento pivní názor je v syntéze natolik komplexní (bez ironie), že na jeho vysvětlení věnují mnozí desítky let života.

Neumím ti pomoct :) 

Nicméně, kde umím naznačit: Jedna věc je konkrétní historický národ/společnost a druhá věc jsou obecné principy přejaté celou západní kulturou... a starý zákon má rozhodně co nabídnout; v rovině ekonomie a ekologie; pricipů... rozhodně mnohdy něco mnohem cennějšího než nový zákon.

 

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (16)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (12) 20.09.12 14:28  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

mainstream?

zpravy.kurzy.cz/337252-jak-prezit-globalni-menovou ...

Zdá se, že to musí být celkem mainstreamový názor... nebo ne?

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (12)
Vaše doporučení:

přečíst (11) 20.09.12 11:28  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

Kolaps ? Já já já já já to vím

Tomu říkám férová sázka... a bude k ověření již sakramentsky brzo :)

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

přečíst (11) 20.09.12 10:28  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

Kolaps ?

Koukám, že takový pojem jako "nějaký systém" je "správné pojmenování" :)

Souhlasím, že určení "nějakého systému", jak je tebou implicitně předkládán, má děr jak elementál :))

J j... to my všichni tady :)

Souhlas - proč mlátit prázdou slámu.

LZ

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

přečíst (13) 20.09.12 10:23  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

Kolaps ?

"Vyplácení renty z kapitálu, které likviduje kapitálovou zásobu = konzumace kapitálu"... gratuluju k objevu principu :)

"Chtěl jsem říct něco tajemně chytrého"... není žádný ekonomický vztah mezi inflací a hospodářským růstem; Matematicky: absolutní hospodářský produkt (řekněme HDP), absolutní výše nominálu dluhu při složeném úročení, absolutní nominální peněžní zásoba (řekněme růst měřen inverzně inflací) rozhodě nemají "stejný exponenciální průběh růstu"... Například nominální peněžní zásoba je určována nejen množstvím jednotek ¨přímo stvořených peněz ale též rychlostí jejich oběhu (kde všude, přesněji v kterých všech transakcích najednou se dokáží peníze vyskytnout); obě veličiny se mohou proměňovat v protichůdných směrech (což je také dobře vidět nyní).

"Použiju nefér rétoriku"... není potřeba nikomu věšet na krk "tento stávající model" jako "jeho model" a získávat tak pochybné nefér body. Na každou společnost a její ekonomický model je nutně možné principielně nahlédnout, že "nefunguje", resp. vykazuje nedokonalost, která se může zvrhnout do kolapsu (úplně stačí fixovat některé dynamické předpoklady a vést extrapolaci).    

"Ještě jsem chtěl zamést stopu vhozením side-track-topic"... ale jdi ty :)

Dosavadní doporučení: přečíst (13)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (21) 19.09.12 20:26  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

synku

Otázka zněla jednoduše a žádala si jednoduchou odpověď.

---

Generální tezi je mi až trapné cupovat.

Že je "systém" (co to je tento mýtický systém? krom toho, že to používáš jako pojem ala jeden společný kotlík na vše, co neumíš pojmenovat, ale chováš k tomu žido-zednářskou zášť) v poslední fázi kolapsu... teze uplatnitelná kdykoli, kdekoli v historii.

Úroky z úroků jsou běžné pro složené úročení; nic nemorálního ani nového.

Všechny peníze rozhodně nejsou někde jako dluh; ale asi umím pochopit, že se ti z řetězení ekonomických fenoménů tak motá hlava, že prostě jinak nemůžeš.

Co se "formy kolapsu systému týče"... tři pojmy z mainstreamových médií?.. hmm

--

Příště vyvařím tvé skutečné sdělení... kontra-argumentace je v tvém případě zbytečná :)

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (21)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (12) 19.09.12 14:46  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

mimochodem - k nové podobě kurzů cz

Měli jsme tu dost ostrých názorů "jak nový design webu zničí diskusi a odvede lidi jinam".

Za poslední dobu si to myslím zaslouží konstatování, že diskuse žije :)

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (12)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (7) 19.09.12 13:21  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

sázka na soudný den a globální kolaps

jasně že je to na Tebe :)

oky, beru tip... dík

 

LZ

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (7) 19.09.12 12:09  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

sázka na soudný den a globální kolaps

Takže ještě v 2012; nejpozději v 2013?

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (8) 19.09.12 12:08  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

Kolaps?

Není otázkou zda může dojít ke kolapsu, ale zdali k němu v dohledné době dojde.

 

 

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (8)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (11) 19.09.12 01:16  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (153113)

první tipy na soudný den a globální kolaps

Tip beru a děkuju; v rovině bodu 2 je to spíš slabé, ale časování mi stačí.

K podivování se poznamenám: Jen jestli pro titěrné detaily nepřehlížíš komplexní obrázek... znehodnocvání měn je pozorovatelné od té doby, co jsou první statistiky. Měnové války, obchodní války, opiové války... takové věci "taky známe".

K závěrečnému konstatování poznamenám: Jak je libo.

K upřesnění chápání podstaty soudného dne se optám: Kam mezi následující analogie umístíš podobu onoho soudného dne (čím nižší číslo, tím horší):

1) konec lidské civilizace

2) konec západní civilizace

3) krize západní civilizace ala kolaps liberálního systému na přelomu 19. a 20. století (následovaly dvě světové války)

4) mrtvá dekáda

5) trhy chvíli klesají ale život jde dál

LZ

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (12) 18.09.12 21:57  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (153113)

sázka na soudný den a globální kolaps

Je tu dost uživatelů, kteří vidí doom již za dveřmi, resp. již do dveří vstupovat.

Obracím se s takovou smělou žádostí, resp. prosbou, aby dali své teorie všanc v rovině výsledku (v rovině argumentů, kterými je podpírají se někteří z nich dát všanc nechtějí :) prostě obligátní rýpnutí):

tedy:

1) kdy (rok) přijde soudný den a globální kolaps

2) alespoň tři (přesvědčivě "kolapsní") ekonomické veličiny, jak se projeví

--

Já si pak těch pár let zase počkám a ex post jim budu omlacovat o hlavu, že celou dobu obchodovali minulost, když měli obchodovat budoucnost :)

 

 

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (12)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (9) 18.09.12 20:28  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (153113)

sázka na soudný den a globální kolaps

Je tu dost uživatelů, kteří vidí doom již za dveřmi, resp. již do dveří vstupovat.

Obracím se s takovou smělou žádostí, resp. prosbou, aby dali své teorie všanc v rovině výsledku (v rovině argumentů, kterými je podpírají se někteří z nich dát všanc nechtějí :) prostě obligátní rýpnutí):

tedy:

1) kdy (rok) přijde soudný den a globální kolaps

2) alespoň tři (přesvědčivě "kolapsní") ekonomické veličiny, jak se projeví

--

Já si pak těch pár let zase počkám a ex post jim budu omlacovat o hlavu, že celou dobu obchodovali minulost, když měli obchodovat budoucnost :)

 

 

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (9)
Vaše doporučení:

přečíst (7) 18.09.12 20:17  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (153113)

FED v akci

přidávám se... taky jsem si myslel, že před volbama nedaj...

 

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (9) 18.09.12 18:30  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

a reaction to: (2) 11.9.12 21:23 Pibik (145425)

Exitem je míněno (v obecném chápání trhu) něco diametrálně odlišného než "objektivní řešení/východisko krize".

Exit je proces, při němž centrální banka opouští (exituje.. odsud exit) expanzivní měnovou politiku; je to proto, že je jí jasné, že expanzi nelze držet dlouhodobě. Expanduje v reakci na pozorovanou kontrakci a uvažuje o exitu.

Ty Tvoje tři odstavce potom obsahují jakousi všeobecnou vše-úvahu o všem; ale fakt nechápu, co jsi tím chtěl říct :) Spousta dílčích analogií je vedena neudržitelně, ale nechám být a poukážu jen na jednu:

Výrok o lidském společenství ukazuje na východisko plné přírodní determinace člověka; "homo homini lupus est"... opravdu tomu věříš? Opravdu věříš, že v takovém světě žiješ?

Co neumím pojmenovat, neměl bych brát do úvahy; jen tak lze i při omezeném vědění korektně uvažovat... takže výrok "Systém nemá šanci, ale na limitu ještě nejsme." není výstupem úvahy, ale přejatým postojem.  

Není možné odkudkoli dodekuvat, že se Ti snažím tvrdit, že dvojnásobným tištěním peněz se budou mít lidé dvojnásob dobře. Naopak je poměrně zřejmé, že mi to podsouváš. To zas ukazuje na to, že v zásadě vedeš monolog.

---

A teď zpět k úvodu: Ale ano... lze se zavřít tím, že vytvoříš představu o zbytečném akademizování a (v rámci sebe sama) mě "zavřeš do zbytného ústavu". I kdyby to opravdu bylo jen o formulaci a ničem jiném (jakože není); ale i kdyby, tak pořád mi přijde lepší zbytečně akademizovat, než stejně tak zbytečně mlít pátý-přes-devátý-bez-smyslu-a-konzistence. :) 

Jasně - "drsní chlapi nekecaj ale jednaj" (jo jo... já taky znám 80. léta a jejich hrdiny s chlupama na prsou :) )..... ale pak je fér komentář: když chtěj ti borci jednání mluvit, opravdu by mohli trochu máknout na tom, ať nemluvěj stylem barbara Conana :)

LZ

 

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

přečíst (7) 18.09.12 17:43  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

a reaction to: (2) 11.9.12 21:23 Pibik (145425)

ta svinje mi ukousla zbytek, že už to bylo moc velký...

teď abych to dával znova dohromady... kruci

:)

 

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (11) 18.09.12 17:34  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

Když se háže netopýřími kostmi

zpravy.kurzy.cz/337008-erste-bank-spekulujte-na-po ...

Humorný je už titulek; obsah ho ale předčí.

--

Erste možná klesne, ale rozhodně ne proto, že "hodnota kurzu předběhla ekonomický fundament"; ani proto, že nějaká zbytečná matematická formulka RSI dosáhla té a té úrovně... jen a pouze proto, že experti začnou tvrdit, že asi klesne a investoři/spekulanti na to zareagují zvýšením prodejů.

Jinak ale... imho Erste o moc neklesne... schválně :)  

 

 

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 13.09.12 19:01  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

listen

rozhodně zajímavé.

rozhovor-přestřelka jednoho, kterej "hlavně chce jít" a druhýho, kterej "vím kam jít nechce".  

 

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (8) 11.09.12 19:11  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

Eur-phoria konci

"Exit skrze spotřebu"... to je pro mne novinka a tedy se nemohu vyjádřit... trochu to indikuje, že za pojmem exit nevidíš totéž, co za ním vidí ti, kdož o něm hovoří, ale nechme.

sakra mám ještě jeden call... musim končit, ale zkusím Ti dodat ještě jednu věc: neuvěřitelně mocný výchozí bod úvah o stavu světa:

Marcus Aurelius; stoicismus

"Svět je vrcholně Dobrý. Pokud se nám ve Světě zdá něco špatné, musíme seznat, že to nemůže být a tedy chyba je v rovině našeho vnímání."

Otevírá to oči...

LZ

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (8)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (9) 11.09.12 19:06  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

Eur-phoria konci

O co mohu obohatit jsou čisté a přesné pojmy a čistá a přesná práce s nimi... zkusme:

1) Peníze rozhodně nejsou komoditní.

Tento výrok je třeba ozřejmit: Podstatou peněz od počátku nepřímé směny nikdy nebyl jejich komoditní charakter. Podstatou peněz vždy byl charakter projevu důvěry. Historickou anabázi možno sledovat, ale ponechám prozatím v této rovině... Jakýkoli jiný náhled na peníze, který netojí na funkčním pojetí peněz, je nutně zavádějící. Peníze jsou již od dob klasické ekonomie definovány přes tři funkce, které plní.

1 redukcio ab absurdum:

Chápání peněz jako specifické komodity definičně znemožňuje strukturované procesy rozvinuté ekonomiky... jinými slovy: musel bys navrátit hospodářství někam do 12.-13. století. Nic jako deriváty by nemohlo existovat a trh s nimi fungovat /určitě očekávám protiargumentaci odkazem na možnost stanovení fixace na fyzickou jednotku... nebudu argumentovat napřed a nechám prostor/

2) Budu vypadat jako "někdo, kdo jen slovíčkaří" a mohu za ta být klidně pranýřován; nicméně: následující komentář opravdu slovíčkařením není:

Tvůj výrok: "hodnota peněžní zásoby roste, tudíž hodnota měn klesá, tudíž hodnota zboží roste "; je pekelný nonsense... kdybych neměnil obsah a chtěl přesně vyjádřit smysl, musím opravit na:

Množství peněžní zásoby roste, tudíž hodnota (lépe kupní síla; pojem hodnota má specifické postavení) měny klesá, tudíž ceny zboží rostou.

Pořád ještě vypadám jen jako "hnidopich", ale pojďme dál:

Tvůj výrok: "Zlato historicky jako záložní měna musí posilovat, jinak mi nedává smysl růst jeho hodnoty, když jeho potřeba v průmyslu je takřka mizivá."

Nechám být tezi o zlatě jakožto historicky dané záložní měně. V každém případě neroste jeho hodnota, ale jeho cena; a v každém případě využitelnost zlata v průmyslu není mizivá.

dál...

Shodnem se na tom, že inflace je věc pro ekonomiku škodlivá. Zásadně se ale neshodnem na tom proč... existují dva důvody, proč je inflace škodlivá: 1. protože je to způsob, jímž se jedna skupina obohacuje na úkor všech ostatních a 2. protože dramaticky komplikuje ekonomickou kalkulaci podnikatelských subjektů.

dál..

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (9)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (14) 11.09.12 13:22  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

Eur-phoria konci

Pořád se míjíme v jedné věci a to rámec a horizont úvah...

Mám jeden oblíbenej graf... aktuálně jsem ho nenašel, ale našel jsem citaci:

"Kupní síla vyjadřuje jaké množství určitého zboží si koupíte za určitou peněžní částku. Snižování kupní síly znamená, že si za stejnou peněžní částku kupujete stále méně a méně zboží. Uveďme si příklady. „Tvrdá“ německá marka ztratila od r. 1948 do r. 2001 75% kupní síly, její nástupce Euro ztratilo za pouhých 7 let existence 56% a americký dolar od r. 1913, kdy byl založen Fed, ztratil neuvěřitelných 98% kupní síly. To znamená, že 1 dolar z roku 1913 má dnes hodnotu 0,02 dolaru."

Ekonomika kontinuální inflace není nic nového.

Inflace nyní není na nízkých úrovních... co se děje je proces deleveragingu (odpáčení ekonomiky). Během tohoto procesu dochází k "vypařování peněz z ekonomiky".

Stávající monetární stimuly nelze nahlížet jako čisté přírůstky k peněžní zásobě. Růst ceny zlata se neodvíjí od růstu peněžní zásoby.

Výsledný efekt monetárních stimulů se točí kolem otázky tzv. exitu (exit strategie)...

takto otevřené... too busy

 

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (14)
Vaše doporučení:

přečíst (12) 11.09.12 00:26  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (153113)

Eur-phoria konci

Jistěže lze k témuž přistupovat různě; o tom žádná.

Na post scriptum odpovím otázkou, neboť to zjednoduší diskusi: Jakým způsobem stojí rozvinuté země za inflací v rozvojovém světě? Přiznávám, že v diskusi takové parciality nejsem schopen dát v sázku "vše co mám", ale též dávám za sebe v sázku - tradiční rozměr dialogu; tedy připouštím, že jsem otevřen argumentaci a nebudu-li schopen vést argumentaci přesnější, svhrchovaně a bez zbytečných okolků se jí (ve jejím rozsahu a moci) podřídím. 

:)   

 

Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:

přečíst (13) 10.09.12 14:13  Dio Jméno 'Dio' používá stále stejný uživatel  (148057)

Ti kdož se někoho snaží varovat

Co se Enronu týče... tak to je fraud... čili tam nejde pravidlo o nulovém součtu aplikovat... (např stejně jako nelze aplikovat pravidlo win-win při transakci, která je apriorním podvodem)

Co se týče plošného propadu... hmmm... na tom něco je :) to by vyžadovalo širší úvahu...

LZ

 

Dosavadní doporučení: přečíst (13)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  674.00  -0.30% 
 ČEZ  877.00  -5.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 096.00  +0.41% 
 GEN DIGITAL  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  254.00  0.00% 
 KOFOLA CS  300.00  -1.32% 
 KOMERČNÍ BANKA  770.50  -0.06% 
 MONETA MONEY BANK  99.70  -0.30% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 260.00  -0.52% 
 PHOTON ENERGY  43.30  -1.48% 
 PILULKA LÉKÁRNY  125.00  0.00% 
 PRIMOCO UAV SE  915.00  +0.55% 
 VIG  736.00  +0.68% 
Komodity online
 Ropa 85.01 USD 19:50   
 Zlato 2325.98 USD 19:50   
 Stříbro 28.94 USD 19:50   
 Káva 226.65 USD 19:50   
 Cukr 20.24 USD 19:50   
 Bavlna 74.44 USD 19:50   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.