Příspěvky nebo odpovědi uživatele 999*









Příspěvky nebo odpovědi uživatele 999*. Výpis příspěvků 301 až 350 (580)


Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 10.02.06 10:39  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

to je vrchol zpupnosti

Máš pravdu, ale větší drzost a zpupnost jsem viděl na TV Nova v pořadu Na vlastní oči v příspěvku Zkonsolidovaný poradce, k dispozici zde : http://www.nova.cz/tvarchiv/?prog=OCI , kde ministr Urban chválí svého poradce, jak je šikovný, když prostřednictvím státní agentury odkoupí svůj 120.000.000,- Kč vlastní nesplacený dluh v podstatě za desetinu jeho skutečné ceny a všichni účastníci této komedie předstírají, že je všechno v pořádku. To se nedá přejít beze slova, to už je malér, když ministr zaměstná s úsměvem svého poradce Cincibuse při vědomí okolnosti, že je šikovný zločinec.

Z toho lze také dovodit, proč se začíná hovořit o beztrestnosti některý odpovědných pracovníků.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 09.02.06 21:09  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Jasně že je to dobře. Ještě se na tebe muset dívat :-[[

Konečně jsi trefil na komoru, zkus to Kozinovi nějak soudružsky vysvětlit, že by měl myslet modře, po našem:-))) Nechápu, proč neustále ruku v ruce a rameno na rameni bojujete proti hlasu rozumu. Zatím to vypadá, že s blížícími se volbami se jaksi začíná v plné kráse projevovat již dříve tušená, totiž nerozborná hlasovací mašina socialistů a komunistů. Chápu ale, že je lepší házet bahnem po pravici, než se vážně zamyslet nad tímto jevem.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.02.06 20:54  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Re: Spolana

To bude psina, až to ODS opravdu vyhraje, chtěl bych vidět Tvůj výraz. Neboj, Tebe nebude nikdo pronásledovat, jak tady vyhrožuješ ve stylu bolševických bardů, kteří vždycky když nejvíc kradli, tak nejvíc ječeli, že je jim ubližováno.Pokud už Ti paměť neslouží, tak zalistuj zpět a vzpomeň jakým způsobem zaplňoval teplá místečka Tvůj oblíbenec, předchůdce nynějšího prezidenta. To se Ti nezvedal kufr ? Myslím, že věrným popisem situace vhodně nahrazuješ soudruhy z předlistopadových tribun, taková nenávist se věru jen tak nenajde.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 09.02.06 20:35  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Jasně že je to dobře. Ještě se na tebe muset dívat :-[[

Jsi věčným zdrojem poznání a životní energie, bez Tebe by život nudným se zdál. Ano, skutečně jsem tím, za koho mne považuješ, ať už má dušička pokoj, miluji P.Kohouta, chodím na schůze, jsem zapálený, bojovný i postižený, prostě jsem vším, čím si budeš přát. Nezlob se, ale předpokládám, že jenom omylem si připisuješ autorství Jirky Křováka, možná jsi toho názoru, že jenom Ty sám občas čteš periodika a literaturu vůbec, musím Tě zklamat, jsi jedním z mnoha set možná tisíců osob, kteří používají tohoto výrazu. A když jsme u toho nadšení a demagogie, zkus si zajít za svými přáteli s oranžovou až rudou myšlenkou a možná se Ti zase uleví, tam najdeš soudruhy, se kterými nebudeš ve sporu a všechno tak nějak po Vašem pořešíte ve prospěch a pro blaho nás všech, pomýlených. Kdyby náhodou zase nějaká ta miliarda naskočila na veřejném dluhu, dělej jako nic, však oni to jiní i s Tebou zaplatí.

Mimochodem, už jsi promrskal rovnou  a progresivní daň ? To by se ani ekonomickému prosťáčkovi Tvého typu nemělo stávat.:-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 09.02.06 13:09  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

!!!! Identita prudiče Koziny odhalena pád mýtů a pověr !!!!

Nebyl, Kozino, nebyl a je to tak asi dobře
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 09.02.06 13:02  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

!!!! Identita prudiče Koziny odhalena pád mýtů a pověr !!!!

Tak jsme se konečně dočkali, nic neroste do nebe a nyní můžeme být s konečnou jistotou naplněni pocitem,  že spravedlnost si cestičku najde a pravda a láska nakonec zvítězí nad lží a nenávistí.

Zde lze uzříti Kozinu ve všech jeho podobách, převlecích a jménech :

http://show.idnes.cz/show_tipy.asp?r=show_tipy&c=A060209_111811_show_tipy_gra

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 09.02.06 11:43  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

jak to fidím já :-)

Abys to nepropásl, katapult jménem HV se blíží, tipnul bych, že toto je pouze jakási předehra k nákupní horčečce a nejedná se dle mého názoru o dlouhodobou korekci, možná jde o krátkodobý hlubší zářez, uvidíme.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 09.02.06 09:00  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

feministicke okenko

To jsi asi ve špatné rubrice, to mělo být v  "Maminko, jak špatně jsem se vdala", protože feministky, jak víme, moc nefňukají a o to rychleji jednají. Ale máme pochopení pro ženy frustrované vztahem s mužem a péčí o rodinu, které teprve ve středních letech přijdou ke zjištění, že vlak ujíždí někam úplně jinam :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.02.06 12:00  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

budoucnost

Souhlasím, že otáčky pokroku už začínají nabírat na rychlosti a žádné překvapení se nevylučuje. Jsem rád, že se shodneme na energetice jako takové.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 08.02.06 10:57  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

budoucnost

S nákladovou položkou bych si obavy nepřipouštěl, spotřebitelé to budou mít v cenách, nebude jiná cesta. A se zájmem o CP bych to viděl přesně naopak, kde jinde, než  v "čisté" energii, budou ležet zisky? A s tím CF si nedělej hlavu, místní občan bude mít peněz vždycky dost :-))).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 08.02.06 10:36  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

budoucnost

Pokud se události budou vyvíjet naznačeným směrem, dá se předpokládat prudký rozvoj v oblasti elektroenergetiky, to asi ano:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 08.02.06 10:18  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

budoucnost

Omlouvám se, to patřilo na UNI
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.02.06 10:17  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

budoucnost

Když tak poslouchám Jirku Křováka, cítím zvyšující se napětí vyznavačů náboženství na východ od nás a ke všemu jsou patrny významné snahy o hledání alternativních zdrojů, které by nahradily naftu, tak mi to vychází asi tak, že v dlouhodobém pohledu např .10 let nastane stagnace ve využití těchto zdrojů, která se projeví ve střednědobém rámci např. 3-5 let postupným útlumem investičních aktivit v tomto odvětví a v krátkodobém horizontu do cca 1 roku možná lehkou nervozitou v oboru. Osobně bych pomalu přemýšlel o jiných možnostech, kam naskládat pracně vyspekulované peníze na přilepšenou k důchodu. Tento názor nemá nic společného s právě probíhající korekcí.

Petrolejkám zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 08.02.06 10:16  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

budoucnost

Když tak poslouchám Jirku Křováka, cítím zvyšující se napětí vyznavačů náboženství na východ od nás a ke všemu jsou patrny významné snahy o hledání alternativních zdrojů, které by nahradily naftu, tak mi to vychází asi tak, že v dlouhodobém pohledu např .10 let nastane stagnace ve využití těchto zdrojů, která se projeví ve střednědobém rámci např. 3-5 let postupným útlumem investičních aktivit v tomto odvětví a v krátkodobém horizontu do cca 1 roku možná lehkou nervozitou v oboru. Osobně bych pomalu přemýšlel o jiných možnostech, kam naskládat pracně vyspekulované peníze na přilepšenou k důchodu. Tento názor nemá nic společného s právě probíhající korekcí.

Petrolejkám zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.02.06 17:19  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Dej si panáka. Slaměnýho na hlavu.

Už jsem Ti dal citaci o něco výše, nemám Ti zkrátka co dokazovat, víš kolik je 15% ze 100 ? Nic víc nepotřebuješ. Kalkulačka je na porovnání současných důchodů a důchodů dle Tlustého plánů. V tom jsou zřejmě i nezdanitelná minima, možná i pojištění penzí a zdravotní atd., mne to nezajímá, ale Ty mluvíš neustále o progresivní dani, tak to už snad chápeš, že nyní existuje progresivní daň a dle Tlustého nebude progresivní, ale rovná daň, můžeme se na tom dohodnout? Mluvíme o dani!!!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.02.06 17:12  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Dej si panáka. Slaměnýho na hlavu.

Doslovná citace z Modré knihy :

"b) Rovná daň z příjmu fyzických osob Předmětem rovné daně osobní jsou všechny příjmy ze závislé činnosti, tj. hrubé mzdy. Rovná daň osobní (RDO) má tři základní parametry: základ, nezdanitelné minimum a sazbu. Základem rovné daně je zdanitelný příjem. Nezdanitelné minimum určuje, do jakého příjmu neplatí poplatník s danou hrubou mzdou žádnou daň. Sazba určuje, jaká část z příjmu nad toto nezdanitelné minimum bude tvořit daň. "

Tady si to přečti, jestli chceš další informace a pak diskutuj, bude - li ještě o čem :

http://www.tlusty.cz/spec.asp?id=12#kap321

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.02.06 17:01  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Dej si panáka. Slaměnýho na hlavu.

Docela mne překvapuješ, vypadá to, že rosteš s dobou a úkoly, které jsou na Tebe kladeny. Je pozoruhodné, že měníš nepřetržitě své nicky a prakticky se pleteš všude a do všeho, jednou jako přívětivý kamarád ze šrotiště autovraků, pak zase bodrý národohospodář, vždycky však na jediné správné, tedy levé, ublížené straně politického spektra. Tím se vždy demaskuješ, dříve nebo později, proto mne překvapuje, že si děláš starosti o to, kdo, kam a do čeho vstupuje. Já to ale chápu, nehodí se Ti, abys byl odhalen jako mluvka a nenávistný štváč.

Na www.klaus.cz občas zajdu a máš pravdu, tipnul bych si, že polovina těch nejpovedenějších příspěvků nejhrubšího zrna nese Tvůj rukopis, ale kvůli tomu tam nechodím.Máš smůlu feldkuráte, Tvá hvězda pomalu zapadá s každou sklenkou :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.02.06 16:49  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Dej si panáka. Slaměnýho na hlavu.

Já dobře chápu, že nechceš přiznat barvu a že dobře chápeš rozdíl mezi rovnou a progresivní daní. Tlustý navrhuje přece rovnou daň, ne progresivní a Ty ve svatém boji neváháš použít blábolů a matení pojmů. Dobře se podívej, čím jsi tuto přestřelku začal a zamysli se. Splácáš dohromady rovnou daň s reformou zdravotnictví a všechno možné jak pejsek a kočička, ale abys někdy něco bleknul o nárůstu zadlužení veřejných rozpočtů, které je někde kolem 1 bilionu, což znamená i 100.000 pro Tebe, tak to Tě není slyšet. A jestli chceš hned kontrovat, že jsou to dluhy po ODS, tak tomu snad už nebudeš věřit ani Ty sám a stačí, když se předem podíváš do historïe schvalování rozpočtů za vlád ČSSD.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.02.06 16:38  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

hoši hoši

Jestli chceš o něčem mluvit a nevíš o tom vůbec nic, rád Ti budu nápomocen radou. Zkus schválně uhodnout, jaké bylo % nezaměstnaných v době vlád ODS a pak stačí porovnat s nezaměstnaností za vlád ČSSD, pro upřesnění si pak odečti od té první nezaměstnanost, která ubyla ČSSD přepočtem novou metodikou dle EU a dojdeš ke zjištění, že za vlád ČSSD je nezaměstnanost téměř 2x vyšší, to je skoro jako náš sešup žebříčku korupce AI za vlád ČSSD. To je ta sociální politika?

Tak možná by nebylo tak špatně, že ne? Nezaměstnanost na polovině a korupční prostředí 2x transparentnější.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.02.06 16:28  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Dej si panáka. Slaměnýho na hlavu.

Doslovná citace p.Drábka, na kterou se tak odkazuješ :

"Daňová progrese znamená, že čím více člověk vydělá, tak tím větší procento ( ne stejné, ne stejné ne stejné - komentář přispěvatele)ze svého příjmu odvádí. To zaprvé vede k tomu, že takzvanou optimalizací se snaží ten dotyčný člověk rozdělit ty příjmy na svoje rodinné příslušníky, na svoje spolupracovníky a tak dále. Takže ten výsledný efekt je takový, že používá mnohem více své časové zátěže na to, jak optimalizovat daně a méně mu zbývá na to, jak ty peníze vydělávat. V tomhletom samozřejmě principiálně nejjednodušší je rovná daň, ale nemusí to být jenom rovná daň. Jde o to, zda ta daňová progrese je tak silná, že to vybízí právě k té optimalizaci."

Už Ti to došlo? To není tak, že ze 100 platíš 15 a z 1000 platíš 150. Progresivita zdanění nespočívá v jednoduchém faktu, že 150>15, to je právě řeč o rovné dani => stejné procento z jakéhokoliv příjmu. Daňová progrese je přesně to o čem mluví Drábek, že lidi utíkají z vyšších daňových pásem všemi možnými způsoby, tj. provádějí tzv. "optimalizaci". Z Tlustého tzv. "rovné daně" vlastně nikdo nikam neuteče, nebude totiž kam, všichni by platili v ideálním případě z každé stovky právě 15,- Kč (z 1000 pak 150, atd.....) vždycky jenom a pouze 15%.

Tím s Tebou veškeré diskuze o daních končím, doufám, že Ti to nebude vadit a dám si teď panáka pro změnu zase já, ach jo, to byla facha.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.02.06 16:14  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Dej si panáka. Slaměnýho na hlavu.

Zde prosím malé školení pro záškoláčky a pro Vás, pane feldkuráte Kozino o tom, jak se třídí daně dle stupně progrese :

1. Daně proporcionální - s růstem důchodu poplatníka se míra jeho zdanění nemění, poplatník platí stejné % svého důchodu jako daň, bez ohledu na výši důchodu, platí skutečnost, že daň/důchod je konstanta =>  že lze dovodit cosi o rovné dani dle návrhu Tlustého/ODS,

2. daně progresivní - s růstem důchodu míra zdanění roste, poplatník platí tím větší část svého důchodu jako daň, čím je vyšší důchod, platí skutečnost, že daň/důchod je rostoucí funkcí důchodu => že lze cosi dovodit o současném systému zdanění, bohatým nepoměrně progresivně brát a chudým o to více progresivně dávat,

3. daně regresivní - opak progresivní.

Opsáno z učebnice pro VŠ - Daňová teorie a politika

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.02.06 16:01  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Dej si panáka. Slaměnýho na hlavu.

Jediný demagog jste tady Vy, feldkuráte Katzi, opět blábolíte cosi o daňové progresi, paralýza ? To nemá s lodivodem nic společného, ten do toho nepatří, jste jenom zblouzněnec a fanatik své jediné a Vaším prostřednictvím zjevené pravdy, omezený hlupák, který ve svém svatém boji proti pravici zapomíná, že 1+1=2 a blábolí cosi o tom, že 1+Vlasta Tlustá+1+lodivod=2+modrá straka, máto to jaksi popletené pane feldkuráte, nechoďte raději volit, třeba se spletete a místo rudé vhodíte modrou, ještě panáčka pane feldkuráte? Zopakujte si do příštího kázání lekci o lineárním a progresivním zdanění a pak už toho panáčka:-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 07.02.06 13:51  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (97349)

Dnes plkačku vynechávám. Krom příkladu zvýšení daňové progrese. Nechávám to na tobě Dube

Sláva, Kozina je tady, vypadá to, že půjdeme dne možná nahoru.:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 07.02.06 13:49  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (97349)

Kdo vlastně chce míchat rozlišné kultury?

Křesťanská Evropa nebyla vždy jenom prostorem pro křesťanskou lásku a pravdu, také byla místem pro křesťanský meč a oheň, konečně historie to dokládá docela dobře a  nyní je to patrné u islámu.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.02.06 13:35  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (97349)

Počítej žvástale

Počítat ještě umím a taky vím co je progresivní daň, ale vypadá to, že Ty v tom trochu plaveš, tak ještě jednou pane feldkurát, progresivní daň je daň, která neroste lineárně s výší příjmu. Tak snad raději toho panáka pane feldkuráte, co říkáte? Ten umí prohnat závity :-)))

P.S.: Takhle sprostě mluvíte jenom v Hybernské ulici, nebo i doma, soudruhu,příteli,proletáři:-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 07.02.06 13:21  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (97349)

Kdo vlastně chce míchat rozlišné kultury?

Vidím, že Kozina dělá opravdu do všeho, tak mu to nezobej :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.02.06 10:47  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (97349)

hoši hoši

Ano, je to dost pravděpodobné, protože soudruzi a přátelé systematicky pracují na tom, aby si lidi přestali vážit práce. Jestli dnes v Praze, opakuji v Praze, někdo řekne, že nemůže dostat dlouhodobě práci, tak si nezaslouží nic jiného.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.02.06 20:13  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

hoši hoši

Opatrně, stany na Letné jsou už plné :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.02.06 19:41  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

hoši hoši

Dovoluji si pane feldkuráte jenom dodat, že progresivní daň je něco, s čím ODS nepočítá, asi jste malinko přebral, pane Katz. Víte, tuto formu daně mají v oblibě přátelé co pomalu mění barvu z růžové na oranžovou, postupně až k rudé. Progresivní daň je oblíbená palice na zbohatlíky, čím více vyděláš, tím více plať, ne lineárně, jak by zdravý rozum a Modrá šance ODS nabízela, ale progresivně, jak je libo Kozinovi a jeho kámošům. Trošku jsi ulétl, příteli. A k těm důchodům, možná čteš statistiky, tak jsi se mohl dozvědět, že za vlády přátel a nyní již i soudruhů, podíl průměrného důchodu k průměrným platům klesal, ano, slyšíš dobře, důchody mají sestupnou tendenci, tak o čem tady blábolíš? Nevidíš si na špičku nosu. No a konečně k těm spikleneckým centrům, budeme zřejmě svědky odhalení takových zvěrstev v podání přítele Sobotky, Paroubka a jejich kamarádu, že proslulí sponzoři ODS, Bacs and comp., budou blednout závistí. Ještě sklenku pane feldkuráte? 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 06.02.06 16:08  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Souhrn dne - díky Kozino !

Možná jsme svědky novátorského přístupu, den vesele ubíhá při četbě ukázek z díla J.Haška a podívejme, 16.00 je tady a ČEZ + 1,39%, myslím, že není co dodat, díky Kozino, zítra zase nashledanou.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.02.06 15:43  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Kozino Kozino

ČEZ , aktuálně +1,03  a to asi musí bolet a je to z Tebe cítit:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.02.06 15:40  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Odříkaného chleba největší krajíc ;-)

Podívej, já tomu docela rozumím, taky jsem v životě udělal chybu, věřím, že koukat na ČEZ jak letí nahoru, to jednomu může i hrábnout, viď:-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.02.06 15:36  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Tóvky tóvky íbr ááles.

Neboj, to bude zase dobrý, stačí jen nakoupit několik akcií ČEZu a ne prodávat, copak je to tak těžké pochopit :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.02.06 15:31  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Odříkaného chleba největší krajíc ;-)

Takhle ten ČEZ nezastavíš :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.02.06 15:28  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Nepřeháněj to s tou sebekritikou udělá se ti jebák na ksichtě

Komunisté se oslovovali "soudruhu", socani si zase říkají "příteli", každý kdo je hlupákem, rád se za někoho skryje a druhého přátelsky osloví.

Zajímavé, čím je kurz ČEZu vyšší, tím roste i Tvá sprostota, možná se Ti uleví při korekci, obávám se, že to ale s Tebou půjde k horšímu, škoda, že jsi prodal.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.02.06 14:52  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Ne jsi trochu mimo jako vždy.

Tady se vydělávají peníze Kozino, šroťák na náhradní díly je někde jinde :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.02.06 14:50  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Kozino Kozino

Já vím, že to je těžký Kozino, koukat, jak ČEZ letí vzhůru a být  mimo.  To převtělování je záměr, nebo nějaká nemoc ? Přeji rychlé uzdravení :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.02.06 14:28  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

;-)

No vidíš, jak Ti to krásně jede, takhle to otočíš ještě několikrát a bude vymalováno :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.02.06 13:47  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Seš tu blbě

Víš co je zajímavé, Ty vždycky někde něco opíšeš a jsi potom k nezastavení, co takhle něco z vlastní kebulky, ale evidentně není odkud brát. Teď zase Hašek, člověče Ty se nezastavíš před ničím, nejdřív opisuješ články z Blesku a teď porušuješ autorský práva, to fakt v tý hlavičce kučeravý nic nemáš.:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.02.06 13:33  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Ulev čivům dej si histeps

Z historie je známo více figurek, které opakováním nepravd dokázaly vytvořit dojem, že mluví pravdu. Bohudíky, že totalita je už pryč, aparátčíku.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.02.06 12:52  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Proč ten rozruch ?

Ano, 100% souhlasím, to všechno mělo být, ale nebyl tady bohužel nikdo, kdo by to dokázal po 40 letech totality vymyslet. Prostě tady nebyli odborníci, není co řešit. Já přece neobhajuji zloděje a grázly, ale ani Klaus nespadl z kapitalistického nebe, taky byl produktem a součástí marazmu, ve kterém jsme se nacházeli, já ho přece neomlouvám, jenom jsem názoru, že Klaus byl tím nejméně špatným řešením pro danou situaci prostě proto, že tady nikdo lepší nebyl.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.02.06 12:47  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

ČEZ ČEZ ČEZ

Můžeš prosím artikulovat srozumitelně? Já Ti opravdu nerozumím, připomíná mi to mého bývalého šéfa, který měl speciální metodu jak ničit lidi. Když chtěl někoho potýrat, zavolal ho v pátek na kobereček a řekl mu, že mu musí něco důležitého a velmi nepříjemného sdělit, ale vzápětí dodal, že si to rozmyslel a že mu nechce kazit víkend a proto mu tu strašnou záležitost sdělí až v pondělí, aby se dotyčný přes víkend netrápil. Jaký byl výsledek ? Chudák človíček se celý víkend převaloval s myšlenkou, co asi tak špatného mohl udělat, aby mu pak v pondělí šéf řekl, že vlastně ani o nic zvláštního nešlo a že si s tím dotyčný nemá dělat hlavu.

Mám intenzivní pocit, že ten podařený šéfíček na mě právě promlouvá Tvými ústy.

Co nevím? Co nefunguje? Co vůbec netuším? A to je teprve pondělí, co se asi dozvím v pátek?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.02.06 12:36  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Proč ten rozruch ?

Samozřejmě to nebylo v pořádku, já nic podobného netvrdím, ale dle mého názoru tady nebyl nikdo, kdo by to uměl lépe než ti, kteří to dělali, zkrátka tady po 40 letech bolševické vlády žádný chytrý nebyl, dnes je jich zase naopak hodně, kteří už vědí, jak se mělo privatizovat privatizovat, jedním z nich je pan Švejnar a já tvrdím, že tu možnost měl dokázat, jak se to má  správně dělat, ale svoji šancií nevyužil. Já přece neobhajuji svinstvo, jenom tvrdím, že v dané době neexistovalo lepší řešení, s tímto problémem v takovém ropzsahu se nikdo dosud nepotýkal. Představa, že by se vlekl proces odstátněnín až do doby Grossů, Špidlů apod. je pro mne hrůzyplná.

Ještě jednou opakuji, nesouhlasím se zlodějnami a tunely, ale rychlost odstátnění byla v té době asi důležitější.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.02.06 12:24  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

ČEZ ČEZ ČEZ

Já se tedy rozhodně za naivního nepovažuji a domnívám se, že informací mám víc, než bych si leckdy přál, můžeš prosím podpořit svá tvrzení, nebo zůstaneš jen u dvojakých slov, tajemných náznaků a podobných projevů. Jestli něco konkrétního víš, tak sem s tím.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 06.02.06 12:14  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Proč ten rozruch ?

Pokud jsi mne špatně pochopil, tak speciálně jenom pro Tebe opakuji, že považuji kritiku pana Švejnara na způsob privatizace za jalovou a řekl jsem , že právě tak mohl hovořit o devastujícím účinu předešlého vládnutí bolševika. Vyšlo by to nastejno,už je to za námi, zvláště, když Švejnar nevyužil příležitosti prokázat, jak se to má správně dělat.

A souhlasím s Tebou, že je zde opravdu nepořádek a frustrace, ale ptej se taky proč, to není vinou "zpackané privatizace", ale zejména vinou 40 let bolševické vlády, která úplně a důsledně vygumovala pojmy jako slušnost, soukromé vlastnictví, etika podnikání atd. Proto se dnes děje to, co se děje. Je skutečně otázkou, co by se dělo se zbytkem státního majetku dnes, copak nestačí to, co můžeš vidět v přímém přenosu dnes a denně?

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.02.06 12:06  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Proč ten rozruch ?

Nevím s čím nesouhlasíš, právě naopak potvrzuješ mnou vyřčené, že pan Švejnar je teoretik, nevím tedy proč nesouhlasíš ? Jenom pro ten nesouhlas ? Okolnost, že přednáší tam, kde přednáší je sice hezká, ale v podstatě pro vývoj v ČR nezajímavá. Psal jsem, že je opravdu škoda, že nevyužil možnosti být premierem a převést své teoretické pohledy do praxe.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 06.02.06 12:01  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

ČEZ ČEZ ČEZ

Vezmi prosím rozum do hrsti, jak zde mohla fungovat moc soudní + policie, když zde nefunguje pořádně ani dneska, to je pro mne jenom potvrzení faktu, že privatizace svoji rychlostí byla nejlepším řešení ze všech možných i za cenu, která byla zaplacena. Další setrvání majetku v rukou státu by mělo nedozírné následky. Uvědomuješ si dobře, co se děje dnes na policii a v soudních síních, nebo jsi jenom zaslepená nenávistí vůči Klausovi. A ty řeči o jakýchsi důkazech, nechovej se tak nízce, to přece nemáš zapotřebí. Jestli něco víš, tak dej na vědomí a uvidíme v praxi, zda máš pro svá tvrzení důkazy, takhle nejde o nic jiného, něž ublížené řeči typu Kozina and comp. Je mi líto, že takhle mluvíš o prezidentovi země, ve které žiješ a podnikáš.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.02.06 11:53  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Proč ten rozruch ?

Možná jsem špatně četl, ale pan Švejnar nehovoří o ničem jiném, než, že kuponová privatizace mohla mít lepší legislativní rámec a zároveň z toho vyvozuje, že jsme na tom dnes mohli být lépe. Jde jenom o názor levicového ekonoma, který s praktickým řízením reálné ekonomiky a hospodářství neměl nic společného, jde o teoretika. Možná si ještě některý z Vás vzpomene, že mohl být premiérem v roce 1997 místo Tošovského, ale nabídku dokázat své teorie v praxi bohužel (pro jiné bohudík) nevyužil.

Právě tak mohl pan Švejnar vzpomenout, že zestátnění v bývalé ČSSR bylo vůbec nejrozsáhlejší ze všech postsocialistických republik a rychlost odstátnění - návrat k normálu byla jednou z cest a škoda, že se pan Švejnar nepokusil své modely prosadit. Právě tak lze mluvit o tom, že bychom byli o kus dále, kdyby nebylo 40 let komunizmu a docela bych rád věděl, zda by zde bylo tolik urážek bolševiků, jako se zde rojí hrubosti na Klause atd. Dnes už rádi zapomínáme, co předcházelo.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 05.02.06 11:52  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Souboj TA vs. FA

Prakticky se vším, co jsi napsal, nemám problém souhlasit. Ceny, o kterých hovoříš, nebyly samozřejmě ve shodě s jakýmikoliv analýzami, šlo o totálně podhodnocený a teprve se rozvíjející trh, kdo to pochopil, neprohloupil, taková příležitost se naskytne opravdu asi jedenkrát za život.

Na závěr naší debaty Ti děkuji za korektní přístup i když má skepse ohledně možností využití TA nadále zůstává nedotčena. Jsem opravdu zvědav, zda-li se Ti Tvá vize podaří naplnit a přeji Ti k tomu mnoho stěstí. Drž se.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 05.02.06 06:48  999*  lomikar1zavinacseznam.cz  (94800)

Souboj TA vs. FA

Jeníku, času máš kolik chceš, to záleží jen na Tobě. Máš samozřejmě pravdu v tom, že teprve uzavřený obchod má  vypovídací hodnotu, to je mimo vší pochybnost a do té doby se jedná pouze o virtuální zisky. V ČEZu samozřejmě nebudu věčně, ale pouze do té doby, kterou budu považovat za příležitost k zisku, ale FA zatím hovoří jasnou řečí a při porovnání rizika a zisku, které já osobně považuji za ideální, je ta doba ještě hodně daleko a to tak daleko si i dovedu představit, že nějakou část akcií ČEZu nechám potomkům. A taky jsem přesvědčen, že se pomalu, ale jistě blíží doba, kdy budeme hovořit o hezkém výdělku  např. při zhodnocení 10% p.a. po odečtení nákladů a inflace a budeme se bouchat v prsa, když to bude 11%, to je totiž průměrná výnosnost do akcií cca za posledních 100 let, jak jsem kdesi četl. Je velmi prozíravé se na tuto variantu připravit.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.