Příspěvky nebo odpovědi uživatele alter13









Příspěvky nebo odpovědi uživatele alter13. Výpis příspěvků 301 až 350 (805)


Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (10) 25.02.11 20:15  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

CETV

Nechci strašit, pánové - v dobrém ! :-) -, ale pokud se dnes cetka udrží nad horní línií Bollingera a zároveň nad 50EMA - shodou okolností se teď překrývají -, tak si myslím, že je znovu otevřena cesta nad 20 USD. Myslím si, že fundamentálně se čekalo na výsledky a teď už se bude cena řídit spíše sentimentem, maximálně se pohne nahoru / dolu jen při např. prodeji / nákupu akcií insiderem a pod. pozitivních / negativních zprávách. Jestli ale zůstane cena alespoň během příštího týdne kolem 20 USD, tak by se díky slušnému výhledu mohla vracet důvěra a tedy investoři a cena by se mohla pomalu vracet ke 4stovce - s vlnkama výběrů krátkodobývh zisků samozřejmě. Prostě jestli se cena usadí nad 19,80 USD = souběh Bollingera a 50 EMA -, tak se momentální poměrně silná rezistence změní spolu s psychologickou 20 USD na silný support. Zatím ale zvyšující se objem, Parabilic, Stochastic i třeba pozvolný růst napovídají spíše rostoucímu vývoji - i klesající trend končil na 18 USD, takže zase jen tam bych předpokládal ev. pád, ale to by musel klesat index, nebo přijít negativní zprávy. Tak jen jiný názor tak na týden, 14 dnů. :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě nečíst (4) 24.02.11 22:30  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Že by ?

Nemyslel jsem to tak, že by tobě, nebo někomu jinému Marťan nicky měnil a pod., jen od začátku hádek s nim jsem si nick zamknul - takže vlastně skoro od začátku, co jsem zde. :-) A kdopak je tady asi "skutečně narušený" ? :-) Zrovna my dva asi moc hádat nemusíme. :-) Tak dobrou. :-)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (5) 24.02.11 22:05  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Že by ?

Prolínaly se, tak jsem napsal Bollingera. :-) Změnu nicku jsem sledoval - mám pro jistotu zamknutý od doby, co jsem se začal dohadovat s Marťanem.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (2) 24.02.11 21:14  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Že by ?

Tak to podle objemu vypadá na slušný závěr - snad to zůstane aspoň kolem 19,40 USD a zítra bychom se mohli u nás vrátit kolem 350,- Kč. Je mi jasné, že za hodinu se ještě může stát ledacos, ale ten objem a dnešní trend na cetce vypadá dobře. :-) Mluví ze mě spokojenost - dnes dokoupený další áčka s průměrkou 24, 20 Kč, paráda. :-) Ashi, odrazem od spodního Bollingera jsi se trefil - uznání ! :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (4) 24.02.11 10:53  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

zítra?

Tak to myslíme stejně, jen ty to píšeš odborně, já "selsky", Ashi. :-) Samozřejmě, že dokud není dluh / úvěr splacený, nemůže být považován za vlastní zdroj / vlastní majetek. Pokud úvěr generuje zisk, tak po dobu splácení jen tento zisk navyšuje vlastní kapitál. Vlastní kapitál / majetek navýší hodnota úvěru až po splacení. A už to necháme, prosím tě, ty na mě mluvíš moc odborně. :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (6) 24.02.11 10:28  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

zítra?

Aspoň vidíš, Ashi, že si nevymýšlím - nejsem žádný ekonom. :-) Díky za opravu - já to myslel tak, že na úvěr např. koupím důl, takže po splacení mi hodnota dolu navyšuje majetek. Tzn. že po dobu splácení jsem v dluhu, ale po splacení mám o výši splaceného dluhu vyšší hodnotu majetku. Takže jak psal "....", tak bych sice za 4Q mohl vykázat vyšší zisk, kdybych méně splácel, ale nic by to neřešilo, protože bych o to menší splácení měl vlastně vyšší dluh. Blbě vysvětluju, já vím. :-) Díky. A nwrko myslím, že během pár dnů ještě trochu klesne, ale myslím, že se teď bude do dalších pozitivních / negativních zpráv pohybovat kolem 250,- Kč +- desetikrouna - podle mě určitě není důvod pro pokles až někam ke dvoustovce. Si myslím. :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
určitě nečíst (4) 24.02.11 09:58  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

zítra?

To víš, že pokud by to bylo splácení nad rámec smluvních podmínek a nákladově by to bylo výhodné, tak to by Bakala samozřejmě hodně vykřikoval. :-) Taky nejsem žádný ekonom, tak to možná vysvětluju "selsky". :-)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (6) 24.02.11 09:38  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

zítra?

Dluhová služba je samozřejmě započítaná v budoucím cash - při přijetí úvěru navýší např, vlastní jmění, investici a pod., pak samozřejmě splácením snižuje zisk, tzn. teoreticky ! "nula od nuly" +- náklady -, takže s touto nákladovou položkou každý analytik počítá. Byla by zajímavá jen v případě, že by nwrko dokázalo splatit část dluhu předem - ale i to je většinou nákladnější, než splatnost smluvní. Takže se splácení dluhu bere jako samozřejmost. Naopak špatně je vnímána restrukturalizace formou prodloužení splatnosti - u "našich" developerů je to ale teď asi jediná možnost záchrany, takže zde je to vnímáno spíše pozitvně :-)-, protože je to většinou spojené se zvýšenými náklady. Takže pokud by nwrko snížilo dluh např. jen o 10 mil, pak by asi chybělo 30 mil smluvních splátek - těch 30 mil by pak tvořilo ztrátu, a to by asi taky nikdo moc nejásal. Nezlob se, ale nemůžeš snížit smluvní náklady - splátky -, a neplacením navyšovat zisk, ale ty nesplacené splátky už nikdo neuvádět, to přece nejde. :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (8) 24.02.11 08:46  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

zítra?

Nejsem v pozici a píšu svůj názor JEN na výsledky - ze svého prvního pohledu : zvyšují se náklady na dluhovou službu :-(, stejná výše divi :-(, stejné objemy, o kterých se mluví měsíce, tzn. žádný překvapivý výhled :-(, ale hlavně sice splnění zisku, jenže opět klasika = při nižších tržbách ! :-(, snaha o Londýn je také známá měsíce :-( Podle dřívějších reakcí na podobně strukturované výsledky jiných společností to podle mě nevypadá dobře. Nikomu z nwrkářů výplach nepřeju - kromě jednoho :-) -, ale uvidíme. Přeju pevné nervy.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (1) 22.02.11 23:56  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Tak jak?

No, musím uznat, že se mi zde zatím kvůli obchodům posmívali zatím jen dva "člověkové" - nepočítám Marťana, to je jasné, máme rozdílné názory, tak to nerozebírám a nechci se o něm s tebou bavit, abychom si zbytečně nějak nekazili psaní. :-) Každý má na názor právo, každý má jiné zkušenosti a myšlení, tak proč to pitvat. Myslím si, že zatím jen ti dva jsou právě tou ukázkou "slušnosti", o které nejvíc jeden z nich píše, myslím, že to je právě jeden z projevů jejich samolibosti a namyšlenosti nad ostatní - nikdo jiný se tak nechová. Ale oba už beru s humorem - třeba to nezní uvěřitelně, ale posmívání od takových "nul" mi nevadí, všude je něco, takže to beru jako nutný zlo zde na chatu. Podle mě ztráta k akciím patří stejně jako zisk, takže nějaké posmívání je jen projevem vlastní ubohosti a hlouposti pár jedinců, kteří si tak vlastně snaží kompenzovat jen vlastní neúspěch a vztek z pohody jiných. :-) A cetka má pro mě asi jen dvě řešení : buďto se smířím se ztrátou a budu se snažit vydělat na akcii, kde předpokládám rychlejší růst, nebo nepůjdu do ztráty a budu držet a držet. :-) Na ředění a odprodávání po "kouskách" peníze nemám. Takže vlastně jednoduchý - uvidíme zítra. :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (1) 22.02.11 23:25  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Tak jak?

Já jsem u akcií každý den vlastně pořád, takže stopáky nepoužívám - asi bych měl jiný názor, pokud bych chodil někam do práce, nebo zase třeba týden, dva nemohl k netu -, a když se podíváš, tak si cetka poslední dobou na tu bídu až tak špatně nevedla a pomalinku šla nahoru. Stačila mi cena kolem 350ti-60ti Kč a s tím jsem počítal před výsledkama - zítra už jsem radši držet nechtěl nic -, pak prodej a rychle ještě do 25ti Kč nákup áček. No, hold, jsem zapomněl započítat toho gaunera. :-) A ohledně stopů ještě jedna věc, kterou beze všeho přiznám : držím vždycky tak 3, 4, někdy jen dvě emise, tzn. vše stihnu sledovat. Kdybych měl peníze třeba v 10ti emisích, asi bych stopy používal - pak vše sledovat a hlídat může být chvilkama problém. Ty obchoduješ roky a máš spoustu peněz v několika emisích, futures a pod., já jsem hejl s pár korunama v pár emisích, tak se mi zdají další poplatky za stopy zbytečný - někdy asi blbě a na škodu. :-) A jdu zalehnout - díky a měj se.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (3) 22.02.11 23:00  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Tak jak?

To máš pravdu, Ashi, jen si myslím, že stopáky se rozhodnou zítra vlastně u nás, tzn. podle výsledků - dnes to, podle mě, ale až na ty stopáky "poslal" ten gauner. Kdyby už ho někdo rozumný zlikvidoval, tak by se to k 18ti dnes ani nedostalo - spíše by ještě nějakou desetinku cetka přidala a indexy by letěly asi o procenta. :-) Jenže na žádné "kdyby" se na burze nehraje, tak uvidíme zítra.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (3) 22.02.11 22:44  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Tak jak?

Snaha je zbytečná, Ashi - sám už jsi to musel poznat. Přestal jsem na jeho komentáře reagovat - teď jsem po dlouhé době neodolal a omlouvám se :-) -, a věř mi, je to jediná možná forma "klidu". Prostě, slušně řečeno ignorovat. A z takovýho propadu nic nevykešuju - to je mi jasné -, takovou hotovost už nemám, snad jen pokud budu mít trpělivost držet a držet. :-) Naštěstí jsem polovinu s menší ztrátou vyházel, ale to letěly áčka a na těch jsem pak vydělal, teď je ale ztráta díky Líbii větší, to by asi áčka začátkem března nevydělaly, tak počkám a uvidíme. :-) Situace se mění každou chvilku, tak třeba zítra bude na cetce příjmený překvápko. :-) No jo, kecám, protože doufám, já vím. :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (3) 22.02.11 21:59  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Tak jak?

Indexy asi vidíš - tam snad koukají jen na severní Afriku a nic jinýho nikoho nezajímá. Snad zítra zůstaneme aspoň na třístovce. :-) Možná špatně, ale celý dnešní propad přičítám teroristovi, ne fundamentu, takže i prolomení 18tky bych tak katastroficky neviděl - až zítra podle výsledků se ukáže, jestli to má i fundamentální opodstatnění. Chce to pevné nervy - držím palce. :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě nečíst (2) 22.02.11 21:34  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Tak jak?

:-) Kromě nwrka - tam je za těch 395,- Kč teda nával ! :-))) Taky zdravím. :-)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě nečíst (3) 22.02.11 21:33  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Tak jak?

Zdravím, Ashi a díky - já ale teď moc na TA nekoukám, mám obavy, že spíše působí a pár dnů ještě bude působit sentiment. :-( Na TA to nevypadalo až tak špatně - byl tam i náznak snahy o vzestup - jenže Libie teď má vliv asi na všechno. Štve mě to, protože už jsem chtěl být z cetky pryč a dokupovat áčka, takhle jsou na další týdny peníze v cetce "mrtvý" a na áčkách se nedostanu na pozici, jakou jsem chtěl - chtěl jsem do prvního březnového týdne, do výsledků za únor, aspoň 30.000 kousků a ty ještě do výsledků otočit. :-) No, člověk míní, burza a teroristi mění - jen ty a tvoje dohadování zůstává stejný. Že už se na něj nevykašleš : jsou lidé, kteří neuznají nikdy nic jiného, jen svůj názor a svoji osobu, takže NIKDY NENÍ možnost dohody - i kdyby jsi někdy vše vysvětlil, tak tě nachytá na tom, že jsi použil třeba špatnou spojku. :-) Vždycky prostě něco najde, i když už to nená ani s původním nic společného, jen aby mohl prokazovat svůj názor a tebe se mohl snažit urazit a zesměšnit. Funguje jedině ignor - ať už list, nebo nereagování. Držím palce.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (5) 22.02.11 19:58  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Tak jak?

Myslím, že terorista likviduje nejen opozici, ale i akciové trhy - podívej se např. na ami banky. :-( Jde do háje snad kompletně všechno a mám dojem, že zítra ráno nebudou výsledky cetky až tolik podstatné. Snad jen pokud budou horší, tak to u nás bude více padat. :-( Jenže asi bude problém v tom, že i kdyby byly slušné - hlavně tedy se slušným výhledem -, tak za pár dnů, až se situace v Libii vyřeší, tak už to nikoho moc zajímat nebude a cetka se zase bude hrabat na trochu slušnou cenu týdny a měsíce. Doufám, že nemám pravdu, ale se svojí smůlou asi ano. :-(

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (4) 21.02.11 17:53  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

CETV

Jenže záleží na tom, axore, v kolik cetka ve středu oznámí výsledky : zítra odpoledne mohou sice amíci nakupovat a vyhnat cenu výše, jenže pokud pak ve středu oznámí výsledky cetka před otevřením trhu, tak cena v ami nebude mít význam = jestli budou výsledky horší, tak to u nás bez ohledu na cenu v ami spadne a pak už to budou ve středu odpoledne v ami jen dohánět. :-( Něco jiného by bylo, kdyby cetka oznámila výsledky až odpoledne - to by se pak celý den mohlo dohánět zítřejší ev. vzestup v ami. Snad to není moc zamotaný. :-) A teorii, kterou výše psala jeanetka jsem četl už někdy v lednu - psalo zde tenkrát o tom, že snad chce Lauder toho cikána nějak ze společnosti vyhodit, takže cikán se právě takovýmto plánem převzetí Novy chce tomu vyhození bránit. Třeba jsou Železný a Sarbu kámoši a něco na tom přece jen je. :-) Tak zítra a ve středu uvidíme - přeju pevné nervy. :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě nečíst (4) 17.02.11 20:28  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

rust

:-) Pokud by dnes ami zavírali kolem 19,40-50 USD, tak si myslím, že zapůsobí hodně psychologie - oni asi v té ami něco ví, proto nakupují. :-) Takže by se zítra mohlo i u nás více nakupovat. Samozřejmě by zítra bylo cca 5% hezkých, ale to se mi zdá přece jen dost, to by musel být v ami nárůst opravdu hodně vysoký, aspoň těch 19,50 USD. To by se vyplatilo na tu vlnku vstát ráno hned na devátou ! :-)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (4) 17.02.11 19:36  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

rust

No, účet se dělá až na closu, a to bych tipnul poslední hodinku vybírání zisků - přece jen to roste nějak rychle. Myslím, že dnes skončíme mezi 19-19,20 USD, ale možná začíná něco "prosakovat" z reportu a vzestup se udrží až do závěru - nárůst objemu by tomu celkem i nasvědčoval. Jenže nám zase padá USD vůči koruně, tak bych ještě nejásal. :-) Snad se v pondělí, úterý dostaneme na pro mě prodejní cenu a taky se do té doby udrží áčka pod 25,- Kč - to by bylo super. :-) Určitě ale nechci držet cetku na výsledky - aspoň zatím jsou zprávy špatné, takže pokud se to nezmění, bude průvan zpět ke třístovce. :-(

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě nečíst (4) 31.01.11 17:45  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Zítra podvázat kalhoty ! :-(

Myslím si, že jsi napsal přesně, heade, co je za poklesem cetky, ale ten Egypt byl podle mě impulsem, díky kterému cetka, v souladu s pátečním sentimentem, spadla najednou. Do pátku prakticky ztrácela pár desetníků denně z důvodů, které jsi uvedl, ale v pátek to hlavně díky Egyptu spadlo naráz. Teď už ale na návrat nebude mít podle mě cetka sílu - nepomohla vásledková sezona, výsledky budou špatné a koruna taky zůstává poměrně silná. Asi takhle bych to viděl, a proto jsem radši s možným množstvím z cetky vysoupil. Londoner se do mě hned "obul", že nikdy nebudu trader, ale já nechci být trader, jestliže to znamená, že zde za pár dnů budu "brečet", co s cetkou a třeba 20ti, 30ti procentní ztrátou. :-) To radši zůstanu hejlem, který na pár procentní ztrátě prodá a koupí jinou, z pohledu týdnů perspektivní akcii, která je schopna menší ztrátu vykompenzovat a ev. i ještě vydělat. :-)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě nečíst (5) 31.01.11 17:16  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

alther 31 trader nikdy nebude

No, Londondere, možná ze mě nikdy trader nebude, ale díky tomu, že si hlídám určitou línii ztráty a nechci spodnout v investici o desítky %, tak mi to tradování ještě asi dlouho vydrží. :-) Je to s tebou divný : když zde někdo přizná velkou ztrátu, tak se jen lacině posmíváš, když někdo přizná malou ztrátu a včasné dokoupení jiné akcie a vysvětlí i proč ta jiná akcie, tak zase jen arogantní zamachrování = ty jsi snad nikdy neprodal se ztrátou a nekupoval jiné akcie, kde jsi předpokládal výdělek ? Ale máš úplnou pravdu : zhruba s 5ti % ztrátou jsem prodal část cetky a nakoupil áčka - u cetky už totiž nepředpokládám nic, co by mělo tlačit cenu nahoru, možná snad jen posilující dolar, výsledky budou špatné. Několikrát jsem psal, že cetku chci držet maximálně do konce výsledkové sezony, a pak předpokládám korekci, Navíc cetka neudržela 20ti USD support a spadla k 18ti USD, takže podle mě bude padat dál. Myslíš, že správný trader teda drží takto padající akcii s takovýmto negativním výhledem i přesto, že např. na áčkách je velmi růstový potenciál ? Správná trader, podle tebe, by měl teda držet do desítek procentní ztráty jen proto, aby se vyhnul tvýmu výsměchu ? No, já ti tvůj názor brát nebudu, ale myslím si, že už tento týden se ukáže, jestli bylo dobře zůstat v padající cetce a snažit se něco zachraňovat dalším dokupem, nebo radši "vzít" menší ztrátu a nakoupit áčka. Nehádám se - uvidíme. :-)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (7) 31.01.11 13:02  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Zítra podvázat kalhoty ! :-(

Možná jsem hloupák, zelenáči, to asi já posuzovat nebudu. Každopádně nemá význam číst něco, kde někdo napíše "... jasně, ano, support na 20 USD se neudrží." To znamená co ? Že spadne na 18, 15, 8 USD, nebo kam ? A kdy ? Kdyby jsi konkrétně napsal, že cetka spadne tento týden na 18 USD a napsal taky proč si to myslíš, pak má význam o tom přemýšlet. Promiň, ale to je stejný styl, jako "Turek" a jeho predikce - "... já vám v srpnu říkal, že cetka spadne, ať ji nekupujete". To, že akcie supporty neudrží, to snad ví každý, akcie se totiž pod vliven různých zpráv "pohybují". Takže pokřikování, jak jsi to předvídal jsou dost dětinské. Měl jsi prostě jen štěstí v tom, že se začali mydlit egypťani - to byl hlavní důvod momentálního poklesu, momentálního výprodejního sentimentu. Jinak se cetka držela 20ti USD a nevím, ž čeho jsi usuzoval, že je jasné, že cetka spadne pod roční minimum - aspoň nic konkrétního jsi nepsal. Asi jsi poznal, že prostě takovéto "hrdinství po bitvě" a hýkání " já to říkal" prostě nemám rád - skoro nikdo zde nemá odvahu "jít s kůží na trh" a napsat názor, i třeba na týden. Kritiků a generálů se ale "pak" vždycky vyrojí dost. :-) A navíc se, zelenáči, nezabývám tím, co už se stalo, tzn. ano, udělal jsem chybu - i když ne subjektivní, o egypťanech jsme tedy ale já před cca měsícem a týdnem, kdy jsem pozici cetky nakupoval, nevěděl :-) -, ale podstatnější pro mě je, jak tu chybu napravit. Takže takovéto "... měl jsi, já to říkal, a co by kdyby", to je celkem k ničemu. Teď je pro mě podstatné, jestli se udrží posilování dolaru - ještě nějakou cetku mám -, a jestli si díky reportům posunou áčka.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (7) 31.01.11 12:12  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

ze mne trader asi nebude chjo

Všeobecně máš pravdu, axore, ale já beru "chtění" přestoupit konkrétně na áčka a tam jsem opravdu nechtěl čekat nad 25,- Kč. Každou cenu pod 25,- Kč beru jako výbornou cenu s ohledem na vlastně pár dnů před předpokládaným vyhlášením výsledků za leden a pár týdnů před auditovaným reportem za 4Q. I kdyby cena spadla ještě ke 24,- Kč, tak si myslím, že ty výsledky cenu vyženou alespoň k 26ti, 27mi Kč, ev. výš a ztrátu mi to vykompenzuje a ev. i vydělám. Myslím si, že právě díky brzkým výsledkům právě nechytám padající akcii - dnešek moc nepočítám, dnes to asi u nás bude nějaká korekce skoro u všech akcií. :-) Stejně tak bych viděl slušnou možnost na KB - ale nakoupil jsem áčka, tak se do 25ti Kč budu držet áček. :-) Ale rozčiluju se, protože kdybych po dnes ještě "slušným" prodeji cetky hned zbrkle nekupoval áčka, ale počkal na vyklesání cetky, tak jsem nejdříve mohl krásně vydělat na vlnce a áčka nakoupit až teď. :-( Jenže burza není "kdyby" a za ukvapenost se platí. :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (11) 31.01.11 10:18  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

podvázat kalhoty ! :-)

Head, nezlob se na mě, ale takovýto "Turek" nemá podle mě vůbec žádný význam, pokud : jestliže cokoliv predikuji, pak to má platnost a význam JEN, když napíšu i nějaký termín - že se Turek neozval, když se cetka měsíce pohybovala kolem 380,- Kč a jen díky posilující koruně začala padat, že se neozval, když se cetka po jeho predikci na cca 2 měsíce vyšplhala ke 450,- Kč ? Prostě, promiň, ale jen kecy a kecy a čekání na měsíce a roky, jestli jsem se trefil, a když náhodou na chvilku ano, tak pak hýkání "... já vám to říkal !" :-) Pokud není analytik - už píšu Y :-))) - schopen napsat svoji predikci s výhledem na určitý čas, pak promiň, ale je to jen kecal, jako většina "roztleskávačů" zde na chatu. :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě nečíst (5) 31.01.11 09:20  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Zítra podvázat kalhoty ! :-(

Tak zatím troška cetky vyprodaná za neccelých 5 % ztráty, ale hlavně zatím malounko nakoupeny áčka za 24,70 a 24,80 Kč. :-) To víš, Já, že je mi to jasné a radši dnes obětuju nějakou tu ztrátu ! :-) Čekat ještě tento týden, jestli se cetka trochu "zmátoří", tak se k áčkám pod 25,- Kč už nedostanu. :-)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (7) 31.01.11 08:45  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

31 alther podvázat kalhoty ! :-)

Když už mi zase musíš komolit nick, Londondere, tak by jsi měl aspoň svůj výsměch rozumně zdůvodnit - nevadí mi jiný názor, jen ta forma nic moc. Co je špatného na tom, že uznám špatný odhad a radši nečekám na ztrátu v desítkách procent, ale snažím se včas využít hodně slušné situace třeba na áčkách, nebo třeba kobě a mírnější ztrátu dohnat ? Podle tebe je tedy lepší a výhodnější týdny, ale spíše měsíce jen pasivně čekat na to, až se objeví nějaká pozitivní zpráva a cetka půjde nahoru ? Protože jsi zde své nákupy, myslím kolem 380,- Kč a pak ředění kolem 355-360,- Kč psal, tak mi je sice tvoje "roztleskávání" jasné, ale myslíš si, že jen arogantní výsměch bude pro jiné dostatečným důvodem pro to, aby neprodávali ? :-) Myslím si spíše, že každý zhodnotí hlavně svoji ochotu k riziku a to, jestli chce obchodovat a vydělávat a ev. ztrátu dohnat dokud je na čem, nebo jen čekat. :-) Každý má jiný názor a tvůj výsměch to asi nezmění. :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě nečíst (7) 30.01.11 19:56  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Zítra podvázat kalhoty ! :-(

Věřil jsem, dokud se cetka držela kolem 20ti USD, jakmile padá k 18ti a díky sentimentu to spíše vypadá ev. i níže, tak radši s přiznáním "porážky" kolem 7mi % ztráty vycouvám - zkusím co nejvíce rychle vyprodat. :-( Přemýšlím a počítám a opravdu se mi zůstat "umrtvený" na cetce nechce, radši půjdu částečně do ztráty a zkusím vydělat jinde. Snad se podaří slušně nakoupit áčka, ev. jako první bude reportovat teď KB a pokles taky vypadá pro slušný nákup. Uvidíme, jak se to zítra bude vyvíjet - třeba bude do rána vše jinak, asiati snad trochu napoví, třeba se pohne koruna. :-) Třeba, třeba. :-)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě nečíst (7) 30.01.11 18:58  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Zítra podvázat kalhoty ! :-(

Díky pátečnímu propadu k 18ti USD a silné koruně bude zítra asi pěkná panika - předpokládám, že se dopoledne zastavíme na 320,- Kč, a to budeme rádi. :-( Tak jsem na tento týden zvědavý, ale vypadá to, že na Nově zůstanou na pár týdnů / měsíců peníze umrtvené, nebo to bude chtít postupně dokupovat a odprodávat. :-( Tak přeju pevné nervy. :-)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (13) 28.01.11 12:36  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

malerte ty kretenku :-)

:-))) Neblbni a mazej makat, Lůůůďo - takhle ti ten internet nepřipijí nikdy a o tom, že by jsi se taky někdy dostal na reálnou burzu ani nemluvě ! :-) Opravdu si myslíš, že bych ti měl závidět ten tvůj ponk, pilníky a prokecaný obědy ? :-) Ale je fajn, když se zde občas objevíš - hned je veselo, člověk tak nějak pookřeje spokojeností, že je na tom někdo "bližní" až takhle blbě a uboze. :-))) Jen mi trochu kazí radost ta tvoje vrozená demence a debilitka - asi si to ani nijak neuvědomuješ, což je škoda. :-( Tak se měj, kolbenkáři, ale určitě se zase s nějakým "legendárním" obchodem a shortem přihlaš - to víš, všechno má takovou tu svoji figurku a ty už sem tak nějak patříš ! :-))) Hezký víkend. :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (13)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (11) 28.01.11 12:19  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

malerte ty kretenku :-)

:-))) To jsi zase obětoval oběd, abys nám mohl všem vynadat, Lůůůďo ? :-) Mazej k ponku, nebo dostaneš padáka, palouk máte ještě zasněžený, takže sbírat golfáče taky nemůžeš a základ na burzu nevyděláš nikdy !!! :-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (7) 28.01.11 11:39  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Názor po týdnu. :-)

Jo, jo - Martíkova "jáma bez uhlí". :-) Ale na burze asi není podstatné, co si kdo myslí, ale co kdo dokáže vydělat. :-) Osobně si myslím, že dlouhodobě má nwrko perspektivu, ale za tuto "vyhnanou" cenu už to není nic moc - myslím, že se shodou okolností sešlo hodně pozotvních očekávání a zpráv = Vánoce, "lednový efekt", Austrálie, všeobecně pozitivní sentiment na uhlí, prostě to se podaří jednou za x let, ale teď se pomalu bude cena vracet k realitě, a tu bych rozhodně neviděl moc nad 300,- Kč - možná při jednorázových vlnkách. Nova mi silně leze na nervy a už ji prakticky nesleduju - není co. Ale zase : můj subjektivní názor na vysílání nemá vliv na akcie, takže pokud se dá na akciích vydělat, tak není můj názor na strukturu a styl vysílání podstatný. :-) A tu praštěnou telenovelu bych předem nezatracoval - slováci na tu čučí, jak na dolary po 89 a vzpomeň si na sledovanost o té slepé - nevím, jak se to jmenovalo, já takovýto hovadiny nesnáším. :-) Viděl bych férovou cenu kolem 25 USD, u nás kolem 450,- Kč a pokud bude finanční politika pokračovat tou formou, že třeba i předem splatí jeden úvěr a vezmou další na akvizice, tak to až tak špatně nevidím. Ale to je perspektiva - pro mě je podstatné, aby šla nahoru koruna a mohl jsem se ziskem 1, 2, 3 % prodat - nechci ji držet roky.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (5) 28.01.11 10:55  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Názor po týdnu. :-)

Tak jsem si trochu nerozuměli, marji :-) Já jsem myslel při ceně uhlí prakticky jen na nwrko, ty globálně. A taky je problém, že já jsem doslova hejl - jednak obchoduju s pár set tisícema, oproti tvým investicím a jednak jsem na burze hodně krátce. :-) Chci alespoň rok zůstat "doma" a něco se zkusit naučit, ale samozřejmě koukám na komentáře tvoje, Ashe, tut0vky a pod. Jen si zatím na jiné burzy netroufnu a na forex už teprve ne, to se mi zdá na hodně "vysokou". :-) Prostě to beru tak, že takto silná koruna nemá moc silný základ - v ami se hospodářství zlepšuje, postupně se dostávají z recese a doufám, že tomu bude postupně odpovídat i posilování dolaru. Blbá je nezaměstnanost a nemovitosti, ale podle všeobecných výsledků firem by se i toto mohlo postupně lepšit. A cetka je opravdu hodně volatilní a riziková, jenže teď jsem pěkně "naložený", tak mi stejně zbývá jen buďto ve ztrátě prodat, nebo věřit v oslabení koruny - zatím vsázím na druhou možnost a dokupováním to není až tak katastrofické. Ale díky za rady - jo, a jestli vám tam Korytář díky zrušením příspěvků zruší ZOO, tak by to snad chtělo defenestraci. :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (9) 28.01.11 10:02  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Názor po týdnu. :-)

Já si myslím, marji, že uhlí bylo ! v kursu, protože se čekali nadnesené výsledky i sjednané ceny - šlo spíše o očekávání. Ale tak to je správně - cena akcie je cena "budoucnosti", ne historie. :-) U reklamy se čeká spíše horší vývoj, ale o tom se mluví už delší dobu a podle mě je v ceně už započítán. Právě proto si myslím, že cetka od začátku roku neměla žádnou kurzotvornou zprávu a klesala o cca 10 % - podle opravy nicka "ti" -, ale na ceny uhlí se čekalo, takže cena byla poměrně vysoko. Po dnešku podle mě půjde uhlí dolů a můžeme zkusit srovnat procentuální pokles třeba za týden, až se vlastně vše nové "vstřebá". Já si myslím, že uhlí půjde postupně zase tak k 250,- Kč, přinejhorším možná na cenu před "vánočním blázincem", tedy tak v pásmu mezi 220 - 230,- Kč - ale pokud se vzpamatuje dolar, tak se cetka vrátí k 380 - 390,- Kč. A pokud by se potvrdilo, že Sarbu bude odvolaný, tak určitě výše. Jde o to, že impuls k růstu byl dneškem podle mě na uhlí vyčerpaný, cetku by snad odvoláním mohl ten impuls k růstu teprve čekat. Ale zase, jsou to jen spekulace, a tak trochu víra a doufání v pozici. :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě nečíst (3) 28.01.11 09:50  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Názor po týdnu. :-)

Já sleduju cetku tady - viz. link -, takže jsem to počítal z jiného základu. Spíše jsem chtěl ale nazanačit to, že cetka vlastně až tak moc neztrácí, pohybuje se v pásmu kolem 20ti USD, ale posilující koruna je hlavní faktor poklesu u nás. Samozřejmě si musí názor udělat každý sám, ale myslím si, že důvod k nějaké výprodejní panice zatím není - není pro to podstatná zpráva. Ale díky za upozornění, ti, za svůj omyl se omlouvám - nejsem "roztleskávačka" a nebyl v tom úmysl, jen koukám na jiný server ! :-)

http://www.marketwatch.com/investing/stock/CETV

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (10) 28.01.11 09:08  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Názor po týdnu. :-)

Čtu zde nadávání na cetku, jaká je to "mršina", "mrtvola" a pod. Tak jen fakta : od začátku roku cetka v ami ztratila jen cca 4%, ale dolar za tu dobu oslabil vůči koruně o cca 1,10 Kč - jen např. oslavované nwrko ztratilo od začátku roku cca 9 %, teď už se zvedá, ale samozřejmě na nwrko nemá vliv posilující koruna, jinak by bylo kolem 250,- Kč :-) Podle mě je nesmysl teď cetku prodávat, protože pokles je zatím jen a jen díky posilující koruně - nemá zatím žádný fundamentální základ, není zatím žádná tak špatná zpráva, která by pokles vysvětlovala. Kdo umí počítat, tak si pokles v ami 4 % a procentuální pokles díky posilující Kč spočítá a je jasné, že cetka je v poklesu jen díky koruně. Prostě od začátku roku ztratila nějaká procenta asi každá akcie - kromě oblíbených áček :-) -, ale protože na cetku má navíc prioritní vliv posilující koruna, tak je zde ten pokles markantnější. Nic jiného v tom zatím osobně nevidím, a to určitě není důvod ke ztrátovému prodeji - jsou to sice nervy :-), ale podle mě se teď naopak vyplatí dokupovat. No, já osobně jsem včera za 342,- Kč dokupoval, možná jsem měl počkat ještě do dneška. :-) Ale třeba vývoj koruny zvrátí ve 14:30 HDP, tak uvidíme, pak se zase na pár dnů uvidí. :-) Na druhou stranu, podle TA ve SPADu to vypadá špatně - snad jen RSI dává naději. :-) Takže přeji pevné nervy a rozhodnutí podle vlastní situace a chladné hlavy. :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě nečíst (4) 28.01.11 00:03  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

na co ted čumí malertek 13 když mu Z1 zbankrotovala

:-) No, nazdar Lůůůďo. Čuměl jsem na Z1 a vydělával, teď už, hold, "jen" vydělávám. :-) Asi ale lepší, jak jen čumět na louky se zasněženýma míčkama a "legendárně" žvanit na chatu, když se ti jednou za čas podaří "urvat" od ponku aspoň trochu včas. :-) A řeknu ti tedy, teď jsi prošvihl pár emisí na přesně tvůj styl shortů - třeba nwr, áčka, erstýnu, no od začátku prosince jsi mohl legendárně zashortovat snad cokoliv ! :-))) Tak se měj fajn, Lůůůďo, a přeju, ať to brzy roztaje a můžeš na brigádu - snad se ti už letos podaří tím sbíráním golfáčů si přivydělat aspoň na nějaký ten základní vklad na burze a budeš moct taky něco ze svých "legendárních" keců převést konečně i do praxe. :-))) Měj se hezky ! :-)))

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (8) 24.01.11 09:21  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Trochu jiný názor. :-)

Pokles sledovanosti je znám poměrně dlouho a myslím si, že se v poklesu ceny už projevil - stejně tak očekávané asi horší výsledky. Pro tento týden jsou ale očekávaná slušná makra ze spotřebitelské důvěry a objednávek zboží a tedy i posilování USD, takže makra, která by mohla cetku minimálně udržet na supportu kolem 20ti USD, ev. cenu posunout výše - a to neberu v úvahu pokračující reportsezonu. :-) Takže bych s prodejem na takto nízké ceně určitě váhal - pokud se cetka drží supportu, tak bych prostě čekal na vývoj a nepanikařil. :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě nečíst (5) 22.01.11 11:00  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Pro axora.

Všeobecně, na celý index, máš pravdu, head, a tak trochu se omlouvám - ono je u akcií hrozně složitý cokoliv popisovat všeobecně a je asi lepší být konkrétní. Takže jsem to myslel takhle a jen pro akcie cetky a áček : cetku považuju za hodně cyklickou a sentimentu podléhající akcii, u které se navíc čekají spíše špatné výsledky a výhled také není zrovna růžový - taky nepředpokládám, že by se během roku dostala nad 500,- Kč. Áčka naopak za spíše konzervativní akcii, na kterou má sentiment vliv daleko menší, ale hlavně se koncem února čekají výborné už auditované výsledky a předpokládá se oznámení vstupu do Ruska. Takže v rámci celého indexu jsem napsal blbost - samozřejmě by byla volovina přestupovat z jedné klesající akcie do druhé -, ale snad jsem to teď napravil pořádným vysvětlením. :-) Áčka teď prostě podle mě mají potenciál "napravit" do konce února horší finanční bilanci kterékoliv jiné akcie - upozorňuju, jen do výsledků, pak si myslím, že zase měsíce budou držet párkorunové pásmo bez jasného trendu.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
určitě nečíst (4) 20.01.11 20:42  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

AAA AUTO - papír který se nevyplatí podhodit!!!

Ne, ne, námořníku - do shortů se zatím nepouštím, netroufám si. Zkráceně : měl jsem před Vánocemi nakoupené áčka a cetku. Cetka spíše padala, áčka rostly. Někde nad 23,- Kč už jsem byl na áčkách ve více jak 5ti % zisku a předpokládal jsem korekci - chtěl jsem radši zisk zavřít a znovu naskočit při poklesu. Ale změnila se situace na cetce, takže jsem korekci na áčkách chtěl vyplnit tím, že bych na pár dnů áčka prodal, naředil cetku a tu hned prodal a vrátil se zpět do áček. Samozřejmě je chtění jedno a realita jiná, takže se to až tak úplně přesně nepovedlo. Cetka spíše stagnovala, ev. padala, takže jsem stihl prodat jen třetinu - ale díky naředění s mírným ziskem - a dvě třetiny původní investice ještě držím. Ale měl jsem v plánu se vrátit do áček tak do 25ti Kč, a to se mi zatím daří - část dokoupena za 23,10 Kč v pondělí, a dnes 24,50 a malounko za 24,40 Kč. Neptun si neuvědomil ten můj potřebný a nutný chvilkový "přeskok" na cetku - možná jsem ani tu potřebnost ve svých komentářích dost nezdůraznil - ale jinak s nim souhlasím, že kdyby se mi "přeskok" nehodil a nevyužil bych toho ke snížení průměru na cetce, tak to byla chyba a špatný odhad - na áčkách se zatím korekce moc neprojevila a spíše rostou. Možná je to trochu komplikovaný, ale snad jsem to popsal srozumitelně. :-) Při krátkodobém obchodování to všechno prostě probíhá rychleji a situace se mění každou chvilku. :-)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
určitě nečíst (2) 20.01.11 19:05  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

AAA AUTO - papír který se nevyplatí podhodit!!!

Trochu se chci ohradit proti špatné spekulaci všeobecně, Neptune : jak jsem zde popisoval, tak pro mne to nakonec bylo východisko a řešení ztráty na cetce - pro mě ta spekulace byla výhodná a správná = sám na cetce vidíš další pokles, takže pokud bych spekulaci s áčkama neprovedl, byl bych teď na cetce ve značné ztrátě. Díky spekulaci jsem na třetině cetky vydělal a v áčkách jsem už "trochu" zpět - část jsem dokupoval začátkem týdne za 23,10 Kč a část jsem dokupoval dnes za 24,50 a 24,40 Kč. Máš pravdu, že čistá spekulace "prodám a dokoupím levněji" bez jakékoliv souvislosti s něčím jiným byla špatná - to uznávám a přiznávám i, že jsem to takto původně předpokládal -, ale při vývoji situace na cetce, jaký nastal, to pro mě v tomto případě řešilo možný daleko větší problém s cetkou. A pokud jsi četl moje komentáře, tak jsem psal, že při provedení té spekulace / rychlé obrátky bych chtěl dokoupit zpět do 25ti Kč, což se mi zatím daří, takže ani z tohoto pohledu to nepovažuji za špatné. Takže všeobecně máš asi pravdu, ale každý by měl při krátkodobé spekulaci zvážit svoji konkrétní situaci - někdy prostě může menší výdělek na jedné akcii znamenat zabránění vyšší ztrátě na akcii jiné. Ale všeobecně máš pravdu.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě nečíst (3) 20.01.11 18:19  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Pro axora.

Naštěstí jsem minulé dny zprůměroval tak, že ještě nejsme na cetce v nějakém závratném mínusu a dnes jsem dokupoval áčka - věřím, že bych ev. ztrátu na cetce kompenzoval ziskem na áčkách :-) -, ale podívej na amíky : přešvihlo se očekávání výsledků a ani dobrá makrodata pokles nezachrání - a to jsem myslel, že výsledky ještě pár dnů budou indexy držet nahoře. :-( Určitě nechci držet cetku po výsledcích - podle mě pak příjde korekce, tedy pokles indexů o více jak 5 % -, takže jsem chtěl tento, nebo příští týden prodat a přejít do áček kompletně, věřil jsem, že výsledky a makra "podrží" cenu cetky kolem 370,- Kč, ev. vyženou výš a vydělám. No, amíci jsou nevyzpytatelní. Pokud dnes cetka udrží +- pár desetníků 20 USD, tak vydržím, ale jestliže spadnou k 19ti USD, tak je to spíše špatné. Podle mě se potvrdí otevřený propad k 18ti USD a budu přemýšlet o prodeji a přesunu do áček - dokud jsou pod 25,- Kč a je velká šance na to, že mírnou ztrátu díky blížícím se auditovaným výborným výsledkům a expanzi do Ruska nahradí. Jak píšu, obchoduju krátkodobě, takže musím podle situace měnit i názory. :-) Rozhodující asi je, jestli jsi ochoten akceptovat riziko propadu a ev. týdny a měsíce čekat, až se cena vrátí a dokupováním trochu snižovat průměrku, nebo využít všeobecného momentálního poklesu, prodat s mírnější ztrátou a rychle nastoupit do akcie, která má potenciál rychlejšího a vyššího růstu. Rozhodně to ale není rada - na rady jsem na burze ještě hodně velký hejl ! :-) -, ale jen názor a můj styl obchodování.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě nečíst (7) 19.01.11 16:31  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Pro axora.

Základní problémy jsou asi v tom, že ami reporty jsou spíše pod očekávání - jak sám vidíš, tak ani ami neberou výsledky jednoznačně, indexy se "plácají" na jednom, dvou procentech, prostě se očekávání přešvihla - díky tomu ani cetka neroste a těch pár centů zatím "spolyká" posilující koruna. :-( Mám ale dojem, že o to větší bude korekce po odeznění výsledků, resp. zatím ještě nějaká podpora ve formě očekávání dalších výsledků a lepších makrodat je, ale tak během týdne, 14ti dnů, teď po výsledcích, nastane silnější korekce. Jestli se neobjeví nějaká silná zpráva, tak cetka, podle mě, půjde min. k 18ti USD. Snad se "ujme" zpráva, že chce cetka poměrně razantně snížit náklady. :-) Jenže to je zase dvojsečné - předpokládá i snižování nákladů na výrobu programů. :-( Tak uvidíme.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě nečíst (17) 19.01.11 08:43  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Pro tu švédskou trojku ! :-)))

Tak jste si tady sice sami - že se k vám teda přidalo souhlasných diskutérů ! :-))) -, ale hezky pokecali, takže byste zase mohli odtáhnout hýkat "upáč" na nwrko, ne ? :-) A samozřejmě musím poděkovat za velmi plodné, podnětné, ale hlavně velmi inteligentní  - resp. vaši inteligenci vyjadřující - skutečně akciové příspěvky. Díky. :-)))

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (17)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (4) 18.01.11 22:18  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

předražená Áčka

Myslím si, minimax, že máš pravdu jen částečně : určitě byl počáteční impuls růstu v prosincovém pozitivním sentimentu, "vánočí náladě" a zapůsobil "lednový" efekt, ale podle mě to byly faktory, působící jen tak do prvního týdne Nového roku - přebytek hotových peněz neuvažuju, protože zase až takový nárůst objemu určitě není. Tahák z áček udělaly výsledky za 4Q a prakticky celý rok - sice ještě neauditované, ale perfektní -, ale hlavně předpoklad expanze do Ruska a Maďarska a průběžné nákupy akcií CEO  a mangementu, ev. vidina dividendy. Nevím, proč a jak by měl každý rozumný investor vědět, že půjdou akcie o dost dolů - to jsi nevysvětlil -, ale pokud platí, že každý rozumný investor ve formě akcie vlastně kupuje budoucnost, výhled a reálné možnosti společnosti, tak si myslím, že třeba na roční investici snad lepší akcie u nás není. Já osobně bych na takto dlouhou investici věřil i orcu. :-) Ale to určitě neznamená, že nebudou korekce a výkyvy - i když áčka mají "výhodu", že až tak velkou volatilitou nepodléhají sentimentu, že se pohnou kolem výsledků, pak měsíce do strany drží tak +- 10tikorunové pásmo až zase k dalším výsledkům, a tak vlastně celý rok. :-) Prostě ideální pro dlouhodobé investory, kteří se na akcie podívají dvakrát za rok. :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
určitě nečíst (4) 18.01.11 19:26  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

AAA AUTO - zítra 29 korun za papír!!!

:-) Ahoj, Neptune. Jak jsem popisoval, "lítám" mezi cetkou a áčkama, takže jsem nějaký "rozepsaný" mezi těmito dvěma emisemi. Přece jen moc peněz nemám - žádné miliony - a potřeboval jsem snížit průměrku na cetce. "Blbě" :-( jsem předpokládal korekci na áčkách, takže jsem s více jak 5ti % zisku áčka postupně vyprodal, využil jsem propadu a zprůměroval si cetku. Tento týden chci ale cetku vyprodat - po odeznění ami reportů si myslím, že zase půjde dolů - a znovu nakoupit áčka. Doufám, že mi to vyjde a nakoupím do 24,- Kč. Zatím jsem včera koupil základ za 23,10 Kč, tak uvidíme. Míra asi "neblbne" :-) jak já a áčka drží - já to asi trochu překombinoval, ale výdělek je, s cetkou jsem na slušné ceně a už teď v zisku, takže účel to splnilo. Já opravdu nemám na obchodování tolik peněz, takže propad cetky jsem prostě pro snížení průměrky využít musel - snížil jsem postupně zhruba o 20,- Kč -, ale jinak uznávám, že jsem byl o korekci "blbě" i přesvědčený. Byl to pro tento týden můj špatný odhad pokud by se jím řídil někdo jiný, tzn. pro někoho jiného v jiné situaci, ale musel bych počítat konkrétní částky a počty kusů, abych zjistil, jestli by bylo pro mě finančně výhodnější zůstat na vyšší průměrce na cetce a čekat na ziskovou cenu delší dobu s tím, že bych měl ale vyšší zisk na áčkách. Snad jsem to moc nezamotal a je to srozumitelné. :-) A určitě si nemyslím, že bych měl mít ve svých názorech vždycky pravdu, na burze je prostě někdy odhad správný, někdy špatný - to je ale asi běžné. Jde mi o to, že sem svůj názor napíšu a další mají možnost přidat svůj, napsat, proč odhaduju špatně a pod. = je možnost si svůj názor porovnat, opravit, zjistit další info a pod., to je pro mě podstatné, tím se dá něco naučit. Nejsem typ, který zde bude měsíce paličatě a přihlouple něco tvrdit - rozhodně to neber nijak osobně, Neptune - !-, a když se to konečně jednou za rok splní, tak nadšeně "hýkat" "... já vám to říkal." :-) Obchoduju pokud možno denně, takže třeba i několikrát denně názor musím změnit. Strategii mám tedy jedinou - snažit se mít krátkodobý odhad správný a vydělávat. :-) Takže během pár dnů se zase do áček kompletně vrátím - a zase zde asi budu svýma názorama otravovat, neboj. :-) Jak už jsem psal, podle mě teď áčka mají asi největší potenciál k růstu, takže do výsledků bych chtěl mít v áčkách co nejvíce peněz s nákupkou do 25,- Kč - pokud by ale nastala situace, že by se "sešla" korekce na áčkách a šance na vlnku na jiné akcii, určitě bych zase vyprodal, protože si myslím, že i na áčkách se korekce objeví a proč pár dnů poklesu nevyužít ? :-)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě nečíst (6) 18.01.11 16:26  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

CETV pre Altera

Tak to bylo i na tebe hodně ubohý, Tatrmane. Asi jsi pěkně "chycený" lidmi, se kterými si rozumíš, když je pro tebe slušnost známkou zženštilosti. No, nic. Měj se.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě nečíst (6) 18.01.11 16:11  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

CETV pre Altera

Tatrmane, promiň, ale nechtěl bych přijít o názor, že jsi slušný - i když názorově "jiný" -, tak si, prosím tě, odpusť urážení Ashe a kohokoliv na vlákně, kde se normálně bavíme o akciích a svých názorech na AKCIE. Je mi jedno, jak se urážíte jinde - na svých vláknech -, mám jiný názor, ale mě se to netýká, tak se mezi vás nepletu, ale chci tě opravdu poprosit, nedělej to, když se s někým bavím já. Pro mě názory Ashe podstatné jsou a rád si nechám poradit a leccos vysvětlit, takže je takovéto nadávání a špinění opravdu zbytečné. Díky.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (6) 18.01.11 15:56  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

CETV pre Altera

No, já se nesnažím hodnotit obchodování hned po otevření - myslím hodnocení dne -, ale podle mě dnes bude úspěch, pokud bude close kolem 20ti USD. Myslím si, že se čekalo na reporty, takže cena podpořena spíše očekáváním, a jestliže je zklamání, tak půjde o to, jestli se přikloní k posilující koruně a bude menší výprodej, nebo převáží očekávání na snad lepší večerní a zítřejší výsledky. To samozřejmě nevím, ale jak to v ami takhle vyrazí, tak je to pro ten den většinou špatné "znamení". :-) Radši jsem třetinku se menším ziskem prodal a mám nachystáno na ev. dokoupení, nebo třeba na áčka - trochu jsem koupil včera za 23,10 Kč, tak by se mi hodilo ještě přikoupit. :-)  

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě nečíst (3) 18.01.11 14:34  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

CETV pre Altera

Takže všechno jinak - obráceně. :-( Jobs marod :-(, Citi zklamání :-(, koruna posiluje :-(, takže odpoledne předpokládám v ami cetku spíše do mínusu a radši jsem třetinu za 370,- Kč vyprodal. Třaba ještě odpoledne, nebo zítra zase kolem +- 360,- Kč dokoupím. Tak takhle se k té EMě opravdu nedohrabeme, Ashi. :-)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (3)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.