Příspěvky nebo odpovědi uživatele Nik.
Výpis
příspěvků
31
až
40
(79)
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
Chytrou knihu nemam, ale mam servisni manual pro vstrikovani Bosch Mono jetronic, ktere je u tohoto motoru a tam stoji ze mam mit neco mezi 200-20 000Ohm. Ale paac se to cidlo chova slusne, necham ho zit i s jeho 40 kOhmy:-)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
Noja myslim ze se to nevraci..kdyz je tam ten filtr tak to asi prez nej de primo do motoru
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
Jaxem napsal, taxem udelal a povedlo se mi pri tom zjistit k cemu to bylo. Takze ta vec slouzi k predehrevu nasavaneho vzduchu vyfukovymi plyny a cidlo co je vedle termostatu ji pri cca 50°C vypina. A ta bandaska vedle nadrzky na olej je filtr.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
Ja sem ho meril pri cca 10°C a bylo na nem asi 40kOhm...to uz je taky trochu moc ne? Myslim ze by mel davat ca200-20 000 Ohmu.to by mohla byt ta chybicka co ji uz dlouho hledam. Asi ho koupim a uvidi se.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
Nevim kde ste prisli na cidlo otacek motoru, to je prece v rozdelovaci hezky schovane,tam zadny olej nemuze. myslel sem cidlo teploty vzduchu co je za rozdelovacem v sacim potrubi. Ale kdyz uz sme u toho to cidlo je elmag civka,kolem ktere kdyz leti magnet, tak se v ni indukuje napeti. Magnety sou po obvodu ctyri, stejne jako valce a postavene tak,ze kolem civky probehnou pesne kdyz je pist v HU.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
elektrika
Ma nekdo tuseni k cemu patri rele a pojistky schovane pod cernym plastem vzadu za vzduchovym filtrem vedle nadrzky na olej serva??
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
Cau, mam stejny motor a cidlo teploty vzduchu se mi chovalo taky trochu podivne, pak sem zjistil ze mi netesni rozdelovac a olej co z nej tekl kapal primo na kontakty toho cidla, cimz se obcas zvysil prechodovy odpor na kontaktech...tak na to mrkni, treba je to jen kontakt. Spatna jednotka znamena auto nejede, a vyssi spotrebu bych ji neprisuzoval, to spis nejake cidlo
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zhasína motor
A nebyla nektera z tech starych hadicek napraskla nebo uvolnena?? Pak by to celkem jiste znamenalo zmena podtlaku v regulaci sytice, coz by melo za nasledek i zmenu chovani sytice.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
vejfuk
JJ kazdy tlumic na vyfuku zere jenom vykon...ale bohuzel na emisich ti nemeri jen bohatost smesi ale taky obsah skodlivych plynu ve splodinach a k tomu kat uz potrebujes. Naopak velkou bohatosti smesi si ho jen nicis, takze si kup jestenovou lambdu. A jestli setinelibi plechovy zvuk prazdneho katu, tak si tam nech jeste navarit vyztuhy, aby plechy tak nerezonovaly.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
nestartuje
Lambda tam prece neni od toho aby ridila smes..to ridi RJ v navaznosti na data ktere dostava od vsech cidel vcetne lambdy. Kdyby lambda nebyla, taky by to jelo, jen s vetsi spotrebou.Je to asi jeden z duvodu, proc je bohatsi smes, ale urcite ne jediny a podstatny.A navic pokud neni na provozni teplote(nad 70), tak z ni nikdy zadne rozumne data nelezou a me to nestartuje za studena a navic jen kdyz je vlhko.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení: