Příspěvky nebo odpovědi uživatele Market stínový









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Market stínový. Výpis příspěvků 31 až 40 (144)


nepozměněný článek z DigiWeb.cz 26. 5. 2008 00:00

mam.cz  19. 5. 2008  08:31  (aktualizováno: 19. 5. 2008  08:26) Telefónica začala nabízet televizi pro více přijímačů

Telefónica O2 začala nabízet svou televizi přes internet i pro více televizních přijímačů v domácnosti. Dosud bylo možné na přípojku napojit jen jednu televizi. Zákazníci si ale za nabídku budou muset připlatit. Služba pod názvem Multi je vyjde o 50 korun měsíčně navíc. Dalších 150 korun za měsíc zákazník zaplatí za pronájem dalšího set top boxu. Vedle toho musí zákazník použít nový modem se dvěma porty, který mu firma poskytne za jednu korunu.
"Mnoho domácností má již v dnešní době dvě televize. Je jen logické, že pokud si pořídí O2 TV, chtějí jejich členové sledovat programy nezávisle na obou přijímačích," uvedl marketingový ředitel Jan Karas.
Telefónica začala televizi přes internet nabízet na podzim roku 2006. V současnosti má kolem 90.000 zákazníků. Konkurenční UPC nabízí televizní služby zhruba 690.000 zákazníků.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

nepozměněný článek z DigiWeb.cz 26. 5. 2008 00:00

TELEKOMUNIKACE 

Telefónice O2 opět ubyly pevné linky

Praha, 26. 5. 2008 (HN)

Za poslední rok odhlásilo pevnou linku od společnosti Telefónica O2 téměř 300 tisíc Čechů. Proti předchozímu období se však tempo "odhlašování" o čtvrtinu zpomalilo. Firma tak nyní provozuje necelé dva miliony pevných linek.

Ještě v druhé polovině devadesátých letech přitom byla situace zcela opačná. Česko zažívalo "boom" telefonních linek a předchůdce Telefóniky, společnost Český Telecom, jich jednu chvíli dokonce provozovala zhruba 3,8 milionu.

Dnes Telefónica proti poklesu bojuje nabídkou rychlého internetu, televize a balíčků s mobilními službami.

K telefonu internet

"Pokles se však i nadále zpomaluje. Například v prvním čtvrtletí letošního roku dosáhl čistý pokles počtu pevných telefonních linek 73 tisíc, zatímco v prvním čtvrtletí loňského roku to bylo 114 tisíc," řekl ČTK mluvčí Telefóniky Martin Žabka. Lidé podle Žabky využívají pevnou linku stále více pro připojení na internet a příjem televizních programů. Počet uživatelů vysokorychlostního internetu ADSL se meziročně zvýšil o 85 tisíc na 587 tisíc uživatelů.

Klesající zájem o volání z pevných linek se zákonitě projevil také v poklesu provolaných minut. V prvním čtvrtletí se z pevných telefonů volalo 694 milionů minut. Naopak provoz "utržených sluchátek" roste. V mobilní síti O2 zákazníci provolali 1,8 miliardy minut, což je o 12,5 procenta více než loni touto dobou. O šest procent tak vzrostly výnosy z mobilního segmentu - v prvním čtvrtletí na 8,1 miliardy korun.

Volání v letadlech

Své mobilní zákazníky si proto firma rozmazluje a snaží se, aby mohli volat za každé situace. I během doby, kterou tráví v letadle. Ve spolupráci s vybranými leteckými společnostmi jim totiž nabídla telefonování přímo z paluby letadel. Zatím na vybraných letech společností Air France a Emirates. V brzké době ale také British Midland, TAP Portugal či třeba Ryanair. ČSA zatím tuto možnost nenabízí.

Zákazníci Telefóniky za telefonát v letové hladině zaplatí 65,45 Kč za minutu, příchozí hovor je vyjde na 53,55 Kč. Za 11,78 Kč mohou posílat SMS zprávy.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Nová diginovela otevírá cestu mobilní digitální televizi

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Vysvědčení zvedlo provoz v mobilní síti O2

30.6.2008

Poslední den školního roku zaznamenala mobilní síť společnosti Telefónica O2 již od ranních hodin čilý ruch. V den, kdy se všem školákům a studentům rozdává zhodnocení jejich půlroční práce, byl zaznamenán nejen zvýšený provoz SMS, typických pro tuto věkovou skupinu, ale také zvýšený počet hlasových hovorů.

SMS

Vrchol textování přišel mezi 9 a 10 hodinou, kdy bylo odbaveno 1 320 000 SMS, což je o 230 000 více než v loňském roce a o 250 000 víc, než během běžného všedního dne. V průběhu nejzatíženější minuty odeslala O2 SMS centra 17 200 zpráv (oproti loňským 12 000).

Hovory

I objem hlasového provozu dosáhl vrcholu v době kolem předávání vysvědčení, tj. mezi 9 a 10 hodinou ranní. V této době bylo zaznamenáno 2,5 milionu hovorů, což je o 0,5 milionu více než každý jiný pátek.

Linka bezpečí

Linka bezpečí zaznamenala v červnu od dětí nárůst hovorů v souvislosti se závěrečným vysvědčením. Kvůli školním problémům aktuálně přijímají konzultanti v posledním školním měsíci v průměru 10 dětských volání denně. V pátek 27. června, tedy v den předávání vysvědčení, řešila Linka bezpečí v oblasti "školních problémů" o 170% hovorů více než v běžných dnech. Děti mají nejčastěji obavy z reakce svých rodičů. Bojí se, jak jejich vysvědčení bude přijato, zda nebudou nepřiměřeně potrestáni.

Od 11. června mají děti možnost volat na nové evropské číslo Linky bezpečí 116111. Díky Nadaci O2, která je generálním partnerem Sdružení Linka bezpečí, mohou děti volat zdarma 24 hodin denně. Nadace O2 zároveň pro Linku bezpečí zrealizovala kampaň, která dětem oznamuje nové číslo Linky bezpečí. Kampaň běží v médiích od poloviny června do října 2008.

www.linkabezpeci.cz

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

O2 TV

23.6.2008

Počet zákazníků služby O2 TV překročí v nejbližších dnech hranici 100 000. Pro jubilejního zákazníka je při této příležitosti připraven dárek v podobě špičkového LCD televizoru značky LG. Následujících sto zákazníků pak dostane doplňkový filmový balíček HBO na půl roku za 1 korunu a zkrátka nepřijdou ani stávající zákazníci, na které čeká dárek v jejich Videotéce.

"Za rychlým nárůstem zákazníků digitální televize O2 TV stojí zejména neustálé rozšiřování programové nabídky a zkvalitňování služeb. O2 TV je v současné době jedinou televizí na českém trhu, která divákovi nabídne nejen široký výběr programů v digitální kvalitě, ale také spoustu filmů a další užitečné doplňkové služby, jako například Videotéka nebo TV Archiv," uvádí Jan Karas, ředitel pro segmentový marketing společnosti Telefónica O2 a dodává: "Jako poděkování za projevenou důvěru jsme se rozhodli odměnit nejen 100 000. zákazníka a následujících sto dalších, ale také naše stávající zákazníky. V červenci budou moci za 1 Kč shlédnout ve Videotéce úspěšný český film Václav."

Mimo tuto soutěž mohou zákazníci v současné době využít i jednu z mimořádných nabídek společnosti Telefónica O2.

Při pořízení služby O2 TV do 31. července 2008 získají 50% slevu z běžné ceny na první tři měsíce používání služby pro všechny základní programové nabídky O2 TV Zábava, O2 TV Kino nebo O2 TV Sport. Aktivaci, modem, pronájem set-top-boxu i instalaci služby pořídí po jedné koruně.

Možnost nezávazně si na dva měsíce vyzkoušet nové programy mají teď všichni noví i stávající zákazníci. Jenom za 1 Kč měsíčně si můžou objednat jeden nebo i všechny doplňkové balíčky v akci: Filmy plus, Sport plus, Dokumenty plus a Děti plus.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (6)
Vaše doporučení:

Telefónica O2 může používat logo IT produkt roku

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Telefónica O2 může používat logo IT produkt roku

20.6.2008

Správný směr společnosti Telefónica O2, tedy zaměření na ICT a nabídku zákaznických řešení, potvrdilo ocenění, které společnost získala v anketě o nejlepší IT produkt roku časopisu Computerworld. Ve druhém kole soutěže byl v kategorii "On-line a související služby" vybrán produkt " O2 Managed hosting". Ten zákazníkům umožňuje získat snadnou cestou přístup ke špičkovým technologiím, aniž by musel investovat finanční prostředky do nákupu vlastního hardwaru a programového vybavení. Formou řízené služby je mu poskytnut nejen požadovaný výpočetní výkon, který lze navíc flexibilně měnit, ale v případě potřeby také komplexní nástroje pro správu, zálohování a zabezpečení jeho dat. Veškerá infrastruktura pro provoz těchto služeb je umístěna do špičkově vybavených hostingových center O2, které jsou zárukou bezpečí pro důležitá data a aplikace. Služba patří do koncepce Managed Services, kterou Telefónica pokrývá kompletní ICT potřeby libovolného podniku.

"Přechod na koncepci řízených služeb pro nás byl obrovským kvalitativním skokem vpřed a pomáhá nám ke stále výraznějšímu prosazení na trhu. Pro zákazníky se totiž jedná o nejpohodlnější přístup, kdy pouze obecně definují své požadavky a nemusí se již starat o technickou realizaci. Ocenění v anketě IT produkt roku jenom potvrzuje, že jsme se vydali správnou cestou," komentuje výsledek Zdeněk Kaplan výkonný ředitel pro rozvoj firemních služeb a řešení společnosti Telefónica O2.

Soutěž o nejlepší IT produkt probíhá pravidelně každý rok a do letošního ročníku bylo možné přihlásit produkty, které se na trhu objevily po 1. říjnu 2007. Nominace probíhají ve více kolech a kategoriích, celkové finále s vyhlášením absolutního vítěze proběhne letos na podzim. Nejlepší řešení z každé kategorie jsou oceněna statusem finalisty a získají právo na označení " IT produkt roku". Telefónica O2 získala výsadu na používání tohoto titulu již u třetího produktu. V prvním kole soutěže totiž ve svých kategoriích získala nominaci služba " O2Počítačové řešení" a kombinovaný datový modem pro mobilní UMTS/CDMA sítě Anydata ADU-630WH s podporou vysokorychlostních přenosů HSDPA, který má v nabídce exkluzivně Telefónica O2.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

700

  • top pick
  • 700
  • kupovat

TELEFONICA 02

TOP PICKS 2008

DIVI 50

minimálně každý rok

Cílovka roční

 700 

Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:

Kvído slaví první úspěchy

18.6.2008

Služba Kvídovo volání, která umožňuje volat po dobu jedné minuty do jakékoliv mobilní i fixní sítě v ČR zcela zdarma, zaznamenává u zákazníků od svého uvedení na tuzemský trh nebývalý zájem. Od představení služby se podle statistik společnosti Telefónica O2 uskutečnilo přes 613 tisíc hovorů.

Službu za první měsíc a půl využívali nejvíce zákazníci z měst s 20 až 50 tisíci obyvateli. Z hlediska segmentace patřili mezi nejvíce volající studenti, zejména vysokých škol a mladé rodiny s jedním až dvěma dětmi.

" Velmi nás těší obrovský zájem o Kvídovo volání mezi našimi zákazníky. Podle prvních reakcí, které máme od uživatelů je zřejmé, že Kvído si už po prvním měsíci našel své fanoušky. To dokazuje i téměř 12 tisíc registrovaných zákazníků na www.platitokvido.cz, kteří využívají výhody zdvojnásobení počtu minut. Tento fakt je pro nás důležitý i jako zpětná vazba na implementaci nestandardní formy reklamy na trhu a její další rozvoj,"uvádí Jana Vyhlídalová, ředitelka pro Informační a reklamní služby společnosti Telefónica O2.

Také mezi zadavateli reklamních kampaní vzbudila služba Kvídovo volání značný ohlas. Svědčí o tom zvučná jména společností - např. Cofidis, Česká pojišťovna, Microsoft jenž patřily mezi největší inzerenty v tomto období.

O výhodách tohoto netradičního reklamního formátu, který přináší dokonalé zacílení, pružnost a měřitelnost, svědčí 1% celková interaktivita. Ta vypovídá o tom, kolik zákazníků využilo možnost přepojit se nebo informovat formou SMS o nabídce inzerenta. Tato úspěšnost je dvakrát větší v porovnání s ostatními interaktivními médii, jako například internet nebo přímá komunikace.

Kvídovo volání je v současné době určeno všem mobilním i fixním zákazníkům společnosti Telefónica O2. Pro využití služby stačí před hovorem vytočit speciální číslo 829 829 829 a vyslechnout si krátké reklamní sdělení sponzora hovoru. Pak uživatelé navolí telefonní číslo volaného, vyslechnou si druhý reklamní spot a volají jednu minutu zadarmo. Po 45 vteřinách hovoru budou vždy upozorněni o blížícím se konci sponzorovaného hovoru.

V první fázi může každý uživatel uskutečnit až 10 sponzorovaných volání týdně. Pro navýšení týdenního limitu hovorů až na dvojnásobek stačí pouze jednoduchá registrace uživatele na internetových stránkách www.platitokvido.cz a zákazník tak získá až 80 minut volání na měsíc.

Službu Kvídovo volání není možné využívat při volání z veřejných telefonních automatů. Nevztahuje se také na hovory na čísla se zvýšenou tarifikací ani na volání do zahraničí či naopak.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Společnosti Telefónica O2 Czech Republic a Apple podepsaly smlouvu na 3G iPhone

http://www.cz.o2.com/osobni/cz/o_nas/tiskove_centrum/tiskove_zpravy/zpravy-cz-obdobi_2008_06-Spolecnosti_Telefonica_O2_Czech_Republic_a_Apple_podepsaly_smlouvu_na_3G_iPhone.html?user=bWlsYW4uaHVAc2V6bmFtLmN6&nsid=114162&asset=114161 

11.6.2008

Společnosti Telefónica O2 a Apple dnes oznámily, že podepsaly smlouvu na distribuci iPhonu, který podporuje síť třetí generace.

" Jsme potěšeni, že budeme moci nabízet iPhone svým zákazníkům. Ti mohou jako jediní plně využít veškerý potenciál tohoto špičkového telefonu, neboť pouze Telefónica O2 Czech Republic provozuje rychlou 3G síť," řekl Salvador Anglada, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Telefónica O2 Czech Republic.

3G iPhone

3G iPhone přinese rychlejší internetové a datové služby, disponuje integrovanou GPS navigací a přístupem k tisícům dalších inovativních aplikací.

3G technologie umožňuje iPhonu rychlý přístup k Internetu a e-mailu prostřednictvím mobilních sítí po celém světě. S iPhone 3G uživatelé mohou rovněž surfovat po Internetu, stahovat e-maily, zjišťovat směrové pokyny a sledovat video - i když zrovna telefonují.

iPhone se softwarem 2.0 podporuje Microsoft Exchange ActiveSync, umožňuje push email, přístup a správu kalendáře a kontaktů. Mobilní uživatelé mají také bezpečný přístup ke korporátním zdrojům pomocí Cisco IPSec VPN a bezdrátovým síťovým službám prostřednictvím WPA2 Enterprise a ověření 802.1X.

Mapy na iPhone 3G kombinují GPS, Wi-Fi a technologii lokace mobilních vysílačů s rozhraním Multi-Touch a vytvářejí tak dosud nejlepší mobilní mapovou aplikaci.

V App Store mohou zákazníci najít aplikace v mnoha kategoriích, od her přes obchod, vzdělávání, zábavu, finance, zdraví až po fitness, produktivitu či sociální sítě. Tyto aplikace byly navrženy tak, aby využily všech možností iPhonu, jako je Multi-Touch, měřič zrychlení, WiFi a GPS.

Začátek distribuce 3G iPhonu v České republice bude oznámen později.

Česká republika se tak připojila ke 12 latinskoamerickým zemím, Španělsku, Velké Británii a Irsku, kde se mohou zákazníci skupiny Telefónica těšit na tuto mimořádnou novinku.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.