Příspěvky nebo odpovědi uživatele Maki









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Maki. Výpis příspěvků 31 až 40 (62)


Téma: Akcie TATRA
spíše nečíst (1) 28.07.10 15:40  Maki  (143025)

Nikoho nezaujima predaj 788 tatier v INDII?

Nikde som nezaregistroval ziadnu zmienku o predaji 788 Tatier Inickej armade. Preco?

788 TATRA za 6.32 mld Rupee = 2.6 mld CZK

Co znamena ze to dodava BEML? Je to dodavka rozlozenych sad z CZ do Indie kde to budu kompletovat?

http://frontierindia.net/indian-army-orders-788-tatra-vehilces-from-beml-worth-rs-632-crores

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 17.03.10 22:27  Maki  (140582)

MVH

Myslim, ze nas vytesni a brzo (otazka je za kolik), protoze takhle to jednoduse vyresi a nebudou muset resit neustaly problemy s minoritarema.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (2) 22.01.10 14:00  Maki  (139323)

Prevod u FIO

Ja to posilam na 174430836/0300 a VS dam svoje cislo smlouvy a mam to z KB za 2 dny.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 09.01.10 15:57  Maki  (139323)

Převod

Mate nekdo info, jak je to v tuhle chvili s prevodem akcii z PPF na Mittal. Je to pozastaveno soudem, nebo prevod pokracuje?
Dik Maki

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
spíše nečíst (2) 05.03.09 17:39  Maki  (132664)

Stále věřím v budoucnost Tatry.

Takze nasej TATRA-nke prestavame verit alebo co?Aky servis, auto pre matku Rus, Indiu, .....?V najhorsom pripade Ivanuska, byvaly konstrukter kozmickych lodi (naslopany ako traktor), parkrat riadne drbne kladivom a znova to musi jazdit. Kto by sa trepal 10.000 km do najblizsieho EU non stop servisu (aj ked kavicka gratis od fesnej recepcnej nie je na zahodenie).P.S.Ked si uz aj cinania vsimli TATRU (nedavna afera s cinskymi nekvalitnymi kopiami nahradnych dielov) tak to musi vstat z mrtvych :0)!!! Len kde na tu TATRU tie k...i cinske prisli?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (6) 06.04.08 11:00  Maki  (122469)

Vloni nárůst prodejů na trhu Ruska a Indie

Akciová společnost TATRA prodala v uplynulém roce 2453 nákladních automobilů. Z tohoto počtu bylo 923 kusů rozložených sad vozidel v různém stupni kompletnosti podle požadavků zákazníků. Pro srovnání prodej v předchozím roce 2006 představoval 1607 automobilů, z čehož bylo 329 sad rozložených vozů. Export naší produkce hrál i vloni dominantní roli, když na celkovém prodeji nákladních vozidel se podílel přibližně 84 procenty. Provedeme-li analýzu prodeje z pohledu jeho teritoriálního členění, pak zjistíme, že v roce 2007 došlo oproti roku 2006 k velmi výraznému nárůstu prodeje nákladních vozidel v Ruské federaci, a to o celých 61 procent. Ještě vyšší nárůst prodeje, a sice 171 procent, jsme zaregistrovali na trhu Indie, kde exportujeme vozidla převážně v rozložených sadách. O 67 procent se pak zvýšil náš vývoz v roce 2007 ve srovnání s rokem 2006 na trhu Austrálie. Srovnatelná jsou čísla prodejů roku 2007 s rokem 2006 jsou charakteristická pro český i slovenský trh a stejně tak i pro další země Evropy. Nově se mezi našimi zákazníky objevuje africká země Botswana. Rostoucí trend jsme zaznamenali v objemu prodeje náhradních dílů, když jsme jich v roce 2007 prodali za 764 milionů korun, což je o 166 milionů korun více než v roce 2006.
Nárůst prodeje v oblasti nákladních vozidel i náhradních dílů se zákonitě odrazil i v dosažených tržbách automobilky. V roce 2007 naše společnost utržila za prodej zboží a vlastních výrobků i služeb celkem 5 938 milionů korun, když v roce 2006 to bylo 4 465 milionů korun, což představuje 33procentní nárůst. Uvedené částky se vztahují pouze k tržbám za prodej TATRA, a. s. a nezahrnují tržby dceřiných společností Taforge, Tafonco a Tawesco.
V roce 2008 opět předpokládáme zvýšení obratu z prodeje našich nákladních automobilů, přičemž mezi hlavní teritoria řadíme Rusko, Indii, Českou republiku, kde budou nemalý podíl tvořit dodávky středních nákladních vozidel pro Armádu ČR, a Evropu. Předpokládáme také vstup na trh USA, pro který jsme vyvinuli speciální hasičská vozidla. Soustředíme se také na rozvoj trhů v jihovýchodní Asii a Africe, z marketingových segmentů to bude oblast vojenských vozidel, těžební a ropný průmysl.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (8) 06.04.08 10:38  Maki  (122469)

Vloni nárůst prodejů na trhu Ruska a Indie

Akciová společnost TATRA prodala v uplynulém roce 2453 nákladních automobilů. Z tohoto počtu bylo 923 kusů rozložených sad vozidel v různém stupni kompletnosti podle požadavků zákazníků. Pro srovnání prodej v předchozím roce 2006 představoval 1607 automobilů, z čehož bylo 329 sad rozložených vozů. Export naší produkce hrál i vloni dominantní roli, když na celkovém prodeji nákladních vozidel se podílel přibližně 84 procenty. Provedeme-li analýzu prodeje z pohledu jeho teritoriálního členění, pak zjistíme, že v roce 2007 došlo oproti roku 2006 k velmi výraznému nárůstu prodeje nákladních vozidel v Ruské federaci, a to o celých 61 procent. Ještě vyšší nárůst prodeje, a sice 171 procent, jsme zaregistrovali na trhu Indie, kde exportujeme vozidla převážně v rozložených sadách. O 67 procent se pak zvýšil náš vývoz v roce 2007 ve srovnání s rokem 2006 na trhu Austrálie. Srovnatelná jsou čísla prodejů roku 2007 s rokem 2006 jsou charakteristická pro český i slovenský trh a stejně tak i pro další země Evropy. Nově se mezi našimi zákazníky objevuje africká země Botswana. Rostoucí trend jsme zaznamenali v objemu prodeje náhradních dílů, když jsme jich v roce 2007 prodali za 764 milionů korun, což je o 166 milionů korun více než v roce 2006.
Nárůst prodeje v oblasti nákladních vozidel i náhradních dílů se zákonitě odrazil i v dosažených tržbách automobilky. V roce 2007 naše společnost utržila za prodej zboží a vlastních výrobků i služeb celkem 5 938 milionů korun, když v roce 2006 to bylo 4 465 milionů korun, což představuje 33procentní nárůst. Uvedené částky se vztahují pouze k tržbám za prodej TATRA, a. s. a nezahrnují tržby dceřiných společností Taforge, Tafonco a Tawesco.
V roce 2008 opět předpokládáme zvýšení obratu z prodeje našich nákladních automobilů, přičemž mezi hlavní teritoria řadíme Rusko, Indii, Českou republiku, kde budou nemalý podíl tvořit dodávky středních nákladních vozidel pro Armádu ČR, a Evropu. Předpokládáme také vstup na trh USA, pro který jsme vyvinuli speciální hasičská vozidla. Soustředíme se také na rozvoj trhů v jihovýchodní Asii a Africe, z marketingových segmentů to bude oblast vojenských vozidel, těžební a ropný průmysl.
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
přečíst (2) 02.04.08 00:19  Maki  (122469)

čtěte v MFdnes

01.04.2008 - DAREK ŠTALMACH - Kraj Moravskoslezský - str. 04
Tatra chce získat nové trhy
Podle generálního ředitele Ronalda Adamse vede cesta k úspěchu přes specializaci na různé regiony

Kopřivnice - Ještě před pár lety by na budoucnost kopřivnické Tatryvsázel jen málokdo. Automobilka ale krizová léta pravděpodobněpřekonala a pomalu se začíná vracet na světové trhy nejen v civilním,ale i v armádním sektoru.
Po úspěšném zvládnutí armádních zkoušek nového středního nákladního automobilu pro českou armádu se Tatramůže prosadit i v prostředí jedné z nejnáročnějších armád světa,zkouškami pro americkou námořní pěchotu nyní prochází bojový vůzzaložený na tatrováckém podvozku Wildcat. Současný rozmach automobilkyz pozice generálního ředitele kontroluje jeden ze spolumajitelů podnikuRonald Adams.

* Jste ve funkci rok a půl, jakých změn v podniku si nejvíce ceníte?

Nejdůležitější je, že se nám podařilo zaměstnance přesvědčit, že je Tatra perspektivním zaměstnavatelem a získat je na svou stranu. Zaměstnanci nás podporují a to je největší jmění každé společnosti.

Adams: Problémy s Pragou byly politicky ovlivněné

* Kolem Tatry byl v poslední době rozruch hlavně kvůli armádní zakázcena dodávku nových středních nákladních automobilů. Problémy byly hlavněs váhou vozidel. V čem ty problémy spočívaly?

Šlo vlastně onedorozumění. Podepsali jsme smlouvu, ve které byly jisté specifikace amy jsme při nich vycházeli z norem ISO, Evropské unie i z českýchnorem. Ale zástupci armády si výraz pohotovostní hmotnost vykládalijinak než my. A tak jsme museli vozy upravovat, protože zákazník mávždy pravdu. Je to ale pro nás poučení, příště budeme důsledněji trvatna přesné specifikaci požadavků zákazníka, abychom podobným problémůmpředešli a nepřidělávali si zbytečné problémy.

* Problémy byly ale také s převodovkami a nápravami, které měla dodávat společnost Praga.

Problém se společností Praga byl částečně zpolitizován. Něco podobnéhojsme zažili také při zakázce pro izraelskou armádu, ale tady to bylopoliticky mnohem špinavější. Angažovali se v tom bývalí politici, kteřív Tatře nikdy nebyli, ale věděli vše nejlépe. Nebylo to ale stranickyrozdělené na koalici a opozici, ti politici vystupovali podle svýchzájmů napříč politickým spektrem. Kvůli problémům při armádníchzkouškách jsou dodávky nových automobilů ve skluzu. Zvládnete dodatauta v termínu, nebo se dodávky celé posunou? V průběhu čtyř až šestitýdnů bychom měli harmonogram dodávek srovnat. Příčiny skluzu jsou alena obou stranách, protáhly se testy, vojáci ale měli požadavky naněkteré změny, takže se auto za pochodu upravovalo. Navíc má armádadenní limit, kolik vozů může maximálně převzít. My sice máme vyrobenovíc automobilů, ale s předávkou musíme čekat.

* Ozvali se vám v souvislosti s ukončením zkoušek zájemci ze zahraničních armád, že by chtěli nové vozy koupit?

Vím o dvou případech, kdy se představitelé zahraničních armád o naševozy vážně zajímali, chtějí je i civilní firmy, ale zatím jsme s nikýmzávazně nejednali.

* V jakém stavu jsou námluvy Tatry samerickou námořní pěchotou, kde jste v minulých měsících absolvovalizkoušky s vozem Wildcat?

Zatím tam jen testujeme, zástupciarmády Spojených států nás vyzvali, abychom se těch zkoušek zúčastnili.Tatry si všímají už tak čtyři až pět let a velký vliv na tom mělanapříklad i naše zakázka pro izraelskou armádu. Americká armádapotřebuje odolná vozidla s vysokou nosností a průchodností terénem. Avšechny tyto požadavky naše automobily splňují.

* Jak tedy vidíte šance na získání této prestižní armádní zakázky?

Zkoušky probíhaly v těžkém terénu s plným zatížením a velitel, který mátyto zkoušky na starosti byl nadšen. Kromě nás tam byli i našikonkurenti, naší velkou výhodou ale je, že díky unikátnímu podvozku Tatramůžeme nabídnout podstatně vyšší nosnost i lepší pancéřování, nežkonkurence. Nechtěl bych se mýlit, ale byl bych překvapený, kdyby tonevyšlo.

Prodej má zvýšit specializace na regiony

* Jakou vidíte budoucnost automobilky v civilním sektoru?

Chceme jít cestou specializace na jednotlivé regiony, připravovatnabídky na míru. Poslali jsme například naše vývojové pracovníky doAustrálie, kde si prohlédli jak prostředí dolů, tak ropná pole.Přestože jde o jeden kontinent, jsou tato prostředí naprosto odlišná anaše vozy pro ně nejsou optimálně řešené. To chceme změnit apřipravovat našim zákazníkům nabídky na míru.

* Tatra spoustu trhů ztratila, asi bude těžké se na ně vrátit.

Nikdy není lehké získat nového zákazníka. V dobách plánovanéhohospodářství jsme vyráběli 15 tisíc aut ročně, ale po roce 1989 se trhyrozpadly amy ...
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 21.02.08 17:49  Maki  (113828)

DIVI 50

DIVI 50http://www.cz.o2.com/osobni/cz/o_nas/tiskove_centrum/tiskove_zpravy/zpravy-cz-obdobi_2008_02-Telefonica_O2_Czech_Republic_Financni_vysledky_za_rok_2007.html
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 26.06.07 11:27  Maki  (113828)

Tak už mám divi v kapse

Ano, obcanka staci
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.