Příspěvky nebo odpovědi uživatele Marek Z.
Výpis
příspěvků
31
až
40
(133)
Proč vadí korespondenční volba?
Tomasso: Špatně vzdělaný jsi tu akorát tak ty, placený propagandista vlády národní zkázy. Základem demokracie je zajištění anonymity toho, kdo volí, aby mohl volit svobodně bez nátlaku okolí a nemusel se obávat, co si okolí o něm pomyslí, že volil třeba jinak, než ostatní. Proto je to ošetřeno Ústavou. Korespondenční volby (a vůbec ještě bez ověření trvalého bydliště, to je totálně podvod) anonymitu prolamují a tím prolamují základy demokracie ukotvené v Ústavě. Ale psychotyp tvého druhu nechápe vůbec, co to Ústave je a k čemu slouží. Lidi, kteří v ČR nežijí by volit vůbec neměli, protože tu prostě nežijí a vůbec netuší, co se tu děje za zhůvěřilosti.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Nástroj volebních podvodů
O žádné Čechy v zahraničí vůbec nejde. Jde pouze o nástroj, který bude sloužit k manipulaci voleb a zajistí současné pseudovládě dostatečný počet vyčarovaných hlasů, bez jakékoliv možnosti ověřit existenci takových voličů a jejich skutečného hlasování, které se pak záhadně objeví v ohromném počtu kupodivu ve prospěch vlády národní zkázy. Tak, jak se to už leta praktikuje v USA. Vysypou bedýnku s miliony takových záhadných hlasů odkud si, a prostě tu jsou, čau. Bez tohoto nástroje nemá současná pseudovláda vůbec žádnou šanci na znovuzvolení, a proto tento nástroj pro sebe zřizuje.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(7)
Vaše doporučení:
Konec Západu?
Tomasso: Permanentní a většinou iracionální tvrzení, že historická fakta, která lze dohledat a existují o nich oficiální záznamy, je "ruská propaganda", není nic jiného, než obyčejná západní propaganda. Pozvat Ukrajinu do NATO bylo předmětem jednání dne 4. dubna 2008 na summitu NATO v Bukurešti. O jednání, že Ukrajině budou dodány jaderné zbraně, existují také záznamy a byla to poslední červená čára, před kterou Rusko USA oficiálně varovalo a ty se mu vysmály a pokračovaly ve vyzbrojování pro připravovanou proxy válku Západu na Ukrajině. To už je dnes prakticky běžná vědomost mimo západní propagandu :-)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Konec Západu?
Právě tzv. teorií západního odstrašování jsou tyto konflikty vytvářeny. Tak dlouho Západ strašil Rusko, že si udělá na Ukrajině americké vojenské základny a dodá Ukrajině jaderné zbraně, až Západ vtáhnul Rusko do války. Západ potřebuje pochopit, že mu dávno ujel vlak a ostatní země se ho už nebojí tak, jak bývávalo. Neboli že jeho odstrašování vyčerpalo svůj potenciál :-)
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(4)
Vaše doporučení:
Prý je to FUD
Max Devaine: Jak prý? Stačí 10 sekund na to najít a ověřit si takovou informaci a poslechnout si přímo vyjádření CEO Hertz Stephena Scherre. (https://youtu.be/EOG5zr_KroE?si=F0pXXpLgTK1le44b) Potvrzuje přesně obsah článku, že se jim udržovat EV finančně nevyplatí a jejich odstraněním si zvýší cash flow. Článek publikoval např. Bloomberg, kterého tu někdo chce podezřívat, že si neověřuje zdroje. Ale bylo by lepší začít možná u sebe :-)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Temná stránka elektromobility ještě temnější :-)
jk: Čísla se velice různí, podle toho, jak se komu zřejmě hodí, ale zkuste třeba grafické znázornění statistiky přímo od IEA (International Energy Agency) z roku 2020: https://www.iea.org/data-and-statistics/charts/global-co2-emissions-in-transport-by-mode-in-the-sustainable-development-scenario-2000-2070
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Temná stránka elektromobility ještě temnější :-)
Heraklites Krakatis: Za rok 2023 bylo vyrobeno kolem 14 milionů elektrických aut. Na 1 vůz je použito asi o 45 kg hliníku více než u vozu se spalovacím motorem. To máte "jenom" kolem 600 000 tun hliníku vyprodukovaného navíc za rok pro elektrická autíčka. S čínskými uhelnými emisemi pro jeho vyprodukování. A každým rokem se to zvyšuje zatím asi o třetinu.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Temná stránka elektromobility ještě temnější :-)
Heraklites Krakatis: "Battery electric vehicles use 25-27% more aluminium than the typical internal combustion engine car today. This assumes 160kg of aluminium per vehicle as a base line for aluminium content in internal combustion engines." Za rok 2023 bylo vyrobeno kolem 14 milionů elektrických aut. To máte "jenom" přes 500 000 tun hliníku vyrobeného navíc za rok pro elektrická autíčka. S čínskými uhelnými emisemi pro jeho vyprodukování. A každým rokem se to zvyšuje zatím asi o třetinu.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Temná stránka elektromobility ještě temnější :-)
Tomasso: Vaše čísla, to jsou spíš jen teoretická laboratorní hausnumera. Baterie, které vy říkáte pevná, to je u např. vozů Tesla známý článek 21700. Dnes se udává rozumná životnost baterie elektrického autíčka v evropském klimatu kolem 150.000 mil. Ale samozřejmě s tím, že někde za polovičkou už řidič může citelně znát úbytek kapacity a snížení dojezdu u starší baterie. Záleží také jak je vůz garážovaný, jestli baterie trpí mrazy, nebo vysokými teplotami v létě, je hluboce vybíjená atd. Vůz už nebude mít svůj dojezdový užitek, živost a hlavně v zimním období může být i nepoužitelný na větší vzdálenost než do práce, protože baterie se používá i na vytápění vozu. A výměna baterie se většinou ekonomicky nevyplatí, proto je životnost vozu přímo závislá na baterii. U elektrických motorek je např. doporučováno baterii přes zimu vyjmout a umístit do pokojové teploty. A v té baterii jsou totožné články 21700.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Temná stránka elektromobility ještě temnější :-)
Pro ohromnou váhu lithiové baterie se musí vozidlo vyrábět z lehkých hliníkových slitin. Největším producentem hliníku je Čína a je produkován převážně spalováním uhlí. Čína vybudovala v posledních letech hned několik nových uhelných elektráren. Dále. Těžba lithia je samozřejmě realizována spalováním ropy (nafty). Největším producentem CO2 v dopravě jsou zaoceánské lodě, které spalují přímo mazut (bordel po zpracování ropy). To tvoří asi 70% znečištění. Dále to jsou letadla, pak nákladní auta, která často převážejí vzduch v obrovských krabicích, a s pár procenty to jsou osobní auta. Zbývá jen zapřemýšlet, jestli elektrická autíčka, která mají min. poloviční životnost než klasická auta se spalovacím motorem, nejsou jen chytrý mezinárodní byznys model nasugerovaný špatně informované společnosti.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(10)
Vaše doporučení: