Příspěvky nebo odpovědi uživatele tindersticks









Příspěvky nebo odpovědi uživatele tindersticks. Výpis příspěvků 351 až 400 (649)


Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 07.06.06 09:55  tindersticks  (102450)

Vítězný červen...

hosi, hosi, demonstrace je soucast demokracie, mimochodem ty odborarske vam nevadi? pokud jde o komunisty prebarvene na ods, znova tady musim poznamenat, ze pocet byvalych komunistu mezi poslanci cssd a ods v minulem obdobi vyznival 27/3 (!) ve prospech socanu, z poslancu ods byl v roce 1989 ve strane jen tlusty! v ods je tlusty, tak zvolme rozumny kompromis, kde je byvalych komunistu mraky, ale to zreme pravlekaci kabatu nejsou, ze?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.06.06 19:25  tindersticks  (102437)

eur/czk

osobne si spis myslim, ze zahranici nebere povolebni situaci tak citlive jako cesti ivestori, takze to oslabeni probehlo jen mirne a v klidu...jinak shortovat na korune samozrejme jde..

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.06.06 16:03  tindersticks  (41824)

akcie on line v usa

http://finance.yahoo.com/
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.06.06 09:49  tindersticks  (41824)

FIO manipulátor

jee, uz jses tady zase se svoji teorii zlych nadrizenych a manipulovani s trhem. ahoj!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.06.06 20:11  tindersticks  (102371)

Klídkovi

nazor nekoho z party je druha vec, jen mi prislo blby, ze s nekdo pomerne nevkusne stezuje a v podstate nema na co..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.06.06 20:04  tindersticks  (102371)

Klídkovi

jasne, ze trader muze zvednout cenu, aby ho nasledovali ostatni a pak to tam nasypat, stejne tak muze vybrat lajnu a pak tam dve tri poslat (velmi bezne na fx trhu). zaklad ale je, ze tohle dela trader a to na vlastni riziko - na trhu neni sam, je tam nekolik dalsich mm a prirozene x investoru, kteri mu do tech jeho zvednutych kotaci muzou sami sypnout a je hotovo. rozhodne mu nikdo z vedeni nerika, zvedni cenu, nachytame kliose a pak prodame. vubec me udivuje prehnana duvera v moznosti mm - uvahy o jejich nepretrzite touze obrat a znicit retail vycerpavavaji nektere prispevatele na tomoto chatu natolik, ze pak nemaji cas ani poradne premyslet o sve pozici :) mozna jsem naivka, ale o trhu mam prehled docela dobrej..

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.06.06 19:31  tindersticks  (102371)

Klídkovi

ok, kotace se delaji na zakazku vedeni a kdyz jim to ta nekdo jinej sypne do protitrendu, tak vyhodej tradera, ne. pises nesmysly.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.06.06 19:29  tindersticks  (102371)

Klídkovi

drahy hochu, dostal jsi nekolik vycerpavajicich odpovedi na chatu cezu, kde jsi se mohl dozvedet, ze zadat o cenu v 9,15 je nesmysl, a dale , ze kotace v 9,15 (tj ctvrt hodiny pred otevrenim) muze byt - a dnes take byla- vyrazne jina nez v 9,30. jinak myslim, ze je dost nevkusne oznacovat nekoho za levaka (nevim proc soudruha) v pripade, kdy jses trouba ty sam.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 05.06.06 16:33  tindersticks  (102371)

black Bone

no ja nevim, nevidel jsem zacatek, ale pochybuju, ze by ceny nastavene v 9,15 byly stejne jako otviracky v 9,30, jestly byly tak to porad beru jako nazor kam az to do otviracky spadne..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 05.06.06 16:22  tindersticks  (102371)

Leváci z patrie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a ta stiznost je presne na co? chtel jsi nazor, tak ti ho rekl, bylo to ctvrt hodiny pred otevrenim, na sesup to vypadalo, a taky nastal, tak kde je chyba?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 05.06.06 14:15  tindersticks  (102371)

úkol č.1 pro ODS - odstavit Paroubka

aaa...svaz mladeze, tam to jiste bude v pomerech cssd/ods uplne jinak.:) rek bych, ze v tom pripade je zvoleni kazde strany navratem milovniku starych poradku, krome kandidatu, kterym je pod 30.. z tohoto pohledu vypadavam z diskuse i ja, ve svazu mladeze jsem take pobyval po celou stredni skolu, teprve na vs jsem si dovolil nevstoupit... 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 05.06.06 13:37  tindersticks  (102371)

úkol č.1 pro ODS - odstavit Paroubka

prezident, hejtmani, poslanci ods..otazka: kolik z nich bylo nekdy cleny ksc? jsem zvedavej na tvoje cislo a doufam, ze si ho porovnas s tim samym cislem zjistenym u cssd
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 05.06.06 09:01  tindersticks  (102342)

od paroubkova projevu

uz mi nikdo mevymluvi, ze hlas pro cssd je take hlasem pro kscm, aspon do te doby, dokud bude tento pan v cele socialistu. neco podobneho jsem po 89 neslysel a slyset uz nechci. proti tomu totiz i slavne "v nezkrotné pýše ješitné nadřazenosti, sobeckém zájmu nebo dokonce za mrzký peníz" soudruzky svorcove zni laskovne. podivejme se, kdo nam vladne: bezskrupulozni prase.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 04.06.06 09:50  tindersticks  (102314)

pro optimisty

Obyvatelům České republiky Reuters předpovídá, že je čeká jen "prodloužení handrkování" nebo dokonce předčasné volby.

Podle serveru americké televize CNN "zklame patový výsledek finanční trhy". "Z pohledu trhu se jedná o obrovské zklamání, protože investoři očekávali středopravicovou vládu," uvedl analytik banky Danske Lars Christensen.

http://zpravy.idnes.cz/zahranicni-tisk-ceske-volby-skoncily-ve-slepe-ulicce-pc5-/domaci.asp?c=A060604_091630_domaci_lja

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 04.06.06 09:31  tindersticks  (102314)

Mimochodem....

myslim, ze ods pravici hlavne chybely dve procenta evropskych demokratu, procento unie svobody a par protestnich hlasu pro cibulku, mozna zelezneho. inu, hledani tretich cest neni jednducha zalezitost a neco stoji

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 04.06.06 09:29  tindersticks  (102314)

Mimochodem....

takze jsi ods potrestal za zakon o vyvlastnovani(jine strany predkladaji zrejme vic zakonu, ktere chces), populismus(jine strany neco takoveho neznaji) a nektere provarene figury(u ostatnich se ti vsichni libi nebo cekas na stranu s 80 poslanci, kteri budou bez vyhrady cool). no, tak doufam, ze jinak si s volbama spokojenej a ze vyhrala strana s abolutne bezchybnymi  parametry. kdo zasel, ten sklidi..presne tak: ar desitek tisic takhle uvaziujicich sklidila malem levicovou vladu s komunisty, nakonec pat, ktery bude obtizne vyresit. gratuluju.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 04.06.06 09:23  tindersticks  (102314)

100/100 je nejlepší řešení

obavam se, panove, ze tak nejak nedohlizite vaznost celkove situace. 100/100 je samozrejme nejhorsi variantou a cez to hned v pondeli pociti. nevim, proc by za vlady ods a tedy i tlusteho mel byt konec cezu, ale dovedu si predstavit, ze za vlady cssd, kscm (paroubkuv projev stmelil obe strany do naprosto sevreneho siku), ze nastane trochu jiny rezim nez na jaky jsme zvykli. prekvapuje me , ze se na nej nekdo tesi
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.06.06 13:48  tindersticks  (102243)

CEZ - cssd nebo ods?

nebudu se vyjadrovat k vazbe "dlouha pozice na cezu - z toho vyplyvajici volba nejake strany", kterou jsem uz pres tim oznacil za mne zcela nepochopitelnou, ale neco malo k volebnim vysledkum bych mel. nechapu dost dobre, proc se prodej povazuje za spatnou zpravu - cez prijde o politickou podporu, ktera je v teto chvili ohromna, ale odriznuti od politickych rozhodnuti je pozitivni - uz si nepamatujete, ze pred dvema lety byl cez v nemilosti, byla tady moznost, ze kolacek dostane od urbana cast akcii za akcie sev dolu, ze mil byl vymeny za romana jen proto, ze se chtel ucastnit tendru na sev doly atd? firma se soukromym vlastnikem nebude horsi nez se statni ucasti (jestli ho teda nekoupi edf:)). samotny prodej by jiste probihal formou nabizenych bloku, jiste ne tak, ze by nekdo z ministerstva volal: prodejte procento do trhu! na cenu by tom melo nejdt pozitivni vliv nekdy opacny, hodne by zalezelo na okamzitem trznim sentimentu. pokud jde o politiku jednotlivych stran, verim , ze dlouhodobe je pravicova politika lepsi pro vetsinu ve state a pro celou ekonomiku, ergo lepsi i pro cez -a to i pres to, ze kratkodobe muzou jiste nektere kroky socialistu cezu pomoci... 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.06.06 10:49  tindersticks  (102231)

patria

jiste, ale to nijak nepopira to, ze nevidim primou souvislost v nasledujicim: patria kupuje na doraz, tudiz jsou omezeny marginy. mozna ze tam nejaka kauzalita je, ale je mi utajena..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.06.06 10:44  tindersticks  (102231)

a do prkýnka

robine, ty taky litas z extremu do extremu. neni to ani pul roku, co jsi se divil, proc se prodava nad 510, kdyz to bude za chvili mnohem vys,a ted bys videl sesup k 200-300. pro tebe by byla asi idealni nejaka straddle opce, pak bys moh kldine spat :)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.06.06 10:35  tindersticks  (102231)

patria

to si nemyslim, patria je omezena hlavne pomerem celkove pujcenych penez ke svemu jmeni, pokud jde o penize pujcene na margin, jde velmi pravdepodobne o penize, pujcovane z bank (napada me treba csob:))..navic ma patrie sve vlastni limity na prop trading a pochybuju, ze by suma prop+trading i kdyz naplno pokratila marginove pujcky..takze bych tipnul, ze bud jde opravdu o vycerpani marginu nebo proste o zprisneni internich limitu na pujcovani
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.06.06 16:14  tindersticks  (102184)

daně

nad 6M se nic neuvadi, stejne jak se neuvadi prijate dividendy, danovy poradce nema pravdu
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 01.06.06 14:26  tindersticks  (102184)

Elán

protestuji proti rovne dani, rikas? aha, tak informace z oficialnich stranek elanu: "Lidi co zde kritizují koncert pro ČSSD nerozlišili zásadní věci a to je politika a hudba. To že někdo bude hrát pro nějakou stranu neznamená, že souhlasí s jejich program. Je to čistě o nabídce a poptávce. Lidé by měli být rádi, že Elán opět udělá pár koncertů a rozdá kvalitní muziku."
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 01.06.06 12:27  tindersticks  (102184)

čssd

myslel jsem, ze pro brusel je spis cssd nez zahradilova skupina, ne? jinak, opozicni smlouva je taky jedna z variant (doufam, ze z mene pravdepodobnych), ale radsi bych, aby se to obeslo bez ni..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 01.06.06 12:08  tindersticks  (102184)

čssd

nech na hlave, svoboda tady porad jeste je, neustale je vsak omezovana novymi a  novymi zakony a vyhlaskami, a co si budem povidat, kdo ma vetsi chut, kontrolovat a dohlizet porady v televizi (filip, jandak, jen za posledni tyden), kontrolovat, kdo ma jaky majetek, odposlouchavat (policejni reditel a jeho "kdo je poctivy, nema se ceho bat") atd..?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 01.06.06 12:03  tindersticks  (102184)

to mi hlava nebere

a napisu to potreti: kdo redukuje volbu pouze na to, co udelaji s podnikem, jejichz akcie zrovna drzi, prijde mi, jak to rict... ponekud omezeny. aspon vidime jak funguje u nekterych jedincu prislib socialnich davek - kdo jich slibi vic, ma hlas..u nekterych lidi me to neudivuje, nekteri, priznejme, by byli i proti sobe, protoze zavislost na davkach je enormni, ale u spekulantu? spekulant snad upravuje pozici podle situace, ne situaci podle pozice, ne? ostatni rozdily mezi cssd a ods vam nevadi? ale jestli tady jen sami pro sobe vysvetlujete proc volit socany, ktere volite tak jako tak, tak to jo..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 31.05.06 22:01  tindersticks  (102133)

a je to v suchu nakupuju pod 190

no, ze se fed naposledy rozhodoval mezi nulovym a pulprocentnim zvysenim a ze na pristim zasedani koncem cervna bud zvednou nebo nezvednou sazby..to snad ani nestalo za to cist :) mimochodem, dow konci den pomerne svizne skoro 0,7 v plusu..
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.05.06 15:33  tindersticks  (102133)

JE ZAJÍMAVÉ JAK MÁ UNI ŠPATNOU LIKVIDITU

spatnou likviditu nelze predstirat, ta je proste takova jaka je - spatna.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 31.05.06 11:49  tindersticks  (102133)

Volby sou jasná volba

psal jsem to uz jednou a napisu to znovu, ze nechapu, jak nekdo muze volit podle toho, jakou ma aktualni pozici na burze (nehlede na to, jestli s nevysvetluje dopady voleb spatne, ze)!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 31.05.06 11:47  tindersticks  (102133)

Nechapu

v horizontu tydnu - mesicu mozna, v horizontu let ani nahodou!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 30.05.06 17:41  tindersticks  (41824)

ČEZ a volby

kdo je jen trochu normalni, nevoli ve volbach podle pozice (tot skutecne obr blbost), naopak pozici si nastavi podle vysledku/odhadu voleb. jak u blbejch, fakt
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 30.05.06 08:38  tindersticks  (102058)

santa KLAUN

jojo,,kluas ve strane nebyl, tak aspon neurcite poznamename, ze chtel byt. neni tezke zjistit, jestli klaus nekdy podal prihlasku do ksc, dokaz to - nepratel ma tolik, ze ta informace bude jiste znama. ovsem zdroj , cituji "ten clovek co to rekl ho znal osobne". hod spinu, kus z ni vzdycky zustane, ze
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.05.06 00:12  tindersticks  (102056)

Tak a je to.

jasna vec, ze se najdou, uz jsi videl nejakou stranu, kde by se zadny svinstvo nenaslo? (vyvlastneni za takovy pripad povazuji take). do pripominani duvodu, proc ods nevolit se nechci poustet, mohli bysme tady byt do rana, pro me je dulezite, proc nevolit jine strany a tech je pro me vic. chtel jsem puvodne jen reagovat na tato tvoje tvrzeni: straseni s kscm je hloupost (nemyslim si to), klaus, cssd a ods jsou zrudnejsi nez komunisti (nesouhlasim), klaus byl komunisticky prominent a v ksc byl kvuli prospecharstvi (zjevna,rekneme, nepravda), popr ze studoval na zapade a byl tudiz prominentem (domnivam se, ze se mylis). tot vse, za chvili konci na ct2 fellini, vypnu dvd a jdu spat:)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.05.06 23:35  tindersticks  (102056)

Tak a je to.

prinutil jsi me, abych se podival na strucne klausovo cv, abych byl presny v datech a nasel jsem tam dve staze:  italie 1966, spojene staty 1969..o moznostech v te dobe jen tolik, ze muj strejda prejel jeste v lete 1969 pres jugoslavii bez problemu do rakouska, odkud uz se tak nejak nevratil. na klause toho moc nenajdes, bude treba se vratit k tomu tlustemu jakozto symbolu za :)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.05.06 23:23  tindersticks  (102056)

Tak a je to.

rozhovor s tlustym?  misunderstunding, ne?, rek bych, debata o klausovi se nam zvrhava na debatu o tlustem, ktery samozrejme v ksc byl (myslim, ze jediny poslanec ods, aktivni v ksc v roce1989, az tam nebude, bude tezko se trefovat do komunisticke minulosti ods..)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.05.06 23:17  tindersticks  (102056)

Tak a je to.

no, nebudu te trapit, protoze hlas pro cibulku svedci aspon o pevnem nazoru, ale musim te zklamat, klaus v ksc fakt nikdy nebyl..udelame to takhle: jestli se ti podari dokazat, ze tam byl,  na svou cest slibuju, ze ti poslu na ucet dejme tomu 20 tisic czk..kdyz ne, nic se nedeje, nic mi posilat nemusis, ostatne stejne nerad zverejnuju svoje cislo uctu :)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 29.05.06 22:50  tindersticks  (102056)

I Nohavica spolupracoval s STB

je hezke, ze si myslis, ze v kscm zadni komunisti nejsou, ted hlavne aby se to nezdozvedeli jejich volici, urcite by byli trochu zklamani.:) ke klausovi-komunistovi viz moje odpoved na chatu telecomu, klaus ve strane nebyl, tecka, s tim nic neudelas.  prikladam maly seznamek, popravde nerucim za jeho absolutni presnost, ale aspon pro dokresleni: poslanci s komunistickou minulostí za ods: Vlastimil Tlustý, 1988 - 1989 člen KSČ Jaroslav Zvěřina , 1965 - 1968 člen KSČ Petr Krill, 1968 – 1969 člen KSČ, tedy 3(!) netvrdim, ze mozna nektery nechybi, poslancu s komunistickou minulostí za cssd je pravda trochu vic, 27, vypisovat je tady nebudu, neni to dulezite, ale neco ten nepomer ilustruje...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.05.06 22:22  tindersticks  (102056)

Tak a je to.

nemam nic proti tvoje volbe, hlasuj si pro koho chces, jen nemam rad, kdyz se veci nenazyvaj pravymi jmeny a kdyz se mluvi o necem, o cem se nic nevi. tak napr klaus nebyl NIKDY komunistou, nemohl pak byt tudiz ani komunistickym prominentem a nemohl, ani rici, ze byl v ksc kvuli kariere, to musis uznat, ze je blbost, ze. klasicky pripad argumentace, zalozena na tom, co se slysi nekde v hospode. vice informaci, mene razantnich formulaci.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 29.05.06 22:11  tindersticks  (102056)

I Nohavica spolupracoval s STB

to je znamo uz nekolik let, nebyl tak odvazny jak tresnak, ktery vydrzel i paleni cigaretou od estebaka kafky (70. leta, vsichni obhajci hodnych komunistu!) nebo tak chytry jak pepa nos, ktery podepsal a kazdemu to na sebe rekl..dobre tema mimochodem pred volbami, kdyz se dozvidame, ze soucasne strany jsou horsi nez kscm...jinak, nohavica je porad spis ten, ktereho semlely dejiny ...holt, soudruzi delali se chyby, ale ted my jedini pro lidi s lidmi, ze..
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.05.06 20:19  tindersticks  (102050)

Tak a je to.

pojmenovavej veci spravne, zverstva je prave to, co delali komunisti - justicni politicke vrazdy v 50.letech, zabirani majetku, zakz pro nepohodlne lidi cestovat, studovat, pracovat, vsechno bez moznosti se soudit, nekomu si stezovat...nevsimnul jsem si, ze by cokoliv z toho probihalo pod cssd nebo ods...pokud lidi povazuji za "zrudnejsi" klause nez grebenicka, nezaslouzi s nic jineho nez znova spadnout pod jejich vladu...mimochodem pokud jde os trasak komunismu, zksu nekdy juknout na nejakej komunistickej web, mozna te prekvapi, co vsechno by hosi pro nas pro vsechny radi zavedli...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.05.06 14:31  tindersticks  (102007)

Co si myslíte o shortu?

jo, a short za nemoralni rozhodne nepovazuji, je snad nemoralni spekulovat na rust eur/usd, kdyz si pujcis dolary? jses spekunant, tak spekuluj. nebo jsi dlouhodobe long a tam ti nikdo nic nevezme - kazdej short se nakonec zavre...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.05.06 14:27  tindersticks  (102007)

Co si myslíte o shortu?

rad bych k tomuto tametu podoktnul, ze obecne neni duvod, aby si mm pujcovali papiry od svych klientu, (jedina moznost je jen v pripade, kdy je skutecne jasne definovano takoveto pujcovani ve smlouve - uznavam, ze me takhle postavena smlouva prekvapila), papiry se daji pujcit v ramci bsb nebo repo obchodu od zahranicnich i domacich fondu, pripadne z vlastnich prop portfolii za prijatelnou sazbu (nevim, kolik je ted, ale tipnul bych tak max 1-2procento nad repo)-aspon to tak tedy bylo pred nejakym casem..k variante, ze si obchodnik pujci papiry pripsane na klienta v scp a pouze obchodnikem blokovane-to je nemyslitelna zalezitost!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 26.05.06 17:47  tindersticks  (101975)

himbajs...tak jeste jednou..

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 26.05.06 17:44  tindersticks  (101975)

trochu predvolebni agitky...

...s rovnou daní mají v příštím roce dosáhnout hospodářského růstu osmi procent..http://ekonomika.idnes.cz/estonci-rovna-dan-funguje-0yw-/ekonomika.asp?c=A060525_193928_ekonomika_dp
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 26.05.06 14:22  tindersticks  (101975)

něco k volbám zase

ano, ale zapomnel jsi dodat: kdo chce mit kvaltni zdravotnictvi, na ktere je ochote si priplacet anebo placene pouze z rozpoctu (nevim, proc se mu rika bezplatne) a s horsi kvalitou..to same plati pro skolstvi. byl bych velmi rad, aby se meli dobre jak soukromi lekari tak lekari v nemocnicich, kteri by mel v ordinaci moderni pristroje, stanovili mi spravne diagnozu a nemusel bych je podplacet
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.05.06 22:03  tindersticks  (101910)

KOBLIC

ale jo, pravdou je, ze cas by mohl koblic travit uzitecneji, tohle asi opravdu neni to stezejni burzovni tema, osobne mi je vyse marginu docela fuk, takze se k tomu uz rozepisovat nebudu
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.05.06 11:29  tindersticks  (101910)

KOBLIC

na jeho obranu je treba uvest, ze o omezovani pakoveho efektu se mlvi uz minimalne od konce lonskeho leta, neprisel s tim puvodne koblic, a mm samotni na to meli dost rozdilne nazory..jinak zda se, ze drvi nebo pozdeji k nejakemu omezeni dojde, otazka jestli tenhle rok, za rok..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.05.06 11:05  tindersticks  (101910)

A nekoupili jsme ten telecom moc draho?

posuzovat cenu podle vlastniho jmeni je uplna hloupost, pokud jde ocenu akcii za 1 budouci dividendu- uvadet minulou cenu a soucasne aktualn dividendu je k nicemu, o colorbetonu nic nevm, ale pochybuju, ze to bzo takhle jednoduche, jak pises...doskont u fondu zohlednoval spoustu veci (likviditujednotlivych titulu, chovani vlastniku!), navic zase srovnavas nesrovnatelne - minule pravazujici uzavrene fondy obchodovane na burze a soucasne otevrene fondy...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 25.05.06 10:31  tindersticks  (101910)

Osobně předpokládám že tuto hru mají zčásti na svědomí naši mm

muj dojem je tedy jiny, osobne mam dojem, ze mm (respektive jejich traderi, poac slaesmani jsou samozrejme v pohode) ted nemaji dobre spani, vicemene je citelne, ze i na ty nejvetsi brokerske domy jsou objemy proste moc velke - traba patria vcera skoro az zoufale ctyrikrat upozornila na jednotlive tituly vzdy s nakupnim doporucenim, komentare jsou optimisticke, jak jen v teto situaci mohou byt, rozohodne se snazi situaci spise uklidnit - to same treba atlantik. shrnuto: mm ted podle me nemaji na zadne hratky cas, protoze co se deje kolem je prilis velike..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.05.06 16:52  tindersticks  (101833)

nevím dlouhodobým asi docházejí nervy

myslim, ze jsi trochu inteligenci sw precenil - takhle funguje treba pohyb na vynosove dluhopoisove krivce, muze castecne fungovat na gapu mezi eurobondy, na money market krivce, ale provazanost cezu s jinymi titulu je prece jen omezena, provazanost se da vysledovat napr. pri  indexovem obchodovani (pro zahranici to povetsinou znamena cez, kb, tele), ale o pohybu pres masinu cez-uni silne pochybuju, neni na nich spolecnyho nic - volatilita, struktura akcionaru, zarazeni v indexech, objemy, segment trhu, proste nic.. i kdyz by jite bylo mily sledovat pri zvysene cene napr bankovnich poplatku uptrend jak na kb tak na uni, ze..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:14 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  677.00  +0.15% 
 ČEZ  881.50  -4.86% 
 ERSTE  1 098.00  +0.60% 
 GEN(NORTON)  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  255.01  +0.40% 
 KB  769.00  -0.26% 
 KOFOLA  300.00  -1.32% 
 MONETA  99.70  -0.30% 
 PHOTON  43.30  -1.48% 
 PILULKA  125.00  0.00% 
 PM  15 300.00  -0.26% 
 PRIMOCO   915.00  +0.55% 
 VIG  736.00  +0.68% 
Komodity online
 Ropa 85.17 USD 16:06   
 Zlato 2328.49 USD 16:06   
 Stříbro 29.12 USD 16:06   
 Káva 226.54 USD 16:06   
 Cukr 20.02 USD 16:06   
 Bavlna 73.94 USD 16:06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.