Příspěvky nebo odpovědi uživatele alter13









Příspěvky nebo odpovědi uživatele alter13. Výpis příspěvků 351 až 400 (805)


Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (5) 17.01.11 22:21  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

CETV pre Altera

Ahoj, Ashi, a díky - taky tak přemýšlím, jen "rychleji". :-) Jen se snažím spíše nějak skloubit signály TA s očekávanými zprávami a reporty společností, takže bych viděl momentální maximum tak koncem týdne, možná ještě do půlky příštího. Pak ale korekci - zkusil jsem si "protáhnout" linii 50EMA a vzestupný trend a myslím že se k rezistenci cetka dostane už tento týden - díky výsledkům IT a bank, tedy silných a "vlivných" sektorů předpokládám spíše rychlejší růst. Pokud se přidá i oslabování koruny, pak to půjde poměrně rychle. Pokud se to takto opravdu bude vyvijet, tak bychom mohli projet 50 EMA, jak máslo. :-) Naopak by pak příští týden 50 EMA  mohla jako support hodně pomoci v udržení ceny nad 385,- Kč. Srazil jsem pátečním nákupem průměrku a chtěl bych tento týden přece jen pro jistotu prodat, ale uvidíme - pokud se bude situace vyvijet podle mého názoru, tak bych asi přece jen tentokrát "chamtivě" počkal kolem 385 - 390,- Kč. :-) Možná dám na tebe - a pak ti ev. vynadám ! :-))) Díky a měj se - a nenechej se znervoznit, opravdu to nestojí za to a hlavně jakákoliv emotivní debata, nebo slohová cvičení zde na anonymu nemají žádný význam. Držím palce.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (5) 17.01.11 10:34  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Tak jakpak příští týden ? :-)

Samozřejmě můžeš mít pravdu, head : ale tím, že je línie prakticky přesně na hranici supportu, a když si graf otevřeš na 5tileté období, tak uvidíš, že zároveň přesně na hranici rezistence, tak si myslím, že ten graf VIXu je možné vyložit dvěma způsoby - jako asi všechno na burze. :-) Bez zohlednění makro zpráv a probíhající reportsezony je dlouhodobější ternd sestupný, tedy zlepšující se, ale ten silný support by mohl naznačovat obrat, růst tohoto indexu a tedy pokles burzovních indexů. Jenže pokud zohledním alespoň tento týden reportující banky - předpoklad dobrých výsledků - a i kdyby jen mírně pozitivní, nebo neutrální  makra, tak si myslím, že alespoň pro tento  týden index VIX prolomí support a burza spíše poroste. Pokud budou výsledky společností i makra výborná, tak bych předpokládal spíše potvrzení prolomení supportu a vlastně změnu dnešní línie supportu na línii rezistence i dlouhodoběji - po odeznění reportů si myslím, že příjde měnší korekce a vybírání zisků, ale celkově se ekonomika "vzpamatovává", tak by na výraznější pokles musela asi přijít nějaká "jobovka". Prostě si myslím, že tento týden pokles díky reportům bank nebude - myslím celkově, ne hodinově, nebo třeba jeden den ! -, ale pak už to bude chtít opatrnost - na long bych si počkal po odeznění reportsezony, na krátkodobou vlnku bych se nebál. Ale je to názor, ne žádná definitivní predikce a rada - situace se může změnit za pár minutek. :-) Přeju zdravý a "selský" správný úsudek a díky za link - zajímavý a hned jsem si uložil. :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (3) 16.01.11 21:18  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Tak jakpak příští týden ? :-)

:-) Když já zde nikoho neznám a nepoznám špičkování, nebo takové ty vaše narážky. :-) Ale ani jsem to nijak ve špatném nebral - a ani tak neodpovídal ! :-) A prodat bych potřeboval co nejdříve, nechtěl bych si nechat ujet áčka - stačí, že mi, debilovi, ujelo nwrko. :-( Tak přeju úspěšný týden.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (3) 16.01.11 21:04  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Tak jakpak příští týden ? :-)

Dobrý večer, Tatrmane - myslím - ale nevím ! -, že příští týden bude na reporty nejsilnější, takže tak trochu předpokládám v ami do konce týdne průběžný růst, a teprve nejdřív v pátek výbírání zisků. Ale uvidíme - bude záležet i na denních makrech, takže závěr nedělám. Ale 1300 na SaP by byla bomba a šance díky reportsezoně snad je. :-) Proto asi taky bohužel nebude šance naskočit do nwr - snad jen na vlnku. :-( Uvidíme.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (4) 16.01.11 19:44  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Tak jakpak příští týden ? :-)

V pátek měla cetka opět snahu vracet se ke 20ti USD - bude to hranice supportu, nebo rezistence ? :-) Už by také mohla zase oslabovat koruna a spolu se snad dobrými reporty bank by mohl posilovat dolar, takže cetka poroste ? Díky pátečnímu prodeji áček, poklesu a dokoupení cetky mám vč. poplatků průměrku celého množství 366,70 Kč, takže bych rád v týdnu prodal - určitě nechci držet do výsledků. :-) Zítra mají v ami zase svátek, takže uvidíme v úterý, resp. u nás ve středu. Přeju pevné nervy.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (2) 14.01.11 11:45  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

mrkni na graf

Prozatím se loučím s áčkama = zatím to vychází - áčka vyprodána za průměrku 23,10 Kč s celkovým ziskem 5,6 % od 30.12. Snad se podaří dokoupit cetka do 360,- Kč - příkazy zadány, takže dospávat = dobrou. :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (3) 14.01.11 09:17  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

futures zelené

:-) Jo, jo - opravuji svůj názor, protože, když jsem psal, tak ještě nikde výsledky nebyly. :-) Tak by snad i dopoledne mohlo být v poho - odpoledne už bude reportovat JPM, snad i makra budou lepší a závěr by u nás mohl být zajímavý. :-) Jen ta koruna - pořád posiluje = 18,23 Kč :-(

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (2) 14.01.11 06:12  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

mrkni na graf

Tak si taky dovolím názor, námořníku, ale bohužel taky opačný : jednak včerejší svíčka určitě není hammer a jak píše Ash, na vrcholu růstového trendu už to spíše signalizuje malou sílu k růstu, spíše obracející se trend a převládající poměr zájmu o prodej, ale hlavně sentiment nějakému růstu vůbec nepřeje - musela by se asi objevit na áčka nějaká pozitivní zpráva. Upozorňuju, že to je můj názor na dnešek, rozhodně to nemá nic společného s nějakým třeba ročním výhledem ! Ale teď dopoledne předpokládám pokles celého indexu, takže se budu snažit zbytek áček ještě nad 23,- Kč prodávat ? no nevím, jestli se podaří :- ( - spadne i cetka, takže kolem 360,- Kč bych potřeboval dokoupit .-) -, a dokupoval bych pak znovu kolem 22,50 Kč +-. Odpoledne už ale předpokládám vliv výsledovek a futures v ami, takže snad zase menší růst. Uvidíme.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (8) 14.01.11 05:12  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Nevim jak vy ale já

Je to samozřejmě tvůj názor, tvoje nervy a tvoje peníze, ale myslím, že jsi tak trochu zpanikařil brzy. Cetka má díky primárnímu trhu na Nasdaqu trochu specifika : všimni si, že např. od začátku týdne ztratila v ami jen zhruba 1,5 %, ale bohužel od té doby posílila koruna o cca 4 %, tzn. když si přepočítáš v kurzu cenu na naší burze, jsi přesně na poklesu 5,5 % od začátku týdne. Tedy : cena u nás zatím jen přesně kopíruje mírný propad v ami, ale bohužel silnější posílení koruny. A když se podíváš na vývoj ceny koruny, tak aspoň mám dojem, že teď koruna nemá moc sílu tuto hranici udržet a zase se pomalu bude vracet k 19,- Kč - ev. si všimni "skokového" posílení díky relativně úspěšnému prodeji dluhopisů Portugalska a Španělska. Dnes to ještě vypadá na další posilování - předpokládám dnešní dopolední obchodování kolem 360,- Kč -, ale toto pozitivum, myslím si, během příštího týdne zase vyprchá a koruna se "vrátí" k 19,- Kč. Prostě u cetky je problém : čím silnější koruna, tím vyšší zisk - samozřejmě účtuje v USD :-) -, ale bohužel tím nižší cena u nás na burze. Vždycky je pak podstatné, co převládne v ami - jestli "radost" nad vyšším ziskem z danného dne :-), nebo všeobecný burzovní sentiment = jestliže zatím nepřesvědčily reporty, ale spíše zklamaly makra, pak je výsledek, jaký je. :-( Já jsem optimista a na zlepšení sentimentu díky reportům IT a bank věřím, ale hlavně pro nějaký razantnější propad cetky nevidím důvod - na primárním zatím taky žádná katastrofa není, u nás to bohužel zatím "mrší" posilující koruna. Hlavně se ale, Kirjo, musíš řídit svoji hlavou, ne aby jsi mi pak nadával, že byl můj názor blbost ! :-) Třeba se reporty "nepovedou", příjdou další špatná makra a cetka opravdu spadne k 18ti USD, to já nevím, jen věřím, že ne ! A "roztleskávačka" taky nejsem - i s takovými volovinami zde občas někdo blbne, ale pár jednotlivců prodejem / nákupem v našich objemech s kurzem ani nehne ! :-) -, takže každý sám za sebe. :-) Držím palce ke správnému rozhodnutí, resp. odhadu.

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (2) 13.01.11 16:52  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Trochu jiný názor.

Vlastně neznáš. :-) A kdybych se už "uměl" situaci přizpůsobit, tak jsem "za vodou" a spíš mě zajímají ženský, pláže a třeba pralesy, než burza. :-) Bohužel neumím, tak se tady musím "plácat". :-(

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (6) 13.01.11 16:49  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Trochu jiný názor.

Aha, tak to jsem špatně pochopil. Já obchoduju pokud možno denně, takže jsem psal o situaci dnes, zítra, max. příští týden. Do reportu cetky je pro mě dlouho, do té doby určitě půjde něco vydělat :-) / prodělat :-( na vlnkách. Ale myslím si, že výsledky budou špatné, takže kolem reportu bych asi cetku držet moc nechtěl - ale je těžké už teď napsat něco definitivního, nevím, co bude zítra, takže to všechno se uvidí až koncem února.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (3) 13.01.11 16:44  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Trochu jiný názor.

:-))) Znáš mě, neobchoduju long, takže měním názory podle denních zpráv a obchodů = ze dne na den. :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (5) 13.01.11 16:37  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Trochu jiný názor.

Myslel jsem tím roztleskávání k prodeji, Tatrmane - takovou tu dnešní snahu o tak trochu katastrofické komentáře kolegy. :-) Svůj názor naopak "podporuju" nákupem.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (4) 13.01.11 16:14  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Trochu jiný názor.

Díky, patte. :-) Dnes posílila koruna o nějakých 0,40 hal., to je pech ! a hned "padáme". :-( Pořád se to ale drží kolem 20ti USD a to je podstatné - samozřejmě myslím close, ne průběžné obchodování. Já tedy osobně věřím na výborné výsledky IT - dnes snad Intel - a bank, takže momentální pokles nijak dramaticky nevidím, prostě jen dorovnání kurzu koruna / dolar. Dopoledne jsem si snížil průměrku na 375,60 Kč - dokupoval jsem na 372,- Kč a pak pár kousků na 368,- Kč, takže jsem spokojený. A špatné výsledky nepřivolávej !!! :-) Pevné nervy a nenechat se "roztleskat" ! :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
určitě nečíst (3) 13.01.11 10:15  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

AAA auto

No, asi to trochu riskantní je :-), ale jak jsem psal, myslím si, že se teď na áčkách nic zásadního dít nebude a postupně budou krátkodobý vybírat zisky, takže předpokládám postupně menší korekci, ev. alespoň stagnaci kolem 23,- Kč. U cetky vidím možnost rychlejšího zobchodování, tak tam postupně Kč přesenuji. Když se podíváš na obchodování v ami, tak tam se cena prakticky nehýbe z 20ti USD - pohyb u nás je jen díky kolísání kurzu -, a protože předpokládám pozitivní vliv reportů IT a bank a dnešních prodejů dluhopisů, tak krátkodobou výměnu emise zkusím, tzn. odpoledne zkusím za lepší cenu prodat další část áček a teď už mám zadaný nákup na cetce.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (2) 13.01.11 09:39  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

AAA auto

Tak, určitě bych se nezlobil, kdybych se ve svém názoru mýlil, knihomole, a byl by přesnější ten tvůj. :-) Já jsem ale psal svůj názor na výhled tak do konce března - do reportu výsledovky -, a to se nezlob, ale na 20 % růst na 28,- Kč prakticky bez impulsu - max. nějaký další nákup CEO -, to nevěřím. Asi takový růst předpokládáš do konce roku, a to si myslím taky - zlepšující se výsledky, ev. akvizice v Rusku a Maďarsku, + možná další pozitivní překvapení = to pak impulsy pro růst budou. Teď ale asi radši poberu zisk a zkusím nastoupi při korekci - uvidíme podle situace a potřeby, ev. vhodné příležitosti.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (2) 13.01.11 08:37  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Trochu jiný názor.

I když zde TA moc oblíbená není, tak si přece jen např. podle "svíček" myslím, že posledních pár dnů se cetka drží silného supportu na 20ti USD a podle zvyšujícího se objemu bych změnu k horšímu neviděl. Pohyb ceny u nás je dán jen posilováním / oslabováním kurzu koruny k dolaru - bohužel koruna posiluje, takže pokud se dnes u nás cena dostane na 370 - 372,- Kč, tak bych dokupoval. :-) Korekci = propad alespoň o 5 % - bych viděl taky, ale podle mě určitě ne tento a příští týden - myslím, že dnes začnou reportovat IT společnosti, dnes, nebo zítra nabídka dluhopisů, příští týden reporty bank, prostě bych díky sentimentu viděl korekci až po odeznění těchto pozitivních zpráv - předpokládám pozitivních. :-) A pod 300,- Kč si myslím se cena nedostane - díky mírně příznivějšímu očekávání asi zatím není důvod k až takovému poklesu a je to podle mě stejný extrém, jako že vystoupá k 600,- Kč. Maximální korekci bych odhadoval na cenu kolem ročního minima, tedy kolem 18,5 USD - cena v Kč pak samozřejmě bude záležet na momentálním kurzu.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (5) 12.01.11 10:35  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

AAA auto

Držím se svého názoru, takže zatím 1/3 pozice teď vyprodána za 23,20 Kč = 5,1 % od 31.12. - a ihned koupena cetka za průměrku 380,- Kč - odpoledne nějaké vystoupení CEO a večer "Béžová kniha", tak uvidíme, co cetka na to. :-) Dokupovat pozici na áčkách bych začal znovu kolem 22,60-70 Kč, ale to samozřejmě podle vývoje v ami, zpráv, prostě sentimentu, možná i o desetník výše.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (6) 12.01.11 07:31  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Kdy se zvedne

Dobré ráno, chuďas - dovolím si jednu radu : ať si zde budeš psát s kýmkoliv a jakkoliv slušně, nikdy sem nepiš cokoliv soukromého a už v žádném případě ne svoji finanční situaci ohledně akcií ! Jsou zde lidé, kteří jen čekají na cokoliv špatného a jakmile vycítí příležitost, začnou s vysmíváním, arogantní ironií, nadávkami - prostě je pro ně hlavním a jediným potěšením zde z lidí dělat "hlupáky, hejly, ubožáky" a pod., a to i kdykoliv v budoucnu - asi si špatné zprávy, názory a investice archivují. :-) Není jich zde sice moc - mohl bych jmenovat tak 3, 4 -, ale je to pak hodně nepříjemné. I když se tě někdo na něco konkrétního zeptá, tak jen přes mail - sem jen např. cenu akcie, ale jinak vše jen v procentech, radši nic konkrétního. :-) Protože už jsi napsal, jak jsi na tom finančně, tak se spíš přikláním k názoru ostatních - asi zkus spíš počkat na nárůst ceny a zatím trejdit se zbytkem. Já osobně bych asi zkusil realizovat ztrátu při ceně kolem 450 - 460ti korun, a pak trejdem ztrátu snižovat, ale to vychází z mého názoru, že letos - díky výhledům - se cena cetky nad 500,- Kč nedostane, a to podle mě, ještě tak zase až koncem roku. Pokud by na jaře byla cetka znovu zařezena do indexu MSCI, pak je to jiné a šance na vyšší cenu by byla, ale bez takto silného impulsu to podle mě prostě letos šanci nemá. A jestli mohu ještě něco : pro prodej ostatních bych si hlídal údaje teď z výsledkové sezony v ami - např. banky, erstýna poměrně silně reaguje na výsledky ami bank - a další šance na slušný prodej podle mě bude při výsledcích těch tvých konkrétních firem u nás. Vezmi taky v úvahu, že 1Q bude mít relativně nízký srovnávací základ - loni se společnosti spíše ještě potýkaly s doznívající krizí, ale srovníní dalších kvartálů už bude spíše s kvartály lepšími. Držím palce.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (5) 11.01.11 21:00  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

AAA auto

Upozorňuju, že jsem v pozici - ale přesto si dovolím asi "kacířský" názor : i když se likvidita áček poslední 3-4 měsíce zvyšuje, tak přece jen se bude zatím pohybovat, jako vždy, tzn. do vyhlášení auditovaných výsledků, v mírném pásmu prakticky jen do strany. Nevím, ale myslím si, že na základě neauditovaných výsledků zatím nikdo cílovky vydávat nebude - opravdu to nevím, tak budu rád spíše za vysvětlení, než vynadání :-) -, takže se vlastně do vyhlášení auditovaných výsledků už nic nového, nějaký razantní impuls - kromě snad, možná dalších nákupů Dennyho ? -, nečeká. Takže, i když v menší míře, tak přece jen i áčka samozřejmě podléhají sentimentu, tzn. pokud budou ami výsledky dobré a index půjde nahoru, budou nějaké procento přídávat a opačně. A teď si "pomohu" trochu TA : na 10ti denní MA se cena při letošní první korekci odrazila přesně od línie, ale protože se línie pohybuje směrem v růstovém trendu, tak předpokládám další korekci s odrazem na 22,60 Kč +- desetník. Myslím si, že dnešek byl zatím maximum, možná ještě zítra bude mírnější růst, ale spíše bych předpokládal už zítra vybírání zisků a menší korekci. Podle mě bude do konce týdne korekce k 22,60 Kč +-, a pak jen do vyhlášení výsledků pohyb ceny podle sentimentu v rozsahu 22,- Kč - 23,50 Kč = odhaduji podle směru horní línie BB a podle mě poměrně silného supportu, i psychologického, na 22,- Kč. Pokud tedy nebudou zásadní kurzotvorné zprávy, tak bych viděl do vyhlášení auditu, tedy do konce března, pohyb ceny v tomto cca 6ti %ním pásmu - samozřejmě výkyvy při silně negativních / pozitivních zprávách. Co ty na to, Míro ? A celkem by mě zajímal názor třeba Neptuna a námořníka - nemusíme mít stejné názory, ale je poznat, že se o akcie, do kterých investují, zajímají. Díky.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (1) 11.01.11 12:06  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

FED Reports

Vyjadřoval jsem se jen k tebou napsaným číslovkám = sedum, osum, opravoval jsem na sedm, osm. Možná jsem to napsal blbě - k samotnému obsahu jsem se ale nevyjadřoval. A maličkost : sám vidíš, že tvoje komentáře, týkající se výhradně akcií, nekomentuji - ať s tebou souhlasím, nebo nesouhlasím, ale musím přiznat, že se poslední dobou lepšíš - a nehodlám to měnit. Jen jsem si teď "rýpnul" ohledně gramatiky, kterou občas rád zdůrazňuješ. To je vše.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (5) 11.01.11 11:09  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

FED Reports

Sedm, osm ! :-) Nic ve zlém -to jen k tvému oblíbenému zesměšňování jiných názorů = když nic jiného aspoň poukážeš a "setřeš" někoho v gramatice = třeba by to občas chtělo "zamést ...", znáš to. :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (5) 10.01.11 21:59  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Kdy se zvedne

Jasně, máš pravdu, kupoval vyklesanou a doplatil na propad v květnu, jako i my další - nevšiml jsem si, pardon. Ale v tom je náš rozdíl, já si myslím, že letos cetka 30% nenabere, proto jsem uvažoval o řešení kolem 450 a níž.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě nečíst (2) 10.01.11 21:36  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Kdyz se zvadne

:-) Na golfu rady nepotřebuju - už jsem přece jen spíš na gauč :-) -, ale na burze by jsi mohl občas udělat vyjímku.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě nečíst (6) 10.01.11 21:33  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Kdy se zvedne

No, s tím ředěním teda při takovéto ztrátě, no, nevím : zkus si konkrétně spočítat, kolik by jsi potřeboval peněz, aby jsi "naředil" takovouto ztrátu při stávajících cenách proti nákupce 597,- Kč třeba jen jednoho lotu, kimmi a dost podmínek, které by se musely splnit, aby jsi ztrátu srovnal. Nechce se mi to teď počítat, ale jen odhadem, naředění i jen jednoho lotu k přijatelným 4 stovkám by přišlo na nějakých 1,5 milionu, takže pokud je chuďas volné má, pak by to asi řešení bylo. Z jeho dotazu jsem měl pocit, že ale tolik na ředění nemá, takže jsem o ředění neuvažoval - pokud ale ty peníze nemá, pak ředění nemá význam, protože sice o něco sníží průměrku, ale navýší si počet ks. Ale zase, vše by si musel spočítat, a pak hlavně doufat ve stoupající cenu. A to jen pokud obchoduje ve SPADu - na RMSce by si pak velkým množstvím při prodeji jen "bláznil" cenu. Prostě, kimmi, jednoznačná a správná odpověď podle mě není, chuďas si musí spočítat fin. možnosti, zapřemýšlet o odvaze, ochotě risku, ochotě ztráty, časovém horizontu - je toho hodně. :-) A pak už jen toho Jacka na led a já velblouda. :-)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (6) 10.01.11 20:35  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Kdyz se zvadne

No, zrovna jsem si říkal, že třeba Londonder - opět jsi přešel ke komolení, tak přece nezůstanu pozadu :-) - už mě nějak podezřele dlouho nekritizoval a nezesměšňoval. :-) Zkus taky jednou jen nekritizovat, odpusť si ironii, ale taky ev. něco poraď, nebo napiš, co si o situaci chuďase myslíš, jestli má podle tebe rozumné řešení = to je podstanější, než jen snaha o "masírku". A mimochodem : jen na výsměch a ironii je zde specialista všivák a na toho tedy nemáš. :-) Měj se.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (9) 10.01.11 20:05  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Kdy se zvedne

:-))) No jo, kimmi, je mi jasný, že jsme to asi pěkně motal, ale variant by bylo horzně moc, takže jsem asi "skákal" z jedné do druhé. :-) Ono se těžko radí, když vlastně se ty lidi neznají a každý má jinou povahu a odvahu. Já osobně bych prostě kolem 450ti realizoval ztrátu a trejdil a trejdil - na 600,- Kč se podle mě cetka letos nedostane a za ten minimálně "mrtvý" rok, si myslím, bych dokázal ztrátu "stáhnout" a ještě něco vydělat. Držím palce pro správné rozhodnutí, chuďas, ale hlavně hodně pevné nervy.  

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (16) 10.01.11 19:00  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Kdy se zvedne

Páne jo, chuďas, tak to ti nezávidím. :-( Neber to jako radu, jen můj názor a jak bych se asi zachoval já : v žádném případě bych ale neuvažoval o tom, že bych teď, z akcie při pádu ceny "přecházel" do akcie, která je na maximech - to by podle mě bylo to nejhorší, co bys´ mohl udělat. Myslím si, že teď není akcie, která by byla schopna takovou ztrátu vyrovnat - všechno přes Vánoce a "leden" vylítlo, takže bych teď na "výměnu" zapomněl. Cetka má na 20ti dolarech silný support, začíná výsledková sezóna a jak píše tatík, cetka je v ami nevyzpytatelná, takže bych trochu doufal i ve štěstí, protže na letošní rok se u televize ani moc pozitivních zpráv bohužel nečeká. Já vím, všechno to vypadá horzně, ale bohužel jsi nakoupil na vrcholu, který je letos podle mě asi nedostižný a s nějakou ztrátou by jsi se měl smířit - základ je v tom, jak dlouho jsi ochoten akcii držet, jak pevné nervy budeš mít. Já osobně bych teď prostě počkal na výsledky, díky jim doufal ve vzestup aspoň nad 450,- Kč, a pak podle situace - a možností zisku na jiných akciích - realizoval ztrátu. Rozhodně ale počítat : máš na akcii cca 200,- Kč ztrátu, třeba nwrko má podle mě po menší korekci potenciál na příští dva měsíce už maximálně "jen" kolem 20ti % - pak spíše zase vyklesávání -, tzn. kolem 50ti-60ti korun, protože povodně i velká část očekávání vyšších nových cen jsou už teď převážně započítaný a bude se čekat "jen" výsledky za 4Q. Podle mě bych teď tedy výměnu za "vrcholové" nwrko vůbec neřešil. Jestli mohu, tak jediné dvě emise, které ještě i teď mají podle mě zajímavý potenciál k růstu, který by snad - snad !!! - mohl výrazněji korigovat tak velkou ztrátu, tak jsou orco a áčka - v orcu nejsem, v áčkách ano = upozorňuju šťourali. :-) - a to v horizontu zhruba půl roku. Ale, chuďas, je to opravdu jen můj názor, žádná predikce a sám víš, že se na burze mění situace každý den, takže zítra může vše vypadat úplně jinak. Přeju pevné nervy a zdravý, ale hlavně vlastní úsudek - poslechni si třeba i názory jiných, ale nenechej se manipulovat a pamatuj, že nikdo z nás nemá stopro pravdu, každý vlastně "jen hádáme a předpokládáme" ! :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (16)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (6) 10.01.11 16:34  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

... zas jeden kdo nečte rupheje :-)

395 a jedééém !!! :-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (5) 10.01.11 13:44  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

než řekneme švec začnou práskat stopáky :-))) - alter13

:-) Hádám se jen s tím všivákem a Lůůůďou, takže komukoliv jinému, kdo mě osloví, bez problému i třeba jen ze slušnosti a slušně odpovím - s Míšou se nemusíme a nekomentujeme se, takže mě její "výpad" trochu překvapil, ale ve snaze někomu "pomáhat" se překvapení stávají. :-) Její "přátelství" s tím všivákem je zde všeobecně známé, tak jsem její "pomoc" mohl čekat, ale určitě to pro mě neznamená, že bych měl reagovat nějak podrážděně - nejsem sprosťák ani vůči chlapům, natož vůči ženám, to neuznávám, tak jsem se v klidu zeptal a v klidu naši snad první a na dlouho poslední konverzaci ukončil - tím pro mě vše skončilo. :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (4) 10.01.11 12:52  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

než řekneme švec začnou práskat stopáky :-))) - Míša

:-) Dobře, Míšo, tak se pleť - ať se daří. :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
určitě nečíst (3) 10.01.11 12:25  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

než řekneme švec začnou práskat stopáky :-))) - Míša

Když jsi oslovila TY mě, tak jsem myslel, že jsem někdy nějak nadával TOBĚ, proto jsem tě nechápal - nenapadlo mě, že nadávkami myslíš charakterové vlastnosti jedné vši. :-) V dobrém, Míšo - myslím si, že je zbytečné, aby jsi někomu dělala obhájce a pletla se do něčeho, co se tebe netýká. Nemusíš se hned urážet a nadávat mi, ale můj spor s tím všivákem není spor tvůj, takže to, prosím tě, nechej na nás. Díky.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
určitě nečíst (2) 10.01.11 12:08  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

než řekneme švec začnou práskat stopáky :-))) - alter13

:-))) Nepleť se mezi psaní dvou lidí, když tě nikdo nevyzval, veško ! :-) Nebo je nick "Míša" tvůj ? :-) A zdatně to zde plevelíš svým ubrečeným a ukřivděným lhaním, upravenými citacemi a výkřikama dost sám, pokud budu mít náladu se alespoň částí "prokousat" o víkendu, tak se pak možná ozvu - na rozdíl od tebe zde ze sebe ale  nemíním dělat celé dny uplakaného chudáčka a blba, nebo pořád dokola vysvětlovat ty tvoje výmysly a "chlácholit" uraženou ješitnost "mazáckého" investora, - kdo má zájem, ten si udělá představu a názor sám, kdo zájem nemá, tomu jen lezeme na nervy asi oba. Měj se - a modli se, aby teď přišly v Austrálii aspoň na měsíc třeba kroupy :-), aby jsi se zase dostal nad tu svoji "vrcholovou" třístovkovou nákupku. :-) Ev. zrovna ty raď někomu, kdo nakoupil za 305,- Kč - třeba tvojí klasickou, už skoro roční a velmi fundovanou predikcí "...395 a jedééém." :-)))

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (5) 10.01.11 11:27  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

než řekneme švec začnou práskat stopáky :-))) - Míša

??? Nekomentujeme se, Míšo, tak jestli je to oslovení pro mě, tak jsem to nějak nepochopil - komu a s jakou nadávkou, prosím tě ? V nwrku nejsem a nikomu jsem zde nenadával, tak fakt nevím.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (11) 09.01.11 10:14  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Výzva13 ! erste-short Martíka1 - komentář :-)

Slíbil jsem, že se jednou, dvakrát týdně k tvým lžím a kompilacím vyjádřím, tak, hold, slib splním - upozorňuju ale, že už mě opravdu nebaví neustále reagovat na totéž : vždy svůj text bez problémů přizpůsobíš své potřebě, takže teď už se vyjádřím spíš jen okrajově. Především : jestliže chceš vysvětlovat a obhajovat SVÉ "ližprdelnictví", pak nevím, proč se neustále snažíš o ukázání a přenesení TVÉHO problému na jiné - v naší hádce jsem se nikde já o Ashovi, marjim, nebo nikom jiném nezmiňoval, takže se chováš, jak fracek na pískovišti "... já jsme sice Mařence švihl kyblík, no a co, ale podívejte se na Pepu, ten jí ho sebral minule taky." :-) Znovu a ještě jednou ! TY buď chlap, přestaň se "otírat" o jiné a jestliže už se snažíš obhájit SEBE, tak se obhajuj a nesnaž se přitom honem rychle pošpiňit jiné - i v tom se, mimo jiné, jasně projevuje tvůj "bolševický alibismus" a charakter. Dál : moje první výzva se týkala v danném čase a v danné situaci toho, aby jsi Lůůůďovi nelezl do zadku za to, jak zde prezentoval VÝSLEDEK svého "legendárního" shortu na erstýnu, resp. jsem tě skrytě nazval blbcem za to, že jsi mu věřil a chválil ho za zde prezentovaný postup, jak se ze shortu dostal a ještě k tomu měl nějaký zisk. Ani slůvkem jsem se nezmínil o jiných komentářích ani o jiné debatě, která probíhala - nic z toho nebylo předmětem mé výzvy, ale opět a jako vždy se snažíš odvést pozornost jinam a k jiným a spíše svoji hloupost zakrýt změnou základu mé první výzvy. Stejně tak účelově měníš, jak to zde nazýváš, "inspiraci tajmingu martíka1", protože tenkrát sám Lůůůďa později napsal, že impulsem pro short bylo to, že čekal vyhlášení špatných výsledků stersstestů bank - ještě jsem se mu tenkrát vysmívali, že i kdyby špatné ty výsledky byly, tak v tehdejší situaci a tehdejší krizi, by si nikdo špatné výsledky nedovolil vyhlásit a EU určitě nedělala stersstesty proto, aby burzy a banky "padaly", ale samozřejmě pro posílení důvěry, jestli si  vzpomeneš, tak tenkrát "pro jistotu" ještě podmínky dokonce  "zjemnili". :-) Takže jednoduše : chceš vysvětlovat, pak vysvětluj SVůJ postoj, neodvolávej se jak dítě na "..., ale oni taky". Mě nezajímá a nebylo předmětem našeho sporu, co, kdy, kdo jiný, ale co TY ! Ash, marji, prakticky kdokoliv zde jsou podle mě slušní lidé, kteří nemají potřebu každému, kdo má jiný názor hned nadávat, vyvyšovat se, vysmívat se a třeba ironií dělat "ramena", takže stejně tak já respektuju jejich názory a určitě se nestane, že bych si vůbec dovolil z někoho si zde dělat srandu. Ty jediný jsi mě v té době začal ironicky napadat - vzpomeň si první a počáteční náš konflikt -, takže short Lůůůdi pro mě byl jen zámínkou odvety. Odvety tvého ironického a pěkně namachrovaného vysmívání - Lůůůďův short a tvoje chválení jeho vysvětlení výsledku shortu mi dal krásnou možnost ukázat tvoje ližprdelnictví, takže jsem toho v danné situaci využil. :-) Nemám tedy důvod "plést se" do názoru na Lůůůďu a hádat se s kýmkoliv jiným, kdo si mě nevšímá, neuráží, namachrovaně se nevysmívá, ale pouze s tebou - výše vysvětleno. Stejně tak nemám důvod považovat za "ližprdelnictví" pokud zde dopoředu někdo hlásí obchod a jako např. tut0vka dokáže získat kolem 100% snad za jeden, dva obchodní dny, už nevím přesně - pochvala takového obchodu podle mě není nic špatného. Ližprdelnictví je podle mě pochvala zpackaného shortu ještě k tomu naivně a přihlouple vysvětleného - na tom nemám co měnit. K mé druhé výzvě : pokud se podle toho začneš chovat, pak se to pozná ev. tak v průběhu roku - nebudeš perfekcionalista a šťoural k ostatním, ale nejprve také sám "půjdeš s kůží na trh" -, takže k té se teď nemá význam vyjadřovat. A na závěr : myslím, že tyto naše elaboráty sice už stejně nikdo nečte, ale pro jistotu se za takovéto neustálé a nesmyslnné plevelení omlouvám - jednou za týden se to snad dá omluvit. :-) Podstatu a pravdu stejně už známe jen my dva, nikdo jiný už se v tom nevyzná, takže to za čtení nikomu jinému asi ani moc nestojí. :-) Pokud nedáš pokoj, tak nashle zase za týden - "395 a jedéééém" ti komentovat nebudu, prakticky nic jinýho kromě "veškovatých vtírek" ke komukoliv nepíšeš, takže si tě zase nemusím až tak všímat a tvoje občasné "nenápadné" ironické napadání beru už spíše jako folkór, tím nemá význam se zdražovat. :-) Hezkou neděli.

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 07.01.11 11:15  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

2x by som nepovedal

Tak to se omlouvám, ale nejsem dlouhodobý investor - nakoupím a na dvou, třech % zisku prodávám, tady jsem taky jen využil "paniky" a hned nakoupil a včera prodal -, takže link na insider nákupy nemám. A určitě není potřeba hlásit nákupy dopředu, jen je povinnost nahlásit nákup / prodej, myslím, od nějakého procenta - taky bohužel nevím, jakého - zkus oslovit Ducka, Dia, Ashe, rufuse - někoho, kdo tomu rozumí.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 07.01.11 10:18  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

2x by som nepovedal

No, nevím, glogole, ale ta "blízká osoba" nakupovala na Silvestra, takže spíš by to bylo podezřelé, kdyby na Silvestra nakoupil a teď při propadu hned prodával, nebo pokud by nakupoval právě teď při propadu. Otto průběžně akcie spíše dokupuje - jestliže se mu podaří "rozběhnout" na letošek plánované projekty, tak bych ani nevěřil té ironii některých analytiků, že na dluhopisy, nebo novou emisi nesežene peníze - všechno bude jen o nastavených podmínkách, protože krytí zajímavými projekty Ott má = Bubny, Zlota, Berlín. Ott mi připadá jako realista - podle mě podmínky "nepřepálí" -, takže pro střednědobého investora, rok, dva, který se nenechá znerózňovat občasnými výkyvy, myslím si, je to hodně zajímavá akcie.

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (1) 06.01.11 18:05  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

prosím o link CETV v USA dík.

A dnes zatím nic moc, ale do "zavíračky" je daleko, data přijatelný, tak uvidíme :-)

http://www.marketwatch.com/investing/stock/CETV

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (3) 06.01.11 14:34  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Zvýšená cílovka - tak šup šup ! :-)))

Tak honem, ať má význam "naskočit" ! :-) Nemyslím vážně - nenadávat ! :-)

http://www.fio.cz/zpravodajstvi/novinky-z-burzy-komentare/87715-upraveny-cil-pro-nwr

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (2) 06.01.11 13:24  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

ORCO ZA 60 kč

Myslím, že dnešní "euforie" po Otto zprávě je vyčerapná, takže polovina objemu  vyprodána za průměrku 186,30 Kč - zhruba 3,1 % za dva dny snad není tak nejhorší. Přece jen mi to nedá a s polovinou počkám na odpolední amidata. :-)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě nečíst (2) 06.01.11 09:29  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Nova v Chorvatsku.

Jo, teď jsem to četl. No, vzhledem k tomu, že generál prodává po malém množství akcií prakticky průběžně - loni tak několikrát -, tak bych to až tak tragicky neviděl. Navíc, jestliže prakticky "dostanu" 800tis akcií a 100tisíc z toho prodám, pak to - podle mě - o nedůvěře ve společnost moc nevypovídá. Ale blbě to vypadá, to je jasný. Díky.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (1) 06.01.11 09:13  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Nova v Chorvatsku.

Přiznávám, že jsem asi nepochopil, prosím o polopatismus, kimmi. :-) Díky.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě nečíst (6) 06.01.11 08:04  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Nova v Chorvatsku.

Bude mít nějaký dopad na obchodování spuštění nového kanálu v Chorvatsku ? Mluvila o tom už včera dopoledne komentátorka na Z1, jenže jsem neměl link, tak jsem si po nedávné zkušenosti ani nedovolil se zde ptát - už vidím ty výsměšně radostné dotazy "některých" všiváků, kdy to bylo, kdo to říkal, jak se jmenuje, po zodpovězení těchto prvních otázek pak ev. i kolik má číslo bot, kterou jezdí tramvají a jakou používá voňavku. :-) Tak jsem radši čekal na písemnou verzi.

http://www.euro.cz/detail.jsp?id=4462 

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
určitě nečíst (9) 06.01.11 07:42  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

proč sem ještě zavitá Martík tod otázka do pranice :-)

:-))) Ne né, Lůůůďo, ze mě všiváka Tleskače neuděláš - tu blbinu ze 740,- na 800,- za 4 dny s tehdejším obchodováním prakticky jen kolem smystovky ti přece normální člověk věřit ani nemůže ! :-) Ale tak, pořád se zde prezentuješ jako legenda, tak aspoň každý ví, v čem ta legenda jsi, že. :-))) No, projevilo se to před Vánocema, kdy tě zde lidi hledali - vypadalo to, že shortuješ nwrko, tak byl zájem o informaci, kdy budeš zavírat ! :-))) Ale neboj, tvůj "pravoúhlý" příznivec všivák Tleskač tě nesháněl, až takovou srandu by si vůči tobě nedovolil :-) - ten zde poctivě už celý měsíc jásá nad tím, jak po roce konečně zavřel zrtátu z taky asi "legendárního" nákupu na vrcholu. A mě bylo divný, že o daních nic neví - no, kde nic není, není potřeba mít o daně starost, že ? :-) Hele, jak tě "znám", ty lyšáku, že ty jsi mu tenkrát ten nákup skoro na ročním maximu poradil ?! No, když se spojí "legenda" s "gramatikem", tak se dílo podaří ! :-))) Měj se. :-)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (16) 06.01.11 06:52  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

není to tak dávno

No nazdár, Lůůůďo - to už si vzpomněli, že na louce ještě pořád někdo hledá míčky a vyhrabali tě, nebo louka roztála ? :-) No nic, hlavně, že ti neomrzly prsty a nepříjdeme o další tvé hodnotné predikce a příspěvky. :-))) Svoje "výkřiky" o akumulaci jsi tady prezentoval 14.12. při ceně cca 755,- Kč s tím, že se vyplatí akumulovat na divi, takže si dovolím rekapitulaci : do konce roku ten tvůj "zázrak" přidal cca 3 %, a pak se díky "lednovému efektu" a celkovému sentimentu od začátku Nového roku vyšplhal na pár dnů o dalších cca 7 %. Celkem tedy od 14.12. přidal díky Vánocům a "lednu" necelých 10 %. Oproti výkonnosti jiných, také podle tvých predicí snad už krachujících emisí - třeba tvá "oblíbená" prázdná černá díra skoro "blbých" 40 %, viď ! :-), áčka cca 15 % a dalších. :-) Takže předpokládám, že jakmile odezní "lednový efekt", tak se zase se svými jásavými výkřiky odmlčíš - ale jinak, Lůůůďo, na Vánoce a "leden" se trefil snad kde kdo :-), ale jen dementík to zde bude prezentovat jako svoji "... já vám to říkal." bez ohledu na to, že o krátkodobém vystoupání ta jeho "akumulace" tedy vůbec nebyla. :-))) Když on tě zde nikdo nějak nechce pochválit, tak se držíš hesla, "...co si sám neudělám, to nemám...", viď chudáčku. :-( Tak aspoň v jednom tě potěším a "zapráskám" si :-) - všivák Tleskač ti náhodou leze do zadku celkem vzorně, tedy aspoň od začátku prosince, kdy se konečně pohla "díra" a už se dostala na jeho loňskou nákupku. Chudák, nakoupil kolem 3stovky na vrcholu :-(((, a pak trpělivě skoro rok čekal, aby si zde mohl taky oprávněně zajásat a pochválit se - tím se vysvětlilo to jeho celoroční "395 a jedééém". Ale bacha : konečně se skoro po roce dosttal ze ztrát, takže teď je zde "king", snad ke každému komentáři přidá vtipnou, nebo moudrou glosu, s každým by chtěl pokecat a každému sdělit a vysvětlit, jak se má obchodovat, ale občas v té eufórii po celoročním "sezení" mu přece jen "narostl hřebínek" a dovolí si na tebe i zanadávat, měl by jsi ho trochu srovnat - ty, taková ikona a legenda ! :-))) Tak pokud máš ještě dovču, tak si užívej, pokud už "zařezáváš", tak ať ti pilníky kolem ponku zase tak úspěšně sviští, jako loni ! :-) Měj se, Lůůůďo a zase o sobě dej vědět. :-)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (16)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
určitě nečíst (15) 04.01.11 23:23  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

... výzva13 ! -- předmluva - a ještě poslední věc !

Víš co mě jediné mrzí ? Že si tvůj styl lhaní a pomluv nevšiml Duck a nechal se tvými upravenými texty zmanipulovat : toho, že můj text rozložíš do jednotlivých částí, a pak svoji odpověď proložíš citacemi, které ale ve svém textu upravíš podle své potřeby, tak toho jsem si všiml, když jsi před časem začal s takovým "rozkladem" - aby jsi jako odpověděl na vše. Nenápadně jsi tak prakticky "vymazal" moje odpovědi na tvoje otázky : už tehdy jsem ti několikrát odpověděl, že fundament ti nemohu "linkovat" protože je zaheslovaný na mém eBrokeru u Fia, takže jsem i odkazoval na analýzu ve vlastním eBrokeru toho kterého, kdo má zájem si ji přečíst, na tvé jedovatosti jsem se omluvil, že jsem měl omyl v kvartálech - týkalo se to samozřejmě 1-3Q loňského roku, jen Z1 jsem vyloženě odmítl hledat - nemám čas hodiny a hodiny sedět u záznamu a hledat komentář jednoho analitika před xxx dny. To vše jsem ti vysvětloval několikrát, ale opět jsi uplatnil svoji metodu nesutálých a dalších dotazů, takže pak už jsem tě poslal do háje - to přiznávám, to je pravda. Takže : jediné, co mě mrzí je díky tvým následný úpravám textu vyplývající úspěšná manipulace s Duckem - jinak je mi tvůj názor volný. A končím - mám práci. Měj se.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (15)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (15) 04.01.11 23:07  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

... výzva13 ! -- předmluva

Tvá první věta - " nikdy si nevymýšlím " = viz. pomluva Ashe, viz. tvoje změna důvodu, proč tě nazývám "řiťolezcem" = ne za to, že by byl Lůůůďa ve tvém podání nějaká ikona, ale proto, že jsi mu pochvalami lezl do zadku při jeho zpackaném a dětinsky vysvětleném shortu = to jen stručně a co mě td hned napdalo k tvému "nevymýšlení", jednoduše slovíčkařením změníš původní problém za jiný, už tebou upravený !

Tvá druhá věta - "... dal jsi výzvu, rukavici jsem zvedl..." = vyzval jsem tě i např. ke slušnosti, k tomu, aby jsi se o mě přestal "otírat", nic z toho tě nezajímá, tedy zajímají tě a přijímáš výzvy jen účelově, jen ty, které se tobě hodí !

Část tvého prvního elaborátu = ve tvých kopiích mé citace jsem hned nahoře našel změněná dvě slova a jedno slovo jsi upravil pro svůj význam = zkopírovat a pak upravit kterékoliv slovo, cokoliv, stejně, jako tam vkládáš svůj vlastní text je jednoduchá forma manipulace a jen přesně spoléháš na to, že NIKDO nebude mít trpělivost a zájem vše kontrolovat s mým skutečným textem = vážně si myslíš, že po tobě budu vše kontrolovat, resp. že kdokoliv jiný bude tvoji kompilaci kontrlovat se skutečně mnou napsaným textem ?! Vážně si myslíš, že na toto budu reagovat -  i přes tvé rádoby spravedlivé výkřiky ?!

Rupheji, vzpamatuj se, vynechej mě ze svých ironií, posměšků a jedovatostí a je klid - opět výzva, tak jsem zvědavý, jak příjmeš tuto. :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (15)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (18) 04.01.11 22:29  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

... výzva13 ! -- předmluva

Je mi jedno, co si zde budeš vymýšlet a překrucovat, zjednoduším to : buďto se chovej slušně jako všichni ostatní, nebo mě ignoruj a přestaň se o mě zmiňovat = bude klid. Je to jednoduché, ale hlavně zde nebudeme zaplevelovat akciový chat naší vzájemnou averzí. Věř mi, že tvoje slohová cvičení už opravdu nikdo nečte a nemíním je číst celé a podrobně ani já, resp. nemám zájem zde prosedět každý den hodiny a hodiny kontrolou tvého textu a odpovídáním. Tedy = nemíním na tvé "slovíčkové" elaboráty odpovídat = pokud uvidím, že se o mě "otíráš", pak občas, jednou, dvakrát za týden se ozvu, jinak ale nečekej odpovídání na všechny tvoje odstavečky. Ze slušnosti tě na tvoji zbytečnou "práci" předem upozorňuji = je to zbytečné ! Měj se.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (18)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
určitě nečíst (3) 04.01.11 20:50  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Debata - nadávky ? :-)

Aha - v tom je ta vzájemná neznalost. :-) A taková kritika od tebe po závěru obchodování by mě u tebe překvapila - vím, že za takový post výsměch po zavření trhu kritizuješ jiné. Díky.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
určitě nečíst (2) 04.01.11 20:35  alter13 Jméno 'alter13' používá stále stejný uživatel  (143811)

Debata - nadávky ? :-)

Je na místě ironie ?

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.