Příspěvky nebo odpovědi uživatele mrchodrap









Příspěvky nebo odpovědi uživatele mrchodrap. Výpis příspěvků 351 až 400 (1216)


Téma: Akcie ECM
přečíst (0) 08.11.07 14:47  mrchodrap  (117490)

1380 -

ECM zatim leze dolu, ale zitra nebo dnes na konci obchodovani se zhoupne nahoru. Vzdycky leze za ORCO s pul az dennnim zpozdeni. 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.11.07 14:44  mrchodrap  (117490)

Teda byla to rychlost

z tech 2810 na 2870.

Pokud dnes skoncime lehce v plusu, tak tam bude pekny kladivko a muzeme zpet k hranici odporu na 3100.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.11.07 10:16  mrchodrap  (112793)

Odkup

Ví někdo něco víc o tom odkupu? Nebo má někdo nějaké zprávy o té valné hromadě z 5.10.?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 06.11.07 11:26  mrchodrap  (116593)

Začal odkup

Jak je to s tim odkupem? Je nekde verejne receno, ze se to schvalilo? Vi nekdo o nejake zprave z VH 5.10.2007?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 05.11.07 17:18  mrchodrap  (112793)

MAPIC 2007

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.11.07 15:31  mrchodrap  (112793)

Spadneme pod 2800?

Takze uz 10% pod pololetnim NAVem, nemluvim o tom, ze to znaci tak min 13-15% pod navem za 3Q - tezko si dovedu predstavit, ze NAV neporoste o 3-5%.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
přečíst (1) 02.11.07 11:39  mrchodrap  (65024)

Kdy nastane čas ECM?

Ale je jasne, ze se preceni ta prvni Cina (myslim, ze 2.2 euro na akcii) a pak asi ty pozemky v Polsku, ale to je asi az v 4. ctvrtleti.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
přečíst (1) 02.11.07 11:38  mrchodrap  (65024)

Kdy nastane čas ECM?

Neco prosakne (jako obvykle) tak tyden dopredu. No preceneni treba Pankrace by bylo velmi zajimave.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 02.11.07 11:37  mrchodrap  (65024)

Co nás dnes tady čeká?

Tos me pobavil :-)))))))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 02.11.07 10:03  mrchodrap  (65024)

Co nás dnes tady čeká?

Jo, jo. Jsme asi o 20-30 korun pod hranici. Ale pokud se to tam do dvou dnu vrati, tak se za prorazeni nemusi povazovat.
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 02.11.07 10:01  mrchodrap  (65024)

ta ropa

Jo ta ropa je husta. Ale zas se na to koukej z pohledu Evropana ci dokonce Cecha. Kdyz byl dolar 41 (zari 2000) a ropa stala 30 USD, tak to bylo 1240 Kc. Ted je to 95 USD a dolar je za 18.6 takze jsem nekde kolem 1750 Kc. To je sice velky narust, ale neni to tak hrozny. Evropa je na tom trochu hur, ale ne zas tak hodne. Zasazen bude "jen" USD svet.

Euro se dalo cekat, ze pujde dolu a jen ten vykyv v cervnu udelal paseku na cistem zisku. Myslim, ze vsichni pocitaji s postupnym posilovanim koruny (cca. 3-4% rocne). Euro stalo v lednu 27.50. Takze soucasnych 26.90 ci kolik neni zas tak hrozny.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 01.11.07 13:28  mrchodrap  (65024)

Už by bylo na čase

Pripada mi to trochu jako TO2. Dlouho se nic nedeje a pak hup o pet procent nad.
Nevim presne, jak ma nastaveny ORCO svoje ocenovani, ale rekl bych, ze minimalne cast portfolia nepujde s eurem dolu.

Na konec roku bych videl NAV na 130 eurech a vsichni budou strasne prekvapeny, ze to furt roste strasne rychle - 30% za rok. Pak se najednou zjisti, ze NAV muze byt klidne 150 euro v lete a budeme uplne nekde jinde.

Co by se mohlo stat spatnyho? Jak tak koukam na vyjednavani o mzdach, tak bych moc neveril nejaky realitni krizi v CR. Mzdy porostou o 8% - to chtej odbory a podnikatele ani moc nenadavaji. Uroky pujdou nahoru, to je jasny a asi to snizi rust poskytovani hypotek, ale nerekl bych, ze to snizi pocet poskytovanych hypotek.

A kde je problem? :-)))


Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 31.10.07 15:12  mrchodrap  (65569)

No makro data v USA dobry

Mala cenovy deflator a velky rust HDP, takze dlasi plusovy bod do krize a FED muze snizovat sazbu, jelikoz inflace jde dolu.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 31.10.07 11:28  mrchodrap  (65569)

Tak pratele na

Taky doufam. Ted rozhodne FED .Pokud snizi sazby o 0.25% (jak ceka vetsina trhu), tak pujdeme lehce up. Pokud snizi o 0.5% (moc realne to nevidim), tak US strong up a my taky. Ponechani sazeb by asi vedlo k mensimu padu. Ale nevidel bych to nejak krizove.

Na listopad rozhodne sentiment na realitach. Pokud by prisla nejaka dobra zprava, muzeme se vydat nahoru. S blizicimi se vysledky, bych videl rust. Pokud ORCO prijde s NAVem kolem 125 euro (vubec bych se nedivil) a koruna nepujde pod 26.5, tak to na tech 3100-3200 s nejvetsi pravdepodobnosti bude.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 30.10.07 13:35  mrchodrap  (112793)

Tak uz tam stojim panove

Jo, koukal jsem i na TA a je to tak a osobne (okem TA analfabeta) tam vidim rostouci kanal - lehce zuzujci se - kde cena se pekne odrazi od horni i dolni hranice. Dolni hranice byla 15.8. 2700 Kc, kolem 20.9. 2800 Kc a ted by mela byt tech 2900. Horni hranice lehce nad 3150. Ale je to jenom takovy hrani si s grafama. Ja verim, ze se opet brzo podivame nad NAV - tj. nad 3100.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 30.10.07 13:20  mrchodrap  (112793)

Tak uz tam stojim panove

Tak a mam druhy lot - tento za 2895.
Muzeme nahoru.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 30.10.07 13:12  mrchodrap  (112793)

Tak uz tam stojim panove

Uvidime, zda mi to nekdo proda :-) Nevydrzel jsem to.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
spíše nečíst (2) 30.10.07 12:51  mrchodrap  (112793)

P/NAV pod 1.0

Pokud dobre ctu, tak NAV v pololeti 57.7 euro nezredeny a 46.7 zredeny. Takze uz jsme pod neredenym. Pekna kravina :-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 24.10.07 12:17  mrchodrap  (112793)

situace dnes

Me cilovky zajimaji jenom z toho duvodu, ze se kouknu na analyzu analniku a srovnavam se svoji. S cilovkama se da hrat strasne jednoduse - staci trochu zmenit rust do budoucna, diskontni faktor atd. Me prijde usmevne obchodovat stale velmi slusne rostouciho developera skoro 10% pod NAVem. A to plati at verim cilovkam nebo ne.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
spíše nečíst (1) 19.10.07 09:56  mrchodrap  (112793)

Tak jsem jeden lot prodal pred tydnem za 1651

Jeden vsak jeste mam. Preci jenom, ject na dluh v tehle dobach je trochu vic adrenalinu nez uz jsem schopen vstrebat :-))  No, ale pomalu premyslim, ze bych zas dokoupil jestli se podivame nekam vic pod 1600. Info o expanzi je venku a tak i ti, co tomu neverili, tomu uz verit musi a ja furt nejak nenasel nejaky velky link mezi americky real estate trhem a stredni a vychodni evropou ci Cinou.

Je trochu sranda sledovat ten pomer vuci NAV a jak se meni investorske nalady. Pred rokem vsichni mleli o tom, ze 1.7 nasobek je pro nove rostouci firmy OK a pro zbytek 1.2 az 1.3. Ted je ORCO na 0.95 a ECM (po zredeni) nekde kolem 1.05 (jestli vubec). Nevim, zda se vyhlidky tech firem snizili o 30-40% diky americkym prime hypotekam. Ja si to osobne nemyslim - proto jsem taky long. No uvidime, zda za pul roku, az se obema zvedne NAV o dalsich 10 az 20% a bude P/NAV uz na 0.7 a nikdo s tim nebude nic delat :-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
spíše nečíst (3) 16.10.07 13:09  mrchodrap  (112793)

drahé?

S tím prvním souhlasím. Asi težko si dovedu představit, že by někdo nevyužil warrant s exercise price 22 euro. S tím druhým zase nesouhlasím, pokud se bude dál ředit, asi težko se budou vydávat waarnaty s tak nízkou exercise price. Navíc, pokud jsem si nějak všimnul, tak část starých warrantů vlastní sama firma a pokud by je zrušila či prodala na trhu, ředění by mělo daleko menší vliv.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
spíše nečíst (3) 12.10.07 11:13  mrchodrap  (112793)

Je to pro trh fakt takové překvapení

Já si trochu rýpnu. ECM už čvtrt roku troubí do světa, že bude mít akvizice za 800 mil eur do konce roku - v Číně, Rusku a CEE. A potom, co se jedna zveřějní, jedeme o 1.7% nahoru, když zbytek trhu je mínus.

Mě se to osobně zamlouvá (jsem long), ale pozastavuju se (zas a znovu) nad jistou ignorací těch, co to za 1600 prodávají a pak to chtějí za 1650 kupovat po zprávě, která pro mne není ani tak překvapivá. Nějak težko si totiž dovedu představit, že by management jen kecal.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
spíše nečíst (5) 11.10.07 09:36  mrchodrap  (112793)

http://ipoint.financninoviny.cz/bhs-ecm-financovani-vydani-novych-4-letych-dluhopisu-s-waranty-v-objemu-75-6-mil-eur-a-nabidka-vymeny-starych-z-roku-2006.html

Aaaa, takže s ředěním to nebude až takové husté, jak se všeobecně předpokládalo.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 10.10.07 12:54  mrchodrap  (112793)

Jak budete danit divi

Jak BJ tak FIO mi ji pripsalo hrubou. Vi nekdo, jak to mam danit? V danovem priznani v breznu?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
přečíst (2) 10.10.07 12:11  mrchodrap  (112793)

proč nestoupáme?

Jo jo. Je tam nekdo velky, ktery to prodava kolem 1600. Navic bych rekl, ze se reality zacinaji vracet do zajmu investoru a jde to od zapadu na vychod. Jelikoz je ORCO obchodovane i v Parizi, cekal bych, ze ECM pujde nahoru za tyden az dva.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 10.10.07 12:00  mrchodrap  (112793)

Musim priznat ze si uzivam jistou extazi

Kurna, musim proznat, ze nejak casto pouzivam frazi "musim priznat" :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 10.10.07 12:00  mrchodrap  (112793)

Musim priznat ze si uzivam jistou extazi

Bohuzel, musim priznat, ze jiz dlouho nepoznanou extazi :-)))
Ze by kuciii v Parizi konecne pochopili kvalitu ORCA?
Jeste aby tak ECM slo nahoru a ja si snad otevru toho lahvace (samozrejme jen desitku) :-)))


Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 09.10.07 14:03  mrchodrap  (116593)

Jeste tri koruny

A jsem na nule. No to snad neni pravda :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (7) 05.10.07 15:27  mrchodrap  (112793)

Je ta krize vůbec reálná?

V srpnu se všude psalo, že už se problém s riziokovými hypotékami promítá do ekonomiky. A dnes čtu: "Srpnové údaje byly revidovány z prvního čtení mínus 4000 na + 89 000 pracovních míst." Tak nevím, nevím :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 05.10.07 11:50  mrchodrap  (112793)

Jak to bude s tim odkupem?

Nekecas, jeanetko, akorat jsem nejak nechapal, ze Klidek odpovida na muj dotaz ohledne VH, hlaskou, ze to podle TA pujde dolu. Ale asi mi to poradne nesepina. Musim se jeste hooodne ucit.
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 05.10.07 10:23  mrchodrap  (112793)

Jak to bude s tim odkupem?

Co ma TA spolecneho s VH?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 05.10.07 09:59  mrchodrap  (112793)

Jak to bude s tim odkupem?

Dnes je VH. Melo by se tam resit (pokud si dobre pamatuji) zpetneho odkoupeni az 5% akcii (nebudou se rusit, ale budou pouzity pro ruzne opcni programy).

Btw. Jak je to vubec s VH ORCA? Kde se konaji? Trochu by me zajimalo, jak se najde misto vhodne pro jak francouzske (ci evropske) tak ceske investory :-) Nebo, ze by to delali uz nejak pres ten internet :-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 27.09.07 11:52  mrchodrap  (116333)

Náastup druhosledových akcií ?

 BJ ma uroky stale stejne tj. 7.5% i kdyz mas margin call (platis ale za nej 250 CZK). Vim, ze kdyz jsem se ptal na FIO, tak mluvili o tom, ze kdyz uz jsi blizko MC, tak jdou uroky nahoru a nebyli navic moc schopni mi rict o kolik. Navic teda me extremne prekvapuje, ze furt muzou chtit skoro 2% jen za uverovy ramec. Me to prijde neskutecne drahy. Platis 7.5% jako u BJ nebo Party, ale plus cca. 2% pokud si pujcujes az na uverovy ramec a klidne vic (procentualne) pokud si pujces min. Takze v nejlepsim  pripade je to 9.5% v horsim klidne 11-12%.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
spíše nečíst (1) 27.09.07 09:40  mrchodrap  (116333)

budoucí NAV

Samozrejme, pokud se budou vydavat nove akcie, tak za ne dostanes priblizne trzni cenu a tak se NAV na akcii prilis nezmeni (v pripade, ze se bude akcie obchodovat nad NAVem, tak dokonce pri vydani novych akcii NAV na akcii poroste).
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
spíše nečíst (1) 27.09.07 09:38  mrchodrap  (116333)

starší ale může být aktuální za pár týdnů

Doporucoval bych se podivat na to, proc klesl zisk. Jen diky silne korune na konci pololeti (28.715 CZK/euro). Ted je kurz o vice nez korunu silnejsi, coz by melo mit vyrazne pozitivni vliv na cisty zisk.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 27.09.07 09:14  mrchodrap  (116333)

Ja snad zacnu shanet prachy na redeni

Jezevec a Kostal ven :-))))))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (3) 27.09.07 00:11  mrchodrap  (116333)

To je mi novinka

CNB rika, ze zadna hypo krize nebude. Hmmm, tak to jsem faaaakt necekal

>http://finweb.ihned.cz/c1-22109200-cesku-kvuli-hypotekam-v-usa-nebezpeci-nehrozi-tvrdi-cnb
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 26.09.07 11:47  mrchodrap  (116305)

Ja snad zacnu shanet prachy na redeni

Ceny bytu nahoru, Amerika nahoru, PX nahoru, vysledky nahoru, Buh Vi co jeste nahoru a tady v dobry dny nula v horsi dny minus procento ci dve. Takhle je to uz nekolik tydnu. Sentiment dela svoje. No, ale ja zacinam premyslet, ze tohle uz nema s logikou nic spolecneho a ze bych v tom utopil dalsi mega a pul na pul rok ci tak. Hypokrize v CR neni moc realna (alespon zatim), tak jediny problem vidim v ingnoranci tech, co to kupovali za 3300-3500 a ted to pousti, protoze chteji naskocit (pozde) do CEZu a KB.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 25.09.07 15:21  mrchodrap  (116289)

Pravda

Pokud to tak chapu, tak dost velkou cast protfolia je ve stredni Evrope, takze tam je hodnota vuci zmenam v kurzu docela zahedzovana.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 20.09.07 09:57  mrchodrap  (112793)

Jedem up!!!!!

No ja obchoduju vetsinou podle fundamentu. A pak si akorat musim furt pripominat, ze v takovem pripade mam koukat na akcie jednou za tri mesice a ne kazdej den, jak je tomu v tomhle obdobi :-))

Podle mne je fundament uplne jinde - stejne jako tomu bylo s Unipetrolem, kdyz stal 130 a pak vylezl na 200, ci o par let pozdeji kdyz stal 200 a zisk mel pres 20/akcii. Podobne to bylo s TO2 po privatizaci. Cena kolem 450 byla uplne mimo.

Jen se to proste musi vysedet. Nejde jen o to, koupit levne. Ono to chce jeste draho prodat a k tomu je potreba toho, aby si fundament uvedomil zbytek trhu. A ono to obcas proste trva, no :-))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 20.09.07 09:36  mrchodrap  (112793)

Jedem up!!!!!

No nevim. Me to pripada, ze je tu vetsi prodejce, ktery se toho potrebuje zbavit a dokud neproda tak nas zadny fundamentalni zpravy nad 3000 neposunou - jeho fundament nezajima. On chce prodat a odejit z realit. Bohuzel jsem zase zamrzl na par mesicu ve ztrate :-))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 20.09.07 09:23  mrchodrap  (112793)

No koukam ze dnes budeme asi zas na nule

Ikdyz zbytek sveta jde na sever. To bude asi ta danova reforma ci co :-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 20.09.07 08:38  mrchodrap  (112793)

Amerika blízko histrických maxim

Mě to přijde dost nepochopitelný. Když se podívám na ORCO, tak jediná část portfoli, která by případně mohla být zasažena krizí hypoték z USA je ta německá. Ale ta tvoří asi jen 20% (jestli vůbec). Navíc i tam bych viděl případný dopad dost optimisticky. Zbytek je o ničem. Nevím, proč by to mělo zasáhnout například Čechy. Ekonomika jede a tak byty s cenou dolů nepůjdou. Růst ekonomiky je závislí sice na vývozu, ale ne do USA a hlavně teď je tažen domácí spotřebou. Moc linků tam nevidím.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (4) 19.09.07 17:03  mrchodrap  (116125)

Amerika blízko histrických maxim

DJIA přidává dalších 100 bodů a je to cca 180 bodů od historického maxima. Eurostoxx dens +2.80% a  náš PX přidal ubohé jedno procento a trochu. ORCO sice +2.5% ale stále níže o více než 20%!!! od maxima z jara, potom co výrazně překonalo očekávání s pololetními výsledky. Něco je tu špatně a já furt hledám co.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 19.09.07 11:53  mrchodrap  (116125)

Kdy tam bude?

Jo jo. To, ze ORCO neroste se da jeste nejak vystvetlit. Jako, ze investori se stale real estate boji. Ale proc roste zbytek trhu tak malo je pro me dost nepochopitelny. Proc se ted investori boji emerging markets nechapu. Evropa blizko 2% up a my sotva 1%.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (4) 19.09.07 09:37  mrchodrap  (116125)

Jakakoliv reakce PX pod 2%

No koukam, ze jedina Erste reaguje primerene. Vsechny ostatni tituly (a hlavne reality) opet i pres rust relativne zlevnili oproti zapadu. DJI je jen necelych 300 bodu od rekordu (cca. 2%) a my mame k nemu jeste dost daleko. Na realitach je to pres 20%.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (4) 19.09.07 09:29  mrchodrap  (116125)

V KOKOSU prvni obchody za 3000

No kdyby to tak zacalo ve SPADu :-))
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (4) 19.09.07 09:27  mrchodrap  (116125)

Jakakoliv reakce PX pod 2%

je podle mne sance na nakup. S ohledem na vetsi volatilitu realit, verim dnesna ORCU a ECM v +3%.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (5) 18.09.07 20:43  mrchodrap  (112793)

USA

DJI uz + 240 bodu
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ZENTIVA
určitě nečíst (4) 18.09.07 20:25  mrchodrap  (112793)

Tenhle graf je zabavny :-))

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.