Příspěvky nebo odpovědi uživatele vodárnomil









Příspěvky nebo odpovědi uživatele vodárnomil. Výpis příspěvků 351 až 400 (521)


Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 26.01.04 16:29  vodárnomil  (23257)

Doporučuju přečíst ceník

Tak jsem Vám to našel:

Do objemu CP, který je základem pro výpočet ceny za službu vedení CP na účtu dle cen. pol. 2.11., nejsou zahrnovány:

  • CP těch emisí, u kterých Komise pro cenné papíry zakázala veškeré převody podle § 91a odst. 1 zákona o CP,
  • emise, které SCP, na žádost emitenta (správce konkurzní podstaty) vyjmulo ze základu pro výpočet ceny za vedení registru emitenta (viz komentář k části 1).

Další podrobnosti si tam najděte sami. Nic se nejí tak horké. Ale mít dva lotíky ČEZu, tak bych to klidně zaplatil.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 26.01.04 16:14  vodárnomil  (23257)

Kurňa Kozino klameš tělem, neplaš

Pardon, už jsem se na stránky SCP dlouho nedíval, ale bývalo tam cosi jako seznam akcií, které se při výpočtu poplatku nezohledňují (tehdy ale platila ještě ta desetimiliónová hranice, možná se to změnilo). A byly tam takové ty podniky v konkursu, jako ČKD Dukla, apod. Naprosto scestná je ale myšlenka, že se platí jen za obchodované papíry, anebo že se při konkursu podniku ruší zaknihované akcie. Jestli Vám něco zkrachovalo, tak máte ty akcie pořád připsané v SCP. Protože co kdyby po konkursu na Vás něco zbylo ? :-)) (Blbej fór, uznávám.)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 12.01.04 11:49  vodárnomil  (23257)

víte co je zajímavé?

Ono to tak jednoduché není. Tyhle úvahy by platily, pokud by šlo o ČR. US jsou ale něco jiného. Oni jsou ten největší spotřebitel všech výrobků a jejich firmy prodávají především doma. A růst akcií v US není závislý na nějakém "tlusťochovi" ze zahraničí. Oni si vystačí sami. Současný růst v Americe, to je především otázka likvidity a mánie. V US jsou teď velmi levné peníze a emituje se jich příliš mnoho. A kam se ty peníze mají podít - zčásti přispějí k obchodnímu deficitu a zčásti se (přes různé fondy) nalijí do akcií. Proto to tak roste. A je to už úplně mimo realitu - volby se blíží a bojuje se o každý den, o který se podaří splasknutí téhle bubliny oddálit. Stačí sledovat, co říká Mr.Zelený a jak se v pravidelných intervalech objevují pozitivní politické zprávy po negativních ekonomických zprávách. Špatná doba pro nás, co nesnášíme adrenalin. Bojím se bojím, že přijdu o penízky anebo že nevydělám, co bych vydělat mohl.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 09.01.04 15:09  vodárnomil  (23257)

to čezovejfanatik

Aby někdo mohl divoce prodávat, tak někdo musí divoce kupovat. Jinak to nejde. :-)))) Jestli to v blízké době neklesne pod dnešní minimum, tak těch 144 bude moc pěknej uzlovej bodík pro TA v příštích několika týdnech. Pro jistotu bych ale možná zvýšil ostrahu jaderek. Na podzim 2001 se taky zintenzivnilo obchodování s pojišťovnama.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 09.01.04 13:04  vodárnomil  (23257)

Pokles nepozorného čtenáře :-)

On ten čtenář možná nerozumí česky. A asi mu na tom ani nezáleží, stejně jako na fundamentu. Vždyť má v kapse 50 melounů (českých 50 nebo 2 americké) a vydělal je za dva týdny. Otázka je, na kom je vydělal. Jinak to byla ovšem skvostná operace - gratuluji.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 07.01.04 10:28  vodárnomil  (23257)

Jaké budou příští dny pro akcie spol ČEZ?

Souhlasím, tahle myšlenka ve mě hlodá taky. Jenom si nejsem jistý, jestli těch 1000 u KB náhodou neodpovídá těm 80 u CEZ. Mám teď pro porovnání vyjeté grafy DJ, KB, CEZ, NASDAQ a TELE od r.2000 a objektivně musím říct, že jestli někde cítím potenciál (čistě technický, ne fundamentální) k růstu, tak je to u TELETE. (Pokud se samozřejmě něco globálně významného nestane, ale i když to čekám jako neodvratné, tak teď už si pomalu začínám myslet, že to do voleb v USA vydrží.)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.01.04 15:10  vodárnomil  (23257)

Jaké budou příští dny pro akcie spol ČEZ?

Pesimisto - ty jsi optimista.

Týden utekl a zase se divím. Ach ta psychologie. Místo abych byl rád, kolik jsem na ČEZ vydělal, tak mám blbou náladu, že jsem mohl vydělat víc. Když to ale takhle cloumá se mnou, jak to asi cloumá s těmi, co si tenhle psychický tlak na svoje rozhodování neuvědomují ?

Fundament ČEZ nezpochybňuji a jsem zásadně zastáncem investování podle fundamentu. Nic se ale nesmí absolutizovat. I se zásadami investování je potřeba pracovat tvůrčím způsobem. Když cítím, že vhodným manévrem můžu s velkou pravděpodobností počet svých ČEZů rozmnožit, aniž bych do nich dával další peníze, tak se o to pokusím. Kromě toho jsem na fundamentální přístup už několikrát doplatil. Fundament se určitě prosadí proti trhu, ale netržní vlivy (za netržní vlivy si dosaďte podle libosti nějakou tu zlodějnu) si s ním dokážou poradit.

Ano, jsem škarohlíd. No a co. Každej jsme nějakej.

Strategie DRŽET je dobrá v dobách, kdy o akcii není zájem. Když je akcie zrovna v laufu, tak to držení může být prostě jenom zmeškáváním příležitostí. Se strategií DRŽET bych byl v dnešní době opatrný. Kromě toho mi tuhle strategii naordinovali někteří emitenti, kteří stáhli akcie z trhu nebo je už i přeměnili na papíry. (Vodárny, teplárny, atd.)

Žádný velký fond sem teď nevlítne. Jedině kdyby se čekal další velký propad dolaru. Většina obchodníků ale spíš přemýšlí o nějaké významnější korekci nebo dokonce o krátkodobé růstové rally.

Nebudu tipovat, kam až ČEZ stoupne. Kdybych věřil na další velký vzestup, musel bych si ho koupit. A to se při těchhle cenách už bojím.

P.S. Ještě k diverzifikaci. (Někdo to tu někomu vloni radil.) Diverzifikovat, tak jak je to zpravidla míněno, tj. mezi různé tituly na akciovém trhu, je účelné jenom na trhu, který dlouhodobě roste. V takovém případě diverzifikace eliminuje riziko velké ztráty na špatném titulu a zajišťuje průměrný výnos rostoucího trhu. Pokud je trh na vrcholu a začíná dlouhodobě klesat, tak vede diverzifikace jenom k pravidelným ztrátám. (Což se obávám bude případ nejbližších let.) Na klesajícím trhu je naopak potřeba diverzitu mezi tituly omezit a pokusit se najít takové, které mají šanci růst i proti celkovému trhu. Anebo samozřejmě je možné ukládat peníze do něčeho úplně jiného než jsou akcie.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 30.12.03 09:10  vodárnomil  (23257)

Famosní závěr

Chtěl jsem sice odpovědět čezovýmufanatikovi, ale sem se to hodí víc. Ztráta mezi 137 a 145 na prádelní šňůru ještě není. Navíc při mém věku se už možná vyplatí počkat na přirozený úhyn a místo šňůry koupit vnoučatům pastelky.

Teď ale vážně. Budu heslovitě stručnej, protože mám stůl zavalenej fakturama, které musím do konce roku vyřídit.

K Č.fanatikovi a fundamentu: Přidal bych ještě jeden kladný fundamentální faktor navíc - velmi dobré personální vybavení ČEZu. Fundament má ale význam především pro investora, který koupí majoritu. Až si ho bude chtít koupit Buffett, bude oceněný fundament. (Kdybych byl Buffett, tak bych si ho koupil.) Dokud ho budou kupovat jen portfolioví investoři, bude se chovat tržně.

Nemám rád technické analýzy , protože na fundament moc nehledí(my co jsme si čuchli k VUMLu a ML ekonomice máme rádi fundament z betonu a oceli), ale bylo by nezodpovědné je ignorovat. Už teď vidím, jak analytici propojují maxima a minima a snaží se vysledovat trendy a cílové hodnoty. To je samobudící mechanismus, obdoba letadla. Fuj. Čez se ale chová hodně "indexově", takže se podle toho bude řídit. Právě to mě vedlo k tomu, že jsem ho vyndal z přihrádky "spoření" a dal jsem ho do přihrádky "spekulace". A prodal.

Růst ČEZ v tomhle roce má zhruba tři složky. Vlastní fundamentální, indexovou a manickou. Indexová složka toho růstu je podle mě přibližně polovina z celého nárůstu. Až se indexy vrátí zpátky, může ČEZ ztratit 30KČ. Ale indexy se nemusí vrátit zpátky, mohou klesnout mnohem víc.

Ti, kdo skutečně ovlivňují cenu - velké fondy a jejich manažeři, nekoukají na fundament. Jsou to správci "cizích" peněz. Snaží si ušetřit práci a investují podle indexů. Manažeři fondů nejsou hodnoceni podle fundamentální ceny portfolií, ale podle tržního ocenění a každé čtvrtletí musí vykázat nějaká procenta růstu. Lpět na fundamentu by je zničilo. Navíc to nejsou ani žádní géniové a jsou hodně odtržení od reality - zajímá je jenom trh.

Dnes jsme ve velmi nebezpečné fázi trhů. Věřte starýmu chlapovi. Občas mi připadá že je mi 149 let. Největším nebezpečím je podle mě demografická situace v USA a perspektivy jejich penzijních fondů. Princip kapitálového spoření na důchod funguje dobře jenom pokud to dělá málo lidí. (Zlaté průběžné financování.)

Současný ekonomický růst se neprojeví růstem ceny akcií. Ceny akcií NIKDY nenásledují stav ekonomiky, VŽDYCKY ho předcházejí. A růst už je tady.

Velké propady akciových trhů nastávají VŽDYCKY v období největšího ekonomického růstu. NIKDY v období deprese.

Mrzelo by mě, kdybysme my Češi měli být stejně hloupí, jako akcioví spořílci za oceánem, kteří odevzdávají svoje peníze jako ovce. Právě teď je podle mě ta nejlepší chvíle neběžet s davem, ale zastavit se a počkat na možná nejlepší příležitost, jaká nás (nebo aspoň mě) v tomhle životě ještě potká.

Omlouvám se, že to vyznělo jako politická agitka. Teď vypínám internet a na příjmu budu až příští týden.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 29.12.03 13:04  vodárnomil  (23257)

Ano, půjde to nahoru

Je to pravda. Právě takhle kurs obvykle roste. Ale nikdy neroste donekonečna. A já jsem ten strašpytel, co nechce vychytávat špičku a zdrhá mezi prvníma. Američani mají jedno pořekadlo, které se sem možná hodí:

"Trend je nejlepší přítel spekulanta ... dokud se neotočí."

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 29.12.03 12:25  vodárnomil  (23257)

Ano, půjde to nahoru

Ale proč ? Protože se spekulanti budou vrhat do nákupů v panické hrůze, že jim ujede vlak ? Na můj vkus je tady příliš mnoho optimistů. Kdybych teď udělal rozhodnutí, že nakoupím, tak bych musel sám sebe podezřívat, že jsem ve skutečnosti žádné rozhodnutí neudělal, ale že jsem jenom přijal za své rozhodnutí ostatních. (Ach ta davová psychóza.) To není dobrý způsob, jak vydělávat peníze s přijatelným rizikem.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 15.12.03 14:13  vodárnomil  (23257)

Poraďte, kdo to víte

Díky. Obával jsem se, že to takhle je, protože jsem se už po tom pídil, ale nevěřil jsem tomu, co jsem zjistil. Pořád jsem byl přesvědčený, že taková možnost někde u nás musí existovat, akorát se o tom člověk nedoví, protože to skoro nikdo neví. Nám Čechům prostě musí stačit investování do fotících mobilů a domácích kin.

Přeloženo do pravého významu: "... ženám jsme rozdali zrcátka a náčelníka jsme obdarovali nožem s malovanou střenkou." :-( 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 15.12.03 13:04  vodárnomil  (23257)

Poraďte, kdo to víte

dík
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 15.12.03 12:19  vodárnomil  (23257)

Poraďte, kdo to víte

K ČEZu to nepatří, ale možná to někdo z Vás ví a poradí. Kde a jak se u nás dá nejlépe koupit zlato (jako investice, ne jako šperky) v řádech 100,000KČ ? Díky za odpověď. P.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 12.12.03 12:20  vodárnomil  (23257)

Roční cílovka Auerbach Grayson & Co.  na ČEZ je 182 Kč

Cos tím chtěl říct, je asi jasné. Já bych teď k tomu dodal, co to znamená ve skutečnosti. Přeji pěkné počteníčko. Stahujte rychle, protože se to za pár hodin zase vymění za něco jiného.

http://www.financialsense.com/Market/wrapup.htm

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 12.12.03 10:11  vodárnomil  (23257)

A lednový efekt je už tady !!!   :-)

Neukvapoval bych se. Pro Ameriku jsme teď drazí a na lednový efekt moc nevěřím. Spíš bych řekl, že se to letadlo nikomu nechce sestřelit před Vánocema. Myslím si, že vychytávat tohle dno je moc velké riziko. Počkám, až jestli se ustálí nějaký trend.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 08.12.03 13:36  vodárnomil  (23257)

Tak jsem to dokoupil - jak jsem avizoval

No, jenom si myslím, že američani teď po světě hodně prodávaj, protože jim to díky kursovým změnám účetně vytváří zisky. Kromě toho se dá vytušit, že se v blízké době v USA podstatně zvednou úrokové sazby. Až se to stane, tak bude vymalováno. Myslím si, že teď budou indexy po celém světě, snad kromě JAR, vyklesávat v očekávání, jestli se Amerika vzchopí nebo padne. Protože ekonomika tam rozhodně neroste. To je jen monetární fatamorgána. A kdo do toho vidí, tak si připravuje dobrou výchozí pozici.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 08.12.03 13:15  vodárnomil  (23257)

Tak jsem to dokoupil - jak jsem avizoval

Myslím, že ses ukvapil stejně, jako se ukvapí ti, co budou kupovat za 130. Všechno významné je teprve před námi. Podívejte se na dolar a držte hotovost.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 05.12.03 15:29  vodárnomil  (23257)

joj, ale to je zajímavé

Jak už jsem psal minulý týden. Netroufám si odhadnout, o kolik pod 100. Všechny dlouhodobé indikátory se v USA začaly otáčet už před měsícem. Zatím to vypadá nevinně, ale až se lavina utrhne, tak možná -60% v USA a -30% v Evropě.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.12.03 15:44  vodárnomil  (23257)

dnešek

Jo a protože nebudete mít do Vánoc co dělat, tak si můžete trochu počíst. Třeba nějaké horory:

http://www.financialsense.com/stormwatch/oldupdates/2003/1003.html

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.12.03 15:42  vodárnomil  (23257)

dnešek

Dobrá rada nad zlato. Jen aby po těch Vánocích nebylo pozdě. Ale zařídil jsem se podle téhle rady už před několika dny. Všechny akcie, kromě těch, které se neobchodují, jsem prodal a nechám burzu až do konce roku ať si dělá co chce.

Veselé Vánoce ;-)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 02.12.03 11:04  vodárnomil  (23257)

chyba lávky

Robe, máš moje sympatie. Příběh jiného, kdysi a dnes zase prosperujícího podniku, který zkrachoval, jsem línej přidávat. Naše privatizace byl naprosto jedinečně vymyšlenej podvod. Klobouk dolů. A nejvíc mě s..., že ti co nejvíc kradli, tak k tomu ještě pěkně nahlas mlaskaj, protože jsou OPRAVDU PŘESVĚDČENÍ, že je všechno vpořádku. Jak rád bych volil některé strany, ale nemůžu, když si vzpomenu např. na jednoho jejich vysokého představitele, jak přímo do televize říkal, že co mu to vyčítáme, že jsme všichni měli tu možnost. Pab.b jeden.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 25.11.03 16:13  vodárnomil  (23257)

Lituji

To se netýká ČEZu a jeho situace. Já tvrdím, že se ČEZ sveze se zbytkem světa.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 25.11.03 16:08  vodárnomil  (23257)

Lituji

Nelituj. Na 132 se to určitě v blízké době vrátí. A bude to ještě o hodně níž. Při pohledu na dnešních 8,2% mě až zamrazilo. Historie se opakuje a lidé jsou nepoučitelní. (Napovím - 1987, 1999)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 25.11.03 12:27  vodárnomil  (23257)

Takhle nízko

Fundamentální důvod není.Souhlasím. Ale fundament hýbe dlouhodobým průměrem, ne vlnami, které dělají velcí spekulanti. Tak jako se vytřásají akcie z malověrných, stejně se vytřásají peníze ze zaslepených. Jde jenom o to, v jaké fázi momentálně jsme.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 24.11.03 17:30  vodárnomil  (23257)

Hola, hola, nakupujte II.

Souhlas, ale 70 let je taky dobrej interval. Za 70 let umře celej bojovník, ať už je plešatej nebo ne. Co z hlediska 7 let vypadá jako začátek růstu, to je z hlediska 70 let pěkná propast před námi. A od začátku roku už máme docela pěknej rozběh.

Lovu zmar,

budoucnost patří mrchožroutům, co si pochutnaj na neštěstí jiných. Krysy už nafukujou plovací vesty. :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 24.11.03 16:08  vodárnomil  (23257)

Hola, hola, nakupujte II.

Podívejte se na graf v odkazu a hned Vám bude jasné, že v dnešní době nenakupuje jenom hlupák !!! :-)))))

http://dynamic.nasdaq.com/dynamic/nasdaq100_activity.stm

Stačí zvolit správný časový interval a ptáčci se ochotně nachytají. No bodejť by to dnes o procento nevylezlo, když to za minulý týden o čtyři spadlo. Jsem moc zvědavý, jestli to do konce týdne přidá ještě tři. Protože jestli ne, tak ...

Asi přidá, já vím. Panická hrůza z toho, že by nebyl IN při vzestupu, donutí každého správného spekulanta nakupovat i kdyby si na to měl půjčit. ;-) A to vytlačí ty indexy ještě o trošku výš. A velkých investorů, kteří spekulují na pokles, je právě teď strašně málo. Jenomže, právě to je příznak toho, že jsou trhy hodně vychýlené z rovnováhy. A každé letadlo jednou spadne. A dnes to ani u ČEZu o fundamentu není.

A teď se do mě můžete dát a roztrhat mě na kusy.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 21.11.03 15:57  vodárnomil  (23257)

Odpovídám si sám

Nefunguje. Vypadalo to, že se ten obrázek odešle, ale nezobrazil se.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 21.11.03 15:54  vodárnomil  (23257)

A hele, ono to funguje

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 21.11.03 15:45  vodárnomil  (23257)

jenom tady plkáte, tady je něco k akciím :-)

Já vím.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 21.11.03 15:24  vodárnomil  (23257)

jenom tady plkáte, tady je něco k akciím :-)

Je zajímavé, že poklesy se zpravidla zdůvodňují strachem a nejistotami, zatímco růsty se zdůvodňují fundamentem. Něco málo o tom fundamentu. Je tím dobrým fundamentem například na NASDAQ průměrné P/E kolem 300 ? Nebo to, že zisky jsou z velké míry generovány právě růstem cen akcií v portfoliích firem ? Vzpomeňte si na Japonsko:

http://www.damonvickers.com/news.asp?id=522

Otázka nezní "jestli", otázka zní "kdy".

Proč já vůl nedržím hubu. Kdo ví a má rozum tak mlčí. Asi ho nemám.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 20.11.03 14:13  vodárnomil  (23257)

Děkuji za 137 v RMS, o cvičené opici a o tom, že jsem zradil

No samozřejmě, protože jsem se se svými několika tisíci kousky před Vašimi loty styděl, tak jsem se snažil být zajímavý aspoň tím blábolením. Indicií je ale příliš mnoho. Jeden taky blábol jako příklad:

http://www.thestreet.com/_yahoo/funds/supermodels/10121439.html

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 20.11.03 13:18  vodárnomil  (23257)

Děkuji za 137 v RMS, o cvičené opici a o tom, že jsem zradil

Ano, já jsem bouchnul ČEZ. Sám jsem nečekal, že to kdy udělám. Měl jsem ho v přihrádce "spoření" a těšil se, jak z jeho dividend budu vyplácet vnoučatům kapesné. Teď jen trnu, aby byl trest za tu zradu co nejmírnější.

Cvičená opice investovala dobře, protože rozhodovala krátkodobě a náhodně. Tím sice nešla úplně proti davu (což by jí mělo krátkodobě přinést největší zisk), ale aspoň nešla také úplně s davem. A o té klice to při krátkodobém investování je. Dlouhodobě by se ale ta opice určitě nechytala.

Řeči o výprodeji koncem roku, to je jenom takový folklór spekulantů. I na tomhle šprochu je samozřejmě pravdy trochu, ale když se člověk podívá do dat, ze kterých je tahle statistická odchylka vyhodnocena, tak zjistí, že to platí skutečně jenom statisticky a není to žádné pravidlo. Důvod, proč se trendy otáčejí, je jiný. Akcie jsou celosvětově nadhodnocené a tzv. ekonomické oživení čerpá z nerovnováhy mezi množstvím peněz a jejich skutečnou potřebou. Tím se vysává fundament ekonomiky a růst není podepřen skutečnou výkonností.

To o tom nadhodnocení se rozhodně netýká ČEZu, ale až všechno ostatní poletí zaslouženě dolů, tak se s tím ČEZ sveze. Je mi líto. Cítím ve svých starých kostech, že ještě nakoupím pod 100 a Telecí pod 200. (A o kolik pod ..., to si tady ani netroufám napsat.)

Vidím paralely. Vždycky jsem viděl paralely. A když mě něco překvapilo, tak jsem tam ty paralely našel dodatečně.

A prodal jsem taky dolary. A modlím se, abych třeba za pár let nemusel zase z archu ustřihávat Velký prádlo. (Kdo víte co to znamená.)

Už ne lovu zdar, ale zakopávání se zdar.

Omlouvám se za pesimismus.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.11.03 12:19  vodárnomil  (23257)

mírová zdravice

Já to od Vás začnu kupovat za 38.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 11.11.03 16:28  vodárnomil  (23257)

Minoritáři, dostanete za uši !!!

Tam to maj různý. Někde si např. můžou i jako fyzické osoby odečíst cestu na valnou hromadu ze základu daně.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 11.11.03 10:46  vodárnomil  (23257)

proč to padá?

To aby se nám lépe kupovalo.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 11.11.03 09:49  vodárnomil  (23257)

Volejte svému poslanci - překlad pro normální lidi

tleskám
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 07.11.03 16:55  vodárnomil  (23257)

ČEZ nabídnul jednoznačně nejvíc

Bojím se, že zas až tak jednoduché to není. Nejvyšší cena nemusí vždycky znamenat nejvyšší přínos pro stát. Záleží i na tom, jak ten jeden konkrétní prodej ovlivní cenu jiného majetku, kam budou odtékat zisky, komu se budou zadávat prodaným podnikem zakázky a kde se budou platit daně.

Docela by mě zajímalo, co toho Kozinu žere. Jestli je to takovej poctivej Mirek Dušín anebo jestli je zrovna nějak drápkem zachycenej na opčný straně.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.11.03 16:38  vodárnomil  (23257)

Konsoliduješ dost divně...

O výsledcích a o Temelínu bych moc nemluvil. Buďme rádi, že se cena drží dole a můžeme hrabat.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 27.10.03 15:13  vodárnomil  (23257)

Několik slov po obědě

Nic proti tomu a s ČEZíkem to nesouvisí, ale je to divné. Proč jsou tam skoro samé ženské ?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 21.10.03 13:57  vodárnomil  (23257)

koukám jak vyoraná myš

Na ČEZu je takový ticho, že mě to probudilo ze zimního spánku. Co se děje ?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 03.10.03 12:07  vodárnomil  (23257)

Proč tak velká nabidka, když ING dalo takové doporučení???

Jít proti analytikům ? - ANO.

Mít podezření na velký výpadek u nás ? - zbytečné.

P.S. Když vypadla Itálie, frekvence se v Evropě zvedla asi o 200 až 300 mHz. Jestli někdo z tohodle šatu ví, co to znamená, tak mám pro něj info: Temelín naprosto dokonale přepnul regulace do režimu, ve kterém má za úkol odregulovávat (rozuměj likvidovat) nenominální stavy v rozvodné soustavě. A zvládnul to dokonale.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 03.10.03 11:53  vodárnomil  (23257)

Ekologický aktivisti hledají další oběti

Není to pryč. Dějinné hodnocení, poplatné době, může vypadat všelijak, ale podstata zůstává stejná. Čechy (a Češi) jsou prozřetelností chráněné území, a pokud se tu rodí hajzlíci, tak je to jenom důsledek toho, že se tady opravdu pořád něco rodí (kde není výroba, nejsou ani zmetky). Byl Mozart vůbec rakušák ? Velké počiny mají jen málo společného s dobrým účetnictvím. Ivano, Ilono, Martino - sláva tohoto národa nechť se nebes dotýká a v budoucnosti se zúročí. Viděl jsem američanky, holanďanky, němky a rusky. Jsem šťastný, že jsem Slovan (a hlavně že manželka je Slovanka) a jsem hrdý, že jsem Čech.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 03.10.03 10:54  vodárnomil  (23257)

dividenda dnes

Proč to vytrubuješ !?! Já tady sbírám po všech šuplících poslední zapomenuté zbytky různých úspor a záloh abych si ještě pár set čezíčků dokoupil, dokud to jde, a teď se to najednou provalí.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.10.03 10:52  vodárnomil  (23257)

Ty jsi ale perverzní sadista

No to bys musel mít hodně lotů, aby to dalo na jedno ložisko turbíny.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 01.10.03 10:23  vodárnomil  (23257)

Jenom koukám

Tomu, kdo to tak pěkně vybral, gratuluji. Neprodával náhodou někdo něco co neměl ? To bychom mohli ještě povyrůst, až to bude muset vrátit.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 01.10.03 10:08  vodárnomil  (23257)

Vůbec žádná kotace

Nádhera, skočí to o 10% nahoru ?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 30.09.03 17:39  vodárnomil  (23257)

Konec čtvrtletí

Že by to bylo jen tím koncem září, na to to tentokrát nevypadá. Škoda, že jsem to na těch 141 neprodal. Ne, že bych si myslel, že zejtra poletí dolů ČEZ. To ne nebo jen o málo. Ale zítra a v dalších dnech se objeví na jiných titulech ceny, které slibují větší a rychlejší zisk. A nebylo by od věci, protočit peníze jinde a potom se do Čezu vrátit. Znáte tu pověst o šáhovi, šachovnici a zrnku pšenice ? A vo vo vo vo tom tototo je. Fernetu nazdar. Zdar !
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 25.09.03 12:44  vodárnomil  (23257)

Nehledejme viníka, máme přece KCP

To, co napíšu, bude jenom takovej blábol, tak to snad raději ani nečtěte.

Včera jsem plácnul něco o tom, že až vystoupá ČEZ, tak už nebude do čeho investovat, a dneska mi připadá, že se toho všichni chytli. Tak si teď ještě přihřeju polívčičku. Naše česká burza měla podle mě z celého regionu tu nejlepší výchozí pozici, ale ztratila ji, protože se ukázalo, že majetek, který je možné na té naší burze pořídit, není prakticky vůbec chráněn. Nevím, jestli je to jenom vina KCP, ale ze své draze zaplacené zkušenosti vím, že menšinový akcionář byl vždycky vzat na hůl tím většinovým a když nebyl většinový akcionář, tak vedením podniku. Mechanismy byly v zásadě dva, buď vytunelování nevýhodnými obchody přes spřízněné firmy nebo řízeným přivedením podniku do krachu a "darováním" dávno předem známému zájemci.

Otvírá se mi kudla v kapse, když se dočtu v novinách, jak podniky, které zkrachovaly, začaly být hned po jejich převzetí novým investorem ziskové, a to i přesto, že vedení podniku zůstalo stejné !?! :o( 

A proč jsem odešel z vodáren ? Nevím, jestli to odcituji přesně, ale jednoho dne jsem se dočetl v ekonomickém zpravodajství přibližně takovouhle vět: "Jako modelový způsob řízení vodohospodářských společností, jejichž akcie jsou ve vlastnictví obcí, se stále více prosazuje pronajímání infrastruktury specializovaným firmám, které ..." UFF... tedy NE UFF, ale FUJTAJBL ...  Jaký ten pronájem asi je ? V čem ta dohoda spočívá a co z toho má minoritní akcionář ? Tenhle model hospodaření staví drobné akcionáře úplně mimo a o korupci si zrovna říká. Napadlo to někoho na KCP ?

Neměli by vlatně drobní akcionáři (OSMO - posloucháš ?) žalovat náš stát u nějaké mezinárodní arbitráže a chtít náhradu za to, že neochránil jejich investice ? Vždyť přece právě o ochraně investic ten dohled nad kapitálovým trhem je.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 24.09.03 14:13  vodárnomil  (23257)

Kouzlo investice do ČEZu

Kouzelnější by ovšem bylo, kdyby po zdvojnásobení investice ČEZem mohl člověk opět najít další investiční příležitost, která by mu prostředky zase zdvojnásobila, atd, atd. Smutné specifikum investice do ČEZ je v tom, že až ČEZ vyroste, kam má, tak už na našem trhu nebude žádná další obdobná investiční příležitost a nezbyde nic jiného, než ty peníze v tom ČEZu nechat.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.09.03 17:08  vodárnomil  (23257)

Klid

Není možné v rozumně krátké době schválit financování a předpokádám, že prodejci dost spěchají.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.