Krachy bazarů jsem se příspěvkem vůbec nepokoušel řešit. Ojetá auta se vždy prodávat budou, protože se najdou tací, kteří své ojeté auto bez řečí prodají první nabídce s jedinou podmínkou, že už o něm nechtějí více slyšet. Jde jen o to v jaké kvalitě a s jakou kulturou a servisem se pak bude nakupovat.
Včera přijatý paragraf ukazuje jen na dvě věci:
1) Šrot by měl ze silnic zmizet, ať náš, či dovezený (to je OK)
2) Zákonodárci zase vyprodukovali zmetek (tím myslím to, že se poplatek neplatí, jde-li o druhý či další převod, aniž by byl zaplacený dříve)
Omezení dovozů se prvotně týká roku výroby a ne Euro normy, i když to spolu jde ruku v ruce. Větším problémem bude jistě to, že se Euro norma do českých techničáků u dovezených ojetin nezapisuje. V bazarech k již notoricky známému "Stav (přetočeného) tachometru" asi přibude kolonka "Šrotovné zaplaceno - ANO/NE".
A vše výše uvedené nic nemění na faktu, že IPO áček byl pěkný podraz na akcionáře, ale na to jsme přece zvyklí.