Příspěvky nebo odpovědi uživatele Thomas from Monticello.
Výpis
příspěvků
381
až
400
(822)
Přesun Dennyho na RMS
Podle mě je to nesmysl. Denny má už teď okolo 1-1,5 miliardy korun, užívat si může kdyby chtěl. Zajistil na úkor IPO několik generací. On už vydělal 200 milionu korun, když si před IPO odvedl dividendu na svoji firmu a pak vydělal další miliardu z IPO.
Akcie AAA nikdo nekoupí jako balík. Na to je podníkání s ojetinami natolik riziková, že kupec velkého balíku neexistuje. Jak by si jínak vysvětlil skutečnost, že tak podceněná fakcie jako aaa nemá žádného významného instituciálního akcionáře? Neexistuje nikdo mimo Dennyho kdo by měl víc jak 3%. Mam stále aktuální informaci, že je aaa vyřazena z indexu?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Přesun Dennyho na RMS
Pokud bude Denny nakupovat dál, tak to stoupat bude. Také to může být od Dennyho nějaký trik, aby mu to drobasové vytáhli vejš. Tady člověk nikdy neví, Denny to má pod kontrolou.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(4)
Vaše doporučení:
Bod k hlasování na letošní VH
Co chlastáš takhle dopoledne?
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
vydání nových akcií AAA
to píšeš, tak proč sem nenapíšeš bod valné hromady č. 5 o odsouhlasení vydání nových akcií?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(5)
Vaše doporučení:
vydání nových akcií AAA
přesně tak, skoro každá akciovka na burze to má, nic to nestojí a většinou se to ani nevyužije.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(3)
Vaše doporučení:
Přesun Dennyho na RMS
No nad upisem to bylo asi 2 hodiny za 4 roky. Gembl to je a velký. Denny nemá komu AAA prodat. Tento kotraverzní "byznys" nemá totiž investora, zájem bude ze strany fondů nulový. Ani dnes neá ani jednoho institucionálního akcionáře s podílem nad 3=, což deklaruje jasný nezájem.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
vydání nových akcií AAA
To je o něm známo. Přeceňuje své síli v naivním domnění, že hejlové budou nakupovat podle něho. Píše polopravdy a na mě se zlobí, když jeho optimicticky zkresléné infa uvádím na pravou míru. To že nákup 10% si na VH odsouhlasí každá firma nerad slyší.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(6)
Vaše doporučení:
Bod k hlasování na letošní VH
To je jasné, že to musí být velký investor. Máš pocit že to bude strategický nebo jen finanční investor?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Bod k hlasování na letošní VH
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
vydání nových akcií AAA
Odkup akcií schvalují každý rok, ale bod 5 je taky zajímavý
5. Oprávnění představenstva jako orgánu oprávněného vydat akcie, udělit právo k upsání akcií, vyloučit anebo vyloučit nebo omezit předkupní právo (bod k hlasování)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(6)
Vaše doporučení:
Bod k hlasování na letošní VH
Chápeš to špatně o žádném squeeze out tam nic není. Denny ho ani nemůže udělat, podle platné legislativy by musel podat veřejnou nabídku na odkup. Momentálně odhaduji, že by byl někde mezi 20-23 Kč.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
Bod k hlasování na letošní VH
Námořníku, to je celkem standardní věc, že firmy mají odsouhlasený nákup vlastních akcií v maximálním množství 10%. Většina nemá důvod toho využít. No a jsem přesvědčen, že aaa nebudou akcie nakupovat z několika důvodů. Hlavním důvodem je, že nemají na to peníze a druhým důvodem je, že nevím k čemu krom opčního programu by jim byly. Cílem převzetí aaa nikdy nebudou a že by snižovali keš taky nehrozí. Skoro bych si troufal tvrdit, že se jedná jen o administrativní bod na pozvánce VH.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Denny válí !!! :-))
Ty si snílek. Píšeš pitominy, nejdřív tvrdíš jak ačka vydělávají 50 tisíc na jednom autě za zprostředkování leasingu (auto stojí v průměru 105 tisíc). Pak si vycucáš z prstu průměrnou cenu vozu na 174 000 Kč a teď tvrdíš jak bude odhad managementu překonán minimálně 2x. To už tam fakt nemáš nic lepšího, tohle akorát projev poblouznění.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(6)
Vaše doporučení:
Denny válí !!! :-))
Jenže růst PHM nepovede k růstu prodejů aut v absolutním čísle, ale naopak to brzdí. V současné době se kvuli téměř shodné ceně benzínu a nafty nevyplatí připlácet za dražší dieselový motory v segmentu aut do 150 000 Kč. Ty asi moc autem nejezdíš, myslím alespoň 25 000 km ročně? Management řekl že čeká růst 10% může to být záměrně konzervativní odhad. Ale na mě se přeceňuješ když se sám pasuzejš do role většího specialistu odhadu prodeje než management. Výsledky za 1 čtvrtletí budou jistě dobré, ale budou pouze kompenzovat slabé období které nastává po většinu zbytku roku.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Denny válí !!! :-))
Vysvětlení je opravdu jednoduché, neumíš počítat. Jiné vysvětlení není a nemusíš tady ploše argumentovat prodejem v Praze či současnými prodeji či vývojem CZK/€.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Denny válí !!! :-))
Bobe, to jsou ověřená data za loňský rok. Jaká minulost, jaké zpětné zrcádko? To co píšeš ty je poze spekulativní sen, a bude tvým nevyslyšeným přáním, jelikož průměrná cena auta prodaného v roce 2011 nebude nikdy vyšší než o víc jak 10-20% něž za 2010. Máš pravdu v tom, že Praha není Hodonín a tak tam v Praze mají lidé více peněz. To všichni víme. Jenže nezapomínej na to, že rizikové faktory predikující stagnaci prodejů jsou aktivovány. Vysoké ceny phm, růst osobních dovozů z důvodu poklesu €, stále snižování cen nových aut (2 nové levné tipy od Škodovky) to všebude nadruhou stranu brzdit růst tržeb. Nakonec management ho odhaduje na 10% tak kde se vezmou průměrné ceny aut 170 000 jak predikuješ?
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(4)
Vaše doporučení:
Denny válí !!! :-))
Asi pochybná prezentace a nebo mají v annual report zase chyby a bude to plné oprav.
Je to v mil €
Total revenues ......................................... 205.0
Revenues from sale of cars....................... 174.5
Operating profit (EBITDA) ......................... 12.2
Profit / (loss) from continuing operations ........4.6
Profit / (loss) from discontinued operations ......0.5
Total profit/ (loss) after tax .............................5.1
Number of cars sold (units) ......................39,530
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
Denny válí !!! :-))
Data z výroční zprávy 2010
Výnosy z prodeje aut za 2010 ................................. 174 milionů €
Počet prodaných aut ................................................39 530 kusů
Průměrná cena auta...................................................4 402 €
4 402 € x 24= 105 648 Kč rozhodně to má dost daleko od tvých 170 000 Kč
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(5)
Vaše doporučení:
Denny válí !!! :-))
Přesná průměrná cena je 4 400 €, tedy nějakých 105 500 Kč. Tvých 114 je nepřesných, když už chceš přesnost, tak alespoň na tisíce. Žádná metal marže mne nezajímá takový slengový výraz neznám a znát nepotřebuji. Pro mne jsou duležitá fakta zmíněná v annual report, to mě stačí.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(5)
Vaše doporučení:
Denny válí !!! :-))
Může také ale nastat případ, že nepřeplatíš ani o korunu. Stále jsi v nevyvážené rovině tvých odhadů, které nejsou objektivní. Připouštíš Ctiborku pouze směr, který by ti vyhovoval, tak to v životě ani na burze není. Neidealizuj něco k vlastní představě, mohl by jsi sakramensky naletět. Vzpomeň na Orco a tvé nákupy za 1 500, taky jsi to idealizoval a jak to dopadlo není třeba zmiňovat.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení: