Příspěvky nebo odpovědi uživatele stocker









Příspěvky nebo odpovědi uživatele stocker. Výpis příspěvků 401 až 420 (591)


přečíst (3) 16.03.08 09:21  stocker  (113079)

Evropa nemá vlastní mozek..

Naprostý souhlas. Útok na Dvojčata se ale udál na konci medvědího trhu, kdy Bushem dodaná injekce 100 mld dol. zabrala. Teď ty 100-ky mld nemohou zabrat, protože jsme pouze na začátku medvědího trendu. V této souvislosti mne napadá, že za každým oživením na trhu stála nějaká nepříjemnost. V roce 1990 to byl útok na Irák, pak v roce 2001 Dvojčata a asi by byla další přirovnání.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 14.03.08 18:11  stocker  (113079)

Tož se tu mějte

Míro, osobně si myslím, žes udělal dobré rozhodnutí. Teď na tomto serveru vyšel článek, že přes 50% CEO si myslí, že US jsou v recesy. 90% CEO si myslí, že recese se protáhne až do roku 2009. Ty procenta mi nesedí, ale tak nějak jsem to četl. Je dobré si ten článek přečíst. Jinak stále si myslím, že platí analýza TA, kterou jsem tu načrtl před cca 2 týdny.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 12.03.08 20:55  stocker  (113079)

Romane - máš vzpouru a bordel

To nebyla jen nějaká taková škola. Ale škola syna toho klauna z Hradu. Přece se politicky musí pojistit, aby ODS mlčela nebo ne ? Další zlodějny má tak posvědcený a o to jde především.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 11.03.08 23:03  stocker  (113079)

Graf hovoří jasně !

No dík za odpověď, ale to tvé "přirozeně" jsem stejně nepochopil. Ale možná chyba není na tvé straně. Rádoby důležité vlivy jsem uvedl dva - hypoteční krize a likvidita (důvěra) a z toho už jsem odvozoval i pomocí nástrojů, které má ekonomika k dispozici, důsledky. To musí ale dělat každý, kdo investuje do aktiv. CO se děje, JAK to vypadá a já si myslím, PROČ tomu tak je. Proč to PROČ vytrhávat?. Vždyť už malé děti říkají A PROČ?  A PROČ? Pomáhá ji PROČ lépe poznat svět. Jsou chytré a zvýdavé. Tak proč by se měl dospělý zbavovat takového chytrého nástroje?  Ale zde mohu s klidným svědomím říct, že z těchto dětských PROČ mne občas hlava vskutku bolí.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 11.03.08 22:50  stocker  (113079)

Graf hovoří jasně !

Kdybys četl jenom trochu pozorněji, tak v žádném slově ani odstavci jsem neřekl, že bychom byli v roce 1929. Rok 29 jsem bral pouze jako vzor chyb, které v tu dobu vrcholoví bankéři udělali. Jenom blázen by si mohl myslet, že průběh krize by mohl mít stejně zdrcující účinky jako tehdy. To ještě neznamená, že musíme na to co předcházelo, následovalo a jak se tomu stavěli bankéři zapomenout. Tem poměr v jednotlivých letech Dj a kurzu dolaru, to je zajímavé téma. Ale přemýšlet o tom budu až ráno. Teď už to nejde.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 11.03.08 21:20  stocker  (113079)

Graf hovoří jasně !

Co myslíš tím "přirozené"? Máš to tam dvakrát. Podruhé jako myslíš, že když toho máš až na půdu, tak je jenom přirozené, když se ti penízky okotí? Je přirozené člověku a člověku dáno, aby prožíval štěstí prostřednictvím nejrůznějších vjemů, pokud si to sám nezkazí (někdy i přes objektivní podmínky). Proto ani tvá horní úvaha není tak jednoduchá. FED a jiní vrcholoví činovníci z národních bank zareagovali na zhoršující se ekonomickou a psychologickou úroveň, aby pomohli trhům a ekonomice. Jenže situaci ani střednědobě nevyřeší 200 mld USD vrhnoucí na trh za výhodných podmínek. Problém zůstává stále stejný. Ty peníze si musí někdo půjčit z toho trhu a dál je ochoten půjčovat. Jelikož zde chybí důvěra mezi bankami samotnými a o to víc směrem k firmám, tak likviditu tyto peníze nevyřeší. Druhým aspektem jsou stále se prohlubující ztráty z hypotéční krize. Ještě před málo týdny podpořili zhoršující se ekonomickou úroveň i snížením hlavní úrokové sazby. Proč to neudělali teď? Důležitá otázka. Ještě důležitější ale je správná odpoveď. Ekonomika se zhoršuje vícero než před měsícem či dva, a přesto nevyužili snížení úrokové sazby. Bojí se inflace. Již před půl rokem měli zvyšovat úrokové sazby, aby zabránili zvyšující se inflaci i za cenu, že se ihned zřítí do recese. Tam jsou teď stejně při podstatně vyšší hrozbě inflace. Již včera jsem četl nějaký článek, že se jim inflace vymkla kontrole. Pokud by to tak bylo, tak nás ochraňuj,bože, před amatérizmem předních politiků.Situace se ještě vyhrotí. Správné kroky by měli být dělány ve smyslu, aby se udržoval oheň v mezích a nerozšířil se, jako tomu bylo v roce 1929 i později. To znamená určitou likviditou určitě podpořit trhy, ale nechtít za každou cenu bránit tímto špatné investice. Utratí se hodně peněz a výsledek nebude tak efektivní. Na druhou stranu ale určitě nějaké penize na trh ano, aby se zabránilo roku 29, kdy potom krize nabrala dominový efekt a nemohla se z toho dlouho dostat.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (4) 10.03.08 23:01  stocker  (113079)

Positivní Myšlení

Pozitivní myšlení bez sebereflexe může být cestou do pekel. Příjemnou jízdu. Kde u nás vidíš ve Spadu selektivní přístup???
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (2) 10.03.08 17:57  stocker  (113079)

AAAgonie

Kam bys chtel prosím Tě ty prachy pořád dávat? Tobě nestačí tyto zkušenosti se ztrátami, které teď prožíváš? Pouč se z toho, co děláš teď špatně. Nebo přijdeš o vše. Počkej alespoň půl roku a pak se uvidí, jestli už nahoru nebo zase dolů. O nic nepřijdeš.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.03.08 12:59  stocker  (113079)

Tady

se bojuje o kotu, na které, pokud by vydržela, bychom na chvíli mohli vidět krátkodobý vzestup, než to zase pojede pomalu dolů.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 10.03.08 12:57  stocker  (113079)

Tak tady

první signál o tom, že se to tady "může" zastavovat a kdy je jakás takás oprávněnost uvažovat o zastavení tohoto poklesu, je zvýšení objemů. Toto zvýšení může predikovat, že se našel zájemce, který o to má zájem. Ale v dnešní celosvětové situaci, myslím, že k tomu ještě dlouho nedojde.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 09.03.08 11:10  stocker  (113079)

To: Cezwoman and maybe all

Víš, souhlas, naprostý souhlas, až snad na jednu vyjímku. Nikdy jsem nebyl přítelem backtestů (pokud pod tím slovem rozumíme to samé). Možná i proto, že nerad jsem vytvářel nějaké mechanické systémy založené na pouze jednom nebo dvouch nějakých signálech. A testovat jestli tyto signály platily třeba teď a zpětně půl roku, mi připadalo jako nesmysl, protože jak víme, aktuální situace může být díky dynamice na trhu úplně odlišná. Dokonce v backtestu, kde bys prodala, tak ve skutečnosti bys neměla šanci díky tomu, že se na příslušné úrovni žádné obchody neprováděly. To neberu v úvahu minilikviditu na naší rádoby burzičce se všemi špinavosti, které tu stále bují. Dalším parametrem, co dává do polohy nesmyslnosti BT, je náš spread. Prostě naši "stratégové", kteří vymýšleli podmínky fungování naší burzičky při jejím založení, došli k závěru (jako ostatně ve všem v naší zemi), ať ňoumové (tj. ti kteří chtějí na burzu a nemají dostatek peněz na jednotlivé loty) platí. Proto vymysleli Kobos vedle Spadu. Dalo by se tak donekonečna psát, proč BT u nás vůbec nefunguje, ale ani jinde ve fungující ekonomice. Něco jiného jsou jednotlivé záznamy z obchodů, kde člověk popisuje obchod ze všech stran a snaží se podchytit dynamiku a popsat parametry trhu. To se mne vždy líbilo, i když zase zde jsem byl dost dlouho ztrátový. Ale je to zase cítit administrativou a tu vyloženě nesnáším. Taky MSF.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 08.03.08 12:27  stocker  (113079)

To: Cezwoman and maybe all

ahoj Cezwoman, souhlasím s tím, že  podle toho kdo co píše nebo říká, rychle poznáš, jak je na tom skutečně s obchodováním. Jinak dík za přání, jednoduché to opravdu nebude, hlavně s tím papírováním. Tím myslím, plánováním, zaznamenáváním proběhlých obchodů a pod.To mi moc nesedí. Ale je to důležité. Kolikrát v minulosti proběhlo něco podobného v grafech, co jsem již zažil, ale neměl se kam vrátit a osvěžit si to. Jinak tohle zaznamenávání a administrativu já spíše beru jako nudu a nutné zlo.

No ale nic není 100%, že?

Měj se. Standa

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 08.03.08 11:55  stocker  (113079)

To: Cezwoman and maybe all

Dík za komentář. Velmi zajímavý. Osobně ho samozřejmě neznám, ale píše v té své jedné knize, že obchodováním zbohatl. Nevidím důvod, proč mu nevěřit. Můj proces poznání trvá již 15 let a bude trvat tak dlouho, dokud budu na kapitálových a finančních trzích obchodovat. Hodně závěrů v jeho knihách, jak jsem již výše napsal, jsem již odzkoušel nebo na ně přišel před seznámením s jeho tvorbou. Svůj systém jenom doplním o jeho myšlenky ( to mne nic nestojí) až na necelé dvě tisícovky za ty knihy. Díky svým již těžce nabytým zkušenostem teď již takové nervy nemám (pokud neberu v úvahu, že kdo obchoduje, má je vždy do určité míry), což dokresluje situace, že jsem v dnešní době možná jeden z nemnoha, který netrpí ztrátami. Vše pozoruji za budem, jak se říká.Kde jsem viděl své slabiny, o kterých jsem tušil (podvědomě), ale nebyl schopen je uchopit a následně řešit s razancí, kterou by si zasluhovaly, je veškerý management. Tím právě tím jsem doplnil svůj systém a udělal z něho místo investic ( těch se ale nezříkám, až zase budou velké trendy) trading.Fakt je ten, že jsem v těchto dvou letech nechal zbytečně vyprchat svůj virtuální zisk a pěkný a to několikrát za sebou.Stejně i JR píše, že ty jeho knihy nebudou pro všechny a dobrých cest může být více.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 08.03.08 01:45  stocker  (113079)

DJ sjel pod 12 000

Nejenom sjel pod 12, ale tuto hranici projel gapem.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (8) 08.03.08 01:15  stocker  (113079)

To: Cezwoman and maybe all

Víš, cezwoman popravdě, s tebou je tak trochu nuda. Co jiného mohu napsat, když slova tebou vyřčená jako bych já sám řekl. Ale znova máš úplnou pravdu. Tato kniha, kterou jsem koupil svým způsobem proti "své" vůli, byla jednou z mých nejlepších investic ( spolu s CEZem a bytem v Praze ještě za komoušů) a možná i .... . To nemohu napsat vlastně takhle veřejně. Už asi před 5 lety jsem se zařekl, že žádnou knihu už nekoupím ani nepůjdu na žádnou drahou přednášku. Nevím proč, ale zde jsem udělal vyjímku. Když mi ta kniha přišla poštou a já ji rozbalil, první moje myšlenka byla, že jsem se nechal napálit a snad sekundu jsem panikařil, jako by šlo o život. Po prvním přečtení této knihy, jsem zaznamenal, kdy Joe říkal, že jeho nejlepší investice byly, když se necítil dobře při zadání objednávky. Já ten samý pocit měl při rozbalení této knihy a te'd mohu znova říci " díky Joe". Potom jsem si uvědomil, že při investicích pociťuji totéž. Kde jsem si skoro jist, potom to nevychází. A naopak, kde jsem na rozpacích hned po nákupu, bývá to dobré. Samozřejmě existují body, kdy dnes už intuitivně vím, že jsem 100% na správné straně. Ale s pohybem ceny se samozřejmě tato jistota vytrácí a potom nastupuje něco jako čtení grafů a snažení dostat na svou stranu pravděpodobnost.Co teď čtu je Trading is a bussiness. Sám píše, že na každou jinou jeho vydanou knihu je potřeba tuto přečíst 3 x. Právě potřetí ji dočítám a klobouk dolů. Plno věcí, na které jsem během dlouhého studia přišel, se mi vědomě či spíše podvědomě vryly do paměti, ale něco úplně ještě jiného je číst o nich přesně tak, jak jsem je vědomě nebo podvědomě chápal. Co bylo podvědomě, te'd je vědomě dokonce i s důkazy. Spoustu věcí jsem si za 15 let studia o grafech naučil či cítil, ale on mi dal další rozměr. Sám říkal, že čerpal od svých prastrýců, jinak asi by taky nebyl tak dobrý, jako je. Tím, že byl na smrt nemocen a dostal se z toho, je zázrakem nejenom pro něho, ale pro každého, kdo je schopen pozorně mu naslouchat. Postupem času jsem koupil ještě jednu (od něho) o krátkodobém obchodování, které jsem ještě pořádně neotevřel, ale již se na ní těším, až dokončím tu první s třetím přečtením. Přesně v myšlenkách, jak si tu napsala, hra je jenom koníček a stojí peníze, ale trading je tvrdá práce a potom je výnosná.No jdu spát, pivo mne nějak dost zmáhá a tomu se fakt těžko odolává. Ale bez toho piva bych se zase tak nerozepsal. Snad ještě jednu radu pro každého, kdo chce vydělávat na trzích a nechce být jenom jejich oběť. Kupte si Joa, dokud je a čtěte to, dokud sami nepochopíte, co Vám chce říci. Znova, znova a znova. Budete bohatí. V to doufám i já pro sebe a své blízké. A pokud vím, chtěl by to sám (tedy abyste byli bohatí), proto napsal tyto knihy. Nepochybujte o tom, co tam napsal (byli byste sami proti sobě), i kdybyste potom šli vlastní trochu jinou cestou, což je dost pravděpodobné. I ta vede přes poznání toho co napsal. Končím.Přeji Ti cezwoman příjemnou noc, i když mi je jasné, že už spíš. Tak spíš asi dobré ráno.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 07.03.08 19:15  stocker  (113079)

To: all

Abych řekl pravdu, tak tebe jsem jaksi přehlédl, ačkoliv tvé názory rád vyhledávám a konfrontuji se svými. Většinou se  shodují. Já prostě jenom rychle a v poklidném nudném to odpoledni (než půjdu na pivo ) reagoval na toho pána "neuzamčeného".

Jinak se už dvě hodiny přemlouvám něco si přečít od Joa Ross, no nevyšlo to. Ale zítra je taky den.

Přeji Ti i ostatním v rámci možností pěkný víkend. Moje penize jsou na nějaký čas přesunuty na eMax spořící účet. To taky proto, aby mne to náhodou nenutilo při větším pádu zde na chvíli draze spekulovat.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 07.03.08 18:52  stocker  (113079)

To: all

No právě proto je nemáš. To ti ještě nedocvaklo?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (7) 06.03.08 21:33  stocker  (113079)

Tak nám

nebo těm, kdo ho drží, zase poskakuje na 200MA. Myslím si, že k průrazu doje s tím, že hned tak se cena nad 200MA nevrátí. Byl zde vytvořen v blízské minulosti triangl, který byl napřed proražen nahoru, ale teď zase to vypadá na průraz dolů. S MA to zřejmě půjde dost dolu a myslím si dále, že dojde k proražení i 1000Kč hranice, i když zde totu asi bude pořádná fuška, které se asi (určitě) nezúčastním. Spekulativne možná až 800, ale v delším horizontu.

Obchodům zdar

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 05.03.08 23:31  stocker  (113079)

Když to vezmu z fundamentálního hlediska

tak jsem tady již hluboko pod férovou cenou. Prozatím ještě nikdo nespočet, pokud ty jejich auta by přestali prodávat a nacpali je do šrotu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 03.03.08 23:12  stocker  (113079)

Recese je tady - Vysmívá se mi ještě někdo

Jo jo moje řeč.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:26 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  672.00  +0.90% 
 ČEZ  888.50  +1.31% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 164.00  +0.34% 
 GEN DIGITAL  568.00  -2.07% 
 GEVORKYAN  258.00  +0.78% 
 KOFOLA CS  304.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  788.50  +0.51% 
 MONETA MONEY BANK  103.00  +0.19% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 400.00  0.00% 
 PHOTON ENERGY  43.20  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  124.00  0.00% 
 PRIMOCO UAV SE  1 020.00  +6.81% 
 VIG  761.00  -1.30% 
Komodity online
 Ropa 87.55 USD 20:18   
 Zlato 2356.79 USD 20:18   
 Stříbro 30.39 USD 20:18   
 Káva 223.55 USD 20:18   
 Cukr 20.52 USD 20:18   
 Bavlna 72.38 USD 20:18   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.