Příspěvky nebo odpovědi uživatele mrchodrap









Příspěvky nebo odpovědi uživatele mrchodrap. Výpis příspěvků 401 až 450 (1216)


Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (4) 18.09.07 20:22  mrchodrap  (112793)

-0 5%

Co to podle vas udela s realitama a zbytkem SPADu?
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 18.09.07 20:19  mrchodrap  (112793)

Tyyy vo... PUL PROCENTA

20:15FED snížil hlavní úrokovou sazbu o 0,5 % na 5,25 % (Reuters)

(podle mne tam mái být na 4.75%)

DJIA nad 13600 :-)))

Zitra raketa jako blazen

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (4) 18.09.07 14:51  mrchodrap  (112793)

Pri pohledu na rust Eurostoxx

si myslim, ze nas tady poradne rellay teprve ceka :-))
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (4) 18.09.07 14:48  mrchodrap  (112793)

Co se to děje?

Jo, jo. Mate pravdu.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (4) 18.09.07 14:35  mrchodrap  (112793)

Co se to děje?

Podle mne jde o ty data z USA.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (4) 18.09.07 13:42  mrchodrap  (112793)

Jeste k bubline

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (4) 18.09.07 13:11  mrchodrap  (112793)

Realitni bublina

Uz jsem hodne dlouho premyslim nad tim, jestli jsou ceny bytu v Praze a ve velkych mestech CEE nadhodnoceny. Je zajimave, ze treba Praha neni v soucasnosti tak draha jako treba Varsava - slysel jsem, ze tam ted stoji metr noveho bytu 2500 euro. To preci jenom v Praze bych to ted videl v prumeru tak na 1800 euro.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (8) 17.09.07 16:10  mrchodrap  (116070)

Pripadam si jako Alenka v risi divu

Amerika je jen o 5% od historickych maxim - pritom by ji to melo zasahnout nejvic. DJIA je dnes uz skoro v plusu po tom co cely tyden rostl a tady po prekvapive vyssim NAVu a vsech vysledcich jsme uz skoro na 100 eurech - tj. minimalne 10% pod NAVem. Nemluvim o tom, ze je to dola asi 20% o maxima a ze i dalsi developeri z CEE maji vetsinou pozitivni zpravy (viz. Immoeast). Bud nekdo vi, ze zitra FED zvedne sazby (coz bych ale cekal, ze by bylo videt spis na Ameeerice), nebo zitra ORCU spadne nejaky barak, ci nekdo dostal margin call.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (18) 14.09.07 13:23  mrchodrap  (112793)

Nějak nechápu vajádření na Bártka

"Nicméně tak velký odkup akcií krátce po SPO (v červnu) a pouze 5 % podupisovací cenou by znamenal podstatný obrat ve strategii Orca a byl bysignálem, že společnost nevidí mnoho možností pro expanzi přinejmenšímv blízké budoucnosti," říká Petr Bártek z České spořitelny.

To jako, že je lepší zpětně odkupovat s větším diskontem? Co to je za blbost. Story klidně může být následující: ORCO prodalo v červnu akcie za 115 euro. Během tří měsíců přisli nové zprávy a teď si management myslí, že hodnota je o dost výš (řekněme třeba 130 euro). Tak proč neodkupovat od "ignoratních" investorů za 110 euro? Upisovací cena z června v rozdonutí nehraje a hlavně nemá hrát žádnou roli. Pokud si management myslí, že je to za 110 levné, tak nakupuje i když to prodal v červnu za 50 euro.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (18)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (8) 14.09.07 11:39  mrchodrap  (112793)

Názor

No necetl jsem posledni zpravu, ale nerekl bych, ze s tim odchodem odberatele je to nejake zhave. Jednak lehce diverzifikovali - odberatelu je uz vice - jednak bych cekal dalsi diverzifikaci s novou linkou - ale nevim to jiste - jednak naklady na transfer jsou velke a tak by pro odberatele mohlo byt vcelku drahe tahat to odjinud.

K akvizici. Nemyslim si, ze by se nejaka chystala. Pegas uz je docela velke sousto v oboru - v Evrope v TOP 10 - a ostatni producenti na tom nejsou v soucasne dobe nejak zvlast dobre, aby mohl merdzovat. Navic s ohledem na soucasnou vlastnickou strukturu by mohla byt akvizice pekne draha.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (8)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (12) 14.09.07 09:46  mrchodrap  (112793)

Tady musi byt velky prodejce

Jinak ten vyvoj za poslednich 14 dni nema logiku. NAV o 16% vyssi za pul roku, rekl bych, ze tak o 5-8% vyssi nez cekal trh. Navic pozitivni Amerika, FED skoro jiste snizi sazbu o 25bps mozna o 50bps, k tomu Immoeast lepsi oceneni a my jsme tady stale pod 3 litrama. Bud jsou vsichni pos.any a cekaji az to vyleze nahoru, aby mohli nakoupit az draze a zjistili, jaky je fundament.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (12)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (7) 14.09.07 00:23  mrchodrap  (112793)

Miliardari uz vedi :-))

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
určitě nečíst (7) 14.09.07 00:21  mrchodrap  (112793)

Miliardari uz vedi :-))

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
spíše nečíst (9) 13.09.07 15:45  mrchodrap  (112793)

Copak?

Nekde jsem cetl, ze ceny luxusnich bytu jsou snad vsude stejne. No mozna bych rekl, ze v Praze jeste tak drahe nejsou. Byl jsem nedavno v Hamburku a v Harbour City zacinaji ceny kolem 8.000 euro. Je to tedy dobra lokalita - asi lepsi nez panelaky na Pankraci - ale taky ta cena je trochu jinde.

Ja ted ziju v Helsinkach a tady sli nemovitosti za poslednich par let taky slusne nahoru. Prumerna cena je ted 4.000 euro za metr a v centru spis 6.000 euro. No ale je tu i projekt s nekolika desitkama bytu s cenou 14.000 euro za metr. To me prijde uz fakt ulitli, ale to me prisli ceny 30.000 Kc/metr v Praze pred deseti lety taky. A dnes tolik stoji panelak na Jizaku - jestli vubec.

Praha 4 je dobra lokace kvuli office parkum. Je jich tam jak na...ano a manageri budou chtit nekde bydlet. Dobre propagovany projekt podobneho typu se proda skoro vzdy.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
spíše nečíst (14) 13.09.07 12:55  mrchodrap  (112793)

Copak?

Podle mne to je diky te hypotecni krizi. Urcita cast investoru veri v to, ze se prelije do Evropy a dokonce do te stredni. Ja si to nemyslim, navic jak na ORCO tak tady vidim stale dobry potencial rustu. Az hypotecni krize odezni, prijdou MM s novyma cilovkama, ktere budou uz zohlednovat nove info a bude tu stejna rellay jako na jare.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (14)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (12) 13.09.07 11:53  mrchodrap  (112793)

Ještě něco

After the 1H results, we see clear upside to our 2007 NAV and profit estimates, mainly thanks to the GSG acquisition at high yield and the high volume of new acquisitions. Orco’s decision to revalue all investment properties in 1H07 erased some fears regarding its portfolio. On the other hand, we will have to adjust our expectations regarding yield
developments and fresh capital raising for the coming years, due to recent market developments. The share price (which went up yesterday in Paris) and P/NAV at 0.95 gives the shares substantial potential, in our view, as Orco’s main ability to find good investments and to fund them cheaply remains in place.

Erste snad jako jediná nebyla překvapena z tržeb (ostatní tipovali tak 90.000 mil. eur). Pokud vím, tak Erste má jednu z menších cílovek (132 euro). Už se těším, až to teda apsajdnou na nějakých 150 euro :-))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (12)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (11) 13.09.07 11:49  mrchodrap  (112793)

Kousek z Erste analýzy z 31.8.2007

Orco saw only an 11% revaluation profit on new acquisitions, less than our estimate of average 20% revaluations. But GSG Berlin, by far the biggest (EUR 378mn) acquisition, was not revaluated. With a purchase yield of around 10% and an outlook for a rise in occupancy from 69% to some 80%, we can expect sizable revaluations in 2H07 and 2008. Our estimate for a 20% arbitrage profit on new investments is thus still achievable. Furthermore, OPG has invested EUR 640mn in new acquisitions to date, compared to our estimate of EUR 700mn for the full year, and expects to invest EUR1.5bn, which is clear upside to our 2007 estimates.

Takže v druhém pololetí se dá očekávat slušný zisk z přecenění GSG Berlin.




Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (11) 13.09.07 11:20  mrchodrap  (112793)

Koukám že tady to s fundamentem fakt nemá nic společného

Ta cena si dělá, co chce. Je to z 80% o psychice. Jen nevím, proč se vždycky tak divím, že si ten zisk musím vysedět :-))
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (11)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (9) 12.09.07 12:58  mrchodrap  (112793)

Orco odkoupilo 1 % vlastních akcií za 10 2 mil.EUR

Jo, cena pod 104 euro je dobra. Zajimalo, jak stanovi max a min cenu odkupu na tech dalsich 5%. To bude kolem 500.000 kusu. Slusny poptavkovy sok :-))
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
určitě nečíst (10) 12.09.07 10:32  mrchodrap  (112793)

trapas až do nebe:-)

Co takhle v gatich, nekoukal ses? :-))
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (10)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (8) 12.09.07 09:29  mrchodrap  (112793)

Buyout

Jen bych chtěl upozornit na to, že BCPP počítá často obchody dvakrát - povinonst + cross. Takže objem je nižší než se uvád a odkup bude tak relativně vyšší vůči denním objemům než je zmiňováno.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (8)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (8) 11.09.07 16:31  mrchodrap  (112793)

No Amerika to tedy rozjela

Za hodinku od zacatku jsou uz v procento v plusu.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
spíše nečíst (12) 11.09.07 11:05  mrchodrap  (112793)

pankrác je k smíchu:-))

Myslis, ze by meli taky zabudovat na Pakraci nejaky stabilizator? A co takhle stabilizator BCPP? :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (12)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (13) 11.09.07 11:02  mrchodrap  (112793)

buyback

To je dobra zprava.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (13)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
určitě nečíst (11) 11.09.07 10:16  mrchodrap  (112793)

Já teda nevím v jakých relacích to ECM žije?

No jo, Pijacku, ale dovedes si predstavit, kolik bych utratil za taxika z Prahy, kdybych ctel jezdit po kazde sve akci domu a nespat v hospode pod stolem? :-))) S ohledem na to mi prijde 8 mega jako placnuti do vody :-)))
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (11)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
určitě nečíst (9) 11.09.07 09:06  mrchodrap  (112793)

Já teda nevím v jakých relacích to ECM žije?

Myslim samozrejme byt v dobre lokaci. Na Jizaku se mi bydlet opravdu nechce.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
určitě nečíst (9) 11.09.07 09:06  mrchodrap  (112793)

Já teda nevím v jakých relacích to ECM žije?

Jo jo SATANe mas (bohuzel) pravdu. Uz se pres rok koukam na nejaky stredne velky byt v Praze a 60.000/metr je fakt minimum. Navic se dostavam to situace, kdy si zacinam myslet, ze budu rad, kdyz to v prstich trech ctyrech letech bude stat. Zadnej velkej propad (zvlaste u dobrych lokalit) se moc neda predpokladat. Nevim, kde na to vezmu, pokud tedy nepujde ECM na 3000 :-))
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (9)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (11) 10.09.07 12:13  mrchodrap  (43938)

loty

Jo jo, asi jsem se trochu unahlil :-)) Jen uz je to podruhe, kdo se ho tu nekdo z cisteho nebe zastava a pritom ma na stejne IP adrese pouzitej nick David :-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (7) 10.09.07 12:01  mrchodrap  (43938)

loty

Pasažére. Taky věřím v ORCO, proto ho mám. Přijde mi taky trochu podivné, jak dlouho může realitní firma s růstovým potenciálem být ohodnocena 5-10% pod NAVem.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (7)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (7) 10.09.07 11:52  mrchodrap  (43938)

loty

Davide, Davide. Ty me bavis :-)) Ja Ti tech 54 lotu klidne verim. Ale prijde mi trochu usmevne, ze se tu hajis pod ruznymi jinymi jmeny ze stejne IP adresy :-)) Boze, kdyz uz tu chces blufovat, tak to delej poradne :-))
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (7)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (7) 10.09.07 11:41  mrchodrap  (43938)

Kuci pojte se uz bavit o necem smysluplnem

Teda ja pisu jako prase :-)) V prvni vete chybi slovo, v druhe "pribily", no hruza :-)))
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (11) 10.09.07 11:31  mrchodrap  (43938)

Kuci pojte se uz bavit o necem smysluplnem

Ja se vzdycky uz tesim, kdyz tech pocet prispevku, ktere pribily pres noc (prip. pres vikend) a pak jsem z tech urazek a tlachu trochu zklamanej.

Muj osobni nazor je, ze ORCO ma jeste vcelku rustovej potencial. NAV sel o 16% nahoru za pul roku, pritom precenovalo se jen 20% portfolia. Prijmy jdou hlavne z residenci vystavby, coz taky povazuju za spis lepsi (vuci napr. ECM), protoze tam neni trh v CEE jeste tak nasicen jako u kanclu.

Mam jeden dotaz. Treba nekdo bude znat odpoved. V pololetni zprave se pise, ze do NAV se zapocitava 27.7 milionu akcii ORCO Germany s trzni hodnotou 12.75 euro. Me to vychazi na 353.175 mil euro. Ale dale se ve zprvae doctu, ze za ORCO Germany pripsali "jen" 241.196 mil. eur do cisteho aktiv. Kde je chyba?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (17) 07.09.07 10:27  mrchodrap  (112793)

Toto psal David před 2ma měsíci

Hele, nic ve zlym, podle mne toho klidne muzes mit 54 lotu - staci si precist tvoje stare prispevky a kdyz na to nekdo ma, aby si hral s takovym balikem na burze a strcil to klidne do jednoho titulu, proc ne. Jen mi prijde trochu hloupy se pak hajit pod jinym nickem ze stejne IP adresy. Lidi tady na tech chatech zas tak blby nejsou :-)))

ORCU zdar



Dosavadní doporučení: spíše nečíst (17)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (17) 07.09.07 08:48  mrchodrap  (112793)

Toto psal David před 2ma měsíci

Hele jen me ted zas bije do oci, ze to pises ze stejne IP adresy jako David-neDavid :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (17)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
spíše nečíst (12) 06.09.07 13:01  mrchodrap  (115801)

jsou to blázni hoďte na ně síť :-)

A co ta Cina Pijacku? Jak bys to komentoval? :-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (12)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (11) 06.09.07 11:43  mrchodrap  (115801)

Ja se teda priznam

Vlastnim jeden lot ORCO a dela to v mem v portfoliu peknou cast (nevim proc jsem se ve vsech tech kurzech financi ucil neco jako "diverzifikace" :-))) Nakup za 3070, takze jsem v klidu (zatim).

Soucasna diskuze ohledne toho, kolik ma David-neDavid akcii, je uplne na nic. Problem podle mne nastal v preklepu. David-neDavid chtel napsat, ze ma 5 lotu a nejak mu tam skocila ta ctyrka. Pak tu nechtel byt za hlupaka, tak zacal predstirat, ze jich ma 54 (pripadne rychle tech 49 dokoupil). Tak a je to venku. Uz toho nechme.

Ja bych chtel spis od nekoho nazor na to, jak dlouho to muze byt pod NAVem, navic s tim rustovych potencialem? A kdy MM predelaji svoje cilovky na zaklade novych vysledku?

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (11)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
určitě nečíst (8) 06.09.07 11:31  mrchodrap  (115801)

žaloba na ECM

Mylsím, že šance na zvrácení rozhodnutí je vcelku málá (ne-li nulová).
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
určitě nečíst (9) 05.09.07 10:02  mrchodrap  (112793)

Ví někdo přesně

Místo "šlapat" jsem chtěl samozřejmě napsat "chodit" :-))
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
určitě nečíst (10) 05.09.07 10:02  mrchodrap  (112793)

Ví někdo přesně

No tak to je pak v pohodě, ne? V tom ECM šlapat umí :-))
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
určitě nečíst (9) 05.09.07 09:18  mrchodrap  (112793)

Ví někdo přesně

jak teď bude (v ideálním případě) vypadat bližší budoucnost ohledně Pankráce. Magistrát  Prahy s tím souhlasí a teď i ministerstvo kultury. Teď je tedy nutno změnit územní plán a pak dostat stavební povolení? 
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (9)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (12) 04.09.07 16:47  mrchodrap  (115742)

no musim uznat ze se 400 vize §§§ uz skoro naplnuje

mame uz 770, takze na 400 uz jen minus 48%, to je hned. Ted to leze pomalu nahoru, aby to pak hned huplo dolu. Podobny scenar je ted na realitach. Same cerne vyhlidky, no hruza :-))) K tomu ty hrozne zpravy, ja se prakticky cely den tresu a jen cekam, kdy nekdo prijde se zpravou, ze od ted se plenky nebudou pouzivat, ci ze firmy uz prestanou mit kancly apod. Katastrofa za katastorfou. Trikrat hura nasemu velkemu predvidavemu §§§.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (12)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (17) 31.08.07 20:02  mrchodrap  (115666)

NAV je jen papírová fikce

Ja se obcas sobe divim, proc se s takovyma lidma vubec bavim. Ten clovek by klidne v tom svym prispevku bez hodnoty mohl napsat, ze polde neho ORCO pujde na 10 euro, protoze je to jen o 90%. Strili to od boku a hlavne bez logiky. Kazdou soudnej clovek vi, ze reality se ohodnocujou hlavne podle NAV (a ikdyz na to, jak se NAV u jednotlivych firem pocita, mohou byt ruzne nazory).
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (17)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (11) 31.08.07 13:13  mrchodrap  (112793)

$$$ na shoru

Mě by zajímalo, z jaký křištálový koule věštíš. NAV je na 115 eurech. Neřekl bych, že existují nějaká větší rizika, že by začal nějak papat a ty ku meleš o propadu pod 100 euro. Fakt bych chtěl vědet podle čeho se rozhoduješ o prodeji a nákupu akcií :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (13) 31.08.07 11:46  mrchodrap  (58148)

Jasne

Ja dnes nastoupil poprve za 3070. Mam ted realit kopec :-)) Ale verim, ze to pujde nad NAV, tedy alespon 3300, a to dost brzo.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (13)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (13) 31.08.07 11:45  mrchodrap  (58148)

$$$ na shoru

Dalsi prudil, co po tom, kdy mu nevysli jeho "jisty" predpovedi se vyparil jako para nad hrncem :-))
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (13)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (10) 31.08.07 11:40  mrchodrap  (58148)

Patria versus Pegas

No i kdyz jsem vlastnikem konika, musim priznat, ze Zilvar ma trochu pravdu. Musis taky pocitat s tim, ze "zajimat" se o titul brokera neco stoji (hladvne lidske zrdoje). Takze pokud je to malo likvidni papir, jakoze Pegas zatim je, tak se starat se o nej nemusi zrovna vyplatit.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (10)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (8) 30.08.07 13:17  mrchodrap  (112793)

ČNB

No slusnej sok. Koruna uz na 27.60
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (8)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (8) 30.08.07 13:09  mrchodrap  (112793)

ČNB

Koukam, ze zapadni Evropy se podili asi 55% na trzbach. CEE cca 30%.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (10) 30.08.07 13:00  mrchodrap  (112793)

ČNB zvedla sazbu !!!

ČNB nečekaně zvyšuje úrokové sazby o 25 bps, dvoutýdenní repo sazba stoupne na 3,25 %
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (10)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (8) 30.08.07 12:51  mrchodrap  (112793)

400

Ja se nebavim o bycich a medvedech. Ale uz toho nechce. Vidim, ze Ti clovek nevysvetli ani zaklady matematiky :-))
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (8)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:27 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  680.00  +0.44% 
 ČEZ  874.00  -0.68% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 129.00  +2.26% 
 GEN DIGITAL  573.00  +0.53% 
 GEVORKYAN  256.00  -0.78% 
 KOFOLA CS  304.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  783.00  +0.06% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  0.00% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 400.00  +0.79% 
 PHOTON ENERGY  43.20  +0.47% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.00  -0.39% 
 PRIMOCO UAV SE  930.00  -0.53% 
 VIG  769.00  +1.59% 
Komodity online
 Ropa 86.76 USD 01.07   
 Zlato 2332.13 USD 01.07   
 Stříbro 29.43 USD 01.07   
 Káva 224.90 USD 01.07   
 Cukr 20.19 USD 01.07   
 Bavlna 73.15 USD 01.07   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.