Příspěvky nebo odpovědi uživatele Ivoš.
Výpis
příspěvků
41
až
50
(85)
Na JIPje výtah nahoru
Dosavadní doporučení:
přečíst
(3)
Vaše doporučení:
Na JIPje výtah nahoru
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(5)
Vaše doporučení:
Na JIPje výtah nahoru
Kdo chce spekulovat na rychlý zisk má momentálně šanci na JIP
Dosavadní doporučení:
přečíst
(10)
Vaše doporučení:
Proč?
Nejsem pro aby vůbec existovala jakákoliv majetková přiznání, Proto mi také vadí, když se někdo domáhá původu půjček majetku a podobně. Proto bych takové lidi nejraději poslal někam. Pan premiér je ale názoru opačného. Chce aby všichni kdo mají majetek vyšší než 2,5 milionu jeho původ prokázali. Usiloval toto uzákonit a usilovat možná za nějakou dobu zase bude. Proto by on měl jít svým příkladem a ukázat na svém příkladu jak to myslí s lidmi v této zemi. Měl šanci. Nevyužil ji, postavil se sám proti svým názorům a proto by měl vypadnout.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
autoelektrikář
Čau všichni, díky moc za rady. Žárovkou to nebude, nedávno jsem tam dával nové H4 blue a na starých to dělalo také. Prolezu to ukostření a hlavně musím mrknout na tu přístrojovku, tam určitě bude nějaký problém, protože mi nesvítí několik žároviček, přitom jsem je vydělal, zkusil na baterce a všechny svítí. Mějte se a Tipku zdar!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
autoelektrikář
Zdravím všechny, využiju toho, že jsi psal, že vidíš do elektriky. Mám problém s dálk. světly. Když zapnu obrysovky, rozsvítí se normálně zelená kontrolka na přístrojovce, což je OK, po zapnutí potkávacích se mi k ní malinko rozsvítí kontrolka na dálková (světla svítí normálně), po zapnutí dálkových se rozsvítí naplno, ale levé světlo svítí výrazně méně. Nevíš, prosím, kde hledat chybu? Kontakty na světlech jsem prostříkával. Ještě bych potřeboval poradit, jak odpojit konektory z přístrojovky, abych ji dostal úplně ven, jsou tam nějaké pojistky, zkoušel jsem to jemně šroubovákem, ale nezdařilo se. Čau a díky moc!!!!
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
potenciometr škrtící klapky
Právě řeším problém s potenciometrem škrtící klapky u kámoše na Citroenu ZX. Taky mu to těsně nad volnoběhem poškubává ale jen v zahřívací fázi. Po zahřátí se to chová normálně.Je fakt že když jsem odmontoval potenciometr z jeho vstřikovací jednotky tak jsem zjistil že v počátku dráhy je prodřený až na podklad ale při napěťové zkoušce se toto prodření nijak neprojevovalo. Pro jistotu jsem mu ale pot. vyměnil ze vstřikovací jednotky Felicie( je naprosto stejná a podstatně levnější). Taky se jedná o Bosch. Možná že by pasovala i tobě.Potenciometr je ale potřeba velice přesně nastavit o což se budu pokoušet zítra.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(3)
Vaše doporučení:
Olej-čidlo
Čau lidi, četl jsem příspěvek od Pišty a psali jste, že na to může mít vliv i viskozita oleje. Uvědomil jsem si, že se mi ta kontrolka v check panelu nerozsvítila do doby, než jsem doléval olej. Při kontrole měrky jsem zjistil, že je už docela dost pod min. ryskou. Nevěděl jsem, co tam lil minulý majitel, tak jsem tam nalil 15W40 (cca 2l), co měl otec v garáži do Feldy. Až bude trochu času, tak to ale vypustím a dám tam 10W40. Od té doby se mi z 10 zapnutí zapalování tak 6x určitě rozsvítí a potom svítí pořád. Jakmile nesvítí po zapnutí klíčku už se v průběhu jízdy nerozsvítí.Tlak oleje je za studena 3-4,5 baru, za tepla 1,5-3 bary, kontrolka tlaku oleje nikdy nesvítí. Může na to mít vliv jiný dolitý olej? Ještě mě napadá kolik l oleje je rozdíl mezi min. a max. ryskou?(2.0 16V) Mimochodem, mrknul jsem na nové stránky věnované Tipku a jsou podle mého názoru velice povedené!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Víčko
Před pár dny se mi podařilo sehnat v obchodě nové, takže je po problému, ale přesto díky za nabídku. Čau I.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
El. otevirani okna
Při skládání se mohlo stát, že se některá část dotýká toho plechu a vlivem vibrací to za chodu rezonuje, jinak nevím. Čau I.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení: