Příspěvky nebo odpovědi uživatele Nik.
Výpis
příspěvků
41
až
50
(79)
ŠKUBÁNÍ MOTORU
Na diagnostiku bys ale musel prijet v okamziku kdy ti to prave nejede jak ma..a to se ti asi nepodari, teda pokud ti to fakt nedela porad. Jinak cidla si muzes testnout sam,pokud mas multimetr a zkus se podivat na vstrik. trysku(y) a jejich napajeni pripadne kabelaz od RJ knim.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
nestartuje
Jeste jedna vec:kdyz se necham roztahnout bezproblemu motor naskoci, ale chva se divne dokud se nezahreje.Kdyz ostre pridam, tak se dusi, nedrzi voln. otacky a cerne kouri(naftu tam neliju:-)) a to vsechno svedci podle me o tom ze tam de moc benzinu
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
nestartuje
Tak to uz sem taky zkousel, sundal cely filtr a startoval, tryska normalne pulzuje(aspon podle oka), nikama nic vic netece, ostatne to by delalo pak bez ohledu na pocasi asi porad a zralo by to jako tank.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
nestartuje
jo, tak sem prave prisel na to ze vsechny scicky sou hezky namocene do benzinu...ale po vysuseni jen tak na motoru hazi vsechny
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
nestartuje
Na to ze je tam moc benzinu sem prisel, kdyz sem vysrouboval cca po 20vterinach neusp. startovani svicky, abych zjistil jestli davaji jiskru kapal z nich benzin. Kostru baterky sem meril i motoru..ma 0.3OHM coz si myslim je ok... na to cidlo se mrknu az mi to dovoli pocasi a s tim profouknuti uz sem to taky zkousel i kdyz jen kompresorem....dokonce s otevrenou plyn. klapkou, abych profoukl cely motor a nic. uvidime..mam na to so+ne
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
nestartuje
Taky mi nekdo poradte, nebo si pujdu koupit hasicskou sekeru a moje tipo skonci zle....mam 1.6i DOHC a uz druhy den nemuzu nastartovat, protoze prsi. Je tu cca 8°C a 95% vlhkost a za techto podminek proste studeny motor nenastartuje a uchlasta se. Baterka je OK, svicky nove jiskri jak ozivot jen RJ se zblaznila a dava strasne benzinu. Kde muze byt chyba?Nejake cidlo? Ukostreni? nebo prechodovy odpor na nejakem kontaku co je ve vlhku? dik moc N.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
Trochu sem do toho vrtal a zjistil ze to ze sani jen taha podtlak a krome dvou dratu ktere jen ovladaji ten almag spinac to nic neumi, z toho bych vydedukoval ze je to uplne na... zarizeni a taky sem se ptal na tu trubicku co vede z vyf. potrubi a kupodivu mi na vrakaci rekli ze to nikdy nevideli a ze je to nejaka zbytecnost na autech z nemecka. takze to nejspis odsroubuju kompletne a zahodim, paac to jen zavazi:-) Ekologii zdar N.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
rezonancie
:-)))vidim ze tady ten problem resi vsichni stejne:-))
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
Jo to co nevis jak pojmenovat sem tam mel taky, nez se mi ta kovova trubicka uplne ulomila a tak sem jen zaslepil diru na vyfuku a kaslu na to. Myslim ze je to jen nejaka dalsi ochrana katu a nebo nejaka ptakovina jak rikas kvuli ekologii. Na sytic mi to prijde byt trochu primitivni, to si asi hlida ridici jednotka sama, napada me uz jen ze by to mohlo nejak vyhodnocovat kvalitu spalin ve vyfuku v pomeru k aktualnimu podtlaku v sani a teplote motoru...takze dalsi udaj pro ridici jednotku, pokud to ovsem ma nejaky vystup v el. podobe..na to se musim podivat
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
rezonancie
Cau, hodne casto to byva popraskanyma pruzinama, na kterych kat drzi. Ty se ulomi a klepo o sebe anebo ten zbytek co drzi na katu klepe do podlahy
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení: