Příspěvky nebo odpovědi uživatele Klídek R.









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Klídek R.. Výpis příspěvků 41 až 50 (97)


přečíst (1) 26.06.07 13:35  Klídek R.  (113752)

končím

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 26.06.07 13:26  Klídek R.  (113752)

končím

Motor

Pohonný agregát nad zadní nápravou je lahůdka. Osmiválec do V má obsah 3495cm3, řady svírají úhel 90° a disponuje na svůj objem překvapivě malým výkonem 124kW. (ladiči dokážou z tohoto drobečka vyloudit až 400HP) Kroutící moment 270Nm při 3300ot/min. S touto pohonnou jednotkou Tatra zrychlí z 0 na 100Km/h za 11.4s. Pružnost motoru skýtá řidiči nevšední zážitky. Vé osmička jde vytočit až na 7.300 ot/min. Čtyřrychlostní převodovka v kombinaci s širokým rozpětím otáček motoru pak hýbe autem asi takhle:
I - 0 až 70Km/h
II- do 130Km/h
III - do 190Km/h
IV - do ? Zkazky mluví až o 240Km/h. Podotýkám, že výrobce určil maximální konstrukční rychlost na 190Km/h.

Spotřeba

Tatry lze dle výše uvedených údajů odtušit. Zkoušeli jsme dosáhnout minimální i maximální spotřeby a dopadlo to asi takhle: při jízdě brzda plyn a s otáčkoměrem neustále mezi 4 a 7 tis. ot. si Tatra řekla o 28 litrů. Při dědkovské jízdě s maximálním využíváním setrvačnosti a s otáčkami do 2500 za minutu se šlo vejít do 8 litrů. Rozumný průměr je nějakých 12 litrů při pobíjení Oktávek apod.

Možná to nevíte, ale tento motor byl původně konstruován jako naftožrout. Soudruzi ale uznali, že je nedůstojné,aby jejich tělesné schránky přemísťovalo stejné palivo, jaké používají traktory a kombajny.

Zvukový projev motoru byl aspoň pro mě symfonií. Motor je chlazen vzduchem a to tak, že hlavy motoru jsou ofukovány axiálním ventilátorem a olej proudící v hlavách předává své teplo rychle proudícímu vzduchu. Otáčky ventilátoru jsou přímo úměrné otáčkám motoru. Ventilátor příjemně sviští už při volnoběžných otáčkách a zvýšení otáček je provázeno hlubokým zabubláním osmi válců a vysokým tónem ventilátoru. Tento zvuk nemůže žádného motoráře

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (5) 26.06.07 13:25  Klídek R.  (113752)

končím

http://autotest.blog.cz/0705/test-tatra-613

nemáš takové?To byly fajn auta.Tady nějaký borec co bydli kus ode mě má asi 5 na zahradě.3 jsou bez kol a jedním asi orá.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 26.06.07 13:22  Klídek R.  (113752)

končím

stejně kdo dodržuje rychlostní předpisy tak mu stačí i obsah 1 litr.50 v obci a 90 mimo zvládne i 800 cm3.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 26.06.07 13:17  Klídek R.  (113752)

končím

tady jak chodím na procházky je kousek ode mě nějaký sedlák a má asi 12 aut na zahradě.Jen není poznat jestli jsou pojízdná.Traktor určitě je.Ale těch 12 zbývajících  má plno slepičích hovínek po kapotě.Ale má12 aut!!!!!A vypadá,že nějaké měly povíce než jen 2 litry obsah.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 26.06.07 11:01  Klídek R.  (113752)

Proč to tu už nepadá ?

nebo uklízeči.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 26.06.07 10:48  Klídek R.  (113752)

Proč to tu už nepadá ?

ale nedoběhli perdo.Šašci  s píchačkami jako ty vždy jen tančí po manéži .
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 26.06.07 10:47  Klídek R.  (113752)

Proč to tu už nepadá ?

hodně investorů je nervozních z 02.Nejen ,že chtěji divi,ale navíc daňovou optimalizaci.Což je kujewsky zajímavé a na obou záležitostech vyděláš.Takže atraktivita je tudíž 2 násobná a zajístí  vlnky +- vhodné k výdělku.Takže lze čekat negativismus od PATRIE,pozitivismus od AFT.A ostatní MM se svezou podle toho jak mají makléří a analytici nakoupeno.Bohužel a bohudík je to tak,že jsou taky z masa a kostí a povětšinou prosazují vlastní zájmy skryté za investičními doporučeními.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 26.06.07 10:42  Klídek R.  (113752)

Proč to tu už nepadá ?

protože je to trapné.Řada  investorů ví a tuší jaké budou HV.Že na přes rok bude divi vycházet okolo 48,50-50 Kč.
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 26.06.07 10:29  Klídek R.  (113752)

prostě prachy ochotné k investování do ropáků

jdou nyní jiným směrem.Tak to prostě je.Nicméně nás může zajímat vývoj v rozsahu min.6-8 měsíců.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.