Příspěvky nebo odpovědi uživatele sad*









Příspěvky nebo odpovědi uživatele sad*. Výpis příspěvků 451 až 500 (5143)


Téma: Akcie NWR
přečíst (7) 01.12.09 14:38  sad*  (133877)

čurráčkov spěje vesele k bankrotu !!!

bankrot určitě nééé, ale směle kráčíme vstříc světlým zítřkům s vyššími daněmi, kdy se bude danit možná i jenom pomyšlení na zisk :-(  Už dneska každý občan od mimin až po bezubé důchodce platí cca 4-5 tis ročně jenom na úroky z dluhů a tato částka se bude dál navyšovat jak z důvodu dalšího růstu dluhu, tak z důvodu růstu úrokových sazeb.
ještě před 20 lety připadalo v ČR na jednoho člobrďu nějakých 15 tis Kč dluhu...už za 10 let to bude 10-15 tis ročně jenom na úrocích. Fakt, tomu říkám pokrok. 

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (5) 01.12.09 13:34  sad*  (133877)

....netolerace v Kannadě...:-)))

jsem zvědav, kdy kanada oficiálně připustí, že vzdělávání romů není žádný problém, ale že to je pouze jejich postoj ke vzdělávání a že to mají geneticky zakódované. Není na škodu si připomenout, že argumentace typu, že nikdy neměli rovná práva ke vzdělání je výmysl...stačí jenom se poohlédnout 20 let nazpátek...za komančů v podstatě po 2 generace měla cikánská holota povinou školní docházku  a komanč na to dohlížel daleko důsledněji než je dneska běžné  (včetně i poviného zaměstnávání skoro každého- tedy i ciikánů) přesto si za 2 generace drtivá většina cikánů neosvojila ani elementární návyky civilizované společnosti...a to, že po revoluci byl zvýšený tlak na přeřazování romů do zvláštních škol je jenom logickým vyústěním jejich přístupu a logickým krokem jak zajistit řádnou školní docházku těm ostatním aniž by museli trpět excesy cikánských děcek. To jenom dement Kocáb a spol nejsou s to pochopit, že cikáni vědomě a cíleně už po generace odolávají jakýmkoliv pokusům o jejich zařazení do pro ně "nenormální" společnosti...a že je k tomu nedonutí nepřesvědčí ani po dobrém a ani nic nedonutí po zlém. Vše už bylo vyzkoušeno, vše selhalo.  O to více je třeba ocenit tu minoritní část cikánů, kteří se do společnosti začlenili - protože jednoduše CHTĚLI....a stačilo jim k tomu jenom to chtění ..žádné Kocáboviny a podobně. 
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 30.11.09 16:49  sad*  (87570)

Upozorňujeme všechny zatloukače a neplatiče...

to asi těžko :-)) rok 2006= daňové přiznání v roce 2007. takže ten bonus nebude určitě hned od 1.1.2010, ale nejdříve od 31.3.2010...a to si ještě nejsem jist, zda se ta lhůta nepočítá náhodou od konce roku, ve kterém vznikla daňová povinost - tedy od konce roku 2007, protože v tomto případě by rok 2006 byl vymahatelný ještě po celý rok 2010.
Kdyby zjednodušili daňový systém (myslím fakt zjednodušili, ne zkomplikovali rádoby zjednodušeními) , tak by i při stávajícím počtu osazenstva FÚ (neúměrně vysokého) stačili zkontrolovat všechny poplatníky min. jednou za 3 roky v pohodě. Aktuálně to je asi tak (v PRŮMĚRU, neb se to výrazně liší kraj od kraje) že na každého poplatníka dojde jednou za 10 let...Zkrátit dobu kontroly na 20-30% stávajícího času není vůbec nereálné - pokud bude jednoduchý způsob výpočtu daně a tím i následné kontroly.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 27.11.09 14:46  sad*  (87570)

Dubaj neDubaj

:-)) Dubai World na konci roku 2008 měla 59,3 mld.USD závazků a cca 99,6 mld.USD aktiv.
Pokud si k této větě doplníme další (ze včerejška) : ceny nemovitostí v Dubaji klesly o 50%, tak se tu celkem nabízí otázka, jakou výši dluhu a jakou hodnotu aktiv má DubaiWorld aktuálně, tedy na konci roku 2009...protože se dá předpokládat, že většina aktiv byly právě nemovotosti. Takové Orco v mnohem větším měřítku .-))
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (13) 27.11.09 14:38  sad*  (87570)

po kontrole

to nevím...je až podezřelé, že odešli tak rychle. Pokud by nic nenašli, nepochybně by ještě po nějakou dobu hledali...pokud odešli rychle, může to znamenat pouze to, že dostali přesně to co chtěli (hledali). Koneckonců, řada indicií nasvědčuje tomu, že měli velmi přesné informace (na to od koho je celkem více adeptů) a evidentně přesně věděli, po čem mají jít. Tohle byla cílená kontrola, nikoliv nějaká preventivní či standartní. Svědčí o tom i zadržení mobilů vybraných manažerů (i když jenom debil by si v mobilu nechal kompromitující MMS či SMS či zvukový záznam.). Te´d bude asi dost dlouhé období spekulací, jak to dopadne, jak bude s výsledkama naloženo,..komu to slouží a pod. Pro MM celkem živná půda pro různé predikce a spekuilace. 
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (13)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 26.11.09 20:57  sad*  (87570)

2rufus

Zlato se dá dost srovnat k loňské ropě...do 120 lezla solidním tempem, ale tak nějak spořádaně...ovšem od 120 do těch 145 to pak byl šrumec , jak shortařům ruply nervy a stopáky. Nedávno jsem se zmínil, že si umím představit zlato na 1400, pokud zdolá 1200...a vůbec to není nereálný...1200 tu je a pokud si to borci na těch 1200 uhlídají a podaří se jim to posunout ještě tak o 30 doláčů výš, samohonka se pak nastartuje hóóódně rychle a bude to opět velká poprava shorťáků v přímém přenose. ...bude to kometa co zazáří a vzápětí zhasne pod tisícovkou. Období kolem opičího pátku v prosinci bude tak nějak nadivoko a to celkem fest. 
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 26.11.09 15:36  sad*  (133877)

spletli jste si směr..

to nejde...víš kolik krve by se z toho vylilo? :-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 26.11.09 15:31  sad*  (133877)

spletli jste si směr..

po výsledkách jste tvrdili že jedete na 300!! .-))
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (9) 25.11.09 09:58  sad*  (133877)

fio nekoupilo

už včera jsem psal, že orco bude asi slušně zamarinované (oceněno nečíst:-)) Je to každého věc, ale být na páku u papíru, kde kotéři kotují běžně se spredem 10% až 20% a kde není problém papír intradeně srazit o 30% i více ... to chce fakt ocelové gule :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (8) 24.11.09 22:02  sad*  (87570)

pokuta

co se čílíš?? 10% z obratu u firmy s mírou zisku 30% k výnosům je adekvátní , pokud má mít pokuta vůbec smysl. Systém praktikovaný u nás, kdy řada firem klidně platí pokuty, protože jsou jen zlomkem zisků, které na porušování zákona vydělají (například čerpačky s nekvalitním palivem) je úplně padlý na hlavu. Tím nijak netvrdím, že čez má nebo musí dostat pokutu..to je věc druhá.Ale pokud někdo má dostat pokutu, musí ho ta pokuta hodně bolet, a klidně ho i zlikvidovat, pokud se jedná o zcela bezprecedentní prušení zákona - jinak to totiž postrádá smysl. V EU dostali výrazné pokuty již ocelářské firmy, papírenské, ..často v těchto kauzách jedou firmy jako siemens a podobně. je to nekonečný boj mezi mnoha různými zájmovými skupinami - odvětvová loby, politické zájmy, boje o dotace, ... ekonomický systém EU (na rozdíl od US) je silně závislý na obrovských sumách různě strukturovaných dotací..a čím větší míra dotací, tím vyšší míra přerozdělování a vyšší míra byrokracie a "plánovitého řízení" hospodářství...a to silně deformuje trh (legislativně, cashově,..)..a na silně deformovaném trhu je pak daleko více prostoru pro nekalé praktiky.... bohužel.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 24.11.09 11:34  sad*  (133877)

Moze nechat tento pekny spolok ORCO padnut ?

tak to vypadá že na orcu asi bude slušná hromada margarínu :-/ 
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:


přečíst (8) 06.11.09 13:51  sad*  (87570)

PGE má PE = 13

tady je čirý nesmysl u IPO takovýho rozsahu počítat jakékoliv PE a podobně. Prostě tady jsou fakta:
Někdo hodil na trh jistý počet akci s tím, že dopředu bylo avízované, že to bude zařazeno do toho či onoho indexu. Pokud se akcie i potenciálně stává součástí nějakého indexu, tak minimálně indexové fondy na to prostě musí reagovat a nakoupit- a to v takovém množství, aby dodrželi předem stanovené poměry ptf. Ten, kdo tohle hodil na trh s vysokou pravděpodobností měl dobré info , pro které fondy to bude povinností kupovat (ať už přes úpis nebo dodatečným nákupem na burze) a hlavně KOLIK toho budou muset v jistém horizontu nakoupit K tomu se přípočítá vedlejší poptávka (retail,..) a je pak jasné, kolik se toho může pustit na trh aby min. v počátku byla poptávka prostě větší než je reálná nabídka. Kurs je tedy v podstatě dopředu dán (alespoň krátkodobě). viz bakala a NWR. (s tím rozdílem, že bakič měl evidentně lepší timing). S fundamentem to nemá pranic společného, ten se vyjeví později. 
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 05.11.09 10:24  sad*  (133877)

názory k upsání akcií nebo ne a PROČ?

když erste před páru roky dělala úpis kvůli nákupu rumunů, taky se soudilo, že upisovací cena (byla stanovena o kousek níž než byla tehdy tržní) bude betonové dno...a pár měsíců po úpisu to zhučelo 25% pod upisovací hodnotu zcela bez problémů.
Tím netvrdím, že krátce po úpisu to nemůže povyskočit trošku UP, ale jistý bych si tím určitě nebyl. Celková větší korekce trhů je otázkou několika týdnů. Erste může jít proti proudu, ale moc důvodů pro těnto směr aktuálně nevidím.


Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 05.11.09 10:04  sad*  (133877)

tak už je to tady!

navíc, pořád si myslím, že pro vývoj UNi jsou daleko důležitější zájmy PKN než výše podílu v ČRa. Pokud by měl UNi podíl v rafinérce 66%, pořád to bude PKN kdo bude rozhodovat, ne UNI.  Vyšší podíl v rafinérce může pro UNI přinést jisté výhody, které se mohou promítnout i do zisků UNI...otázkou ale zůstává, kolik z tohoto "dodatečného" zisku (výhody) ponechá PKN UNI  a kolik z toho přeputuje do PKN (například přes nastavenou cenu ropy). PKN má dlohodobé potíže s nedostatkem cashe a je jasné, že UNI tu je od toho, aby PKN v těchto problémech co nejvíce "pomohl". 
Navíc, pořád nelze vyloučit, že PKN se s "východním partnerem" nějak nedohodne.... a MERO pak má v tomto směru opravdu zafungovat jako záchraná brzda.
Shell prodává rafinérky (daleko větší) v německu a anglii..Cena za podíl v ČRa je kapkou moři a nemůže nijak ovlivnit likviditu shellu ani omylem a proto výše ceny pro likviditu shellu je nepodstatná...ale nízká cena ČRa by mohla ovlivnit jejich vyjednávací pozici u větších prodejů...takže soudím, že shell nebude pod časovým tlakem a rozhodně nebude mít zájem prodat za levno...

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 05.11.09 09:27  sad*  (133877)

tak už je to tady!

tohle není žádná novinka. Mero je nastrčená záchraná brzda, na které se dohdla vláda s PKN už v červnu. V první fázi určitě nebude nabízet horentní sumu, aby pro UNi nezvedalo cenu. Otázkou zůstává jak se k tomu postaví PKN...a hlavně, jak se k tomu postaví další potenciální zájemci (rusové) Sice deklarovali, že eminetní zájem nemají, ale to mohli tvrdit jenom proto, aby nebyli zbytečně středem zájmu našich vládních ouřadů dřív než je nezbytně nutné... Mero v tom je proto, aby pokud by třetí zájemce nabídl víc než by bylo akceptovatelné pro UNI (PKN), tak aby tuto nabídku mohlo přebít. Pokud bude PKN chtít koupit, Mero s ním bojovat nebude. Nevěřím ale tomu, že by krom UNI a MERO nebyl další zájemce...je dost možné, že nás v tomhle směru čeká ještě nějaké překvapení.
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
určitě nečíst (8) 04.11.09 09:34  sad*  (133877)

jj místo chvalospěvů otrok bankéřů :-))) a co fčil :-)))

obama to politicky podělal na ultimum. Bush mu nahrál na smeč a on to zcela nepochopitelně minul, což je dokladem, že schopnost předvídat věci je u něj rovna nule...
už jsem to tu psal na podzim- obama měl historickou šanci- volby měl v kapse tak jako tak, nemusel slibovat stupidity...stačilo jenom jedno: nechat to celé padnout na držku (doslova a do písmene), za tento kolabs by nesl odpovědnost výhradně bush a ohamba by pak už jenom sklízel ovoce.- jediná cesta by už byla jenom vzhůru a jeho funkční působení v bílém domě by bylo spjato se znovuoživením ameriky. takhle oživil enem akciové trhy a ekonomika se mu může sesypat v nejméně vhodný okamžik- ale odpovědnsot už bude výhradně na něm. On zvolil zcela nepochopitelnou variantu- rozhodl se zachránit "bushovu" ekonomiku...přestože musel vědět, že základy jsou velmi, velmi chatrné.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (5) 03.11.09 16:27  sad*  (87570)

to bylo slibů a křiku u paviánů v rodině .-))) a skutek utek :-)))

tak nějak...růst je tažen zejména výprodejem skladových zásob a vládními výdaji..a  to zaměstnanost prostě nezvýší. 
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 03.11.09 15:19  sad*  (87570)

kde je ten Máchal rup a hej :-)))

nechci do toho mluvit, ale při poklesu rezistence fakt nejde prorazit ani omylem :-)))


Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (1) 02.11.09 15:22  sad*  (133877)

prečo kuwa

používej mozek. Podívej se jak řachl dax a a US v pátek po zavíračce v Praze a pak se budeš divit, proč padáne dneska jenom tak lehce. 
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 02.11.09 12:21  sad*  (133877)

ČOBKA

ve vší tichosti v posledních měsících silně redujkuje svou úvěrovou nagažovanost v podnikatelském sektoru v ČR (zejména kontokorentní a revolvingové úvěry) a právě takovýto postup bank je (a bude) jednou z příčin (krom propadů zisků) zhoršující se platební morálky v ekonomice (přecházející až v druhotnou platební neschopnost) v důsledku výrazného úbytku provozních peněz u mnoha středních i menších firem. Je otázkou, zda jiné banky dokáží této "příležitosti" využít a přetáhnout si klientelu k sobě (zřejmě na delší dobu) nebo zda také zaujmou pozice mrtvého brouka...
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 02.11.09 08:28  sad*  (133877)

Řekni Honzo jak to tenkrát bylo!

...no, jak to bylo..to nebyl vůbec žádný úplatek...pouze jsem dostal jednoho slušnýho fleka u  ČS a z povahy této funkce to pak hodilo ještě nějaké drobné navíc z jiných funkcí (ČSA,..). Mám se jako prasátko v žitě, ale zasloužím si to!  Dyk už jenom ty záruky státu za ČS před privatizací dalo fušku... zadarmo ani kuře nehrabe. Já úplatky nebral, já vždycky poctivě pracoval.
Honza

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 01.11.09 10:41  sad*  (87570)

čtěte a plačte

souhlasím na 100%...akorát si nejsem zcela jistý, ve prospěch které společnosti budou ta nová koštata zametat - ono PKN a UNi sice navenek se může tvářit že jedno a totéž jsou, ale ve skutečnosti nejsou - PKN nevlastní UNI pro to, aby UNI primárně prosperoval, ale aby primárně přes UNI si PKN zajistil své zájmy. Pokud při této správě vykáže UNI zisky, je to jenom vedlejší produkt, protože UNI může pro PKN nést slušné peníze i bez zisků , protože u tohoto holdingu přes provozní (obchodní) provázanost mezi matkou  a dcerou je možné řídit finanční toky UNI (ve prospěch PKN) daleko snadněji a efektivněji než přes čistě vlastnická práva (divi). 
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 30.10.09 16:22  sad*  (87570)

tady pára dochází už teď....

No, terminus technikus "nadlouho na furt" je fakt výstižný .-))) 
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 26.10.09 14:33  sad*  (133877)

AFT poškozoval klienty

to je veřejné tajemství...včetně toho že poskytovali informace o tom, že jimi poskytovaný margin není v kolizi s 6 měsíčním daňovým testem (kdy po roce písemně přiznali že je) aby co nejvíce lidí přesvědčili o nákup na margin... no a že Atlantik byl jedním z hlavních plánovačů týdeního masakru na jaře 2005 se taky ví...problém je v tom, že atloši (respektive osoby s nima spojené) na těchto vyloženě nezákoných aktivitách vydělali řádově stamilióny..takže pokuty ČNB v tomto směru jsou vyloženě směšné...tady měla být už v samém počátku odebrána licence a to bez jakýchkoliv diskuzí.a hlavní katéři už měli sedět v lochu. 
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 23.10.09 11:35  sad*  (133877)

doražte tu mrtvolu

Už jsi zkusil někdy dorazit zombie??? :-)) To prostě nejde. 
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (12) 23.10.09 09:57  sad*  (133877)

Další dvě čísla jsem...

dostal jsem od O2 fakturu za poslední měsíc a zjistil jsem, že mi ti magoři naúčtovali zpětně další 4 měsíce od května... volal jsem a uznali, že za minulá období byly faktury řádně vystavené, uznali, že byly i řádně zaplacené...a přestože neumějí vůbec vysvětlit, proč mi to tedy fakturují znova (prý to nechápou), tak si trvají na tom fakturovanou částku musím ve splatnosti uhradit, protože na vyřízení reklamace mají 30 dnů. Když jsem chtěl po nich číslo přímo na reklamační oddělení, tak že prý mi ho nemůžou dát... mám u nich jenom internet, 3x sem dával výpověď, 3x mi vždy po výpovědi dali 50% slevu..ale asi brzy dám po čtvrté a sleva je už nezachrání .
Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 09.10.09 11:19  sad*  (133877)

už se to začíná pomalu sunout důle

..a co platí, s tím neudělá nic ani velký Zilvar :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 09.10.09 11:18  sad*  (133877)

rád bych za 105 avšak realita bude zcela opačná

co je opakem 105? mínus 105 nebo +210 či dokonce 501? .-)))
nebo opakem je že to za 105 budeš kupovat hodně nerad ? .-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 09.10.09 11:00  sad*  (133877)

Tak schválně

tak to asi ne, ale na 300 by musela být zpráva úplně jiného kalibru. Takhle to vypadá na pokračujííc stagnaci kolem cenofky 200 s občasnými úlety na obě strany podle toho jak se zadaří zahrát další dějství divadla "restrukturalizace orca". Gratulace všem, co nakupovali na 190 a níže a prodali na 230 a výše :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (8) 09.10.09 10:04  sad*  (133877)

skvělá příležitost

tak nějak... včerejší výron byl na základě informací ohledně  finannčích transakcí, které ve svém objemu představují ani ne 10% celkové ztráty za letošní půlrok, respektive ani ne 5% z těch nejproblémovějších závazků a pouze něco přes 1% celkových závazků orca.
Celková hotovost ORCA, kterou aktuálně disponuje  se pohybuje ve výši 4-5%  celkových závazků..
A pokud jsem správně pochopil například komentář od české spořky, tak šlo opravdu spíše o vynucené transakce (a ne zrovna finančně atraktivní) než o jakousi systémovou restrukturalizaci, jak byla včera tato akce presentována. 
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 08.10.09 13:28  sad*  (133877)

dobrý

ono je ve výsledku celkem fuk, zda peníze "vytiskne" centrální banka poskytnutím úvěrových linek nebo zda je "vykouzlí"  komerční ústavy poskytováním nekrytých úvěrů nebo zda se "vyrobí"  tak, že federální banka odoupí svoje dluhopisy nebo státní dluhopisy... prostě vždy se to nakonec materializuje tak že se za ty "fiktivní" peníze nakoupí reálné hmotné statky a tím s edostanou do oběhu...a tempo růstu peněz v oběhu roste doslova šíleným tempem...a až s etyto prach yvymknou kontrole a nasměrují se jedním směrem, bude průser na světě - hyperinflace. 
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (11) 08.10.09 13:12  sad*  (133877)

a něco k amíkům

aktuálně je celkový federální dluh USA (bez veřejných rozpočtů i bez rozpočtů jednotlivách státu unie) ve výši cca 11,5 bil. dolaru, tedy někde kolem 81% HDP (u nás se státní dluh bez veřejných rozpočtů zatím blíží k hranici 35% HDP). Za průser (s ohledem na dluhovou službu  a následnou schopnost ho vůbec splácet) se považuje, pokud tento poměr překročí 50-60%.
U nás tedy není (zatím) ani tak problém samotná výše dluhu jako spíše tempo jeho navyšování (na konci roku 2010 by měl být už kolem 40%).V amíkově je problém už samotná výše (plus tempo jeho navyšování!!)  a můžeme se za pár let dočkat i toho, že dluh bude vyšší než samotná roční výše HDP (japončíci už loni měli tuším 140%...).
A aby to bylo úplně jasné, tak s navyšující se výší dluhů se musí nabízet čím dál tím vyšší úrokové výnosy za státní dluhopisy a pokladniční poukázky...aby to někdo ještě  koupil...

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.10.09 12:15  sad*  (133877)

něco o těch uklizečkách :-)))

No právě..hrubý plat stoupne třeba o 12%, ale čistý jenom o 9%...a splátky úvěru včetně úroků pak o 15%, bydlení o 20%, potraviny o 25% a do toho nějaké školné a podobně...a nezbude jim ani na tu mašlu .-))) Pokud by kačena posílila k euru ku 22 až 20 , tak by to ještě šlo...ale pokud v důsledku nezvládnutí rozpočtů našeho českého turecka zůstane na těch 25 (případně i oslabí), tak to bude mazec úplný. 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 08.10.09 12:09  sad*  (133877)

zkrátka tahle banečka rozpůjčovala vic než si mohla dovolit :-)))

jejich CEO je prolhaný až hrůza. Jinak o té potřebě navýšit kapitál se vědělo už na jaře (respektive na podzim před rokem). Proto ten podřízený dluh ve vztahu k státu.- byla to pojistka- pokud se nepodaří sehnat soukromé investory na navýšení kapitálu, tak stát ten podřízený dluh převede na akcie (což smlouva umožňuje). Erste včíl bojuje boj o to, zda zůstane 100ˇ% priváztní banka nebo se z ní stane banka s nějakou účastí státu. Její kapitálová přiměřenost je dlouhodobě na spodní hraně přijatelnosti (t.j. 8%). V EU je minimální požadavek stanoven na 4%, přestože se všeobecně ví, že vše kolem 8% a méně už smrdí... tedy shrnuto - erste aktuálně není ohrožena tím, že by neměla mít požadovanou kapitálovou přiměřenost (díky smlouvě se státem), ale jde o to, že bude ředění a pak kdo bude akcionářem...v dlouhodobějším horizontu se ale může ukázat potřeba navýšení ještě větší, pokud se zhorší úvěrové ptf ve východní evropě. Dalším nezanedbatelným momentem je fakt, že jak v rakousku, tak i v česku získává plusové body u potenciálních klientů raifka...a to zčásti i na úkor tržního podílu erstky (spořky).
Pokud by v roce přišel další otřes finannčího sektoru (byť třeba ne tak panický jako ten psolední), tak právě erste je typem banky, která by byla náchylná k jistým nejistotám, protože ten další otřes by zasáhl tentokráte spíše retailové banky než investiční. 
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.10.09 11:55  sad*  (133877)

něco o těch uklizečkách :-)))

No, pokud si dobře pamatuji, tak právě za této situace chtěl úvěr skoro každý. Úspory v podstatě nebudou existovat, neb základní úroková sazba bude účelově držena min 3-5% pod úrovní inface (podotýkám oficiální úrovní, neb skutečná bude vyšší). Opět se rozšíří druhotná platební neschopnost a bez úvěrů podniky nepřežijou ani půl roku..a obyč konzument bude také potřebovat úvěr, protože třeba spořit na auto prostě nepůjde...cena ti poletí nahoru rychleji než budeš stíhat ukládat peníze :-)) V podstatě každý vyšší, dlohodobější  inflace nakonec srazí každou ekonomiku do kolen a to fest, hyperinflace to zvládne za 2 roky s přehledem.
A baňky půjčovat budou, protože jak píšeš- 18 p.a a více.... to je něco, co si nenechají ujít:-)) Dyk to znáš - zisky bank patří bankám, ztráty bank patří státu .-))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (2) 08.10.09 11:29  sad*  (133877)

něco o těch uklizečkách :-)))

podstatná část zisku byla vytvořena jednorázovou účetní položkou, bez této položky se zisk pohybuje tak nějak v kladné nule (cca 0,5% z obratu). Mám ale jiný problém:-)) Současná krize je výsledkem toho, že v amíkově nikdo nešetřil a všichni nakupovali na sekeru (ale i v evropě to nebylo o moc lepší). Alespoň na tom se všichni zatím shodli. O to je zajímavější, jaká cesta vede ven z tohoto marasu: vše je nasměrované k růstu inflace a následné hyperinflaci ...což pochopitelně velmi pomůže státním schodkům, protože se jejich dluhy relativně výrazně sníží..ale jakmile tohle dojde normálním lidem, tak všichni vezmou útokem banky, vyberou vklady a začnou nakupovat, posléze doslova skupovat vše, co bude mít alespoň nějakou hodnotu a vyse.ou se na spoření...naopak, každý se rád zadluží. Kde ale banky vezmou peníze na ty úvěry, když nebudou mít vklady?? prostě budou půjčovat peníze kzeré prostě nebudou existovat (což už dělají, akorát to bude ještě ve větším měřítku). A včíl otázka: za jak dlouho tu můžeme mít ten Marxem predikovaný komunismus? :-)))
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (7) 05.10.09 09:59  sad*  (133877)

Jsme spekulanti. tak spekulujme

nespekuluj, na blábolech topola se nedá stavět. Podle mě to plácl jenom proto, aby vyvolal jistý tlak na Fishera v tom směru, aby jej nenapadlo podlehnout paroblbovi a sypal peníze to bezedných jam... nákup UNi ze strany státu je aktuálně zcela mimo realitu...a PKN, pokud by s tím souhlasili, tak jedině za hóódně mastný peníz...a to by nikdo z našich politruků nerozchodil. 
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 29.09.09 17:00  sad*  (133877)

Orco a dnešní propad

jeho genialita bude tvrdě konfrontována s těmi, kdo by v důsledku jeho geniality měli celé to divadlo financovat z vlastních ztrát. Genialita není jenom o tom něco chtít, ale dokázat to i realizovat podle svého scénáře. Osobně se nechám překvapit. zda zvítězí genialita nebo starý zvyk co je doma, to se počítá. 
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 29.09.09 16:18  sad*  (133877)

196 posledni prodej

mezi náma...BOB to svého času dělal taky dost podobně:-)) Hlásil nákupy...a prodeje až po té, co je zrealizoval. Ne že bych chiwase obhajoval, ale pokud až do dnešního dne prodával, tak rozumím tomu, že nabádal spíše k nákupům - přestože vnitřně s tím rozhodně nesouhlasím - ale není jediný, kdo na chatu vystupuje takovýmto způsobem - jmenovat snad nemusím :-)) 
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 29.09.09 16:05  sad*  (133877)

Sade stačí

bude druhé...po pořádné korekci která přijde...a pokud je předpoklad správný (že to druhé dno bude vyšší než březnové), mělo by to jasně vymezit spodní lajnu budoucího trendového RŮSTOVÉHO kanálu. Bohužel, nelze ani vyloučit, že se dočkáme W...i když tomu dávám tak maximálně 20%. ..A PROPAD  POD BŘEZNOVÁ MINIMA VIDÍM TAK MAXIMÁLNĚ NA 5%. ...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 29.09.09 15:39  sad*  (133877)

196 posledni prodej

to beru, to je zcela regulérní a nepochybnitelný důvod - a ani mi nevadí, když nepíšeš jaké investice, protože to se podstaty věci netýká. Orco sice taky může mít výnos v řádu set procent, ale s pravděpodobností hraničící opravdu s hazardem :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 29.09.09 15:15  sad*  (133877)

196 posledni prodej

cením si pokud někdo  změní  názor na věc a přizná to...ještě mi tu chybí proč... což bych považoval za vhodné i s hledem že jsi operoval celou dobu, že investuješ do orca na základě informací, které si mohl každý zjistit a které dávaly jistotu, výnosné investice...máme to tak chápat že i  "zaručené info" nemusí být vždy zaručené? :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 29.09.09 15:09  sad*  (133877)

Sade stačí

smím poprosit o další? Ale pokud mohu, tak bych požádal, aby jsi důsledně označil co jsem psal já a co napsali Ti druzí, neb když někdo napíše třeba v titulku zítra bude orco za 5 korun a já na to odepíši, že za tu cenu bych ho koupil, tak to neznamená, že sad CÍLUJE ORCO NA 5 KORUN  pokud jsi schopný ten rozdílpochopit :-)).... tedy aby jsi reflektovat to na co jsem ve svém příspěvku reagoval nebo proč jsem ho psal - to je někdy dost důležité... Je rozdíl mezi tím, když někdo napíše že by čez byl hezký na 120 a tím, když někdo predikuje že bude za 120. Minimálně polovina zdejších příspěvků se zde nese v duchu recese, legrace a zábavy..a i já jsem se někdy bavil. Pokud se bavíme o predikcích, ty se dají určitě rozeznat od reakcí na odlehčené téma. Ale ne vždy jsem se trefil přesně..ale to je snad i dobře :-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 29.09.09 14:53  sad*  (133877)

Sade stačí

nebp můj výrok: ke kobě: ještě včera po ránu se kámoš smál, když jsem vzpoměl cenu 1300...dneska se směju já, že jsem byl takový optimista:-))
To znamená, že jsem necíloval, ale po telefonu jsme o této ceně hovořili z důvodu, který nebudu rozepisovat ...a ono to už na druhý den spadlo k 1500.. prostě vytrhnout z kontextu se dá všechno .

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 29.09.09 14:37  sad*  (133877)

Sade stačí

rupe, nevěř všemu co tu čteš a najdi si originál...nikdy jsem neciloval kobu na 500, jenom jsem reagoval na příspevěk tutáče,, který v nadpise uvedel "myslím si že koba bude za 500... ". 
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 29.09.09 14:33  sad*  (133877)

Sade skleroza

:-))) si dobrej ..takže : myslím že KOBA bude brzo za 500 byl nadpis který napsal někdo jiný (tutáč)...já pouze reagoval ironicky že pokud bude koba na 500, kde by musela být asi erste...ono něco zkopírovat a poskládat to tak aby to vypadalo jak potřebuji umí skoro každý magor :-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 29.09.09 14:22  sad*  (133877)

k orcu

Mílo, najdi mi příspěvek, kde jsem napsal, že dýdžej musí na 4500... nevím, co si tady léčíš... a máš pravdu, nebyl jsem short (a nikdy jsem to ani netvrdil)- výjimkou byly jen občasné nákupy shortcertifikátů na DAX. Sere Tě že jsem měl pravdu já a ne ty před rokem a něco??
predikoval jsem silný propad ekonomiky..a ten nastal (a pokud jsi alespoň trochu férovej, tak přiznáš, že jsem to písal ještě před tím propadem v létě 2007 a napsal jsem i proč... a když na konci roku 2007 psali bláboly typu, že finančí krize skončila a ekomomiku zasáhne okrajově, tak jsem ty bermejka, greenspana a spol označil za největší manipulátory, kterým bych dal provaz... a už v ledmu 2008 bylo jasné, že si z nás dělaly kozy. přečti si co jsem opravdu psal a pak kritizuj...nebo ještě lépe- přečti si co jsi psal Ty a mlč. Taky nemám rád chytrolíny, co neřeknou co bude, ale jsou strašně chytří k tomu, aby mi vysvětlovali co bylo :-)))
A já říkám- to nejhorší je za náma (co se týče vývoje ekonomik), ale očistec teprve nastane - protože jsme žádným neprošli díky natisknutým prachům.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (2) 29.09.09 14:05  sad*  (133877)

k orcu

:-)) tady jsou ve většině pouze Ti, co to drží a čekají na zázrak...takže je logické, které názory jsou oceněny zelenou a které šedou. :-)) když tu napíšu, že orco už jeno up (aniž bych napsal proč), tak budu zelenější než čerstvá tráva nastříkaná na zeleno :-))
Jinak máš pravdu- pouze proběhly zprávy, že bude požádáno o prodloužení ochrany... nezaznamenal jsem že by požádáno bylo (ale předpokládám, že požádáno bylo)...a už vůbec jsem nezaznamenal, že prodloužená lhůta byla povolena...a pokud nebyla, tak už 4 dny je orco s oprátkou na krku. Ale je možné, že povolená soudní ochrana bude platná zpětně od 26.9.....soud ale nemusí ochranu prodloužit automaticky, ale může také zkoumat, jak společnost využila předešlou lhůtu a zda podnikla patřičné kroky k tomu, aby zvýšila pravděpodobnost dostání svých závazků vůči věřitelům...pokud by se ale ukázalo, že psotavení věřitelů se zhoršilo (respektive se snížila jistota vymožení poheldávek), soud by neměl soudní ochranu dále povolit, protože by to odporovalo smyslu soudní ochrany.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 29.09.09 13:46  sad*  (133877)

k orcu

nejsme na vrcholu bubliny, to už zdaleka ne...ale určitě ještě není splasklá definitivně...a ceny už nemusí padat, stačí když budou růst menším tempem než inflace a tím se to srovná definitivně. Vše záleží na to, jakou cestu nastoupí vlády v dalším období. Zatím odvrátily "nekontrolovatelný kolaps" - píši v úvozovkách, protože on by se vysloveně kolaps nekonal...Došlo k zastavení propadu ekonomiky, ale nedosšlo skoro k žádné restrukturalizaci (ve většině případu si pod tím představ prosté snížení výrobních kapacit, které převyšují reálnou poptávku). Pokud se vlády odhodlají k tomuto kroku s tím, že budou věřit, že to už budou mít pod kontrolou), tak snížení výrobních kapacit řádově i o jednotlivá procenta bude mít bezpochyby silný negativní dopad zejména na realitní trh zaměřený na komerční sféru....pochopitelně tu je další varianta - prostě se vykašleme na restrukturalizaci a budeme dál dělat proto, abychom ekonomiku rozdýchali  dalšími nákupy na sekeru (je jedno, zda tu sekeru zatne stát nebo obyvatelé státu)  a tím zvýšili poptávku na úroveň, která odpovídá výrobním kapacitám...kam to ale povede si domyslí každý... za 5-7 let tu bude další krize a ještě hlubší... 
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 15:58 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  679.00  -0.15% 
 ČEZ  885.00  +1.26% 
 ERSTE  1 141.00  +1.06% 
 GEN(NORTON)  577.00  +0.70% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KB  781.50  -0.19% 
 KOFOLA  301.00  -0.99% 
 MONETA  102.20  0.00% 
 PHOTON  43.00  -0.46% 
 PILULKA  124.00  -3.13% 
 PM  15 380.00  -0.13% 
 PRIMOCO   930.00  0.00% 
 VIG  757.00  -1.56% 
Komodity online
 Ropa 87.12 USD 15:36   
 Zlato 2329.56 USD 15:36   
 Stříbro 29.43 USD 15:36   
 Káva 224.10 USD 15:36   
 Cukr 20.09 USD 15:36   
 Bavlna 72.56 USD 15:36   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.