Příspěvky nebo odpovědi uživatele Nik.
Výpis
příspěvků
51
až
60
(79)
Zase čidlo
Ja mam na sacim potrubi dve cidla tepl. vzduchu a to me taky dost vrta hlavou proc...jedno zespod primo pod vstr. tryskou a druhe vpravo pod kladkou plyn. lanka. Nemas nahodou tuseni proc sou tam dve? Pripadne co je to druhe pokud ze to neni cidlo tepl. vzduchu.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
A mas tuseni k cemu ta elmag civka je? vik kde je ale trochu nechapu jeji fci.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
Hmm, divne.myslel sem cidlo tepl. vody (u termostatu na 1,6DOHC)to je u me jedine co se taak chova, ostatni vykazuji odpor. Ale ze servisu vim, ze tech cidel je vic typu (na stejnem miste u jineho typu motoru) a kdyz sem ho kupoval, musel sem ho vysroubovat a prinest sebou, pac jinak me nebyl nikdo schopny rict co tam vlastne patri.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
starter TIPO
cau, nemyslis ze rozumnejsi nez oprava by bylo koupit novy starter???nebo aspon nejaky jety ale funkcni....vrakovist je vsude hafo a dostanes ho za par kil. Navic vymena starteru je jen otazka tri sroubu a jeho napajeni, takze neni proc zbytecne cpat prachy servisu
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
Cau, stejny problem sem resil taky,ale cidlo teploty vody pro RJ me naprosto prekvapilo...stare se chvalo tak ze nevykazovalo zadny odpor at za studena nebo za tepla, po vymene sem zjistil, ze nove taky zadny odpor nema, ale za behu motoru je pod napetim a posila z5 pulzy s hodnotou odporu ca 300-5000 OHM (teply-studeny motor) Projevuje je to tak, ze motor ma vyssi spotrebu a kolisaji hodne volnobezne otacky(800-1200), hlavne kdyz je studeny. Koupit se pochopitelne da, nevim presne co stoji u nas, ja sem ho kupoval v nemecku za 23 euro. Jo a ta kontrolka pochopitelne souvisi s tim ze motor ma moc bohatou smes a Lambda, ktera ti patrne jeste funguje pak hoodne prska. Jinak jeste na co jezdis? I malo nebo naopak vysoce oktanovy benzin muze rozsvitit kontrolku poruchy rj.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Re:Prosba o radu
ze se motor pri jizde tlakuje je pravda..ale taky ma odvzdusneni-vede do saciho potrubi a tim by se kolisani tlaku v motoru melo snizit na minimum...taky mi tekl olej po motoru..a celkem dost ale bylo to jen spatnym tesnenim pod krytem ventilu. prilepil sem dekl silikonem a je to v poho. Myslim ze kdybys mel zapecene pistni krouzky, byt jenom nektere, nesel by motor do otacek, nezavisle na rychlosti a prevodu a taky bi ti to zralo hodne oleje a kourilo.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zatracené chlazení
no trochu smrdel:-)...ale nastesti se mu nic nestalo, uz sem s nim dal od te doyb cca 20 tis. a furt slape v poho.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Kdo máte Tipo 1,4 s karburátorem?
myslim ze v sacim potrubi bude spis vysoky podtlak..ale taky by me zajimalo proc to teda nestartuje...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Nestartuje mi Tipo 1,6 r.v92
OK, tak pak je problem se zdechanim motoru pri dojezdu a brzdeni motorem celkem urcite v tom ventilu..proste se sem tam sekne a nechce se odlepit
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zatracené chlazení
tak u meho motoru sem si naprosto jisty..menil sem je a zkousel ktere je ktere..to prostred hlavy je jen teplomer a na termostatu je pro RJ. Kdyz mi nejaky kamarad v Praze na parkovisti propichnul sroubovakem chladic, sem chvilku jezdil bez vody(nez sem si toho vsimnul) a musim rict ze motor se choval az do cca 150°celkem normalne, pak prestal tahnout a zvedly se voln. otacky.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení: