Tak jsem se dival na nejaky forum, kam pisou automechanici, psali tam neco o adaptaci ridici jednotky - z toho co jsem cet je ta ridici jednotka chytrejsi nez ja, nebo to jsou (spis) naprosty bludy, kterejma dotycnej oblbuje zakazniky, pripadne v tom sam dost plave. Pokud vim, tak jestli RJ nedostava signal nebo je signal nesrozumitelnej (jiny napeti) od nejakyho cidla, prepne se do zakladniho (havarijniho) nastaveni, pripadne funguje podle tabulky - coz asi muj Fiat z roku 1989 jeste nema. Zadna adaptace na auto neexistuje, jen se ohlasej cidla, a kdyz nefungujou, ulozi se zavada do pameti, pri pristim startu se uz pocita s minulou poruchou - a tu je nutno opravit - vymenit napriklad teplotni cidlo a ne cekat, az se samo "uzdravi" a ridici jednotka si "zvykne" Pokud se cirou nahodou zavada 30x po sobe znova neobjevi, povazuje RJ cidlo za funkcni. V kazdym pripade TADY pise kazdej svoje prakticky zkusenosti, a protoze jsem si svoje auto vzdycky vetsinou opravoval sam, vim ze to, co je TADY, ma hlavu a patu a docela mi nektery postrehy pomohly. Ta vymena potenciometru skrtici klapky za favoritackej by me fakt zajimala, jinak udelam to samy co Michal Tipar, zajedu na vrakac do Vojkova, koupim stejnej dil a namontuju.