Příspěvky nebo odpovědi uživatele Výpravčí









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Výpravčí. Výpis příspěvků 51 až 100 (165)


přečíst (0) 14.04.05 13:23  Výpravčí  (86828)

Hvlavně prachy?

Václave, člověk by ale měl mít koníčky, že. No a někdo má holt jako koníčka prachy a představy, co všechno s nimi může. A občas za ty prachy zrealizuje nějakého koníčka jiného. Krásně se to doplňuje. A navíc, když prachy máte, tak víte, že nejsou nedjůležitější. Jděte to ale vysvětlit těm, co je nemají. Mimochodem tohle je normální průběh uspokojování lidských potřeb, nejdříve musíte naplnit ty nejzákladnější (jídlo, spánek v rozumném přístřeší a pod) a k nim prachy potřebujete. Teprve pak, když si napapán a vyspán pohladíte bříško a protáhnete se, tak můžete vychutnat krásu stvoření :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.04.05 10:20  Výpravčí  (86828)

mašina je nažhavená...

na peróně se opozdilci rvou o lístky...


O UNI lze říci cokoli, ale rozhodně tu není NUDA. :-))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.04.05 10:53  Výpravčí  (86828)

kupit, nekupit ?

to nevím, na Undolíno se to nevztahuje. My máme svůj grafikon a podle toho jedeme. 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.04.05 10:43  Výpravčí  (86828)

kupit, nekupit ?

ty už jsi zase na peróně? Zrovna teď?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.04.05 13:23  Výpravčí  (86828)

Jasně je dáváno na vědomí

Stát to přivítá, bude moci prodat firmu za dvojnásobek. Kvíz:  znamenalo by to propad nebo nárůst ceny akcií UNI?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.04.05 13:21  Výpravčí  (86828)

Co pak

Aha, protože stronováním prodeje UNI vyhoří, management spáchá harakiri, že jo? Tak to jo, už ti rozumím :-))))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.04.05 13:14  Výpravčí  (86828)

Co pak

promiň, ale případná hloubková kontrola nemá co dělat s tzv. "nezájmem" PKN, nezájem či zájem nemají na monopol vliv. Navíc význam slova nezájem jsem dosud chápal jinak, než zatím prezentuje PKN.


A máš-li strach z propadu na 120, prodej a počkej na lepší cenu, třeba na 100.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.04.05 21:03  Výpravčí  (86828)

taghle ten čez nedoženeme

myslel jsem v následném, ale o tom jsme se již bavili a pozice jsme zřejmě ani jeden nezměnili.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.04.05 16:51  Výpravčí  (86828)

taghle ten čez nedoženeme

umístění firmy na burze snad nemá vliv na možnosti řízení firmy majoritním akcionářem, ne? Nicméně ano, nejistota o ponechání akcie na burze je tím jediným reálným rizikem. TO je ale v ceně započteno, nebýt tohoto rizika, jsme nad 200. Já jsem jsem ale reagoval na tvoji spekupalci o ochotě dlouhodobých investorů prodat UNI v odkupu za 140. V prvním odkupu :-) za 140. Ha. Jestli PKN bude chtít vše stáhnout, tak bude muset přitlačit. Pořádně.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.04.05 16:30  Výpravčí  (86828)

taghle ten čez nedoženeme

ujasněme si to: ty tvrdíš, že se najdou investoři, kteří rádi realizují své dlouhodobé zisky na UNI odkupem za 140? Když je dnes cena nad 150 a před pár týdny byla krátce nad 200? To považuji za absurdní, případnou vlnku způsobenou nízkou odkupkou vidím možnou jen jako reakci krátkodobých spekulantíků, protože ti co drží půl roku, rok či déle, ví co činí a rozhodně nebudou prodávat v odkupu, kde jim notabene PKN pod čarou sdělí, že UNI nechá na burze...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.04.05 16:00  Výpravčí  (86828)

co se to flákáte

nic nemávám, jen komentuji. Osobně bych dal přednost menším skokům, pravidelný růst 0,5-1% denně bych viděl jako optimální. Ten dnešní skok a růst potřetí v řadě přitáhl opět šorťáky a vopruzy. Nevím, zda se jim povede obrat zítra, ale byl bych skoro pro nějakou minikorekci. Aby se kucí nějak realizovali. 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.04.05 14:17  Výpravčí  (86828)

Ropa-to pochybovači

přesně tak. Dnešní maxima jsou budoucími minimy!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.04.05 10:29  Výpravčí  (86828)

spekulace

je to tak, každej majitel akcií UNI bude ještě doplácet! Utíkejmééé... Slyšel jsem v rádiu rozbor, že odkup bude za 67,50Kč. No a to budeme nahraní, všichni jim to za to prodáme a půjdeme s brekem domů, do Podolí...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.04.05 09:34  Výpravčí  (86828)

no, přiznejte se,

kdo stojí na peróně a zírá?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.04.05 15:07  Výpravčí  (86828)

to se budete divit

piš více a častěji, každej, kdo je chytrej jak rádio, tu má co říci.


Nízkej odkup => PKN nic nevykoupí => pravděpodobnost zachování UNI na burze se zvětšuje. Vymysli si lepší strašidlo. Při současné ceně to ale nejde :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.04.05 12:33  Výpravčí  (86828)

1Q05

protože si někdo myslí, že to prosakuje. :-) Dyk je to jen hra. Nicméně info o výsledcích je tu přítomno pořád, ceny vstupů, vytížení kapacit a zajištění odbytu UNI tu xenon prezentuje stále. Stačí jen sečíst, podtrhnout a podle toho se zařídit. Nicméně.... prosakovat to fakt může. A nemusí :-)) Uvidíme, jaký bude dnešní závěr...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.04.05 12:01  Výpravčí  (86828)

jaká je nálada na nástupišti?

nervozita, co? .-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.04.05 10:25  Výpravčí  (86828)

Grebouš už vyhrožuje

každý občan má právo na své zastoupení v parlametu. Cca 20% našich občanů jsou buď hlupáci, nebo svině, nebo hloupé svině. KSČM je tu pro ně.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.03.05 20:37  Výpravčí  (61947)

to Bob

ano, právě pro ta rizika je cena UNI nyní cca 30% pod fundamentem. Ale odkup, cena znalce, by měla fundament reflektovat.
Ke schválení EK: ano, rychlé schválení nic neznamená a rozhodující bude postoj PKN k ponechání na burze. Nicméně až bude jasno, tak už investice do UNI nebude mít takový potenciál. A já jsem tak strašně moc hrabivej, že raději risknu malý výdělek nebo zůstanu na svých - prodělat už na UNI asi mohu jedině při pádu planetky někam mezi Kralupy, Neratovice a Mělník, ale to by mně asi bylo už jedno.:-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.03.05 20:26  Výpravčí  (61947)

To Výpravčí

pozor, sice podobenství ale vážně míněno. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.03.05 20:08  Výpravčí  (61947)

to Bob

dovolím si lehce nesouhlasit. Na rally vzhůru se naopak retail podílel velmi výrazně a směrem dolů přispěl svým spekulativním-marginovým charakterem také. Dnešní cena kolem 140 je kompromisem mezi možnými riziky, které zmiňuješ a potenciálem založeném na fundamentu.
Chápu, že zkušenosti minorit v česku nejsou dobré, ale časy se mění, PKN má jméno a filosofii, kterou nebude chtít ztratit, navíc zákon už neumoňuje takové "vyjebání" s minoritami jako dříve.
Když se pokusím číst mezi řádky sdělení PKN a jeho představitelů, tak zatím nevidím vzrůstající rizika. Naopak. Navíc já osobně například z vyjádření PKN při kursu nad 200 (že zvažují nestažení z burzy) vyvozuji, že PKN teprve při ceně nad 200 vidí:
a) že cena odkupu bude pod trhem a nenahrne se jim tedy vše= cena odkupu bude blíže k 200 než k 100
b) 200 je pro ně rozumná hranice ocenění firmy
c) nejsou předem rozhodnuti o stažení a vycházejí pragmaticky z odhadu, kolik asi vykoupí za cenu odkupu, kterou již samozřejmě orientačně mají. . Ve chvíli, kdy je cena dole, říkají, že to asi stáhnou, protože očekávají, že jim to vše za jejich odkupovou cenu prodáme. Když cena vylezla nad 200, tak už čekají, že moc nevykoupí. Pro mě je tohle sice jen nápomocná dedukce, ale celkem si za ní stojím. A případné riziko snesu .-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.03.05 15:02  Výpravčí  (86828)

tak tady stojím na ...

tak tu stojím na peróně, všude postávaj cestující, někteří ve vlaku, druzí ještě licitují o místenky. Ale ti, co stojej na peróně, by si měli dát bacha, tentokrát se odjíždí bez znamení, bez odpískání a na nějaké dobíhání zapomeňte. Není jasný, kdy přesně to bude, ale čekat se to dá každým dnem. A uděláme místní rekord ve zrychlení ze 140 na 200.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.03.05 08:15  Výpravčí  (86828)

dotaz

No já nevím:


Rozhodující pro trhy však bylo doprovodné vyjádření, ze kterého vyplývá, že Fed pozoruje v posledních měsících zvyšování inflačních tlaků. Po zveřejnění rozhodnutí centrální banky se propadl červnový kontrakt na desetileté vládní dluhopisy z úrovně kolem 109 a 11/32 až na 108 a 12/32. Červnový kontrakt na euro prudce oslabil až na 1,3141 dolarů za euro.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.03.05 08:06  Výpravčí  (86828)

dotaz

mohu mít na tebe dotaz? jak si mám vysvětlit reakci na rozhodnutí FEDu? viz:


Fed dnes podle očekávání zvýšil svůj cíl pro krátkodobé úrokové sazby na mezibankovním trhu o čtvrt procenta na 2,75 procent. Rozhodující pro trhy však bylo doprovodné vyjádření, ze kterého vyplývá, že Fed pozoruje v posledních měsících zvyšování inflačních tlaků. Po zveřejnění rozhodnutí centrální banky se propadl červnový kontrakt na desetileté vládní dluhopisy z úrovně kolem 109 a 11/32 až na 108 a 12/32. Červnový kontrakt na euro prudce oslabil až na 1,3141 dolarů za euro. S menším zpožděním došlo i k výprodeji akcií. Futures na akciový index SandP 500 s dodáním v červnu klesl během půl hodiny téměř o procento až na 1178 bodů


Znamená to, že růst úroků nebude tak rychlý, jak investoři stahující peníze do USA čekali? Že se tedy tlouštík může vracet? Tu větu o inflaci bych chápal tak, že FED  by spíše nechtěl přistupovat k dalšímu zvyšování úroků a tedy prachy by mohly opět směřovat na EM? Nebo je to ouplně opačně? Dík..

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.03.05 17:47  Výpravčí  (69070)

tak mě napadlo by jste i mě měly dávat příspěvek

no, nenapadlo by mě, že to někdy řeknu, ale i tvý názory jsou poučný. Kdybys z nich vypustil přehnanou škodolibost a nechal jen vtip, tak by to bylo ještě lepší :))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.03.05 09:54  Výpravčí  (57119)

už nakupují i fondy  jaképak fondy

hele, tak proč tady to vůbec čteš a sleduješ? Papír je dle tebe vodepsanej, tak se sbal a jdi kupovat jiný, lepší papíry...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.03.05 16:44  Výpravčí  (57119)

Tak jsem spočítal konsolidovaný hr. zisk. 24,50 na akcii,

hm. Není přece jen možná spoluúčast více vlivů včetně manipulace DB kvůli waranům a celkové korekce trhu z důvodu odchodu investorů ze střední Evropy? Někdy když se vlnky sečtou, vytvoří vlnu, kterou nikdo nečekal...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.03.05 16:22  Výpravčí  (57119)

Omyl

a kdo myslíš, že to koupil? Českej retail? Hm...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.03.05 15:50  Výpravčí  (57119)

Margin Close

rád tě nemám ale vtipnej někdy jsi :o)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.03.05 10:21  Výpravčí  (57119)

Bobe,Rudo,Optiku,Hombre a spol , kde jste ?

už je nech, vyhrál si...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.03.05 10:04  Výpravčí  (57119)

Teprve dnes to začne být zajímavé.

jo, už ti věřím. Teď je to ovšem manipulace nejhrubšího zrna.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.03.05 09:59  Výpravčí  (57119)

už je mi to jasný

byl patentován motor na vodu.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.03.05 09:39  Výpravčí  (57119)

potím petrolej :)

zlomil jsem plácačku
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.03.05 09:12  Výpravčí  (57119)

cena odkopu

no, těší mě tvůj zájem o mé dobro :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.03.05 09:05  Výpravčí  (57119)

cena odkopu

cena odkopu se dá pěkně vyvodit nejen z očekávaných HV, ale i z prohlášení PKN. V době, kdy se cena UNI pohybovala kdesi kolem 100, PKN nahlas "přemýšlelo", že akcie stáhnou z trhu. Když jsme byli nad 200, tak najednou "cena umožňuje zvažování ponechání UNI na burze". Pročpak? Protože PKN samozřejmě už teď ví, jakou cenu má UNI a jaká bude cca cena pro odkup (chce někdo tvrdit, že to PKN neví???). A samozřejmě když je cena na burze níž, než oni předpokládají odkup, tak říkají, že to stáhnou, protože předpokládají, že jim to všichni v odkupu rádi nasypou. A najednou ejhle, když cena přesáhla 200, tak už by zřejmě nevykoupili tolik, protože odkup bude někde trochu níže, proto to prohlášení o "zvažování ponechání"...


Ergo kladívko, odkup bude v rozmezí 170-200. A svědčí proto nejen chování PKN, politika vůči minoritám, strategické záměry, předpokládané HV za 1Q2005 a HV za 2004, ale i tahle změna rétoriky při ceně UNI nad 200.


Kdo to neslyší rád, protože chce nakoupit za 100 a podobně, ok, čekejte. Ale ode mě neuvidíte ani akcii. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.03.05 15:21  Výpravčí  (57119)

hmmmm

nojo, tak to jsi asi taky pan Opatrný a jízdenky kupuješ jen za svoje? :-) Hm, já taky, nákup mám za 94, tak snad neprodělám. Na začátku roku jsem si říkal, že by to mohlo hodit tak 50-80% za rok...Hm, bylo to dřív a víc, ale netrvalo to dlouho. :-/

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.03.05 15:10  Výpravčí  (57119)

hmmmm

no, prej kdo jde proti proudu a v čase paniky nakupuje, tak vítězí. Prima, jenže za co mám nakupovat :-/
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.03.05 08:51  Výpravčí  (57119)

prosím informujte Ameriku

Romčo, za kolik myslíš, že bude odkup? Za 100? Hele, proč se PKN ozvalo, že "uvažuje o ponechání UNI na BCCP" ve chvíli, kdy byl kurs nad 200? Hm? trošku si zaspekuluji: protože teprve v tu chvíli se jim zdálo, že UNI začíná být tržně oceněno a jimi předpokládaná cena odkupu přestala zřetelně převyšovat tržní cenu. Teprve s cenou nad 200 se PKN zdálo, že asi nevykoupí vše a tedy bude mít smysl nechat UNI ve spadu...


 I ten pitomej odkup, na kterej si tady moc lidí nehraje, bude podle fundamentu, neb ten musí vzít znalec v úvahu. A Romčo, sama říkáš, že fundament je na 300. Takže bacha, na fundament se hraje, a to i v odkupu... a to i v tuhle chvíli.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.03.05 08:31  Výpravčí  (57119)

Nick Romča vypadá ..

Romčo, jak to chceš stlačit na 120 či 100, když tvrdíš, že pak bude cena výhodná na nákup? Znamená to tedy, že potom čekáš nárůst. OK. Ale to ví všichni, že, takže takhle dolu se ti to stlačit nepodaří, spíše se servete o nástup do vlaku těsně pod 150 a vyženete to opět nahoru. Objem za poslední dva dny byl impozantní, ale kdyby někdo chtěl jít níž, tak to udělal už včera, zavíralo by se na -19%. Včerejšek už byl jen dozvuk výprodeje z pátku a pondělí... teď bude stačit malý impuls a v pasažérech bez lístků začnou pracovat nervy a začnou nakupovat.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.03.05 15:22  Výpravčí  (57119)

Kdo prodá dnes

hele, když to PKN nenechá na burze, tak proč to chceš kupovat za 120, když odkup bude za 84???
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.03.05 10:27  Výpravčí  (57119)

Nevím jak Vám

jo, nejede, to bude určitě náhoda.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.03.05 09:23  Výpravčí  (57119)

pozitivní info?!?

jojo, vepředu už hrozím, že grafikon se musí dodržovat a nějaký couvání není v plánu :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.03.05 09:21  Výpravčí  (57119)

Pozor Pozor raketovéj star na RMS asi turbo tomu řikate

hele, neměl bys chuť na novej nick? "Moula" je volnej....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.03.05 09:19  Výpravčí  (57119)

nevím jestli si to uvědomujete

ale podle grafikonu (jménem HV2005) máme být koncem dubna na 280. A tímhle zdržováním si zaděláváme na problémy! To zrychlení pak může být kybicům na peróně osudné. Nejenže nestačí naskočit, ale navíc jim vzniklý vír a podtlak za Undolínem nahrne krev do tváří, slabším povahám i exkrementy do gatí. Takže bychom měli vyrazit!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.03.05 09:11  Výpravčí  (57119)

pozitivní info?!?

nó, jestli ho nechceš, neber, nebo prodej. A máš-li další analytické zprávy, tak je sem servíruj. Jen mi vysvětli, proč se o nás tak hezky staráš?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.03.05 08:09  Výpravčí  (57119)

většina makléřů čeká velký pokles i dnes!!!

ty hovado, cena 130 tu už byla. A drobní čeští (včetně mě) nakoupili. Kdo nenakoupil, tak prostě nenakoupil, ale ten argument nákupů pro drobné české investory nyní si strč doprdele. Nic dementnějšího jsem tady nečetl. Komentářům tutovky se aspoň můžu zasmát, prorože jsou občas vtipný, ale tvoje výplody jsou vrchol stupidity.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.03.05 14:37  Výpravčí  (57119)

prohlášení drobase:

vážení, já se z toho neposeru. A neprodám pod 300.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.03.05 09:30  Výpravčí  (57119)

Tip

to je nějaká dohoda, nechat dnes vlka nažrat?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.03.05 18:13  Výpravčí  (57119)

hm?

jak je to možný, že většina očekávačů mohutného propadu používá naprosto stejně šíleným způsobem čárky mezi slovy? To přece nemůže být jeden magor, že ne? To bude mít něco společného s jiným světonázorem... :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.03.05 16:06  Výpravčí  (57119)

Co to je ten shortař

někde v diskusi jsou jistě delší popisy, ale jsi blízko. Zbývá jen doplnit, že šorták prodává půjčený akcie a pak prudí na chatu, aby srazil cenu, akcie levně dokoupil zpátky, vrátil je majiteli a rozdíl si nechal. Proto se šorťáci rojí po rychlých růstech, očekávají korekce, na kterých chtějí vydělat. Ale ne vždy je po růstu korekce :-) Viz UNi před cca týdnem. Jeden den růst 8% a další den růst 15%. To bývá šorťákova noční můra :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.