Příspěvky nebo odpovědi uživatele Augustin









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Augustin. Výpis příspěvků 51 až 100 (153)


přečíst (0) 20.09.04 07:40  Augustin  amachynazavinacvisteon.com  (63488)

kontrolka vstřiku

Pokud mas 1.6 DOHC DGT, tak jsem schopen Ti poslat nejake informace, ktere Ti urcite pomohou nalezt pricinu. Kdyz tak napis na e-mail.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.09.04 12:06  Augustin  (63488)

dalkove ovladani centralu/alarmu

Nejsem sice elektrikar ani elektronik, ale vim, ze je treba privest signal do relatka centralu. Musis si najit (v zapojeni hlavni svorkovnice - pojistkova skrin), kde je vyveden kontakt na central a propojit to se spinacem na brzde. Pokud seslapnes pedal dojde k tomu,ze se to sepne. Ted je otazka, zda se to neodemkne opet pri dalsim seslapnuti pedalu. Uz si nepamatuji, jak to tam bylo presne napojeno. Asi by se tam muselo instalovat nejake male zarizeni - logicke hodnoty 1 nebo 0, asi nejaky tranzistor.
U toho alarmu jsou vyvody na central a pri stlaceni tlacitka se to odemkne nebo uzamkne (spusti se hlidaci stav).
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.09.04 06:32  Augustin  (63488)

dalkove ovladani centralu/alarmu

Tak to nechapu, proc jsi to mel tak vyresene. To se musis zamykat pri jizde, aby si nevypadl? :-) V aute se za jizdy nezamykam, nemel jsem pro to duvod.
Cenu za ten alarm neznam, ja jsem to koupil s tim predchozim autem,pak to jen dle navodu premontoval do noveho.
Jen jsem tam mel problem ze signalizaci otevrenych dveri (vizualizace na palubovce). Ten predchozi manik to spatne napojil, protoze pri otevreni dveri spolujezdce se rozsvitili dvoje otevrene dvere (v alarmu je pouze jeden kontakt na vsechny spinace ve dverich). Vyresil jsem to tak, ze jsem sdruzil vice kabelu do jednoho pres diody, a problem byl vyresen.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.09.04 07:17  Augustin  (63488)

dalkove ovladani centralu/alarmu

Ja mam typ CA-300, a mam to zapojene na central. Dodatecne jsem si zapojil tajny vypinac, ale dneska si rikam, ze to mohlo byt na blokovani paliv. cerpadla namisto starteru. Jsou tam primo kontakty k pripojeni na central.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.09.04 07:33  Augustin  (63488)

dalkove ovladani centralu/alarmu

Mam vyrobek od stejneho vyrobce. Za tu dobu co jej mam, cca 1,5roku mohu rici, ze s tim nejsou problemy. Mam zkusenosti, ze jsem to dokazal zamknout/odemknout na vzdalenost vetsi nez 100m! (Bylo to z jedne vyhlidkove veze, na auto byl vyhled). Zapojeni je opravdu dobre popsano, musel jsem to totiz prehazovat z bouracky na nove, tak jsem si stahnul navod pro zapojeni z jejich stranek. Jeste doplnim, ze moje sada obsahuje i pohybove cidlo umistene v interieru.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.08.04 07:07  Augustin  (63488)

Ventilator - regulace tepleho vzduchu

Dekuji za radau. Podivam se na to a dam vedet jak to dopadlo.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.08.04 14:36  Augustin  (63488)

altec-nabíjení

Ukostreni baterie (hlavni bod) je pod zapalovanim (napr.digiplex). Musis se podivat zespodu (k baterii) a je to mezi baterii a chladicem. Zkus to sundat a ocistit.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.08.04 09:30  Augustin  (63488)

Ventilator - regulace tepleho vzduchu

Jeste nez to rozdelam a podivam se na to potreboval bych od nekoho z Vas radu. Prestala mi jit na ventilatoru regulace tepleho a studeneho vzduchu. Kdyz otocim knoflikem na teply vzduch tak stale fouka studeny. Zrejme se tam nekde ulomil prevod na klapce (asi od vymeniku tepla).
Ted mne to az tak nestve, ale pomalu se zacina ochlazovat, tak bych to mel resit. Mate nekdo nejaky poznatek, ktery by mi pomohl? Predem diky.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.08.04 09:21  Augustin  (63488)

tuning RACINGBOX

Pokud nemas TD tak bych do toho ani nesel. Nema smysl neco tunovat na strikacce, nema dostatecne rezervy ve vykonu.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.08.04 10:09  Augustin  amachynazavinacvisteon.com  (63488)

karburátor

Zkousel jsem to, ale bylo to u 1.6DOHC, kde je jina konstrukce toho cidla. Cidlo je vlastne termistor ulozeny v takovem sroubovem tele. Pokud mate nekdo zajem mohu poslat nejake informace. Avsak upozornuji, ze je to jine nez pro 1.4.
Prozatim mi to chodi, ale nemam to odzkousene pri nizkych teplotach. Mam uz pripraveny termistor s jinou hodnotou (v aute je 3k3, typ NTC), tak az budu mit na to naladu a cas, tak se do toho pustim - musel jsem tam pridat predradny odpor (2k), coz bylo nahradni reseni, jinak RJ vykazovala chybu cidla.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.08.04 11:07  Augustin  (63488)

Tipo 2,0 16V - trubicka z vyfukoveho potrubi u svodu

Dovolim si podotknout, ze se pletes. EGR (Exhaust Gas Recirculation) - recirkulace spalenych plynu se pouze montuje do dieslovych motoru a slouzi:
1) Opetovnym vyuzitim spalin se setri zivotni prostredi - ekologicky prinos
2) Jiz jednou ohraty plyn se vyuziva ke spalovani - vyuziti tepla --> snizeni spotreby/zvyseni ucinnosti motoru.
P.S. Pracoval jsem na vyvoji tep. vymeniku (EGR) pro PSA, takze jsem neco pochytil...
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.08.04 09:27  Augustin  (63488)

škubání

S tim cukanim jsem mel taky trable (1,6 DOHC). Vyresil jsem to tim, ze jsem vymenil lambdu, coz u Tebe neni ten pripad - emise ok. Take jsem menil/repasoval cidlo tep. nasavaneho vzduchu, po uprave se mi auto jevi ok - spotreba se snizila - nyni jsem byl na dovolene a na delsi trase (cca 100km v kuse pak prestavky, rychlost okolo 110km/h) s ruznymi stupni akcelerace se mi spotreba dostala pod 7litru/100km. Jinak ve meste (kratke prejezdy-3km) okolo 8,5l/100km. Podotykam, ze nejezdim moc pomalu, celkem tomu slapu po krku.
Jeste bych se podival na cidlo otacek motoru, to by mohlo jeste delat neplechu. Podivej se na starsi prispevky, kde to jiz resili.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.08.04 09:19  Augustin  (63488)

power+řazení

Podivej se do motoroveho prostoru - vedle baterie je takove male cidlo - dva kontakty a hadicka od podtlaku-brzd. Toto membranove cidlo je rizeno tlakem/ odporem, ktery dava motor a podle toho se to spina. Nejsem si vsak jist do jake miry se to projevi na konecne spotrebe. Chci tim rici, zda se nejedna pouze o vizualizaci chodu motoru - pouze (!?), ktera nema vliv na konecnou spotrebu.
Ten druhy problem je zrejme zpusoben tim narazem, protoze staci, aby se motor s prevodovkou posunul o nekolik desitek mm a uz Ti to nebude spravne radit.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.08.04 09:12  Augustin  (63488)

Čidlo teploty motoru

Dival jsem se na tu stranku a kontroloval si hodnoty, ktere tam jsou uvedeny a mohu ze sve zkusenosti rici, ze to nesedi - jedna se o cidlo teploty nas. vzduchu (mam 1.6 DOHC). Takze bych si az tak nebyl jisty, ze je to v pripade cidla teploty vody spravne.
Dalsi veci je, zda opravdu cidlo, ktere kontrolujes je to, ktere je napojeno do RJ. Dvoukontaktni cidlo u termostatu, je v mem pripade, napojeno na nejake ovladani membrany napojene na vyfuk (pri dosazeni 50°C se to sepne/rozepne). Jsi si jist, ze hledas na spravnem miste?
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.08.04 09:06  Augustin  (63488)

zapalování 1,9 TD

Vidim, ze jsi to uz vyresil, ale mel jsem stejny problem. Vyresil jsem to tim, ze pod palubovkou je kostrici misto, ktere melo studeny spoj. Stacilo to jen vycistit a uz to jelo. Take jsem se divil, co vsechno se mi stavalo s kontrolkami...
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.07.04 12:00  Augustin  (63488)

Problem Brzdy.

Pockej, vzdyt si mluvil o tom, ze se Ti chveje volant pri brzdeni, tim padem mluvime o predni naprave.
Bud to bude v hazivosti kotoucu nebo v nevyvazenosti pneu.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.07.04 09:36  Augustin  (63488)

tlumiče

Diky za tip. Urcite se na to podivam, zrejme Ti Italove nejsou az tak hloupi. Asi na to udelali nejakou dobrou FMEA studii...
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.07.04 09:38  Augustin  (63488)

Problem Brzdy.

Souhlas s Michalem, jeste bych si zkusil zmerit tloustku brzdovych kotoucu. Matne si pamatuji, ze by mely byt okolo 12mm (myslim optimalni tloustka).
Zkus protocit kolem, priloz nejaky hrot na celo kotouce a zatoc s nim (musis mit sundane kolo). Zjistis tim hazivost.
A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.07.04 08:45  Augustin  (63488)

palubovka-podsvícení

U dgt je to reseno podobne. Na nekterych zarovkach je natazen takovy prezervativ zelene barvy. Take vim, ze tam jsou vlozeny zelene, cervene plasty, ktere delaji ten odstin.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.07.04 14:41  Augustin  (63488)

tlumiče

Ale bacha na to, at tam nenechas golovku, jako ja. Ted jezdim a porad mi to klepe.
Nejlepe, jak pres nasadu a gola klis prelepis izolacku, tak zajistis at to nespadne.
Ted uz to vim, co naplat...
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.07.04 11:09  Augustin  (63488)

Výměna oleje u Tipa 1.6

Pokud mas DOHC, tak tam vejde necele 4litry oleje. Doporucuji tam dat polosyntetiku (10W40) a nejdrive to proplachnout proplachovacim olejem.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.07.04 14:12  Augustin  amachynazavinacvisteon.com  (63488)

Elektrony - naposledy

Zkus psat e-mail do polozky "email" ve druhem okynku, hned pod jmenem.
Melo by to byt bez problemu.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.06.04 08:39  Augustin  (63488)

Tipo 1600_DOHC

Napis mi na e-mail, muzeme to probrat vice.
Jinak to cidlo, ktere je umisteno vedle termostatu je primo napojeno na membranovem snimaci, jenz je propojen na vyfukove potrubi. Nejsem si 100pro jisty jak to presne funguje, ale po dosazeni ~50°C tam precvakne kontakt a neco se sepne/rozepne.
Volnobeh je rizen pomoci krokomotoru, ktery otevira/uzavira obtokovy kanal ve vstrikovaci jednotce (mnozstvi vzduchu, v kombinaci s palivem nam dava kvalitu smesi).
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.06.04 08:30  Augustin  (63488)

Tipo 16ie

To cidlo je na predni stene v motorovem prostoru-pod hrncem, hned vedle krytu pojistek pro palivove cerpadlo (vlevo). Je tam vyvedena jedna hadicka a konektor se tremi kontakty (A,B,C).
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.06.04 08:39  Augustin  (63488)

Tipo 16ie

Myslim, ze jsme to uz resili, ale asi clovek zapomina. Toho servisaka posli do p...e, protoze asi nevi vo co go.
Vis sam, ze je ten motor hybrid, tak pro upresneni.
Snimac Teploty vody v sacim potrubi - je pro RJ (napojeno na kontaktu C10 v RJ),
ST vzduchu v sacim potrubi - je pro RJ (napojeno na kontakt (C12 v RJ),
ST vody mezi 2 a 3 valcem - pro udaje na palubovce!!! To co rika ten mechanik je pekna p...a, protoze je to ve vode.
ST vody na termostatu - je pro automaticky sytic, kdyz je dosazeno 50°C, tak se sepne kontakt na membranovem mechanismu, jenz je napojen na vyfukove potrubi.
Na RJ je napojeno celkem 4 snimace/cidla:
1) cidlo tlaku nasavaneho vzduchu
2) snimac polohy skrtici klapky (potenciometr)
3) snimac teploty chladici kapaliny
4) snimac teploty nasavaneho vzduchu
A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.06.04 08:27  Augustin  (63488)

zase neco na Tipu...

Spotreba pres 9 litru/100km je celkem sila, na tak slaby motor. Asi to dost honis, co?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.06.04 08:05  Augustin  (63488)

Tipo 16ie

A ktere cidlo teploty hledas? Je jich tam vice.
Cidlo teploty nasavaneho vzduchu - pod mechanismem tahla lanka plynu, na prave strane vstrikovaci jednotky, je to nasroubovano do saciho potrubi.
Cidlo teploty vody - pod vstrik. jednotkou, ze zadni strany, nasroubovano do saciho potrubi, vodni okruh (konektor ve tvaru hribu).
Cidlo teploty vody - nasroubovano na prirube vodniho potrubi, vedle termostatu, 
Cidlo teploty vody pro palubovku - mezi 2 a 3 valcem.
Ted si muzes vybrat, ktere hledas. Ktere to bylo?
A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.06.04 08:59  Augustin  (63488)

tipo1,9td

Toto neni zadna specialitka, ale normalni zapojeni, ktere je ve vetsine aut podobne. To stahovani oken je propojeno s dvernim snimacem. Pokud se jedny ze dvou prednich dveri otevrou a spoji se spinac s kostrou, pak je mozno otevirat ci zavirat okna. Take, kdyz otocis klickem, tak je to f-ni. Zkontroluj si zapojeni dverniho spinace spolujezdce, zda je dobre.
Co se tyce toho zapalovace, tak tam podle mne delal nekdo upravy. Kdyz ten zapalovac vytahnes z tech plastu, najdes tam tu koncovku, podivej se jak to tam je spojeno. Melo by to byt stabilne pod proudem, snad to nekdo prepojil kvuli radiu. 
Jinak se muzes take podivat na osvetleni prirucni skrinky. Tato je osvetlena pouze v pripade, ze mas rozsvicena svetla a otevres ji. To ja b... jsem si to prepojil a nechal to svitit, kdykoliv ji otevru. Avsak ten mechanismus zajisteni zavreni skrinky neni zcela idealni a parkrat se mi stalo, ze jsem to nechal v garazi svitit pres noc a mohl jsem pak menit baterii. Hned jsem to prepojoval zpatky. Nedoporucuji to!
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.06.04 14:03  Augustin  (63488)

Opet cidlo...

Mam k tomu pripominku. Pokud mas stejny motor jako ja (1.6ie DOHC, 66Kw), tak si nejsem az tak jist, zda Ti to bude fungovat spravne. Podle informaci co mam od jednoho zdejsiho dopisovatele, tak to nebylo to prave orechove - kolisani otacek za studena, i kdyz vyrobce nebyl stejny, ale cena podobna. Druha vec je druh vstrikovani, kdy tento je vyjimecny - takovy hybrid - GM, jednobodovy vstrik. Nejsem o tom az tak presvedcen. Je vsak mozne, ze se mylim...
A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.06.04 13:25  Augustin  (63488)

tipo 1,6 - cislo motoru

Musis vlezt zespodu pod auto a podivej se na blok motoru. Zrejme to budes mit "zasrane" od blata a mazu. Hledej takovou plochou cast, kde to je vyrazene.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.06.04 07:34  Augustin  amachynazavinacvisteon.com  (63488)

Komprese u 1,4-ky

Kdyz tak napis na e-mail, muzeme se o tom pobavit.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.06.04 14:30  Augustin  amachynazavinacvisteon.com  (63488)

Opet cidlo...

Tak jsem vcera dokoncil svoji "vyzkumnou cinnost" na tema cidlo teploty nasavaneho vzduchu. Nechtelo se mi totiz davat neco pres 1200Kc za nove cidlo a rozhodl jsem se pro repasovani. To vsak obnaselo to, ze jsem musel cidlo rozkuchat, abych zjistil, ze uvnitr neni nic jineho nez jeden termistor, ktery je vlozen do plastoveho pouzdra, ktere je pak vlozeno do kovoveho pouzdra se zavitem. Neslo to rozdelat "bezbolestne" tak jsem si to nechal u nas v praci udelat znovu. Zalil jsem to dentakrylu a mohlo se jit dale.
Ted vsak nastalo to nejtezsi. Sehnat spravny typ termistoru. Vybral jsem si tudiz dva nejblize vhodne (dle grafu zavislosti), ktere jsem zkousel pomoci teplomeru, nahrivaci pistole a ohmetru. Tak jsem zajistil hodnoty, ktere mi dali moznost udat tuto zavislost do grafu, a nejvice podobny jsem vzal jako ten vhodny. Co se vsak nestalo, kdyz jsem to dal do motoru, tak za studena byl chod motoru velice nepravidelny (po odpojeni konektoru  od cidla) se to upravilo. Po dosazeni 50°C se to ustalilo, ale pri 80-90°C se rozsvitila kontrolka vstrikovani - vysoke hodnoty proudu/napeti. Tak jsem si vypomohl tim, ze jsem rozstrihl kabel vedouci od RJ do cidla (modro-cerny) a napajel tam odpor. Zkousel jsem nekolik ruznych variant az jsem dosahl toho nejlepsiho (dle toho, ze se mi nerozsvitila kontrolka vstrikovani). Budu to jeste testovat, abych videl jak to chodi. Uvidime.
Chtel bych se zeptat, zvlaste majitelu 1.6ie DOHC, vstrikovani GM, zda by bylo mozne vytahnout toto cidlo napojit to na ohmetr a zkusit zmerit ohmicke hodnoty pri ruznych teplotach. Moc bych ocenil tyto informace, protoze tak zjistuji, ze zavislost teploty-odporu uvedena v knize Jak na to ... neni az tak pravdiva, zvlaste pro tento typ vstrikovani. Najde se nekdo?! Kdyz tak napiste na email.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.06.04 14:14  Augustin  (63488)

tipo1,9td

Co se tyce teto problematiky, tak:
1. Sundas tapecirunk a zkus si projit nasledujici veci - promerit, zda jde do dveri el.proud - zmeris na kontaktech konektoru, dale uzemneni, potom, zda je motorek okay - zkus pripojit kontakty na baterii - mel by se protocit.   Jestli to je negativni, shanej motorek.
2. Nejlepe kdyz to rozdelas a zkusis to napojit na el.napeti. Uvnitr zamku je kratky sroub s velkym stoupanim zavitu a maticovy jezdec. Kdyz jde signal do motorku tak se protoci sroub a posune se tento jezdec do jine polohy (az na konec). Bohuzel je vsechno vyrobeno ze silonu a opotrebovava se to. Podivej se na to, zda se ten motorek otaci tim spravny smerem. Mozna bude stacit to odpojit a vypojit. Zkus treba vytahnout pojistku pro dvere i relem a dat je zpet.
3. Bylo uz vysvetleno drive. Pokud jsi otacel tim prstencem a prece to nejde, tak muzes resit jednu vec a to dvemi zpusoby. Mohlo se Ti tam pokazit relatko, ktere je pro ovladani (20A/16V DC 12V) sterace. Muzes si sehnat cely motorek znovu, nebo jako ja, sehnat si spravne male a co nejvice podobne relatko, ktere tam nazpet napajis - relatko me stalo 46Kc, i kdyz neni 20A, ale pouze 15A (elektrikari mi rikali, ze se na tom drive opali kontakty, za dva, tri roky).
Toho teplomeru si az tak nevsimej. Tyto informace se podavaji z cidla, ktere by mohlo byt (nevim jak u Dieselu) mezi 2 a 3 valcem. Mam 1.6ie DOHC a bezne mam na teplomeru mezi 70-80 a 90 °C.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.06.04 13:58  Augustin  (63488)

Komprese u 1,4-ky

S touto problematikou jsem se take setkal. Nez jsem naboural to predchozi Tipo, tak jsem byl prekvapen, jak bylo zive.Rikal jsem si, ze to na tech 90koni musi byt. Mel to muj svagr a ten tomu daval kapky. Avsak jsem si nechal privezt jine z CH, stejny motor, vybava,... ale auto neni tak zive. Podle servisni knizky a zel.karty jsem zjistil, ze s tim jezdila posledni 3 roky zenska, nevim sice jaka byla (kolem 50let), ale pocitam, ze to setrila. V servise mi rikali, ze motoricky to vypada, jako kdyby to melo najeto 10tis km, ale vykonove nic moc. Co jsem to koupil tak tomu davat zabrat - stridam rychlou jizdu s pomalou, leju tam kvalitni benzin - Shell V power a sleduji, ze se to zlepsuje. Mohl jserm taky videt, jake to je, kdyz jsem tam dal 100oktanovy shell v power racing a na to obycejny natural od Jetu.
Take jsem vysledoval, ze pokud jsem tam daval V power, tak se mi neprojevovala zavada cidla teploty nasavaneho vzduchu, ale kdyz jsem tam dal ten obyc natural, tak mi zacala svitit kontrolka vstriku a hlasilo zavadu - teplotni cidlo a zapalovaci modul. Co vic dodat, snad jen,  ze elektronika je pekna vec, jen do doby nez se zacne kazit...
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 07.06.04 10:28  Augustin  (63488)

Tipo- koroze

Ja to jeste delal tak, ze jsem pouzil asfaltovou krytinu (IPA), kterou jsem rozehral az tekla a pak to prilozil a nechal zatuhnout.
Mimochodem s tou montazni penou bych to moc nedoporucoval. Za sebe mohu rici, ze to je takove svinstvo, ze bych to ani nikam nedaval (myslim na auto). Ono se totiz stava, ze voda/vlhkost navzlina okolo te peny a zacne pekne reagovat s kovem - korodovat. Nema totiz dostatecnou adhezi vuci kovu, na ktery je aplikovan. Tot je vsak moje zkusenost, rozhodnuti necham na kazdem.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.06.04 11:55  Augustin  (63488)

motor 1.4i nebo 1.6i?

Mam uplne to stejne, a je to DOHC. Technik, zrejme nekontroloval stitek na motoru, tim padem to proslo.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.05.04 09:16  Augustin  (63488)

tipo 1,6ie - objem nadrze

Ja mam zase v servisni knize napsano 51litru - to je pro 1585ccm, 66kW a DOHC.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.05.04 08:51  Augustin  (63488)

Pro Honzu Vážnýho 2

Nechal jsem si to privezt z CH od jednoho velmi solidniho borce z Brna, take jsem se divil, ze jsem k tomu dostal celou dokumentaci, vc. stare zelene karty, manualu k radiu a vsech manualu, byt jen v IT, GER a FR, bohuzel pro mne, ktery umi jen ENG. A to auto bylo privezeno na ND !!! Dnes mohu videt, ktere dily tam byly vymeneny, ve kterem roce/poctu km.
Snad jen problem byl v tom, ze po odpojeni baterie se mi zablokovalo radio a ja bohuzel neznal kod. Nelenil jsem a na internetu nasel tel.cislo na byvalou majitelku v CH a pres telefon jsem zjistil ten kod, ktery fungoval. Pak jsem si rikal, jak je dnes ten svet maly...
A
P.S. Nerikej mi Gusto, nemam to rad. Dik..

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.05.04 08:34  Augustin  (63488)

Dotaz na přestavbu- pro Toma

Pokud se na to podivas z financniho hlediska vypada to takto:
1) Toto vyresis na obci z rozsirenou pusobnosti - 10Kc/kolek.
2) Je nutno ziskat povoleni od oficialniho dovozce Fiat/Praha. Posoudi, zda jde o adekvatni vymenu, tudiz povoluji vetsinou stejny typ karoserie (moje zkusenost). Posles cisla, oni posoudi a za to zaplatis cca 5000Kc. Pokud budes uspesny musis jit na malou STK a ME (pouze 1 mesic), nasleduje prihlaseni na urade a dalsi technicka. Suma sumarum pocitej okolo 7 az 8000Kc celkem.
3) Tato varianta je nejjednodussi/nejlevnejsi (sikovny svarec, 1 den prace i s nastrikem), ale ... , toto si musi kazdy rozhodnout sam, jak velke riziko podstoupi. Za sebe mohu rici, ze i treti varianta byla moji volbou.
A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.05.04 11:51  Augustin  (63488)

v létě špatně startuje za studena

A co na to Lambda sonda? Je v pohode, nebo si nejsi jist?
A propo co je to ten VAE ventil? Mluvis o krokomotoru-regulace volnobeznych otacek? Nebo snad, ze by to byl jeden z vstrikovacich ventilu?
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.05.04 08:25  Augustin  amachynazavinacvisteon.com  (63488)

Pro Honzu Vážnýho 2

Chlapi, jeste jsem si vzpomnel na jednu vec. Kdyz jsem koupil to auto z CH, tak jsem k tomu dostal vsechny dokumenty vc. servisni knizky (byl to nejaky poctivy svycar :-), kde je mimo jine i prirucka pro Tipa. Na strankach o motorech jsem mohl zjistit, ze pro 1585ccm, DOHC je vstrikovani SPI-GM. Bohuzel neumim nemecky, ani italsky, abych zjistil vsechno dopodrobna, ale to tam bylo uvedeno. Zkusil bych to nascanovat a pokud budete nekdo chtit zaslu na email (behem pristiho tydne).
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.05.04 14:39  Augustin  (63488)

motor

To mas pravdu, ze se cisla motoru nekontroluji, ale kontroluji se typy motoru (u Tebe predpokladam 149 C2.046). Ten musi bezpodminecne sedet, jinak mas smulu, avsak existuje pravidlo znamosti, coz je vyjimka.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.05.04 10:21  Augustin  (63488)

motor

Sorry, ale OHC od DOHC poznas na prvni pohled, to mi snad nechces tvrdit, ze ne!?
Na to by nemusel mit Tipo. Navic oni to kontroluji podle vyrazeneho typu motoru - pokud tam budes mit typove jine cislo, ktere nesedi se stitkovou hodnotou (udaj uvedeny v techicaku a AL stitku na kapote) nemusis projit. Jedine, ze by jsi mel nejakeho znameho na STK, ale to uz je jine kafe...
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.05.04 09:59  Augustin  (63488)

Pro Honzu Vaznyho

Kdyz jsem tam zalistoval v jednotlivych technickych datech, tak jsem nalezl neco zajimaveho. Ten Weber-Marelli je system pro vicebodove vstrikovani, ktery se montoval i do 1.8 a 2.0. Pro 1.6ie (motor 159A3.046 byl pouzit Mono-Jetronic (jednobodovy vstrik; motor 159A3.048 pouzival Mono-Monotronic). V obou pripadech se jedna o 1581ccm a OHC.
My jsme tady mluvili o 1.6ie DOHC - motor 149 C2.046 (predpokladam,. ze mate stejny jako ja), ve kterem je pouzito vstrikovani GM. Mimochodem nikde neni na vstrikovaci jednotce uvedena znacka Bosch! Je pravdou, ze tento typ motoru je takovy prazvlastni hybrid - jsou tam pouzity dily z vice ruznych typu motoru - vetsinou 1.8 a 2.0.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.05.04 12:12  Augustin  (63488)

Pro Honzu Vaznyho

Podle meho nazoru by melo jit o kontakty pro vstrikovaci ventil - elmagnet, jenz ovlada jehlu a otevira/zavira privod paliva.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.05.04 14:42  Augustin  (63488)

nestartuje

Zkousel si vysroubovat svicku, nastrcit ji do koncovky a protocit motor? Zkus prekontrolovat, zda Ti to hazi jiskru na vsech 4 valcich.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.05.04 14:37  Augustin  (63488)

ŠKUBÁNÍ MOTORU

Obcas mi to delalo taky. Kdyz jsem pridal plyn tak to z niceho nic vynechalo, nekdy mi to chciplo, taky nepravidelne. Zjistil jsem nyni, ze mam cidlo teploty nasavaneho vzduchu k.o., coz pricitam tomuto. Musim nekde sehnat nove, at vim jestli to je ono (jsem si tak na 95% jisty, ze to je tim).
P.S. Mezi tim, jsem jeste vymenil svicky (BOSCH) a vzduchovy filtr!
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.05.04 18:20  Augustin  (63488)

Zase čidlo

okay, schvalne se na to mrknu do ceho to vede. Dam vedet. Myslel jsem, ze to je napojene na soustave servorizeni a podle toho vydedukoval, ze to muze byt vyhrivani oleje.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.05.04 17:07  Augustin  (63488)

Pro Mikiho-zadní tlumiče

Zkus se jeste mrknout na tlumic vyfuku. Vsiml jsem si, ze pokud jsem mel spatne nasazen vyfuk, kde jsou dva drzaky na gumach, a jeden z nich je vyhnut, je mozne, ze to klepe mezi nadrzi a zadni napravou.
A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.05.04 17:03  Augustin  (63488)

Pro Mikiho-zadní tlumiče

Zda je tlumic okay nebo k.o. se da take zjistit, jestli uz tece ci nikoliv. Neni-liz pravda?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.