Příspěvky nebo odpovědi uživatele Petr Kaňovský









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Petr Kaňovský. Výpis příspěvků 51 až 100 (2299)


Téma: Akcie AAA
přečíst (1) 05.03.09 18:32  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

4 kačky a 89 halířů

Ještě jiná část stejného mailu:

"Pokud se jedná o (zahraniční) cenné papíry evidované v UNIVYCu (jako je např. AAA Auto, Zentiva, Erste Bank, ECM, NWR, CETV, Orco nebo Pegas) jejich převod cenných papírů z jednoho trhu na druhý je trochu složitější, neboť takové cenné papíry je třeba fyzicky převést z Vašeho účtu v UNIVYCu na účet RM-Systému v Clearstreamu (depozitář RMS)."

V každém případě, pokud akcie nakoupíte v RMS, pak za jejich držení nic neplatíte, zatímco pokud je nakoupíte na Burze, pak platíte UNIVYCu určitý malý měsíční poplatek.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 05.03.09 17:54  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

4 kačky a 89 halířů

Toto jsem dostal od FIA: RMS si neúčtuje žádné poplatky za samotnou evidenci (správu) cenných papírů (na rozdíl od UNIVYCu, který účtuje držiteli akcií poplatky v řádu několika korun za jeden evidovaný titul cenného papíru pravidelně každý měsíc).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (2) 05.03.09 15:54  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Žádnej nerv

Vy věříte něčemu takovému, jako je "trh"? Vždyť je to spíše o psychologii, zejména u takových akcií, jako je AAA. Teď to klesá, jindy to zase bude růst, ale objektivní důvody pro tak velké změny nejsou. Však už jsem za těch let něco prožil, třeba když Komerční banka klesla z 3000 Kč na 220 Kč.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (1) 05.03.09 15:38  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Spread

Ještě jedna věc, i když mám raději krátkodobé investice, nejsem tak naivní, abych si myslel, že ta akcie byla na dvojnásobku za 1 den. I z tohoto důvodu není možné její úspěšnost nebo neúspěšnost hodnotit nyní, ať už se kurz bude pohybovat jakýmkoliv směrem ...
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (2) 05.03.09 15:32  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Spread

Hele frejarko, asi od toho čekám, že ta akcie bude v budoucnu stát více než 5 Kč, ne? Kdybych čekal, že bude stát méně, tak bych ji teď nekupoval. :-) Mohu se zeptat, kolik procent jsi prodělala na jiných titulech, abych se mohl také vysmívat? Nebo jen trávíš čas sledováním těchto diskusí, aniž bys měla odvahu zkusit někdy něco koupit? :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (1) 05.03.09 15:04  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Spread

Jednu výhodu na tom současném vývoji vidím: spread v KOBOSu se konečně dostal na úroveň několika halířů (méně než 1% kurzu). I dnes jsou v KOBOSu větší objemy, než ve SPADu, nemluvě o spreadu. Investoři tu sami ukazují, co si o SPADu myslí.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 05.03.09 14:57  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

nechapu

Však o to pobavení přátel skutečně jde. Jinak bych tu ze sebe nedělal blbce a nevystupoval pod skutečným jménem, zejména když jsem znám z jiné kauzy. :-) Ostatně mám dojem, že je tu několik diskutujících, kteří sice mají dost těchto akcií, ale mají zdravý nadhled, aby se s náležitou dávkou sebeironie dobře bavili při hanění této akcie a případně těch, kteří se k jejich vlastnictví přiznali.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (3) 05.03.09 13:28  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

tady to máte dobrý :-)

A co ten "perspektivní" HIG? Koukám, že už stojí opět 5 USD. Není dobré ho koupit? Nebo je to něco, jako AAA? :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (3) 05.03.09 13:26  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Kaňovský Kaňovský. ach jo

Oproti včerejším cenám nevidím žádný rozdíl. Včera jsem nakupoval za 5 Kč a dnes to stojí opět 5 Kč. To, že burza spočítala včerejší závěrečný kurs jako 5,80 (průměr nejlepší nabídky a poptávky ve SPADU), není podstatné.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 05.03.09 13:23  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

tady to máte dobrý :-)

Větší zisky, ale i větší ztráty. Kde jinde by pokles o 1 Kč znamenal pokles majetku o dvacet procent. Těm dnešním prodejům na 5 Kč nějak nerozumím, ale pokud to někdo chce za tuto cenu prodávat, je to jeho volba. Pokud ale někdo v tento moment prodá několik lotů, pak kurz ztratí na 5 Kč poptávkovou podporu a klidně sletí na 4 nebo 3 Kč. Na dlouhodobější vývoj by to ale nemělo mít výraznější vliv.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (2) 04.03.09 18:12  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Spread 17.5%.

Bob sice nejsem, nicméně se mi podařilo iniciovat opravu zmíněného článku http://finweb.ihned.cz/c1-35147550-akciim-aaa-na-hlavnim-trhu-prazske-burzy-zvoni-umiracek

Kromě toho jsem výhodně dokoupil akcie za 5 Kč a s potěšením sleduji, že pod tuto hranici dnes klesly jen jednou, a to o 0,01 Kč v KOBOSu. Nicméně i pokud by se pod ní dostaly, tak by to nebyla žádná tragedie.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (1) 04.03.09 11:51  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Spread 17.5%.

Omlouvám se, mám už jinou práci. Dám si tam nákupní pokyn ještě s nějakou nižší cenou (kdyby to náhodou někdo chtěl prodávat) a pak od českých akcií pro dnešek odejdu. Přeji krásný zbytek dne.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 04.03.09 11:48  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Spread 17.5%.

Pokud by ty barazy vyhořely, pak by to asi byla nejlepší zpráva, protože by pak AAA měla v krátké době hodně hotovosti z pojistky. To je skoro podobné, jako by nejlepší zpráva u HPH byla, kdyby se ze soudu ztratily ty směnky na 16 miliard, co jsou tam v úschově.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (2) 04.03.09 11:46  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Spread 17.5%.

Vidím více pravděpodobné, že budou stát 10 Kč, než že budou stát 0 Kč, jinak bych do toho nešel. Jistotu ale samozřejmě nemám.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 04.03.09 11:41  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Spread 17.5%.

Ale i kupců je překvapivě dost, dosud na trhu nebyl ani jeden obchod pod 5 Kč. Možná si Deny za pár dnů začne přehazovat akcie sám sobě, aby zvýšil objemy. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 04.03.09 11:02  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Bohužel vyřadí je pouze z indexu PX

No, už poněkolikáté mám dojem, že kvalita některých redaktorů odpovídá úrovni redaktorů Blesku. Nevíte někdo, zda stejná desinformace vyšla i v tištěných Hospodářských novinách?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (1) 04.03.09 10:57  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Bohužel vyřadí je pouze z indexu PX

Nicméně v této společnosti aspoň operativně reagují na podněty investorů. Toto jsem dostal: "Dobrý den, již jsme žádali ihned.cz o korekci. K 23.3. dojde k vyřazení emise AAA Auto z indexu PX. Jak nám potvrdila i BCPP nemá to samozřejmě žádný dopad na obchodování této emise na hlavním trhu a v současné době nehrozí žádné riziko vyloučení této emise ze SPADu. S pozdravem, Lucie Tůmová Investor Relations
AAA Auto Group N.V."

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 04.03.09 10:52  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Tak co Petře Kaňovský ?

Ano, v tom případě dobrovolně sponzoruji jiné investory, kteří se ztrátou prodávají.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 04.03.09 10:45  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Tak co Petře Kaňovský ?

Já jsem dnes spokojen, peníze na dokoupení jsem si zajistil předem a v případě dalších poklesů mám ještě možnost využít i jiných nástrojů (margin). Problém by nicméně nastal až poté, když by akcie klesly třeba na 2 Kč (kdybych měl margin). Průměrnou nákupní cenu ale zatím relativně dobrou, takže míru rizika vidím pro sebe jako přijatelnou.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (2) 04.03.09 10:34  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Bohužel vyřadí je pouze z indexu PX

Hm, tak KOBOS má opět výrazně vyšší likviditu, než SPAD. Měl jste ale částečně pravdu, psychologie dělá hodně. Já ale zatím prodávat nechci, takže jsem i dnes nějaké akcie přikoupil.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 04.03.09 09:07  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Bohužel vyřadí je pouze z indexu PX

Je mrzuté, pokud si autor článku plete pojmy, už jsem jim k tomu napsal svůj názor. Dokud se informace neobjeví na stránkách burzy, tak ji nebudu považovat za věrohodnou.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (1) 03.03.09 23:11  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Bohužel vyřadí je pouze z indexu PX

K změně názvu došlo už dříve, PX je to stejné, jako PX50 dříve. Vím, že u tak nelikvidního titulu je možné manipulovat kurzem i zveřejněním (des)informací v diskusi, nicméně by mělo být slušností odlišovat Vaše názory a fakta. Proto mě Váš příspěvek o vyřazení z hlavního trhu trochu naštval, teď už je to ale OK.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (1) 03.03.09 23:01  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Bohužel vyřadí je pouze z indexu PX

Hm, o tom by snad muselo být na stránkách burzy (www.bcpp.cz), ne? Zatím tam píšou jen toto: "Z důvodu nesplnění požadovaných parametrů pro zařazení emise do báze indexu PX bude ke dni 23. 3. 2009 z báze vyloučena emise společnosti AAA. Předmětná emise nesplnila v rozhodném období od 1. 9. 2008 do 27. 2. 2009 podmínku minimálního průměrného denního objemu obchodů převyšujícího 2 mil. Kč (průměrný objem činil 0,37 mil. Kč). Zároveň tržní kapitalizace emise k rozhodnému datu (27.2. 2009) nepřevyšovala požadovanou hodnotu 500 mil. Kč (422,81 mil. Kč)."

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 03.03.09 22:46  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Bohužel vyřadí je pouze z indexu PX

Nějak se v těch měnících se přezdívkách neorientuji, takže už ani nevím, kdo z vás tady teď je tut0vka. :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (1) 03.03.09 22:37  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Bohužel vyřadí je pouze z indexu PX

Je opravdu nutné tu vystupovat pod 5 různými přezdívkami za 1 hodinu? :-))) Překvapit se rád nechám. Nechápu ovšem, jak může být někdo překvapen vyřazením, pokud burzovní pravidla jsou jednoznačná a předem známá? To je podobné, jako jste byl překvapen před několika dny, když burza po poklesu o 20% pozastavila obchodování na 15 minut.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 03.03.09 22:29  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Bohužel vyřadí je pouze z indexu PX

A proč by to mělo klesnout až po 23.3.? Desinformace o vyřazení z hlavního trhu tu šíříte Vy, ne já. :-) Kromě toho, kdo na základě vyřazení z PX50 začne prodávat? SPOROTREND? Nebo nějaký drobák? Důležitější budou spíše výsledky, které budou zveřejněny 26.3. Pokud budou výrazně negativní, tak ten kurs o těch 50% spadne, ale rozhodně ne kvůli váze 0,08%, kterou AAA dosud v indexu PX50 měla.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 03.03.09 22:22  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Bohužel vyřadí je pouze z indexu PX

V indexu PX-glob zůstává: http://www.bcpp.cz/

Dobře, pokud to po této zprávě klesne o 50%, tak nabízím, že od Tebe hned zítra ráno koupím 5 lotů po 4 Kč.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 03.03.09 22:08  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Bohužel vyřadí je pouze z indexu PX

O vyřazení z hlavního trhu není ve zprávě ani slovo. Na přímý dotaz mi k tomu nedávno napsala paní Tůmová ze společnosti AAA: "Akcie skupiny AAA Auto splňují podmínky likvidity pro obchodování na hlavním trhu BCPP a v současné době zde nevidíme žádné riziko k vyloučení z důvodu nízké likvidity nebo z jakéhokoliv jiného důvodu.".

Osobně si nemyslím, že by vyřazení z indexu PX50 mělo mít na kurz výraznější vliv.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 25.02.09 14:23  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Reakce FIA na podnět ke snížení spreadu a zvětšení lotu

Ano, souhlasím. On totiž obvyklý stav je, že 75% poptávky i nabídky jde před kotera FIO. Copak se ale stane, když někdo z FIA poptává za 6 Kč a já chci koupit za 5,80? No nejenom to, že se má poptávka na trhu nejenže není vidět, ale dokonce i to, že pokud někdo prodá dva loty za 5,50, tak to prodá poptávajícímu z FIA za 6 a pak třeba někomu z PF za 5,50, přestože já mám zadánu poptávku za 5,80. Jindy zase nastalo to, že koterovi trvalo několik minut, než kotaci obnovilo a mezitím došlo k realizaci jiných obchodů. Pokud by akcie byly obchodovány jen v KOBOSu, tak by k takovým jevům nedocházelo.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 25.02.09 14:02  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Reakce FIA na podnět ke snížení spreadu a zvětšení lotu

To jistě, ale já nechci nakupovat za 5 tisíc Kč. Však mi občas do poptávky něco spadne i ve SPADu, s tím problém nemám (i když ten poplatek FIU už je celkem velký). Navrhované opatření by mělo povzbudit spekulanty, aby s tím obchodovali, protože současný stav je velmi tragický. I kdyby se někomu nějakým zázrakem podařilo koupit třeba 100 tisíc akcií, pak je pravděpodobně neprodá. Takové akcie by ve SPADu neměly být, resp. parametry (velikost lotu a spreadu) by měly podobné situaci aspoň trochu zabránit.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 25.02.09 13:43  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Reakce FIA na podnět ke snížení spreadu a zvětšení lotu

Pokud o ty akcie nemáte zájem, proč tu vůbec přispíváte? Mám dojem, že špatné likvidita je způsobena také špatně nastavenými parametry na burze. Copak je tak nenormální chtít, aby spread nečinil 40% kurzu? Máte ale pravdu, asi to nikomu jinému nevadí, takže nemá smysl se snažit změnu iniciovat.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (1) 25.02.09 13:32  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Reakce FIA na podnět ke snížení spreadu a zvětšení lotu

No, byl bych pro větší toleranci, než je 20%, aby se velikost lotu neměnila 3x měsíčně. Jde také o to aby člověk, který nakoupí 1 lot, měl s velkou šancí možnost 1 lot také ve SPADU prodat. Po pohybu o 50% by se ale už lot měnit mohl.

 U spreadu by to mohlo být jednodušší, tam by se mohlo dát omezení, že nesmí převýšit 5 nebo případně 10 procent kurzu.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 25.02.09 13:24  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Reakce FIA na podnět ke snížení spreadu a zvětšení lotu

Skvělý nápad, to mi na FIU poradili také. :-) Mohl bych se ale zeptat, jak mám v KOBOSu nakoupit 3000 ks? Ve SPADu je teď nabídka tohoto množství za 6 Kč, ale v KOBOSu až za 6,89. Při nízkém množství akcií v lotu je ale problém i s tím, že pokud bych chtěl prodat nebo koupit větší množství akcií, tak bych kurz změnil i o 20-30 procent.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (2) 25.02.09 11:34  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Reakce FIA na podnět ke snížení spreadu a zvětšení lotu

"Vzhledem k tomu, že o podmínkách obchodování ve SPADu rozhoduje výbor BCPP, ve kterém nemá Fio, burzovní společnost, a. s. zastoupení, nemůžeme bohužel stávající situaci s emisí AAA Auto ve SPADu žádným způsobem ovlivnit."

Generální ředitel burzy v článku http://www.patria.cz/Rozhovor/1167952/online-rozhovor-generalni-reditel-prazske-burzy-petr-koblic.html naproti tomu píše:

"Například velikost lotu a maximální kotovaný spread u akcie je plně v rukou market makerů."

Najde se tu někdo, kdo je schopen iniciovat změnu, nebo všem současný stav vyhovuje?

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 25.02.09 10:21  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

přiznání TurboVomylu

No, nevím, například zrovna teď 4 ze šesti koterů využívají plné rozpětí 2 Kč (AFT 4,40/6,40, BHS 4,60/6,60, HVB 4,65/6,65, ČS 5,70/7,70) a dva zbývající rozpětí 1,75 Kč (PF 5,95/7,60) a 1,58 Kč (FIO 5,96/7,54). To je také důvodem, proč jednorázový nákup nebo prodej relativně většího množství akcií (stačí v hodnotě cca. 100 000 Kč) způsobí pohyb kurzu o 20 i více procent.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (2) 24.02.09 20:31  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

přiznání TurboVomylu

No, zajímalo by mě, jak by koteři kótovali při kursu pod 1 Kč. Pak by při spreadu 2 Kč byla cena na poptávce záporná? :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (1) 24.02.09 12:27  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Dobrej papír

No, pokud jsem si všiml, tak obchod za nejnižší cenu měl kurz 5,40 Kč. Pokles pak byl způsoben hlavně tím, že kotovali jen 2 koteři, někde na úrovni 4,40/6,40. Teď už se situace ustálila, otázkou však je, jestli se někdo nerozhodne dále prodávat. Nicméně těch několik lotů bych viděl spíše jako nějaký vynucený prodej margináře.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 24.02.09 12:02  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

pozastaveni nechápu :p)

Pozastavení je na základě pravidel burzy, která mají umožnit koterům zhodnotit stav trhu a postavit si kotaci. Bez tohoto pravidla by hrozilo vyvolání dalších a dalších stoplossů a tím poklesu kurzu třeba o 90%. Proto pravidlo o ochranném 15-minutovém limitu považuji za správné.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 24.02.09 11:34  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Pozastavení obchodování do 11:36

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 24.02.09 11:27  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

prdeI bude az poplatky za lot prekonaj 100 % kurzu :o)

No, když Vám k radosti stačí tak málo. :-)))

V každém případě je vidět, co mohou udělat stop-lossy na tak nelikvidním titulu. Opravdu moc pěkné.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (2) 23.02.09 13:29  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131972)

Co dela ve spadu tech 26ks...?

No, on i ten počet 3000 ks je směšný. I když obchoduji přes FIO, tak poplatek za 1 lot při současném kursu činí 1,3% z objemu. Ještě směšnější je spread, který při současném kurzu dosahuje až 40% (například kotace 5,00/7,00 Kč). Opravdu to je velmi dobrá podpora likvidity. Nejvíc mrzuté ale je, že současná situace MM vůbec nevadí, jinak by už iniciovaly změnu.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (1) 19.02.09 13:57  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (130726)

Proč jsou AAAčka držákem?

No, nechápu třeba, proč v poslední době často někdo kupuje nebo prodává jednu akcii nebo jiný jednociferný počet. Taková je přibližně polovina všech obchodů. Řekl bych, že právě tito lidé mají mimořádně rozvinutý smysl pro humor. Také já jsem se dobře bavil, když mi ráno došla od obchodníka SMS o částečné realizaci mého nákupního pokynu v objemu 1 ks ... Nicméně další vývoj je zcela nepředvídatelný, protože nákup nebo prodej za několik set tisíc Kč může kurz posunout i o 10-20 procent.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (1) 07.01.09 14:35  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (131039)

Likvidita a volatilita

Tak koukám, že se spread této akcie v poslední době konečně dostal na rozumnou úroveň, avšak je to za cenu téměř dokonalého potlačení volatility. Tato akcie má snad nejstabilnější kurz ze všech spadových akcií ...
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 12.12.08 14:10  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (130205)

omluva Zilvoušovi

Tak jsem to za 8,47 dokoupil zase zpět ...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
spíše nečíst (3) 10.12.08 21:23  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (130205)

omluva Zilvoušovi

Však se už ten "šHIT" dostal na několikatýdenní maximum. Také jsem 1 lot odprodal za 9,39 s tím, že buď budu profitovat na dalším růstu, nebo dokoupím zpět levněji (třeba i po částech "jen" v KOBOSu).
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 09.12.08 13:49  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (130205)

až budu MM

Však by bylo skoro lepší, kdyby to ve SPADu za těchto podmínek nebylo. Jinak, u SPOLANy proběhne vyvlastnění za 158 Kč, takže tam likvidita bude zajištěna jiným způsobem. Současná kotace 153,20/158 je tedy zcela odpovídající.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 09.12.08 13:34  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (130205)

až budu MM

Kotování 8,90/9,00 se mi nevyplatí kvůli poplatkům. Nebo znáte někoho, kdo 1 lot ve SPADu zobchoduje levněji než za cca. 252 Kč? Pro MM to ale není problém. Velikost lotu o ničem nevypovídá, problém je zejména na burzovní komoře. Je paradoxní, že v KOBOSu je dlouhodobě mnohem menší spread než v tom SPADu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (1) 09.12.08 13:29  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (130205)

až budu MM

Pokud vím, problémy měly po IPO i jiné společnosti, například NWR. Souhlasím, že kupovat za 55 Kč nebylo nejlepší, ale nevidím nic nelogického na nákupu za 9 Kč.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (0) 09.12.08 13:27  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (130205)

až budu MM

A zajímavá byla jen poptávka 18 000 ks za 9,10 od PF, která tam ležela v 11:51 asi jednu minutu. Pak se PF opět vrátila k "normálnímu" kotování.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (1) 09.12.08 13:20  Petr Kaňovský  petrzavinackanovsky.cz  (130205)

až budu MM

Však obchod ve SPADu s cenou nad 9 Kč tu dnes máme poprvé od 14.11. Pravdou ovšem je, že funkce MM je u této emise zcela zbytečná, protože když už kotují, tak stejně na základě objednávek jejich klientů (zejména FIO). Ten spread 22% je skutečně směšný.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  670.00  +0.15% 
 ČEZ  933.50  +0.16% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 089.00  -0.18% 
 GEN DIGITAL  555.00  -0.89% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KOFOLA CS  302.00  +0.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  776.00  +0.78% 
 MONETA MONEY BANK  99.50  +1.12% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 420.00  +0.92% 
 PHOTON ENERGY  43.95  +0.80% 
 PILULKA LÉKÁRNY  125.00  -8.76% 
 PRIMOCO UAV SE  910.00  +0.55% 
 VIG  726.00  -0.82% 
Komodity online
 Ropa 84.17 USD 25.06   
 Zlato 2319.18 USD 25.06   
 Stříbro 28.87 USD 25.06   
 Káva 229.78 USD 25.06   
 Cukr 19.54 USD 25.06   
 Bavlna 75.06 USD 25.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.