Příspěvky nebo odpovědi uživatele viktor









Příspěvky nebo odpovědi uživatele viktor. Výpis příspěvků 51 až 100 (428)


přečíst (0) 30.08.13 10:24  viktor  (148616)

Spasení nevěřících...aneb ajeeeeje diskuse o pismenkach nikoliv o poselstvi obsahu D

Myslíš, že se nejedná o organizaci lidí? Dobrá - kdo tedy církev tvoří? Králíci? A jakým způsobem ti lidé pomáhají (v lepším případě - ale zůstaňme u toho ... není třeba připomínat to, co všichni znají že ... upalování, mučení, války, vraždy atd.)? Zřejmě si musí nějak rozdělit role že? Ty budeš mýt lidem nohy a já Ti budu povídat jak to máš dělat - to není organizace? Vatikán nemá strukturu diecézí? To není organizace? Církev byla první globální organizací na světě - kam se hrabe Mc Donald.

Že o peníze nejde vidí každý denně ... Neměla náhodou Vatikánská banka (přímo v srdci církve že?) nějaké těžké problémy s praním špinavých peněz? Bohabojný kardinál v kufru převážel miliony eur ... Nevysvětlené pohyby na účtech .... Nevybíralo se náhodou ve Sv. Vítu vstupné? Tam nešlo o peníze? Neměli by náhodou mít všichni do kostela umožněn vstup zdarma, aby i ti nejchudší (o ty snad Ježíšovi šlo především ne?) mohli vznést svojí prosbu, pomodlit se ... co já vím?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.08.13 07:27  viktor  (148616)

Spasení nevěřících

Díky Cizinče - to je přesně ono ... v tom listu Římanům.

 

Jinak je to docela náročné - těch podmínek spasení je opravdu celá řada (věřit v jednoho Boha - uznat Ježíše jako jeho syna ... atd. atd.) a co je nejpodivnější - Ježíš mluvil k nejprostším lidem tak, že za ním táhly zástupy - rozuměli mu. Bible je ale tak náročné čtení, že jí vykládají vysokoškolsky vzdělaní lidé. To mi nedává smysl (tedy dává, pokud budu aproximovat, že to byl nástroj moci ... není přece záhodno, aby porozuměl každý ... a nakonec, může to být stejné jako s kterýmkoliv jiným zákonem - více než na znění paragrafu záleží na jeho výkladu - a ten si usurpuje úzká skupina samozvaných vykladačů. Nakonec - kdo jim dal právo vykládat Bibli? Organizace lidí, která se nazývá církev - a jak jsou v tom lidé, tak jde o moc a peníze ... o věc jde možná těm posledním farářům někde na vsi).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.08.13 13:33  viktor  (148616)

Spasení nevěřících

Nechci nijak vířit znovu teologickou diskusi, ale shodou okolností jsem se s kolegou dostal do debaty a tvrdím mu, že v Bibli je pasáž, ve které se píše velmi zjednodušeně toto: pokud žiješ podle Desatera a nevíš nic o Bohu, budeš spasen (bylo tím tuším myšleno na národy žijící intuitivně správně, ale nemající možnost se cokoliv o Bohu a jeho učení dozvědět a tudíž přijmout křest atd.). Nemáte někdo bližší povědomost v jaké pasáži Bible se to nachází?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 17.07.13 07:58  viktor  (148616)

No neber to Soud potvrdil: Poslanci mohou krást i vydírat stačí to dělat ve sněmovně

Nejvíc mi vadí, že všude píší - všude čtu - "Nejvyšší soud" .... JAK TO, ŽE NENAPÍŠÍ - "JUDR. FRANTIŠEK GAUNER A PETR PODPLACENÝ - SOUDCI NEJVYŠŠÍHO SOUDU ROZHODLI, ŽE .....". Za konkrétním rozhodnutím jsou konkrétní soudci a bylo by zajímavé vidět jejich rozsudky v čase. Nejsou náhodou tou "poslední instancí" pro gaunery? Tak dlouho budou štvát lidi, až vyhraje ve volbách nějaký nový Sládek a pak se budou všichni divit, jak to? Jak je to možné? Vždyť jsme tady měli takovou pěknou demokracii ...?

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (2) 19.06.13 14:35  viktor  (159461)

Čím lepší HV

Tím nižší kurz

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 12.06.13 13:20  viktor  (148616)

Kauza MUS: Belgičan přiznal že byl v čele nastrčené firmy Appian

To, že je někdo ve vysokém postavení ještě nic nevypovídá o jeho morální integritě ... nebo možná naopak, ale v tom negativním pohledu. Takže ano - je to sebranka.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.06.13 08:22  viktor  (148616)

Kauza MUS: Belgičan přiznal že byl v čele nastrčené firmy Appian

... bývalý vysoký představitel Mezinárodního měnového fondu se vědomě zapojil do krádeže společnosti - to je velmi povzbuzující zpráva.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 12.06.13 07:54  viktor  (148616)

ČEZ??!

Nic proti ničemu, ale tvrdit, že to co FV do dneška vyprodukovaly tak spotřebovaly na vlastní provoz je totální nesmysl ... (teď mě napadá, že bych to snad ani neměl komentovat - takový nesmysl).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (3) 22.03.13 08:59  viktor  (148616)

200 Gigawatt Solarleistung von Deutschland

Mohl bys prosím Šťourale rozvést tu informaci o ostrovní elektrárně z Číny? Podle mého názoru je zatím největším problémem všech elektráren z obnovitelných zdrojů jejich nestabilní výkon. Solarní elektrárna těžko od podzimu do jara pokryje spotřebu domácnosti ....

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 15.02.13 15:48  viktor  (148616)

Amerikánské statistiky je jeden velký podvod chááá

Mohl bys prosím Tě dát pár konkrétních příkladů? S tou zaměstnaností jim ta čísla skutečně "šilhala", ale už si nevzpomínám kde to přesně "skřípalo" ...

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 04.02.13 14:22  viktor  (148616)

ČS až na mizerném 11 místě

netřeba se rozčilovat - přesně kvůli takovým a podobným zkušenostem jsem před několika lety přešel k mBank a pohoda ... služby mne nestojí ani korunu a hlavně jsem ušetřen podobných praktik

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.02.13 14:49  viktor  (148616)

Jak nakoupím konkrétní akcie od konkrétního člověka?

Díky - takhle už to ale nejde ... dřív ano - teď se údajně RM Systém stal "normální burzou" a tak je třeba postupovat buď tak jak píše Rýpal nebo Tatrman. Vážím si snahy pomoci.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 01.02.13 14:46  viktor  (148616)

Jak nakoupím konkrétní akcie od konkrétního člověka?

Díky za pomoc!

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 01.02.13 14:45  viktor  (148616)

Jak nakoupím konkrétní akcie od konkrétního člověka?

Děkuji za pomoc!

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 01.02.13 10:18  viktor  (148616)

Jak nakoupím konkrétní akcie od konkrétního člověka?

Zdravím diskutující. Pokud máte někdo vědomost jak nakoupit konkrétní akcii od konkrétního člověka, tak budu rád za praktickou radu ... Dříve snad stačilo zajít na přepážku RM Systému s tím konkrétním člověkem, ale nevím, jestli se to dá tak praktikovat i nyní.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.01.13 15:08  viktor  (156041)

Dotaz

Přátelé, vim že je to trochu mimo diskuzi, ale Viktor Kožený okradl i mne. Našel jsem tohle video: youtu.be/5U1HjtxJ0bw  -  Víte někdo něco o tom Pavlovi Matějovi více ?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.01.13 11:05  viktor  (148616)

synci

"Pokud se bohatí nerozdělí ..." - formou daní se toto "výpalné" (nic jiného to není - zaplaťte nebo vám to seberem všechno a ještě vás třeba zavřem do dolů nebo pošlem na šibenici) již vybírá drahnou dobu. Vtip je v tom, že při nějaké míře zdanění se už nikomu nechce 12h denně nervovat a vydělávat peníze, aby je posléze odevzdal méně pracovité/schopné (dosadit lze více příčin) většině.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 10.01.13 08:53  viktor  (148616)

Neschází vám pravicový prezidentský kandidát?

Bamberk, Palas, Gross, olovo atd. atd.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 29.10.12 11:03  viktor  (148616)

Nahá pravda

Pikora se Šichtařovou vydali novou knihu "Nahá pravda" - nečetli jste to někdo? Názor ...?

Podle ukázek a recenze tam sice nebude nic vysloveně objevného, nicméně veřejně prezentovat názory kritizující bezzubé "reformy" je ojedinělé (kritizují prý stejně tak EU a její zamýšlený fiskální pakt atd.)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (2) 23.10.12 16:01  viktor  (148616)

a je vymalováno

Podle mého názoru jen budou skrytě (prostřednictvím daně, kterou si všechny banky započtou do bankovních poplatků) dělat to co nyní - sanovat rizikové obchody bank. Podle mého názoru by bylo lépe nechat banky krachovat (a samozřejmě je nenechat narůst do velikosti, která tuto možnost už nepřipouští).

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 25.09.12 16:32  viktor  (148616)

O něčem o hodně vážnějším

Je to problém - koupit investiční slitek u malého obchodníka je anonymní ale nebezpečné - koupit ho v bance je sice bezpečné ale identifikovatelné ....

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 19.09.12 08:25  viktor  (148616)

Kolaps?

Dio nevím v jakém horizontu ke kolapsu dojde, ale jsem přesvědčen, že z principu (aneb žádné stromy nerostou do nebe a historie je kolapsů plná neb jen tak je možné se posunout) k němu dojde - zkolabovala říše babylonská i faraoni i Řím a ani Španělsko neuhájilo svojí říši nad kterou slunce nezapadalo ... komunisté také plánovali vládnout navěky, tak proč by měl současný systém vydržet?

Ještě před několika lety jsem při zmínce, že EU také v současné podobě nemusí za pár let existovat vypadal přinejmenším jako "totální pesimista" (spíše hůře) a dnes se to probírá jako jedna z relevantních možností pokračování vývoje ve všech respektovaných ekonomických periodicích. Proč by tedy dolar nebo euro-atlantická podoba světa neměla doznat změny a nemohlo dojít ke kolapsu? Jak dlouho je od poslední války? Nemůže nový konflikt vyvolat Izrael - Irán? Jak dlouho světové medicínské kapacity hovoří o pandemii, která přijde - jen se neví kdy? Kolik obětí si vybrala španělská chřipka? Nemůže ten kolaps vyvolat zrovna něco takového? Nebo výkyv v klimatické oblasti? Nesetkáváme se s čím dál větším úbytkem pitné vody? Nemění se náhodou světové klima a co to bude znamenat pro zemědělství? Jaké "strategické zásoby potravin" má třeba Evropa k dispozici? Někdo tu kdysi srovnával situaci dříve (2-3 měsíce) a nyní (14 dní - prakticky jen zásoby na lodích směřujících do Evropy) ...

Těch rizik je podle mého názoru i bez QE a zkorumpovaných politiků (od Bruselu po Moskvu) hodně a neřekl bych, že jdou všechny šmahem bagatelizovat.Nikdo nemá křišťálovou kouli, aby řekl kdy dojde ke změně a z jakého důvodu se tak stane. Nicméně historie je plná změn (i život každého z nás - jen v globále to trvá déle) a proto považuji za jisté, že ke změně dojde.

 

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (6) 14.09.12 11:01  viktor  (148616)

Panika

- takový je dnešní název příspěvku Mishe ... charakterizuje tak stav FEDu a Bernankeho o kterých předpokládá, že už opravdu neví co s tím, když uvolňují peníze takovým způsobem (40mld USD měsíčně - údajně bez omezení doby uvolňování). Mají prý největší problém s úbytkem pracovních míst - 314tis. za poslední dva měsíce + dalších okolností (slowdown Číny, která tím dostává do problémů těžaře v Austrálii - atd.).

Pravdou je, že zlato za poslední měsíc docela slušně roste ...

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 14.09.12 08:15  viktor  (148616)

QE3 pomůže Erste a spol.

Tak nevím - jestli ERSTE spíš neuškodí ta dnešní info z HN o 4,2mld utopených v "protonové" klinice na léčbu rakoviny na Bulovce ... měla už před 4 měsíci začít fungovat a zatím to vypadá tak, že jestli začne, tak nejdřív za rok. Přičemž je otázka, kdo s ní uzavře smlouvu - VZP jen za letošek spadne do 5mld ztráty a tak si těžko bude moci dovolit platit něco tak drahého. Spíše bude škrtat a začnou se nemocnice zavírat, než aby se začala proplácet další péče .. Pokud kliniku nenaplní pacienti ze zahraničí, tak si ERSTE (Immorent) může tyhle peníze odepsat.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 09.09.12 09:52  viktor  (150682)

Bundesbanka s plánem ECB nesouhlasí .. tvrdě

Moc bych se přimlouval za nekonfrontační diskusi alespoň mezi lidmi, kteří tady opravdu mají co říci.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (7) 07.09.12 09:03  viktor  (148616)

Baltic Dry Index

Co říkáte hodnotám BDI? Jsme na číslech cca podzimu r. 2008, kdy celý problém startoval. Z poslední diskuse na toto téma vyplynulo (pokud si to dobře vykládám), že se jedná o ukazatel související s cenou námořní přepravy sypkého zboží - tzn. ovlivňuje ho jak množství přepravovaného nákladu, tak množství lodí, které jsou na moři připravené náklad přepravit. Nicméně i kdyby jeho pokles byl ovlivněn dostavbou novostaveb lodí započatých v r. 2008 (což nepředpokládám, protože stavba může trvat tak max 2 roky), tak rozměr toho poklesu (jsme na cca 15% předkrizových hodnot) se musí v reálné ekonomice někde projevit. Počítám, že před sebou máme velký pokles. Vyvede mne Dio nebo Ruphej z omylu? Přeceňuji význam tohoto ukazatele?

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.09.12 11:09  viktor  (148616)

... rufusův pouťový zdroj informací

Dík za odkaz Rupheji - dá se na ta čísla "cca" spolehnout, nebo jsou úplně mimo? Pokud jsou "cca" OK, tak Němci, Francouzi a Britové by měli mít také těžkou hlavu .... Jak mohou někomu půjčovat, když jsou sami tak zadlužení?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (1) 04.09.12 12:02  viktor  czechbearzavinacgmail.com  (153730)

To by mohla být exkluzivní akcie

Ono se to nevylučuje. Je třeba brát v úvahu, že něco jako bezchybný autobazar neexistuje. AAA jsou vystavováni nejtvrdší kritice z toho důvodu, že jsou jednoduše největší (tudíž jejich kritika je vyhledávaným tématem pro média). O Pepíkově autobazaru z Horní dolní vám nikdo psát nebude. Nevím, jak jinde, ale konkrétně v Brně jsou AAA opravdu nejlepší, tady ta kvalita ostatních bazarů je tragická :/

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA
přečíst (6) 15.08.12 12:13  viktor  czechbearzavinacgmail.com  (153730)

proč nové

já to vidím podobně. vemte si, že už v momentě, kdy kupujete nové auto, ztrácí na ceně. i když se mi nové modely líbí, nedokáži si sám před sebou jejich koupi obhájit. je ovšem nutné dobře si vybírat. můj nepoučitelný syn (18) si na jaře v ESA pořídil první auto, které se mu zalíbilo a taky na to velmi rychle doplatil (na něco jako vyřízení reklamace u ESA rovnou zapomeňte), takže si teď šetří na nové. starší dcera naopak vybírala skoro měsíc a už čtyři roky jezdí bez problémů (čehož kolikrát nedosáhnete ani u nového auta). koupila ho tehdy v AAA, ale teď už nevím, jestli v Praze nebo Brně.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 29.06.12 14:50  viktor  (148616)

Merkelová podlehla ? - koment než to tu dneska zabalím

Děkuji za objasnění (a za trpělivost). Situace jako kdyby neměla jiného východiska než bídu a utrpení ... přesto se v běžném životě stále "nic neděje". Nezaměstnanost v ami dokonce klesá. Stejně tak cena ropy a zlata.  Dokázal byste označit bezprostřední příznaky předcházející prognózovanou apokalypsu? Určitě to nebude "přes noc".

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.06.12 13:42  viktor  (148616)

Merkelová podlehla ? - koment než to tu dneska zabalím

Já mám před očima to schéma jak to popisovali v tisku: krachující banky - Ben natiskl peníze, které stát následně nalil do bank výměnou za jejich akcie - poté, co se situace uklidnila a banky začaly fungovat byly akcie prodány a výtěžek pokryl náklady státu a ještě něco zbylo. Rozuměl jsem tomu tak, že ten krkolomný pokles ceny akcií bank neodpovídal "skutečné hodnotě" (otázka je co je "skutečná hodnota"). Stát zabránil krachu bank a dalším ztrátám a ještě na tom vydělal. Tak nějak to bylo popsáno ... Automobilky si tím snad prošly také.

Abych nebyl špatně pochopen - nezpochybňuji fakt, že problémy se neřeší ale jen odsouvají. Otázkou je, jak předejít problému, který nastal ve Španělsku - počítám, že ovlivnit banku v jejím byznysu legálně dosud nelze. Když se rozhodne půjčit na výstavbu přímořského letoviska, tak kdo jí to zakáže? Řecko je jiná píseň.

 Pokud je největší současnou bublinou oblast státních dluhopisů, tak to odnesou počítám hlavně penzijní fondy a pojišťovny ne?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 29.06.12 11:25  viktor  (148616)

Merkelová podlehla ? - koment než to tu dneska zabalím

Rád bych se zeptal, od čeho odvíjíte tu 6 měsíční lhůtu pro bankovní sektor? A další otázka - nemůže se problém s bankami v EU vyřešit stejně jako v US spuštěním rotaček? Tam to teď vypadá mnohem lépe, než bych se v r. 2009 odvážil doufat .... Pokud státy "nalijí" (pro což si právě teď otevřeli vrátka) do bank peníze výměnou za akcie a vytáhnou je z nejhoršího, tak by ke zhroucení dojít nemělo ..? Potom po vzoru ami akcie prodají (a třeba na tom ještě vydělají).

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (2) 15.06.12 16:18  viktor  (148616)

tak co?

Volby v Řecku už proběhly - to co bude v neděli bude jen divadlo pro Evropa-ovčany. Vůbec nepochybuji o tom, že v zájmu "vyššího principu a zachování .. bla bla" jsou již plány jak výsledek v případě nepříznivého výsledku zmanipulovat tak, aby ve finále šli do vedení státu "ti správní". Předpokládám skokový růst s následným propadem

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 23.05.12 16:59  viktor  (148616)

panika....

Alespoň že někdy je díky Vám co číst ... pokud přispíváte i jinam, budu rád za přesměrování.

Díky.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 16.05.12 09:22  viktor  (148616)

Nákup fyzického zlata

K tématu zajištění zlatem bych rád podotkl, že v okamžiku "upouštění" zlata (aby mělo zajištění smysl, tak přijde chvíle, kdy bude třeba zlato za něco směnit) budou držitelé vytipováni jako ideální cíl (nedělejme si iluze, že obchodníci se zlastem - ti kteří budou schopni a ochotni zlato nakoupit - nebudou napojeni na organizovaný zločin - ať už dobrovolně, nebo pod nátlakem předají kontakty na prodejce). V lepším případě budou držitelé "zlatých rezerv" okradeni a v horším případě zabiti při loupežném přepadení. Dělo se tak v minulosti (všechno už tu bylo) a není důvod proč by se to nemělo za jinak stejných podmínek zopakovat. Pravdou je, že tady je ještě možnost okradení od capa di tutti capi - státu. Stejně jako US ve 30. letech může přijít nařízení fyzické zlato za předem stanovenou cenu odprodat státu .... tuto loupež by držitel zlata pravděpodobně přežil - alespoň tedy tu fázi okradení.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.04.12 12:21  viktor  (152630)

Aspoň se naučte jméno té paní

je to Christine Lagarde, ne Lagardere....

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 03.04.12 09:12  viktor  (148616)

VIX

Ahoj - mohl bys mi prosím osvětlit ten "index strachu"? Z čeho ten VIX vychází? Viděl jsem maxi hodnoty na podzim 2008 - to byla síla. FAZ to měl podobně ... ten měří důvěru v banky? Dík předem.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 30.03.12 14:26  viktor  (148616)

Kdo nakupuje EU. dluhopisy ?

Rozumím úvaze, ale netiskne si ECB eura sama? A i kdyby tam půjčka FED vs ECB proběhla - jak by mohli legálně vznést nárok třeba na německé zlato? Německo by bylo v tomto případě třetí stranou.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.03.12 18:59  viktor  (150682)

Červený poplach nesvítí

Vím, že nejde o Portugalsko - jen mě zaujal ten rozměr a hlavně, že se o tom vůbec nemluví. Přitom jsou v daleko horším průšvihu než Řecko. A je otázkou, zda náhodou nebude tím spouštěcím mechanismem ... asi ne - je na to příliš malé.

Jinak souhlas - ten průšvih může být opravdu velkých rozměrů. Ale co s tím? Koupit ostrov v Pacifiku a vymazat ho z map. Jinak nevím. Ať uděláš co chceš, tak při giga průšvihu (a příčinou mohla být zrovna třeba magnetická bouře na Slunci, která by vyřadila elektrosoustavu atd.) Tě nezachrání ani statek s polnostmi - pokud tedy nebudeš mít dost velkou soukromou armádu, tak Tě hladoví měšťáci snědí i s chlupama.

Ale na druhou stranu Zdenku - pokud víš, tak mi vysvětli, jak je možné, že v US znovu vytváří pracovní místa, Detroit se zvedá z popela, AIG se vrací na trh .... a inflace nikde. Třeba se Ami tu "zatáčku" podaří vybrat - třeba ve chvíli "křeče" podali systému uklidňující lék (jako třeba při astmatu - plíce fungují a jen jsou v křeči a potřebuješ je uvolnit aby se pacient nedusil) a po odeznění paniky (která by před sto lety vedla k Velké Krizi) tento "lék" znovu vyplaví z krevního řečiště. Pokud přitom rozumně systém upraví - sníží mandatorní výdaje atd. - mohla by se třeba ekonomika znovu postavit na nohy. Ta zkušenost by ale v systému zůstala a pár desítek let bychom se mohli podobným problémům vyhnout. A řekněme, že Evropa se vydá po vyšlapané cestičce (už také nějakou dobu tisknou když vidí, že to žádné fatální důsledky nemá) a srovná se taky. Je to nemožné?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 09.03.12 16:25  viktor  (148616)

Portugalsko

Mish má na svých stránkách opravdu jen málo optimistický článek ...

http://globaleconomicanalysis.blogspot.com/2012/03/prepare-for-haircuts-on-portuguese-debt.html

Portugalci mají míru zadlužení 360% k HDP (součtem privát i erár) -  vyšší než Řekové a loňský deficit byl 8% k HDP ... volby v Německu, Francii a dalších zemích mohou pořádně zamíchat kartami až to Portugalsko neustojí, protože daňoví poplatníci už nebudou chtít zachraňovat další krachující ekonomiku.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 08.03.12 09:05  viktor  (148616)

QE

Já naopak četl, že další uvolňování nechystá - a to že bylo příčinou největšího poklesu ceny zlata za tři roky ... tak nevím. Čína se dolarů zbavuje - nakupuje evropské dluhopisy (dost dobře nechápu co si od toho slibuje).

Jinak - vyšla kniha egyptologa M. Bárty - Kolaps a regenerace (tedy je tam dalších cca 32spoluautorů - Cílek atd.) - doporučuji. Velmi podnětné.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 06.03.12 14:37  viktor  (148616)

Baltic Dry Index

Díky za info Rufe. Index je tvořen na základě ceny přepravovaného materiálu - nikoli na základě množství ..... čímž je jeho vypovídající schopnost nižší. Uvidíme jak se bude vyvíjet dál - v delším horizontu by to něco předznamenávat mělo (jak říkáš).

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 06.03.12 08:04  viktor  (148616)

Baltic Dry Index

Zdravím - máte někdo názor na nízkou úroveň Baltic Dry Indexu (r. 2010 cca 3000b, r. 2011 cca 1200b., a nyní 782b. - v předkrizových letech se čísla pohybovala kolem 5-6000b.)? Akciové indexy rostou - optimismus všude kam se podíváš, ale tenhle index ukazuje spíš chmurné vyhlídky? Máte někdo vysvětlení?

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 10.02.12 10:43  viktor  (148616)

Chybí diskutující

Ahoj všem - mně víc mrzí, že se omezila diskuse. Nevím jestli za to může nový vzhled stránek (velmi pravděpodobně ano - určitě neláká ...), ale v těchto časech kdy se "láme chleba" a akcie startují (nebo jen povyskočily ... jak kdo chce) bych očekával vzrušené debaty býků s medvědy a přetahovanou o další cílovky. Pokud jste se chlapi přesunuli na jiné webovky, tak dejte odkaz - rád bych zůstal v kontaktu (byť pasivním).

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 08.02.12 14:19  viktor  (148616)

Němci už nechtějí létat do Řecka

Na druhou stranu co hrozí? Pokud létají chartery a neletí se do Athén, tak by ani stávky neměly vadit - zejména v létě věřím, že se nebudou chovat sebevražedně, ale udělají všechno pro to, aby aspoň něco vydělali. Mluví ze mne objednávka na Krétu .... nerad bych se zařadil mezi "Kréťany"

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 10.01.12 08:05  viktor  (148616)

???

"KONECNE NECO STANE" ..? Fakt nevím proč už se dávno nestalo. Jak to, že v Ami nasypal FED takové giga peníze do systému a NIC SE NEDĚJE? Naopak - vše se obrací k lepšímu - nezaměstnanost klesá, průmysl roste, firmy prosperují (viz automobilky) ... Jak je to možné? Proč už dávno neběží inflační spirála?

Dtto Evropa - Řecko funguje, Itálii a Španělsku pomáhá tištěním papíru ECB a opět SE NIC NEDĚJE. Pod tím "nic" rozumím inflaci - nic jiného by se dít nemělo. Jak to, že už neběží???

Máte někdo vysvětlení? To, že nejsou peníze přítomny na trhu neberu - přes státní rozpočty financovaných zemí se do oběhu prostě musí dostat (firmy - zakázky - výplaty - spotřeba; a je jedno jestli jsou těmi firmami stavitelé dálnic, nebo dodavatelé zdravotnických zařízení a nebo finální důchodci ..).

Je to otázka zpoždění? Než se ty peníze převali a vyvinou dostatečný tlak na trh? Jak to může být dlouho? V Ami už tam pumpovali papíry pod tlakem od r. 2009 - to je minimálně dva roky ...

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 29.12.11 16:34  viktor  (150682)

zlato

Podle mého názoru zlato neroste protože ho přestaly v takových množstvích nakupovat centrální banky. V jakých supermarketech se prodává investiční zlato? Nějak jsem to nezaznamenal. Jinak vylučuji, že by retail v ČR měl sílu s cenou zlata pohnout ...

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 22.12.11 09:09  viktor  (148616)

Exekuce

Absolutní souhlas Dio - ten problém zadlužení jednotlivců se více než podceňuje a přitom již v součtu přerostl 1 bilion korun. Co na tom, že většinově byl použit na financování vlastního bydlení ...Španělsko ani Irsko nezkolabovaly kvůli nadměrně zadluženému státnímu molochovi, ale kvůli předlužení bank/retailu - nemovitostní bubliny v tom hrály nemalou roli. Včera v HN (?) zmiňovali pokles na realitním trhu v Číně a předpovídali splasknutí - údajně tam cena průměrného bytu překračuje 10 ročních průměrných příjmů, přičemž v Ami to na vrcholu bubliny byl 5 násobek ročních příjmů (u nás mi to v současnosti +- vychází na 8 násobek ...). Bohužel tu myšlenku nerozvedli, ani nepodpořili nějakou srovnávací tabulkou a tak těžko dovozovat, jestli po překročení nějakého násobku přichází splasknutí zákonitě, nicméně jak se dívám kolem sebe na hypotékáře, kteří ve vidině vlastního bydlení vidí svatý grál (ne že bych jim nerozuměl, ale přece ne vše co chci také mít mohu) si berou/brali hypotéky na 20-30 let a nemyslí na to, že by: mohli přijít o práci, onemocnět, vybourat se, mohlo dojít ke skokovému zdražení (což se děje) atd. atp. Tahle tikající bomba jednou bouchne - o tom jsem přesvědčen (vůbec nezmiňuji zadlužení v "šedé" zóně - to nikdo neví kolik to dělá a jaké jsou tam defaulty - zřejmě daleko větší než na hypotékách).

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.11.11 16:47  viktor  (148616)

Pořád nechápu proč po všech QE nezačala růst inflace razantněji

Děkuju za vysvětlení. Takže peníze se poslaly do bank? Já myslel, že se za ně (zprostředkovaně) nakoupily akcie těch bank, aby se později zase prodaly (až se banka dostane z nejhoršího). Tak to alespoň bylo prezentováno - dokonce snad na tom erár i měl něco vydělat ... Takže pokud se peníze poslaly do bank a banky za ně nakoupily akcie, tak se přece ty peníze do oběhu dostaly nebo ne? Jestli ami-důchodce (nebo nějaký fond, který musel vyplácet podílníky, nebo kdokoliv jiný) prodal akcie na trhu, tak je zřejmě odkoupila třeba nějaká taková banka ne? Takže banka má akcie a důchodce (fond, podílník ... kdokoliv) má peníze - ty pouští na trh. Kupuje hamburgera, benzin ... nebo jiné aktivum (v případě fondu třeba zlato). Tak mě napadá, že se možná ty inflační peníze přes fondy navalily třeba do zlata ...?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 28.11.11 13:22  viktor  (148616)

Pořád nechápu proč po všech QE nezačala růst inflace razantněji

Pořád se k tomu vracím a neumím si to vysvětlit - proč po těch bilionech dolarů, co byly vytištěny v důsledku QE se tady neprojevila inflace ve větší míře? Je fakt, že nějaké stovky miliard dolarů se vrátily po prodeji nakoupených akcií (CITI, GM ...), ale ten největší díl co šel do kolabujících hypo černých děr zůstal na trhu ... Jak to, že se nic dramatického neděje?

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.