Příspěvky nebo odpovědi uživatele Nik.
Výpis
příspěvků
51
až
79
(79)
Zase čidlo
Ja mam na sacim potrubi dve cidla tepl. vzduchu a to me taky dost vrta hlavou proc...jedno zespod primo pod vstr. tryskou a druhe vpravo pod kladkou plyn. lanka. Nemas nahodou tuseni proc sou tam dve? Pripadne co je to druhe pokud ze to neni cidlo tepl. vzduchu.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
A mas tuseni k cemu ta elmag civka je? vik kde je ale trochu nechapu jeji fci.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
Hmm, divne.myslel sem cidlo tepl. vody (u termostatu na 1,6DOHC)to je u me jedine co se taak chova, ostatni vykazuji odpor. Ale ze servisu vim, ze tech cidel je vic typu (na stejnem miste u jineho typu motoru) a kdyz sem ho kupoval, musel sem ho vysroubovat a prinest sebou, pac jinak me nebyl nikdo schopny rict co tam vlastne patri.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
starter TIPO
cau, nemyslis ze rozumnejsi nez oprava by bylo koupit novy starter???nebo aspon nejaky jety ale funkcni....vrakovist je vsude hafo a dostanes ho za par kil. Navic vymena starteru je jen otazka tri sroubu a jeho napajeni, takze neni proc zbytecne cpat prachy servisu
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
Cau, stejny problem sem resil taky,ale cidlo teploty vody pro RJ me naprosto prekvapilo...stare se chvalo tak ze nevykazovalo zadny odpor at za studena nebo za tepla, po vymene sem zjistil, ze nove taky zadny odpor nema, ale za behu motoru je pod napetim a posila z5 pulzy s hodnotou odporu ca 300-5000 OHM (teply-studeny motor) Projevuje je to tak, ze motor ma vyssi spotrebu a kolisaji hodne volnobezne otacky(800-1200), hlavne kdyz je studeny. Koupit se pochopitelne da, nevim presne co stoji u nas, ja sem ho kupoval v nemecku za 23 euro. Jo a ta kontrolka pochopitelne souvisi s tim ze motor ma moc bohatou smes a Lambda, ktera ti patrne jeste funguje pak hoodne prska. Jinak jeste na co jezdis? I malo nebo naopak vysoce oktanovy benzin muze rozsvitit kontrolku poruchy rj.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Re:Prosba o radu
ze se motor pri jizde tlakuje je pravda..ale taky ma odvzdusneni-vede do saciho potrubi a tim by se kolisani tlaku v motoru melo snizit na minimum...taky mi tekl olej po motoru..a celkem dost ale bylo to jen spatnym tesnenim pod krytem ventilu. prilepil sem dekl silikonem a je to v poho. Myslim ze kdybys mel zapecene pistni krouzky, byt jenom nektere, nesel by motor do otacek, nezavisle na rychlosti a prevodu a taky bi ti to zralo hodne oleje a kourilo.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zatracené chlazení
no trochu smrdel:-)...ale nastesti se mu nic nestalo, uz sem s nim dal od te doyb cca 20 tis. a furt slape v poho.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Kdo máte Tipo 1,4 s karburátorem?
myslim ze v sacim potrubi bude spis vysoky podtlak..ale taky by me zajimalo proc to teda nestartuje...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Nestartuje mi Tipo 1,6 r.v92
OK, tak pak je problem se zdechanim motoru pri dojezdu a brzdeni motorem celkem urcite v tom ventilu..proste se sem tam sekne a nechce se odlepit
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zatracené chlazení
tak u meho motoru sem si naprosto jisty..menil sem je a zkousel ktere je ktere..to prostred hlavy je jen teplomer a na termostatu je pro RJ. Kdyz mi nejaky kamarad v Praze na parkovisti propichnul sroubovakem chladic, sem chvilku jezdil bez vody(nez sem si toho vsimnul) a musim rict ze motor se choval az do cca 150°celkem normalne, pak prestal tahnout a zvedly se voln. otacky.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zatracené chlazení
jo a jeste cidlo co je primo u termostatu je u benzinoveho motoru jen pro ridici jednotku(ma dva vystupy), aby mela comozna nejpresnejsi info...ale bohuzel ten diesel sem nikdy nevidel, tak ti k tomu vic nereknu..pokud tam mas nejakou ridici elektroniku, tak to bude s tim cidlem obdobne.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zatracené chlazení
jak to tak procitam, prijde mi ze nemas mozna ani tak moc problem s vodou jako s termocidlem, ktere hlasi teplotu teplomeru...mozna ze ta voda nema tech 130, jen ti blbne teplomer.nevim jak u TD ale ja ho mam (1.6DOHC)uprostred hlavy mezi svickama, kazdopadne je jen jednodratove, narozdil od ostatnich..zkus se podivat na jeho kontakt. Jinak vodni pumpa je radialni lopatkove cerpadlo, na nem snad neni co znicit..az na loziska a gufero..ale to by ti tekla voda na zem. A jeste cidlo na chladici bych nechal spat, pri souc.venkovni teplote a bezne jizde treba i po meste by se ventilator nemel vubec poustet , bezproblemu by mel stihat chladic jen naporove.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Re:Prosba o radu
Kdyz otevres zatku na dolevani oleje, tak se vetsinou divas primo na vacku, ktera se toci a tece po ni olej...takze taky caka na vsechny strany...to je celkem normalni, ze ti tece olej po motoru muze znamenat ze ti netesni kryt vacky a nebo pkud je to jen kolem te zatky tak jenom ta zatka...to musis presneji popsat. No a na petku kolem 3000 ot. muzes jet neco kolem 120 a to asi bude nermalni ze motor castecne ztraci vykon, hlavne protoze nad 110km/h prudce narusta odpor vzduchu..zase je otazka jak moc velka ztrata to je.......
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Nestartuje mi Tipo 1,6 r.v92
kdybys v tom mel strikacku, tak asi tak 20-50 moznych zavad, ktere tady to delaji....ale v karburatoru se takova chyba snad ani vyskytnout nemuze
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Nestartuje mi Tipo 1,6 r.v92
Chlapi trochu vas nechapu..pisete ze mate motor s karburatorem a pritom rozebirate problemy s ridici elektronikou,...pokud vim tak ty dve veci se navzajem vylucuji....bud ridici jednotka a problemy s ni a nebo karburator a zadne el.rizeni privodu paliva
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zatracené chlazení
Ze za jizdy ma chladic dole nizsi teplotu nez nahore je normalni paac se za jizdy rychlej ochlazuje a nahoru priteka tepla a dole odteka studena...kdyz tam vodu dlouho drzis proste se ochladi. Kdybys mel neco s pumpou nebo malo vody, spis by se ti to prehrivalo v klidu, kdyz jede motor na volnobeh a pumpa nema vykon a ne zajizdy...to vypada na termostat co se mu nechce otevirat i kdyz je novy:-(
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
pro Maru - palivomer
pristi tyden je to porad lepsi nez nikdy:-) predem dik moc. pnikola@email.cz
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Nestartuje mi Tipo 1,6 r.v92
pokud hledas ventil paliva na karburatoru, nejspis te k nemu dovede drat, kterych ke karburatoru hadam moc nevede...(ventil by mel byt primo na karbecu-nevim mam strikacku.ale zkousel si uz startovat s plynem?(ten ventil by mel otevirat privod benzinu jen pro volnobeh)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
pro Maru - palivomer
No ze bych mel projet kontakty me napadlo, ale nechapu proc sam prestal ukazovat..jen sem odpojil r.j. Nema palivomer samostatnou pojistku schovanou nekde jinde? Tu knizku nemam a prave kvuli tem el. schematum bych ji bral...mebo aspon ty schema, hlavne zap. ridici jednotky...nemas je v nejake el. podobe? Zmerim jaky dava palivomer vystup a pak se uvidi.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Kryt volantu
Ja mam stare tipo (88) a kryt volanku drzi jen na cca styrech napruzenych pliscich, takze staci ho chytit a sproste urvat :-) Pokud pod nim nic nemas (airbag) tak nema smysl ho lip pripevnovat si myslim
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
fiat - kram nebo klenot?
na tachaku mam 190tisic..ale nemam orig. motor, takze o nem vlastne nic nevim,jen to ze je novejsi (auto je 88rok). Ohledne elekt. prave sem menil teplotni cidlo na motoru(pro ridici jednotku) a kdyz uz sem byl "v tom" meril sem i odpor dratu mezi r.j. a jedn. cidy...no a kdyz sem vse zase zapojil zpet, tak mi neukazuje palivomer....to asi kontakt nebude, pac na r.j. jsou vsechny ok a nic jineho sem neodpojil. Jo a s feldou bych fakt nesrovnaval, ta ac je novejsi se konstrukcne muze s tipem rovnat, takze zadna slava.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
fiat - kram nebo klenot?
no kvalitu bys mel hodnotit podle trochu jinych kriterii (pouzity material,zpracovani a opracovani) nez rychlost auta na dalnici, me jede 90ti konova 1,6ka taky hrave 190 ale co vsechno sem uz musel vymenit....brzd.valec, vodni pumpa, zamky, cepy rizeni, vyfuk. potr.....) o elektroinstalaci ani nemluvim..tam porad neco nehraje. Ale jakrikas-jede krasne, i kdyz toho ma dost za sebou:-)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
fiat - kram nebo klenot?
A nechces rovnou koupit nove auto??kvuli spatne kulise razeni nemusis prece menit prevodovku, leda ze by to delaly synchrony....A bezvadny kus od Fiatu asi nekoupis, Italove si moc na kvalitu nepotrpi:-(
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Něco z jiného soudku
Nevím, ale když ČNB intervenovala proti sílící koruně a kupovala eura po 29 korun a teď je prodává po 32, vydělává na každém euru 3 Kč. Pokud mají pravdu analytici a koruna posílí k 25 Kč za euro a 2 roky před vstupem do měnové unie provede fixaci třeba 31 : 1, pak vydělá na každém euru 6 Kč a z toho může uhradit státní dluh. Je možné že to bude i jinak,ja si to tak jen laicky vysvětluji.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Něco z jiného soudku
Nevím, proč by měla po 15 letech vadit devalvace o 20%, když Klaus devalvoval o více než 50 % a ještě jsme ho za to udělali prezidentem. Pokud to víš dostatečně v předstihu, tak se na to připrav a nakup si Eura a Dolary dopředu. Dnes je ještě Euro za 32, za pár měsíců může být už za 36. Můžeš věřit analytikům a také čekat až bude 1 Euro za 25 Kč.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
prodej 40 000 kusů á 300
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Bude odkup za 3000 ?
Podle některých neověřených informací, je Ondeo ochotno jít až na 100 Eur za akcii. Kdyby to byla pravda, byl by odkup cca 56303 akcií rozptýlených mezi veřejností jistě možný za alespoň 3OOO Kč. Pokud akcie získá PPF, asi zopakuje kouzlení s Českou pojišťovnou. SM VAK již má necelou mld. nerozděleného zisku a firma při rostoucím zisku je jen minimálně zadlužena. Hrozbou je vyřazení akcií z věřejných trhů pro nízkou likviditu. Máte někdo jiné informace, nabídněte je. Vypadá to že pod 1200 už není nikdo ochoten něco prodat a proto by bylo vhodné se spojit a přijít se společnou nabídkou.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Pozor na motory 1,8
Mám Almeru už 2 roky a teď mi měnili motor. Výrobce při 1. garanční opravě doporučil minerální olej a servis jej tam dal. V 30000 km však už tam byla jen černá břečka a tak podle doporučeni výrobce tam nalili syntetiku. Ta je bohužel řidší a tak motor sice běžel tiše, avšak potřeboval dolít tak 2 litry syntetiky na 5000 Km. Při další garanční prohlídce to zapsali a začali měřit, po 4000 km jsem doléval další litr oleje abych vůbec dojel a tak, musím smeknout, servis bez jakýchkoliv problémů vozidlo převzal, s tím, že do měsíce po dohodě s dovozcem motor opraví. Po třech týdnech mi volali a motor byl vyměněn. Co se týká předního skla, nad 130 km začne houkat jako když spustí sirénu. Prý to dělá guma nad předním sklem. No nevím, měli to odstranit ale zajíždím, a tak jsem zatím tak rychle nejel. Výměna motoru už byla 2. porucha. Při první prý vypadl kabel z řídící jednotky a závadu hledali 3 dny. Pro mne je Almera malá a za mnou, tedy řidičem, už nemůže nikdo sedět. Stejný problém jsem měl i u Cordoby, zajímavé je, že nejvíce místa bylo v zadu u Corsy.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení: