Příspěvky nebo odpovědi uživatele r@dya









Příspěvky nebo odpovědi uživatele r@dya. Výpis příspěvků 51 až 100 (468)


Téma: Akcie ČEZ
přečíst (7) 05.01.07 10:39  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

Protoze asi neumis ani pocitat, spocital jsem to za tebe. CEZ by musel klesat o deset procent denne jedenact dnu po sobe. :o))))) Jiste, vsichni si myslime, ze to ye pravdepodobny scenar. **R**
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (10) 05.01.07 10:31  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

To: Martik: Hloupy troubo, jaktoze to neklesa? Kdy bude tech 800? Kdy tech 300? Kdy se to polozi, jasnovidce? Ja abych si jeste ohral hrnek s cajem, nez nam to vypnou.... :o))))) **R**
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (5) 05.01.07 10:21  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

ML cíl 1200 Kč více detailů

To Lomikar and DuhovejFanatik: No ja se mohu jen a jen pridat. Tohle presne koresponduje s mym nazorem na CEZ a jeho akcie. A porad tak nejak verim vice vyhledu Merril Lynch nez Martikovi. :o)))) **R**
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 28.12.06 13:58  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

Lomikarova velka tipovaci soutez

Myslel jsem, ze se svou cilovkou 965Kc jsem CEZ trochu podcenil. Ale nakonec se to z te tisicovky zhouplo trochu dolu a ted to ye pomerne dost blizko. **R**
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 27.12.06 13:32  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

Ty rikas 1010Kc nebe, ja si myslim, ze realna hodnota akcie CEZu ye trochu jinde. Uvidime, kdo ma pravdu. **R**
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (7) 27.12.06 12:52  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

Vzdyt se vubec o nic zasadniho nejedna. Zkorigoval se ten prudky rust k tisicovce a ted se vicemene preslapuje na miste. To se zase rozhoupe k mirnemu a kklidnejsimu rustu. Chte to klid a zustat v pohode. **R**
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 27.12.06 09:22  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

veselme se a nenadávejme si :-)

Co ti pripada na tomhle vtipu skveleho? To ze ye vulgarni a omezeny? Jako ty? Blahopreji, zbytek zivota si vystacis s malem. Vesele vanoce. **R**
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (3) 27.12.06 09:19  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

V letech minulych

Kaamo a jake ma vysledky? :o) **R**
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 21.12.06 15:59  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

;)

Ale yoo, to ja vim, ze to muze byt jen takova zkouska nervu pred dalsim vytresem... Ale jen se tak usmivam. :o) Nemyslim si, ze by jeste bylo kam a proc korigovat. :o) **R**
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 21.12.06 15:28  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

;)

A kua. :o) **R**
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 21.12.06 10:59  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

Čez na long

Az bude delat CEZ -10% rocne, tak budeme mit vsichni opravdu vazne problemy. :o( :o) To uz tu pak dlouho nikdo nebudeme. **R**
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 21.12.06 10:15  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: Mydlova

Jsem ted fakt hodne zvedavy, kdo vydrzi s nervy. :o) **R**
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (7) 20.12.06 15:56  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

To: Volejbalista  -  No ja souhlasim. Cekam na dalsi zajimavou hranici a to ye prave nekde kolem 1111Kc. :o) Tohle mne nevyvede z rovnovahy. **R**
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 20.12.06 15:47  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

Hej R@dio máš zbývá ti ještě něco ???

V cervnu jsem se zachoval stejne, jako ted. Trvalo to pet mesicu, ale na konci tech peti mesicu mel otec ode ne asi 18 tisic a zbytek(puvodni penize) jsme tam naprali zpatky. Ted (po tech brutalnich 7%) ma porad jeste kladnou bilanci. A co se ted da cekat? Nekteri cekaji dalsi pokles. Pokud to tak bude, tak zase zatneme zuby, jako vzdycky, kdyz longar musi drzet. A kdyz ne, tak se v klidu  vratime k rustu.Sam osobne jsem stale jste take v zisku a fakt nemyslim, ze by mel CEZ do silvestra ztratit vice nez 10%. Asi tak. **R**
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (8) 20.12.06 15:39  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

Troubo...Ja nebrecim. Dokonce i ted mam jeste porad zisk, ale nebrecim. A nebudu to delat, ani kdkybych ho nemel, to ye proste burza. Na zaver nemohu nez znovu dodat... TROUBO. **R**
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (14) 20.12.06 15:31  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

Tak dobre... Pro vsechny...
Ted, kdyz jsme hluboko pod 1000Kc, tvrdim.... CEZ ma pro mne jako pro dlouhodobou investici cenu a vyznam, ocekavam od toho slusny zisk. Tvrdim, ze kdyz si pockam a nemusi to byt tak dlouho, nejenze se vratime nad tisicovku, ale porosteme jeste mnohem vyse. Pro men to neni duvod vystupovat. VSICHNI kdo s tim nesouhlasi, maji na to pravo a ja jim to neberu, pouze mam svuj nazor a ten ye takovy, jaky ye. Ani tem, kdo nenakoupili pred poslednim vystupem jsem nerikal, ze jsou hlupaci a kdovico, tedy kromne jedineho, ktery HLUPAKEM skutecne ye, na kurzu jakychkoliv akcii zcela nezavisle - a to ye Martik. **R**

Dosavadní doporučení: přečíst (14)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 20.12.06 15:27  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

Hej R@dio máš zbývá ti ještě něco ???

Zklamu te, borce, ale kdyz jsem byl 120 000 minus, v cervnu, tak jsem take vydrzel. Ja ti to za tech 666Kc rozhodne nenahazim, spolehni se. :o) Ja verim CEZu celou dobu, nejen kdyz roste nad litr, kam nakonec dlouhodobe jiste patri, ale i kdyz zapasi s drobnymi potizemi. **R**
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (5) 20.12.06 15:25  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

Ale ja proste jedu na long. Nema cenu kvuli temhle vykyvum vystupovat a nastupovat. Verim, ze na konci toho cyklu, kdy to prodam, budu nekde jinde tim padem v zisku. Nejsem nejaky gambkler a nebo daytrader, na to nemam ani chut, ani cas. Proste "dlouha investice." Samozrejme by mne to nepotesilo, ale zaprve to neocekavam, navrat tam kam nekteri... A za druhe, i kdyby, fakt to beru jako hodne dlouhodobou zalezitost, nez mne penize z toho budou nejak zajimat. **R**
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 20.12.06 15:18  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

No yoo, sorry. Prijima se. :o) **R*

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 20.12.06 15:14  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

Hej R@dio máš zbývá ti ještě něco ???

Pro tvou informaci: Stale jeste zbyva 4 a pul. :o) Po sedmiprocentni korekci celkem jeste pohoda. Ale chapu, ze VY, kteri ocekavate tricetiprocentni az sedmdesatiprocentni pady (700 - 300Kc za akcii) jste teprve na zacatku velkych ocekavani. :o) **R**
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (9) 20.12.06 15:11  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

Ja jsem stale klidny. Po tehle korekci pochopitelne prijde opet porkacovani rustu. Zname to uz z historie, pro longrae se nic nemeni, oni nemusi sve prvni miliardy vydelat do konce mesice, jako Martik, Tweety, Alfa, Harley a spol.... Jsou radi, ze maji penize ulite v CEZu a na konci toho vseho, budou-li mit dost trpelivosti, sklidi ovoce teto strategie. Vyse uvedeni si mysli, ze to znamena jen ze "zacatecnici prisli o kalhoty." Ja se toho nebojim a rad si na konecny vysledek jeste nejaky ten rok pockam. :o) **R**
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 20.12.06 15:06  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

Tak snad se Gambleri uz proberou

Ja jsem potichu, protoze mam ted jine veci napraci, nez tu chatovat. Holt v posledni dobe nejsem panem sveho casu. Jinak, pokud jde o vyvoj ceny akcii CEZu, nic prevratneho se nedeje. Ye to dvoudenni pokles o sedm procent, to ye dost. Vsimni si ceny shortu na index, ye to zpatky tam co vcera. Tahle korekce by mela brzo skoncit, mozna uz zitra. **R**
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (5) 20.12.06 13:41  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

ČEZ ČEZ ČEZ- dnešní klid před bouři

Samozrejme, ze ctu. Ja osobne sedomnivam, ze jde pouze o delsi korekci, konecne take proc by nemohlo neco korigovat dva dny po sobe. Ale pro ne i tri, nebo tyden? Ja tak dlouhy pokles ovsem neocekavam. Myslim, ze ta korekce dolu ztrati na intenzite. Navic muzu zatim byt klidny, zisk se ztencuje, ale z dlouhodobeho pohledu, ktery zajima mne, neni zadny zvlastni duvod k obavam. Nesesypal jsem se kdyz to bylo na 540Kc, nevim, proc se bat ted. **R** 
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 20.12.06 12:22  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

To ye od toho nakupu na tech Kc, ty troubo. olik bys chtel vydelat? Z deseti korun sto milionu? Fakt ani Buffet tohle nezvladne. :o) **R**

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 19.12.06 14:49  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

Kdo tady frčíte TA ?

To: Tweety
Mam rad pohodli. :o) Jsem v klidu. Ono se to neposere. A porad jsem ve vice nez slusnem zisku. Na to, ze to tak rostlo, celkem nic moc korekce. **R**

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (7) 19.12.06 13:23  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

To: Pasazer, Tweety a podobne....: No yoo, uz to spadlo o tri procenta. Hrůůůza.
Uz se cely klepu. To jeste dneska spadne minimalne o tech deset patnact. Do patku jsnme na trech kilech. :o)))))) Bojim bojim. :o) Nemel by to CEZ vubec zabalit? Elektrinu ted bude prodavat nekdo jiny. Treba Billa. :o) **R**

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 19.12.06 12:55  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

Pro tupe jeste jednou: PRO NEKOHO MOZNA MALO, ale pro mne slusna procenta. Kdybych tam nalil misto toho, co jsem tam nalil miliardu, tak bych mel ekvivalentni zisk. PROTOZE miliardu NEMAM, snazim se s tim, co mam. Muzes byt v klidu. Na poplatky to hrave staci.:o) BTW: Nevim, jak ty, Einsteine, ale ja mam v listingu uz zisky s poplatky, protoze mne zajimaji konecna cisla. **R**
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 19.12.06 12:53  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

Po cervnovem vyprodeji jsem si rikal.. Proboha, nespletl jsem se? Investice do elektriny by mela byt celkem tutova, tak co ted budu delat? Ale pak jsem se uklidnil a udelal jsem dobre. Pro mne ye to beh az do privatizace a vytesnovani minority na CEZu. Mozna. Pokud to nevyletne drive. Takze jsem rad, ze sve zisky to nese i ted a recem o pozicich se usmivam. Pochopil jsem, kdyz tu nadavali ti, kdo nestihli nakoupit. Ale nebudu ted panikarit po takovem rustu. Na realizaci z long term pohledu ye pro mne brzo, tak se nebudu zneklidnovat. Pevne nervy a CEZu a vsem kdo v nej veri zdar. :o) **R**
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (4) 19.12.06 12:49  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

Ano, jisteze jsem v pozici. A take se tim ani netajim, ani sse za to nestydim, ani si nemyslim, ze to ye hloupost. Myslim si ale, ze nekdo s tvym vyjadrovanim si s hlouposti uz tykat muze. Rozhodne se nebojim, ze by mi neco horelo, zatim obe investice jsou v zisku i v tuto chvili 9 a 19 tisic. Pro nekoho malo, pro mne slusna procenta. A na dlouhe trati mne tohle opravdu neznervozni. **R**
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (5) 19.12.06 12:46  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

To Pasazer: ANO? JASNE! Opravdu mne rozesmivaji ti blahovci, kteri si mysli, ze za litr ye CEZ drahy. :o) **R**
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (6) 19.12.06 12:42  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

Ja zustavam v pohode. Tohle jednou prijit muselo, rostlo to bez prestani a nejakou tu korekci to chtelo. Avsak z hlediska long pozice se pro mne nemeni nic. Jen skoda, ze ty prachy neprehrabuji lopatou, uz bych byl ve strehu a pripraveny na nakupy. Vsichni budeme vzpominat na dobu, kdy se CEZ dal koupit za 980Kc a lide si nebyli jisti. :o) **R**
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (5) 14.12.06 13:47  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

Takhle to nemyslim. Ja take nedavam cilovky, spise jsem chtel zverejnit svuj tip do tipovaci souteze, kterou Lomikar jiste zase vypise. :o) Jinak opravdu takovy tiper nejsem. Je to jen stejny "odhad" jako loni touto dobou. Mimochodem.... Blizi se nam vyhlaseni tipovaci souteze, jestli se nemylim, ne? Nekdo by totu mohl osvezit seznamem s tipy. Muzeme se podivat treba na tip genialniho Martika, ktery zna vsechny v CEZu a smeje se a ceka, az bude CEZ za 300Kc. :o) **R**
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (4) 14.12.06 13:43  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

Nevim, co by komu mohlo pripadat na mem chovani namysleneho. Spise na tvem chovani rade lidi prijde neco hodne hloupeho a nesnasenliveho. Tlusty muze rikat co chce, nezalezi to jen na nem, tuhle realitu by si mel kazdy uvedomovat. Kdyby te to zajimalo, tak delam v jedne CESKE firme, ktera i do toho Vaseho repakova se snazi dostat zbytek civilizace. Jinak ackoliv do meho veku ti nic neni, tak uz tady par lidi dobre vi, ze mi ye 28 a pul. Jinak pri vybaveni slovniho spojeni hovadiny si predstavuji spise prave tebe, zoufalce. **R**
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (5) 14.12.06 13:37  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

Pozor na optimismus z růstu

VElci hraci, napriklad polske penzijni fondy, rozhodne nebudou realizovat kratke zisky pred vanoci. Za prehrate, povazuji ceske akcie zda se jen urciti lide, kteri ale notoricky spise shazuji jednotlive tituly. Odstavka Temelina na 52 dnu nebude predstavovat zasadni problem, stejne jako prodej 5% statniho podiluv CEZ. Temelin proto, ze uz nyni snizil tak vyznamne naklady na vyrobui elektriny, ze prave tento rozdil oproti uhelnym elektrarnam se zpetne promitne do cisteho zisku pri prodejich teto elektriny. Ten podil proto, ze v soucasne dobe se cena akcie pohybuje na dosavadnich maximech, to znamena, ze pri objemu 5% to rozhodne nepredstavuje do nejblizsi budoucnosti zadne vyznamne ztraty, s vyjimkou prislusneho podilu na dividendach, ale to bude zajimat jen a zase stat. (Mysleno primarne z pohledu prispevku do statniho rozpoctu) **R**
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (15) 14.12.06 11:16  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

Patrne jsem nenapravitelny optimista, ale skutecne jsem CEZ nenakupoval abych sledoval jeho opakovane pady k 8, nebo 7 stum Kc. Ted pred vanoci ocekavam ruzne poflakovani se kolem tisicovky (ale mozna i mirny rust) a posleze pomale stoupani az k 1100Kc. Pro nejaka radikalni zlevnovani akcie CEZu neni zadny duvod. Urcite ne fundamentalni. PRave naopak. Co se tyka psychologie davu, nemyslim si, ze to par skarohlidu na zdejsim chatu zvladne nejak vyrazne setrast. Spise budou polske fondy postupne posilovat pozice s delsim casovym odstupem, protoze CEZ by mel pokracovat v akvizicich a konecne by se mohlo priblizit rozhodnuti, jak dal s vyrobou el. energie. Na zaver moje cilovka na 31.prosince 2007 --->>> 1565Kc. **R**
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (15)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 11.12.06 16:48  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

Co rikate na ty warranty na ECMko??? **R**
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (14) 11.12.06 14:48  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

NORMALNI .... je nezavidet lidem, kteri jsou opravdu schopni a vydelaji si penize.
NORMALNI..... je vyjardovat se a chovat SLUSNE.
NORMALNI..... je i to, kdyz nevydelavam miliardy, ale tesi mne dvacet tisic vydelanych tatovi a dvacet tisic vydelanych sobe. (pro pritroubleho Martika: v mem pripade "jen" 25% zisk)
NORMALNI.... je, ze o takovem Lomikarovi mohu napsat, ze pise neco, co ma hlavu a patu, i kdyz hodne lidi s nim nesouhlasi, prestoze jeho long strategie nepopiratelne nese ovoce.
NORMALNI..... je, ze neplkam hlouposti o top managerech, i kdyz mohli byt treba dosazeni nekym jinym, ale pokud generuje firma pod jejich vedenim zisk a slape tak jak ma, tak za jejich platem stoji alespon urcitym zpusobem podlozene vykony.

No a na zaver jeste jednou zopakuji to pomerne dulezite...
NORMALNI je vyjadrovat se SLUSNE.
                                  CEZu a dalsimu rustu zdar. **R**

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (14)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 11.12.06 13:22  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

Dotaz na klienty BJ

Jak to myslis, zadost o vyber hotovosti...?
Pokud myslis to, ze chces prevest penize na ucet u brokerjetu, tak to tam mas popsane celkem presne. Pokud myslis obraceny postum, nebo-li pokud si chces uzit nejake penize z toho, co´s prave prodal, tak musis najit pod uctem v sekci externi prevody. Tim pak penize na uctu z brokerjetu prevedes na penezni ucet, ktery sis zadal pri podpisu smlouvy. **R**

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (9) 11.12.06 13:20  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

To Martik: Ty mi pripadas opravdu jako hodne velky blazen. Kecas tu neco o znalostech CEZu, ale asi o tom nevis nic... Kazdy preci vi, ze to vsechno zacal Gregr, vymyslel a rozjel Mil a Roman jen pokracuje v tom, co se dela spravne. Rozhodne ale dokazal asi stomilionkrat vice, nez nejaky zamindrakovany shortak, kteremu ujizdi jeden vlak za druhym a cim vice lidi mu to pise, aby si to laskave uvedomil, tim vice kolem sebe kope a mlati. **R**
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (7) 11.12.06 11:01  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

Koho znas v CEZu ty? Nejakou ulizecku? Snad nemusim ve firme pracovat, abych mohl vlastnit jeji akcie. Staci mi prave ten selsky rozum a par elementarnich ekonomickych znalosti. Neco ti povim... Kdybych mel tehdy uz alespon ythle financni moznosti, jako mam ted, tak bych ted NEPOCHYBNE pocital sve miliony. Ale nemel jsem, protoze jeste nejsem tak brzo narozeny, takze se snazim vydelavat az ted. A dari se mi to. Patrne to nemuzes vystat, ale to ye ciste tvuj problem. Narozdil od jinych ja muzu klidne pred vsechny predstoupit a rici, ze ty penize jsem si vydelal poctive. BTW: Za rok tu klidne napisu, jestli jsem v zisku nebo ve ztrate. Nemam s tim problem. A do Kolbenky si jdi sam, ja mam slusne zamestnani, ktereho si vazim a ktere mi dalo vydelat i na moje "burzovni zkusenosti." Nazdar troubo. **R**
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (5) 11.12.06 10:48  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

To Lomikar: Jsem rad, ze vsechno koreluje s nasimi spolecnymi odhady.
Jen jsem trochu smutny, ze jsem nakonec CEZ podhodnotil, se svou konecnou cilovkou 2006 na 965Kc. ;-)

To Martik: Asi ye to zbytecne, ale stalo se jen to, cose stat muselo. Hodnota CEZu je pochopitelne obrovska, svym zpusobem daleko vetsi, nez 20 fotbalovych klubu, vezmeme-li v uvahu, ze Manchester United stal 1,4mld dolaru, neni tech 20 fotbalovych klubu zase tak daleko. Zmenilo se jedine - hodnota akce zkorigovala k realne hodnote z nesmyslnych 540ti Kc.
                                                                                        **R**

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (10) 08.12.06 18:06  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

To Stockbroker: Ty ceny jsou prepalene proc? Protoze si to myslis? Protoze si to mysli par lidi tady na chatu? Protoze si to mysli pan ministr Riman?  Lidi z EdF nebo E.ONu, ci obchodnici kteri kupuji elektrinu si to evidentne nemysli. Ocekavaji, ze el. energie podrazi. A ze nase ceny se zase budou dale priblizovat cenam v Evrope. A navic bude nedostatek vyrobnich kapacit. A jeste k tomu zelena dan. To je minimalne 1% samo o sobe navic. Kdo si tady mysli, ze jsou ceny CEZu prepalene? Ja si to fakt nemyslim. ;-) Yo, ale jinak to nemyslim ve zlem.... ;-) **R**
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (15) 06.12.06 16:56  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

Martiku ty jsi vazne kreten, to uz se bohuzel slusne rici nebo napsat neda. Ja narozdil od ostatnich (stastnejsich, neb ukecanejsich) nemamloty CEZu, ani dokonce jeden lot. Ale mam svych par papirku, slovy PAR PAPIRKU a neco jsem koupil i tatovi. Oba jsme v plusu, je to zisk ekvivalentni tomu, kolik kdo do toho vlozil a v souladu s narustem kurzu CEZu. Ty penize jsme si ja i tata vydelal poctivou praci. Nevim, co te zere, asi to jak moc jsi hloupy, nemam opravdu potrebu tu nekoho prudit, snazim se mit komentare ke kurzu CEZu, jsou to komentare me, podlozene mymi zkusenostmi. To jak jsou nebo nejsou dobre, posoudi cas a ostatni. Ale nevysiml jsem si, ze by tu kromne tebe a par "nadlidi" nekdo tak neprijemne otravoval  lidem zivot. Tak se zmuchlej a vyhod se laskave do kose. Cau. **R**
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (15)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (5) 06.12.06 16:42  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

Podle mne: Nejde o obrat. Jen nekdo realizoval zisk. Trend zustane up. **R**
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 06.12.06 15:54  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: All

To chce klidek. Nekdo prostře realizoval, ale trend je jasny. **R**
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (4) 06.12.06 12:01  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

;-)

To: Mydlova

Jasne, jenze ja proste myslel, ze to pojede bez te drobne otacky a tata hlavne nechtel riskovat, ze by to nejak ujelo. Takze z tohoto pohledu vcelku spokojenost.
To: Martik
Hele ty repaku.... Ja nevim, kolik miliard tocis ty, ale ja jsem si na svoje drobne pociny na burze musel vydelat v praci. Tam by takoveho (s prominutim) nafoukaneho pitomce jako ty, nenechal nikdo ani uklizet, s temi tvymi nazory. Vsechno vis, vsechno znas, ale on je na chatu kazdy general. Ja jen vim, ze ma tata diky memu "STRASNEMU" obchodu za tyden o dvacet tisic vic. Nevim, jak ostatni, ale nekdo jako ja, kdo si tyhle penize musi jinak vydelavat cely mesic, ja jsem proste spokojen a za zadneho debila se nepovazuji. Tak uz tu prestan obtezovat temi svymi vylevy a jdi si po svych.    **R**

Martik:

ježiš ty seš vygumza 945 to si snad děláš srandu že si přikoupil a ještě chceš abychom Těchválili muhehehehehehehehehehehhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeee pchééééé zajdi si ke zvěrolekaři většího vo.la jsem neviděl to snadnení možný :-)))))) myslíš že ten čez půjde na 5000 ????????

Mydlova:

 r@dya to mohl udelatrrochu lip. Mohl pockat na ten pullback a potvrzeni otocoky, v kazdympripade dokup v rostoucim trendu je velmi dobry a malo riskantni tah.

 
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (8) 05.12.06 12:35  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

At´ každý říká co chce

Velky souhlas. BTW: Jsem rad, ze kdyz jsem nakupoval na 945, tak se ukazalo, ze pravdu jsem mel ja, ze to neni vrchol CEZu. Kdyby nekteri lide byli frajeri, tak by alespon prisli a napsali by sem: Sorry, ten blby radya neni zase tak hloupy, zrejme to tentokrat vychytal a my jsme se zmylili. Co myslis? Prijdou? :o))) **R**
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (9) 05.12.06 12:32  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

Na CEZu opravdu neni do resit. Klid a ohleduplne prikupovani jeste tak dva tri roky nejmene povedou k dobremu zhodnoceni investice. **R**
Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (6) 04.12.06 16:43  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: all

Na CEZu opravdu neni do resit. Klid a ohleduplne prikupovani jeste tak dva tri roky nejmene povedou k dobremu zhodnoceni investice. **R**
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (5) 01.12.06 09:21  r@dya Jméno 'r@dya' používá stále stejný uživatel  razezavinacc-box.cz  (94756)

To: ...

Co to tu meles? Dukovany jsou sovetske a na Temelin je spoleh horsi nez na nemecke vetrne elektrarny? Vazne mne rozesmivas. Dukovany bezi leta bez nejmensich problemu (rozhodne ne vaznych) , holt jsou sovetske, ale bez problemu. Temelin by take bezel bez problemu, kdyby palivo do nej nedodaval Westinghouse, ale to by tenkrat nesmeli ve vyberovych komisisch tendru sedet same podmazane spicky tehdejsi pravice. **R**
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 14:14 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  680.00  0.00% 
 ČEZ  938.00  -0.21% 
 ERSTE  1 093.50  +0.69% 
 GEN(NORTON)  547.00  -0.55% 
 GEVORKYAN  252.00  -2.33% 
 KB  776.00  +0.13% 
 KOFOLA  301.00  +1.01% 
 MONETA  98.30  +0.51% 
 PHOTON  44.00  -2.22% 
 PILULKA  137.00  +0.74% 
 PM  15 460.00  +0.13% 
 PRIMOCO   910.00  0.00% 
 VIG  715.00  +0.42% 
Komodity online
 Ropa 85.14 USD 13:46   
 Zlato 2340.89 USD 13:46   
 Stříbro 30.27 USD 13:46   
 Káva 233.06 USD 13:46   
 Cukr 19.32 USD 13:46   
 Bavlna 73.28 USD 13:46   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.