Příspěvky nebo odpovědi uživatele Orcán









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Orcán. Výpis příspěvků 51 až 100 (280)


přečíst (5) 21.02.09 15:22  Orcán  (131617)

děcká mám dotaz vrz Havel

Jeho osobnost, mezinárodní uznání a získání respektu v okolních zemích, získání důvěry, snaha o zanesení lidského aspektu do politiky. Pomohl tím ČR ke zviditelnění v tom lepším světle. Kde jste pane byl, když se lámal chleba? Po bitvě je každý generálem. Chcete-li pozitiva, chcete-li někoho soudit za vlastizradu a máte mnoho silných slov, pak byste to měl vysvětlit a podložit velmi pádnými argumenty. Zhodnotil jste jeho pravomoce a možnosti v kontextu doby? Já nevím, možná ano. Jen se ptám, když vynášíte tak kategorické soudy.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 21.02.09 15:01  Orcán  (131617)

děcká mám dotaz vrz Havel

Že jsme se řádně nevypořádali s komunismem a nepostavili KSČ mimo zákon byla velká chyba. Kde v jiných postkomunistických zemích to udělali? Kde postkomunistická mafie předala dobrovolně koryta slušným lidem a zavládlo právo? Dalším svinstvem byla opoziční smlouva. Kde byly spravedlivé soudy, investigativní žurnalistika, lidé s protesty? Nikde. Lidé tehdy zvlásť nevěděli, co si s nabytou svobodou počít. Jak se chovat. Nemá smysl hledat vinu. Byli tu tehdy lidé, kteří mohli dělat věci správně? Možná hrstka, která na to při vší úctě nemohla stačit. Je to na generace. Ovšem pohleďte na praktiky okolo (západ nebo východ). Vše je čisté, demokratické? Kde brát? Kdo to bude? Jak se ptá humorně pan Sekáč, co budeme dělat? Jsem pro hodnoty, ale naiva rozhodně nejsem. Že i revoluce mohla být řízený proces, si jsem schopen připustit.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 21.02.09 14:37  Orcán  (131617)

děcká mám dotaz vrz Havel

Co tak zlého provedl?
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 21.02.09 13:31  Orcán  (131617)

děcká mám dotaz vrz Havel

Ostatní politici, tuneláři, soudci Berdychové jsou v pořádku? S bolševikem jsme se po revuluci řádně vypořádali? Krást se přestalo? Svědomí národa je čisté? Pokritizujeme u pivka? Zrelaxujeme v nákupním centru a u Růžovky? Jako vždycky už po mnoho let?

A co Havel? Co mohl v tom marastu dělat? Chci vidět slušného člověka, který to mezi těmi hovady přežije. Co vám pak zbývá, než se pokusit věřit a proklamovat myšlenku, že pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 21.02.09 10:47  Orcán  (131617)

kdyby se mohl vrátit čas honů na čarodějnice

Vy to vždy otočíte do roviny církve, jejích prohřešků, její polohy mocenské organizace a tou bohužel byla a jak vidíme stále je. Pokušení moci a ovládání světa je veliké. Jak pro kněze, tak pro politika. Kdo řekne lidem, co je dobré a co je zlé, kde se v nich vybuduje smysl pro hodnoty? Které to budou? Jsem přesvědčen, že kodex zakotvený v desateru je tak univerzální a jednoduchý. Jak se podělit s ateistou o osobní zkušenosti a vztah s Bohem? Vaše racio se tomu bude bránit a já vás nepřesvědčuji. Berte to jen jako moji osobní zkušenost a názor. Konzum a touha mít stále více a upustit přitom od skutečných hodnot. Ano, máte pravdu, znám také bohaté, kteří k bohatství přišli nečistě a dnes se ohánějí morálkou a vírou, zpravidla proto, aby jim ho nikdo nevzal. Pokrytectví je také nezměrné. V té barevnosti je tak nesnadné jednoznačně rozlišovat. Chcete-li relativizovat, pak vím, že pro vás může být relativní úplně vše a absolutní a dobré nic. :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (6) 21.02.09 07:58  Orcán  (131617)

kdyby se mohl vrátit čas honů na čarodějnice

Paní Jeanetko, trofám si tvrdit, že kdyby lidé skutečně věřili, tak se nemusíte bát vůbec ničeho. Kdo si dnes obleče lněné roucho a s vírou čistou vkročí do světa, když se svíjíme přibiti na kříži konzumu? Obecně mám obavy z každého člověka u moci a peněz. Jen málokdo odolá pokušení. K tomu jsme neustále přesvědčováni, že morální kvality již vzaly dávno za své a dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Proč se to děje a komu to prospívá?

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 21.02.09 00:18  Orcán  (131617)

Halik se při mši tvrdě pustil do Klause

To už opravdu nejsem schopen posoudit, musel byste se zeptat jeho.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 21.02.09 00:13  Orcán  (131617)

Halík se při mši tvrdě pustil do Klause

Nesoudím, neobhajuji. Na mě tak nepůsobí. Diskuzi také beru jako výměnu subjektivních názorů a pocitů. Že bude Halík také jenom člověk, však vím zcela určitě.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 21.02.09 00:07  Orcán  (131617)

Halík se při mši tvrdě pustil do Klause

Vnímám to podobně. Pan Zilvar asi bude z povahy spekulanta vždy podezřívavý ke všemu. Nelze mu to upřít.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 21.02.09 00:01  Orcán  (131617)

Halík se při mši tvrdě pustil do Klause

Dobrou noc. Pěkná diskuze, tak zase někdy.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 20.02.09 23:56  Orcán  (131617)

Halík se při mši tvrdě pustil do Klause

Možná, že něco jako Paroubek je pod jeho úroveň. 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 20.02.09 23:54  Orcán  (131617)

Halík se při mši tvrdě pustil do Klause

Gándhí, Matka Tereza, John Lenon, Čapek, chcete-li... Nebojte se pane Zilvare, slyšel jsem onehdá hezkou větu: Neznamená, že když nejste paranoik, že vás nedostanou :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 20.02.09 23:45  Orcán  (131617)

Halík se při mši tvrdě pustil do Klause

Ano, kneží však může v ekonomických otázkách cítit povinnost prohlásit lichvu za hřích. :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 20.02.09 23:43  Orcán  (131617)

Halík se při mši tvrdě pustil do Klause

Beru nuance ve vnímání osobnosti. Pak je asi na místě oním podvědomým citem pro dobré a špatné, který snad ještě mnozí máme, posoudit jen to, co prezentuje.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 20.02.09 23:30  Orcán  (131617)

Halík se při mši tvrdě pustil do Klause

Krom toho, kolik z nás je ochotno takto veřejně nést přitom kůži na trh? Většina posedí a pokritizuje u piva.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 20.02.09 23:27  Orcán  (131617)

Halík se při mši tvrdě pustil do Klause

Je a je také možné, že se prostě jen cítí znepokojen a má potřebu se situací něco dělat, možná si předsevzal nelehký úkol a chce trochu změnit svět a lidi. Svět je možná stále stejný. Vidíte, člověk se snadno lapí do sítí předsudků a podezřívavosti. Nesoudím primárně, jak vypadá, ze které je církve, přemýšlím nad tím, co opravdu dělá a říká. Nevidím nic zlého.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 20.02.09 23:20  Orcán  (131617)

Halík se při mši tvrdě pustil do Klause

Ano, předsudky, dogmata... jsou hrozba. Ovšem zrovna u pana Halíka jsem neměl pocit, že by se dostával někam mimo. Je to také jen člověk, to co říká, jsou jen slova. Neměl jsem pocit, že by byl vemlouvavý a mocichtivý. To víte, že vás toleruji a Halík by toleroval také. Nepůsobí jako netolerantní ješita.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (5) 20.02.09 22:51  Orcán  (131617)

Halík se při mši tvrdě pustil do Klause

Pane Zilvare, vy tvrdošíjně odmítáte jakýkoliv řád nějak ovlivňující a vámi chápaný jako omezující váš život dodržováním pravidel. Majíce patent na zdravý rozum, víte sám vše nejlépe. Sám jsem takového osvícení ještě nedošel. Naopak pořád si připadám jako idiot.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 20.02.09 22:33  Orcán  (131617)

Halík se při mši tvrdě pustil do Klause

On mluvit umí na rozdíl od mnohých.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (3) 20.02.09 20:12  Orcán  (131617)

Díky vedoucí a taky Martík

I hypochondr má na náhrobku nápis: Já jsem vám to říkal.  Dočkáme se všichni.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 17.02.09 20:27  Orcán  (131617)

to prase socanský Zaorálek už vydává eurobondy...

Bohužel, měl jsem možnost sledovat socdem v Otázkách VM. Nedopusťme, aby se tito lidé vůbec dostali k řešení krize. Taková demagogie a populismus nemají obdoby. Přičenž právě takoví a jim podobní v celosvětovém sociálním hnutí na dluh přivedli svět do krize.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 17.02.09 18:05  Orcán  (131617)

..

Jestli měly odejít vyžírky bez zlatých padáků, tak je to jen dobře v porovnání s naprosto nesmyslnými odměnami manažerů bank, které zkrachovaly nebo již byly převzaty a jsou dotovány státem.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.02.09 15:44  Orcán  (131617)

manažeři

Pěkná sebranka, jak se tak na to dívám.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 15.02.09 15:11  Orcán  (131617)

Podle posledních

Na výrobu jedovatých bot chodí do Číny Maschinen aus Deutschland.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 15.02.09 14:24  Orcán  (131617)

nejlepší zaměstnavatel

Rupheji, také rád levně nakoupím. Trh však pro mě není hlavním zdrojem příjmů. Soudnost snad neztrácím. Prezentuji jen své názory a neříkám, že vím a mám pravdu. Kladu stejně jako ty otázky těm, kteří se zde prezentují jako vědoucí. Některé extrémy mě nenechávají v klidu. Diskutuji.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 15.02.09 11:58  Orcán  (131617)

nejlepší zaměstnavatel

Vidíte to, heleďte, dobří lidé musí diskutovat, ne se hned čertit a napadat. Je nás málo :-)
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 15.02.09 11:44  Orcán  (131617)

nejlepší zaměstnavatel

Ano, ano. Jen to znovu zopakuji po lopatě: I vy víte, co dovede lůza. A změnit svět? Podívejte se, co krizí a válek už tu bylo? O co je svět jiný a moudřejší?
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 15.02.09 11:26  Orcán  (131617)

nejlepší zaměstnavatel

To se shodneme. Jen to vše domyslete tak, abychom nakonec nezaplatitli daleko víc. Už mi rozumíte?
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 15.02.09 11:22  Orcán  (131617)

Podle posledních

Ale kdeže..... Vy jste si to přebral příliš osobně. O váš statek nešlo. Tak si to přečtěte celé ještě jednou. Vůbec vás neznám, nemám nejmenší důvod vás nějak soudit. To se zde vždy diskuze musí dostat k vzájemnému napadání, když dojdou argumenty.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.02.09 11:15  Orcán  (131617)

nejlepší zaměstnavatel

Pánové, pánové, vy se svou hromádkou peněz, čekající na slevy pomalu ztrácíte soudnost, přivoláváte konce a konce zdá se vůbec nedomýšlíte.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 15.02.09 11:10  Orcán  (131617)

Podle posledních

Pak vám přeji mnoho zdaru a upřímné pomáhej Bůh. Jen se ještě pozeptám, co bude s těmi lidmi? Jak ohlídáte úrodu před hladovým davem. Pomyslete na nesystémové společenské dopady kategorických systémových opatření. Vše se neuděje mávnutím kouzelného proutku. Vím, že byste je nechal zdechnout na hnoji, ale to oni určitě nebudou chtít.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 15.02.09 10:53  Orcán  (131617)

Podle posledních

Ano, chápu. Neřešme, že vy chcete vydělat, ale smysluplnost a využití kapacit, nyní bez ohledu na cenu. Rozumím také vašemu smyslu pro systémovost. Pak ovšem můžeme v konečné fázi zrušit celý prokonzumní systém a vrátit se zpět k přírodě, zemědělství a kultivaci krajiny, soběstačnosti.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 15.02.09 10:40  Orcán  (131617)

Podle posledních

Já vám rozumím, ale v řadě případů jsou již kapacity a nemovitosti postaveny. Můžeme je nechat spadnout?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 15.02.09 08:48  Orcán  (131617)

Podle posledních

Kloním se k názoru, že mnohde již dluh perpetualizován byl. Máte pravdu. Ptám se tedy, kdo je největšim věřitelem? Banky žádající pomoc?
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 15.02.09 08:35  Orcán  (131617)

Podle posledních

Nejsem si úplně jistý, zda se věci dají posoudit takto kategoricky. U nemovitostí a průmyslových kapacit hrozí jejich chátrání a zastarávání. Můžete oponovat, zda jich není mnoho. Toť otázka. A pak dalši: Je lepši nechat dlužníky splácet aspoň to, co mohou, za cenu prodlouženi splatnosti a snížení úroků? A co společenské dopady krize? Nezaměstnanost, kriminalita...? Nic a nikoho neobhajuji, konzum a nenažranost tu jsou a něco nutně odpadnout musí. Jen jsem nahodil pár otázek z trochu jiného úhlu.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (10) 14.02.09 15:21  Orcán  (131617)

Podle posledních

Pánové, už to zde několikrát padlo. Hodně firem drží lidi na 60% mzdy, protože nikdo ve skutečnosti neví, co bude. A nevěřím tomu, že někdo zde ví, jak hluboká a dlouhá krize bude. Krize se živí sama, každý vyčkává, strach a především krize důvěry, jak zde již byla několikrát zmiňována. Nejde jen o průšvihy v bankovním sektoru, jde obecně o nedůvěru v růst, nedůvěru navzájem. Jak jsem zde několikrát uvedl, nezaměstnanost okolo 5% přičemž řada míst je obsazena ilegály, prakticky nemožnost na trhu práce sehnat schopné a pracovité lidi. To není krize. Na druhé devestace českého cukrovarnictví, sklářství, výroby textilu a dalších, kdysi výstavních odvětví průmyslu, je krutou daní za globalizaci a montovny a "západní" konzum, po kterém jsme tolik toužili. Ovšem podívejme se, jak při všech tunelech, korupci, montovnách apod. nepopiratelně vzrostla životní úroveň Ano, chápu strach je nejmocnější emoce a projekce konce světa jsou v dnešní době tak lákavé , šokující a zajímavé.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 13.02.09 16:54  Orcán  (131617)

Češi kvůli krizi špatně spí a více pijí

Pane tatrmane, to je skvělý fór. Každý byl posedlý prací. Opravdu se nemohu přestat smát. Viděl jste tu přezaměstnanost, co zde byla. Oficiálně 5,5% nezaměstnanost a to i s řadou exotických spolupracovníků. Viděl jste někdy tu manažerskou šlechtu, která rozbujňuje v open spacech aparát, kdy na každý prd je člověk? Pravda, nenažranost je svině.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 07.02.09 20:37  Orcán  (131617)

z iného súdka

Chápu-li to správně, tak paní cezwomen přepokládá, že budeme předsunutými pěšáky, kterým budou padat na hlavu rakety vyvolané americkým konfliktem. Jak předznamenala, US budou chtít válku mimo svou zemi. Poslouchejte se více navzájem.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 07.02.09 20:29  Orcán  (131617)

z iného súdka

Čekal. Riskujete snad něco? I pan Zilvar řekne: Raději radar než bolševika a Putina. Veřejně deklaruje, že raději jako občan malé země bude pod sférou vlivu USA, ať už z té země přichází dnes cokoliv. I když zde prezentuje často myšlenky, které jsou mi proti srsti, má nějaký nějaký názor. Splývejte, proplouvejte v univerzální mlze slov.

Ano, pochopitelně, svět je stále stejný. O to krásnější je potkávat v něm pracovité a bohabojné lidi.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (6) 07.02.09 16:38  Orcán  (131617)

z iného súdka

Paní Míšo, zdejší chat je poněkud hrubý ve výrazivu, ale zkuste se od toho oprostit a snažte se pochopit myšlenku a ne chytat za slovo. Jistě, někdy zde padají i nesmysly, umně manipulativní a zkreslené názory a fakta, sprostota, ale to už asi k diskuzi širokého spektra patří. Zvláště v tématech, kde není zcela jednoduché udělat si vlastní vyhraněný názor, posbírat všechna fakta a položit jednoznačnou odpověď na otázku, komu to prospívá, jako je tomu v případě radaru. Zkuste odpovědět na otázku, zda můžeme jako malý stát zůstat svobodní a neutrální mezi USA, Ruskem, Čínou,.... oproštění od vlivu, diplomaticky vždy na správné straně? A i když budeme na "správné" straně, nehodí nás v Jaltě přes palubu nebo jinde zase při dělení světa nebo jako v roce 68? Podívejte se dnes na svět, připadá vám demokratický a dobrý? Jsou vedoucí představitelé a politici opravdu správní chlapi? Nebo jde, co svět světem stojí, o peníze a moc?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (4) 06.02.09 15:26  Orcán  (131617)

svět je v pyču otočen

O tom není sporu. Avšak pokřivenost ve vnímání světa je zřejmá. Konzumní člověk (společnost) je fatálně lapen v síti představ někoho jiného o tom, kým je a co potřebuje. Ano, lid chce chléb a hry od dávnověku. Tak je fotbal i hokej výnosný byznys. Chtějí-li za to lidé platit. Stran politiků, Romana, korupce ... s vámi jednoznačně souhlasím. Omezení již tak ubohé investigativní žurnalistiky nás bude vracet před listopad 89.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (1) 06.02.09 14:36  Orcán  (131617)

svět je v pyču otočen

Nedávno jsem zmiňoval kontrast vědecké špičky, lékaře... v porovnání s fotbalistou nebo hokejistou. Dobří herci ovšem nepochybně na duchu povznést umí, to jim neupírejme. I zde ovšem vidím rozdíl mezi cirkusákem s míčem nebo pukem a špičkovým hercem. Promiňte, jsem asi příliš intelektuálně zaměřen a zeptám se jinak, co za přirození světem otáčí?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 06.02.09 14:23  Orcán  (131617)

hola hej

Tomu, co tlačí vozík, můžete říkat pane řidiči.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.02.09 14:22  Orcán  (131617)

pijáček a jeho USA :-)))

Od zítřka místo Big Mac - Big Banana
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.02.09 14:19  Orcán  (131617)

hola hej

Pro Vás si příjdou pánové v bílém. Nemějte obavy.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 06.02.09 13:34  Orcán  (131617)

bude letos dividenda?

Ano, zdá se, že přečerpal .
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 03.02.09 19:46  Orcán  (131617)

Banky posílají ekonomiku do mínusu

Nevím, kde je chyba, ale osobně nedovedu pochopit, jak to, že se počítá vůbec s růstem. A chápu-li to správně, tak s růstem i z toho, o co jsme již v minulých obdobích vzrostli. Nezaměstnanost 4,4% už snad není nezaměstnaností přitom, kolik je tu zahraničních pracovníků. To už může být jedině mnohokrát přebraný marast, který pracovat zaživa nepůjde. Odhad růstu nezaměstnanosti na 6% neznamená nic v porovnání s tím, že "západní" ekonomiky se v dobách krizí potýkaly s nezaměstnaností dvoucifernou. A z jiného soudku. Velmi mne dnes pobavilo, když jsem se v rádiu doslechl, jak Italové zbili indiána a rostou v nich xenofobní nálady. Viděli jste někdy Itala - inu pěkný Roman což? I my máme své Romany a cikánit o cenách umí báječně. A pak aby jeden nebyl xenofobní.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (4) 25.01.09 19:07  Orcán  (130302)

Sfině socanský

Pan Sobotka sdělil národu, že když nebudou injekce státu a zadlužování, tak jsme mimo main stream ve světě. Dluhy se platit nemusí. Poslední, kdo tu má zisky, sedí na penězích, jsou banky, tak zvýšení daní ublíží jen jim. Více už ten hoch říkat nemusí, abychom pochopili, že je odborník na slovo vzatý.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 25.01.09 13:49  Orcán  (130302)

Kalousek právě teď

To, co předkládá sociální demokracie je obecně výzva k dalšímu zadlužování a vytloukání klínu klínem. Dluhy se přece neplatí. Přečtěte si, jak to prezentuje demagogický křikloun Ráth. Rozhovor s ním v sobotních LN je k zblití. Kalousek působil dojmem, jakoby si konečně začal problém uvědomovat. Doufejme, že tomu tak skutečně je. Nepotřebujeme povzbudit za cenu dalšího zadlužení spotřebu. Na druhé straně není možné podporovat tam, kde již mělo dojít ke kolapsu (jako v US). Dotace musí jít s citem a jak kdosi správně poznamenal - u podniků se zakázkami maximálně na provoz. Jinak se všichni můžeme jít postavit s nataženou rukou před Strakovku.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 25.01.09 12:56  Orcán  (130302)

Kalousek právě teď

Pan Kalousek nemluvil vůbec špatně. Obávám se však, že se mu proti zájmům lobystů nepodaří filozofii udržet. Roman fikaně navrhne snížit DPH, než by razantně ukousl ze zisku ČEZu. Dělejme opatření jen pro některé vyvolené.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.70 USD 16:34   
 Zlato 2328.30 USD 16:34   
 Stříbro 29.33 USD 16:34   
 Káva 225.74 USD 16:34   
 Cukr 20.07 USD 16:34   
 Bavlna 74.69 USD 16:34   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.