Příspěvky nebo odpovědi uživatele Patria_old









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Patria_old. Výpis příspěvků 51 až 100 (204)


Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 23.12.02 14:45  Patria_old  (19589)

Franta Enron

Ty jsi fakt hlupák...

Pochop, že Pijack je z Brna a já z Čech. Pokud chceš, nadhoď nějaké téma a já budu diskutovat s tebou.

Nejzajímavější na tom je, že já osobně Pijacku vůbec neznám, pochybuji, že on zná mě. Myslím, že nikdo z vás neví, kdo je pod nickem Patria...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 23.12.02 13:39  Patria_old  (19589)

To: Patria

Uvidíme, je to na něm. Neskončil ve Spartě ani Slavii, zatím :-)))

Rozdíl malinko je v tom, že rodiče o fotbale toho moc nevědí a nechtělo se jim do toho. Rozhodně to neiniciovali. Vysvětlil jsem jim, že to je životní šance, kterou jim ten kluk nepromine, pokud ji propásnou. Pokud mu to nevyjde, skončí na statku nebo v lese za pár korun. To jsem mu tloukl do hlavy již od devíti let. Dva roky jsem na něm "pracoval" než byl "připraven" na odchod do velkého fotbalu, doufám že ho nezkazí...

Hledám další...

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 23.12.02 13:01  Patria_old  (19589)

To: Patria

Přesně, jak říkáš, vidím, že fotbalu opravdu rozumíš a nevedeš jenom hospodské kecy.

Byl jeden kluk, který v 17 měl úplně všechno. Typově druhý Patrik Berger, všichni ho hýčkali, jeho levačka byla neuvěřitelná. V 18 byl oporou divizního mužstva a tvůrce jeho hry, což není úplně jednoduchá soutěž. Bylo potřeba ho někde nechat rozehrát, přechod z dorostu není jednoduchý. Pak se ho podařilo dostat do ligového kádru (jednoho z čelních týmů), což taký není jednoduché. Jenže co mu Bůh dal do nohou mu sebral v hlavě, a pořád chodil po flámech a hospodách, já jsem ten a ten, 1.liga, vy mě neznáte? No a dneska je v .... Bude rád hrát někde do 40-ti v Německu nějakou jejich oblast, protože nic jiného než fotbal neumí. Patřil by mezi nejlepší levonohé záložníky v lize...

Jen tak mimochodem, za toho mladičkého kluka, jak jsem ti psal, zaplatil jeden ligový klub v jeho 11-ti letech skoro 100.000 Kč. Uznej, že to musí být opravdu talent, že jsem se nespletl...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 23.12.02 12:41  Patria_old  (19589)

To: Pijack

Velmi složité posoudit, nevidím ty hráče několikrát v týdnu, abych to mohl posoudit...

Mimochodem, ty fotbalu rozumíš, "objevil" jsem na pláckách dva kluky, kteří již nyní hrají v žákovské reprezentaci České republiky. Dal jsem jim, co jsem fotbalově mohl a pak je "předal" do těch správných rukou.

Jeden z nich je obrovský talent, který by jinak zapadl. Viděl jsem hodně stejně starých kluků ve Slavii, Spartě, Teplicích, Hradci, Jablonci, Liberci, Mladé Boleslavi, Mostě apod., ale nikdo nemá větší talent a fyzické dispozice pro vrcholový fotbal. Snažil jsem se mu předat i jiné znalosti, aby v 15 letech "nezvlčel". Teď je to již na jiných a především na něm...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 23.12.02 12:30  Patria_old  (19589)

V Německu tvrdý propad DAX pod 2% -že by krize.....

Spíše mě překvapuje svými "výkony" Liverpool, i když Baroš hraje nyní výborně.

ManUtd se zase dostane na špičku, i když Anglie je velmi složitá, tam může každý porazit každého. Je to zvláštní prostředí, kde diváci zatleskají i soupeři.

P.S. Mimochodem k fotbalu mám velmi, velmi blízko. Možná jsem se tím mohl i živit, ale ne jako hráč. Víc neřeknu  :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 23.12.02 12:18  Patria_old  (19589)

V Německu tvrdý propad DAX pod 2% -že by krize.....

Z toho, jak často přispíváš negativními komentáři a analýzami, usuzuji:

1) jsi SHORT a mluví z tebe pozice

2) vidiíš potenciál na ČEZu, nemáš nakoupeno a chceš nakoupit co nejlevněji

I ty lišáku jeden...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 23.12.02 12:14  Patria_old  (19589)

Nakupovat za ceny okolo 92 Kč je nesmysl.

Vyloučit nelze nic, ale tuto cenu bych viděl reálnou pouze jako důsledek něčeho neočekávaného. Například použítí jaderných zbraní, rozšíření konfliktu na celý Arabský poloostrov nebo použití biologických zbraní. Tato cena by mohla nastat i v případě nějakého masivního teroristického útoku, nemyslím tím nehodu "pár" letadel, ale například jaderný nebo biologický útok v civilizované zemi nebo zemích.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 23.12.02 12:08  Patria_old  (19589)

To č.fanatik-prodám

Vzhledem k tvé analýze jsem se rozhodl prodat několik lotů ČEZ. Budu velmi solidní a nabízím je za 120 Kč/akcii. Dávám ti tedy 30 Kč slevu  :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 18.12.02 16:12  Patria_old  (19589)

Technická ani fundamentální analýza .........

Vyděláváte vy, všichni ostatní...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 18.12.02 15:40  Patria_old  (19589)

 "odchod nebo návrat" to Patria old

Jestli to nebude tím, že mi nikdo jiný než Pijack nechce vysvětlit, jak ty trhy fungují...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 18.12.02 15:38  Patria_old  (19589)

 "odchod nebo návrat" to Patria old

Unipetrol mi udělal dneska radost. Hádej proč  :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 18.12.02 15:32  Patria_old  (19589)

 "odchod nebo návrat" to Patria old

Už podle jazyka je to nesmysl. Pijack je z Brna a já z Čech...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 18.12.02 15:29  Patria_old  (19589)

 "odchod nebo návrat" to Patria old

Potřeboval jsem tenkrát posunout pozornost od podstaty věci někam jinam...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 18.12.02 14:45  Patria_old  (19589)

Jak dál?

Chlapci, docela jste mě zklamali...

Je ty vyřčeno mnoho slov, napsána spousta vět, ale to hlavní jsem se nedozvěděl, jakým vývojem teď projde kurz ČEZu?

Tak do toho...  :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 17.12.02 16:06  Patria_old  (19589)

Zažiješ ten hukot...

Musím přiznat, že dnešní červená barva je pro mé oči balzámem...

Ne že bych se řadil mezi proletariát, ale ty mi rozumíš, červená je dobrá...  :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 17.12.02 15:42  Patria_old  (19589)

Zažiješ ten hukot...

Už dlouho jsem neslyšel tu reklamu... Dnes jsem si na ni vzpomněl... :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 17.12.02 15:39  Patria_old  (19589)

Zažiješ ten hukot...

Už jsem dlouho neslyšel tu reklamu... Ale dnes jsem si na ni vzpomněl...  :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 12.12.02 07:25  Patria_old  (19589)

Příspěvek

Škoda, že někdo takové rozhodnutí nečekal dříve :-)

Není to zcela pochopitelné rozhodnutí, ale to k ČR již tradičně patří...

Podle mého není bez zajímavostí, že toto rozhodnutí je zveřejňováno jaksi "po částech" a během obchodování. Nechápu, proč není to rozhodnutí "vydáno" až po skončení obchodování nebo není požádána BCPP o zastavení obchodování, aby měli všichni účastníci stejné informace.

Jsem opravdu zvědav, jak zareaguje trh, zvlášť na tu část zveřejněnou až po skončení obchodování. Bohužel mi případalo, že "někdo" tento "doplněk" rozhodnutí věděl již včera několik málo minut před 16.hodinou.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 10.12.02 15:46  Patria_old  (19589)

12.12.2002

Jen aby to nebyla hladká 60 v hale...  :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.12.02 14:48  Patria_old  (19589)

Out

Než se to vyjasní je lepší být out. Upozorňoval jsem na "vystoupení" již dříve...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.12.02 13:13  Patria_old  (19589)

To: Yvanov

Tak kde jsi? Dej sem nějaký pozitivní komentář, jak to poletí strmě nahoru :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 05.12.02 10:59  Patria_old  (19589)

Dobré ráno

Zdravím příteli, takhle bych se chtěl mít - ráno v 10:49.

Dnes se ti moc věnovat nemůžu, ale večer a zítra tu budu s vámi...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 05.12.02 10:56  Patria_old  (19589)

Pozor ještě není vše u konce !

Neurazil jsem se, ale dnes tu s vámi moc být nemůže z "nějakého" důvodu.

A není to proto, že by mi někdo přitloukl víko  :-)))

P.S. Velmi opatrně s tím nákupem...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 05.12.02 10:44  Patria_old  (19589)

Pozor ještě není vše u konce !

O.K. Sorry...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 05.12.02 10:39  Patria_old  (19589)

Pozor ještě není vše u konce !

:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 04.12.02 12:54  Patria_old  (19589)

trefa:-))

Ale taky se může stát, že jak to prorazí 88, budeme okamžitě na 85.

Ten pokles nemá hlavní příčinu v ČEZu, ale někde jinde, proto klesá celý SPAD mimo ERSTE, která pouze kopíruje "Vídeň".

Ale už jsem tady nechtěl být, ale nedá mi to, abych neposlal ještě jeden laický pohled na věc.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 04.12.02 12:32  Patria_old  (19589)

trefa:-))

Nemůžeš napsat "Mě to je...".

Musíš napsat "Mně to je..."

"Komu, čemu", 3. nebo až 4. třída ZŠ? 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 04.12.02 11:52  Patria_old  (19589)

to: Pijack

Pouze krátce...

Je tu ještě jeden aspekt, který tu nikdo nezmínil a přitom je tak vidět  :-)))

Je to tak, pod svícnem je vždy největší tma  :-)))

Drž se...

P.S. Sledoval jsi ten pohyb na KB? Jsem zvědav na "Yvanova", který mě poslal učit češtinu, doufám, že má aspoň několik lotů LONG...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 03.12.02 21:02  Patria_old  (19589)

tipuju kurz kolem 60 Kc/akcii

Co na to, Pijacku, zatím říkáš?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.12.02 14:20  Patria_old  (19589)

kdo nakoupil za 88 a prodal za 94,90 neprohloupil

Supe, člověče, ty snad reaguješ jenom na moje příspěvky...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.12.02 14:07  Patria_old  (19589)

kdo nakoupil za 88 a prodal za 94,90 neprohloupil

Jsi začátečník a proto jsi se potřeboval někomu pochlubit a ukázat se, abychom četli tvoje příspěvky s respektem.

Už to nikdy nedělej nebo propadneš iluzi, že jsi neomylný a to je cesta do pekel.

Více pokory, jinak ten obchod byl dobrý a gratuluji...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.12.02 12:46  Patria_old  (14982)

dnes plus?

U nás je s růstem na nějaký čas konec...

Někteří to již pochopili koncem minulého týdne...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.12.02 12:39  Patria_old  (14982)

dobře si to naplánovali hoši

:-)))

Tak to je "v....ý"...

Zdravím...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.12.02 12:26  Patria_old  (14982)

dobře si to naplánovali hoši

Jasně. To proto, že jsem naprostý laik a začátečník.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.12.02 12:10  Patria_old  (14982)

dobře si to naplánovali hoši

Dovedeš si představit ten pocit těch co jsou LONG na ČEZu, neustále přikrmovaní, že se v podstatě nemůže nic stát. A co teď? Prodat, když se to zítra otočí? Ale co když se to neotočí a přijdou stoplossy a další stoplossy a do toho nějaká špatná zpráva...

Když jsem v létě upozorňoval, že cena 95-100 je dobrá k prodeji, spousta mě kritizovala, že to za to nestojí. Myslím, kdo půl roku počkal, neprohloupil...

Už dnes měl, dle nich, stát ČEZ aspoň 130 Kč...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.12.02 11:58  Patria_old  (14982)

dobře si to naplánovali hoši

Tohle už nepiš nebo tu zase bude ten příspěvek, že ten ČEZ klesá proto, že jsme o tom v pátek diskutovali :-)))

Už jsem se bál, že jsi můj blábol v pátek nepochopil a nakupoval jsi...

Nespletl jsem se v tobě a tvé inteligenci, asi začnu používat taky tvoji "vnitřní tinkturu" (potřebuji zvýšit inteligenci a zlepšit mysl) ...  :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.12.02 11:39  Patria_old  (14982)

dobře si to naplánovali hoši

Tak to promiň, už jsem si myslel, že stárneš...

Ale jak vidím, prodal jsi a zůstal jsi duší mlád  :-)))

Pilipa komentovat nebudu, protože mě nezajímá, neboť by mi to jen mysl zastínilo...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.12.02 11:28  Patria_old  (14982)

dobře si to naplánovali hoši

Pijacku, člověče, já tě nepoznávám.

Začíná z tebe "mluvit pozice". A malinko se mi zdá, že se "někomu" podařilo nachytat tě "na hruškách" a špatně to snášíš.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 29.11.02 15:53  Patria_old  (19589)

Takže

Jinak, já jsem laik. A tudíž ani nemohu být dobře informován.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 29.11.02 15:52  Patria_old  (19589)

To co dělá MM ve prospěch E.O.N.nezajímá KCP ???

Co to meleš? Už jste tady zase s těmi fóbiemi?

Tohle je trh, to nejsou "Akta X"...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 29.11.02 15:49  Patria_old  (19589)

Takže

To ne, ale "částečná úprava kotací" proběhnout může, ne? Třeba někteří ještě včas uzavřou své pozice.

Než jak říkáš, "vypukne to ve velkém"  :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 29.11.02 15:39  Patria_old  (19589)

Takže

Takže pojďme do toho, jsem tady skoro celý den a ten kurz je jako "líný kapr"....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 29.11.02 15:03  Patria_old  (19589)

Manipulace TO:PIJACK

Brachu, když tu naši konverzaci tak zpětně čtu, neměli by to zařadit do knih o psychologii a psychiatrii?  :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 29.11.02 14:56  Patria_old  (19589)

Manipulace TO:PIJACK

Myslíš tohle :-)))

Připomínám, že následující řádky jsou pouze soukromou analýzou, nejedná se o žádnou firemní analýzu a nebyla vypracována ve spolupráci s žádnou investiční společností ani makléřskou firmou. Případná podobnost praktik některých firem je čistě náhodná.

Pokles začal 1.října odpoledne. Proč právě v tento den? V den, kdy jsem měl to pověstné mrazení? Protože 1.října již nebylo 3. ale 4.čtvrtletí. A jakou to má souvislost s českými papíry? Zahraniční portfólioví investoři utrpěli na světových trzích ve třetím čtvrtletí neuvěřitelné ztráty. Ztráty, které si neumíme ani představit. Ovšem na konci srpna stále měly české papíry vynikající výkonnost, stejně jako ostatní z tohoto regionu. A vzhledem k objemu obchodů (neobchodů) nebylo problémem pro ně udržet tyto papíry na vysoké úrovni i během září navzdory padajícím světovým trhům. Ba naopak docházelo k navyšování pozic u „výkonných“ papírů. Co to mělo za smysl? Je třeba ve zprávě za 3.čtvrtletí ukázat-sice jste podílníci ztratili, ale ztratili všichni, ale my jsme ti nejlepší, protože máme v portfoliu maximálně zastoupené papíry, které mají výbornou výkonnost. Třeba takový Philip Morris ČR posílil za 3 měsíce o neuvěřitelných 46%. To na „vyspělých“ trzích měl málokterý papír takovou výkonnost. Samozřejmě není řečeno, zda byl celý objem investován na začátku nebo na konci. Připadá vám toto směšné a zbytečné? Nezapomeňte, že my si nedovedeme představit tu lázeň, kterou prošli světové trhy. Valná většina bank a pojišťoven má již velmi dlouho striktně omezenu jakoukoliv možnost navyšování pozic v akciích. Naopak jsou nuceni k vytváření stále vyšších opravných položek ke ztrátovým pozicím. Často dochází k nucenému výprodeji a redukci ztrátových pozic, čímž jenom dále tlačí kurz níže a níže. Rozhodně ani soukromí investoři „nepřišli zkrátka“. I jejich ztráty jsou obrovské a nové peníze chce investovat málokdo. Proto se rozpoutal boj o klienta mezi fondy a jelikož není možné používat nekalých praktik jako v Česku, je potřeba použít určité lsti. Proto se snaží „Vytlačit“ kurz u málo likvidních akcií co nejvíce nahoru a ještě mít „slušnou“ pozici.

Abychom lépe pochopili co se stalo, přiblížím to na modelu cen českých papírů. Neohlížejte se, na podhodnocení, vývoj HDP, inflace apod. Vezmu-li výkonnost německého DAXu od začátku roku, stál by ČEZ 37 Kč, Čra 173 Kč, Č.Telecom 179 Kč, KB 508 Kč, Unipetrol 21,50 Kč, Philip Morris 4.044 Kč. A teď si představte, jestli by jste ještě chtěli investovat další peníze?

Dalším faktorem byl vstup Erste na BCPP. Pokud klesalo zahraničí a naše akcie stagnovaly nebo dokonce rostly, dalo se to odůvodnit známými faktory. Vstup do EU, jiný růst HDP, podhodnocení CP, růst Kč. Tyto faktory uvádějí analytici alibisticky. Akcie nerostly kvůli těmto faktorům, ale tyto faktory se prostě použily proto, protože je hloupé říct „nevíme proč také neklesají“. Jenže po vstupu Erste nešlo, aby Erste neklesala. To je prostě „světový“ papír a pokud jde logicky s trendem, musí kurz odpovídat ceně na Vídeňské burze přepočtenou na Kč. Málokdo by asi čekal, že by se kurz ve Vídni přizpůsoboval ceně v Praze :-)

Erste měla dva faktory. Psychologický, protože když klesala, nenechávalo to klidnými majitele ostatních papírů a navíc velmi výrazně ovlivňuje indexy. A to je podstatný důvod. Zahraniční investoři neprodávají jako první v Praze, ale přidávají se po změně trendu. Domácí investoři zase neradi vyprodávají, tudíž index stagnoval bez objemů a nic se nedělo. Jenže po vstupu Erste index začal oslabovat i když české papíry stále stagnovaly. Ale ten oslabující index byl signál pro zahraničí…

Třetím faktorem může být samotný měsíc říjen. Většina velkých burzovních „krachů“ se odehrála právě v říjnu. Těžko to nějak rozumně vysvětlit. Jako logická se mi jeví jakási hypotéza o transformaci peněz před koncem roku z podílových fondů do hotovosti kvůli nákupům před koncem roku. Možné vysvětlení může být i opravdu „hnusné“ počasí v říjnu. Jenže to by dávalo smysl v Čechách, ale ne na celém světě. Vezmeme-li to za fakt, že říjen je velmi rizikový, je příhodnější nějaký rok než právě tento pro případný pořádný zmatek a kolaps na finančních trzích?

Tak a teď mě můžete rozsápat…

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 29.11.02 14:54  Patria_old  (19589)

Manipulace TO:PIJACK

Teď jsem slyšel nějakou reklamu a myslel jsem, že je to na ČEZ...

Bylo tam něco jako "Zažiješ ten hukot..." nebo tak nějak  :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 29.11.02 14:45  Patria_old  (19589)

Manipulace TO:PIJACK

Super příspěvek. Moc dík. Takhle mě dlouho nikdo nepobavil. Skvěle napsané a ještě to má myšlenku.

Může to mít několik důvodů:

1) Já a Pijack jsme laici a proto nám, vy odborníci, nerozumíte.

2) Jsme psychicky nemocní.

3) Ty příspěvky jsou o ničem  :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 29.11.02 13:39  Patria_old  (19589)

Manipulace TO:PIJACK

Jako jeden z mála dokážeš sundat ten rudý prapor z očí, když vidíš tu moji zkratku u příspěvku.

Na druhou stranu nic není jen černé a bílé a proto velmi opatrně. Jsem "tu" ještě o "něco dříve". Rozhodně kurz ČEZu nebude "líný kapr" a bude "to" poměrně brzy.

Ty mě znáš a proto až si to přečteš několikát, tak to pochopíš o tom nepochybuji.

Ale teď víc už nemůžu :-), spěchám, musím k tomu doktorovi a než si vytisknu ty příspěvky :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 29.11.02 13:26  Patria_old  (19589)

Manipulace TO:PIJACK

:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 29.11.02 13:21  Patria_old  (19589)

Manipulace TO:PIJACK

Pijacku, nepřijde ti divné, že jsem se vrátil po čase na chat o ČEZu? Nepřemýšlel jsi o důvodu :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 29.11.02 13:16  Patria_old  (19589)

dividenda

O.K. Ale dovedeš si představit ten hukot, kdyby přišli všichni akcionáři ČEZu na VH?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  674.00  -0.30% 
 ČEZ  877.00  -5.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 096.00  +0.41% 
 GEN DIGITAL  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  254.00  0.00% 
 KOFOLA CS  300.00  -1.32% 
 KOMERČNÍ BANKA  770.50  -0.06% 
 MONETA MONEY BANK  99.70  -0.30% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 260.00  -0.52% 
 PHOTON ENERGY  43.30  -1.48% 
 PILULKA LÉKÁRNY  125.00  0.00% 
 PRIMOCO UAV SE  915.00  +0.55% 
 VIG  736.00  +0.68% 
Komodity online
 Ropa 85.32 USD 27.06   
 Zlato 2326.62 USD 27.06   
 Stříbro 28.96 USD 27.06   
 Káva 226.65 USD 27.06   
 Cukr 20.24 USD 27.06   
 Bavlna 74.57 USD 27.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.