Příspěvky nebo odpovědi uživatele Thomas from MonticeIIo









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Thomas from MonticeIIo. Výpis příspěvků 51 až 86 (86)


Téma: Akcie AAA

Opakuji

Denny přece nebude s předstihem nakupovat akcie do opčního programu, když ještě neví, zdali budou splněny podmínky pro jeho splnění. Co by pak s nimy dělal? To zdali byl splněn se dozví až po auditu výsledků za rok 2012, což bude někdy v březnu 2013. První možnost realizace opcí je po 30. dubnu 2013. Bude mít tedy celý měsíc duben 2013, aby akcie pořídil na thu. To je přece blbost. Akcie vydá jakmile se dozví, že podmínky motivačního programu jsou splněny, upíše je společnost a zaplatí z právního fondu. Pak je rozdá managementu v souladu s množstvím, které jim stanovil. Jestli management začne akcie prodávat na burze, bude asi záležet na kurzu, který bude v dubnu 2013.Nákup na burze nestihne a proto nepřipadá v úvahu.
 

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Opakuji

Jediný kdo se drží, jsou investoři na burze. Ty mluvíš o 100 Kč za akcii, Denny o 250 Kč a na burze je cena 25 Kč a nikdo nekupuje. Někde musí být očividně chyba?

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Opakuji

Námořníku, myslím, že nemáš pravdu. AAA mohou vydat nové akcie a z vytvořeného právního fondu, se upíši v rámci plnění opčního programu přímo společnosti. Pokud si ale chceš myslet, že si nejdříve nakoupí Denny zbývajících 1, 8 milionů akcií na burze a pak 3 milióny AAA a pak tu bublinu prodá Denny nějakemu troubovi (investorovi) za 100 Kč za akcií, tak sni dál. 

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Z čeho se to vykoupí?

Tato podmínka mě take zaujala. Dát si za podmínku kladné hospodaření po dobu 3let, je opravdu příliš "tvrdá" podmínka. Pro AAA asi těžko splnitelná, pokud má motivovat management k něčemu, co má být samozřejmé.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Z čeho se to vykoupí?

Jednou ale za to velmi komickou podmínkou splnění předchozího opčního programu bylo, že cena akcie na burze v Praze nesmí poklesnout 3 roky pod  4€. Není divu, že Denny je následně změnil, zrovna tak i podmínku poměr obratu a čistého zisku 1.9%, na "pouze" kladné hospodaření!!!  Nevím jestli pan Denny je opravdu takový snílek a nebo nedokáže odhadnout  realitu. Jaká varianta by byla pro akcionáře lepší, nemá smysl komentovat.

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Z čeho se to vykoupí?

Vzhledem ke změnám spojených s restrukturalizací společnosti komiseustanovená představenstvem přijala dne 19. 10. 2009 rozhodnutí,na jehož základě došlo ke změnám opčního programu pro střední management a klíčové zaměstnance skupiny AAA AUTO, na základě souhlasu dosavadních držitelů opcí. Každému držiteli bylo uděleno maximálně 200 000 akciových opcí za realizační cenu 0,5 EUR. Opce jsourealizovatelné nejdříve dne 30. 4. 2013 pod podmínkou, že následující výkonnostní parametry budou splněny: Společnost musí dosáhnout konsolidovaného čistého zisku (po zdanění) v letech 2010, 2011 a 2012.Jestliže konsolidovaného čistého zisku nebude dosaženo v jakémkoli z výše jmenovaných let, opce nebude možno realizovat. Počet držitelů opcí ke dni schválení tohoto programu činil 148 držitelů opcí, jimž bylyuděleny opce na celkem 2 983 000 kusů akcií, jenž tvoří 4,4 % celkového počtu akcií Společnosti.

Je možné, že v případě potřeby programu společnost akcie vydá, na valné hromadě to Denny odsouhlasil.

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Z čeho se to vykoupí?

Pane Carku*, jak bych  bod o zpětném odkupu akcií bral s rezervou. V programu valné hromady se u většiny společností takový bod, nechává schválit jako standardní nástroj. Rozhodně to nemusí znamenat, že se akcie budou na 100% nakupovat. Jsou firmy které to periodicky schvalují, ale nikdy toho nevyužijí. Těch důvodů proč to společnosti chtějí mít schváleno je více, snížení rozvahy (to u AAA nehrozí), obranu před převzetím (to také nehrozí), možnost části úhrady formou akcií při fúzi či akvizici (také asi nehrozí), motivační program....... Tipuji, že AAA to má jen pro případ, jakési připravenosti. Krom toho ze zákona se nesmí kupovat vlastní akcie nekryté vlastními financemi, takže i to je pro  AAA dost limitující, jelikož tato firma zrovna moc finanční hotovostí neoplývá. Spíše je třeba brát v úvahu vydání nových akcií. Zde bych viděl vyšší pravděpodobnost. AAA má v plánu expandovat a pokud by to rozjela ve větší míře, tak bude muset potřebu investic nějak řešit. Nedokážu odhadnout až jaké má možnosti  čerpat další bankovní úvěry (podle mě v současné době AAA za slušný úrok vzhledem k vysokému zadlužení, již moc bank nepůjčí).

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Bylo by toho více kdyby

Pane Carku*, opět nelze jinak než souhlasit. Denny by byl sám proti sobě, kdyby přestal inzerovat záměr nákupovat akcie AAA. Akcie by ztratila jedinou "pseudojistotu" s kterou je možno v budoucnu počítat. Je to "berlička" pro nedůvěřivé akcionáře, kterých zde musí být více než dost. O reálném kurzu bez Dennyho nákupů není třeba spekulovat. Tvrdím že pokud by kurz rostl jen díky nepodloženým PR článků managentu a nástřelu pohádkových zítřků, nikoliv kvuli ekonomickým úspěších v podobě růstu zisku, začne se zde nafukovat bublina. Jo proto být ve střehu a nenechat se zlákat jalovými sliby pana Dennyho. Pokud Denny dokáže předvést, že umí nejen snít, ale sny realizovat, budu důvod k růstu. Zatím nic takového nepředvedl, organický růst tržeb 5-10% který management oznámil na rok 2011, vyčkáváni na Maďarsko, hokus pokus v Rusku, otevření nových poboček, je zatím jako růst ziskovosti spíše kontraproduktivní.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Bylo by toho více kdyby

Pane Carku*, s Vašim konstatováním mohu souhlasit. Pan Denny je buď velký vizionář a nebo lhář. Prakticky ani jediná jeho vize, kterou avízoval nevyšla. Začlo to sliby při IPO, kdy sliboval růstový příběh akcie, zahraniční expanze a výplaty dividend. Nakoupil za miliardu nemovotosti v zahraničí, které mají dnes kvuli posílení CZK a poklesu tržní hodnoty polovoční cenu. Zbytek utratil za "expanzi" a ponechal jím řízenou a ovládanou společnost na pokraji bankrotu. Dnes je situace o něco málo lepší, firma se vrátila do černých čísel, ale silné cash flow jaksi stále postrádám. Řeči o vlastní leasigovce či zprostředkování pojištění mě nechává leda úsměv na tváři. Rusko bude velký oříšek, kde úspěch je předpokládaný tak na 50% a to ještě s výhledem několika let. Cena 54Kč v IPO byla minimálně o 40% vyšší než měla být a Denny to moc dobře ví. Proč ale nenakupuje intenzivně akcie okolo 25 Kč, které za 54 prodal, mi jasné není.

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Bylo jich víc.

ti vypadlo před 27 nějaké číslo, ne? Tohle je akcie za 200 minimálně :-)))))))) i bez Ruska

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Bylo jich víc.

Pane Carku*, zpráva to špatná není. Momentálně je ale předčasné hovořit, že ke spolupráci s PPF v Rusku dojde. AAA zatím neví, jak se byznys bude vyvíjet a s 300 kusy aut se nejedná o nic gigantického. Za druhé, podobných zpráv jsem od Dennyho slyšel již mnoho. Zatím se jich většina na realitu neproměnila. Podle výpisu z ČNB nakoupil Denny poslední akcie 8. 6 za cenu 23,5 Kč.  Lze proto usuzovat, že Denny asi větší růst v současné době neočekává.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Proč nechce Denny nad 23 5 nakupovat????

Zarazilo mě, že když jsem dnes prověřil insider nákupy akcií AAA, tak jsem zjistil, že Denny již týden nenakoupil ani kus. Poslední  nákup byl za 23,5 Kč. Že by bezhlavě nakupoval, tvrdit nelze. Pozoruji již delší dobu, že jeho taktika je nakupovat především při poklesech. Proto lze souhlasit s názorem pana Carka*, který již před časem na základě svého pozorování tvrdil, že Dennyho nákupy mají na růst akcie zanedbatelný vliv.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Proč nechce Denny nad 23 5 nakupovat????

AAA Auto Group N.V. / 34199203

Anthony James Denny

08.06.2011 00:00:00

Nabytí

Akcie

Otevřít

AAA Auto Group N.V. / 34199203

Anthony James Denny

07.06.2011 00:00:00

Nabytí

Akcie

Otevřít

AAA Auto Group N.V. / 34199203

Anthony James Denny

07.06.2011 00:00:00

Nabytí

Akcie

Otevřít

AAA Auto Group N.V. / 34199203

Anthony James Denny

07.06.2011 00:00:00

Nabytí

Akcie

Otevřít

AAA Auto Group N.V. / 34199203

Anthony James Denny

02.06.2011 00:00:00

Nabytí

Akcie

...

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Periere to TSL je ještě větší propadák jak tvé oblíbené ECM

A v čem by se se akciový svět proměnil, kdybych byl Periér? 

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Periere to TSL je ještě větší propadák jak tvé oblíbené ECM

Tak nevěř, je mi to skutečně jedno. Proč ti na tom tak záleží?

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Periere to TSL je ještě větší propadák jak tvé oblíbené ECM

Ne chtěl jsem napsat jak vypadá pořádná akcie po uvedení na burzu. Perier z mého počítače nepsal, ale pouze obchodoval, když se u mne zastavil při cestě z Vídně. Opakuji naposled, že potřeboval online kurzy a pak se zapomněl odhlásit.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Periere to TSL je ještě větší propadák jak tvé oblíbené ECM

pardon, mělo být duben 2011

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Thomasi ještě držíš svůj horký tip TSL ? - 30% za měsíc to je rekord :)

Nákupy jsi hlásil furt i na 26. Nějak si ale zapomněl nahlásit prodeje?

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Periere to TSL je ještě větší propadák jak tvé oblíbené ECM

Pokud chceš TSL srovnávat s AAA, tak je to krásná ukázka jak má akcie vypadat. TSL šlo na burzu v podobném období jako AAA. Jeho cena byla 10$ (nebudu do toho motat split 1:2), cena AAA byla 54 Kč. TSL  po krizi vzrostla  až na 33$ (ještě v dubnu 2010), tedy na více než třínásobek. Momentálně je okolo 20$. AAA se nezmohla dosáhnout ani poloviny upisovací ceny.  Na ecm se zeptej Periera.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Thomasi ještě držíš svůj horký tip TSL ? - 30% za měsíc to je rekord :)

Kdybych byl stejného charakteru jako ty, tak bych napsal, jak mě vykopl stoploss a jak jsem koupil zpět za 18,3$. Nebudu si vymýšlet, investuji své peníze a nemám ve zvyku lhát sám sobě. TSL stále držím, jen jsem ředil ještě před pádem na 18,5 a tak je má současná průměrná cena 21,5$. Investuji na 6-12 měsíců, takže tuto investici nemám důvod zatím zatracovat. Krom toho počty v % ti očividně nejdou.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Vy se chcete hádat to je jasné....

Námořníku, to má být vtipné? To snad frčelo včera. Co já vím tak v Hodoníně časový posun není?

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Vy se chcete hádat to je jasné....

Námořníku, ale to je jen shoda jmen, jsou tu dva Hejlové. Jeden jsi ty a druhý má v IP adresách jen Hejl.  Tak jestli to správně pozoruji,  ptáš se sám sebe.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Vy se chcete hádat to je jasné....

Ono to Rusko mi přijde, jak takový pokus. Vedení samo vlastně neví, na co se připravit. V Rusko systém autobazarů vůbec nefunguje a lidé si kupují/prodávají auta mezi s sebou. Těžko říci, zdali se vůbec dá prorazit a ty lidi přeučit na jiný systém. Těch 10% bohatých se na AAA vykašlou, ty se zajímají od nových Mercedesu výš. Těch zbývajících 90% populace na pořádný auta nemá. Pořádnými auty myslím, šunky do 2 tisíc €. Pokud je totiž v ČR průměrná cena vozu v AAA 4 500€, v Rusku to bude v lepším případě polovina. Spíš bych to viděl na starý Žiguli, Volhy a Moskviče. Nejak se mi nechce věřit, že expanze do Ruska přinese něco jiného, než pokles zisku. Nebylo by to poprvé kdyby management firmy AAA, v zahraničí neuspěl a šlo to z kapes akcionářů.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Vy se chcete hádat to je jasné....

Pane Carku, já za sebe mohu potvrdit Vaše slova a dodat, že s Námořníkem nelze hovořit vážně. Utopistické sny doprovázené přesvědčením, jsou jak ukázka z nějakého psychologického filmu. Nechci naznačit, že by nebyl s rozumem v pořádku, ale spíše upozornit na to, že se jedná o námořníkův  záměr. Cíleně zveličuje  stávající informace tak i vlastní odhady o společnosti AAA a snaží se využít neznalosti drobných akcionářů a podsouvat jim pohádky.V případě, že se mu někdo postaví a jeho názory zpochybní je zle. Jeho sebereflexe je rovna nule. Velmí chybný předpoklad jeho tvrzení reakce akcií na kurz po oznámení výsledků, si zde jistě pamatujete. Námořník očekával intenzivní růst k hodnotám 30 Kč. Jinou možnost nepřipouštěl, slengově to nazval Zelené peklo. Místo toho přišel propad z 26 na 23,5. Soudný člověk by alespoň doznal omyl. Námořník však "plave" dál a znovu láká, k nákupům s cílem ne 30 Kč, ale 40Kč a při srovnání s Vámi zmíněným Carmaxem i 400 Kč.

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Řádově však půjde o miliardy korun

Jestli si Denny nechá majoritu 10 let, tak je to do roku 2017. Ještě nechápu, s jeho příjmením, pokud byl jeho otec český emigrant do Austrálie, tak proč má jméno Denny a nejmenuje se třeba Anthony Vavra?

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Takže dnes to vypukne?

Povinný odkup se řídí až nabytím určitého podílu jedním akcionářem. Mám pocit, že v Holandsku je to při 90%. Nabídka na dobrovolné převzetí může vzniknout kdykoli. Tu může uskutečnit i Námořník, pokud vypracuje nabídku a splní legislativu. Myslím, že to schvaluje ČNB. Pravda to samozřejmě není, nevěřím, že by nějaký blázen chtěl převzít tak kontaverzní firmu jako je autobazar s ojetými vozy. Jediné co by v tomto směru mohlo přicházet v úvahu je splynutí s konkurencí. Např Esa + AAA, jenže nevím, jak by se k tomu postavily patřičné úřady, pravděpodobně by to neschválily.  A akvírovat nějaký bazárek v okresním městě, by Dennyho vyšlo asi dráž, než tam otevřít vlastní pobočky. Jsem přesvědčen, že neexistuje žádný investor, který by chtěl do AAA významně vstoupit, ač jak finanční nebo strategický spoluakcionář.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Vy se chcete hádat to je jasné....

Pane Václave, s KIT s Vámi souhlasím. Na vysoké zhodnocení čekám již 2 měsíce a zatím +cca5%. To mě příliš neuspokojuje. Včera celkem zajímavý atak v objemu 750tisíc akcií na 12,5$. Myslím, že bude ještě čas do této akcie naskočit. Sám si slibuji více růstu během prázdnin a podzima, kdy má firma přejít do kladných čísel v hospodaření. Měl by se snad objevit efekt jejich akvizic po celém světě. Pokavaď celkovou konsolidaci nepodělaj, nebo nevydají nové akcie, což by mě nepřekvapilo.Jinak budu spokojen do 12 měsíců na cenách 250-300 Kč. Pokavad´ to těch 250 nedá do 12 měsíců tak je to firma na klíček IT mozků

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Takže dnes to vypukne?

Těžko říci, kde je Námořník. Možná si zaplatil rychlokurz mongolštiny a má v plánu vyrazit do Mongolska, za účelem odposlechu jednání u ministerské jurty. Určitě nám ta odposlechnutá insider informace naservíruje z první ruky. Jestli to vezme i přes Austrálii to nevím.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Takže dnes to vypukne?

Pstruhu, když jsi takhle plaveš, neviděl si Námořníka? Jeho lod´se jmenuje AAA 1000

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Takže dnes to vypukne?

To by mohlo sedět, ale Denny je liška podšitá. Ten vychlastá a sežere všechno, hlavněkdyž je to zadarmo. Něco jsem zaslechl, že se připravil i na tuto variantu nedobrovolného zadržení v  Čolbonsanu. Udajně do toho proto zapojil zase jeho rodinu, mají to skupovat přes třetí osobu nějaký fond private equite v Melbourne, aby drželi kurz a mongolové viděli zájem. Jde o velký peníze, pokud do toho pujde ještě Warren Buffet, prý si založil účet ve Fiu, tak bude rvačka.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Takže dnes to vypukne?

Asi nejlépe to bude vědět Námořník. Mě se podařilo v mongolštině vygooglovat jen to, že se jedná o státem vlastněné fondy a že chtějí vyluxovat v nabídce spad, kobos i rémoska okolo 12 miliónů akcií. Chtějí mít zhruba 20% podíl. Prý zvažují i nabídku na dobrovolné převzetí. V této době  probíhá osobní jednání  Dennyho v Čolbansanu s ministrem financí Jumdžábinem. Cenové rozpětí na akcii má fond 10-12,5$.

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Michale Námořníku sáŇkaři Bobe Xenone

A co ti je potom, jestli mám nebo nemám akcie AAA? Zkoumej raději mé IP adresy a plácej o tom, jak za tebe dělam hnusný blogy.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Thomas Filip Perrier.... usvědčeni

Namlouváš si fakt blbiny, ale i tak nechápu kdyby to byla pravda, k čemu ti to je? Nebo se bojíš, že ti zhatím plány, vyplaším naivy a ty nevyděláš? Skoro mi to přijde, že máš strach a tak tu pleteš páté přes deváte. Těší mě, že ze mne děláš všemohoucího mága a démona, který dokáže vše. Blogy neumím, proxy neumím, držím se jen toho, že zde masíruješ za účelem vlastního prospěchu. Řekni mi jediný důvod, proč bych měl vytvářet nějaký blog a pak sem psát, že je tvůj?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

jak je to možné ?

Námořníku, máš to popletený. Měl by jsi se ve vlastním zájmu smířit s tím, že tu je vícero lidí, kteří tvé lži nebaští. Nemusím na tebe nikoho poštvávat, to bude nejspíš tebou praktikující taktika, když potřebuješ oblbovat místní retajl. Mě to bylo jasné hned, když jsi nedávno dával inzerci na tvoje portfólio, co rostlo 600% za rok. K tomu není co dodat, tvé naivní představy se s největší pravděpodobností nikdy realitou nestanou.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

jak je to možné ?

Já jsem tu stále, jen mě nebaví se s tebou štěkat. Rád diskutuji o akciích a né o blbostech.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie AAA

Halo hejle !

nějak mi komolíš nik

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 11:25 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  682.00  +0.74% 
 ČEZ  874.00  -0.68% 
 ERSTE  1 123.00  +1.72% 
 GEN(NORTON)  576.52  +1.14% 
 GEVORKYAN  256.00  -0.78% 
 KB  786.00  +0.45% 
 KOFOLA  302.00  -0.66% 
 MONETA  102.00  -0.20% 
 PHOTON  43.20  +0.47% 
 PILULKA  128.50  0.00% 
 PM  15 300.00  +0.13% 
 PRIMOCO   930.00  -0.53% 
 VIG  767.00  +1.32% 
Komodity online
 Ropa 85.38 USD 11:06   
 Zlato 2326.39 USD 11:06   
 Stříbro 29.21 USD 11:06   
 Káva 227.40 USD 11:06   
 Cukr 20.23 USD 11:06   
 Bavlna 73.16 USD 11:06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.