Příspěvky nebo odpovědi uživatele mrchodrap
Příspěvky nebo odpovědi uživatele mrchodrap.
Výpis
příspěvků
51
až
100
(1216)
20 lotu
Ale no tak, Sarko, vis prece, ze mira slusnosti na chatu je vzdycky o dost nizsi. Stejne tak jako za volantem :-))) Tam jsem taky sprostej jak dlazdic :-)))) Jen by me zajimalo, zda ten vysledek VH je pro lidi, co jsou v longu pozitivni nebo negativni. Pro mne osobne tam moc pozitiv neni.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie PHILIP MORRIS ČR
odprodano
Zdar. Taky me laka Tele, ale tech 440 je uz nejak moc. Snad se to zhoupne na 420 ci tak, abych nakoupil. Jsou jeste dva mesice, tak uvidim. Ale tady si myslim, ze se to podiva v budoucnu o dost vyse nez 7.000. Pokud ty odhady zisku do budoucna (kolem 900 na akcii) budou platit, tak 10.000 je podle mne vcelku dosazitelny.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
20 lotu
hehe, za 10 CZK by to znad koupil cely, ne? :-))))
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
20 lotu
Pamatuji si, jak tu pred par tydny nekdo kupoval 20 lotu za 150 a rikal, ze je to super cena. Jen jsem se chtel zeptat, zda ona osoba stale drzi nebo dokonce prikupuje. A ja se ji libi vysledek VH?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Ott zvítězil VH 8.7.09-vše schváleno SOS pouze s 20 tis akciemi
Koukam, ze Ott ma teda 3 hlasy (CEREM S.A a Ott&Co S.A). Tomu rikam transparentne sestaveny board of directors :-)))))))
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Ott zvítězil VH 8.7.09-vše schváleno SOS pouze s 20 tis akciemi
Kdes vzal tech 20.000 ks SOS ORCO?
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie NWR
Londýn nám šlape UP
Ja bych se nedivil i lepsim cenam. Za 60-65 bych do toho pri soucasnych podminkach asi vlezl.
Dosavadní doporučení:
určitě nečíst
(6)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie NWR
Hrůza
Nevim, jestli TA v tyhle dobe funguje. Ale vubec bych se nedivil, kdyby prisla jeste jedna celosvetova zalivka, nez nastane nejake slusnejsi recovery. Jinak NWR bude letos podle mne v minusu a pristi rok zatim vypada taky neslavne. Takze se tu spekuluje na dalsi roky. A jak moje FA ukazuje, tak za tech 80 je to jeste drahy.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(6)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie NWR
Hrůza
Ja to s radosti v prumeru za tech 120 vysypal (ta posledni varka sla i za 130) a ted cekam na slusnej nakup. S ohledem na vysledky za 1Q a vyhled na cely rok, mi ale nastup vychzi o dost niz, nez jsme ted. Za 60-65 bych o tom zacal premyslet.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
Nestrašte se
Buffetre, kde si prosim Te vzal to, ze Martik rozumi akciim??? :-))
Dosavadní doporučení:
přečíst
(3)
Vaše doporučení:
shrnuto jedinou větou :-)
Buffete, me top pripada, ze to proste nechces videt. Ja to chapu, ze me taky obcas mluvi pozice, ale po tech letech na burze si davam poradnyho majzla, abych se nekde nezalokoval a "nevytvarel" si argumenty. V Nemecku to uz klesa, ale samozrejme o dost min nez v USA. Ale samozrejme je to dano tim, ze ceny v Nemecku stoji stejne tak uz 10-15 let. Zatimco v Cechach to vyrostlo o mozna 100% za poslednich 10 let. Napriklad v cervnovym (6.6. -12.6) vydani The Economist je to pekne srovane, co se tyce sveta a Evropy. Zmeny cen realit v 1Q 2009 vs 1Q 2008: USA -19.1%, Britanie -11.3%, Irsko -10.7%, Dansko -10.5%, Nizozemi -10.2%, Spanelsko -6.8%, Francie -6.6%, Nemecko -4.4%, Svedsko -4.1%. Jedine Italie a Svycarsko v plusu. Mam kamose v Oslu, rikal, ze to tam klesa od vrcholu uz tak o 20% a prodat trva pekne dlouho. Sam jsem zil nekolik let v Helsinkach, leti to tam tak o 15-20% dolu od maxim. Kamoska nemohla prodat maly byt skoro rok. Musela jit s cenou pekne dolu. Tak mi dej jeden, jedinej duvod, proc by to u nas nemelo klesat, kdyz to vsude po Evrope klesa. Pripominam, ze ceny bytu v Praze jsou uz dost blizko cen Mnichova nebo treba Vidne. Berlin je uz levnejsi nez Praha. Vysvetli mi, kde na to budou ta super-bohata stredni trida behem krize brat, kdyz hypo ani ekonomika nejede?
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
shrnuto jedinou větou :-)
No takovej masakr jako schytali lidi se subprime mortgage v USA to asi nebude. Ty dostali klidne najednou urok 15-18%. Ale uz znam skoro deset pripadu z meho okoli, kdy lidi zjistujou, ze na tu hypoteku, co si pred rokem ci dvema vzali, najednou tak nejak nemaj, kdyz ksefty nejedou. A ani se nemusela menit urokova mira. A to nemluvim o lidech s podprumernymi prijmy. Podle mne nejvetsi sok zpusobi rust nezamestnanosti. Do konce roku padne par stredne velkych firem a spousta malych. Hlavne mimo Prahu to bude mit fatalni nasledky na ceny realit (napr. MB, Ostrava ci Olomouc).
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
shrnuto jedinou větou :-)
No slsyel jsem (takze jde o famy, ale obcas na nich byva kus pravdy), ze dost taky pomaha rustu prave vychodoevroska mafie (v sirsim slova smyslu) a jeji prani penez pres nakup a prodej nemovitosti u nas. Takze to muze mit "level effect" na to, jak drahe budou reality u nas vuci prijmu. Ale trend je ted podle mne na dva tri roky jasny - dolu! O kolik, to samozrejme nevim, ale tipnul bych si tak o 20%. Pripominam jen, ze v USA to spadlo od maxim v pulce 2006 cca o 33%. V nekterych mestech (Phoenix, Las Vegas, San Francisco) i o vic nez 50%. A nerekl bych, ze pokles je u konce, i kdyz posledni data S&P Case/Shiller indexu za duben mluvi o vyraznem zpomaleni poklesu. Ale leto byva (z nejakeho duvodu) so se tyce poklesu cen mirnejsi. Souhlasim s tim, ze takova bublina jako v USA u nas neni. Jen jsem zminoval, ze podle nekterych srovnani jsme na tom hur nez USA pred krizi. Podle jinych (napr. hypotecni zadluzenost domacnosti) jsme na tom samozrejme lip. Jen mi prijde trochu usmevne, kdyz tu lidi nevidi ten mozny (podle mne velmi pravdepodobny) pokles cen nemovitosti. Rust cen v minulosti vubec neimplikuje rust cen v budoucnosti (spis naopak - viz. USA i Evropa, kde staty s nejvetsim rustem klesaji ted nejrychleji).
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
shrnuto jedinou větou :-)
Hypoteky nepojedou v tom smyslu, v jakem v poslednich letech krmily rust cen. Jasne, ze nekdo si hypo vezme i letos a pristi rok. Ale aby nenastal pokles cen pri narustu nabydky, ktery nastal za posledni dva roky, tak musis mit urcity objem penez na nakup nemovitosti. Za prvnich 5 mesicu se letos pujcilo 32 mld., loni to bylo 49 mld, predloni 57 mld. Takze za dva roky poklesla poptavka o 40% (moc lidi nekupuje za cash obzvlaste ted). Nez poklesne nabidka - tj. az se prodaji stavajici nove postavene byty a spekulativne nakoupene v predchozich letech - tak to bude chvili trvat. Banky uz zdaleka nebudou pujcovat v pristich letech tak lehce jako predloni (a to jeste furt nepujcovaly tak hrozne jako v USA!!!). Naroste nezamestanost, takze lidi si ani pujcovat na byty nebudou chtit. Jeste se taky mluvi o tom, ze Husakovy deti uz byty maji a tak ted zacnou nastupovat mene pocetne kohorty. Podobne asi poklesne i migrace, takze i tenhle efekt na rust cen odezni. To vse znaci na mozny pokles cen.
A ta srovnani. Precti si treba zpravu CNB o financni stabilite. Pisou tam, ze o tom, jaky je pomer ceny bytu a disponobilniho duchodu. A pak si to srovnej s datama z USA.
A ta srovnani. Precti si treba zpravu CNB o financni stabilite. Pisou tam, ze o tom, jaky je pomer ceny bytu a disponobilniho duchodu. A pak si to srovnej s datama z USA.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
shrnuto jedinou větou :-)
Buffete, chtel bych mit Tvou jistotu, co se tyce cen bytu. Nektere srovnani ukazuji, ze CR je predrazeny jeste vic nez USA pred padem. Hypo dva tri roky vubec nepojede. Tak kdo bude kupovat to hafo postavenej a spekulativne nakoupenejch bytu?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie NWR
Máte tip na dnešní US consumers confidence?
Survey participants are asked to answer each question as "positive","negative" or "neutral". The preliminary results from the ConsumerConfidence Survey are released on the last Tuesday of each month at10am EST.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Hrozive pomale zotaveni
Hehe, to je jako bys rikal, ze pokud budou mit vsichni auto, tak skonci automobilovy prumysl. I kdyz se to nekomu nechce zdat, tak i reality jsou spotrebni zbozi. Ikdyz nestandardni.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Dekuji vsem
no je pravda, ze na ORCO se uz margin jen tak nepujcuje. Ale s ohledem na to, kolik vagonu uhli mel, tak bych si ani nedivil, kdyby tech 10k akcii drzel. A i za vlastni to bude velka prca.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Dekuji vsem
Hele, Olejari, kolik si prodelal na uhli? Teda jestli tohle kupujes zas na margin, tak uz s Tebou nesoucitim. Jednou muze soudnej clovek udelat chybu, ale pokud se nepouci z takoveho masakru jako byl na NW, tak si uz doslova a do pismene "nepoucitelnej" :-))
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
upis
Takze obligace odepises a akcionari si muzou uzivat zisku, hehe :-))))) To urcite kazdej soud odklepne :-)))))) Fakt si me pobavil :-)))) Asi si pujdu zalozit nejake s.r.o. a hned vydam nejak obligace :-)))) Jinak se pise "vyssi" a ne "vyzsi" ;-)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
upis
Presne tak. ORCO je v podstate zdrava firma. Zadny dluhy a developing jede tenhle rok jak po masle. Tisice prodanych bytu, zadne problemy s refinancovanim dluhu. Zadne propousteni. Zadne snizovani NAV. Nic takoveho ORCO nepostihlo.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(10)
Vaše doporučení:
Popoledni hlaseni
Prosperita a Burda klidne mohou verit 500, ale pro sebe a ne pro ostatni :-)))
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Poledni hlaseni
Pripomina mi to jednoho z NWR, ktery nedavno nakoupil na margarin za 135 a pak prodaval tesne pred margin callem za 88. Myslim, ze toho mel 5 vagonu, cili za cca. 3 mega a pres mega na tom prodelal. Behem 2-3 tydnu. Cely jeho strategie byla postavena na tom, ze "to pod 100 uz nikdy nebude". Po zpravach za poslednich par mesicu jsem rad, ze jsem z ORCO vystoupil s mensi ztratou kolem 190. Reality se budou vzpamatovavat jeste pekne dlouho. Viz. treba posledni zprava o fin. stabilite od CNB.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(7)
Vaše doporučení:
Poledni hlaseni
Slusny. Jestli jsi nakupoval pres BJ, tak mas poplatky 12.900 - pekny. Na zpatek to samy, takze kluci od BJ se na Tobe vezmou bratru 26 papiru. Navic si koupil 10 z 13 lotu. To je ukazuje, ze bez Tebe by to letelo jeste niz.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(5)
Vaše doporučení:
Otazka
Blbost. Kup to vsechno najednou nebo Ti ta cena jeste spadne a budes to mit levnejsi.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Otazka
Dej to tam vsechno najednou.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie NWR
Sobotka: ČSSD chce obnovit progresivní zdanění příjmů (ČTK)
Jooo, asi mas pravdu. Ale vetsina lidi jim neunikne. Na druhou stranu, moc to statu nepomuze. Musis zdanit stredni tridu a to si socani nelajznou. Uprimne, danova progrese funguje ve vetsine zapadnich zemi. Maji treba i Staty a docela hustou. To neznamena, ze bych volil socany. Jen me prijde, ze to, co zavedlo ODS bylo malinko moc. Obzvlaste kdyz se diky stropum z pojisteni a vypoctu dane ze superhrube mzdy se stalo daneni nad 80.000 za mesic regresivni. Pozor, nemluvim o primem efektu stropu pojisteni, ale druhotnemu efektu, jelikoz ve vysokych pasmech se uz neplati pojisteni a tak je i hruba mzda danena jen 15%. Ciste teoreticky, clovek s prijmem 10 milionu mesince, by platit jen o neco malo nez 15% ze sve hrube mzdy. Lide s platem kolem 100.000 mesicne plati dane onech cca. 22%. To mi prijde preci jenom moc.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
200 zas brzy
S ohledem na psoledni zverejnenou zpravu CNB a na posledni vyvoj na hypo trhu (tj. sazby nejdou dolu a banky nepujcujou a pujcovat jen tak nebudou) bych to nevidel zas tak ruzove. Majetek v ORCO jeste je, ale ted jde o to, jak rychle ho bude ORCO prozirat a za jak dlouho zase zacne neco "tvorit". Ja si osobne myslim, ze to brzo nebude. A ten horizont se cim dal tim vic oddaluje.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie ČEZ
Dotaz
Kde se daji najit vysledky zaverecnych aukci BCPP. Nejak se s tim zabyvam dlouho na to, jak by to melo byt jednoduchy. Dik.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie NWR
Dementni dotaz
Sorry za nej.
Ale kde se daji najit vysledky zaverecnych aukci BCPP. Nejak se s tim zabyvam dlouho na to, jak by to melo byt jednoduchy. Dik.
Ale kde se daji najit vysledky zaverecnych aukci BCPP. Nejak se s tim zabyvam dlouho na to, jak by to melo byt jednoduchy. Dik.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Cituji ze Zpravy o financni stabilite 2008/2009 od CNB
Trendy na domácím trhu nemovitostí, které předchozí Zpráva o fi nanční stabilitě
2007 označila za rizikové, působily i v roce 2008. Rychlý růst cen nemovitostí se
nadále projevoval u všech typů rezidenčních nemovitostí. Podíl cen bytů a průměrných
mezd se ke konci roku 2008 pro většinu regionů pohyboval blízko svých historických
maxim. Možnost nadhodnocení cen bytů v relaci ke schopnosti domácností
splácet úvěry na bydlení z jejich příjmů je tak pro následující období nemalým
rizikem. Ke konci 1. čtvrtletí roku 2009 se objevily signály absolutního poklesu cen rezidenčních nemovitostí, nelze vyloučit i jejich výraznější pokles.
2007 označila za rizikové, působily i v roce 2008. Rychlý růst cen nemovitostí se
nadále projevoval u všech typů rezidenčních nemovitostí. Podíl cen bytů a průměrných
mezd se ke konci roku 2008 pro většinu regionů pohyboval blízko svých historických
maxim. Možnost nadhodnocení cen bytů v relaci ke schopnosti domácností
splácet úvěry na bydlení z jejich příjmů je tak pro následující období nemalým
rizikem. Ke konci 1. čtvrtletí roku 2009 se objevily signály absolutního poklesu cen rezidenčních nemovitostí, nelze vyloučit i jejich výraznější pokles.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie NWR
Tak dnes to bude masakr
To je asi jasne. Tak o 2-3% dolu to s nejvetsi pravdepodobnosti pujde. DJ na futures zas dalsich 60 bodu dolu a Asie cela ruda. Nicmene se stale myslim, ze tvrdsi propad jeste prijde. Az se zacnou odkryvat dalsi kostlivci v Evrope a v USA zacnou mit banky problem s jinymi nez hypo uvery. Banky pujdou prvni a pak selektivne firmy v problemech a pak firmy zavisle na spotrebacich a na ne navazane firmy.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie NWR
Krize uz konci :-))))
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie NWR
dávám tomu rok a půl max :-)))
Nevim, proc se o tom bavime tady - spis by to sedelo na ORCO - ale budiz. Je jasne, ze hypoteky tahly trh nahoru a ted ho tahnou dolu. Na byt v cashi jen tak nekdo nema. Banky by sice pujcovali, ale jen super-bonitnim klientum, a tech moc neni a bude jich s narustem nezamestnanosti jeste min. Zpravy o tom, ze trh v Praglu tahnou cizinci, jsou asi deset let stare. Za poslednich par let nedelaji cizinci ani 10% objemu obchodu v Praze. Mimo Prahu jeste min. Ale i ti jsou ted pekne zaskoceny. Znam nekolik pripadu, kdy obyvatele byvaleho SSSR zaplatili i na nekolik bytu zalohu a cekali, ze to se ziskem prodaji. Termin doplaceni zbytku ceny se blizi a byty se nemohou prodat ani za puvodni cenu. Co ted? Zkusit prodat pod cenou nebo vratit byt a prijit o 10% zalohu. Hypo nedostanou, ikdyby se rozkrajeli. Ale ani developer z toho nema radost. Kdyz mu byt vrati, bude mit dost problem ho strelit i za 90% puvodni ceny. Takze prodela. Jedini, kdo z toho ma radost jsou potencionalni kupci vcetne me. Ale souhlasim s tim, ze na dalsi rok jsou v Cechach reality zapikany. A uvidime vice slev a bytu "IHNED K NASTEHOVANI" apod.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie NWR
Proč by měly indexy růst?
Proc by to nemelo rust?
Jednak jelikoz akcie by meli byt ohodnocovany na zaklade zisku, tak jsou samozrejme daleko volatilnejsi nez hospodarstvi. Tj. kdyz klesne hospodarstvi o 5%, tak akcie mohou klesnout o 50% ale i vic. Samozrejme to funguje i naopak pri rustu.
Nevim, kdes vzal, ze hodne investoru veri, ze uz je konec. Ja osobne si myslim, ze je to zpusobeno hlavne politikama. Ti hlasi, ze uz je konec, a veri tomu, ze ten konec tak privolaji. Urcity efekt to ma, ale rekl bych, ze ted jsme v takove slamastice, ze ani kecy politiku nepomuzou. Podle mne jsme jeste neprosli celym ocistnym procesem. Jeste podle mne padne nekolik bank a velkych firem.
Dalsi vec je, ze riziko se alespon na dva tri roky zacne daleko jinak ohodnocovat. Podivej se na hypo sazby. V americe jsou nulove uroky FEDu a pritom hypo sazby jsou u 6%. Casi, kdy se pujcovalo za min nez procento nad LIBORem jsou alespon na par let pryc.
Prumysl nejede ani diky srotovnemu ani diky hromadnym zasahum statu. Pokud to vydrzi dele, tak zacnou mit problemy staty se splacenim dluhopisu a pak teprve zacne zabava.
Proto nevidim nejak moc duvodu pro rust nebo alespon pro zdravy rust. A do nezdraveho rustu ja investovat nebudu idkybych si mel par mesicu trhat vlasy, ze mi to ujelo.
Jednak jelikoz akcie by meli byt ohodnocovany na zaklade zisku, tak jsou samozrejme daleko volatilnejsi nez hospodarstvi. Tj. kdyz klesne hospodarstvi o 5%, tak akcie mohou klesnout o 50% ale i vic. Samozrejme to funguje i naopak pri rustu.
Nevim, kdes vzal, ze hodne investoru veri, ze uz je konec. Ja osobne si myslim, ze je to zpusobeno hlavne politikama. Ti hlasi, ze uz je konec, a veri tomu, ze ten konec tak privolaji. Urcity efekt to ma, ale rekl bych, ze ted jsme v takove slamastice, ze ani kecy politiku nepomuzou. Podle mne jsme jeste neprosli celym ocistnym procesem. Jeste podle mne padne nekolik bank a velkych firem.
Dalsi vec je, ze riziko se alespon na dva tri roky zacne daleko jinak ohodnocovat. Podivej se na hypo sazby. V americe jsou nulove uroky FEDu a pritom hypo sazby jsou u 6%. Casi, kdy se pujcovalo za min nez procento nad LIBORem jsou alespon na par let pryc.
Prumysl nejede ani diky srotovnemu ani diky hromadnym zasahum statu. Pokud to vydrzi dele, tak zacnou mit problemy staty se splacenim dluhopisu a pak teprve zacne zabava.
Proto nevidim nejak moc duvodu pro rust nebo alespon pro zdravy rust. A do nezdraveho rustu ja investovat nebudu idkybych si mel par mesicu trhat vlasy, ze mi to ujelo.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie NWR
Proč by měly indexy růst?
Jo, jo, Vsude je hrozne moc penez :-))))))
Tady v tom clanku je to kompletne popsano :-)))
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/penize/clanek.phtml?id=639699
/>
Tady v tom clanku je to kompletne popsano :-)))
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/penize/clanek.phtml?id=639699
/>
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie NWR
synci a děvuchy
No ja to vidim tak, ze nejaky rychly recovery teda ani nahodou nebude. Vcera jsem se naposledy pobavil odhadem vyvoje ekonomiky podle Erste. Cekaji letos ceske HDP -1.7%. Hehe, a pak vyleze statistika za prum. produkci za duben (kdy uz jelo nemecke a dalsi srotovne na maximum) a je to o -23.4%. Ja si osobne myslim, ze ani USA ani zapadni Evropa nejak moc rychle nezazije silnejsi rust diky tomu, ze minimalne tri ctyri roky si lidi budou pamatovat, ze chudejm se nema pujcovat na baraky a novy auta. Za par let prijdou tvrde problemy s deficity, jelikoz najednou investori zjisti, ze oni ty staty na tom nejsou nejak ruzove. A ktera politicka garnitura bude chtit brutalne skrtat vydaje? Nezamestnanost vyroste v zapadni Evrope pres 10%, takze jediny, co bude moc rozjet rust bude export a vlady. Export ale nebude nic moc, jelikoz nadnarodni spolecnosti z casti vyuziji krizi a presunou se do levnejsich casti sveta (tady jedine vidim nejaky pozitiva pro nas a CEE countries). Jinak reality jsou tak na 5-10 let zapikany. Jsou tam daleko vetsi cykly a hypo boom se ted par let konat nebude. Az zkrachuje par vetsich developeru, tak to klidne muze spustit mensi paniku na trhu. A jeste jedna vec. Brzo zacnou jit do kelu dalsi uverovy produkty - spotrebaky, firemni uvery, kreditni karty apod. Nejenom v USA, ale i v zap. Evrope a i v Cechach. Takze druhej sok pro banky. Secteno a podtrzeno, ja teda svetlo na konci tunelu jeste ani nahodou nevidim.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(8)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie NWR
jeanet
Sakra, taky mam nejaky dolary - dokonce v uhli - ale nejak to neroste, tak co je??? :-))
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie NWR
jeanet
Vona jako uz TA zacina fungovat? Ja myslel, ze kdyz mamu tu kriiizu, tak prej nic nefunguje - ani selskej rozum.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie NWR
moudrá slova vůdce :-))
Pamatuji si, ze Paroblb a jeho ekonom "Velka huba" (bohuzel Havla osobne znam z fakulty a to co ted obcas vyjde z jeho pusy fakt zaboli) rikali vajecnemu komandu, ze se muzou klidne rozkrajet, ale ze ty volby do Europarlamentu stejne vyhrajou. Hmmmm, zadne krajeni na radu nemuselo prijit :-)))) Jinak ja tipoval 5-10% pro ODS. Skoda, ze se na to nedalo nekde sazet, takova trefa se mi uz jen tak nepovede. Bohuzel na podzim to nebude asi tak optimisticke.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie NWR
WallMart hlásí start konjunktury
No nevim, jestli rust prodeje nejlevnejsiho zbozi je prvnim znakem konjunktury. WalMart krizi nebyl zasazen nebo na ni dokonce vydelal diky presunu spotrebitelu od drazsich znacek k levnejsim. Takze jeho expanze by se taky dala brat jako jeste vetsi presun k levnejsimu zbozi a tedy vetsi problemy drazsich obchodu.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie TELEFÓNICA O2 C.R
Tak zacinam pomalou premyslet o nakupu
Pekne jste tu vyklesali! I kdyz jeste jsem se poradne nerozhodl, protoze cekam jeste velky vyplach. Celosvetove a dost brzo.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(5)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie NWR
takhle pred volbami to maj asi socialisti radost..
Pokud si vzpominam, tak loni pred krizi GS vydali zpravu, ze ropa bude 200 USD :))
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie NWR
NWR strong buy
Psal jsem snad, ze jsi idiot? Ja si osobne myslim, ze dolar pujde taky do kytek. A 10 az 20% je podle mne malo. Ale nejak nechapu, proc by oslabeni dolaru melo mit nejaky vliv na ceny uhli a ropy v eurech potazmo v korunach? Velka cast sveta jeste furt obchoduje v dolarech. Navic NWR pujdou s posilovanim koruny naklady na tezbu nahoru. Takze ten efekt fakt nevidim.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie NWR
Prumyslova produkce v dubnu -23.2%
Hmmmm, a kolik se vyrabelo letos v dubnu a kolik loni v dubnu?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie NWR
Prumyslova produkce v dubnu -23.2%
Hmmm, takze i pres nemecke srotovne, ktere v dubnu funguvalo na plno, je produkce -23.2%. Bum, ktery zlepsil vysledky za brezen IS OVER. Proto nevidim ja zatim zadny znamky oziveni. Ted se zacne projevovat efekt rostouci nezamestnanosti a lidi prestanou kupovat auta i se srotovnym. Pak se asi vlady rozhodnou pro zachranu automobilek tim, ze ty auta zacnou rozdavat misto socialni podpory, ne? Jinak v Nemecku je toho jeste dost - myslim, ze to zvedli z 1.5 mld. na 5 mld. EUR (cili 2 mil vozu celkem). Ale zda to lidi vyuziji je jina otazka. Zajimalo by me, kolik lidi v Nemecku ma auto stary 10 let a v souucasne dobe si chce koupit novy. Plus kolik asi ma Skoda na Fabii, kterou prodava za 5.000 euro + srotovne?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie NWR
Prumyslova produkce v dubnu -23.2%
Srotovne konci a ted teprve zacnou automobilkam problemy.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie NWR
NWR strong buy
Jsem asi blbej, ale kdyz pujde dolar do kytek, tak cena NWR v korunach pujde v dolarech hodne nahoru. Tak kde se objevi ten rust v korunach? :-)))
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie NWR
Poplatky Party v KOBOSu
Tak uz me nastvali tak, ze jsem jim napsal email. Maji tam brutalni "zuby", takze vyssi objemy jsou prekvapive znevyhodneny. (obchod za 50.000 je poplatek 250 Kc a obchod za 100.000 je poplatek 550 Kc a jde to podobne idiocky az do pul milionu). Maji tam ty pasma jeste nasteveny z minula a pak snizili jen ty procenta, ale uz se na to nikdo nekoukl, ze tam jsou takovy kraviny. Napsali mi zpet, ze se to stava pri "pravidelnem prehodnocovani" :-))) ale ze ted o zmene poplatku neuvazuji. No bylo to od Costumer Relationship Manager - takze je videt, ze ta holka nevi, co by si uz vymyslela. Pokud to nekoho stve jako me, tak bych je zacal trochu bombardovat, treba to bude mit efekt jako Paroubkova vajickova valka :-))
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
X
Názory a diskuze
Burza Prime 16:28 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT CZ GROUP SE | 677.00 | +0.45% |
ČEZ | 880.00 | +0.34% |
ERSTE GROUP BANK A | 1 104.00 | +0.73% |
GEN DIGITAL | 570.00 | +0.89% |
GEVORKYAN | 258.00 | +1.57% |
KOFOLA CS | 304.00 | +1.33% |
KOMERČNÍ BANKA | 782.50 | +1.56% |
MONETA MONEY BANK | 102.20 | +2.51% |
PHILIP MORRIS ČR A | 15 280.00 | +0.13% |
PHOTON ENERGY | 43.00 | -0.69% |
PILULKA LÉKÁRNY | 128.50 | +2.80% |
PRIMOCO UAV SE | 935.00 | +2.19% |
VIG | 757.00 | +2.85% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 28.06.2024 | |
USD americký dolar | 23.386
![]() |
AUD australský dolar | 15.568
![]() |
GBP britská libra | 29.573
![]() |
BGN bulharský lev | 12.798
![]() |
EUR euro | 25.030
![]() |
HUF maďarský forint | 6.334
![]() |
NOK norská koruna | 2.196
![]() |
PLN polský zlotý | 5.810
![]() |
CHF švýcarský frank | 25.976
![]() |
TRY turecká lira | 71.145
![]() |
Komodity online | ||
Ropa | 84.94 USD | 28.06
|
Zlato | 2323.94 USD | 28.06
|
Stříbro | 29.09 USD | 28.06
|
Káva | 227.58 USD | 28.06
|
Cukr | 20.31 USD | 28.06
|
Bavlna | 72.70 USD | 28.06
|
Zobrazit sloupec