Příspěvky nebo odpovědi uživatele EmBu









Příspěvky nebo odpovědi uživatele EmBu. Výpis příspěvků 51 až 100 (108)


Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (7) 26.04.18 16:28  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Už znáte budoucího nového vlastníka SLAVIE ??

Že by Pelé? :-D

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 26.04.18 12:23  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Nevěsta je připravena

Ještě uvidíme. jak se TW k CETV postaví. Starat se o ni teď dlouho nemusí. Může ji i prodat za slabší cenu. Myslím, že její rozhodování hodně ovlivní i výsledek soudu o možnost sloučení s ATa.T. To se asi zatím u nás dost přehlíží.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (15) 26.04.18 12:08  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Rychlý prachy

I případní zájemci teď budou počítat se zesílenou potřebou TW rychle se CETV zbavit prodejem. A od toho se asi taky bude odvíjet cena, která může být pro akcionáře i citelně nízká. Škoda, že nevyšel prodej Číňanům. Takové ceny se nedočkáme. Vliv na rozhodnutí co a jak bude TW s CETV dělat, bude podle mě mít rozhodnutí soudu ve věci možnosti té fúze s ATa.T.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (15)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 26.04.18 11:50  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Trochu sviňárna ne?

Přesně tak. TW se s tou Cetkou dlouhodobě jen trápila, nalila do ní dost peněz i nervů. (Teď jen doufejme, že TW nenapadne se všech těch akcií, které z ní asi stále ještě nechtěně udělají nadpolovičního vlastníka, rychle zbavovat. Nebo že honem nenabídne CETV k prodeji za nízkou cenu. Může do toho promluvit i rozhodnutí soudu ohledně té fúze.)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (2) 26.04.18 03:16  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Já pamětník

TW zřejmě stále drží 105 mil. warrantů, které by mělo směnit do 2.5. za akcie. Doufejme, že si je ponechá, i když to už bude znamenat nadpoloviční vlastnictví CETV, o které údajně vůbec nestojí. Veřejnost měla ještě začátkem roku asi 5 mil. warrantů (jde samosebou o všechny akcionáře, kteří měli k tomu rozhodnému datu aspoň 63 akcií CETV). Kolik je jich směněných nevím a nikdo samozřejmě neví výsledné číslo - to bude jasné až 2.5. CETV se dušuje, že všechny peníze utržené směnou, stejně jako další zisky půjdou na snížení dluhu. Vůbec nevím, jakouže vidinou mé konstrukce to Luigi trpí - já v tomto ohledu žádnou nemám a ani mít nemůžu. A nerad Luigimu kazím tu radost, ale žádnou vlastní konstrukci splácení dluhu CETV tentokrát nestvořil ani on. Je to z několika oficiálních prohlášení dávno známá konstrukce vedení CETV. Není důvod těm úmyslům nevěřit, je to přece existenční zájem společnosti. Otázkou ale je, do jaké míry se to bude dařit. O nějakých procentech bude možné mluvit pravděpodobně teprve v 2. polovině příštího roku - po splacení té splátky dluhu, která měla být splacena už minulý rok, ale CETV dosáhla dvakrát jejího odkladu - naposled z letošního listopadu na květen r. 2019 (neříkám, že je jí to na škodu, i když se tím přidala další suma úroků a nejistota z časového hlediska) a po splacení ještě vyšší splátky vzápětí (termín splacení v témže roce). Věřím, že CETV se alespoň po prodeji aktiv na Balkáně bude snažit splácení urychlit. Vývoj TED - spreadu, který se jak už rtu bylu zmíněno, během půl roku dvojnásobně zvýšil - za hranici, kterou už ekonomové pokládají za ukazatel počínajícího krizového vývoje, optimismus silně zadlužených společností nijak nepodporuje 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (3) 25.04.18 17:46  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

hrozba pro kurz - vyprodávání akcií získaných směnou warrantů (hlavně v US)

Bylo by lepší, kdyby očekávání trhu nebylo až tak optimistické. Když potom dojde k jeho naplnění, s kurzem to moc, nebo spíš vůbec nepohne,  a když je nižší, může jít i dolů. i když výsledky jsou i tak dost dobré. A je tu zřejmě důležitá, velká neznámá, jak se budou chovat majitelé těch levně nabytých akcií směnou warrantů. Kolik jich vlastně je (resp. kolik zbývá warrantů)? Asi ještě počertech hodně. Jestli po výsledcích začnou na burzu útočit výprodeji, tak budou kurz možná i delší čas srážet, i kdyby byly ty výsledky nad očekávání. Myslím, že venku je mnohem víc těch, kteří nespoléhají na to. že hliněné cihly vepřovice se určitě a brzy promění v cihly zlaté. Takže ten prodejní tlak se dá čekat. (Už poklesy kurzu před výsledky jsou asi příznakem, že se jich někteří pro jistotu zbavují. I trojnásobný zisk je přece pěkný.) 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (1) 25.04.18 10:48  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Uvidíme asi až v létě

Ale psalo se, že spol. TW se do oficiálního nadpolovičního vlastnictví CETV jít moc nechce. Teprve uvidíme, jak se to bude řešit.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (1) 25.04.18 10:25  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

posuneme se konečně výš??

Ale snad se dá věřit, že to tentokrát aspoň nebude raketa letící opačným směrem. :) (Jak se to už jednou po předvýsledkových předpovědích rakety stalo.)

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (1) 25.04.18 09:51  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Uvidíme asi až v létě

Asi před měsícem se uvádělo, že TW má více než 100 mil. warrantů a veřejnost ještě 5 milionů. Nevím, kolik jich veřejnost vlastní aktuálně. V kolech probíhala směna údajně jen u nás (už po 2. kole (koncem r. 2016) se psalo, že warrantů už je u nás minimum, teď běží poslední, tuším 5. kolo. Ale venku údajně směna probíhá kontinuálně.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 25.04.18 09:33  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Uvidíme asi až v létě

Ano, správně je: 1000 warrantů při držení necelých tří tisíc akcií. V tom počtu jsem se zmýlil. Pardon, omlouvám se.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (2) 25.04.18 09:23  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Uvidíme asi až v létě

Jo, v tom počtu jsem se zmýlil. Omlouvám se.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (2) 24.04.18 20:04  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Uvidíme asi až v létě

Když tak si na google zadej třeba Cyrrus CME Nejhorší scénář odvrácen (je to v PDF) - tam to najdeš.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 24.04.18 19:53  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Uvidíme asi až v létě

Bylo jich málo. Před vyhlášením výsledků za 3.Q/2013 kurz CETV vystoupal sice na asi120 Kč (na zač. r. tuším jen 70 - 80Kč), ale pak nastal hromadný výprodej, takže kurz nakonec spadl až ke 40 Kč), protože firma ohlásila neschopnost nadále splácet dluh. Takže držet nebo dokonce kupovat takové akcie bylo velké riziko. A možné je taky to, že celkový počet warrantů byl vymezen, to nevím. Ale odborné kruhy si přece nebodou něco vymýšlet. :-) Opakuji, že to, co uvádím jsou fakta.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 24.04.18 19:33  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Uvidíme asi až v létě

Bože bože. poměr 1:1. o kterém mluvím, snad neznamená, že za1 warrant je 1 akcie? A přečti si pozorně také to další. Pokud nevěříš, najdi si to v odborném zdroji. Je to jednoduché. Na své dojmy nespoléhej.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 24.04.18 19:00  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Uvidíme asi až v létě

... nabízí ... (překlep)

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (1) 24.04.18 18:56  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Uvidíme asi až v létě

Já myslím, že se to vztahuje na všechny, kdo nabízy fondy klientům. I naprostá většina bank je soukromá. (Něco jiného je samozřejmě osobní portfolio, to fond samosebou není ) .-) 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (5) 24.04.18 18:49  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Uvidíme asi až v létě

jeden dluhopis a uvedený počet warrantů

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (2) 24.04.18 18:33  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Uvidíme asi až v létě

Opakuji: Na 62,5 ks již vlastněných akcií CETV připadlo 21.165 ks warrantů směnitelných v poměru 1:1 za akcie CETV v hodnotě 1USD/ks. A kdo měl násobky toho základního poštu vlastněných akcií, dostal stejné násobky počtu warrantů. zhledem k tomu, že bankrot se tehdy zdál být takřka neodvratný, bylo akcionářů CETV málo. Ale zřejmě si do rozhodného dne mohli akcie přikoupit. (Ta 2. zpráva s tím v rozporu není.)

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (1) 24.04.18 18:15  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Uvidíme asi až v létě

Kdybych napsal, že tím důvodem bylo snížení dluhu, tak to bys naopak zpochybnit měl, protože tím se  samosebou dluh snížit nemůže. Důvodem byla neschopnost CETV splácet dluh normálním způsobem. Nevím, nač mě to odkazuješ, ale to ani já, ani kdokoliv soudný číst nemusí. Protože to, co tvrdíš, a chceš dokonce podkládat jakýmsi "výpočtem" z hlediska té neuvěřitelné "férové ceny" je, nezlob se, kolosální pitomost odporující nejen skutečnosti, ale i veškeré logice. 
Takže i proto, any tomu tady snad nezačali věřit ti méně soudní, uvádím následující holá a nezvratná fakta:Na přelomu r. 2013 a 2014 přijala spol. CME k odvrácení úpadku z neschopnosti nadále splácet dluh tato opatření týkající se držitelů jejích akcií:

Stávající akcionář obdrží za každých 62,5 ks svých akcií jednu jednotku s právem na:

1. Nákup dluhu CME s jistinou 100 USD, se splatností do r. 2017 a úrokem 15%.

2. Obdržení ZDARMA 21.168 ks warrantů opravňujících majitele směnit je v dalším čtyřletém období v poměru 1 : 1  na akcie CME za cenu 1 USD/ks.

To znamená, že kdo vlastnil např. dvojnásobek té jednotky akcií (125 ks), ten dostal ke koupi dva dluhopisy a dvojnásobek warrantů (tj.42.330 ks) atd. atd. K zisku 1 milionu warrantů stačilo tedy vlastnit do rozhodného data necelé 3000 akcií.

Doufám, že další, zbytečné diskuze o těchto faktech se ušetříš.

 

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (1) 24.04.18 18:13  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Uvidíme asi až v létě

Kdybych napsal, že tím důvodem bylo snížení dluhu, tak to bys naopak zpochybnit měl, protože tím se samosebou dluh snížit nemůže. Důvodem byla neschopnost CETV splácet dluh normálním způsobem. Nevím, nač mě to odkazuješ, ale to ani já, ani kdokoliv soudný číst nemusí. Protože to, co tvrdíš, a chceš dokonce podkládat jakýmsi "výpočtem" z hlediska té neuvěřitelné "férové ceny" je, nezlob se, kolosální pitomost odporující nejen skutečnosti, ale i veškeré logice. 
Takže i proto, any tomu tady snad nezačali věřit ti méně soudní, uvádím následující holá a nezvratná fakta:Na přelomu r. 2013 a 2014 přijala spol. CME k odvrácení úpadku z neschopnosti nadále splácet dluh tato opatření týkající se držitelů jejích akcií:

Stávající akcionář obdrží za každých 62,5 ks svých akcií jednu jednotku s právem na:

1. Nákup dluhu CME s jistinou 100 USD, se splatností do r. 2017 a úrokem 15%.

2. Obdržení ZDARMA 21.168 ks warrantů opravňujících majitele směnit je v dalším čtyřletém období v poměru 1 : 1  na akcie CME za cenu 1 USD/ks.

To znamená, že kdo vlastnil např. dvojnásobek té jednotky akcií (125 ks), ten dostal ke koupi dva dluhopisy a dvojnásobek warrantů (tj.42.330 ks) atd. atd. K zisku 1 milionu warrantů stačilo tedy vlastnit do rozhodného data necelé 3000 akcií.

Doufám, že další, zbytečné diskuze o těchto faktech se ušetříš.

 

 

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (3) 24.04.18 15:11  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Uvidíme asi až v létě

To myslíš vážně? Ty warranty CETV potřebovala k záchraně společnosti před úpadkem podílem TW a veřejnosti na dluhu především uplatnit! Resp motivovat patřičně veřejnost i TW k tomu, aby byli ochotni ten fakticvký podíl na dluhu převzít.  A jen blázna by mohly "přilákat" takové podmínky! Zvlášť když aktuální kurz akcií CETV se v době, kdy se o tom rozhodovalo, a kdy byly warranty připsány motal kolem 2 USD. Ano. těch 100 USD za dluhopis, byla samozřejmě podmínka získání warrantů, ale všechni ti, kteří do jistého data vlastnili určitý malý počet akcií CETV (teď už si nevzpomínám kolik - myslím, že jen pár desítek) za to měli nárok na tisíce warrantů (a ne, proboha, jen 21) - myslím, že kolem dvaceti tisíc - od té doby uplynulo několik let, tak si na přesné číslo nevzpomínám. A všechny je mohou do 2:5.2018 směnit v poměru 1.1 za akcie CETV v ceně 1 USD/ks. Někde si to najdi a pořádně si to přečti, mně se s tím nechce ztrácet čas. A zamysli se. než něco dalšího napíšeš, jestli to dává smysl.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (1) 24.04.18 15:00  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Uvidíme asi až v létě

To myslíš vážně? Ty warranty CETV potřebovala k záchraně společnosti před úpadkem podílem TW a veřejnosti na dluhu především uplatnit! Resp motivovat patřičně veřejnost i TW k tomu, aby byli ochotni ten fakticvký podíl na dluhu převzít.  A jen blázna by mohly "přilákat" takové podmínky! Zvlášť když aktuální kurz akcií CETV se v době, kdy se o tom rozhodovalo, a kdy byly warranty připsány motal kolem 2 USD. Ano. těch 100 USD za dluhopis, byla samozřejmě podmínka získání warrantů, ale všechni ti, kteří do jistého data vlastnili určitý malý počet akcií CETV (teď už si nevzpomínám kolik - myslím, že jen pár desítek) za to měli nárok na tisíce warrantů (a ne, proboha, jen 21) - myslím, že kolem dvaceti tisíc - od té doby uplynulo několik let, tak si na přesné číslo nevzpomínám. A všechny je mohou do 2:5.2018 směnit v poměru 1.1 za akcie CETV v ceně 1 USD/ks. Někde si to najdi a pořádně si to přečti, mně se s tím nechce ztrácet čas. A zamysli se. než něco dalšího napíšeš, jestli to dává smysl.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (1) 24.04.18 14:07  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Uvidíme asi až v létě

Pardon za tu nepodařenou poslední otázku. Její smysl je snad jasný i s těmi chybami.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 24.04.18 13:59  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Uvidíme asi až v létě

Když tady čtu ty nářky na zacházení fondů s drahocennou CETV, resp. s jejími akciemi, neleze mně do hlavy, jak je to vůbec možné. To už neplatí, že fondy bank nesmějí mít v portfoliu akcie společností, jejichž rating je ve spekulativním pásmu? V něm přece CETV stále bude, i kdyby došlo ke zvýšení jejího ratingu o další stupeň. Ža by někdo to opatření chránící nevědomé klienty bank někdo zrušil?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (3) 24.04.18 13:46  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Uvidíme asi až v létě

To jo, ale je taky možný další krátký pokles dolů. Veřejnost má miliony akcií získaných směnou warrantů v poměru 1.1 za dolar. Hlavně venku se část může před výsledky jistit prodejem s jistotou tronásobku.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (5) 24.04.18 11:57  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Uvidíme asi až v létě

No, kdyby se to nevyhouplo zpátky, tak bych si pomyslel, že jsem tu snad chytil italskou chřipku. :-) (a měl výčitky, že jsem tím názorem o krátkém výkyvu nepřímo naváděl k nákupu). Ale stejně pochybuju, že výsledky budou tak překvapivé (nedej Bože, aby byly překvapivé jako ty taky po předešlém rychlém a velkém vzestupu s nadějemi očekávané výsledky za 2.Q/2013, tuším, s následným pádem kurzu o 60%), aby mohly být výrazným přelomem ve vývoji kurzu. Toho se, myslím, můžeme dočkat teprve v letních měsících. Z důvodů, o kterých jsem už mluvil, především uz důvodu dalšího směřování TW v souvislosti s CETV. Když se do toho nezamíchá negativní globální vývoj nebo jiné, nečekané špatné zprávy, tak by kurz snad mohl jít nahoru, i kdyby neklapla fúze, a i kdyby se pro CETV nenašel kupec. Ale těch 6 USD za kus do vyhlášení výsledků za pololetí není podle mě reálná cena v žádném případě. Ani 10 USD do konce roku. 
Slyšeli jste slovo Boží. :-D 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (1) 20.04.18 14:30  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

cetv - výsledky za 1.Q 18 budou

Bez špatné zprávy zřejmě jen výkyv. Mělo by se to vrátit. Možná už dnes. Myslím, že situace k pokračování poklesu ještě nenastala.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (2) 19.04.18 19:09  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

cetv - výsledky za 1.Q 18 budou

Tak ano, pardon, 26. bude správně. Sakra, člověk investor už se ani na přesnost datumu nemůže leckdy spolehnout. :-(

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (2) 19.04.18 16:38  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

cetv - výsledky za 1.Q 18 budou

o den dřív. potrpí si na středu :-) 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (1) 19.04.18 16:35  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

cetv

Tak  středa 25.4.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (2) 19.04.18 15:15  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

cetv

- Nevím, jestli by v tom druhém případě měla dál na fúzi zájem ATa.T - samozřejmě. 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 19.04.18 15:04  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

cetv

To ustanovení je zakotveno v dohodě TW a ATa.T o realizaci zanýšlené fúze. Stát, resp. USA, tento záměr soudně napadl, a rozsudek vydá nezávislý soud samozřejmě v této věci - tj,. zda je to sloučení dle právních předpisů možné, nebo ne (tuto podmínku vzájemné dohody by se řešilo jiné řízení, pokud se obě strany nedohodnou jinak samy).
   Neznám přesné znění dotyčného ustanovení, ale předpokládám, že i kdyby nepočítalo se zásahem třetí strany, způsobivší znemožnění jeho dodržení ze strany ATa.T, zprošťuje ji v takovém případě odpovědnosti a tím i povinnosti plnění zákon (věřím, že legislativa USA není horší než naše). A doufám, že dotyčné ustanovení nebude platit nejen pokud stát spor vyhraje, a rozhodnutí soudu fúzi znemožní, ale ani v případě, že soud uzná právo obou společností na sloučení (pokud by tomu tak v tomto případě nebylo, nevím, zda by na uskutečnění fúze měla i přesto zájem).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (2) 19.04.18 14:23  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

názor na vliv výsledků CETV na její kurz

...nějaký čas...

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (3) 19.04.18 14:21  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

názor na vliv výsledků CETV na její kurz

Nevím, jestli si CETV vede až tak dobře, aby výsledky hodně překonaly očekávání, a způsobily výskok až k ceně 5 USD. Ale jestli budou aspoň tak dobré, že očekávání trhu trochu předčí, měl by se kurz krátkodobě posunout o něco výš a pak se nějaký držet na úrovni kolem 4,5, než dojde k nějaké zásadní kurzotvorné zprávě. Snad bude pozitivní. Samotný pěkný výhled vedení spol. na její další vývoj ani dobré předpoklady k němu v případě společnosti, jakou CETV stále ještě je, pro její kurz prakticky nic neznamenají.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (2) 18.04.18 13:46  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

cetv

Ví někdo, jestli platí za všech okolností ustanovení dohody TW a AT a. T, že pokud nedojde k jejich sloučení do 22: dubna, musí AT a T vyplatit TW půl miliardy USD? Tj. i v případě realizovaného soudního řízení na základě státní žaloby a bez ohledu na jeho rozhodnutí? (500 mil. USD není ani pro tak velkou firmu zanedbatelná částka a otázka povinnosti jejího vyplacení asi může fúzi, resp. kroky AT a T v té souvislosti, ovlivnit.)

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (1) 17.04.18 11:06  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

USD 4.30

Opr.: ... A taky POKUD rozhodnutí soudu umožní ...

 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (6) 17.04.18 11:00  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

USD 4.30

Myslím, že bez pozitivních zpráv dojde už brzy od určitého bodu (4,4 - 4,5 dol.?) ke stagnaci, pak možná i k poklesu kurzu. Pokles nastane i v případě, že výsledky jen splní očekávání trhu. K významnému vzestupu může dojít, jen pokud ty výsledky budou fantastické. A taky rozhodnutí soudu umožní sloučení TW s AT a.T a objeví se nová vyhlídka prodeje Cetky (za přijatelnouz cenu). 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (6) 17.04.18 10:37  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

LuftJarda tu Cetku snad koupí

Díky. Ale to je právě ta státní spol. CITIC, o té se už nějaký čas ví. A zpráva CEFC, že o CETV už nemá zájem, se objevila až poté. Myslel jsem, že jde o další pokračování zestátňování CEFC. Ale k němu beztak pravděpodobně ještě dojde, tak možná později dojde i ke vzkříšení zájmu o CETV z čínských státních ekonomicko politických zájmů. 

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (2) 16.04.18 23:35  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Borci nějaký datum by nebylo ?

30. duben: MDŽ

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (2) 16.04.18 23:30  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

LuftJarda tu Cetku snad koupí

Odkud je ta informace? Před nedávnem měla CEFC potvrdit obavy, že už o CETV zájem nemá. Asi teda pokračuje proces přebírání státními firmami. To by mohlo budit naději, že k prodeji přece jenom dojde. Jen v takovém případě může Cetka vzlétnout výš než kuře, ba výš než slépice v extázi. :-) A taky by vzápětí nepřistála zpět na zemi či na nízké ohrádce. :-) (I když by ji pak mohlo leccos sestřelit.)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (3) 13.04.18 15:24  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

opona padá

Vždyť už jsou u nás zřejmě dávno uplatněné. (Stačí se podívat, co se psalo po předešlých kolech.)

 

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (1) 10.04.18 10:39  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

To vypadá na zrušení televizního vysílání v Evropě

Jenomže tu stále působí ty základní silné mínusy. vysoký a do budoucna stále obtížně splatitelný dluh (k jeho jen částečnému splacení má po dvou odkladech dojít teprve v polovině příštího roku), k čemuž se za poslední půlrok přidalo velmi varovné, trojnásobné zvýšení TED spreadu  z 20 bcp na 60 bcp (podle některých ekonomů je už zvýšení tohoto rozpětí na 48 bcp ukazatelem počínající krize), problém TW se sloučením s ATa.T a rána v podobě zpráv - minulý pátek zřejmě potvrzených - že k prodeji CETV v dohledné době nedojde. Takže investoři i spekulanti v US se takových akcií zbavují a přednost dávají těm s jistějšími krátkodobými (nebo i dlouhodobými) vyhlídkami. CETV stále stojí na hliněných nohách a jen dobré a zlerpšující se hospodářské výsledky to v přijatelně krátké době nespraví. Natož růžové výhledy vedení (s předpokladem, že se bude dál jen dařit a nic zvlášť negativního trh ani do konce příštího roku nepostihne). Bohužel. 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (3) 28.03.18 17:23  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

CME: Chorvatský regulátor schválil prodej tamní televize Nova TV

Teď se s tím už počítalo. Uvidíme, co s kurzem udělá výsledek soudu (za 1-2 měsíce). Kéž by by tu fúzi umožnil.

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (2) 24.03.18 04:18  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Dovoluji si připodotknout

Ale nic se neboj, Luigi, já jsem to pochopil dobře. Tak, jak říkáš. To by snad nebyl div a krásný dárek akcionářům CETV k Vánocům? :-) (Vím, co všechno si vedení CETV plánuje, ale aby se z CETV stal dividendový titul už v druhé polovině tohoto roku, tak to už by bylo pravděpodobnější, že TW, pokud přijde o kupce, nechá si CETV až tak, že z titulu nadpolovičního vlastníka a po řádném poklesu kurzu nabídne minoritním akcionářům třeba za 3 - 4 dolárky odkup. - Tím neříkám, že se to skutečně stane.)

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (1) 24.03.18 04:10  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Dovoluji si připodotknout

Ale nic se neboj, Luigi, já jsem to pochopil dobře. A to by teda snad nebyl div a krásný dárek akcionářům CETV k Vánocům? :-) (Vím, že i to si vedení CETV plánuje, ale pokud jde o druhou polovinu letošního roku, tak to už by bylo pravděpodobnější, že pokud TW přijde o kupce, CETV si nechá až tak, že z titulu nadpolovičního vlastníka a po řádném poklesu kurzu nabídne minoritním akcionářům třeba za 3 - 4 dolárky odkup. - Tím neříkám, že se to skutečně stane.)

 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (4) 23.03.18 10:58  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Tahle akcie není pro starý..

Taky doufám. Pokud k prodeji na Balkáně dojde, tak určitě. Ale to výhledově není zdaleko všechno a čertví, co všechno se zatím může na trzích může stát (i z globálního hlediska). O oddlužení na přijatelnou míru zatím může být jen řeč. - Že k tomu snad dojde tak do dvou let, když všechno jaksepatří poklape. (Což je ale dost iluzorní.)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 23.03.18 10:41  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Dovoluji si připodotknout

Cože? Časový horizont 4 měsíce? A už i pěkná divi? :-D No to jsou divy! Ty jsi ale hodný strejda, Luigi. Dáváš umírajícím tolik naděje. Přicházejí nám Vánoce! A ty jako hodný, štědrý Santa Claus. Taková radost! :-)

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (3) 23.03.18 10:25  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

Tahle akcie není pro starý..

Takže k tomu oddlužení podle toho dojde ještě před vyhlášením výsledků za 1. kvartál? :-D To si teda může myslet opravdu jen blázen. Budou moc rádi, pokud se jim podaří splatit příští rok v květnu příštího roku splátku dluhu za letošní rok (byl jim povolen odklad). Pokud padne prodej aktiv na Balkáně (doufejme, že ne), bude i to pochybné. Celkový dluh je ale stejně více než dvacetkrát vyšší. A ¨k tomu musíme pořád dodávat 'zatím'. - Protože ten obří dluh je také sakramentsky drahý. Bohužel.

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (3) 19.03.18 19:17  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

re cerebil

Co tím chceš říct? Rok staré informace s komentářem autora, že další kolo konverze už nebude mít na kurz žádný velký vliv. Mimochodem - tentýž komentář uvedl týž autor už po konci 3. kola - v listopadu 2016. A taky tomu tak bylo. Asi se tedy většina warrantů uplatnila . Jsou známa nějaká čísla (tj. kolik kdy bylo uplatněno warrantů a kolik ještě zbývá uplatnit)?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
spíše nečíst (2) 19.03.18 19:06  EmBu  budinemilzavinacgmail.com  (192395)

cerebit

Co tím chceš říct? Rok staré informace s komentářem autora, že další kolo konverze už nebude mít na kurz žádný velký vliv. Mimochodem - tentýž komentář uvedl týž autor už po konci 3. kola - v listopadu 2016. A taky tomu tak bylo. Asi se tedy většina warrantů uplatnila . Jsou známa nějaká čísla (tj. kolik kdy bylo uplatněno warrantů a kolik ještě zbývá uplatnit)?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 14:06 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  678.00  -0.29% 
 ČEZ  938.00  -0.21% 
 ERSTE  1 092.50  +0.60% 
 GEN(NORTON)  547.00  -0.55% 
 GEVORKYAN  255.02  -1.16% 
 KB  776.00  +0.13% 
 KOFOLA  301.00  +1.01% 
 MONETA  98.30  +0.51% 
 PHOTON  44.00  -2.22% 
 PILULKA  137.00  +0.74% 
 PM  15 460.00  +0.13% 
 PRIMOCO   910.00  0.00% 
 VIG  720.00  +1.12% 
Komodity online
 Ropa 85.14 USD 13:46   
 Zlato 2340.89 USD 13:46   
 Stříbro 30.27 USD 13:46   
 Káva 233.06 USD 13:46   
 Cukr 19.32 USD 13:46   
 Bavlna 73.28 USD 13:46   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.