Příspěvky nebo odpovědi uživatele Logan









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Logan. Výpis příspěvků 51 až 100 (590)


přečíst (0) 06.04.05 12:36  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Kde je pravda

Já snad srovnávám cenu akcií? Znovu říkám, napiš nám tu podrobný vývoj na CRA pěkně od počátku, ať se tu bavíme o faktech.....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.04.05 12:29  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Kde je pravda

Kozino, celkem se pleteš, já bych ten vývoj CRA dal zhruba dohromady, jenom jsem chtěl, aby nám Honza K. sám dokázal, že srovnání situace na UNI a CRA je velice zavádějící a nepřesné
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.04.05 11:51  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Kde je pravda

Srovnávat CRA se současným UNI je absolutní nesmysl. Když už máš z CRA ty zkušenosti, tak nám tu taky pro zajímavost popiš celý vývoj na CRA od počátku (struktura podílů, privatizace, zákony tehdy a nyní, významné kroky jako stažení při jakém podílu majoritního vlastníka atd.) aby jsme tu byly všichni v obraze....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.04.05 14:31  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Taky vidíte ten rozdíl?

vcelku brzy, cca 1-3roky...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.04.05 14:51  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

nejenom čekatelům, ale i pozůstalým:-)

Ok :-))), 1:0 vedeš....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.04.05 14:43  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

nejenom čekatelům, ale i pozůstalým:-)

A co odvážným margiňákům, co přežijí a vyhrají?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.04.05 11:37  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Dnešní den na UNI. - to Logan

Pod to se klidně podepíšu, vidím to velice podobně. Pěkný den a UNI zdar!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.04.05 11:23  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Dnešní den na UNI. - to Logan

ano, proto jsem psal, že nepřímo a mezi řádky, na druhou stranu, taky mohli Poláci přímo oznámit, že naopak uvažují o stažení UNI z burzy, a myslím, že by to mělo na kurz poměrně negativní dopad, který by jim v případě této varianty napomohl. PKN zatím vypustilo dva testovací balónky 1) výměna akcií UNI za PKN 2) ponechání UNI na burze a dovolím si tvrdit, že ani jedna variant nebude pro akcionáře UNI nevýhodná. Jinak napřiklad FIO neoficiálně počítá s ponecháním UNI na trhu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.04.05 11:07  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Dnešní den na UNI.

Myslím si, že PKN nám to již nepřímo oznámilo na hladině 170-180Kč, kdy mezi řádky vzkázalo, že pokud bude tržní kurz UNI příliš vysoký a stažení tak bude nad jejich finanční možnosti, UNI ponechají na trhu. Více na www.pkn-orlen.pl.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.04.05 15:27  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Uni

klidně to může být i 180-200Kč. :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.04.05 14:43  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Černý pátek české demokracie?

Bohužel velký omyl a to především v tom, že u nás komunisti neměli ani trochu studu a soudnosti a téměř vůbec se nereformovali! Když jsem poslouchal pana Grebeníčka, tak jsem si vzpomněl na stále žijící politické vězně minulého režimu nebo jejich pozůstalé a přemýšlel o tom, jak jim asi v tu chvíli je. Z pana Grebeníčka čiší upřímná nenávist a touha po pomstě, nenechte se mýlit, stejní lidé by Vás před rokem 1989 pronásledovali a na západních hranicích bezmilosti stříleli! Jinak souhlasím, že podíl na vzestupu vlivu KSČM mají mnozí a současný prezident jeden z velkých, kromě samotné podpory při volbě, hlavně tím, co zde napáchal a dopustil v 90.letech
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.04.05 22:53  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Kurz akcie Unipetrol

Odhad, že by PKN v odkupu za 140Kč od minoritních akcionářů vykoupilo cca 17-20% je úsměvný a dle mého soudu naprosto mimo realitu. A co se týče výroku, že SMA se snaží nějak vytáhnout kurz, tak to je velice křivé obvinění, příště laskavě důkladně važte svoje slova a záměrně tu nelžete!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.04.05 19:40  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Gasprom se zajímá o menšinový podíl v MOL!

což může nepřímo indikovat velký zájem v budoucnu o menšinový podíl v UNI ze strany účastníků možné středoevropské superfůze PKN-OMV-MOL, ze strany Conoco Phillips, které se zajímá o podíl a koupi samotného PKN nebo případně jiného velkého hráče. http://www.patria.cz/zpravodajstvi/komentare_zobraz.asp?ka=1158215
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.04.05 19:27  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

KLaun je d...l

Bohužel to tak asi bylo, ač mám Václava Havla rád a vždy jsem ho podporoval, tak jeho přílišná tolerance a humanismus byla velká tragická chyba. Ale buďme skutečně upřímní, velká většina občanů ten režim aktivně nebo pasivně podporovala, proto se tu taky tak dlouho udržel, a poté nechtěla soudit sama sebe, to je totiž to nejtěžší! Já říkám, že naopak většina lidí nechtěla a nečekala skutečné odsouzení a potrestání členů KSČ a účastníků minulého režimu, protože pokud by tomu tak ve skutečnosti bylo, tak se taky stalo!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.04.05 17:19  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

KLaun je d...l

Jo, taky si dobře pamatuju, jak jsem intenzivně prožíval, když Rumuni zastřelili N. Čaučeska, z toho jsem byl jako dítě tehdy dost šokovanej :-)). Dneska je člověk starší a vzdělanější, má fakta a informace, co ty rudý svině napáchaly zla a neštěstí, kolik oni lidí zabili a umučili, takže to beru jako naprosto přirozenou adekvátní sebeobranu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.04.05 16:33  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

KLaun je d...l

Když byla v 89 výměna režimu, tak já byl v 8. třídě na základce a učitelka na češtinu nám dětem ve třídě sdělila, že by se podle ní měli komunisti věšet! (její manžel podepsal Chartu). Já byl byl tehdy celkem vylekanej, Táta klasika, knížku měl :-), ale dneska už to chápu, co vlastně myslela. Jinak si nemyslím, že snad hned všude popravy a střílení, ale spíše jako v NDR, špičky režimu poprávu soudit, potrestat, ale hlavně všechny angažované jednou zapsané soudruhy poslat na vedlejší kolej, že by si na významných postech a funkcích už neškrtli.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.04.05 13:54  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

had

souhlasím, má to bohužel jenom malý háček, jeho vlastní minulost, bývalá působení a soukromé aféry jsou také dost nedůvěryhodné a podezřelé,....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.04.05 10:56  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Grebouš už vyhrožuje

Nemyslím si to, na zastoupení v parlamentu nemají právo Ti, co jdou druhým lidem doslova po krku, historie komunistických a socialistických zločinů je výmluvná a myslím, že političtí vězni nebo jejich pozůstali nyní buď uvažují o emigraci nebo o atentátu na lidi jako Grebeníček. Je smutné a tragické, kam až jsme to dopracovali a velký podíl na tom mají všechny vlády a politické elity, které tu neúspěšně vládly od roku 1989. To co se tu odehrálo v 90.letech má dnes toto logické pokračování.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 01.04.05 10:33  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

střílet, střílet

Politici musí cítit tlak a hněv ulice, resp. svých voličů, jinak se tu nic nezmění a oni si budou dál dělat co chtějí . Proč si myslíte, že to např. v Západní Evropě celkem rozumně funguje? Právě proto, že je tam jasný a silný tlak veřejnosti, když jde o něco zásadního. Mnoho lidí dá najevo co si skutečně myslí a chce a taky to podpoří činy, to u nás zatím bohužel nefunguje..
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.04.05 10:17  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Grebouš už vyhrožuje

Já ne Pijacku, když to uděláme šikovně, tak prospějeme zemi a lidem, proto třeba Anglie, USA atd. celkem fungují, protože zločinci se tam bezmilosti stříleli....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.03.05 20:12  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

to Bob

Umíš číst, napsal jsem snad něco o konspirativních teoriích? Jinak po mě nechtěj, abych Ti tu vypsal všechny zásadní rozdíly mezi situací na CRA a UNI, sám dobře víš, žo to jsou dva neporovnatelné příběhy v mnoha ohledech a faktech. Ty vysoké cílové ceny jsou samozřejmě brány jako možné v případě lepší varianty, tj. ponechání UNI na burze, ale i v případě horší varianty, kdy se PKN akcie rozhodne akcie stáhnout, nás zde čeká solidní zhodnocení. Na UNI jsou po minulém trnitém vývoji převážně pevní a trpěliví investoři, kteří o UNI a jeho potenciálu něco vědí a ti to PKN sami od sebe zadarmo nedají, takže pokud bude chtít PKN něco vůbec vykoupit, bude muset dát zajímavé odkupy nad tržní cenu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 31.03.05 19:12  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Logane

jj, už plánuju, že jestli to zítra odhlasují, tak si půjdu pro začátek hodit dlažební kostkou na sídlo ČSSD a KSČM....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 31.03.05 18:20  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Pijacku,

co říkáš převratu v zemi a že nám budou zřejmě od zítra vládnout soudruzi a komunisti v tiché koalici ČSSD+KSČM? Je to síla...:-((
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.03.05 18:04  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Tak jak?

To je pravda, ty si tu nejistotu vůbec nezaslouží, normálně by mohli pořádně oslavovat, ale takhle? Snad se to vše zítra definitivně rozhodne.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.03.05 17:56  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Tak jak?

Myslím, že zítra se může stát cokoliv, přes noc budou pracovat nervy i u US a poslanců a ministrů samotné ČSSD.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.03.05 17:46  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

ted k večeru to vypada takhle

Tak to nejsi sám Sekáči, cítím se mizerně, ty soudruhy a komunisty nemůžu vůbec rozdýchat, jde to u nás od 10 k 5 a bude zřejmě hůř, abych už pomalu balil kufry, protože tohle podporovat nebudu.....:-((
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.03.05 15:34  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

to Bob

1) v případě neadekvátního návrhu odkupu, který musí schválit KCP, bude znalec čelit žalobám od držitelů významného podílu UNI 2) Pokus o stažení UNI pokud Poláci nezískají v odkupu výrazný dostatečný podíl je nesmysl, protože to je příliš riskantní a velice nepřátelský krok, který by sice mohl, ale taky nemusel vyjít, to si nemůže PKN dovolit ani omylem, velice by je to poškodilo 3) pokud se PKN přeci jen rozhodne pro stažení, tak by muselo udělat několik odkupů za atraktivní ceny, aby získali požadovaný podíl a to by bylo velice finančně a časově náročné 4) UNI na burze je pravděpodobnější varianta, předpokládá to napřiklad FIO a PKN samotné se k tomu již mezi řádky vyjádřilo také viz. www.pkn-orlen.pl
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.03.05 15:15  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

to Bob

Naprosto souhlasím a říkám to pořád,tady to máme celkem ve svých rukách, PKN do žádného velkého podrazu nepůjde, pokud v povinném odkupu neprodá nějaká větší část neinformovaných akcionářů (a odkup za cenu cca 140-170Kč je vzhledem k fundamentu a budoucímu potenciálu UNI velice nevýhodný), tak PKN akcie ponechá na trhu (nic jiného jim totiž nezbude, jedině, že by dali odkup za cca 25OKč, ale na to zřejmě finančně nemají a ani nebudou mít zájem), poté ve velkém začnou nakupovat fondy domácí i zahraničí, které do vyjasnění budoucnosti UNI nakupovat moc nemohou a do konce roku jsme na konzervativních cca 300Kč.UNI zdar!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.03.05 10:34  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Ponechání UNI na trhu?

Ano je stále velice pravděpodobné, protože vykoupení a stažení UNI z burzy by bylo pro PKN velice nákladnou a nejistou záležitostí, navíc v situaci, kdy zde existuje silné SMA UNI jehož deklarovaným cílem je ponechání akcií na trhu. Kdo pozorně sledoval průběh privatizace CT, tak zaznamenal zajímavý přístup konsorcia France Telecom/CVC/Blackstone k nabídce na CT, který mmojí úvahu nepřímo podporuje viz citace: "K tomuto kroku je však podle českého práva potřeba kontrola 90% akcii kupované společnosti. Proto je úspěšný odkup menšinových akcionářů pro konsorcium klíčový a nutil by nabídnout minoritám dostatečně zajímavou cenu. Vysoká cena odkupu by však mohla spolu s fixní cenou zaplacenou státu posunout celkové náklady na převzetí ČTel za – pro konsorcium – rentabilní úroveň." Zdroj:http://www.atlantik.cz/komentar_detail.asp?id=17415
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.03.05 00:08  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

U výčepu je volno

Říše zla, to je dobrý :-)), jsem stále ještě v ČR, ale je otázka, zda v pátek nebudu narychlo balit kufry, vládu ČSSD + KSČM bych asi jen tak lehce nerozdýchal. Ale ani budoucí pravděpodobná alternativa v podobě ODS není o moc lepší (viz např. návrh poslance Doležala na vyvlastnění minoritních akcionářů nebo Langra na vysoké polatky u předběžného opatření soudu, kdyby se náhodou chtěl někdo zákonně bránit bezpráví atd.). Co s tím moc netuším, asi pořádnou politickou revoluci a provětrat současnou scénu a personální osazení elit nějakým větším otřesem, jenže my Češi jsme bohužel lhostejní beránci bez zájmu o věci a vůle jednat.Ještě tak na všechno nadávat, to by nám šlo naopak náramně.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.03.05 23:34  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

U výčepu je volno

ano to všechno zřejmě bude, a také budou monstrózní hlídané soukromé paláce a život majetných za bohatství z rozkradeného společného majetku, například kuponová privatizace nebyl špatný nápad, ale oni ho zabili a popřeli hned vzápětí tím, že umožnili akcionáře okrást a společné fondy vytunelovat a to zcela beztrestně a s tichým souhlasem. Jeden z hlavních aktérů a zodpovědných, navíc sám dokonce ekonom (a to mi přijde neuvěřitelné), za to ještě byl posléze odměněn prezidenstkou funkcí.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.03.05 23:04  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

U výčepu je volno

Ne, tím jsem myslel to, že peníze ze státního majetku a všech dosavadních privatizací se tu spotřebovali, velice málo šlo na smysluplné investice a na základní fond nevyhnutelné penzijní reformy už zbývá pouze ČEZ a i ten asi padne na průběžné financování vysokých schodků. Běžní lidé se budou v horizontu cca 5let velice divit, co nás čeká za reformy. Samozřejmě politiků a všech zainteresovaných co se náramně zaopatřili se to týkat nebude.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.03.05 22:52  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

U výčepu je volno

Dobrá otázka, až zde bude všechno prodané, prožrané a rozkradené, tak teprve začnou skutečné reformy, které budou obyčejné lidi velice bolet,doba utahování opasků se blíží.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.03.05 14:25  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

29.3.2005

Nazdar Pijacku, už mám ze včerejška členskou legitimaci a zaplacený příspěvek, nemohl jsem se jako úspěšný spekulant na burze nechat zahambit a přihodil jsem celkem slušnou částku. Projekt je opravdu seriozní, byl jsem osobně u založení a úvodního setkání a rozhodně nechceme mít nic společného s lidmi, co dovedli Bohemku až tam, kde je nyní . Naopak jiní lidé jako pan Dr. Sepp Leimgruber, bývalý ředitel Xeroxu ČR, který jeden čas Bohemku sponzoroval, přihodili i 100000Kč. Je to krok správným směrem, opravdu věřím, že se to povede a Bohemku zase postavíme na nohy.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.03.05 11:14  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Aktuální cílovky UNI od našich MM

Pro zdejší méně chápavé prudiče ještě jednou:

Erste: 200kč
Patria: 168Kč, neoficiální
Fio: 150Kč, velice konzervativní
Wood: 150-160Kč
Bohm & Partner .... 150 , .připouští i 200 (pokud zůstanou akcie na trhu)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.03.05 11:11  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

BOB je podvodník

Ty seš na mizině evidentně už nyní, nevím zda finanční, ale psychické rozhodně. :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.03.05 10:54  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Aktuální cílovky UNI od našich MM

Erste: 200kč
Patria: 168Kč, neoficiální
Fio: 150Kč, velice konzervativní
Wood: 150-160Kč
Bohm & Partner .... 150 , .připouští i 200 (pokud zůstanou akcie na trhu)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.03.05 10:35  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Aktuální cílovky UNI od našich MM

Erste: 200kč
Patria: 168Kč, neoficiální
Fio: 150Kč, velice konzervativní
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.03.05 23:36  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Pan Patočka je kouzelník

Muzika, hudba a zvuk je přeci o vlnění a to má s burzou rozhodně dost společného, možná více, než si myslíme a víme :-), Jinak po tom dnešním výprodeji v USA po zasedání FEDu tady může být zítra dost veselo. Uvidíme, jdu se na to vyspat. Dobrou noc.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.03.05 23:21  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Pan Patočka je kouzelník

Tak já si myslím, že především velice počítají (vysoká matematika) a analyzují dostupné informace, samozřejmě že i studují grafickou minulost titulu a trhu. Pokud zde někdo spravuje velké portfolio profesionálně, tak se nechám rád poučit, jak to vlastně chodí.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.03.05 23:03  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Pan Patočka je kouzelník

alo jo, já si ty základní grafy taky prohlížím, ale rozhodně v nich nehledám nějaké signály a konstalace, investuji totiž především na základě číselných kritérií, informací, logických úvah a představy toho, co jednoho dne bude.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.03.05 22:48  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Pan Patočka je kouzelník

Přirovnání EKG a TA je neuvěřitelné, ale když tomu věříte a skutečně to dle Vás funguje, tak proč ne.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.03.05 22:35  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Pan Patočka je kouzelník

ano, obsahuje pouze minulost.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.03.05 22:33  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

pro fajnsmekry

A jak do toho schématu zapadá například KB, Erste a PM?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.03.05 22:30  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Pan Patočka je kouzelník

a smekám před ním, to jakým stylem zde upoutal pozornost a utáhnul spoustu diváků na vařenou nudli je úžasné. Osobně než na Bear flag a TA už spíše věřím na staré dobré Pijackovo woodo, ale ani podle jednoho bych se při investování neřídil :-)).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.03.05 13:01  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Vzkaz pro pana Václava

Už máte to heslo? Na chatu SMA UNI je po Vás velká poptávka mezi členy, tak je tu prosím nechte na chvilku na pokoji a zajděte radši mezi nás debatovat o dalších cílech a plánech SMA UNI. Díky.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.03.05 12:13  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

Kde jsou...

ti zoufalci, co chtěli nakupovat UNI na 100Kč? Pánové, tohle jste dost prokoučovali a jestli neinvestujete na UNI long nebo short, tak vůbec nechápu, proč tu vlastně na chatu neustále otravujete ostatní.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.03.05 23:58  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

pkn nakupovalo celý týden REKAPITULACE 1

Podle aktuálních informací bude konečná cena státního podílu navýšena, je otázka o kolik přesně, ale minimálně o 10%.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.03.05 14:44  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

jedem na 90

Nech si vyměnit procesor, píšeš úplné nesmysly.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.03.05 12:44  Logan Jméno 'Logan' používá stále stejný uživatel  t.loganzavinaccentrum.cz  (32851)

SMA UNI

Pokud se dá dohromady významné množství minoritních akcionářů se společnou strategií, tak má SMA UNI daleko větší vyjednávací pozici vůči PKN. Především budeme velice dbát na transparentní a zákonný průběh procesu po převzetí majoritního podílu novým vlastníkem, tak jak je to zcela běžným standardem na rozvinutých kapitálových trzích, mezi které Česká republika zatím bohužel příliš nepatří.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.